|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שוב על אודות המלך ביבי הראשון ונתיניו
מאת: יוסף אליעז  |  29/01/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנחנו זוכים למה שאנחנו שווים
  ארי כספי   30/01/19 07:30
צר לי , אבל זוהי המציאות. החל מבן גוריון וכלה בנתניהו (פרט אולי לבגין ושמיר ז"ל) , כל ה"מנהיגים" שלנו היו צמודים לשלטון ורק פחדו שידיחו אותם. אז מפעם לפעם חיפשנו "ישועה" באמצעות גנראל (מיל) שהזיקו אפילו יותר. אז מי שמתכונן להצביע - לא חשוב עבור מי - פשוט חבל על הזמן.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
{{{ 12שנים נתניהו ראש ממשלה...
  מחצית דור מבוזבז   30/01/19 22:27
{{{ 12 שנים נתניהו ראש ממשלה , מסית ציבור בציבור משחד דתיים וחרדים (פוטר אותם מצהל ועבודה).
והם עוד נחשבים לימין למרות שלא עובדים לא בצהל ולא מוסיפים גרם של ערך לעם ולמדינה.
{{{ נתניהו פוגע במערכת המשפט והאכיפה .
{{{ נתניהו הפך את ישראל לעסק פרטי שלו ושל משפחתו = וזה מסוכן לישראל!!!
כתוב תגובה ל- מחצית דור מבוזבז
2
מלל נבוב הרבה מלל אבל כלום
  חיון8   30/01/19 07:44
מיחזור אמירות פבלוביות שנשלפות ללא מעבר במוח. אין אפשרות להכחיש שנתניהו הוא דמוקרט מהשורה הראשונה. נתניהו לא פועל כמלך. ראה מבצע צוק איתן ושאר הפעילות הבטחונית. הקשיב ופעל לפי עצות הדרג הצבאי. כלכלה נעזר ביועצים מקצועיים, גז,התפלת מים ועוד. המאמר מזכיר את התלהמות ההמון המוסת ושטוף המוח בהפגנות מוצאי שבת בפתח תקוה ותל אביב. רק לא ביבי וביבי אשם עד שיוכח אחרת. ערימת צבועים נחותה
כתוב תגובה ל- חיון8
3
חבל על המלל הרב
  באום   30/01/19 09:43
היה אפשר לכתוב במשפט אחד שהאשמה היחידה של נתניהו זה שהוא לא נתן לשמאל להמרי”ץ אותו כמו שהשמאל עשה לרבין ,שרון ואולמרט בעזרת התקשורת והמערכת המשפטית.כל שאר הסופרלטיבים על נתניהו זה גיבוב של חומר ממוחזר שנכתב כבר אלפי פעמים וגם באתר הזה.
כתוב תגובה ל- באום
הנחיות למדבררי השמאל
  גבול הגשם   30/01/19 21:39
הנחיות עדכניות של השמאל למדבררים שלו (כדי לחסוך התמודדות עם דעותיו ועמדותיו של נתניהו): 1. בנימין נתניהו יכונה תמיד בתגובותינו "הקיסר מקיסריה" או "האדון מבלפור" (כדי ליצור לו דימוי של מי שהשתלט על המדינה בכוח). 2. שרה נתניהו תכונה תמיד "חזרזירת הבקבוקים" (כדי ליצור לה דימוי של אשה חמדנית ומרושעת). 3. יאיר נתניהו יכונה תמיד "הסרסור" (כדי ליצור לו דימוי של פרזיט הולל). 4. מגיב המפרסם דברי אהדה להתנהלות נתניהו יכונה "טרול ביביסט" (כדי ליצור את הרושם שרק מגיבים בתשלום כותבים דברי שבח לנתניהו) או "מעריצי הקיסר" (כדי ליצור את הרושם שאוהדי נתניהו הם עובדי אלילים פרימיטיביים).
