|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
נתניהו יודע היטב שמה שקורה בימים אלה בזירה הדרומית ובזירה הצפונית עלול להביא לקריסת המדינה    נתניהו איש חכם והוא קורא את המפה היטב    הוא מכיר היטב את המצב העגום ואת האמת לאשורה    י...
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נאיר פנים לבנים חורגים בתוכנו
מאת: איתן קלינסקי  |  13/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי הוא יהודי עפ"י קלינסקי
  עמוס שנער   13/12/18 14:20
על פי קלינסקי, מתחילים מהכרה ביהדותם של הגויים שעלו מברית המועצות לשעבר ואחר כך ממשיכים להכיר במסתננים ואחר כך בכל אחד אחר שירצה לשדרג את חייו בישראל. הרי ישנם אנשים שאין מתוק יותר עבורם מלגרום לעם שלנו להתבולל ולהתרחק משורשיו. יהדות זו דת ולא מועדון חברים. נכון שהשיוך לדת היהדות כולל את אלו שנולדו יהודים גם אם אינם מקיימים תורה ומצוות, אך היהדות אינה פתוחה למצטרפים חדשים שמראש מתכוונים לשמור על מנהגיהם הישנים. אפשר להיות חלק מהחוויה הישראלית גם ללא שיוך לדת היהדות, כי כפי שיש מוסלמים צרפתיים, נוצרים צרפתיים ויהודים צרפתיים כך גם אפשר להיות רוסי ישראלי. קלינסקי הביא דוגמאות של דמויות מקראיות שהתחתנו עם נשים גויות, אך הנשים הללו בחרו להצטרף לעם היהודי במובן הרוחני ולא הצטרפו לעמנו כדי לנגב חומוס, להתחתן עם איזה יהודי חתיך ולעבוד בארץ באיזה מפעל שמשלם משכורת טובה. בסופו של דבר "אהבה שתלויה בדבר, בטל דבר בטלה האהבה" אלו שקלינסקי רוצה לצרף לעמנו, לא יישארו חלק מאיתנו ברגע שיפסיק להשתלם להם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס שנער קיבל למועדון
  בשביל עמוס שנער   13/12/18 17:37
למועדון החברים קיבלת את הילדים והילדות של בת שבע בת העם החתי, שהתחתנה עם בן ישי בנסיבות לא מחמיאות לבן ישי. קיבלת למועדון את הילדים של משה מנשיאוי לציפי בת העם המדיני ואת ילדי יוסף מנישואיו לאסנת המצריה ואת ילדי שלמה שבין נשותיו היתה נוכריה אחת לפחות
כתוב תגובה ל- בשביל עמוס שנער
די לבורות של מר שנער
  די לבורות   13/12/18 19:49
מר שנער החלטת להתבצר בבורות, שיהיה לך לבריאות. בימי בית שני רבבות של פלשתים ואדומים גוירו בכוח, ולא בחרו להיות יהודים. אולי תקרא את ספר מקבים א' וספר מקבים ב' ותבין שהמילבה שנעשתה היא לא היתה מתוך בחירה. רות המואביה בחרה , נראה שגם אסנת ובת שבע בחרו. נראה שגם מלכת שבא עשתה זאת מתוך בחירה. אבל נוח לבורות שלך להתעלם מגיורים בכוח. אולי תקרא ספריי תנ"ך המשקפים את ימי עזרא ונחמיה , שאפילו גרשו נשים נוכריות שהסתפחו מתוך בחירה.
כתוב תגובה ל- די לבורות
כנסו לקישור וקראו עד הסוף
  עמוס שנער   13/12/18 23:39
כנסו לקישור וקראו עד הסוף. לחצו כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שבת שלום
  שבת שלום   14/12/18 14:56
שנער אתה החלטת שכל המגוירים בתקופת הורקנוס וינאי היו מגוירים מרצון. שיהיה כדבריך ושתהיה לך שבת שלום
כתוב תגובה ל- שבת שלום
לולא היית מחפף...
