|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שאלות מטרידות בעניין אהוד ברק
מאת: יוסי דר  |  09/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"שאלות מסקרנות" בנוסח עו"ד דר
  שלמה המגיב   9/12/18 16:06
אני מצפה מאדם שהינו עורך דין , משפטן בהשכלתו ,שלא "ייסחף" בתובנותיו , עם כל מיני בורים רדודים "מורעלים" פוליטית , שמנסים לאחרונה להסית כנגד אהוד ברק ( שהוא אישית לא "כוס התה שלי ") ,באמצעות החשדתו בפלילים ללא כל בסיס . נו באמת עו"ד דר ,כל "השאלות המסקרנות" שהצגת במאמר , כל תשובה של ברק שתינתן להם , אינה עלולה לרמוז אפילו ,שהוא פעל באופן לא חוקי. זכותו של אדם פרטי להגן על פרטיותו , ולא "להיבהל" מכל מיני פופוליסטים "מורעלים פוליטית" , שמנסים להציג אותו כחשוד במעשה פלילי , אלא אם יספק "סקרנותם" ויסביר להם כמה כסף הרויח כאדם פרטי ועבור איזה עבודה בשביל גוף פרטי . נ.ב. מעניין ששאלות "מסקרנות " כאלה , אינך חושב שיש לשאול , ראש ממשלה מכהן כיום ( ולא אזרח פרטי !) , בעניין הכספים שהרוויח בעת שהיה אזרח פרטי בתקופה שעשה פסק זמן מפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שכחת משהו
  יוא"ב   9/12/18 18:16
ומה בקשר לעמותות ברק כאשר הרצוג שניהל אותן שמר על זכות השתיקה? ממי הכספים? היכן הכספים? יש רישום?
כתוב תגובה ל- יוא"ב
לא "שכחתי" כלום,מה הקשר ?
  שלמה המגיב   9/12/18 19:54
באותה פרשה ( עמותות ברק ) , אכן היה חשד לעבירות על החוקים העוסקים בהגבלת סכומי התרומות למתמודדים לבחירות ,ולכן גם חקרו , וטוב שכך , אך לא הצליחו לבסס ראייתית חומר לכתב אישום והתיק נסגר מחוסר ראיות ( יתכן בגלל שתיקתו בחקירה של הרצוג ). אין הנסיבות אז , דומות בכלל לסיטואציה המיוחסת לברק , שבה כאדם פרטי (!) , קיבל כסף מגוף פרטי , על עבודה שעשה ,או לא עשה , עבור הגוף . איך נסיבות כאלה , עלולות להוות עבירה פלילית , ( בהנחה שברק שילם על כך מס כחוק ,כפי שהצהיר לתיקשורת ) ? . ונניח שבבדיקת העניין הנוכחי ( עם הקרן הזו) ,יוברר שמסיבות של רשלנות , או טיפשות , הוברר שברק קיבל מהקרן הרבה כסף ,תמורת כלום , נו , איזו עבירה פלילית פלילית יש כאן , חוץ מנזק כספי לבעלי הקרן הפרטית הזו ? , ואם הם חושבים , אולי ,שברק הפר את החוזה איתם ,והם שילמו כסף עבור שרות לקוי ,או אפסי , אז זו עילה לתביעה אזרחית , ואיני מבין איך עורכי דין , סבורים שיש מקום שהמשטרה תחקור פלילית את העניין הזה , ועל איזה חשד ? , נו ,יואב , אני חוזר על התרסתי בפני עו"ד דר ,שמדוע לא חושדים בנתניהו "שעשה לביתו" בעת שהיה אדם פרטי ,ודורשים לחקור מקור עושרו ( וילה בקיסריה ועוד !) ? . חבל מאד ,"שמתלהבי" נתניהו , שמבינים שהתיקים נגדו "מובילים" כנראה לכתבי אישום , מנסים לגמד פרשה עגומה זו , באמצעות החשדה בפלילים של פוליטיקאים אחרים מהאופוזיציה ואנשים פרטיים שמתנגדים לו ( ברק ) , ומאמינים שבכך יוסט תשומת הלב של הציבור ממעללי משפחת נתניהו , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  שאלה   10/12/18 02:43
שלום שלמה, ניראה לך שמישהו נותן מיליונים למישהו בלי שום תמורה? אשמח מאוד אם תקשר אותי עם אדם פזרן כזה ואחלק איתך את השלל. אני רק שליש... ברצינות שלמה, אתה בטוח לא מת על ביבי וסיפורי השחיתות.... אז נביא את ברק עם סיפורים מסתוריים על תזרימיי מזומנים? לא ברור לך שצריך תרבות שלטונית אחרת בישראל. לשיתתך נחליף מושחת במושחת?