כתוב תגובה ל- גבול הגשם
4
נניח ש
  יאיר ל   30/01/19 12:10
אם יתברר שמעל למאה בעלי המקצוע, יועצים משפטיים, יועצים מקצועיים ומנהלים שעסקו במיזוג אכן לא נחקרו, ואם יתברר שמאות מסמכים שמוכיחים שתיק 4000 תפור אכן לא צורפו לחומר החקירה הרי שיש הוכחה לקשירת קשר להפלת ראש ממשלה וצריך כנראה שבמעשיהו יישבו מפכ"ל משטרה לשעבר, פרקליט מדינה ויועץ משפטי.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
יש מצב
  באום   30/01/19 12:44
אגב,הם אמרו שהם יהפכו אבן על אבן אז איך זה שפתאום קמים אנשים שישבו בועדות שאישרו את המיזוגים ואת שאר הצעדים שננקטו ואומרים שהכל היה בסדר אבל אף אחד לא שאל אותם ולא ביקש מהם עדות.ככה הופכים אבן על אבן?
כתוב תגובה ל- באום
5
ברוריה אליעז מקיף ג
  היי   30/01/19 12:46
יוסף עדיף שתתמקד בציור. הליכוד, שהינה אחת המפלגות הדמוקרטיות האחרונות, מה לא ידעת? לא נתינים ולא בטיח מצביעי הליכוד בוחרים במפלגה שעושה למענם יותר מהבלופים השחוקים של מפא"י/העבודה/אמת/המערך. כי הם לא פראיירים, הם שכלתניים. והם לא שוכחים את הסיבות שבהמשך. ברוריה תזכיר לך עוד כמה נוספות. בקיצור תתמקד בציור. 1. עוולות מפא"י 2. חטיפה וסחר בילדים 3. גזזת- הקרנות פי 3000 מהמותר למעל 60000 ילדים 4. פריפריה- הזנחה פושעת של החינוך תעסוקה בריאות תרבות וכו' 5. קיבוצים חמדנים 6. דרגה רק לקשישים אשכנזים. 7. מערכת משפט גזענית (90 אחוז שופטים ממוצא אשכנזי)
כתוב תגובה ל- היי
דמוקרטית זו לא מילה
  ארי כספי   30/01/19 16:14
אין לי שום ויכוח לגבי "התרומות" של מפא"י. אבל ה"דמוקרטיה" של הליכוד לאחר תקופות בגין ושמיר גם היא אינה סיבה להערצה. שריון, רשימות חיסול והרחקת "ליכודניקים חדשים" מהמפלגה אינם בדיוק ביטוי לדמוקרטיה. ראש ממשלה שמקיים חיים לא כ"כ צנועים - כנ"ל. בזיונות צבאיים (צוק איתן, שריפות בעוטף עזה ועוד) - ממש מרשימים. מצב הרפואה, החינוך והרווחה לא בדיוק סביר יותר מאשר בימי מפא"י. כמובן שהליכוד אינו אשם במצב התחבורה . הסיכוי של זוגות צעירים להגיע לדירה משלהם לא בדיוק עלה. רמת "אכיפת החוק - בדיחה עצובה. אז באמת "חוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
נסה גם לראות את חצי הכוס המלאה
  לוגי   31/01/19 16:05
תמיד יהיה מקום לשפר, אך האם אתה שכחת את השיפור האדיר בכל התחומים שנעשה בשנות ביבי ובעיקר בזכותו? כדאי שתפתח את העיניים, תחדד את הזיכרון, ותנסה לפתוח את הראש בצורה אובייקטיבית.
כתוב תגובה ל- לוגי
6
חונטות, מוסוליני והמלך ביבי
  מייק   30/01/19 12:48
של טוקבק ירוד. העו"ד הנכבד מתעלם מהעובדה הפשוטה שנתניהו נבחר מס' פעמים על ידי הצבור במדינה דמוקרטית, ואיך יודעים דמוקרטית? בגלל שהתקשורת מתנהלת כאן כמו פראבדה של סטאלין ולמרות זאת ואף על פי כן, אין בכוחה לשנות את המציאות
כתוב תגובה ל- מייק
7
שינאה עיוורת
  מיכאל בו   30/01/19 16:39
איינשטיין טען כי הטימטום הוא אין סופי הכתבה הזאת מוכיחה כי צדק. השנאה העיורת של הכותב לנתניהו מביאה לתוצאה המוזכרת לעיל. אין בכתבה זו אפילו עובדה אחת המוכיחה את הנאמר בה הכל בליל של רגשות השנאה של הכותב - ממש בושה
כתוב תגובה ל- מיכאל בו
8
קשקשן בגרוש
  קורא מזדמן   30/01/19 17:02
כתוב תגובה ל- קורא מזדמן
9
כתיבה אווילית המהווה בושה לאתר
