|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
30/05/07 20:31
|
|
|
|
העונש שנגזר על הנאשם כאן הוא קל ומגוחך, לדעתי. למרות שאני מתנגד עקרונית למתן סמכות לבית המשפט שלא לקבל עסקאות טיעון (אין זה המקום לפירוט נימוקי), אני סבור כי, כל עוד מנהג זה עומד בעינו - זהו מקרה מובהק שבו היה על ביהמ"ש לשלוח את עסקת הטיעון לכל הרוחות.
המעשה שבו הודה הנאשם - בפועל, סדרה של מעשים, לאורך תקופה ארוכה - הוא מבזה, משפיל ושולל מהנאשם את הזכות להיות אי-פעם עורך-דין. המחוקק הישראלי הוא כזה המרחם על אכזרים ומתאכזר לאומללים. חוק "תקנת השבים" מאפשר למורשעים כאלה מחיקת ההרשעה כעבור שנים אחדות, חזרה לעיסוקם הקודם ואפילו מתיר להם לשקר בעדותם בביתהמשפט ולהעיד כי מעולם לא הורשעו (!).
אני סבור אחרת. עורכי-דין, רואי חשבון, רופאים ושאר בעלי מקצועות, שבהם אמון הלקוח ושאר הציבור מהווה יסוד ובסיס לעיסוק, יש לשלול מהם לצמיתות את הרשיון, ללא סליחה ומחילה לעולם, אם מעלו באמון. מעשי הנאשם בפרשה זו אף חמורים מהפרת אמון "רגילה", והם מכתימים את שמם של אלפי עורכי-דין, העוסקים ביושר בעבודתם ללא הפרת אמון כלשהי.
תשעה חודשי מאסר בלבד, על סדרה ארוכה של מעשים שבגינה היה מקום לשלוח את הנאשם לשנת מאסר עבור כל אחד משרשרת המעשים שעשה. בפועל, היה מקום להרחיק מהציבור, עד יומו האחרון, את הנבל שהתעלל באישה אומללה, שנאלצה להיכנע לבהמיותו תקופה ארוכה מחשש פן ינשלה מדירתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
|
|
|
עוכר דין |
|
31/05/07 14:48
|
|
|
|
אולם לדעתי מקצוע עריכת הדין כבר מזמן איננו מקצוע שהאנשים בעוסקים בו נחשבים ישרים וזכים. מקצוע עריכת הדין נחשב היום למקצוע כמו כל המקצועות, היושר המקצועי של עורך דין אינו עולה זה של שרברב או מוסכניק ממוצע (במאמר מוסגר , כבר יצא לי להכיר מוסכניק ישר כסרגל יותר מכמה עורכי דין שאני מכיר). אז לומר שהוא מקלקל לכמה אלפי עורכי דין ישרים... נו טוב , הרבה לי לגחך
|
|
כתוב תגובה ל-
עוכר דין
|
|
|
|
2 |
|
|
מישהי שמכירה |
|
31/05/07 10:49
|
|
|
|
|
|
|
|
מגיבה |
|
31/05/07 20:23
|
|
|
|
אם באמת היית מכירה אותו לא היית אומרת את מה שאמרת!!!
ובכלל.... לאותם אנשים עם הנשמות הטובות , לשפוט כל עוד אתם לא יודעים את הפרטים לעומק זה לא הוגן, היום זה הוא מחר זה אתה ... במיוחד היום שיש אפשרות מצד הנשים לנצל על כל דבר קטן ולך תוכיח שאין לך אחות .
אני לא מצדיקה מעשים כאלה וחושבת שצריך לעשות צדק.
לצערי קיימות הרבה נשים שמחכות לרגע שיוכלו להפיל מישהו וכנ"ל גם גברים אז אף אחד לא תמים וגם אף אחד מכם לא היה שם ....
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיבה
|
|
|
|
3 |
|
|
פלונית |
|
31/05/07 13:53
|
|
|
|
כל הכבוד לאותה אחת שהעיזה והלכה עם זה עד הסוף.