  ה.א   15/12/18 16:21
מגיב נכבד. לולא היית מחפף וקורא את דברי עמוס, היית מבין נכון את עמדתו, לצערי חיפפת. הקישור (שניתן כמובן לחלוק עליו, אך כנראה עמוס מקבלו) מעיד על כך (1) שהיו גיורים בכפייה, הם לא נוזמו על ידי ההנהגה הדתית ולא התקבלו על ידי ההנהגה הדתית (2) הסיבה הייתה בטחונית, הגופים האזרחיים (ולא הדתיים) באותה עת חשבו שאם יצליחו להמיר את דתם של השבטים שהתגוררו בארץ, רמת מסוכנותם תפחת (3) איש לא איים להרגם אם לא ימירו דתם, החלופות היו הצטרפות לעם ישראל, או גירוש (4) לא רק שההנהגה הדתית לא יזמה את המדיניות הזו, הסנהדרין דחתה אותה מכל וכל (5) הגיורים האלה כשלו. זה מה אני הבנתי מדברי עמוס ואני מאד מקווה שדייקתי, לטעמי אתה בכלל לא התאמצת לקרוא את נימוקיו.
כתוב תגובה ל- ה.א
החפיפניק ה.א
  החפיפניק ה.א   15/12/18 19:37
אתה ה.א מדבר על מי שעושה חפיף , אתה שעשית חפיף מאחד הפרקים הידועים בתנ"ך, ופתאום מבקש שיעריכו אותך, כי התנצלת, אתה שנתפסת בבורותך ודיברת על נבל, שמנחתו לא התקבלה, כשאין פרשן אחד במקראות גדולות שמכנה אותו כנבל עד שהגיע גאון החפיפניקים הפובליציסט ה.א.
כתוב תגובה ל- החפיפניק ה.א
להתייחס לתגובות של ה.א
  לא צריך   15/12/18 21:56
הבורות של ה.א בסיפור על קין והבל , ההתייחסות שלו לספר על הר אדוני בנאפולי רק על בסיס של מאמר במעריב אינה מצדיקה שירבו להתייחס לתגובותיו. לא צריך להתייחס לכל תגובה שטותית של ה.א
כתוב תגובה ל- לא צריך
נכון, כי מי ששואל שאלות קשות
  ה.א   16/12/18 01:36
נכון, על פי שעת חבריו של איתן, מי ששואל שאלות קשות אסור להתייחס לדבריו, פשוט אין מה לומר אז שותקים. והרי ברור שמי שרוצח הוא נבל מנוול, ולכן אם אנו שיודעים שהוא רוצח שפל נבל מנוול ובכל זאת אם אנו באים בטענות לצד ג' למה לא נענה למנחתו כי אז לא היה האוצח הנבל המנוול רוצח, ודאי שאנו מאשימים אותו צד ג' ברצח, ומנקים את הרוצח הנבל המנוול מן הרצח. איתן, אלה לא חברים אלה שונאים, הם לא עונים על שאלות פשוטות לגמרי, וכל מה שיש להם זה עלבונות וגידופים. איתן, תחליף חברים. איתן, במושב ליצים לא תשב. זה כמו לשאול את אלוהים מדוע הוא לא נענה לבקשותיו של המחבל הנקלה הרוצח הנבל המנוול מבית-אל וממעלות, מקרית שמונה, מת"א ומירושלים מראש כי אז היה נמנע הרצח וזו ודאי אמירה של משתפ"ים לרצח. איתן אני שוב ממליץ מכל הלב, תחליף חברים, הם לא בשבילך החברים האלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
רוצח ואינו נבל? אז אולי יגאל
  ה.א   15/12/18 23:39
אז אולי יגאל עמיר אינו נבל? את מי מעניינים פרשני המקרא אשר בשמם אתה מדבר ככל שיש כאלה, רוצח הוא רוצח הוא רוצח הוא רוצח והוא אם אממ'א של הנבלים המנוולים. וכל הרוצחים האידיאוליים המוסלמים ומנהיגיהם המסיתים אותם הם נבלים מנוולים ומנהיגי מפלגתו של איתן שלא אומרים לנבלים המנוולים איך להלחם ב"כיבוש" הם נבלים מנוולים (אגב השאלה הפרשנית המקובלת היא "למה לא שעה?...", ולא "אילו שעית היית מונע את הרצח" ואלה שתי אמירות שונות לגמרי, הראשונה היא מראש לפני הרצח והשניה בדיעבד, אחרי הרצח, וכמובן שצריך קצת מנת משכל על מנת להבין את ההבדל) - שורה תחתונה, איתן, תחליף חברים, הם מקלקלים לך את השם. אגב אני מתנצל שוב על הטעות, כקרניבר ידוע גם מן הצאן גם מן הבקר וגם מן העוף ומן המדגה - רק בשבילי הועלו כבר כמה מאות קורבנות מן החי, כך שהנושא הזה ספיציפי פחות מטריד אותי, אני מאמין גם שקרניברים לא מגדילים את הרצח בעולם על אף שהם אוכלי בשר, ועבורם נשחטים כ 10 טריליון טונות בשר בשנה.
