s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בוגד? לא ולא. עלילת דם!
מאת: יואב יצחק  |  19/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שאני אוהבת הכי הרבה בשמאל ש
  קורןנאוה טבריה   19/03/19 13:23
מה שאני אוהבת הכי הרבה בשמאל שהשנאה האובססיביביבית שלו לימין מעבירה אותו על דעתו - עד כדי כך שהוא מסרב לתת לעובדות לבלבל אותו - כמו ''חמור'' מתוצרת כחול לבן עם הראש בקיר !
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הכל נכון רק שביבי הוא לא ימין
  הבונבון   19/03/19 17:36
כתוב תגובה ל- הבונבון
על ראש המתחזה בוער הכובע
  דרמטי   20/03/19 02:31
כמה שהטרול הוא יותר שמאל ככה הוא מתעקש שהוא יותר ימין וככה הוא מטנף יותר על ביבי. נתניהו אם היה רוצה להיות שמאלן היה יכול לעשות את זה עם רוח גבית מאובמה, אבל 8 שנים עמד כמו צוק איתן מול האנטישמי מהבית הלבן ופירק כמעט כל מוקש בדרך וכך מנע מאיתנו היום קסאמים מיו"ש על הראש. כן, זה ברור: נתניהו שמאלני, לכן כל השמאל בוחר בו כבר 10 שנים ברציפות והתשקורת רק מפרגנת לו ולמשפחתו. דווקא משום שנתניהו הוא ימין שקול, אחראי, אמיץ, אפילו במחיר אישי כבד – השמאל כל כך מתאמץ להפיל אותו. נתניהו הוא כיום היחיד בימין שמצליח להתמודד מול השמאל המרושע והמושחת. לכן בשמאל כל כך מתאמצים לשכנע ימנים טיפשים ש"נתניהו זה לא ימין" ושיש בימין מנהיגים שיכולים להחליף אותו. זאת המטרה של השמאל: להעמיד בראש הימין דחלילים כמו כחלון / סער / שקד שמלכתחילה מבצעים את הנחיות השמאל.
כתוב תגובה ל- דרמטי
הסמול משתמש ב״בוגד״ ו״רוצח״
  משה מיכאל   21/03/19 08:30
הסמול משתמש ב״בוגד״ ו״רוצח״ בתדירות גבוהה
במיוחד כשאין ראיות ממשיות להאשמות ההזויות שלהם
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
2
כחול עמוק בלחץ
  מגיב ותיק   19/03/19 13:44
כשצוללים בסקרים (ונתפסים עם המכנסיים למטה בטלפון) מחפשים נחמה בסיפורי מעשיות על צוללות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השמאל מתפוצץ בהישמט ממנו השלטו
  alice   23/03/19 12:07
השלטון. הם ממש מאבדים את הצפון, ויורקים שופכין על ראש הממשלה המוצלח ביותר שתרם הכי הרבה למען המדינה. אין גבול לשקרים שהם ממציאים, ומדמים לעצמם שבכך ישובו לשלטון. כשנפגשים עם ״אנשי רוח״ לכאורה מהשמאל, הם נכאים מהמצב. עד כדי כך, שהם מוכנים לבחור בראש ממשלה חסר נסיון מדיני כל שהוא, שרק יוריד את ישראל ביגון שאולה - ובלבד שיהיה זה מישהו משלהם, מהשמאל. כדי להגיע למטרה - הם עוטים מסכות ברוח פורים, שכביכול מציגות אותם כימין. הבל הבלים. אף אחד עם שכל בראשו לא מאמין להצגות שלהם. השנאה היוקדת בהם כלפי מי ש״גזל״ מהם את מנעמי השלטון היא כה יוקדת, שרק כשמדברים איתם, נוכחים בטירוף שהשנאה הזו הציפה אותם. ורק טירוף היא המילה המתאימה להם.
כתוב תגובה ל- alice
3
האמת הלא ידועה
  יצחק.א   19/03/19 13:46
מדוע כל התקשורת לא מפרסמת את הדברים ונותנת במה לעלילת הדם של כחול לבן. מה שמוכיח שהם מגויסים להונאת הציבור ע"י לפיד ושותפיו
כתוב תגובה ל- יצחק.א
4
לבני גנץ, לשלושת הגנרלים והסמל
  מאיריקו   19/03/19 13:49
בני גנץ, לשלושת הגנרלים והסמל, תעמולת בחירות בדרך של הפצת עלילות נוסח הפרוטוקולים של זקני ציון במטרה להכפיש את ראש הממשלה תתגלה במהרה לציבור והעם הבוחר וזה יביא לתגובה נגדכם כאנטישמים ולא כפטריוטים.

כבר היום אני מתעב אתכם ורואה בכם נבזים ומנובלים ואני רואה בכם מפיצי עלילות שישארו ברקע בדיוק כמו המטרה של מפיצי העלילות של הפרוטוקולים של זקני ציון ועלילות הדם של דמשק על אפית מצות הפסח בדמם של ילדים נוצרים.

גנץ האשמה הזו על ראשך ושני הגנרלים והסמל שאיתך.
