s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דעות שמתחפשות לעובדות
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  01/01/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יופי של תרוצים
  ארי כספי   1/01/19 11:18
אילו היה "היועץ המשפטי" פועל באמת כפי שהיה חייב, נתניהו היה כבר מזמן מועמד למשפט. יש להניח שהיה גם נחקר בקשר לפרשת הצוללות. אבל לומר שמנדלבליט פתח במסע ציד - זוהי פגיעה באינטיליגנציה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
יופי של אינטליגנציה יש לך..:
  מתעב שקרנים   6/01/19 16:52
כתוב תגובה ל- מתעב שקרנים
2
"עובדות משפטיות" בנוסח אסתר
  שלמה המגיב   1/01/19 12:24
אסתר ממשיכה ברוב חוצפתה ,למד חוק ומשפט את היועמ"ש וכל בכירי מערכת האכיפה במדינה , למרות שאין לה השכלה משפטית ואין לה מושג בתחום , ולכן אתן לקוראים הסבר משפטי קצר , כדי שלא יוטעו ע"י השטויות שמציגה כאן אסתר במאמרה. ובכן: עפ"י הגדרות עבירות השוחד בחוק העונשין ,פרק ט' ( פגיעה בסדרי שילטון ומשפט) , סימן ה'(עבירות שוחד) , אזי , אין זה משנה בכלל אם אתר וואלה , היטיב בסופו של דבר עם משפחת נתניהו ( "ליטף" אותם בלשונה של אסתר ) ,ואין בכלל צורך בסיסי להוכיח זאת ,כאשר ניתן להוכיח ( וכנראה הוכח עפ"י ההדלפות בתיקשורת) שבני משפחת נתניהו דרשו (!) "הטבה" זו ( פירסומים חיוביים בתיקשורת והסרת פירסומים שליליים) ,ובתמורה "היטיב" שר התיקשורת נתניהו , בהחלטה רגולטורית בתוקף תפקידו , במאות מיליוני שקלים עם "עסקיו" של אלוביץ ( בעל אתר וואלה) , ועפ"י הפירסומים , גם עובדה זו הוכחה ( עד מדינה מנכ"ל משרד התיקשורת פילבר , זוכרים ?).אם הפירסומים "העובדתיים" הבסיסיים הנ"ל בתיקשורת הינם נכונים , אזי יש כאן עבירת שוחד פאר אקסלנס על כל יסודותיה , עפ"י הגדרת החוק. נ.ב. וגם אם נתייחס רק חשד לעבירת מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור , אזי אסור היה לנתניהו להחליט החלטות בתוקף תפקידו כשר תיקשורת , בנוגע לעניינים שמשפיעים משמעותית על חבר אישי שלו ( עפ"י טענתו , אלוביץ) , וזה ניגוד ענינים ברור , שבדיוק בגין סיטואציה דומה מאד , הורשע אולמרט בגין החלטתו כשר התעשייה , לתת מענק לתעשיין שרצה להשקיע בדימונה , והיה מיוצג ע"י עו"ד אורי מסר , חבר אישי של אולמרט , ובית המשפט ראה בכך "ניגוד עניינים" ברור והרשיע אותו בעניין זה בגין עבירה של הפרת אמונים של עובד ציבור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד תיזכורת משפטית לקוראים
  שלמה המגיב   1/01/19 13:39
