s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טירוף מערכות
מאת: ד"ר חיים משגב  |  07/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נראה כי דעתו נשתבשה.
  הטרוף של משגב   7/12/18 23:19
מדובר באשת ראש הממשלה שראוי היה שתנהג ביושר והגינות. מה לעשות שמעלליה רבים מספור ויש לשים לזה קץ. עד לפסק דין חלוט היא זכה כשלג ואם אמנם לא היה כלום אז אין לה ממה לדאוג.ראה המקרה של יצחק רבין שהתפטר עקב מעללי אשתו. כן יש לחקור במיוחד את הגב' נתניהו שאם לא כן אנא אנו באים.
כתוב תגובה ל- הטרוף של משגב
רבין לא התפטר בגלל מעללי אשתו
  חבר קיבוץ יגור   8/12/18 01:43
אלא בגלל מעלליו שלו ,להזכירך,קיבל כסף אסור שנרשם בחשבון של אשתו שלא הרוויחה דולר אחד בחייה.אל תעשה ממנו קדוש מעונה אלא רודף בצע.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
}}}תיקים=1000,2000,3000,4000
  צוללות ועוד???   8/12/18 10:56
}}} מעמדי ,התנהלות בבתי ראש הממשלה דרך התיקים 1000,2000,3000,4000,עניין הצוללות,ההסתה נגד רשויות האכיפה ולא לשכוח אלשייך מינוי של נתניהו מנדנבליט מינוי של נתניהו = עד כאן עובדות. }}}על מי מנסה לעבוד חיים משגב{{{ נתניהו שולט כאן בזכות דתיים וחרדים אותם פוטר משרות בצהל ועבודה ומעביר להם אין ספור תקציבים.
כתוב תגובה ל- צוללות ועוד???
חקירה בררנית וסלקטיבית
  איפה הצדק   8/12/18 06:07
רבין לא התפטר על דעת עצמו,,הוא אולץ להתפטר מראשות הממשלה אחרת הייתה נפתחת חקירה משטרתית נגדו ונגד אישתו! ושוב אתה כמו אחרים רבים אינם עונים לטענות הצודקות שמעלה חיים משגב ואחרים בכל הקשור להתנהלות הבררנית של היועץ המשפטי לממשלה והמשטרה כלפי אישי ציבור אחרים שלא נחקרים על מעשים חמורים יותר שעשו לכאורה,,מדוע היועץ המשפטי לממשלה לא מורה לפתוח בחקירה נגד ציפורה ליבני על קשריה עם נוני מוזס שהייתה בין היוזמים של החוק נגד העיתון "ישראל היום" שהיא עצמה הודתה שהיא נפגשה עם נונוי מוזס{תעשה גוגל- ציפי ליבני וחוק ישראל היום},,או נגד יאיר לפיד שנפגש בחשאי עם נוני מוזס שאצלו הוא עבד שנים רבות או על הכספים המרובים שהעבירו שרי יש עתיד לעיתון "ידיעות אחרונות",,,וזה רק מקצת מענינים שלא נחקרו נגד אנשי ציבור אחרים!!!