הערצתי נתונה לך.
כל מה שנגזר עליו מגיע לו ועוד כפל עונשים.
אני מעריכה ומכבדת את אותה בחורה שלא וויתרה ובכוחותיה שלה נלחמה והצליחה להביא להרשעתו.
בכך עשתה מצווה גדולה לעצמה ולאחרות.
יישר כוח
תודה
|
|
כתוב תגובה ל-
פלונית
|
|
|
|
4 |
|
|
הלשכה אשמה |
|
31/05/07 20:46
|
|
|
|
מין עם לקוחות- בנגוד להתאגדויות מקצועיות אחרות של מקצועות העוסקות בענינים חשובים של אנשים. לא צריך להתפלא על התוצאה. לך תוכיח אח"כ מה היה מרצון ומה מפחד מאבדן ונזק. אילו ידע שהוא יאבד את מקצועו במקרה כזה- אולי זה לא היה קורה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הלשכה אשמה
|
|
|
|
|
|
|
אלההה |
|
3/06/07 19:04
|
|
|
|
|
5 |
|
|
די .... |
|
31/05/07 20:47
|
|
|
|
הנה כל הנשמות הטובות מתעוררות , אני בתור אישה יודעת ואני מסכימה שיש עוד כמה נשים שיסכימו איתי מנצלות את היותן נשים , כל אותן נשים שמסתובבות עם כל החזה והתחת בחוץ ואן עוד רוצות שגברים לא ירצו לקרוע את מה שנשאר?
הרי אנחנו מנצלות את היותנו נשים איפה שרק אפשר אז תפסיקו להיתמם ...
אני לחלוטין לא מצדיקה את המעשה הזה אבל די לעלבונות , אתם לא מכירים את הסיפור לפרטיו וזה לא פייר לעשות לינץ' .
אני באופן אישי מכירה את האדם הנ"ל והוא אחד האנשים הכי מקסימים שפגשתי בחיים, אדם שמדבר בגובה העיניים, עוזר, ואני יודעת באופן אישי על מספר אנשים שהוא עזר להם המון.
ולכל הנשמות הטובות .... אני מקווה שלא יהיו יותר מקרים כאלה שתוכלו פשוט להישאר במקום שלכם ולהסתתר כי אין לכם מה לחפש בחוץ!!!
מתי כבר נחיה בשלום וכבוד האחד עם השני במקום לשמוח בצרות של אחרים , משפט אחד חשוב לזכור - היום זה הוא מחר זה יכול להיות כל אחד מכם!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
די ....
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה |
|
1/06/07 17:05
|
|
|
|
לדי - אני מסכימה עם כל מילה שלך.
מהכרות קרובה וארוכת שנים שלי עם האיש יש לי רק מילים טובות והרבה יותר.
חבר אמיתי, איש משפחה למופת וממש ממש לא כפי שמתואר בכתבה.
אני מאמינה באמונה שלמה שהמעשים המיוחסים לו לא בוצעו בלחץ ובכח ומתוך כדי ניצול מעמדו. במדינתינו, קל מאוד להאשים גברים וכנראה שפשוט יותר להודות מאשר להאבק ולהסתכן בשופטים שמושפעים מהאוירה הציבורית הנוכחית וכך גם גוזרים את דינם.
|
|
כתוב תגובה ל-
חברה טובה
|
|
|
|
6 |
|
|
חברה קרובה |
|
1/06/07 17:12
|
|
|
|
מכירה מקרוב את האיש. איש מקסים, כריזמתי איכפתי, מתחשב, ישר - כל התכונות הטובות באדם.
האיש עזר ועוזר רבות למי שרק יכל.
זכרו שהיום האוירה הציבורית נוטה להאמין לנשים יותר מגברים וקל מאוד להעליל עלילה כזו.