בהמשך להגדרות עבירת השוחד בחוק , ראוי להדגיש לאסתר ולקוראים , שסעיף 294 לחוק העונשין , מגדיר ספציפית כשוחד ,סיטואציה שבה "המבקש או המתנה שוחד , אף שלא נענה , כמוהו כלוקח השוחד , והמציע או המבטיח שוחד , אף שלא נענה , כמוהו כנותן השוחד" !!.נו , מספיק להוכיח את פנית בני משפחת נתניהו לאלוביץ "להיטיב" את הסיקור עימם באתר ( הקלטות , מיסרונים , עדים ), מול "הבטחת\הסכמת" אלוביץ להענות ללבקשתם , כדי להוכיח את כל היסודות הדרושים לעבירת השוחד ,עפ"י הגדרתה בחוק ,הלא כן ? . נ.ב. נתניהו ומשפחתו מקבלים שרות משפטי מעולה מבכירי עורכי הדין בארץ ( ויינרוט ז"ל ואחרים ) ואין ספק שהם מבינים שזה הולך לקראת כתב אישום , ולכן גם הם "בלחץ" ובמיוחד בתיק של בזק ( תיק 4000 ?) , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
אסתר את נהדרת
  ארי בן בסט   1/01/19 14:25
כל הקשור בחקירות נראה כמו גבינה מלאה חורים.ריח רע עולה מהחלטת היועמש לדון בועדת הפנים בטענות לניגוד עניינים של ריטמן בחקירות נתניהו.ההטלה על ריטמן את החקירה היא מהחמורים ביותר במדינה. זו חקירה מושחתת בה עושה היועץ המשפטי ככל יכולתו לטרפד את האמת. אני אמנם עורך דין אבל בהחלט לא צריך להיות במקצוע זה כדי להבהיר שלכל אורך הדרך התנהלה חקירה זו באופן עברייני.ריטמן אמר שנתניהו העליל עליו והוא חוקר את הנחקר?????????????אין ניגוד עברייני מושחת יותר מזה.!תודה על השפיות והאמת במאמרייך.
כתוב תגובה ל- ארי בן בסט
הכוונה-ריח רע עולה
  ארי בן בסט   1/01/19 15:32
מהחלטת היועמש שלא להביא לדיון בפני הוועדה.הוא סרב לכך.
כתוב תגובה ל- ארי בן בסט
אתה "עורך דין" , בן בסט ?
  שלמה המגיב   1/01/19 16:27
קשה לי להאמין , איך אדם שמציג עצמו כעורך דין, יכול להציג "קו הגנה" כזה מטופש , כדי להוכיח חפותו של נתניהו. ממתי אמור היועמ"ש להחליט בתיק פלילי , אם יש ראיות לכתב אישום , או איןראיות , עפ"י פרמטר לא רלוונטי של איפיון אישי של ראש היחידה החוקרת את התיק במשטרה ?, הרי ריטמן לא חקר אישית בכלל בתיקים ולא הוא שאסף אישית את הראיות והוא בכלל אינו עד במשפט , הלא כן ?, הרי מה שאמור לבדוק היועמ"ש וגם בית המשפט ( באם יוגש כתב אישום) , זה אם יש ראיות או אין ראיות , להרשעה של הנאשם , הלא כן ? . נו , ואם ריטמן יודה שהוא "שונא" את נתניהו והוא מצביע בעבר ויצביע בעתיד בבחירות למר"צ , או לרשימה המשותפת , אז זה פוסל את הראיות שיוצגו לבית המשפט ? . קשה לי להאמין שאדון בן בסט , ניהל פעם בחייו הגנה על נאשם בפלילים בבית משפט , באשר מזמן לא הוצגה תובנה מטופשת וחסרת רלוונטיות כזו , כחיזוק לטיעוני הגנה של נאשם בפלילים. נו וזה "עורך דין" עאלאק. ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ריטמן היה הממונה על החקירה
  מה אתה מקשקש   1/01/19 17:57
בהיותו עומד בראש להב 433
כתוב תגובה ל- מה אתה מקשקש
מי כאן "המקשקש" ?