כתוב תגובה ל- איפה הצדק
לקשקשן, תמה עונת השקרים
  מגיב ותיק   8/12/18 09:13
מספיק עם השקר, רבין התפטר (או לא הציב את מועמדותו מחדש) בגין מעלליו עצמו , חשבון הדולרים היה שלו על שם אשתו שם הפקיד כספים שקבל על הרצאותיו בארה"ב בניגוד לכללים, הוא לא העמיד את מועמדותו מחדש , לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הזהיר אותו כי יגיש נגדו כתב אישום (שאל את דן מרגלית)

אגב, מההבלים שלכם נגד נתניהו, אפילו רוני ריטמן כבר צוחק...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לגבי אשתו של רבין
  דבר אמת   8/12/18 10:11
כאשר הגברת רבין איבדה עגיל בהסכם השלום בערהב ,העסיקו פלוגת חיילים לסרוק את אדמת הערבה למצוא את התכשיט.עכשיו תספר לנו על יושרו של רבין שהיה שותה וויסקי שקיבל מחברים. והוא ידע לשתות
כתוב תגובה ל- דבר אמת
משגב מתועב
  משה דב   10/12/18 15:44
כל הביקרות שלו מוטה פוליטית ונגועה בחוסר יושר ובחוסר ישרה מוחלט-אדם מתועב שמסמל בעיניי את כל הסיאוב והזוהמה בימין בישראל
כתוב תגובה ל- משה דב
2
צייד המכשפות בסאלם:טהרנות
  צביעות ושחיתות   8/12/18 01:06
כתוב תגובה ל- צביעות ושחיתות
3
זה הכל הכסף הזורם למערכת
  כספים זרים   8/12/18 04:23
מסתבר שראשם של בעלי תפקידים מטופל בדולרים וזה גולש בכל המערכות שמאוכלסות באופוזיציה,בין אם פרקליטות ....ועד קצה ההגיון
כתוב תגובה ל- כספים זרים
4
פני מנדלבליט לעליון
  מוטי הקרייתי   8/12/18 05:44
תמיד נדהמתי איך זה קורה שהיועצים המשפטיים אשר מונו לתפקידם היו לרוב עם דעות פוליטיות מהמרכז ימינה. ואז...אט-אט הפכו את עורם והחלו לפזול שמאלה כדי לרצות את הסניף של מרץ היושב באולימפוס המשפטי שהרי מהם תבוא ישועתם למשרה האחרונה בחייהם מפני שלהיות עורך-דין מן השורה כדי להרוויח את לחמם מרתיעה אותם. מנדלבליט?...מצפה להיות הכיפה הבאה בחונטה העליונה.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
5
אימון הציבור במערכת אכיפת החוק
  אכן נכון   8/12/18 06:12
ירד לשפל שלא היה כמותו. כל יום שני וחמישי מתפרסם ענין אחר בו מעורבת הגב' נתניהו. מורגש שיש כאן רדיפה אינסופית ומרושעת נגד הגברת. והציבור מייחל שזה ייפסק כבר, משום שהאימון במשטרה ובמשפט - אבד לגמרי.
כתוב תגובה ל- אכן נכון
6
מי כאן "בטרוף מערכות" משגב?
  שלמה המגיב   8/12/18 07:01
משגב ממשיך בהסתה כנגד מערכות האכיפה , ומשתולל כמו איזה טוקבקיסט בור , מעסקני הליכוד , ולא כמו דוקטור למשפטים , כאשר לא מבין ( עלאק) , איזה "עניין לציבור" יש לחקור את שרה נתניהו , בעבירות פליליות של זיוף מיסמך ( סעיף 418 לחוק העונשין ) ושימוש במיסמך מזוייף ( סעיף 420 לחוק העונשין) , גם כאשר ישנה עדות ישירה כנגדה בעניין זה ( ניר חפץ) וגם כאשר מבקר המדינה (!) , חושב שזו עבירה פלילית שיש לחקור אותה . ומה שלטעמו , יש "עניין לציבור" זה מדוע ברק , כאדם פרטי , קיבל שכר הרבה כסף , עבור איזה עבודה שעשה או לא עשה עבור איזה קרן פרטית ? , נו , איזה עבירה עבר ברק , אדוני דוקטור למשפטים ? , מדוע לאזרח פרטי אסור להרויח הרבה כסף " , איזה עבירה עבר לפיד כאשר נפגש עם ראשי גופי תיקשורת ? ,האם יש שמץ ראיה שבפגישותיו ניהל מו"מ , תן וקח שוחדי , כמו שנחשף אצל נתניהו ? . אתם הבנתם איך דוקטור למשפטים מלין על "טרוף מערכות" כנגד מערכת האכיפה היועמ"ש ומבקר המדינה , מאשים אותם אישית " במסע להפיל את ראש הממשלה " (!) , רק מפני שהורו לחקור עבירות פליליות ברורות עם ראיות (!) כנגד הזוג נתניהו ולא הורו לחקור מעשים\התנהלות שאינה פלילית בכלל של ברק ושל לפיד ? , נו , מי כאן נכנס "לטרוף" אדון משגב ? , היועמ"ש ומבקר המדינה , או אתה , דוקטור למשפטים שחושף בורות משפטית כמו של איזה אספסוף מוסת באסיפת בחירות של הליכוד ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נראה לכם ששלמה אמיתי ?