כתוב תגובה ל- ה.א
סימן טוב
  עמוס שנער   18/12/18 02:07
אם הם ממשיכים לחגוג על הטעות שלך בעניין הקורבנות באחד המאמרים הקודמים, סימן שהם לא יכולים עליך בשאר העניינים, אז הם מנצלים עד תום את הטעות שלך כי זה פתחון הפה היחידי שלהם נגדך. שימשיכו להזכיר לך את זה עד 120 ואתה תמשיך לעלות על מליון טעויות שונות ומגוונות שהם מקלידים. ועוד משהו ..... אתה ממש לא חייב להתנצל על הטעות ההיא. אין אדם שלא טועה. אתה לפחות מודה בטעות בניגוד להם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
3 היבטים.
  ה.א   13/12/18 16:27
איתן מעלה נקודה חשובה אשר לה 3 היבטים (בהקשר של נישואין בין אנשים מדתות שונות) (1) האם עלינו ליזום נישואי תערובת? (2) האם עלינו לאפשר נישואי תערובת? (3) האם לגיטימי שנישואי תערובת לישראלים יהיו חייבים להתקיים אך ורק מחוץ לגבולות המדינה? (1) ודאי שמאד לא נכון ליזום נישואי תערובת, העם היהודי רוצה מאד לשמור על זהותו, נישואי תערובת פוגעים בזהות הזו, ולכן ייזום של נישואי תערובת פוגע בנו ובעתידנו וממש ממש אינו רצוי (2) האם לאפשר נישואי תערובת? והאם אפשר כלל שלא לאפשר?, איננו רשאים לשלול מאנשים להינשא למי שלבם חפץ - עם מגבלות מאד מאד בקצה, ואף אם ניתן היה למנוע הרי שהגבול הזה נפרץ כבר שבעים פעם, ומי שנחוש להתחתן עם בן/בת דת אחרת נוסע לקפריסין, וחוזר ואז הוא יכול להרשם כנשוי במשרד הפנים (3) האם הצורך לנסוע לחול על מנת לאפשר רישום כנשוי הוא תקין?, וכאן אנו בשאלה פוליטית, יש חוק במדינת ישראל - והחוק מאפשר בישראל רק את קיומם של נישואין דתיים, וכל מי שחפץ לשנות את הנושא הזה, אנא יצביע למפלגה אשר המצע שלה כולל פתיחת ה"שוק" לנישואין אזרחיים. חיפשתי בעקרונות של הרשימה הערבית המאוחדת משהו בכיוון הזה ולא מצאתי. איתן, אין ברירה, הגיע הזמן להחליף מפלגה.
כתוב תגובה ל- ה.א
להאיר פנים
  יותם   13/12/18 18:18
ה.א, נאיר פנים לכל (!) העולים מברית המועצות לשעבר כמו שהארנו פנים לידי שלמה המלך שלא לכולם היתה אמא יהודייה. נאיר פנים לכל העולים החדשים מרוסיה ואוקראינה כמו שהארנו פנים לילדים שבאו מרחמה של מואביה , או מרחמה של מצרייה שנישאה ליוסף, או מרחמה של מדיינית שנישה למשה או למאות האלפים "עם רב" שהסתפח לדור יוצאי מצריים ולהמונים שבאו לאוויר העולם מגיור כפוי בימי בית שני.
