s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט במסלול עקלקל
מאת: ד"ר חיים משגב  |  08/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
{{{מבראון חברון עד היום נתניהו
  מגה חשוד.....   8/03/19 22:22
{{{ מבראון חברון דרך עמדי,המעונות,העובדות ,תיקים ,3000,4000,1000,2000
נתניהו מגה חשוד בשחיתות כמו אולמרט,הירשנזון,הנגבי,דרעי,שרון,בניזרי,קצב
ועוד=התרגלו שהקומבינה מנצחת.
13שנה נתניהו ראש ממשלה שעסוק בהסתה יהודים ביהודים יהודים בערבים
סביבתו הקרובה מאוד חשודה בשוחד בנושא הצוללות ונתניהו שותק???
כתוב תגובה ל- מגה חשוד.....
כל כך הרבה שנים ??????
  רואה נכוחה   9/03/19 23:02
עצם זה שהשקיעו מאות מליונים וחקרו כל כך הרבה שנים ולמרות כל ה"חשדות" רק עכשיו הצליחו להפיק "המלצה להעמדה לדין", שעדיין צריכה להתברר בבית המשפט...
כל זה מעיד רק על דבר אחד - רדיפה פוליטית בלבד !!!
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
עם כל הכבוד לויינשטין הקדים או
  ברור   10/03/19 12:07
עם כל הכבוד ליועץ המשפטי ויינשטין. הקדים אתו מר אפרים הלפרין בשנת 2009 "הפצ"ר שלא נעצר באדום. האיש לא השתנה.
איש שמאל בחליפה של חרדי.
כדאי מאוד שאתה העיתונאי והחוקר הישר והדגול מר יואב יצחק תעלה את הכתבה "הפצ"ר שלא נעצר באדום" והאמת שלך תצא לאור
על היומ"ש.
על מי הגן בפני ועדת וינוגרד מלחמת לבנון השנייה. ולמה קיבל דרגת אלוף.
כמעט כל החבורה שנמצאת "בכחול לבן" שהיא שחורה משחור.
כתוב תגובה ל- ברור
2
עובדות ופרשנות בנוסח משגב
  שלמה המגיב   8/03/19 22:31
שימו לב לתגובת משגב , על החלטתו של היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד נתניהו , ובכן: "..מנדלבליט , ברצונו להגיע למחוז חפצו , בית המשפט העליון...מוביל אל המטרה שהוא כה נכסף אליה , פגיעה ביכולתו של הימין , לנצח בקלפי.." !!. אתם הבנתם את "הראש" של דוקטור למשפטים (!) , שנותן נימוק אווילי , מטומטם ומסית כזה , להחלטה משפטית של יועמ"ש במדינת ישראל ? , נו , מה עשה נתניהו והימין למנדלבליט ( מינוי אישי של נתניהו , מזכיר ממשלה של נתניהו וממשלת ימין וממשפחת אצ"ל !!) , שהוא מסוגל במודע ובכוונת מכוון ( " ברצונו להגיע למחוז חפצו" !) , להחליט להביא לדין ראש ממשלה חף מפשע , שאין נגדו ראיות בכלל ומן הסתם יזוכה בהמשך על ידי בית המשפט ? , מה זה הטימטום הזה , אדון משגב ? , הרי אם אכן יזוכה נתניהו , כי הגישו נגדו כתב אישום למרות שהוא חף מפשע , אזי , מן הסתם , היועמ"ש יהפוך לבדיחה ולטמבל מושלם בציבור וגם בברנז'ה המשפטית , אז איך בסיטואציה הזו שאתה מציג כאן , הוא "..יגיע למחוז חפצו , בית המשפט העליון.." ? . נו , תראו איך דוקטור למשפטים , נותן נימוק של אוויל מושלם , להחלטה משפטית ! . נו , אתם עוד תראו איזה נימוקים "מבריקים" כאלה , יציג לנו כאן משגב , אם בית המשפט בכל זאת ירשיע את נתניהו , הרי אז ינמק זאת משגב , שהשופטים המחוזיים שהרשיעו את נתניהו , החליטו להרשיע אדם חף מפשע , המודע , כי "ברצונם להגיע למחוז חפצם , בית המשפט העליון.." !!. וואלה , ממאמר למאמר , בכל סוף שבוע , במשך החודשים האחרונים , עולה משגב מדרגה , בטרוף הפסיכי הזה שלו , כדי לשכנע את הקוראים , שמושא הערצתו בנימין נתניהו , הינו חף מפשע ורק נרדף על ידי חורשי רעה "שהמטרה שלהם , שהם נכספים אליה , הינה פגיעה ביכולתו של הימין לנצח בקלפי " ! , נו ואם הימין יפסיד בקלפי , כפי שמראים הסקרים האחרונים , זה בכלל לא תהיה לטעמו החלטת העם באופן דמוקרטי , כי אם באמצעות "פוטש" והפיכה שילטונית ע"י מערכת האכיפה , שמשגב הזהיר מפניה עוד מבעוד מועד !. וואלה , מה נאמר רבותיי הקוראים ? , אין כבר מילים. המשגב הזה מאבד לגמרי את האיזונים הנפשיים שלו , אין דרך אחרת להבין את מה שקורה כאן איתו באתר , אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אתה זקוק דחוף
  מגיב ותיק   9/03/19 00:29
לבדיקת ינשוף...