כתוב תגובה ל- מאיריקו
הפרוטוקולים של מפלגת כחול לבן
  3 גנרלים וסמל   19/03/19 17:18
כתוב תגובה ל- 3 גנרלים וסמל
אני מניח שתרבות המאפיה הובאה
  ע״י אשכנזי   21/03/19 08:52
כתוב תגובה ל- ע״י אשכנזי
5
לא יעזור להם כלום
  יוסי מ.   19/03/19 13:49
חס וחלילה. אסור לצרף את המילה הזו לאף פוליטיקאי וגם לא לנתניהו. נתניהו הוא פטריוט ישראלי לא פחות מאחרים ולא פחות ממני שרואה בו תקלה קשה וסכנה מהותית להמשך דרכה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.**** מדעה זו שלי ועד למונח הארור ההוא אין מרחק רב אלא יש תהום.**** אני חושב שנתניהו "עושה גם שגיאות". הניסוח העדין הזה הוא לתומכים בו. את פרשת רכש הצוללות הסתרת ההחלטה משר הביטחון וצמרת הצבא,את ההסכמה למכירת צוללות למצריים שהוא קיבל לבד בסתר ובמחשכים,ולמעשה בלי סמכות, על כל המשמעויות האסטרטגיות, ואת רכישת הצוללת השישית בניגוד לעמדת מערכת הביטחון צריך לחקור בועדת חקירה משפטית שהיא הגוף היחיד שכולם כפופים לו לצרכי חקירה ומסירת עדות.**** אפשר וצריך שהדיונים והמסקנות ישארו סודיים למעט אם ימצא חוסר נקיון כפיים או יותר מכך. מי שלא מפחד ואין לו מה להסתיר, צריך להיות אינטרסנט לבדיקה ולהסרת החשדות מעל ראשו. בטחון המדינה הוא מעל לויכוחים פוליטיים,ולדעתי לא יעזור כלום, עם הזמן והגילויים היומיומיים תהיה חקירה וטוב שהא תתקיים כמה שיותר קרוב לזמן הרכש כדי להגע מהר לאמת. הכותרת שנתן יואב יצחק "עיתונאי" היא צופה פני עתיד במובן של בואו נקצין את הביטוי ונעלים את המציאות. לא יעזור, תהייה חקירה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
המשיכו לקשקש>מנדטיםזולגיםלימין
  ע_הראל   19/03/19 23:00
עדיף היה לכם בסמול לסתום, אך משהמשכתם לקשקש בזנב לגבי צוללות - העם הבין מיד כמה אתם ליצנים דפוקים בראש, לכן המנדטים חוזרים ברוך השם לימין (68 מנדטים לגוש הימין דתיים, 44 לשמאל, 8 ערבים), ועוד היד נטויה בס"ד! ●☆● במיוחד לגבי צוללת 6 כביכול, ראה בתגובה 12 להלן מדוע 2 גאוני הבלגנץ אשכנזי ויעלון מגחיכים את עצמם לעייפה- משל היו ליצני הדור. ●☆● ולגבי הקשקוש על צוללות כביכול למצרים, במה חטאתי שאני נאלץ להשיב על ברבורי הסמולנים הדפוקים? טוב אנא אברח וכיצד אוכל להתחמק? ●☆● שלא בטובתי אציג דוגמא מתחום המטוסים; הרי המטוס F16 על דגמיו וגלגוליו יוצר באלפי חתיכות עבור עשרות צבאות בעולם, כולל תורכיה סעודיה וירדן! ובכן המטוס הבסיסי "הערום" הוא למעשה זהה לכל העולם (והוא שנקרא פלטפורמה), וכל יתרונותיו נובעים מרמת ואיכות האלקטרוניקה כגון המכ"מים והמחשבים ומכשירי הניווט וכינון חימוש והלוחמה האלקטרונית (ל"א) אשר יותקנו עליו, כמו גם מרמת ואיכות החימוש (על סוגיו וגיוונו) אשר ישא במשימותיו; אז האם מישהו מהסמולנים הדפוקים מעלה על דעתו שמטוסי F16 (המיועדים נניח לישראל)- כוללים לכתחילה את אותה רמת תיחכום של אלקטרוניקה וחימוש - כמו המטוסים המיועדים לסעודיה וירדן (ונדמה לי אף עיראק)? ●☆● שלא לדבר על עוד שורה של אילתורים ומיכשורים סודיים ומיני חימושים מתוחכמים - אשר ישראל מתקינה אך ורק בעצמה, ומוסיפה למטוסי הF16 שלה ושלה בלבד?! ●☆● ובכן כנ"ל לגבי צוללות, הרי התיחכום שלהם לא מוכמן בצוללת הבסיסית "הערומה" (שהיא כאמור בבחינת פלטפורמה- לנשיאת אלקטרוניקה וחימוש כפי שיהיו זמינים לאותה מדינה שרוכשת אותה)! ●☆● לכן כל הזיבולים שנמרחו כל שני וחמישי על פני התשקורת הסמולנית הדפוקה, כביכול בדבר איזה מכשיר המכונה "הרוצח השקט" שמיועד (נניח) לצוללות אשר תגענה בס"ד לישראל - ושבהכרח יגיעו (אוטומטית? למה?) גם בצוללות שמיועדות למצרים, אינם אלא בחזקת בילבולי מוח מייגעים ומטופשים ומצערים עד מאוד. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הגיון פשוט
  יוסי מ.   23/03/19 21:57
כחול לבן מתכננים הזרמת 12.5 מיליארד לבריאות. אל דאגה, חלק מזה ילך לבתי חולים פסיכייאטרים. תחזיק מעמד.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
רק שפייגלין יספק להם קנאביס-אז
  ע_הראל   27/03/19 17:15
ורק אז הם יזרימו (חופשי חופשי בחלום הסוטול שלהם) 999מיליארד להצלת חברת ההייטק/סייבר שפשטה רגל והפסידה $100,000,000 בזמן שיא של 3 חודשים תחת הנהגתו של גנצי (החמוריקו מס'1 לפי גבי אשכנזי הבוס שהכיר אותו), ועוד 99מיליארד להנשמת חברת "שמן" שכמעט שבקה חיים תחת היו"ר גבי אשכנזי ירום הודו. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
למה להסיר את ההתנגדות?
  אישש   19/03/19 14:12
מחרתיים יכולים לרצוח את א-סיסי והאחים המוסלמים יחזרו. מה האינטרס שלנו לאפשר למצרים עוד יכולות?
כתוב תגובה ל- אישש
לא כל דבר צריך לפרט בפומבי...
  ביטחון שדה   19/03/19 19:33
כתוב תגובה ל- ביטחון שדה
לשאלותיך>ראה בתגובות 5+12 כאן!
  ע_הראל   19/03/19 23:08
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
סה"כ
  באום   19/03/19 14:39
כאשר אנחנו בוחנים לאחור מתי החונטה היתה מפעילה את דרוקר, אנחנו רואים שהיא הפעילה אותו ברגע שהפרשה שהיתה בכותרות באותו זמן נתון נמסה והתפוגגה לה ואז היה צריך משהו חדש. באותו הרגע הם היו מרימים טלפון לדרוקר ואומרים לו "פעל" כי דרוקר הוא קטר שמדי פעם מוסיף לרכבת פייק שלו עוד קרון אבל הבעיה היא שהוא לא נוסע לשום מקום, הוא מסתובב במעגלים, מוציא יותר מדי עשן ומזהם את הסביבה. זה בדיוק מה שקרה עכשיו ודווקא יש לשמוח על כך. זה אומר שהחונטה הבינה שמכל התיקים שצוידו במספרים כמו 2000 או 4000 נשארה רק פיסת נייר שעפה עם הרוח ומתגלגלת לה ברחובות עד שהיא תעצר על איזה אבן ותתייבש בשמש הקופחת .אז למי פונים עכשיו בעת צרה? נכון, שוב לדרוקר, והוא כבר בישל משהו רק כדי שהחונטה שוב תוכל לצאת לדרך ושחס וחלילה שהציבור לא ישכח שהיא קיימת. התמימים מכחול לבן שעדיין לא הבינו מי זה דרוקר, אצו רצו וקפצו על המציאה כאילו שהם מצאו זהב בנהר ועוד חגגו במסיבת עיתונאים. אז הם חגגו.