כתוב תגובה ל- יותם
נאיר פנים? כיצד?
  ה.א   13/12/18 22:42
המשוררים שרים, והכותבים כותבים אבל על מנת לשנות צריך גם לעבוד. מה זה "נאיר פנים"? ל"נאיר פנים" יש משמעות פוליטית, כי הנושא "הארת הפנים" הא בעיקר במישור התרת נישואין אזרחיים בישראל, ולכך אין בשום פנים ואופן כוח פוליטי, לומר "נאיר פנים" ולא לתמוך בשינוי הפוליטי הרלוונטי על ידי הצבעה למפלגה המתאימה, מעיד שהנושא לא נמצא גבוה בסולם ההעדפות של "מאיר הפנים", גם לו יש נושאים הרבה יותר חשובים לעסוק בהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
לא ליהדות האורתודוכסית
  יהדות יפה   13/12/18 17:42
כתוב תגובה ל- יהדות יפה
יהדות יש רק אחת
  עמוס שנער   14/12/18 00:10
יהדות יש רק אחת. אתה לא חייב לאהוב אותה , אבל שינוי בערכי הייסוד של היהדות זה כבר לא יהדות. לא אקיים איתך וויכוח דתי. זכותך לא לאהוב את הדת היהודית אבל לתחליף ליהדות אי אפשר לקרוא יהדות. קרא לזה מצידי ישראליות ותלחם על זכויות לישראלים שאינם יהודים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אל תוציא יהודים מהיהדות
  לשנער   14/12/18 07:34
מה תאמר היהדות האחת, היהדות האורתודוכסית, לרוב יהודי ארצות הברית הנמנים ליהדות הרפורמית והיהדות הקונסרבטיבית. מאחר שיש, לדעתך, יהדות אחת אורתודוכסית, תוציא את החלק הארי של יהודי ארצות הברית מהיהדות.
כתוב תגובה ל- לשנער
אני לא מוציא אותם
  עמוס שנער   14/12/18 13:25
אני לא מוציא אותם מהיהדות. הם מוציאים את עצמם מהיהדות. לרפורמים באחוזים עצומים לא איכפת שילדיהם יתבוללו והם אפילו עורכים חתונות עם רב וכומר יחדיו. ברמת העיקרון אי אפשר להוציא יהודי מהיהדות כי יהודי יישאר לנצח יהודי. הצרה היא שלא תמיד זה נכון לגבי צאצאיו. אני בטוח שישנם קישורים למאמרים רציניים ומעודכנים יותר בנושא אבל תרשה לי להיות הפעם עצלן בייחוד שהקישור הבא בהחלט מספיק. לחץ כאן לקישור . בשורה התחתונה, כשלוקחים מהיהדות רק מה שמתחשק אז זה לא מחזיק מעמד. כשאין גדרות כל אחד יפרוץ אותן כמה שמתחשק לו. כשמחליטים שאנחנו חיים בעולם של קדמה ושאנחנו יודעים יותר טוב ממשה רבנו, אז למה נייחס חשיבות למקורות הכביכול פרימיטיביים? ישנה בדיחה (למייטב ידיעתי היא מבוססת על סיפור אמיתי) שבה חילוני שואל חרדי מדוע ילדיו מכבדים אותו כל כך בעוד שילדיו של החילוני לא שמים עליו. אז החרדי השיב לו אצל הדתיים, ככל שאתה שייך יותר לדורות הקודמים, כך אתה יותר קרוב לאבות הקדושים ולמשה רבינו בעוד שאצל החילונים, ככל שהאדם שייך לדור יותר מוקדם כך הוא יותר קרוב לקופים. נו טוב .... ישנם גם חילונים שמכבדים את הוריהם יותר מחרדים רבים אחרים. האמת צריכה להיאמר אבל קיים גרעין ענק של אמת בבדיחה הזו, כי בעולם מודרני ללא זיכה לרוחניות תמיד יש יתרון לדור הצעיר ששולט יותר בקדמה, בטכנולוגיה ובחידושים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מבייש את ארון הספרים היהודי
  עמוס שנער מבייש   15/12/18 12:23
עמוס שנער, הסיפור על הקופים מציג אותך כאדם שטחי, חבל שלארון הספרים היהודי היפה והעשיר ייכנסו הגיגים כה שטחיים, הגם שהם מנוסחים בשפה העברית.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער מבייש
איתן, תחליף חברים.