אז מה ? משגב פגע בך כשכתב כי : "דומה שרק כסיל גמור עוד מאמין שד"ר אביחי מנדלבליט פועל בניקיון כפיים.
" ?

אז אל תקח את זה ללב ועיין בתחקיר הבא ותתרשם מי הם החברים של מנדבליט :
youtube.com

בשביל זה יש חברים, מי שלא מבין את זה כמוך, אינו אלא פתי.

אגב, מה אתה רוצה ממשגב, גם יואב יצחק כתב דברים דומים על הבעיתיות של מנדבליט :

news1.co.il

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ובכל זאת מגיב ותיק
  שלמה המגיב   9/03/19 06:59
נו , מי שמתייחס לקוראים , כאל "כסילים גמורים" , שכך ניתן לטמטם אותם , זה משגב. הרי בכל תרחיש שמציג מישהו עפ"י הערכתו , לסיטואציה של פעולה שמתבצעת , שהיא הגורמת לתוצאה מסויימת , צריך שיהיה לה הגיון , הלא כן , מגיב ותיק ? . אם לדוגמא אציג תסריט שבו הובטח למנדלבליט ע"י נתניהו , שאם יסגור לו את התיקים , אזי הוא יתמנה לשר המשפטים בממשלתו , אז גם אם התסריט הזה שקרי והזוי , הרי יש בו הגיון של פעולה שגורמת לתוצאה , הלא כן?. נו , מגיב ותיק , תסביר "לכסיל" כמוני , איך "זיכוי" של נתניהו ע"י בית המשפט , מכתב אישום שהחליט עליו מנדלבליט , שבו מן הסתם ינמקו השופטים את הזיכוי בכך , שלא היו בכלל ראיות ולא היה מקום להגיש כתב אישום ( עפ"י הפרשנות המשפטית של משגב "ומתלהבי" נתניהו ) ,יביא את מנדלבליט "למחוז חפצו , בית המשפט העליון" ? , ומדוע תמנע ממנו "הגעה למחוז חפצו" אם היה מחליט לסגור את התיקים בנימוקים משפטיים שמשגב כבר הציג כאן במאמריו הקודמים ? . נו , מגיב ותיק , הרי "זיכוי" של נתניהו , יציג את מנדלבליט בציבור וגם בברנז'ה המשפטית , "כבדיחה" וגם "כאידיוט מושלם" שאין לו מושג בחוק ומשפט , אז איך הוא "יגיע למחוז חפצו, בית המשפט העליון" בסיטואציה הזו כמציג לנו כאן משגב ?. אולי בכל זאת מגיב ותיק , תתייחס לתובנות שלי כאן ותתמקד בהן , במקום להצדיק באופן פאבלובי , כל מי שטוען שאין מקום להביא לדין את נתניהו , למרות שאינך משפטן ( אני מניח ), ואין לך ידע מספיק על הראיות שנאספו בתיק !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אל תהיה מצחיק...
  מגיב ותיק   9/03/19 10:19
הרי כבר אמרתי כאן בהזדמנויות קודמות כי לטעמי התוצאה הסופית במשפטי נתניהו (אם בכלל יעמוד למשפט בעוד כשנתיים) אינה מענינת אף אחד (אם מישהו יזכור משהו אז...), העיקר, שהנזק כבר נעשה וזה שווה הרבה לחברים של מנדבליט.