  שלמה המגיב   1/01/19 19:29
יחידת להב 433 , הינה יחידה גדולה של מאות אנשים (!) , חוקרים ,אנשי מודיעין ובלשים , שחוקרים עשרות מקרים בעת ובעונה אחת , וריטמן כראש היחידה , לא עסק בפועל באיסוף הראיות ובחקירת עדים וחשודים , אלא צוותי החקירה השונים ביחידה , שהם עצמאים וסוברנים לחקור עפ"י שיקולם המיקצועי . רוב החוקרים הכירים הינם משפטנים בעצמם , והחקירות כנגד ראש הממשלה , הינן בליווי צמוד של פרקליטים מפרקליטות המדינה , ובעידכון שוטף של פרקליט המדינה והיועמ"ש. נו , איך ראש היחידה יכול בכלל טכנית , בסיטואציה כזו , "להמציא" ראיות נגד ראש הממשלה , או "להעלים" ראיות , שמוכיחות את חפותו , גם אם הוא עבריין מושחת , שונא נתניהו, שכל תקוותו שנתניהו ייכנס לבית סוהר ? . איזה יכולת השפעה בכלל , יכולה להיות על מפקדים בכירים במשטרה ( מפכ"ל , ראש אגף החקירות , ראש יח"ה , ראש להב 433 ), על חקירות מסוג זה , שעלולות לפגום במהימנות הראיות שנחשפות , במשקלן ובניתוח משמעותן ? . נ.ב. דוקא במקרה , תיק 4000 בזק , נחקר בחלקו הגדול על ידי היחידה של רשות ניירות הערך ולא ע"י להב של המשטרה ( זוכר את פרשת החוקר מניירות הערך והשופטת פוזננסקי בעת הארכת המעצרים לחשודים בתיק זה ?), ובודאי שכאן , ריטמן בכלל מוגבל אפילו בחלק מהמידע מן הסתם. מה שחשוב זה אם יש ראיות , או אין ראיות , ולא מי שחשף ואסף אותן, באשר "להמציא ולפברק" ראיות , לא ניתן בכלל טכנית ולכן אין שום רלוונטיות למאפייני ראש היחידה החוקרת , ולראיות שנמצאו כן או לא , כנגד כל חשוד , ובודאי כנגד ראש ממשלה מכהן , באשר מן הסתם , אילו ראיות שייבדקו בקפידה בטרם "יוכשרו" להגשה בבית המשפט , הלא כן ?. זהו ? בגלל ריטמן , צריך לסגור את התיק , מגיבי , ואין חשיבות לראיות ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מסוגל להביא
  אתה רציני?   1/01/19 20:52
אלף פיסקאות בעד רצח ,אם הנרצח הוא מהימין.שום דבר בהתנהלות של חקירות נתניהו לא נראה לך לא תקין?הכל בסדר?זה הפרצוף שלכם.הכל שקרי הכל לא אמין לא מוסרי.מהיכן הוציאו אתכם,שמאלנים כל כך מעוררי קבס.
כתוב תגובה ל- אתה רציני?
אני "רציני"מאד מגיבי
  שלמה המגיב   1/01/19 22:51
ראשית , אני לא "שמאלן" בכלל , ומה שמעניין אותי זה טוהר המידות בשרות הציבורי , ואני סומך על מערכות האכיפה ואין לי שום "בעייה" אישית , אם היועמ"ש יסגור את התיקים נגד נתניהו מחוסר עניין לציבור , בתנאי שיפרוש מהפוליטיקה , כפי שעשו בזמנו לנשיא המנוח עזר וייצמן בחקירת השוחד נגדו ובא לציון גואל. שנית , מפירסומים על החקירה בתיקשורת ( אין לי מידע אחר ) , לא ראיתי שום דבר "בלתי תקין" שמצדיק הפסקת החקירה , או סגירת התיקים , ללא בחינת הראיות כדי להחליט אם להגיש כתב אישום , ומה שקובע זה רק "הראיות" ולא כל מיני שטויות בלתי רלונטיות , כמו דמותו של ריטמן ואיפיונו , או איפיון המפכ"ל , או איפיון ראש אגף החקירות לשעבר יצחקי. או שגם פוליטיקאים אחרים חטאו , וכל מיני "שליפות" של תומכי נתניהו או\ו "מתלהבי" נתניהו שאין להם מושג בתחום ומציגים נימוקים מטופשים להוכחת טענתם שנתניהו חף מפשע. שלישית ,תציג לי מגיבי , פרט שקרי אחד שציינתי בתגובותיי , או פרט שקרי אחד בחקירת נתניהו , שטוענות מערכות האכיפה עד עתה ואיני מבין מה הקשר בין שמאל או ימין פוליטי, לחקירה של המשטרה כעת ,ואיני מבין מדוע טענה להשפעות פוליטיות על מערכות האכיפה כנגד נתניהו, לא עלתה כאשר מערכות אילו "הכניסו בפנים" גם ראש ממשלה , שרים וחברי כנסת מהצד האחר של המפה הפוליטית והמבין יבין. נו , מדוע אז לא "צייצו" כל "מתלהבי" נתניהו על "לא אמין , לא מוסרי , הכל שקרי" ?. מה שחשוב וצריך לקבוע , זה לא מי החוקר ולא לאיזה זרם פוליטי משתייך החשוד , אלא אם יש ראיות לכתב אישום ,או אין ראיות , וזה הכל .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
הקואליציה צריכה להבהיר
  קרן בן לולי עו"ד   1/01/19 14:50
לממסד המשפטי " לא ניתן לכם לבצע זאת" אם תגידו נגד נתניהו כתב אישום, לא נפקיר אותו למלתעות שלכם. החלטת הכנסת צריכה לתת חסינות לנתניהו.