כתוב תגובה ל- שאלה
"שאלה" טובה ,מגיבי
  שלמה המגיב   10/12/18 11:01
בהנחה הגיונית , שאף גורם פרטי ( "מישהו" , הקרן ?) , לא "ייתן מיליונים למישהו ,בלי שום תמורה " , אזי מן הסתם , ניתן להעריך שברק נתן "תמורה" עבור המיליונים שקיבל , לפחות על פי דעתו של הגורם הפרטי שנתן לו את הכסף ( הקרן ) , אז איזה עבירה מסתמנת כאן ? . אם הקרן הפרטית אינה מתלוננת שברק רימה אותה ,היא הנותנת ,( שאין כאן עבירת מרמה ) ,הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מתייחס לאפשרות שברק
  סתם מישהו   10/12/18 08:23
קיבל מהקרן כסף בשביל שום דבר. מקרה כזה יכול להוות עבירה פלילית של קבלת דבר במירמה
כתוב תגובה ל- סתם מישהו
אתה צודק אדון "סתם מישהו"
  שלמה המגיב   10/12/18 10:50
אכן , אם אותו "מישהו" ,גורם פרטי כולשהו , ( בעלי הקרן הפרטית לצורך העניין עם ברק ) , סבור שברק רימה אותו , אזי שיתלונן במשטרה ויציג ראיות בסיסיות לחשדו והמשטרה תחקור ( ואפילו מחוייבת לחקור עפ"י סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי ) , אך זה עניינו של אותו גורם פרטי שעבורו עשה ברק את העבודה ,הלא כן ? . מן הסתם , אם אותו גורם פרטי אינו מתלונן כנגד ברק ,על מרמה , אזי אינו סבור שרימו אותו , אז מה כאן "עניין לציבור" לדרוש חקירה כנגד ברק , כאשר אותו "גורם פרטי" לא טוען שרימו אותו ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה לא צודק. יכול להיות מצב
  סתם משפטן   10/12/18 14:01
שבו הנגנב לא יודע שהוא נגנב או שהוא אפילו יודע אבל מסיבות שונות ומשונות (נניח חשש לפגיעה במוניטין) הוא מעדיף שלא להתלונן. נניח שמתגלית מעילה בבנק והבנק מסיבותיו לא מתלונן, האם התוצאה תהיה שהמשטרה תהיה מנועה מלחקור? ברור שלא. אין צורך בתלונה כדי לפתוח בחקירה. החוק קובע שהמשטרה חייבת לחקור אם נודע לה על עבירה וזה לא חייב להיות בדרך של תלונה
כתוב תגובה ל- סתם משפטן
"לא יודע שנגנב" ,אדוני המשפטן?
  שלמה המגיב   10/12/18 18:33
נו , אז עפ"י "הראש" שלך , משטרת ישראל תחקור תלונות על גניבה ( קבלת דבר במרמה במקרה הזה ) ,רק עפ"י תלונה של גורם שאינו קשור לקורבן הפוטנציאלי , לא בדק אם אותו קורבן מרגיש מרומה ,לא בקי בכלל בעיסקה שהיתה בין הקורבן לחשוד , וכך , על בסיס של השערה\הנחה , תפתח המשטרה בחקירה פלילית , מבלי בכלל לתדע , או לקבל הסכמתו של הקורבן ? זהו , אדוני המשפטן ? , נו , אז מחר יגיע אזרח סתם כך למשטרה , ויתלונן נגד נתניהו ( לדוגמא) , בשם הקורבן למרמה פוטנציאלי , איזה אירגון שנתניהו נתן לו שרות ( נאומים עבור שכר ) ,בעת היותו אזרח פרטי ,וידרוש שהמשטרה תבדוק ,שמא אותו אירגון "לא יודע שנגנב" ע"י נתניהו ? . נו , בחייך אדוני המשפטן , עכשיו תחקור המשטרה כל עיסקה שנערכה במדינה , אם אחד הצדדים לא רומה בה , רק עפ"י תלונות של אזרחים שאין להם קשר לעיסקה ואינם בקיאים בכלל בנסיבותיה ? . וואלה , תובנה "מעניינת " הצגת כאן , אדוני המשפטן . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש מצבים שהנגנב לא יודע
  סתם משפטן   10/12/18 19:55
שהוא נגנב, אם נחזור למקרה של הבנק, פקיד בבנק יודע שהמנהל מועל בכספים ופונה למשטרה עם ההוכחות. אבל המקרה היותר שכיח הוא כשהנגנב יודע ומסיבות שונות לא מעוניין להתלונן.