בחייך, מה ? לא בולטת ההתערבות של מנדבליט לטובת השמאל ?
תסביר לי מה קרה שמנדבליט בניגוד לסמכותו ותפקידיו, היה צריך לכתוב חוות דעת פוסלת נגד בן ארי ? מה הענין הזה שייך לו ? ומנגד לכתוב חוות דעת בה הוא אינו מתנגד לאדון כסיף ושאין לו בעיה עם שאר הרשימות הערביות.

עזוב ביטויים כמו כסיל,(דרך אגב, גם אתה לא חסכת מחמאות נגד משגב) צריך להיות פתי ועיוור גמור כדי לא לראות את התגייסותו של מנדבליט לטובת השמאל ונגד האלקטורט של נתניהו.

לא יודע מה מנחה אותו אבל ראית כבר תמונה בו הוא מככב עם חבריו בחתונת הבת של אשכנזי.

והרי בשביל זה יש חברים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות נוספת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   9/03/19 19:54
1) "התוצאה הסופית במשפט נתניהו" , כן "תעניין" את הציבור ובודאי את התיקשורת , גם לאחר שנתיים ( ראה פרשת אולמרט לדוגמא ) , ובכל מקרה ברור "שזיכוי" של נתניהו ,יגמור לגמרי את "הקריירה המשפטית" של מנדלבליט , ולכן אין שום הגיון שיחליט במודע ובמכוון , להביא לדין את נתניהו , ללא ראיות וללא סיכוי להרשעה וללא הצדקה "כדי להגיע לבית משפט עליון" !!, זה ממש דבר והיפוכו , הלא כן ?. 2)היועמ"ש תפקידו הינו "לייעץ" ולהתריע בפני ועדת הבחירות , מלאשר או לפסול מועמדים לכנסת , בהקשר למיגבלות הרשומות בחוק , ולגבי בן ארי , הוצגו לו ראיות חותכות בגין "גזענותו" ולכן החוק לא מתיר מועמדותו , ואילו לגבי מועמדי המפלגות הערביות , אזי אותם "בעייתיים" ( זחלקה , זועבי וגאטס מרשימת בל"ד ) , אינם מועמדים לכנסת הבאה ואין כל ראיות שמצדיקות פסילתם , גם אם הם "עולים לכולנו על העצבים". 3) אדון כסיף , הינו יהודי אנטי ציוני ופרובקטור גס רוח , אך אין המעשין או בדיבוריו , כל ראיה שתצדיק פסילתו עפ"י המיגבלות בחוק. נו , מה לעשות , מגיב ותיק " היועמ"ש מתייחס להיבטים המשפטיים ולא להשוות בין שמאל וימין , כאילו הוא שופט במשחק כדורגל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה טועה
  מגיב ותיק   10/03/19 06:41
תפקיד היועמש הוא במקרה שלנו (במדינת ישראל) כפול.

לייעץ לממשלה בנוגע להחלטותיהם (מה שהוא לא עושה בדרך כלל וכמו יועצים אחרים מנסה לקבוע מדיניות)
לשמש תובע כללי.

התערבותו בענין מיכאל בן ארי אין לה דבר וחצי דבר לתפקידיו.

לך תתענין מה שקרה, ליצנים מסויימים מהתנועה הרפורמית פנו אליו ובקשו ממנו את חוות הדעת.

בקיצור, הנ"ל תחב את אפו לענין לא לו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המלצה ל"מגיב".
  כנרת   9/03/19 00:30
לפני שאתה שולח תגובה, מסור את הטקסט לעורך, שיעשה בו סדר.
כתוב תגובה ל- כנרת
כנרת, למרות השנה הגשומה את
  שמשון דר גיבר   9/03/19 08:07
נותרת יבשה וזקוקה לעזרה מיידית. ייתכן שאת מאוהבת בביבי הגבר-גבר האולטימטיבי בעל הבלורית התכלכלה השופעת, שכוחו עדיין במותניו (או מתחת למותניו) בגיל 70 שנה, אם כי דעתה של רותי בר עליו שונה.
כתוב תגובה ל- שמשון דר גיבר
אתה מזוגן שובניסט תתבייש
  לשמשון   9/03/19 09:10
בדרך כלל אני לא מגיב לגופו של אדם,אבל ההתקפה שלך.נגד אישה הכותבת את מחשבותיך, היא ההוכחה שאתה מזוגן ושונא נשים. אתה חייב התנצלות לכנרת, כך לא נוהג ג'נטלמן כך נוהג שובניסט השונא נשים. תתבייש!!