לצאת למלחמה לפעמים מחייבת לשקול את הסיכויים לזיכוי, והמציאות היום הינה שאין סיכוי גדול (ואני אומרת זאת בתור אשה - לצערי ישנן שמנצלות זאת).
אני מאמינה באמונה שלמה שהמעשה המיוחס לא בוצע בכוח, תוך ניצול מעמדו.
|
|
כתוב תגובה ל-
חברה קרובה
|
|
|
|
7 |
|
|
שום חידוש |
|
2/06/07 20:23
|
|
|
|
על מה הכתבה בדיוק? שעוה"ד מזיינים את המסכנים/ות
|
|
כתוב תגובה ל-
שום חידוש
|
|
|
|
8 |
|
|
מכיר |
|
2/06/07 22:55
|
|
|
|
אתם נאחזים בכותרות ולא יודעים בדיוק מה שקרה שם. כשאני הגעתי אליו כאשר היו לי חובות אני חייב לציין שפגשתי אדם טוב לב עם נכונות לעזור אדם שמסתכל בגובה העיניים ולא מלמעלה . חבל שזה מה שקרה לו אני בטוח שיש דברים מאחורי הכותרות . יתכן מאוד שזה היה בהסכמה והחליטו לנצל אותו לא מעט מקרים קורים היום בהם הנשים מנצלות את הגברים ומאמינים להם. אני מכיר אותו כאדם טוב שעזר לי מאוד .
|
|
כתוב תגובה ל-
מכיר
|
|
|
|
9 |
|
|
ל |
|
4/06/07 22:53
|
|
|
|
מעניין איך כל היפיי נפש יוצאים להגנת אדם "עורך דין"
אשר הודה במעשים המיוחסים לו, וכאישה המכירה את משרדו
לשעבר ומבינה את גודל הרישעות של עורכי הדין שעבדו תחת חסותו נוטה להאמין שדמעותינו לא נפלו על כתפיים ערלות.
ומי ייתן ונמשיך לשמוח אל כנפי המאזניים.
יישר כוח מערכת בתי המשפט
|
|
כתוב תגובה ל-
ל
|
|
|
|
10 |
|
|
מזליקו ולא במקרה |
|
6/06/07 14:48
|
|
|
|
איזה 'מזל' יש לו שרק כאן באתר התפרסמה הידיעה בקטן...
אבל מזל זה דבר שחולף במיוחד אם דואגים לזה.
לכל המגינים על האגס הקלגס, אני מגנה אתכם ובז לכם ולהתחסדות האיומה שלכם, קבלתם כבר את העונש לחיות עם עצמכם ולהסתכל בראי כל בוקר...
רק שתדעו שבקרוב הידיעה השולית הזאת תגיע רחוק, לא הכל ניתן להשתיק ברשת, גם אם אתה בנק לאומי, או עורך דין מלא עוצמה ויצרים עזים ומסריחים...
תיכף תבינו למה התכוונו בפתגם בערבית שאומר-
'כל כאלב ביג'י יומו'
מזליקו ולא במקרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזליקו ולא במקרה
|
|
|
|
11 |
|
|
ר |
|
7/06/07 00:02
|
|
|
|
קראתי והזדעזעתי. כל הכבוד למתלוננת על האומץ. אני אם חד הורית שמתקיימת מהבטחת הכנסה. החוב שלי לבנק לאומי הגיע לסכום של 32 אלף ש"ח והתיק הועבר לטיפולו של עו"ד אגסי. העורך דין הזה, שלא ראוי לקרוא לו אפילו בן אדם, אמר שאם אני אשכב איתו הוא יוריד את החוב לאלפיים ש"ח. הוא אמר שאין לו בעיה לעשות את זה. כשסירבתי הוא ניסה בכוח להשכיב אותי על השולחן ולהפשיט אותי. זה קרה כמה פעמים ופחדתי לדבר כי הוא איים עלי עם המעמד שלו כעורך הדין של הבנק.