  חזקי שנאן   30/01/19 17:57
הפרסום הן בניסוחו והן ברמת טענותיו מהווה בושה לכל אתר רציני. אין בשורותיו של אליעז, חוץ מכתב פלסתר של תעמולה זולה ואנטי אישית ואין בהן מאומה. הקריאה העלתה בי רק תחושת קבס, האלו משפטנך ישראל? (משפטן?) אולי ימשכו אותך לעליון לאיזו חצי שנה לצרכיי פנסיה כמו שעושים לחברים טובים? אין בשורות הכתובות שום טיעון מוסדר עם הוכחות חוץ מסתם לזות שפתיים רעה ומרושעת על ישראל והחברה שבה. האם הישראלים מתאווים לדיקטטורה? האם יאפשרו? איך זה יכול לקרות? היש שרטוט הגיוני של דרך? תהליך? איפה המשטרה, הצבא, המשפט, השירות האזרחי? יש לכך אסמכתאות? האין טענות הכותב אוויליות? האם כל הבל של משפטן ראוי לפרסם? האיש הכותב מוכיח חוסר הבנה בניתוח היסטורי, אני סבור שהראה הבנה פחותה מרמתו של ילד ביסודי. מה במערכת סבורים שהקוראים דבילים? ויש לו לאליעז את היהירות להביא הבליו לקוראים, כאילו אין אנו יודעים ממש מיהו מוסליני או פרנקו ו/או מהי עריצות צבאית. איך אישרו ואפשרו לשטויות מסוג זה להתפרסם אצלם? בושה, בושה , בושה. תמהני על אנשי המערכת.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
10
כ"חסיד שוטה" הפסקתי לקרוא
  דברי "חוכמה"   30/01/19 18:06
כתוב תגובה ל- דברי "חוכמה"
11
למסית כותה הכתבה וחבירו
  נאור..........   30/01/19 18:12
אני יצביע ביבי לא בגלל שהוא מלך אלא בגלל שאם פי מיליון יותר נוכלים ממנו שגנץ וחבריו רמאים שקרנים ונוכלים ובוגדים בעם
כתוב תגובה ל- נאור..........
12
הסתה
  בן-ציון יוסף   30/01/19 18:15
הסתה --- כי לשמאל זה מותר...
כתוב תגובה ל- בן-ציון יוסף
13
לא יכול להיות שאתה משפטן
  Jaco   30/01/19 18:51
בליל שטויות דמגוגיה. ביבי ממציא אויבים? השכנים שלנו מהגרים שהגיעו משוויץ! האירנים מפתחים טכנולוגיה! על איזה אויבים ביבי מדבר? מדוע הוא מפחיד אותנו? אתה חרד לשלטון החוק? מי מפגין שנתיים מול ביתו של מנדלביט? ביבי שכר חוקרים פרטיים לעקוב אחרי אלשייך! הפחדות ועוד פעם הפחדות. אתה זוכר מי הפחיד אותנו מצונמי מדיני. אתה לא מוטרד מיאיר לפיד שהיה שר אוצר וניהל מפגשים בדירות מסתור עם נוני מוזס. מחק מיומנו פרטים? ואתה משפטן? לך לעשות שיעורי בית במשפטים
כתוב תגובה ל- Jaco
14
חתיכת אידיוט ! אנחנו לא שוטים
  ישמעאל   30/01/19 18:58
כתוב תגובה ל- ישמעאל
15
המלך ביבי
  הזאבה   30/01/19 20:03
אתה אולי כותב בעברית יפה, אך אין שום קשר בין דבריך לבין המציאות. אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך! ראש הממשלה שלנו הוא אדם חכם, שאוהב את המדינה שמשרת אותה ועושה זאת בשום שכל. אני רואה מדינה שאנשים בה נהנים מפרוספריטי מטורף. תיירות פורחת, כמו שלא היתה מעולם, הארץ הולכת ומתרשתת בכבישים ומחלפים. תעשיית הייטק מרגשת, תעשייה בטחונית לעילא ולעילא, יצוא חקלאות לעולם השלישי, מים מותפלים, המצאות וחברות הזנק מרשימות ומוצלחות. קשרים בינלאומיים, שמעולם לא היו לנו. קשרים עם 2 המעצמות הגדולות שלראש הממשלה יש דלת פתוחה אצלן. קשרים עם ארצות מוסלמיות, שלא היו עד כה. ועוד ועוד... קצרה כאן היריעה מלמנות. לא הייתי רוצה לחזור למדינה שאנשיה מעריצים את סטאלין ("רוסיה אמנו וסטאלין אבינו")הסיסמא שנשאו קיבוצי השומר הצעיר. אני מאחלת לך שיגיע היום בו תפקח את עיניך ותראה את המציאות נכוחה.