כתוב תגובה ל- קרן בן לולי עו"ד
ועוד מגיבה טיפשה בדמות "עו"ד".
  שלמה המגיב   1/01/19 16:56
נו , לא להאמין ! , מגיבה שמציגה עצמה כעורכת דין במיקצועה , אזי לטעמה , מי שצריך לקבוע אם יש ראיות להגשת כתב אישום נגד נתניהו , אילו הפוליטיקאים המרכיבים את "הקואליציה" ! . אתם הבנתם עד להיכן מגיע הטימטום ?. טוב , חבל שבאותה שיטה לא בדקה "הקואליציה" אם יש ראיות להגשת כתב אישום נגד אולמרט , דרעי , בניזרי , עמרי שרון ועוד פוליטיקאים שהעיזו להגיש נגדם כתב אישום בעבר , ולא קיבלו את אישור הפוליטיקאים "מהקואליציה". נ.ב. למה רק לפוליטיקאים "מהקואליציה" , קרן ? , האם לחבר כנסת "מהאופוזיציה" , לא מגיעה פטור מאחריות פלילית אוטומטית כזו ? . הטימטום כאן עולה מדרגה ממגיב למגיב , ועוד כאלה שמציגים עצמם כעורכי דין ! . אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
גברת אסתר היקרה
  משה גרינפלד   1/01/19 14:59
אני כה מעריך את התובנות שלך. הרי ברור לכל שבזק ואלוביץ לא יצאו נשכרים, אז בכלל על מה הדיון? אבל פוטש פראקסלנס יכולים לעטוף בכאילו חקירות לא מושחתות. הרי ריטמן החוקר הראשי העליל על נתניהו ששלח גברת שתספר שקרים. אז הוא יכול להיות החוקר? לשלוח את חוקריו לחקור????? מה זה פה ברית המועצות ? ק.ג.ב? איך כל העם שותק? לא צריך תואר במשפטים לראות את השחיתות הנוראה. אבל זה לא יחזיק מים.
כתוב תגובה ל- משה גרינפלד
6
ביבי הולך לכלא
  הירונימוס   1/01/19 15:12
וגם הוא כבר מבין את זה. כל השאר אלו עויתות גסיסה על קרנות המזבח
כתוב תגובה ל- הירונימוס
7
שאפו לכותבת
  יהודית שני   1/01/19 17:27
כך הכבוד לכתובת המוגדרת. כל הניתוחים והבהרות במאמרים מתגשמים כל הזמן.
כתוב תגובה ל- יהודית שני
8
מאמר משובח
  שושנה אלמליח   1/01/19 17:34
גם אני לא מצליחה להבין איך פקידים כדוגמת היועץ המשפטי לוקחים לידם סמכויות חשובות כאשר הם רק פקידים.