כתוב תגובה ל- לשמשון
גבירתי, כשאת כותבת "מגיב" עליך
  ל-כנרת   9/03/19 08:40
להצביע ולהדגיש למי כוונתך: לזה המכנה עצמו "שלמה המגיב" או לאיש היקר והנבון "מגיב ותיק". את ממליצה למישהו לעשות סדר בתגובתו או בקשה צינית למסור אותה לעורך - אבל בעצמך אינך מסודרת......
כתוב תגובה ל- ל-כנרת
לא תבלבלו בולשביק עם עובדות
  פרשנדתא   9/03/19 10:42
לבולשביקים היתה שיטה איך לבלבל את יריביהם. הם היו מייחסים להם מעשים, שהם הבולשביקים, נהגו לעשות. ושלמה הבולשביק הוא תלמיד נאמן של רבותיו האדומים וכבר במשפט הראשון נחשף בערוותו ומייחס לד"ר משגב התייחסות לקוראיו ככסילים שניתן לטמטם אותם. הלו שלמה , זה בדיוק מה שאתה עושה כל יום , כל היום, במהלך עבודתך בתגובות באתר הזה. עובדות ? זה לחלשים. אותי שלמה הבולשביק הותיק אף אחד לא יבלבל עם עובדות. אני יודע הכל. אני יודע מה נתניהו הבטיח למנדלבליט, ואני יודע מה תהיה תוצאת משפטו של נתניהו – בטח שאני יודע, אצל הבולשביקים לא משאירים שום דבר ליד הגורל וקובעים, כמובן, את תוצאת המשפט מראש. ושלמה הבולשביק כועס שלא מתייחסים לתובנות שלו ולא מתמקדים בהם. איזה תובנות בדיוק שלמה ? לטקסט המבולבל שכתבת אתה קורא תובנות ? אתה כנראה באמת חושב שהקוראים כסילים. והעיקר שלמה, אתה כמובן לא תתייחס למעשיו של מנדלבליט בפרשת הרפז. כן שלמה, מנדלבליט עשה מספר מעשים שלא מצופה שפצ"ר הגון יעשה. אבל אצלכם הבולשביקים הדברים הללו מקובלים ואיך רואה בזה שום חריג. אז שלמה, לך תמצא לך חיים. אתה עובד בתגובות מ-7:00 עד 22:30. הדבר היחיד שניתן להגיד לזכותך הוא שאתה בולשביק חרוץ.
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
ואת פרשנדתא "לא מבלבלים"
  שלמה המגיב   9/03/19 20:14
כי הוא לא "כסיל" , כמו "הבולשביקים" ( כינוי מטומטם לכל מגיב שאינו זורם עם הראש שלו , בלי שום הקשר לנושא הנדון ) . נו , נניח "שמנדלבליט עשה מספר מעשים שלא מצופה שפצ"ר יעשה " , אז זה ההוכחה והנימוק של פרשנדתא ( שאינו "כסיל" ?) לכך שאין ראיות בתיקי נתניהו ואין הצדקה שהיועמ"ש יגיש נגדו כתב אישום ?, האם זו ההוכחה שהיועמ"ש יביא לדין את נתניהו למרות שהוא יודע (!) שנתניהו חף מפשע ? , נו למה שינהג כך ? מה עשה לו נתניהו ? , הרי הוא המינוי של נתניהו , הלא כן ?, מה הקשר בכלל לפרשת הרפז ? . טוב , אבל את פרשנדתא , שהוא אינו "כסיל" יש קשר וזו הראיה ואף אחד "לא יבלבל אתו עם עובדות" , והוא במיוחד לא מוכן "שבולשביקים" ( חסידי סוציאליזם וקומוניזם ) יביעו דעות , כי זה מעצבן את פרשנדתא , שאינו "כסיל" עאלק. נ.ב. אני קאפיטליסט מובהק מובהק ולא "בולשביק" , אבל זה לא קשור לנושא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
זו התגובה הכי טובה שיצאה לך ?
  פרשנדתא   11/03/19 20:23
אתה צריך כבר לפרוש מהעבודה בתגובות. רמת התגובה הזו שלך אינה שווה התייחסות.