כתוב תגובה ל- הזאבה
16
הפאשיזם צמח בשמאל. מוסוליני
  תקוה ב   30/01/19 21:21
היה סוציאליסט והוא טבע את המונח פאשיזם, וגם הנאצים הם נציונל סוציאליסטים, וכמובן הקומוניסטים - כולם סוצאליסטים וכולם פאשיסטים. אבל מה? השמאל אוהב להאשים אחרים שהם פאשיסטים. כך הם קראו לבגין שהיום אומרים עליו שלא היה דמוקרט כמוהו בארץ וכך הם אומרים גם על נתניהו שגדל בארצות הברית הדמוקרטית ומאמין בשוק חופשי. מה לא אמרו עליו שהוא מלך , שהוא דיקטטור. באמת? האומנם? הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית בהא הידיעה. יש שם פריימריס. נתניהו לא יכול להרכיב את הרשימה. איפשרו לו בקושי לשריין רק מקום אחד בלבד. אז מי פה מלך? יאיר לפיד הוא מלך ודיקטטור. גם כחלון , גם ליברמן, גם דרעי, גם ציפי לבני ועכשיו התווספו גם גנץ ויעלון ואורלי לוי. הם ורק הם מרכיבים את הרשימה שלהם לכנסת.הדיקטטורים האלה צועקים כל הזמן שנתניהו פאשיסט ורוממות הדמוקרטיה בלשונם. העובדות מצביעות על ההיפך הגמור. צבועים אמרנו? נושאים את שם הדמוקרטיה לשווא, לא מקבלים את הכרעת הבוחר ומנסים לשנות את תוצאות הבחירות בדרך לא דמוקרטית.. פאשיסטים אמרנו?
כתוב תגובה ל- תקוה ב
17
ביבי המלך
  יונה כהן   30/01/19 21:34
כתבה מטופשת של אדם שחושב שכולם טפשים חוץ ממנו. השנאה מניעה אותך .
כתוב תגובה ל- יונה כהן
18
מעורר פליאה ולא מובן מה ראה
  תמוה   30/01/19 22:43
האתר להעמיד מאמר מטופש זה במקום מרכזי במסך הראשי כל היום? בפירוש יש כאן חוסר שיקול דעת של העורכים.
כתוב תגובה ל- תמוה
19
שטויות.
  לא לפייסבוק   31/01/19 03:50
על כתבים כמוך אמרו חז"ל גם אוויל מחריש לחכם יחשב.
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
20
HOO ZAKUK L'SARTAN KATLANMI M
  TIPUL B'HELEM   31/01/19 04:32
Hoo zakuk l'Sartan katlani me'et hashem, bimhera b'karov!!! V'KACH YIHIYE'. B a d u k
כתוב תגובה ל- TIPUL B'HELEM
21
עוד מאמר אקדמי, המשחק
  אברהם 101010   31/01/19 07:32
לידיים של מי שסבור, שאקדמאים הפכו לנטל ולא לנכס. מכיוון שקשה להחליט מאיפה להתחיל כדי להוכיח שמדובר בקשקוש אקדמי "קלאסי", שכל אחד יעשה זאת בכוחות עצמו; לא מדובר באתגר רציני.
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
22
יוסוף
  יש העזתי שצופר...   31/01/19 09:49
אני הפסקתי לקרוא את המאמר הגזעני בשורה שהוא "מצביעי נתניהו חסידים שוטים תרתי משמע"...עוד אדיוט שימושי,גזען חשוך באיצטלה של נאורות...
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
23
נתניהו=מוסוליני.המחבר הפשיסט
  JDT   3/02/19 21:05
רוצה לתקוף? תתקוף את ביבי. חסרות סיבות? חסרים נימוקים טובים? ברם, ההידרדרות שלך להשוואה למוסוליני, שותפו של היטלר, אינה אומרת דבר על ביבי, אך עליך - הכל. בלי ספק, הר שטרייכר היה יכול ללמוד ממך פרק בתעמולה פשיסטית.
כתוב תגובה ל- JDT
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il