כתוב תגובה ל- באום
8
נתניהו לא בוגד
  שלמה כהן   19/03/19 14:49
יואב , האם ניתן להבין מסעיף מספר 3 בכתבתך שכל מניות החברה המשפחתית נמכרו ולא נשארו מניות בידי איש מבני המשפחה ? יש חשיבות ויכולה להיות משמעות גדולה לשאלה זו. אנא הבהר לטובת העניין. בתודה.
כתוב תגובה ל- שלמה כהן
אתר שהיה אובססיבי נגד אולמרט
  לעג לאינטילגנציה   19/03/19 16:39
כעת מתעלם מכל הזרקורים שמופנים מול ביבי.
כתוב תגובה ל- לעג לאינטילגנציה
אכן הזרקורים האלה מסנורים את
  עיניך עד עוורון   19/03/19 21:43
כתוב תגובה ל- עיניך עד עוורון
9
בושה וחרפה
  חוליו מוצ'צ'ובסקי   19/03/19 15:17
לא יתכן שיעלו לרשת/תקשורת כתבה שאיננה משמיצה את ביבי. לענ"ד, הבוגד הוא מי שאיננו מתאים עצמו לחונטה השמאלנית ... התגובה נכתבה באוירה פורימית...
כתוב תגובה ל- חוליו מוצ'צ'ובסקי
אחת ולתמיד. ביבי הוא אדם
  גנץ לשלטון.   19/03/19 16:47
פרטי, הוא ומשפחתו משתלטים פה על המדינה, הוא שלטון יחיד, שזה- לא ליכוד ולא ימין.- רק הוא. ואני הרבה יותר ימין ממך.
כתוב תגובה ל- גנץ לשלטון.
כמו הבלגנץ>גם אתה מחופש לימין!
  ע_הראל   19/03/19 19:55
אתה סמול בן סמול אחו שלוק (רק תואיל להסיר את התחפושת מיד אחרי פורים, למה התרגילים הללו כבר לא עובדים על אף אחד). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
  מתילדה   19/03/19 15:43
יואב יקר מתי תתפכח ותפסיק להעביר דפי מסרים מבלפור, ביבי עצמו אמר שאינו שואל את מיליקובסקי על עסקיו אך מסתבר שהיו שותפים עיסקיים, עו״ד מולכו שהזכרת חתם על העיסקה והוא שותפו וקרובו של עו״ד שימרון שבמקרה קשור לתיק הצוללות ושניהם יחד קרובים של נתניהו שלא ידע ולא שמע כלום !?
כתוב תגובה ל- מתילדה
11
מהעולה במאמר חשוב זה על ר"מ
  לתבוע תביעת דיבה   19/03/19 15:58
את בוגי יעלון יאיר לפיד בני גנץ ואשכנזי בתביעת דיבה, לא יעלה על הדעת שכנופיית הארבעה הזו תעשה ככול העולה על רוחה, מכל אזרח צעיר ובריא אנא הפגינו ברחובות ישראל או מול ביתם של כנופיית הארבעה הזו, הם מבינים שהם לא יוכלו לנצח את נתניהו בבחירות דמוקראטיות לכן כנופיית הארבעה הפושעת הזו החלה לפצוח בעלילת דם של ממש, אסור בשום אופן שדבר כזה יקרה לאף ראש ממשלה בישראל, בוודאי שכל הנושאים שכנופיית הארבעה העלתה שוב ושוב ובמיוחד בוגי יעלון, זה ששנתיים לא עבר את אחוז החסימה, הירידה בסקרים ופריצה לטלפונים של שני הפושעים מכנופיית הארבעה מביכה אותם מאד, הירידה בסקרים אכן תמשיך להיות,
כתוב תגובה ל- לתבוע תביעת דיבה
12
אין התייחסות לצוללת שישית
  שיחיפה   19/03/19 16:30
שלום,
העיתונאי הנכבד מתעלם מעניין הצוללת השישית.
מצטט מויקיפדיה "בשנת 2012 חתם שר הביטחון אהוד ברק על הסכם עם גרמניה לרכש צוללות מספר 6."
אפילו חיל הים התנגד לצוללת שישית. חיל הים רואה את האינטרס של החיל ולא של צה"ל כולו שתמך כנראה בשלוש צוללות.
בן כספית טוען שברק לחץ על אשכנזי בעניין הצוללת השישית ושאשכנזי שאל אותו ברק אמר שזו הוראה מראש הממשלה. כתבה מהיום 19 במרץ 2019.

כלומר עניין השוחד לא נופל. המחבר של הכתבה מוסיף מידע חשוב אבל עדיין יש חתיכות חסרות בפזל.
כתוב תגובה ל- שיחיפה
תאל מיל.יעקב נגל הסביר>צוללת 6
  ע_הראל   19/03/19 21:12
ממלא מקום ראש המל"ל (לשעבר) תא"ל יעקב נגל (אגב מהנדס אווירונאוטיקה כמו שר הביטחון מישה ארנס ז"ל) - הסביר היטב לגבי "הצוללת השישית" ברדיו 103FM היום 19.3.2019, והרי הוא טיפל בתוקף תפקידו בפרוייקט רכש הצוללות החל משנת 2015 לפחות עד מינוי מאיר בן שבת כראש המל"ל באוגוסט 2017! ●☆● ובכן לפי נגל השאלה האם נחוצה צוללת שישית לחיל הים נמצאת בדיונים מזה 8 שנים, והיא לא תוכרע אלא בעוד כ8 שנים ורק במסגרת הקבינט! ●☆● ובכן בכל התקופה הזו התחלפו (ויתחלפו) הרבה שרי קבינט ובוודאי שרי הביטחון, וגם רמטכ"לים ומפקדי חיל הים וכמובן גם מלא גורמים מקצועיים במטכ"ל ובמשרד הביטחון ובמל"ל (וחלקם ודאי בעד וחלקם נגד); לכן במזכר ההבנות MOU מול ממשלת גרמניה נקבע לרכוש 3 צוללות (שיחליפו בהדרגה את 3 הישנות), עם אופציה לעוד צוללת רביעית כפי שיוחלט בעתיד (שתתווסף כצוללת 6 לשייטת, אם וכאשר)! ●☆● בכל אופן יעקב נגל הכין את טיוטת MOU בשיתוף גורמי הצבא והמל"ל ומשהב"ט- בעת כהונת בוגי יעלון במשהב"ט שחתם רק על הטיוטה, ולאחר יישום הערות כל הגורמים/הגרמנים (+אופציה ל4 צוללות)- חתם שר הביטחון החדש ליברמן על ה MOU החדש מול ממשלת גרמניה; ועל כן יתכן כי יעלון הופתע בדיעבד לגבי האופציה של צוללת 4, אך מה לעשות שכבר פינה את מקומו? וגם לו היה עדיין בתפקידו, מה זה משנה שמדובר על אופציה שתוכרע ע"י הקבינט רק בעוד 8 שנים? ●☆● לכן 2 גאוני הדור אשכנזי ויעלון רק עושים צחוק מעצמם (ויתכן שאף יתייגו אותם כליצני הדור), אם הם ממשיכים "לזמזם" את השטויות - כאילו ידעו או לא (או שאלו אותם או לא) לגבי אופציה שתוכרע 10 או 12 שנים לאחר שסיימו תפקידם! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
גם באישתו,דין תורה מוות בסקילה
  בוגד בוגד   19/03/19 16:49
אלוהים מתחשבן איתו ושולח אותו לקלאבוש
כתוב תגובה ל- בוגד בוגד
14
מעניין מנין יודע י.י. כל כך..