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
3
אפשר להתחיל מחקירת ההדלפות
  יאיר ל   8/03/19 23:16
אין עוררין שהדלפה הנה עבירה פלילית והיא הופכת חמורה שבעתיים בזמן בחירות כשמטרתה להשפיע על תוצאותיהן. מאחר והמשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש הם החשודים העיקריים בהדלפות ניתן לבצע חקירה חיצונית שבהכרח תביא לחשיפת יתר השקרים והלכלוך של המערכת המושחתת. מכאן ואילך תתקצר הדרך להעמדה לדין של אלה שסיכלו בעבר מינויים ושהחליטו כעת להפיל את הימין. אין למנדלבליט כל הסבר מוצדק מדוע לא הורה על חקירת ההדלפות ומדוע זרז את הליך החשדות ואף לא מדוע סרב לקבל עדויות ומסמכים.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
4
נחשפים דברים קשים נגד דמויות
  קשה להבין   9/03/19 06:02
המבקשות להנהיג את המדינה, ואולי יזכו בכך, אבל הכל שקט. התקשורת מטשטשת אותם, מטאטא אותם מתחת לשטיח ועולם כמנהגו נוהג. לא סערה, לא דרישה רמה וחזקה לחקור את כל הגורמים, הכל נמשך כרגיל. והציבור צופה ברביעיה (כחול-לבן) הממשיכה את דרכה עם חיוכים, סחבק, טפיחות על השכם, ארוחות פלאפל ואיש אינו דורש מהם תשובות למעשיהם בעבר, במיוחד מאשכנזי! אז מה הולך כאן?......
כתוב תגובה ל- קשה להבין
5
שאלות תם לחיים משגב
  תוהה ומשתאה!   9/03/19 06:08
לחיים משגב! א. מדוע בנימין נתניהו שהכיר היטב את הפרשיות / הפשלות המיוחסות למנדלבליט לא מיצה את הדין עם מנדלבליט, אשר היה הפצ"ר בפרשת הרפז? הרי ביבי, כראש ממשלה בשעה שפרשה זו התפוצצה לא היה צריך להיות צופה מהצד. הלא כן, מר משגב? ב. מדוע בנימין נתניהו מינה את מנדלבליט במשרת אמון למשרת מזכיר הממשלה? ג. מדוע בנימין נתניהו מינה את מנדלבליט ליועץ משפטי לממשלה? ד. מדוע נתניהו לא שעה ולא התייחס למכתבו של ווינשטיין בקשר למנדלבליט? השאר כבר לא חשוב. לתחושתי, נתניהו ציפה שמנדלבליט ישרת אותו כפי שציפה משלמה פילבר ומארי הרו וחפץ. ובכן, אני מבין ללבו של ביבי שהתאכזב מרות מהתנהלותו של מנדלבליט. בעולם שבו כנופיות פשע שולטות בכיפה, טבעי שכול אחד מחברי הכנופיה טובל ושרץ בידיו. ותמיד יהיו כאלה שיבגדו ויחצו את הקווים. לחילופין, מנדלבליט יכול היה להיות עד מדינה! בברכה י.
כתוב תגובה ל- תוהה ומשתאה!
אמת , נתניהו טעה בבחירת האנשים
  א.ל. רמת-גן   9/03/19 11:26
זה לא אומר שמשגב טועה במה שהוא מייחס למנדלבליט. אין מנוס מהמחשבה שהתנהלות היועמ"ש נובעת מלחצים מצד פרקליט המדינה וצוות הפרקליטות ,שהוא לא עמד בהם,לפחות בהתעקשות שלו לפרסם את החלטותיו בתיקי נתניהו חודש לפני הבחירות. צעד מובהק של התערבות בהליך הבחירות. גם אם רק 1000 מצביעים שינו את עמדתם באשר להצבעתם - היא בבחינת התערבות.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
6
מערכת החוק והמשפט מסואבת ..