כתוב תגובה ל- סתם משפטן
הסבר נוסף "למשפטן"
  שלמה המגיב   11/12/18 00:05
עבירת הגניבה , מוגדרת עפ"י יסודתיה , בסעיף 383 לחוק העונשין , כאשר אחד מהיסודות המקיימים עבירה מסוג זה , הינו "ללא הסכמת הבעלים" של הרכוש שנגנב ,כלומר אם אין תלונה של בעל הרכוש שממנה ניתן להבין את "אי הסכמתו" שיילקח רכושו , אין עבירה בכלל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
היגיון עקום. לשיטתך, אם אין
  סתם משפטן   11/12/18 07:22
תלונה, פירושו של דבר שהנגנב הסכים לגניבה. אמרתי לך, שלא חסרים מקרים שהנגנב מעדיף שלא להתלונן מעצם החשש שתלונה תפגע במוניטין שלו. נתתי דוגמה של בנק, אבל לא חסרות דוגמאות נוספות, למשל גוף שחי על כספי תרומות. אם יתגלה שהיתה מעילה בגוף כזה, יש חשש גדול שמפלס התרומות יירד באופן אוטומטי ולא צריך להסביר למה. נוסף לגניבה ישנה עבירה של קבלת דבר במרמה, כלומר שהקרבן נפרד מכספו מרצונו, ואלה הם רוב המקרים של עבירות הצווארון הלבן.כיוון שאתה מגיב בחוסר היגיון נדמה לי שהעניין מוצה
כתוב תגובה ל- סתם משפטן
זה לא "ההגיון" ,זה החוק !!
  שלמה המגיב   11/12/18 09:45
לא התייחסתי בתגובתי האחרונה להיבט "ההגיוני" של המושג גניבה כן או לא , אלא לחוק. נו , מה לעשות , אדוני "הסתם משפטן" , גם "סתם משפטן" יכול לעיין בסעיף 383 לחוק העונשין , המגדיר את יסודות המושג "גניבה מהי ? ",בהיבט הפלילי של סעיפי העונשין בסוג זה של עבירה ( סעיף 384 לחוק העונשין וכן עוד סעיפי עונשין בפרק י"א בחוק העונשין ) , ולהבין שיש צורך להוכיח את יסוד "אי ההסכמה" של בעל הרכוש ,או האחראי עליו ,או בעל החזקה בו , כדי שמעשה של נטילת רכוש של אחר ( וגם המושג "נטילה" מפורט בהגדרה ) , יהיה מעשה פלילי עפ"י פרק י"א בחוק העונשין , הדן בעברות של "פגיעות ברכוש". נו , איך נוכיח "אי הסכמה " מבלי תלונה \עדות של בעל הרכוש , או בעל החזקה בו ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
וסיפור מעשה לסתם משפטן
  שלמה המגיב   11/12/18 10:27
לפני הרבה שנים , עבדו אדם א ואדם ב בנמל חיפה , והסתכסכו בניהם על רקע בחירות לועד עובדי נמל חיפה ,ועובד א ,חיפש "רפש" כדי להכפיש את עובד ב, לקראת הבחירות לועד , והתלונן נגדו במשטרת חיפה , על כי עובד ב , גנב משטח הנמל צמיגים שאוחסנו בשטח אחסנה בנמל ,לצורך השימוש בהם במגרש אימונים לכדורגל , שבו אימן עובד ב , קבוצת כדורגל בזמנו הפרטי. בחקירתו , הודה עובד ב , "בנטילת" הצמיגים , אך טען כי הבין שאין שום שימוש בהם , באשר מדובר בצמיגים שהתבלו , ולא יעשה בהם