  דודו מהשרון   19/03/19 17:27
הרבה אינפורמציה על ביבי. וזה שלביבי לא היו מניות בזמן ההחלטה על הצוללות, איננו אומר דבר!!! לא צריכה להיות חפיפה בזמנים.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
15
כל מילה בסלע.
  Prms-999.   19/03/19 17:49
זה העיתונאי היחיד שאני מאמין לו.
כתוב תגובה ל- Prms-999.
16
צוללות
  דני יניב   19/03/19 17:56
יואב היקר

בהנחה שהכל נכון האם יש סיבה שביבי לא מדווח דבר די משמועתי
אף גורם לא יודע , לא השר,לא הרמטכל, לא ראש המוסד,ושאר גופי
הבטחון , עמוס גלעד ? לא נראה משונה ?.
היה מעדכן ובא לציון גואל , זה לא היה אמור לעבור אצל תחקירן כמוך
אי הדיווח ,
כתוב תגובה ל- דני יניב
קרא תגובה5+12=ליברמןחתום עלMOU
  ע_הראל   20/03/19 13:40
בקצרה, בתחילה בוגי היה חתום על טיוטת מזכר ההבנה MOU מול ממשלת גרמניה לרכש 3 צוללות (שיחליפו את 3 הישנות יותר מתוך 5 בשייטת)! ●☆● ולאחר יישום ההערות משתי הממשלות, א.ליברמן חתם על MOU הסופי תוך הוספת *אופציה בלבד* לרכש צוללת רביעית (שתהיה צוללת 6 בשייטת, במידה שבעוד כ 10 שנים הקבינט יאשר אותה)! ●☆● ובכן חתימת ליברמן מבטיחה שכל משרד הביטחון וצה"ל (והמל"ל שהכין הMOU) - יודעים כל אחד לפי תפקידו מה שצריך לדעת; ואז מה יש לעדכן את השב"כ והמוסד (או שרי הביטחון ורמטכ"לים לשעבר יעלון ואשכנזי!) על אופציה שהקבינט ידון בה רק בעוד כ 10 שנים אחרי הMOU? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
17
קיבל או לא קיבל 16 מיליון?
  הירונימוס   19/03/19 18:09
זו השאלה. אחר כך נבדוק אם זו גם בגידה או סתם שוחד וניגוד עניינים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
קנאי קטן
  מתעב קנאים   19/03/19 19:38
מה אכפת לך אם קיבל וכמה קיבל?
כל מה שקיבל, היה ביושר, דווח לרשויות ושולם על זה מס בגובה שאתה לא מגיע לשם...
אז מה יוצאות לך העיניים ?
כתוב תגובה ל- מתעב קנאים
ממי הוא קיבל
  הירונימוס   19/03/19 19:48
ועבור מה הוא קיבל?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
המידע בהצהרות הון>חסוי לציבור!
  ע_הראל   19/03/19 23:37
כל הדו"חות הנמסרים לשלטונות המס (כמו בכל העולם) כולל הצהרות הון - כולם חסויים לשימוש רשויות המדינה הרלוונטיות בלבד, ולפי חוק אינם זמינים לציבור. ●☆● ומציע לסמולנים הליצנים לקרוא בתגובות 5+12 כאן, ולהיווכח שהם רק מברברים שטויות - ואף מגחיכים את עצמם לעייפה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
18
הקנאה והשנאה
  gosep   19/03/19 22:38
הקנאה השינאה והתחרות מוציאים אותם מדעתם. אלהים שמור על בריאותם ובמיוחד שמור על ביבי ראש ממשלתינו. עוד לא קם מ-48 ראש ממשלה כזה מוצלח אינטלגנטי וחכם כמו ביבי שיצעיד את הליכוד ל40 מנדטים ואת ממשלתו לנצחון ברור וחותך תתבישו לכם אכולי שנאה וקנאה.
כתוב תגובה ל- gosep
19
TenMoney mushtan, kama kibalta
  META'EV OTCHA   19/03/19 22:49
Itonaee katan tofes poza shel yode'a a'kol yoter mi'kulam
כתוב תגובה ל- META'EV OTCHA
תישאר בחוץ לארץ
  עברי   22/03/19 00:12
במקום שאין בו מקלדת בעברית, עדיף שתמשיך להחמיץ שם ולהתמרמר עד שתהיה צהוב. אל תחזור, לא צריכים כמוך כאן.
כתוב תגובה ל- עברי
20
אם אתה אומר, כנראה שהוא בוגד
  אלטע קאקער   19/03/19 23:09
יש כלל אצבע נורא פשוט, אם יצחק מגן על משהו בחירוף נפש כנראה שההיפך זו האמת. אני מודה שאני מופתע! לא חשבתי שנתניהו בוגד עד שהעלית את זה. לומדים משהו חדש כל יום.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
21
הלוואי והגרמנים היו בונים עוד!