  שלהבת   9/03/19 06:49
מי שראה את החדשות שבו אילה חסון מנהלת את הדיון ולצידה יושב רונן ברגמן , מבין עד כמה תנועת כחול לבן מסוכנת לדמוקרטיה בישראל, על המפלגה השתלטו גורמי פשע מתוך מערכת החוק שטייחו וקברו סיפורים קשים על התנהלותו של אשכנזי, לא הצלחתי לעצום את עיני כשהבינותי כי אפשרתי לילדי לשרת תחת פיקודו של המאפיונר מה שעניין אותו רק פוליטיקה רעה ומסוכנת לחברה האזרחית. אני מאמינה לאיילה חסון וכן לדוד ברגמן , משום שהם מגובים בהקלטות ופרוטוקולים של מבקר המדינה, כל אדם החרד לקיומה ועתידה של מדינת ישראל שיחשוב היטב היטב לפני שהוא מכתיר את מפלגת כחול לבן . זה יהיה סופה שם המדינה היקרה שלנו. פרצופים יפים שיש בם את הרוע המוחלט יזיקו לכל אזרח החפץ חיים. מערכת החוק בתקופת סגלוביץ וכן ויינשטיין ובעיקר מנבליט כיועץ המשפטי של הצבא התנהלה כמאפיה לכל דבר ועניין. מעל הכל חייבים לעשות דיון אזרחי נוקב ורציני ואולי אפילו להקים ועדת חקירה כיצד אנו מנקים את האורוות, או כיצד השתלטה כנופיית פשע על מערכת החוק בישראל. תודה לאילה חסון עיתונאית.ישרת דרך ואמיצה, זה לא פשוט לחשוף את.המסמכים שחשפת משום שבעבר איים אחד מהכוכבים של הפרשה על חייך.תבורכי מפי עליון.
כתוב תגובה ל- שלהבת
7
חברים
  בורקיטוס   9/03/19 07:42
כל התגובות נכתבות,אנשים מאמינים שהם צודקים,אבל בואו נסכם שהעם היהודי משחר ההיסטריה,היה פרובלמטי,מריבות פנימיות,מלחמת אחים לאורך ההיסטוריה,משגב אתה מסתמך על ווינשטיין,האדם שמוסס את תיק ליברמן,את תיק פישר כשטען שהוא לא מכיר אותו,אל תלחמו סתם העם הזה לא יחזיק מעמד,כל האטום וכלי הנשק המתוחכמים,לא יעזרו,הערבים יש להם כושר סבל יותר מהיהודים המפונקים,כמזרחי אומר כשאני רואה את ביבי מהתל בצפון אפריקאים שזועקים בכינוסים של הליכוד אני מתפלל שהמדינה הזו תימחק,ויתחילו לבנות מחדש
כתוב תגובה ל- בורקיטוס
ולענין מה יש לך לומרת
  לבורוקיטוס   9/03/19 09:01
תגובתך היא שום וכלום, לא התייחסת כהוא זה למה ששהלהבת כתבה, סתם התעלקת לתגובה שלה, הייתי מצפה להבין מה אתה חושב על הדברים הנוקבים והקשים שכתבה. אם אין לך משהוא מהותי לכתוב על תגובתה אנא הואל בטובך לפתוח תגובית חדשה, שבת שלום
כתוב תגובה ל- לבורוקיטוס
8
משגב, אתה משעמם אותי
  ארי כספי   9/03/19 09:19
לפחות תחדש משהו. בסדר, נניח שמנדלבליט טעה פה ושם. עדיין לא הצלחת לשכנע אותי, למרות שחזרת וחזרת על עצמך, שנתניהו הוא צדיק הדור.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
9
ועוד על "אנטי ימין" של היועמ"ש
  שלמה המגיב   9/03/19 11:02
משגב ממשיך במאמרו לנסות לשכנע במאמרו את הקוראים , במטרותיו של מנדלבליט "לפגוע ישירות ביכולת של מפלגות הימין לזכות בבחירות" ומלין על איך מנדלבליט "ממשיך בעלילותיו" כנגד הימין , ומעיז ברוב חוצפתו "לבקש לפסול את מיכאל בן ארי ( הכהניסט הגזען מעוצמה יהודית ) מלרוץ ברשימה של איחוד מפלגות הימין" ! , נו איך אליבא דמשגב , מעיז מנדלבליט "לפגוע במשטר הדמוקרטי..