שימוש בעתיד. נגבתה עדותו של מנהל הנמל , שמסר שאין לו כל עניין להתלונן על "נטילת" הצמיגים ,באשר ממילא הינם "תופסים" לו שטח בנמל , ואין לו מה לעשות בהם לצורכי הנמל . למרות עדותו של מנהל הנמל בגין "הסכמתו" למעשה "הגניבה" ( לכאורה ) , הוגש כתב אישום בגין גניבת הצמיגים כנגד עובד ב , אך הוא זוכה בבית המשפט ,שקבע חד משמעית ,כי לא הוכחה עבירת הגניבה , עפ"י הגדרתה בחוק , כי לא הוכח יסוד "אי ההסכמה" של בעל הרכוש , כיסוד מיסודות העבירה. עובד ב , זוכה לחלוטין מחוסר אשמה פלילית (!) וגם בערעור התביעה על הזיכוי ,אישרר בימ"ש מחוזי את החלטת שופט השלום ונימוקיו. תהיה לי בריא , סתם משפטן וחבל שאתה לא לומד משפטים , כי אתה נראה לי בחור רציני .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  שאלה   10/12/18 15:44
שלום שלמה, ניראה לך שמישהו נותן מיליונים למישהו בלי שום תמורה? אשמח מאוד אם תקשר אותי עם אדם פזרן כזה ואחלק איתך את השלל. אני רק שליש... ברצינות שלמה, אתה בטוח לא מת על ביבי וסיפורי השחיתות.... אז נביא את ברק עם סיפורים מסתוריים על תזרימיי מזומנים? לא ברור לך שצריך תרבות שלטונית אחרת בישראל. לשיתתך נחליף מושחת במושחת?
כתוב תגובה ל- שאלה
לשלמה המגיב
  שאלה   11/12/18 03:33
שלום שלמה, ניראה לך שמישהו נותן מיליונים למישהו בלי שום תמורה? אשמח מאוד אם תקשר אותי עם אדם פזרן כזה ואחלק איתך את השלל. אני רק שליש... ברצינות שלמה, אתה בטוח לא מת על ביבי וסיפורי השחיתות.... אז נביא את ברק עם סיפורים מסתוריים על תזרימיי מזומנים? לא ברור לך שצריך תרבות שלטונית אחרת בישראל. לשיתתך נחליף מושחת במושחת?
כתוב תגובה ל- שאלה
ואני גם שואל "שאלה" ,אדוני
  שלמה המגיב   11/12/18 16:27
שלום לך אדוני המגיב ,נראה לך ,שמישהו , בכל גופי תיקשורת עשיר , אזרח ישראלי שמתגורר בארה"ב בשם מילצ'ן , נותן מתנות בשווי מאות אלפי שקלים , למישהו, ראש ממשלה ושר תיקשורת בישראל , בלי שום תמורה ? . נ.ב. אין "שיטתי להחליף מושחת במושחת " , ולא זכור לי שהמלצתי על ברק , או כל "שמאלני" אחר רחמנא ליצלן , למנות כראש ממשלה במקומו של ראש הממשלה הנוכחי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הלינץ' ברמאללה זה אהוד ברק
  חיים גרינברג   10/12/18 14:47
אסור לשכוח: אהוד ברק, בעת כהונתו כראש ממשלה וכשר הביטחון, רמס את ערך הרעות. בחודש אוקטובר שנת 2000, הופקרו למוות מדחת יוסף בקבר יוסף, ואדים נורזיץ' ויוסי אברהמי בלינץ' ברמאללה ובני הרלינג בהר עיבל. ברק הורה שלא לחלץ! לא נשכח ולא נסלח.