  מגיב ותיק   8/12/18 09:50
לפי השאלות שלו על ברק ולפיד, נראה לי שלא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ושאלות למגיב ותיק
  שלמה המגיב   8/12/18 15:31
תסביר לי מגיב ותיק , "כמומחה למשפטים " , באיזה עבירה פלילית חשוד ברק , בעת שקיבל שכר ( מופרז או סביר ) , עבור שרות כזה או אחר , עבור גוף פרטי ( קרן בבעלות פרטית לחלוטין ) , כאדם פרטי , שאין לו שום תפקיד ציבורי ( בהנחה ששילם על כך מס ,כפי שהצהיר בתיקשןרת ) ? , במה זה שונה משכרו ( המופרז ?) של נתניהו , שקיבל מגופים פרטיים בחו"ל , עבור הרצאות , בעת שהיה אזרח פרטי ( בעת עשה פסק זמן מהפוליטיקה , לאחר שהפסיד בבחירות לברק בזמנו ( בהנחה ששילם על כך מס ) ? .איזה ראיה לשוחד , הציג מישהו , בהקשר לפגישותיו של לפיד עם אנשי תיקשורת ? , הרי גם עצם הפגישה של נתניהו עם נוני מוזס , היתה ידועה ולא היוותה חשד לעבירה , אלא לאחר שנתפסה הקלטת ( בחיפוש אצל ארי הרו ) שבה ישנה הקלטת מו"מ שוחדי ברור של תן וקח , הלא כן ? , נו, שימציא מישהו ראית "ברזל" כזו כנגד לפיד , ונראה אם לא יחקרו אותו ? , נ.ב. איני "ממתלהבי" ברק ולפיד כפוליטיקאים ,אך כנגדם עוד לא נמצא "אקדח מעשן" המצביע על עבירת שוחד , מה לעשות , מגיבי ? ) .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
טיפש עם תואר.
  יוסי מ.   8/12/18 10:58
תגיד, לא נמאס לך ממלחכי הפינכה האלה? כמה מהכותבים כאן לא יכולים אלא להראות את איוולתם בנסיונות חוזרים להכשיר את משפחת הפשע. האמת היא שלי נמאס ולא כי אני מתעייף אלא כי אין עם מי לדבר ועל מה. אלה,אם נתניהו יגיד להצביע עבור נסראללה לראשות עירית קרית שמונה הם יצביעו ויסבירו שכולם אשמים ברדיפת נתניהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מסכים אתך. משגב כמו דרור
  שמשון דר גיבר   8/12/18 14:07
אידר, אמנון לורד ובועז ביסמוט חייבים להיזהר מזיהום סטרפטוקוקלי של הלשון והפה מרוב ליקוקים לאנוס של הביב.
כתוב תגובה ל- שמשון דר גיבר
שמשון, מסכים אתך, בייחוד
  פרוקטולוג מאסותא   21/12/18 08:54
כיוון שביבי עובר לפחות פעמיים בשנה תהליך רקטאלי בטשטוש, לשליפת אדנומות קדם-סרטניןת מהמעי הגס שלו.
כתוב תגובה ל- פרוקטולוג מאסותא
הי יוסי...
  אמנון111   9/12/18 07:54
אז אולמרט אלוהיך השתחרר? איזה כייף לך.. יאללה תתנדף..