  אקטואלי   20/03/19 00:02
אני הייתי שמח לו היה למדינת ישראל 12 צוללות ולא רק 9!!! כולם יודעים שכלים אלה חשובים לביטחון שוטף וכן למכה השנייה, אני לא במיוחד אוהב את הביטוי "מכה שנייה", כי אני אוהב את "המכה הראשונה". מקווה שבעתיד יהיו כאלה שיאכלו את הכובע – ימים יגידו. בעיניי כל מי שיתגלה שהוא מושחת שיישפט וייכנס לכלא. יש לעשות הפרדה מוחלטת בין הצורך של מדינת ישראל לצוללות, לבין שחיתויות. הייתי שמח שיבנו בגרמניה עוד צוללות עבורנו. צילמתם את ראש הממשלה במשך שנתיים עולה ויורד מצוללת, והנה מסתבר שנקנו צוללות בהתאם לצרכים ביטחוניים ובצורה מקצועית מאוד. בנוסף מסתבר שראש הממשלה לא קשור לשחיתויות בתיק 3000, זאת בהתאם לעמדת המשטרה. הרי המושחת לא מספר לבוס שלו על השחיתויות שהוא מבצע – "זה עסק סודי". יש כאלה שמציבים כעת את השאלה - איך הוא לא ידע כשהסובבים אותו הסתבכו לכאורה בשחיתות? אגב, איך ראש הממשלה לשעבר רבין לא ידע לגבי מנכ"ל משרדו שבס? איך רבין לא ידע שלכאורה פרס ויוסי ביילין עובדים עליו? איך רבין לא ידע על חשבון הדולרים של אשתו? (נכון הוא לקח "אחריות" רק לאחר שאוים על ידי היועץ המשפטי). איך שר הביטחון לא ידע לכאורה על נושא הצוללות? איך שרון לא ידע לכאורה לגבי ילדיו? מפלגת העבודה רצתה למנות את פואד לנשיא המדינה, ובוזי אמר שהוא לא ידע לגבי השחיתויות לכאורה של פואד. איך היועץ המשפטי לממשלה לשעבר לא ידע שאצלו בבית מחזיקים עובדת זרה? זוכרים את "עמותות ברק" ואת שתיקתו של בוזי, ואת קרן ווקסנר שנתנה לכאורה 10 מיליון "למחקר" לאהוד ברק. (מתי נשמע על מעלליה?). לכאורה נראה שתיק הצוללות קורס, צולל!!! לכאורה נראה שבני גנץ לא יהיה ראש ממשלה, "פשוט אין לו את זה" כמו שיאיר לפיד לכאורה "אין לו את זה" כפי שלי עצמי "אין לי את זה". אני עצמי לא יכול להיות ראש ממשלת ישראל, אין לי את התכונות המתאימות לכך. זה התפקיד הקשה ביותר בעולם, ולכן יש בודדים בארץ שיכולים למלא תפקיד זה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
22
נתניהו לא צריך היה לותר למצרים
  מחר-שוב מורסי   20/03/19 10:35
השאלה היא - האם כל זה היה בידיו. האם הוא יכול להכתיב לנצח לבוני הצוללות?! מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- מחר-שוב מורסי
23
ישראל והצוללות הגרמניות
  ברוריה מהקריות   20/03/19 12:41
אני רואה מהדווחים בתקשורת שבעזרת גנץ, יעלון, אשכנזי ולפיד (בנו של טומי לפיד) הגרמנים עדיין שורפים יהודים . אמנם לא בתאי גזים אבל תסתכלו על הנ"ל. בלי בושה מאשימים את היהודים עצמם בהשמדתם. בדיוק כפי שקרה אז באושויץ כאשר עמדו לפני תאי הגזים ערומים ומגולחי ראש - והאשימו את היהודים שומרי התורה בהשמדתם. והנאצים צחקו , צהלו ושמחו. גם היום לפיד, גנץ יעלון ואשכנזי - מאשימים את היהודי נתניהו בבגידה ביהודים.

חברים יקרים, מי שיצביע עבורם הוא הוא ורק הוא הבוגד. עצתי לכם : בבואכם לקלפי תחשבו רק על מצבנו הגאו-פוליטי (שעל פיו בעצם ישק דבר) והאקונומי-פוליטי (שבלעדיו אתם תתקשו להתקיים , אני לא). תחשבו אך ורק על כך - כי כל מה שמוכרים לכם הוא בולשיט. אנחנו לא חיים בשוויץ . אנחנו חיים בלבנט.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
24
הכל סיפורים
  barנשר   20/03/19 13:11
facebook.com/
כתוב תגובה ל- barנשר
25
להחיל גזר דין מוות על בגידה?
  מה דעתכם?   20/03/19 13:24
כתוב תגובה ל- מה דעתכם?
26
כמה מטומטמים אתה חושב שהקוראים שלך?
  אין גבול   21/03/19 11:07
תגיד לי אתה רציני או שמדובר בבלוג ציני-סטירי ופספסתי את הפואנטה? אתה קורא את מה שאתה כותב? אתה מאמין למה שאתה מקליד? בוא נצא רגע מנקודת הנחה שכל מה שכתבת נכון, והצלחת להסביר את מכירת המניות ע"י נתניהו, נניח שנתניהו אכן לא היה מצוי בניגוד עניינים כשהחזיק במניות של חברה שעושה עסקים עם טיסנקרופ ונניח שכל עסקת מכירת המניות היתה כשרה במאה אחוז - אתה לא רואה בכך שום דבר בעייתי? כלום? איך תסביר את כל סביבת מקורביו של נתניהו שמעורבים בעסקת הצוללות? מולכו, דוד שרן (שנתניהו הריץ לפריימריז בליכוד כ'פרס' על כך שלא הפך לעד מדינה נגדו), בן דודו דוד שמרון, אבריאל בן יוסף שמונה על ידי נתניהו, ומילקובסקי עצמו - שהיה שותף עסקי של טיסנקרופ לפחות עד 2015 - כלומר בזמן סביב עסקת הצוללות. איך תסביר את שינויי הגרסאות של נתניהו באשר לקשריו עם מילקובסקי: תחילה הכחשה גורפת לקשר איתו, לאחר מכן דוברי נתניהו טוענים שרכש את המניות ב-2002 בעת שהיה אזרח פרטי וכעת הוא טוען שהן נרכשו ב-2007 בעת שהיה ראש אופוזיציה, 3 גרסאות בשבועיים, לא מוזר לך? על כל חשד או שניים שאתה מפריך, מיד עולים עוד 10 קצות חוט שקושרים את נתניהו לעסקה המושחתת הזו, גם אם לא ידע - כל נורות האזהרה מהבהבות וסביבתו מצחינה מחשדות וצירופי מקרים הזויים - שאתה צריך להיות סופר מדע בדיוני כדי להיות מסוגל ולהסבירם. השאלה הכי גדולה כאן היא מדוע אנשים - שחלקם ללא ספק אינטילגנטים - תומכים בגלוי בפושע שגונב ומשקר להם חדשות לבקרים. אם זה נראה כמו ברווז, צועד כמו ברווז ונשמע כמו ברווז - אז נחש מה - כנראה שמדובר בברווז...