  ה.א   15/12/18 16:07
כל מי שלא מסכים אתם הוא רדוד, שטחי, רק הם מבינים. רק הם לא שטחיים, רק הם רציניים, אסור לספר להם בדיחות שמא מישהו יראה שהם שמחים וצוחקים. הם חייבים להיות כל הזמן כעוסים נרגנים וזועמים. כל העולם נגדם, ורק הם יצילו את העולם. שמש העמים. איתן. תחילף חברים. תחליף אותם, הם ישאלו בלי כל חשש למה אלוהים נענה למנחתו של הקורבן ולא למנחתו של הרוצח, כי אילו היה נענה לרוצח הרצח הזה וכל האחרים לא היו באים לעולם, הבנת את זה איתן? וכשמבקשים מהם להסביר הם שותקים. או מגדפים. איתן, אתה חייב, חייב להחליף חברים.
כתוב תגובה ל- ה.א
נכשל בבחינה בתורה בכיתה ב'
  התלמיד ה.א   15/12/18 19:21
ה.א אתה נכשלת בבחינה של תלמיד בכיתה ב', שלא ידע שהיה קורבן אחד מהחי וקורבן אחד מפרי האדמה, ואלוהים העדיף את הקורבן מהחי, קורבן שנשחט על ידי אדם. לקבל עצה ממך, זה לקבל עצה של שוטה.
כתוב תגובה ל- התלמיד ה.א
איתן אמור לי מיהם חבריך, ואומר
  ה.א   15/12/18 23:18
לך מיהם חבריך. אנשים המעדיפים להיענות למנחתו של הרוצח הנקלה מאשר למנחתו של הקורבן התמים. אילו לי היו כאלה חברים, אזי לא היו לי כאלה חברים, שחרר אותם. אלה לא חברים אלה שונאים.
כתוב תגובה ל- ה.א
לא לקבל המלצה מבור ועם הארץ
  ה.א צא ולמד   16/12/18 07:32
יש איסור חמור לקבל חוות דעת והמלצות מבור ועם הארץ בנושאים ספרותיים , אסור לקבל את הפרשנות של בור ועם הארץ הרואה בשוחרי שלום מעדיפים מנחת רצח. מי ששפך כאן מלל בורות מפרק על קין והבל וחתם בשם ב.ל מתעלם מהציון בלתי מספיק שקיבל מהמורה לכתה ב' הוא חייב לחזור לשם . מי שלקח מאמר של כתב במעריב , שהסתמך על תלונה של 2 זוגות הורים בבית הספר בתלמה ילין מתוך למעלה ממאה זוגות הורים ב- 5 כתות י"ב. ממגיב כזה לקבל המלצה על מי ידיד ומי לא זה יהיה יותר ממגוחך. יש לנו כבוד לבורים ועמי רצות, אך אין לקבל מהם המלצות בדבר קביעות על סמך הבנת הנקרא. ה.א, צא ולמד כל יום משניה אחת. למד םרק אחד בתורה אבל עם מקראות גדולות, ואז תיווכח כמה היית מגוחך בנחרצות שלך בתגובה לאיתן.