כתוב תגובה ל- שושנה אלמליח
רק "פקידים" בנוסח שושנה
  שלמה המגיב   1/01/19 18:13
גברת אלמליח ! , "הפקיד כדוגמת היועץ המשפטי" , הינו , מלבד היותו היועץ המשפטי של הרשות המבצעת (ממשלה) , הוא בעיקר ראש מערכת התביעה במדינת ישראל על פי חוקי המדינה , ורק "לפקיד" הזה , יש "הסמכות החשובה" להביא לדין , באמצעות הגשת כתבי אישום , חשודים בפלילים . מה לעשות , שושנה , אך לפוליטיקאים , אין סמכות לקבוע את מי להביא לדין , ולמי יש פטור מאחריות פלילית , וכך זה בכל המדינות הנאורות , וגם לציבור ככלל , אין סמכות כזו , ואפילו משאל עם שיקבע שבני משפחת נתניהו ,הינם ל"ו צדיקים , לא ינטרל את סמכותו זו של "הפקיד היועמ"ש" . את מבינה זאת , שושנה ? . נו , תראו איך מקבצת לנו אסתר במאמריה , את כל הדגנרטים הללו , אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
לא רק שמנדלבליט קרא לפתוח
  חטא על פשע   1/01/19 21:12
בחקירה נגד נתניהו אלא שהוא אסף סביבו לפני ימים אחדים מספר אנשי סמול רשעים שיעצו לו להודיע על שימוע ל-פ-נ-י הבחירות. מנדלבליט נפגש עם קודמיו בתפקיד, בהם נשיאי בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק ודורית בייניש, על מנת לדון בהחלטתו לגבי תיקי חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישה התקיימה בשבוע שעבר במלון כרמים ליד ירושלים. מנדלבליט כינס שם יועצים משפטיים לממשלה ופרקליטי מדינה לשעבר: משה לדור, אהרן ברק, יהודה ויינשטיין, אליקים רובינשטיין, עדנה ארבל, דורית בייניש, יצחק זמיר, מאיר שמגר וגבריאל בך. האם מבין אלה יש איזה איש ימין? אז מדוע שהם לא ייעצו לו עצות נגד ראש הממשלה? והאם הוא לא יכול היה להחליט בעצמו? לשם מה אסף את כל הנחשים הארסיים האלה? האם באמת יש צורך דחוף לפרסם את ההודעה לפני ההליכה לקלפיות? ומדוע לא אחרי הבחירות? השנאה מצד כל אלה לנתניהו - תהומית.
כתוב תגובה ל- חטא על פשע
מדוע רק "אחרי הבחירות" מגיבי ?
  שלמה המגיב   1/01/19 23:06
אם היועמ"ש כבר יגיע למסקנה כולשהי לפני הבחירות , מדוע שלא יפרסם זאת ? , הרי הציבור צריך לדעת עבור מי הוא מצביע , הלא כן? . הרי גם יתכן שהיועמ"ש יסגור את התיקים , אז שהציבור לא ידע מראש לפני הבחירות "שאין כלום" ?. ואם ישנן ראיות המצדיקות כתב אישום , אז מדוע להסתיר זאת מהציבור , ולגלות זאת ,רק לאחר הבחירות , והציבור יבין שבחר באדם שכבר היה ידוע בטרם הבחירות שישנן נגדו ראיות לכתב אישום ?. מה נכון והגון יותר לעשות בסיטואציה הזו ? . האם להסתיר מהציבור את דעתו של היועמ"ש ( סגירת התיקים או כתב אישום ) לפני הבחירות , זו הדרך הנכונה , מגיבי ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ישנו נבל בן בליעל המזהם מאמרים
  המתקרא שלמה   2/01/19 05:58
של אנשי ימין בהתמדה. אדם זה, כנראה זקן משועמם השוטם את הימין, רובץ יום ולילה מול אתר "ניוז 1", מדפדף ומחפש מאמרים ימניים ומטיל רפש ומדמנה בתוכם. ותמיד תמיד עם סימני שאלה מטופשים, ועם הביטוי: "בנוסח.......". הינו ללעג ולקלס בעיני הקורא ההגון הסולד ממנו. איש מתועב, שאינו מבין שתבונה ורצינות מבזים דמות כמותו. הציבור שואף להקיא מתוך עם ישראל רשעים כמותו.