כתוב תגובה ל- אין גבול
איןקשר למילקובסקי מאז2010נקודה
  ע_הראל   22/03/19 11:22
באמת אין גבול לטימטום והטירלול של הפוסתמות ליצני הסמול שנולדו דפוקים בראש! ברגע שביבי מכר ב2010 את מניותיו בחברה [X], אז שלום ותודה - הוא לא קשור יותר לא לחברה [X] ולא לחברה [Y] שקונה אח"כ את [X], ובוודאי לא לקונצרן [Z] שקונה חלק מסוים מהפלדה שהוא צריך מ[Y] (כאשר ישנם עוד עשרות ואף מאות חברות במערב אשר קונצרן [Z] יכול לקנות ואכן קונה מהם בסה"כ כ150,000 טון פלדה בשנה, וכאשר לבניית כל צוללת נחוץ כ1,000 טון פלדה שזה כ 0.66% בלבד מהרכש השנתי של [Z]). ●☆● ובכן לנתניהו היתה אפשרות נוספת במקום למכור -והיא להפקיד את מניותיו בחברה [X] לנאמנות עיוורת, אך בסוף משבחר למכור כנראה בהמלצת בן דודו מליקובסקי - אזי לא נותר לו אלא לדווח על המכירה במסגרת הצהרת ההון הקרובה, תוך תשלום מס רווחי הון על ההפרש בין סכום מכירת המניות למחיר קנייתם בעבר; כמוכן כמי שקונה ומוכר מניות בחברות- שאינו מעורב בניהולן, הרי אין ולא התקיימה שום שותפות עסקית בין נתניהו לבין בן דודו (ולא בעלי מניות אחרים), לא לפני ובוודאי לא אחרי מכירת המניות הללו, ואז ממילא אין יותר מה או למי לדווח. ●☆● יתרה מזו נתניהו לא אמור- ואין לו שום עניין ולא חובה כלשהי לדעת מי זו חברת [Y] המאושרת שקנתה את מניותיו של מליקובסקי (כמו גם שלו) ובמה היא עוסקת האם בעסקי פלדה או נחושת; קל וחומר שאין זה מעניינו כלל לדעת מי הלקוחות של [Y] ולא במה הם עוסקים (אם כי "המוסד" עשוי להתעניין בהמשך מי הם בעלי המאה והדעה בקונצרן [Z] - שעשוי למכור הצוללות לישראל). ●☆● בכל אופן ב2011 או 2012 החליט הקבינט לרכוש 3 צוללות חדשות, שיחליפו בהדרגה (עד 2030) 3 צוללות ישנות מתוך הצי הקיים של 5 צוללות, כאשר קונצרן [Z] הוכר מראש בתור "ספק יחיד" עבור סוג זה של הצוללות לישראל- וללא עוררין! ●☆● כלומר נוצר ממילא פטור אוטומטי ל [Z] ממכרז, לכן אין כבר משמעות לכך שמא ישראל רוכשת 3 צוללות (או 4, במידה שתמומש בעוד כ10 שנים האופציה לצוללת שישית לשייטת, שהתווספה ע"י ליברמן ב2016 בתיאום עם רה"מ והקבינט במזכר ההבנות MOU הסופי מול ממשלת גרמניה)! ●☆● אגב בהנחה שבכל צוללת (שמיוצרת נניח במשך כשנתיים) מושקעים כ1,000 טון פלדה, הרי הם מהווים בקושי 0.33% מתוך 300,000 טון פלדה שקונצרן [Z] קונה מידי שנתיים ממספר ספקים! ●☆● וכאן נחשפים מימדי האובססיה החולנית נגד ביבי של ליצני הסמול הדפוקים בראש, כאילו מעניין את זנב הסוס של מישהו- ממי יקנה קונצרן [Z] בטווח 10 השנים הבאות את 3,000 עד 4,000 טונות הפלדה עבור 3 (או 4) הצוללות לישראל (שזו כמות זניחה של כ 1% מכל היקפי הפלדה הנרכשת ע"י קונצרן [Z] מידי שנתיים), או שמא לפי הקשקושים של ליצני הסמול - כאילו היה על נתניהו לשכור חוקרים פרטיים בחו"ל כדי לפקח על תקינותם או ריווחיותם של העסקים אשר בן דודו מליקובסקי מנהל או משקיע את כספו בהם. ●☆● וכאשר רואים עם ישראל את נס ט"ו בשבט ונס חנוכה ונס פורים, שהתגלגלו על ידי ביבי הקוסם רק בשנה החולפת (קרי העברת שגרירות ארה"ב לירושלים, ביטול הסכם הגרעין עם איראן, והכרה בריבונות ישראל על רמת הגולן), הרי מה נותר לנו לומר חוץ מאשר "כלבי הסמול נובחים ושיירת הביבי והימין בס"ד עוברת". ●☆● כמוכן הייתי מוסיף על דרך ההומור לרגל פורים, שאם ישנו מצד1 ביבי הקוסם- שקנה מניות (של גויים) ב 4M$, ומכר (לגויים) אחרי כשנתיים ב 16M$, ומצד שני יש טירון בלגנץ ששרף (תוך 3 חודשים) כ100M$ שהושקעו בחברת "המימד ה5" בישראל (ולכן פוטרו מעל 100 עובדים), אז את מי תבחר להחזיק בהגה של המדינה? ברור ביבי ורק ביב
כתוב תגובה ל- ע_הראל
שיפור תוצאה עסקית>BBמוכר מניות
  ע_הראל   22/03/19 15:03
טרי טרי מאתר פייסבוק של העיתונאי אלי ציפורי, הסיבה שנתניהו הצליח למכור את מניותיו שהם 1.6% מחברת "סידריפט" ברווח כ"כ גדול כנראה בהמלצת הבן דוד מליקובסקי, היא השיפור הנאה בתוצאות העסקיות שדווחו לבורסה (האמריקאית) עבור 9 החודשים הראשונים של 2010 - לעומת שנת 2009 (שבה היה המשבר הכלכלי העולמי). ●☆● ובכן המכירות עלו מ 74M$ (ב2009) ל 119M$ (בתשעת החודשים הראשונים של 2010), הרווח הנקי עלה מהפסד של 1.4M$- ל 29M$+ רווח (שזה כ 40M$ רווח שנתי), והרווח התפעולי גם עלה מ 18.3% ל 25.9%; עד כאן. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
27
הפרקליטות לא מבינים?
  פרי   21/03/19 12:44
מדוע אם כך הפרקליטות רוצה לפתוח בחקירה????