כתוב תגובה ל- אמנון111
7
משגב
  בוריקיטו   8/12/18 08:38
זמנך עבר אתה זקן מדי ללקק את ישבנה של שרה,לפניך בתור ישנם צעירים שלשונם חלקה ומהירה יותר,והכי חשוב מענגת את שרהלה,אז די אתה בן 80,עד מאה ועשרים בבית גיל הזהב
כתוב תגובה ל- בוריקיטו
תגובה מרושעת ומטופשת של
  למגיב   8/12/18 10:48
אדם תמהוני.
כתוב תגובה ל- למגיב
רק בן 80 ?
  א.ל. רמת-גן   8/12/18 11:13
אתה שולח את משגב לבית גיל הזהב בגלל שדעתו לא נראית לך, לאן אתה תרצה לשלוח את כב' השופט אליעזר גולדברג יו"ר הוועדה למינויים בשרות הציבורי בן ה-87 שעוסק ממש בדיני נפשות כמו פסילת מועמד למפכ"לות ?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
בוריקיטו, משגב יהיה בן 80 שנה
  גריאטר   8/12/18 11:24
ב-22 באפריל הקרוב, אך סימנים ראשוניים של סניליות החלו להופיע אצלו כבר לפני 5-6 שנים. עורך זין שהפך לפובליציסט ימני קיצוני, וטיעוניו מתעלמים באופן מתמיד ממעלליהם של שרה, ביבי ויאיר נתניהו.
כתוב תגובה ל- גריאטר
8
"חקירה מוטה פוליטית" , משגב ?
  שלמה המגיב   8/12/18 08:55
שיסביר לקוראים , אדון משגב , איך מנמק הדוקטור הזה , מדוע מפכ"ל , מבקר מדינה ויועמ"ש , שמונו אישית לתפקידם ע"י נתניהו , והערכה די סבירה , אינם נמנים על בוחרי מפלגות האופוזיציה , יפעלו באופן "מוטה פוליטית " ובאופן לא מיקצועי ומוסרי , כדי "להדיחו" באמצעות חקירות פליליות נגדו , שאינן "מעניינות את הציבור" ( בלשונו של משגב ) ?? . מדוע לא נטען כך בעת חקירת אולמרט ? . וחקירה שאינה "פוליטית" לטעמו של משגב , הינה איזון בין חקירות כנגד אנשי אופוזיציה , באותו היקף כמו שנחקרים אנשי קואליציה ? , זהו ? האם זה משחק כדורגל ששופט צריך להקפיד שלשתי הקבוצות יהיו 11 שחקנים על המגרש ? . ולצורך מראית עין של איזון , צריך גם לחקור אנשי אופוזיציה ( לפיד , ליבני ) ואנשים פרטיים ממתנגדי נתניהו ( ברק) , גם אם אין שמץ ראיה לביצוע עבירה פלילית על ידם ? , מדוע לא לחקור את נתניהו על שכר גבוה מאד שקיבל כאדם פרטי , כמו שעשה ברק ? , נו לצורך האיזון שלא יהיה "מוטה פוליטית" , הלא כן ? מה ההבדל בין הרווחים של ברק , לאילו של נתניהו , כניכנסו לכיסם כאנשים פרטיים ,לאחר ששילמו על כך מס כחוק ? , איזה עבירה פלילית יש כאן , שמשגב רוצה לחקור ? . אתם הבנתם מי שמלין כאן על "חקירות מוטות פוליטית" ועל "טירוף מערכות" ? נו ,כל מערכות האכיפה , החל מחוקרי המשטרה , והמשך ראשי אגף החקירות המשטרה , המשך המפכ"ל , המשך במבקר המדינה ,בפרקליטי המדינה המלווים את החקירה , בפרקליט המדינה ועד היועמ"ש (!) , חברו יחדיו , ללא הצדקה משפטית , ללא בסיס ראייתי , ללא "עניין לציבור" , כדי להדיח את נתניהו ולהציק לאשתו הצדיקה , סתם כך , כי הוא לא "בא להם טוב " ?? . זהו משגב ? , ואתה עוד מלין על "טירוף מערכות" ? ומה עם "הטרוף" שלך והאובססיביות והבורות חסרת הפשר בחוק ומשפט , של דוקטור למשפטים ,שהשתבשה לו לגמרי יכולת החשיבה , מרוב " המורעלות הפוליטית " המוטה שלו ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  עובד 1   8/12/18 10:45