כתוב תגובה ל- המתקרא שלמה
מי כאן "מזהם מאמרים" ?
  שלמה המגיב   2/01/19 11:14
המגיב הטיפש , שלא מסוגל בכלל להתייחס לגופו של נושא או טיעון העולים באתר ,ומנבל את פיו כמו איזה פסיכי באסיפת בחירות של הליכוד ,מדבר על "לעג וקלס בעיני הקורא" , כאשר הוא מייחס בבורותו כי רבה , "..נחשים ארסיים..אנשי שמאל..רשעים.." !! , לאנשים כמו לדור ( הכניס את אולמרט לבית סוהר כפרקליט המדינה) ,ויינשטיין ( היה עורך הדין האישי של נתניהו בטרם מונה על ידי נתניהו לתפקיד היועמ"ש ),רובינשטיין ( שבהיותו יועמ"ש , סגר לנתניהו ולאשתו את תיקי גניבת המתנות ממעון ראש הממשלה ותיק המרמה שהיה להם בפרשת עמאדי) , שמגר ( יוצא מחתרת האצ"ל והיה ידוע כימני מובהק באידיאולוגיה האישית שלו ) ועוד. אתם הבנתם , מי כאן "מזהם מאמרים" ומי כאן גם "מזהם" את פיו ,ומי כאן עושה צחוק מעצמו "לעג ןקלס בעיני הקורא" ?. נ.ב. שלא להזכיר את היועמ"ש מנדלבליט חובש הכיפה הימני , שאביו היה באצ"ל , והיה מזכיר הממשלה של נתניהו וגם מונה ליועמ"ש ע"י נתניהו אישית (!) , ועל "הבמולני" אלשיך , חובש הכיפה , בוגר ישיבה , שגר בעברו בשטחים וגם הוא מונה אישית לתפקידו ע"י נתניהו !!!. אתם הבנתם , איזה "נחשים ארסיים, אנשי שמאל, רשעים" , מתנכלים לנתניהו , עפ"י המגיב הדגנרט שרק מנבל את פיו כמו איזה בסטיונר בשוק ? . והמבין מבין , "עם יש לנו כאן עסק".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
שירות תמורת קידום...
  מי שלוט במדינה..   2/01/19 15:58
הדיקטוטורה של בג"צ - מנדבליט נפגש עם אהרון ברק ודורית בינייש- במלון כרמים כדי לדעת אם יסגור את התיקים של נתניהו מה יעלה בגורלו..
כתוב תגובה ל- מי שלוט במדינה..
11
לשם מה צריך היה
  שלו.נ   2/01/19 17:48
לכנס את כל הדיקטטורה של הבג"ץ? האם יתכן שמנדלבליט רצה לשמוע את דעתם, שאם יסגור את התיקים של ראש הממשלה עדיין יוכל לשים פעמיו אל בית המשפט העליון...התנהלות שאין לה אח ורע בשום מקום בגלובוס.
כתוב תגובה ל- שלו.נ
12
מדובר בדריפה פוליטית ותו לא
  עכשיו מתבררת האמת   5/01/19 19:20
כתוב תגובה ל- עכשיו מתבררת האמת
13
היועץ נמצא כעת בבעיה גדולה!!!