כתוב תגובה ל- פרי
הפרקליטות רוצים להפיל את הימין
  מגיב ותיק   22/03/19 09:09
ואת ביבי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
28
ביבי מוכר את הילדים
  טלטלטלטל   21/03/19 17:35
שתדע כל אמא ששולחת את ילדיה לצבא ראש הממשלה שלנו בוגד
כתוב תגובה ל- טלטלטלטל
כשאין די ברמיזא》לחמור כמו בוגי
  ע_הראל   24/03/19 04:23
בוגי שנרקב 3 שנים מחוץ לממשלה כבר מכר את נשמתו - כשאילץ את נתניהו לחשוף שישנו בכלל איזה שהוא סוד מדינה בנושא רגיש של "תכולת" הצוללות למצרים, סוד מדינה של הבנות "בחדרי חדרים"- לגבי איזה אלקטרוניקה ומיכשור וחימוש ייכללו בצוללות הללו ומה לא; אלו דברים רגישים אשר שר הביטחון צריך לדעת רק בעוד כ10 שנים -כנראה בתור מידע מודיעיני לגבי התכולה כאמור של הצוללות למצרים; וכי יתכן שבוגי הוא עד כדי כך חמור- שלא מבין כי המכתב כביכול לגרמניה, אינו אלא לכיסוי פורמלי "לארכיון" - ודי לחכימא ברמיזא (וחבל שאין די ברמיזא לחמור כמו בוגי)! ●☆● במקום צוללת אציג דוגמא מתחום המטוסים; הרי המטוס F16 על דגמיו וגלגוליו יוצר באלפי חתיכות עבור עשרות צבאות בעולם, כולל תורכיה סעודיה וירדן! ובכן המטוס הבסיסי "הערום" הוא למעשה זהה לכל העולם (והוא שנקרא הפלטפורמה), וכל יתרונותיו נובעים מרמת ואיכות האלקטרוניקה- כגון המכ"מים והמחשבים ומכשירי הניווט וכינון חימוש והלוחמה האלקטרונית (ל"א) אשר יותקנו עליו, כמו גם מרמת ואיכות החימוש (על סוגיו וגיוונו) אשר ישא במשימותיו; אז האם מישהו מהסמולנים הדפוקים מעלה על דעתו שמטוסי F16 (המיועדים נניח לישראל)- כוללים לכתחילה את אותה רמת תיחכום של אלקטרוניקה ומיכשורים וחימוש - כמו המטוסים המיועדים לסעודיה וירדן (ומתברר שגם לעיראק)? ואגב עיראק ראיתי ברשת שהגיעו לחיל אוויר עם יכולת אוויר-קרקע חזקה (נגד דאעש!), שנסמכת על מסוקי קוברה ומטוסי האימון ותקיפה קלה T-50 (תוצרת ד.קוריאה ברישיון מארה"ב), ואני משער שגם יכולת המטוסי הF16 שלהם היא חזקה יותר באוויר-קרקע, ופחות באוויר-אוויר)!! ●☆● שלא לדבר על עוד שורה של אילתורים ומיכשורים סודיים ומיני חימושים מתוחכמים - אשר ישראל מתקינה אך ורק בעצמה, ומוסיפה למטוסי הF16 שלה- ושלה בלבד?! ●☆● ובכן כנ"ל לגבי צוללות, הרי התיחכום שלהם לא מוכמן בצוללת הבסיסית "הערומה" שהיא בסה"כ רק הפלטפורמה- לנשיאת האלקטרוניקה והמיכשור והחימוש כפי שיהיו זמינים לגורם שירכוש אותה! ●☆● לכן כל הזיבולים שנמרחו כל שני וחמישי על פני התשקורת הסמולנית הדפוקה, כביכול בדבר איזה מכשיר לכאורה "הרוצח השקט" שמיועד (נניח) לצוללות אשר תגענה בס"ד לישראל - ושבהכרח יגיעו (אוטומטית? למה?) גם בצוללות שמיועדות למצרים, אינם אלא בחזקת בילבולי מוח מייגעים ומטופשים, מיותרים ומצערים עד מאוד. ●☆● לכן כנראה אין כ"כ מה לחשוש מצוללות מגרמניה למצרים, ודווקא התודה לאל שלא יגיע חימוש ימי ותת ימי רוסי קטלני יותר לידיה - ובעקבותיו צרות הרבה יותר גדולות כמו טק"א S300/S400 ושאר מרעין בישין! ●☆● מכאן שיש להוקיע את חלאת הסמול בוגי המנוול יעלון, שלא בחל בניצול המצב העדין כאשר ראש הממשלה נתניהו מנוע בוודאי מלחשוף בציבור את רזי התיאום הביטחוני (בחדרי חדרים) עם גרמניה לגבי זירות ים סוף והים התיכון - כאשר המכתב לגרמניה נועד לכיסוי פורמלי לארכיון, ודי לחכימא ברמיזא כבר אמרנו?! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
29
מר יצחק הנכבד, דווקא לפי
  .   21/03/19 17:35
תיאור העובדות ברשימה זו, האם לא היה זה מחובתו של ראש הממשלה לפעול כנגד מכירת כלי נשק משמעותי מגרמניה למצרים? הלא במצרים עלול לעלות שוב לשלטון אדם עוין לישראל. וכנגד מי זקוקה מצרים לצוללת? נגד סודן, לוב, איראן - או כהכנה לעימות אפשרי עם ישראל. לכל הפחות, ראש הממשלה שגה קשות בפרשה זו.
כתוב תגובה ל- .
האויב תורכיה=למעןאחים מוסלמים
  ע_הראל   22/03/19 00:17
לדעתי היו הערכות בשנת 2014 שמא ארדואן יעז לתקוף את מצרים, כדי להגן על הנשיא המודח מורסי (שנבחר לכל הדעות בהליך דמוקרטי כשר למהדרין), ואף לשחרר בכוח את מאות (ואלפי) האחים המוסלמים שנעצרו עקב ההפיכה הצבאית שביצע (ברוך השם) הנשיא הנוכחי אחמד אסיסי (וכי מי היה כבר יכול לבוא להגנתה של מצרים במקרה כזה? לדעתי ממש אף אחד)! ●☆● והרי הצי התורכי הוא הגדול והחדיש ביותר בים התיכון- נדמה לי עם כ 120 כלי שיט וצוללות; ואילו הנשיא מורסי החוקי של מצרים היה מספיק לקרוא לעזרתו והתערבותו המהירה של ארדואן, כי אז הייתה לארדואן זכות מלאה על פי החוק הבינלאומי להתערב במצרים על פי הזמנתו של הנשיא החוקי מורסי (כפי שרוסיה ואיראן נאחזים בזכותם להתערב צבאית בסוריה - מפני שהנשיא אסאד החוקי של סוריה הואיל להזמינם פנימה)! ●☆● כעת לגבי מצרים היא יכולה לקנות צוללות טובות לא פחות (בכסף מלא) נניח מצרפת או מרוסיה -שדווקא אז לא תהיה לנו שום שליטה על מידת התיחכום של האלקטרוניקה והחימוש הקטלני שמא עלולים להגיע לידי מצרים!!! ראה הסבר מפורט בתגובה מס'5 לעיל - לא רק מדוע שאין לחשוש ממכירת צוללות דווקא גרמניות- ואפילו עם הנחה כספית נאה, אלא מתבקשת תודה לאל שלא יגיע החימוש הימי והתת ימי הרוסי (הקטלני יותר) ליד מצרית- ובעקבותיו צרות הרבה הרבה יותר גדולות כמו נניח טק"א S300/S400 ושאר מרעין בישין!! ●☆● מכאן שיש להוקיע את חלאת הסמול בוגי המנוול יעלון, שלא בחל בניצול המצב "העדין" של ראש הממשלה בנימין נתניהו- שהינו מנוע ודאי מטבע הדברים מלחשוף חלילה בציבור את רזי התיאום הביטחוני עם גרמניה לגבי זירות ים סוף והמזרח התיכון, כאשר המכתב כביכול לגרמניה אינו אלא לכיסוי פורמאלי לארכיון - ודי לחכימא ברמיזא! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
30
חזרנו לצוללות כי כל התיקים
  מייק   22/03/19 07:02
האחרים לא שווים כלום?