בנוסף לכסף הלא מוסבר מקרן וכסנר יש את פרשת העמותות של אהוד ברק. אנשים שתקו בחקירה אז הממשלה סגרה את התיק. אצל נתניהו הם חקרו עד בעינויים, כולל חוסר שינה, אי מתן תרופות ואיומים על משפחתו. לבוז'י הרצוג לא עשו כך, פשוט אפשרו לו לשתוק. בנוסף ראה פרשת רות דוד, פרקליטת מחוז ת"א שייסדה ארגון פשע שלם, ושהפרקליטות מעמידה אותה כיום באיחור של שנים על עבירה שולית, וגם זה רק כדי לצאת ידי חובה לאחר לחץ ציבורי. כמו כן ראה 30 מיליון שקל שציפי לבני גנבה מקופת "קדימה". הגזבר שהתלונן עליה (עם מסמכים והוכחות) סבל מהתעללות משטרתית, המשטרה החרימה את המחשב שלו והשמידה ראיות (!). ציפי לבני, אגב, אפילו לא נקראה לחקירה. נשיא המדינה פרס ערך מסיבות שחיתות והכפיל את תקציב בית הנשיא - הנושא לא נחקר כלל. וראה עשרות מקרים של ניגוד עניינים בשפיטה של שופטים בכירים, עזרה למקורבים ויד רוחצת יד במערכת המשפט ובפרקליטות, ובין הפרקליטות לשופטים (תעמיד פני מופתע). נו טוב, כל אלה לא הזמינו חמגשיות, אז איזה עניין יש כאן לציבור?
כתוב תגובה ל- עובד 1
"כסף לא מוסבר" ,עובד ?
  שלמה המגיב   8/12/18 15:50
למה אדם פרטי , צריך להסביר לעובד , או לשלמה , או למשגב , ממי וכמה קיבל כסף ועבור מה " בהנחה ששילם על כך מס ? ,האם אתה עובד עושה כך כאדם פרטי ? האם נתניהו עשה כך כאדם פרטי ( הרויח מיליונים בהרצאות עבור גופים פרטיים בחו"ל ובארץ ,בעת שעשה פסק זמן מהפוליטיקה ) ? . המחוייבות של כל אדם פרטי , שאינו איש ציבור (!) , בנסיבות מקור כספו , הינה לרשויות המס בלבד , והוא לא חייב "להסביר" שום דבר לציבור , ואין כאן חשד לשום עבירה שדורש חקירה פלילית. נ.ב. איני מחסידי ברק , ואני מקווה שלא יחזור לפוליטיקה ובקשר לעמותות הוא נחקר גם נחקר , אך לא הצליחו להוכיח , נו מה לעשות , גם בפרשת עמדי חקרו בזמנו את נתניהו ושרה ולא הצליחו להוכיח , לא תמיד זה מצליח עובד ,אבל לא נמנעים מלחקור כאשר יש ראיה בסיסית מחשידה ,הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עובד1◇וקסנר=תרומת חו"ל>לא חוקי
  ע_הראל   9/12/18 21:39
החשד נגד העברת הכסף מקרן וקסנר לאהוד ברק הוא שמדובר פשוט על העברת תרומה לא חוקית מחו"ל (לסמול בישראל, אלא מה), במסווה של תשלום על מחקרים כביכול שלא היו ולא נבראו!! ●☆● זאת כי בניסיון הקודם של העברת תרומות מחו"ל לאולמרט במעטפות מזומן, זה הסתבך עד שהגיע הבחור לכלא; לכן התרגיל "החדשני" הוא העברת הכסף כאילו כתשלום עבור עבודה של אהוד ברק שמכהן כעת בתור "המוכתר" של תנועות הסמול "רק לא