  אקטואלי   3/02/19 08:48
הטענה שראש הממשלה לא יכול להיות ראש ממשלה אחרי השימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה, ולפני משפט בביהמ"ש, היא טענה מגוחכת – זה סותר את החוק הקיים היום בנושא. זו הזדמנות לרענן לשרים ולחברי הכנסת וכן לפרקליטים בכירים לשעבר, את החוקים הקשורים לנושא זה. רק לאחר הערעור בעליון (פסק דין חלוט) נדע כולנו את התוצאות – האם ראש הממשלה מושחת ו/או רק נהנתן? מבחינתי כל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שייכנס לכלא. אני אישית בעד דוגמא אישית של כל בכיר במערכת הפוליטית ושל כל מפקד בצה"ל (מהקטן ועד הגדול). כולנו זוכרים את השלט "הוא אשם עד שתוכח חפותו", עד כאן רבותי!!! חציתם את הגבול, זה בדיוק הרס הדמוקרטיה, לכל אחד מאיתנו יש את זכות החפות. לצערי יש שופטים בפנסיה שלא זוכרים זאת וחבל. זו בטח לא דוגמא אישית של השופטים, הסותרת את יסודות הדמוקרטיה שלנו. אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. לפי סקרים, רוב אזרחי המדינה מרוצים ממצבם הנוכחי, תמיד יש מקום לשיפורים בכל התחומים. אך לבוא עם סיסמאות שמצלצלות מצוין לאוזן זו לא חכמה גדולה!!! אך לבוא עם הוכחות של עשייה במשך שנים, זו חכמה מאוד מאוד גדולה!!! את ראש הממשלה מחליפים רק בקלפי. בנוסף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד ניזרי טוען שיש לסגור לכאורה את תיקי נתניהו. החוק מבדיל בצדק רב ובהיגיון רב, בין שר לבין ראש ממשלה. אגב, אני אישית ממליץ לראש הממשלה להילחם על חפותו, כשלב ראשון עימות עם עדי המדינה. שלב שני - בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". יש לזכור שעדי המדינה הם אנשים שמנסים לחלץ עצמם מעונש כבד. במידה וראש הממשלה יצא זכאי במשפט, היועץ המשפטי לממשלה וכן מספר פרקליטים בכירים בפרקליטות, וכן אנשי משטרה בדרגים הגבוהים ביותר, יצטרכו להתפטר מתפקידם. אולי עדיף להם כעת לסגור את כל התיקים מאשר להגיע לאחר מכן לאותו ביזיון של התפטרות המונית של כולם. לדעתי הם לא יכולים להמשיך בתפקידם, הם פגעו לכאורה בתהליכים דמוקרטיים. זה יהיה לכאורה "דגל שחור" על מצחם לאורך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל. אנשים אלה הוציאו מקופת המדינה עבור החקירות, לכאורה מעל 400 מיליון ₪, בכסף זה יכולנו לעזור להרבה מאוד אזרחים. היות וזה לא "כסף של אבא שלהם", אלא שלנו האזרחים, אולי צריך לחשוב בעתיד על חיוב כספי כאשר אנשים עושים נזק עצום לקופת המדינה. (ולא רק במקרה זה). יהיו גם עיתונאים ואנשי תקשורת שיצטרכו לבקש סליחה או לעזוב את עבודתם בבושת פנים. יש עדיין הרגשה של הפתעה מזערית, סיכוי אפסי, שהיועץ מכין לאזרחי ישראל לפני הבחירות סגירת התיקים של ראש הממשלה. זאת למרות שצעד כזה יאכזב מאוד את מנהיג "המהפכה השיפוטית" שגרמה לכאורה לנזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה. מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של מהפכה זו וריסוק של מורשתו. יש שמועות שהיועץ המשפטי נמצא כעת לכאורה תחת מכבש לחצים וסחיטה על ידי בכיר מאוד בפרקליטות שרוצה להגיש כתב אישום, בכל מקרה, כנגד ראש הממשלה. ברשותו של הבכיר לכאורה יש קלטות שמסבכות את היועץ כאשר שימש כפרקליט ראשי. יוצא שמאוד מסוכן להפקיד החלטה גורלית בידי אדם אחד, מה עוד שבעתיד הוא רוצה להתמנות לשופט עליון, ויש לו אינטרס מובהק שההחלטות שלו לא יפריעו למינויו בעתיד לעליון. אחרי הבחירות יהיה צורך לפצל את תפקידו של היועץ. אי אפשר לתת לאדם
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il