כתוב תגובה ל- חיים גרינברג
2
ברק מטריד אותי פחות
  ארי כספי   10/12/18 08:33
אין לי ספק שגם הזקן שהוא מגדל לא הפך אותו לצדיק. אבל לפחות התחום היחיד שיש לו עדיין השפעה עליו הוא הקאנביס. נתניהו , מצד שני, עדיין בעמדה שבה הוא יכול וממשיך להסב נזקים ולכן הוא הרבה יותר מדאיג. מה לעשות שיש מנדלבליט.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
ברק חמק מהצוללת
  מוטי הקרייתי   10/12/18 14:55
גם אותי הטרידה זמן-רב החמקנות של ברק להבהיר לציבור איזה מחקר עשה שעבורו קיבל מעל 2 מיליון דולר. כמו-כן...מדוע לא חקרו איזה אינטרס היה לברק שהיה בזמנו שר-ביטחון לכפות רכישת צוללת בניגוד להמלצה שהייתה ממפקדת חיל-הים. זאת-ועוד...מדוע הנאשם העיקרי בתיק הצוללות (מיקי גנור) העדיף ייצוג משפטי את הידיד של ברק במקום עורך הדין שמחוני שפוטר/התפטר ? והשאלה...האם יש קשר בין פרשת הצוללות למחקר המסתורי ?
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
4
מדובר בנוכל
  פשוט מאוד   10/12/18 15:45
האיש היה נוכל ,מניפולטור,מגלומן וחרא של בן אדם. כל היתר סיפורים של מעליליו שרובם לא גלויים בגלל הסודיות.קרן וקסנר זה חלק קטן מהמעללים. כדי שלא יטען ללשון הרע, לא ברור במי מדובר
כתוב תגובה ל- פשוט מאוד
5
איפה מנדבליט לחקור הכסף שקיבל
  ירדן חלמיש   10/12/18 16:26
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
6
ואולי זה קשור למה שאמר אהוד ?
  א.ל. רמת-גן   10/12/18 18:17
כשבאוויר מתרוצצות השמועות והניחושים לגבי המיליונים שהעבירה הקרן האמריקנית לאהוד ברק, קשה לא להיזכר בדברי אהוד אולמרט : "...ברק לקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליונים,במסגרת עסקאות נשק שהיה מעורב בהן מימיו כשר הביטחון. הוא עוד יגמור בבית סוהר..."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
הוא לא יגמור בבית סוהר למה ?
  מ.אלקרייאף   10/12/18 20:40
הוא לא יגמור בבית סוהר..הוא לא יחקר..העניין פשוט הוא לא נתניהו שמחפשים לבדוק גם את הזבל שהוא זורק..אילו זה היה נתניהו..כל מלאכי החבלה של הפרקליטות והמשטרה..היו נמצאים ברחבי העולם מבזבזים מיליונים על מלונות ואכסניות..בשביל למצוא בדל של הוכחה....עם אהוד ברק זה לא כך..הוא מאותרג על ידי השמאל התקשורת..הפרקליטות..והמשטרה..כפי שהיה מאותרג בסיפורי העמותות וגניבת מיליונים עם שותפו הרצוג איש השתיקה..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
7
סתם קשקושים
  הירונימוס   10/12/18 18:55
הלא ברור כשמש שכל ההתעסקות עם כספים שברק השתכר תמורת עבודה כזו או אחרת אינה אלא עוד ספין של ביביהו על מנת לנסות ולחמוק מהעמדה לדין בגין מעשי השחיתות הקשים והמתמשכים שלו ושל בני ביתו. כולם יודעים ומבינים שאין כאן כלום אבל חושבים שאם הם יפזרו קצת חרא על הונטילטור אז אולי משהו יידבק. בינתיים התוצאה היא אפס, נגד ביבי ואשתו תלויים ועומדים אישומים חמורים על גניבה, גניבה, שוחד והפרת אמונים ונגד ברק שום דבר.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
8
ומי מפמפם אותו ומריץ אותו?
  נפליונצ'יק הזוי.   10/12/18 22:50
כתוב תגובה ל- נפליונצ'יק הזוי.
9
ובנוסף לקרן וקסנר, זכות הציבור
  קורןנאוה טבריה   11/12/18 06:47
ובנוסף לקרן וקסנר, זכות הציבור לדעת: איך מדוע ולמה סגרו היועמ''ש לשעבר ערן שנדר ורות דויד, את תיק העמותות המושחתות וקניית שלטון בכסף ובריונים - את התיק? למרות שהיה עד מדינה, פעיל ה'עבודה' שעמד בראש העמותה המושחתת של ברק ''תקווה לישראל'', שמוליק לוי?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
רבים יהיו מוכנים לשלם הרבה
  מייק   11/12/18 18:58
עבור הפלתו של ביבי
כתוב תגובה ל- מייק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il