ביבי", ואז עדיף לו תשלום מס הכנסה מאשר לשבת בכלא! ●☆● ובכן יש יתרון בדרך זו שהגורמים התורמים מחו"ל שומרים על עילום שם (יש להניח שהמס הכנסה בארה"ב מטיל ודאי חיסיון על הדו"חות השנתיים של אותם תורמים, ומאידך שום חוק לא מחייב את קרן וקסנר לחשוף את התורמים שלה או את הסכומים שנתרמו)! ●☆● אגב, גם יתכן לדעתי שהכסף או חלקו מקורו היה ממשבר מניות הבנקים ב 1985, כאשר מיליארדי השקלים אשר גרפו הבנקים ממכירת המניות לפני הנפילה נשארו בקופות הבנקים, והוברחו לנאמני הסמול (אנשי קש) בחו"ל באמצעות טרנסאקציות מלוכלכות, כגון מחיקת חובות (לכן והפסדי ענק) של סניפי הבנקים בחו"ל, בל"ל NY או הפועלים ציריך וכו' (אגב המניות שהפכו לפיסות נייר ללא ערך בידי הציבור, נגאלו ע"י הממשלה שהואילה לקנותם מהציבור לפי 70% מערכם לפני הנפילה, וכך רוב מניות הבנקים הפכו לרכוש המדינה). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
ליקוק רציני (בתשלום ?)
  ארי כספי   8/12/18 09:49
אני בהחלט מסכים עם ה"כותב" בכל הנוגע לגנראל ברק , ציפיל'ה ועוד הרבה אחרים. אבל האמון אבד הרבה יותר בגלל הזוג הקיסרי, בנם החרוץ ויועצם המשפטי, שהשד יודע מה הובטח לו תמורת "עבודתו". תספרו מעשיות שאדון מנדלבליט אינו עושה ה כ ל כדי למשוך את הפרשה. תספרו מעשיות סבתא שמנדלבליט הוא אדם הגון (ע"ע פרשת הרפז).
כתוב תגובה ל- ארי כספי
10
"טיעוני הגנה", בנוסח עו"ד משגב
  שלמה המגיב   8/12/18 10:46
נו , מסכם עו"ד דוקטור למשפטים משגב , את "טיעוני ההגנה " בסיכום המשפט ( שיהיה או לא יהיה ) של מרשיו ,בני הזוג נתניהו , - זיוף המיסמך ע"י אשת ראש הממשלה ,בגין שכרו של ניר חפץ ,היא בסך הכל "האופן בו שילמה תמורת שירותיו"! , קבלת דבר במרמה בשווי מאות אלפי שקלים מכספי המדינה באמצעות מצג שווא על עלות ארוחות במעון ראש הממשלה , זה בסך הכל "חמגשיות שהוזמנו" ! , ושוחד מאיש עסקים ובעל גוף תיקשורת ( מילצ'ן) , בשווי מאות אלפי שקלים ,זה בסך הכל "סיגרים מחבר קרוב" !. אתם הבנתם איך מציע דוקטור למשפטים , את קו ההגנה של בני הזוג נתניהו באם יוגש נגדם כתב אישום ? , האם משגב מתייחס לשופטים שיישבו בדין , כאל קהל מתפקדי הליכוד , בטקס להרמת כוסית לחג ? , האם עד כדי כך מזלזל משגב , באינטלגנציה של שופטי ישראל ? ,הלו משגב , זה בית משפט פה ולא אסיפת בחירות של הליכוד בכיכר העיר ,הלא כן ? . תראו איך דוקטור למשפטים (!) מבייש את המיקצוע המכובד הזה , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
למה מקימים ועדת חקירה
  כוכי   8/12/18 12:43
כתוב תגובה ל- כוכי
12
מה חדש בצביעות והשחיתות
  צורי   8/12/18 14:53
בפרקליטות משטרה ובית משפט? נראה כי אם מנדלבליט לא ילך בתלם פושעי הפרקליטות המשטרה ובתי המשפט גם לו ייתפרו תיק. בנוסף לפזילתו לכס הבג"ץ המעוות והחולה כאן.