ולפרק את המרקם העדין של איחוד מפלגות הימין", בלשונו של משגב !, נו "מירקם עדין" עאלאק , ולא תפירה גסה לעקוף את החוק בדבר אחוז החסימה הנדרש למפלגות להיבחר לכנסת , ולהכניס בדלת האחורית , ובניגוד לחוק גזענים מוצהרים ( עם ראיות חג משמעיות שהיועמ"ש מציג לועדת הבחירות!) , שהחוק אוסר במפורש שיכנסו לכנסת !, נו , באמת לא בסדר המנדלבליט הזה , שמנסה להפריע לכל פסיכי פרובקטור להיכנס לכנסת ולהפריע לשמור על "המרקם העדין" של מפלגות הימין. ובהמשך "לעלילותיו" נגד הימין , עפ"י משגב , אזי מעיז מנדלבליט לאשר פירסום המלצות המשטרה בסיום החקירה כנגד "הצדיק הימני" , ח"כ ביתן , "שאינו יכול להגיב על החשדות שפורסמו בהרחבה נגדו" ! , נו , מדוע אינו "יכול להגיב" ? , הרי נתניהו "הגיב" אפילו תוך כדי החקירה ולא רק בסיומה , הלא כן ? , הרי החקירה הסתיימה ואף אחד לא מפריע לביתן "להגיב" ולהסביר את גירסתו של אדם שמעמיד עצמו כראוי להיות חבר כנסת בבחירות הקרובות , הלא כן ? , או שאולי קצת קשה לו "להגיב" ולהסביר , איך צולם והוקלט (!) , מקבל במזומן (!) , מאות אלפי שקלים מבעל חנות רהיטים , שמעיד שהינו המתווך לקבלת השוחד הזה , בין בעלי עסקים ובין ביתן ? . נו , אז ברור הרי שהמלצת המשטרה , כפי שמפורסמת בכל סיום חקירה בעלת עניין ציבורי , אושרה לפירסום ע"י מנדלבליט , רק במטרה אחת והיא "הפגיעה בגוש הימין כולו" , ולא חס וחליליה במטרה של זכות הציבור לדעת באיזה חברי כנסת הוא עומד לבחור , הלא כן ? . וואלה , באמת לא בסדר היועמ"ש הזה , "שפוגע במירקם העדין" של מפלגות גוש הימין , לקראת הבחירות בחודש הבא , וברור הרי שזה רק בגלל שהוא רוצה ( מנדלבליט) , "להגיע למחוז חפצו , בית המשפט העליון" !. וואלה , ממש אייטם לתוכנית הבידור בטלויזיה , ארץ נהדרת . מציג לנו כאן משגב. ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
לכולם ברור שהוא צריך לעוף ומהר
  alice   9/03/19 11:15
סופו יהיה בבזיון שמו כשיתבהרו כל עלילותיו הנפשעות. זה אדם הפסול לחלוטין מלשמש שופט בישראל. ככל שיתפטר מרצונו מהר - כך יקטן ביזויו שברור שיגיע.
כתוב תגובה ל- alice
11
מומלץ לאשכנזי לפרוש מכחול לבן
  אקטואלי   9/03/19 12:20
תשאלו את גבי אשכנזי למה הוא נכנס מאוחר לפוליטיקה?? כעת מתחיל לצוף כל החרא והזבל על פני המים. אני מעריך שאיילה חסון ואחרים יספרו ויציפו את כל הידוע להם, לאורך כל החודש הקרוב, על פרשת הרפז. למה התכוון בדיוק אשכנזי שאמר - "לישר את איילה חסון"??? של מי הסגנון הזה? אם לא של עולם תחתון ("צדדים אפלים"). תיק 2000 ותיק 4000 הוא כסף קטן לגבי מה שמתגלה כעת. הקשרים עם נוני מוזס הם לכאורה קשרים של ראשי מאפיה. לכאורה היה ניסיון של פוטש כנגד הדרג המדיני על ידי אשכנזי וחבריו – רמטכ"ל צה"ל!!! עשרות שנים נוני מוזס לכאורה מאיים על אנשים ומשפיע עליהם לכאורה בהתאם לאינטרסים הכלכליים שלו. יש האומרים שביבי ניסה בתיק 2000 להפיל את נוני מוזס ויש אומרים שהוא נסחט על ידיו. מה שונה התנהגותו לכאורה של אשכנזי מהתנהגותו לכאורה, לאורך השנים של נוני??? כולנו זוכרים איך מסמסו את "פרשה הרפז" כמו שמסמסו את פרשת רות דוד. אל תחפשו צדק בפרקליטות ובמערכת