כתוב תגובה ל- מייק
31
הצבועים השמאלנים עדין מחוברים
  ישראלי שזוכר   22/03/19 14:27
הצבועים השמאלנים עדין מחוברים לסטלין השקרן שהוציא להורג כל מי שחשד בו שלא הולך בדרכו. שאם ימני אחד היה אומר לעצמו בלחש שהשמאל בוגד היו מעלים מהאוב שהימין רצח את רבין. כל כלי התקשורת השמאלנים היו משדרים 24\365 שהימין מסית לרצח ומסלפים דברים למרות מי שהציג את רבין במדי נאצים היה השב"כ.ושראש שהיה באותו זמן הגיע למישרתו מהיותו ראש המחלקה היהודית .
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
32
השורה התחתונה - גנז לא יגיע
  להיות גנז צולע   23/03/19 14:23
גנז הוכיח שהוא ההיפך מחכם (קשה לי לומר מלות על מי שהיה רמטכל"נו). הוא חשב - יגיד בוגד - ירדו המנדטים לליכוד - יעלו המנדטים לכחול לבן ואח"כ הוא יתנצל - זה בחירות - ולא היא!!!!!! הוא ייתבע - ונראה את גבורתו אז!!!!! מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- להיות גנז צולע
33
ההסתה-הייתה תישאר ותהיה ב0מול
  דורון.צ   24/03/19 07:15
יבינו זאת תועמלני ה0מול בחליפות עיתונאים ואנשי משפט בעוד כשבועיים- שוק על ירך, ען סכין בין השיניים, ובכיף בלתי ניתפס נביס אותם במקום הכי ראוי לכך.... עד כדי כך נביס אותם שהשינה מטעמי לחץ של בוז'י מלפני ארבע שנים תראה תנומה קלה לעומת התרדמת שילקו בה.... יאללללהההההה הבבבייייייתתתתתתתתההההההה!!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
34
בטחון חיל הים הישראלי
  יורד ים   24/03/19 14:07
העובדות הן שנתניהו הכחיש את אישור מכירת הצוללות כשהן מצויידות במערכות נשק התקפי מתקדמות למצרים. לא רק שהכחיש, אלא שהעניין הוסתר מהקבינט, מצה"ל ומחיל הים. אם חלילה היה חל עימות בין חילות הים שלנו ושל מצרים, חיל הים שלנו היה מופתע מיכולות הצוללות המצריות, שהועלמו מידיעתו ע"י ראש ממשלת ישראל בכוונת מכוון. הסוד הכמוס היה כמוס כלפי מדינת ישראל, למעט כמה מקורבים (לפחות אחד מהם מפוקפק). אצל המצרים האינפורמציה היתה ידועה. צוללת אחת כבר סופקה ושתיים בדרך. יחליט אמנון יצחק איך להגדיר מי שמאשר אספקת נשק מתקדם למדינה זרה ששלטונה אינו יציב ועלולה להפוך למדינת אוייב, תוך שהוא מסתיר את ידיעותיו על איכות הנשק המצרי מהקבינט שלו ומצבא מדינתו.
כתוב תגובה ל- יורד ים
35
בשקיפות
  עוד סתם אזרח   25/03/19 20:23
כחול ולבן זה צבע הדגל ((שלי)): שלכם/שלכן,
להבהיר: זה ואכן הדגל שלי ולא ולשם מפלגה.
כחול ולבן הישתדלות ביושרה כבנאמנות: עוד ועת זאת: 25.3.2019 20:30~
כבעיקר ובשם רבות ורבים טובות וטובים:
נושא הצוללות ייבדק הגון שקוף אנושי וישר: כוהתחייבות:
####: כורק ולאחר הבחירות :#### : אם ולפניי?: שניצול ציני מגמתי מפלגתי ובזוי: פתק אחרי פתק אחרי פתק ... .... לחברות ולחברים הטובים נאמנות והגונים: פתק אחרי פתק אחרי פתק ... ....
הגם הודעה ובשקיפות לאתר
{בבקשה וראו: #####הגם ואתר זה בוחר והודעה זאת להוסיף לכלל התגובות#####}.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
נוסף כבבקשה:
  עוד סתם אזרח   2/04/19 16:33
נוסף כבבקשה:
כבר ונאמרו בנושא ודברים, כעובדות, כוקישורים,
ויישמר לבדיקה כמובטח בהמשך ואחרי בחירות ####כוהזכות להאיר אם ולתקן כולהוסיף#####
בהקשר לדברים , וקודם לקישורים:
נא וכן להתייחס לעובדות בהמשך כואמור, #####כנא לא להתייחס לאמירות/תגובות בהקשר ובלהט תחושות הרגשות כלהבין ושל סמיכות ובחירות #####.
בבקשה וקישורים לדברים/לעובדות שצויינו, כבהערכה רבה למי שגם עבר חשיבה שאחרת ושפועל/פועלים פועלות והמניע ישר כנקי:
כקישור: news.walla.co.il
כקישור: news1.co.il
מציין כמוסיף בכנות: חסר עובדות שנשמעו וצויינו בערוץ 'כאן', לציין גם שערוץ זה ממלא להעריך וביושר את ועת הבדיקה.

((הגם ומעוד סתם אזרח((כזה ואחר)) ))
כי כן ואכן: רבות ורבים טובות וטובים.
שאו טוב וברכה , כובהצלחה תחושה לב נקי::::: כהזכות ובחירות.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il