כתוב תגובה ל- צורי
13
מעניין למה ?
  חיון   8/12/18 18:57
כשהטרולים כותבים כאן נגד משגב..לגופו של אדם ולא לגופו של עניין ..הוכחה שאין להם כלום נגדו. מדינת הצ-חוק המובלת על ידי הקרן לאבדון...
כתוב תגובה ל- חיון
14
פרקליטות מזוהמת ומשטרעה מושחתת
  דור.ח   8/12/18 19:26
כתוב תגובה ל- דור.ח
15
מנדלבליט - מושחת מתועב!!
  אא   8/12/18 20:39
כתוב תגובה ל- אא
16
לקחת בחשבון שהיועמ''ש מנדלבליט
  קורןנאוה טבריה   9/12/18 07:55
לקחת בחשבון שהיועמ''ש מנדלבליט שרוי תחת סחיטה באמצעות קלטות מביכות מפרשת אשכנזי-הרפז הנמצאות בכספות המשטרה של אלשיך לשעבר ושל הפרקליטות של שי ניצן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
חקירות סלקטיביות סכנה!!!
  אקטואלי   9/12/18 23:01
כל נושא "החקירות הסלקטיביות " לא מוצאות חן בעיניי, ויש הרגשה קשה שזה מצב מסוכן לדמוקרטיה. לי אישית חסר חקירות רציניות ולא מתפשרות כנגד כבל, ציפי, מוזס, יאיר, ברק, רות דוד, פישר, ועוד. אין לי ספק שאחרי פרישתו של המפכ"ל תיפתח תיבת פנדורה שתאיר לכאורה על כל מעשיו. אגב, מה קורה עם החקירה של תא"ל במילואים גל הירש?? בושה וחרפה למערכת אכיפת החוק, אני אישית מתבייש במצב הנוכחי. לאחרונה הסתבר לכאורה שגם בביהמ"ש העליון יש ציוות השופטים לפי אג'נדה מסוימת. כל השנים חשבנו שהם צחים כשלג, ופתאום מסתבר שזה ממש אבל ממש לא כך. לאחרונה מדברים גם על "אינטואיציה של השופט" אין לכאורה צורך בחוקים ובתקדימים יש צורך באינטואיציה. השופטים הפכו לקוראי לב וכליות תכונה שניתנת רק ליושב במרומים. מי שאישר את ההפגנות ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אלה הם שופטי בג"צ, אבל ליד ביתם קשה לעשות הפגנות. תשאלו את שפי פז. מקווה שאחרי הבחירות הקרובות יהיה אפשר להחזיר את השד המשפטי לבקבוק. כל "המהפכה השיפוטית" שהיתה ונעשתה לכאורה במרמה תתבטל לה, ושופטי בג"צ ישפטו בהתאם לסמכויות שניתנו להם בזמנו, והכנסת תחוקק, והממשלה תבצע. מקווה שהאדם שיצר את המהפכה השיפוטית יספיק לראות בחייו את הרס מורשתו שלכאורה עשתה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל. הבעיה היא שהוא יצר עוד עשרות שכמותו, שממשיכים את דרכו. טוב מאוחר מאשר אף פעם - לאט לאט הפרות הקדושות של השמאל הקיצוני נשחטות - כל מוקדיי הכוח שהיו להם במשך עשרות שנים נחלשות. הם עשו לכאורה כל העולה על רוחם, היום אזרחיי המדינה מבינים טוב יותר את העוולות ומתקנים את העוולות. בבחירות הקרובות אנחנו נמשיך לתקנם על מנת שיהיה שוויון וצדק במדינה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il