נחרדתי לקרוא איזה עונש הוא קיבל. חייה כזאת שמנצלת נשים חסרות ישע צריכה להיות מאחורי סורגים לכל החיים. כל מי שאומרת כמה הוא מקסים ואיש משפחה נהדר, קשה לי להאמין שהייתם רוצים סוטה מין כזה בקירבת המשפחה שלכן.
זהו אדם שפל, חולה, נצלן ומניפולטיבי המנצל את מעמדו כדי לספק את סטיותיו המיניות, מעבר לזה שהוא מדיף ריח של צחנה מכל גופו. נראה שסירחון האישיות שלו משפיע גם על הריח שעורו מדיף.
|
|
כתוב תגובה ל-
ר
|
|
|
|
|
|
|
ג |
|
11/06/07 19:17
|
|
|
|
|
12 |
|
|
גבעתי שלומי |
|
17/06/07 21:11
|
|
|
|
לקהל הקוראים
פרשת פסק דין זה היא חלק קטן במעליוו של עורך דין אמנון אגסי .מדובר באדם רע , מאוד בלשון המעטה , אם הגשת כתב האישום העביר עורך אגסי את משרדו לעו"ד קמחי כביכול במסגרת הסכם בניהן , אין לעורך הדין שום דין ושום מצפון ןכל מה שמעניין אותן זה כסף ןשררה .
בקרב לקוחותיו נמנו בנקים למשכנתאות לרבות בנק דיסקונט למשכנתאות שמטילים אימה על ציבור מפגרי המשכנאות .
משרדו של עו"ד אמנון אגסי שוכן ברחוב תדאהר ברעננה ואינו מתייחס לשום לקוח ומה שמעניין אותו זה כסף
סוג של עורך מסוג זה ובמיוחד משרדו והצוות לא צריכים להיות עורכי דין בכלל צריך לדאוג לסגור את משרדו לאלתר
האמת היא שהבנקים אוהבים עורכי דין מסוג אלו מאחר וגם הם נוכלים וגנבים ועושקים את הציבור
|
|
כתוב תגובה ל-
גבעתי שלומי
|
|
|
|
13 |
|
|
תפוח ודבש |
|
18/06/07 23:17
|
|
|
|
|
14 |
|
|
נו באמת |
|
19/06/07 15:27
|
|
|
|
נו באמת, אין חדש תחת השמש, נגמרה מזמן התקופה שהיה קשר בין מקצוע עריכת הדין לאיכויות אישיות ויושר...יותר מדי מקרים קיצוניים של עורכי דין שכשלו. זה ממש מגמתי ולא במקרה. המקרה הזה מזעזע במיוחד כי מדובר בכשל נוראי של מערכת השיפוט במדינה, פשוט בושה להיות אזרח המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נו באמת
|
|
|
|
15 |
|
|
יחזקאל מהמעלית |
|
1/12/07 21:18
|
|
|
|
השופט ורדי אני מתפלאת עלייך הלא אתה כתבת ספר על ניצול מיני בין מטפל למטופל, מה קרה פה ? שניצל אשכנזי? הוא לא בוזגלו? אוי למערכת בית משפט ששופטים כמוך דנים בדיני נפשות !!
אתה צריך לפסול את עצמך מיידית !!!
ומי שראה את השופט ורדי במשפט היה רואה שופט שכל מה שראש ההברכ אומרת הוא מהנהן אין לומ דיעה ושיפוט משלו וכמובן גם השופטת צ'ארניק המנמנמת.
בקיצור שניכם כמו מרינטות!!
עושים צחוק מהמשפט וביזיון למערכת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יחזקאל מהמעלית
|
|
|
|
16 |
|
|
עו" אליה |
|
1/12/07 21:27
|
|
|
|
סוף סוף סביונה רוטלוי נתנה לשופט ורדי זכות דיבור. גם את השופטת צ'ארניק תינתן לך זכות דיבור ברגע שתפסירי להירדם במהלך המשפט שדן בדיני נפשות!!!
בושות למערכת המשפט!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עו" אליה
|
|
|
|