המשפט הישראלי, לכאורה הכל רקוב שם ובמקומות נוספים. מומלץ לגבי אשכנזי לפרוש כעת כי מבחינה ציבורית הוא יתגלה לכאורה כאחרון המפיונרים. אם זכור לי הוא פיטר שני תתי אלופים עקב "שמירת ערכי צה"ל" אך איפה המראה שהוא יכול להסתכל בה ולשפוט את עצמו, על מעשים לכאורה מאוד חמורים שלו עצמו??? מפלגת "כחול לבן" נמצאת כעת בבעיה קשה מאוד בנושא גבי אשכנזי, זאת בנוסף "לסיפורים" על מה שנעשה בכפר הירוק עם בני גנץ, זאת בנוסף למפגשים הסודיים של יאיר לפיד עם נוני מוזס וההסתרה שלהם מציבור הבוחרים. אני אישית שמח שתיבות הפנדורה נפתחות כעת לפני הבחירות, ושכל אזרח יכול להשוות בין כל הפרשיות השונות ובהתאם להחליט נכון. תזכרו - שמי שיחזיר אותנו לגבולות 67 יביא על מדינת ישראל שואה! חד וחלק. העצוב הוא שיש כאלה במערכת אכיפת החוק שיש להם לכאורה אג'נדה ברורה ולכן מראש עשו הנחות לשחקנים הראשיים בפרשות הנ"ל. לי זה נותן תחושות לא נוחות!!! אגב סתם שאלה, איפה היה אשכנזי בזמן פרשת המרמרה??? האם היה בבור בקריה או בבית או במקום אחר??? מי נתן את ההוראה לתת ללוחמי הקומנדו נשק המשפריץ צבע, ולא כדורים אמיתיים?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
מרמרה - גנץ ואשכנזי נעלמו
  חיונית   9/03/19 20:11
שר הבטחון היה אהוד ברק. הארץ: "הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, לא שהה ב"בור" הפיקוד של צה"ל בקריה בעת שהחלה השתלטות לוחמי השייטת על הספינה הטורקית "מאווי מרמרה" לפני כשבועיים. הקצין הבכיר ששהה במטכ"ל בעת שהחלה הפשיטה, ב-31 במאי בשעה 4:30 לפנות בוקר, היה ראש אגף המבצעים האלוף טל רוסו. אשכנזי הגיע לבור מאוחר יותר, כשהפעולה כבר הסתבכה. לסוגיית היעדרם של אשכנזי וסגנו, האלוף בני גנץ, מהבור יידרש כנראה גם צוות המומחים שמינה הרמטכ"ל לחקור את ההשתלטות (מבצע "רוחות שמים 7") בראשותו של האלוף (מיל') גיורא איילנד. בין יתר תפקידיו בצה"ל שימש איילנד ראש אגף המבצעים במטכ"ל וראש חטיבת המבצעים. אחרי מלחמת לבנון השנייה נמתחה ביקורת קשה (גם מפי איילנד) על כך שהבור לא הופעל כראוי בעת המלחמה והמטכ"ל אז לא הקפיד על הליכים מסודרים של פיקוד ושליטה. עד היום דווקא נחשב אשכנזי למי שמקפיד מאוד על נוהלי פיקוד ושליטה מסודרים ושומר על נוכחות בכל אירוע מבצעי המצדיק זאת. הפעם, מוצב הפיקוד העליון בבור היה פתוח, אולם הרמטכ"ל לא היה בו כשהחל האירוע."
כתוב תגובה ל- חיונית
חיונית, שהגישה תה לאיזה אל"מ
  מוישה ויסוצקי   13/03/19 14:01
בתל-השומר בכל שירותה הצבאי, מפגינה כאן ידע כאילו היא הייתה מג"דית בדרגת סגן אלוף בחמ"ל של גנץ.
כתוב תגובה ל- מוישה ויסוצקי
מקור: עיתון הארץ
  חיונית   19/03/19 23:22
עתון לאנשים חושבים.
כתוב תגובה ל- חיונית
12
אביחי מנדלבליט וחוקן המשפט.
  רוני קורמן   7/04/19 01:23
אביחי מנדלבליט עומד בראש מערכת: "חוקן המשפט" עוד יפורסמו הקלטות שבהם הוא מעורב ואז נצעק: "השיבה שופטינו כבראשונה ויועצנו בתחילה" כמו שצעקתי במינוי מני מזוז.
כתוב תגובה ל- רוני קורמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il