כתוב תגובה ל- ה.א צא ולמד
אתה תצא לתרבות רעה, עזוב את
  ה.א   16/12/18 11:29
אתה תצא לתרבות רעה, עזוב את החברים האלה, הם מכשילים אותך, הם אומרים לקב"ה אילוו שעה לבקשותיו של יאל עמיר יצחק רבין וכל נרצחי אוסלו לא היו נרצחים, הם לא מבינים שיגאל עמיר הוא הרוצח ולא הקב"ה, הם לא מבינים שיגאל עמיר הוא זה ששיחזר את הרצח ולא הקב"ה. איתן, אל תהרוס את עתידך, עזוב את החבורה הזו הם לא בשבילך, אתה יהודי, מורה לתנ"ך - עזוב אותם.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
להאיר פנים לעלייה מרוסיה.
  יורי..   13/12/18 18:43
העלייה מרוסיה הצילה את הרפואה הישראלית ממשבר קשה וציידה אותה באלפי רופאים ועכשיו עת הם מתחילים לצאת לפנסיה מתדפק לפתחנו משבר חמור של מחסור ברופאים. העלייה מרוסיה תרמה רבות למדע ולאומנות בישראל. שדרת המורים למתמטיקה, לכימיה ופיזיקה מורכבת בעיקר מעולים מברית המועצות, אך היא הולכת ומתדלדלת . איפה ימצא עוד מעט בנט מורים ל-5 יחידות במתמטיקה . אנחנו לא הארנו להם פנים כמו שהם האירו לנו.
כתוב תגובה ל- יורי..
5
היהדות האורתודוכסית חטאה
  נ..   13/12/18 19:31
יש בינינו הים כרבע מיליון עולים חדשים שאינם יכולים להינשא כמוני וכמו כל יהודי, אלא עליהם להתרוצץ לקפריסין או לכל מיני קומבינות אחרות. מדובר באנשים שתורמים לארץ הזו הם חלק מנופה , הם חלק מהווית החיים המתרחשת כאן, אך הרבנות האורתודוכסית מוציאה אותם אל מחוץ לחיים, הגם שיש ביניהם שנתנו חייהם למען המדינה הזו.
כתוב תגובה ל- נ..
6
לעולים החדשים
  להאיר פנים   13/12/18 19:40
כתוב תגובה ל- להאיר פנים
7
קלינסקי לעולם לא יציע לספרדים
  ב .ל   14/12/18 21:46
קלינסקי לעולם לא יציע להאיר פנים לעולים מתימן או מצרפת או מאתיופיה ראשית כי הם יהודים שנית הם מזרחים שנואי נפשו של איתן הוא תמיד יציע להאיר פנים לאויב הערבי למוסלמים מאריתראה ולנוצרים כך הוא מנסה להחליש ולפגוע במדינת היהודים
כתוב תגובה ל- ב .ל
אין הבדל בין החמאס והמגיב ב.ל
  ב,ל ובדותותיו   15/12/18 12:12
אין הבדל בין החמאס רווי השנאה התהומית ליהודים ובין ב.ל ששנאתו העיוורת מביאה אותו להיות נאמן לבדותותיו, עליהן הוא חוזר תוך כך שהוא מגלה שנאה כלפי אשכנזים
כתוב תגובה ל- ב,ל ובדותותיו
8
להאיר פנים
  להאיר פנים   16/12/18 09:48
מיליון היהודים שעלו לישראל תרמו רבות לחברה הישראלית. חובתנו להאיר פנים למבקשים לחיות בתוכנו ולא לחתת להם תחושת חריגות
כתוב תגובה ל- להאיר פנים
נפסיק לגזוז פאות ולשפוך ממשאיו
  ב .ל   16/12/18 15:13
האומנם נפסיק לעשות את מעשיהם של האדומים בימי שלטון הסמול
כתוב תגובה ל- ב .ל
9
אנחנו זקוקים ליהדות מכילה
  יהדות מכילה   16/12/18 16:17
כתוב תגובה ל- יהדות מכילה
10
יהדות חשוכה משתלטת עלינו
  יהדות חשוכה   16/12/18 16:48
כתוב תגובה ל- יהדות חשוכה
11
חובה להאיר פנים לבנים החורגים
  ידידיה.   20/12/18 10:48
כתוב תגובה ל- ידידיה.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il