s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טיפשות, רמאות והבחירות
מאת: זוהר בן-אשר  |  30/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי זה הגאון שכתב את זה?
  קושיה לפסח   30/03/19 14:05
האיש שהתחזה לדוקטור במשך 20 שנה? המרצה המהולל שהטריד מינית סטודנטיות? החוקר המבריק שמתפרנס מהאיחוד האירופי ומשאר אויבי ישראל?
כתוב תגובה ל- קושיה לפסח
המנהל הזה הוא רמאי בחסד
  רומנו פרודי   30/03/19 16:13
חבל שאתם נותנים לו במה.... זה מוריד את רמת האתר לזבל... וזה לא מגיע לכם. היצור הזה שהתחזה לפרופסור... שישב בכלא על רמאות...על קבלת דבר במרמה... היום הוא גונב בעיקר מהקהילה האירופית... שמממנת אותו רק בגלל שהוא מופרע אני ישראלי.
כתוב תגובה ל- רומנו פרודי
התחזה 20שנה לדוקטור לפילוסופיה
  נתניהו ייבחר שוב   31/03/19 13:00
אישום: התחזה במשך 20 שנה לדוקטור לפילוסופיה בימים האחרונים הוגש כתב-אישום נגד זוהר בן אשר (56) מתל-אביב, החשוד בזיוף קורות חייו ובקבלת מישרות שלא כחוק (20.06.02) לבית-המשפט השלום הוגש בימים האחרונים כתב-אישום נגד זוהר בן אשר (56) מתל-אביב, שלפי החשד התחזה במשך 20 שנה לדוקטור לפילוסופיה וכך שימש מרצה בסמינר הקיבוצים. לפי כתב-האישום, בן אשר זייף תעודות דוקטורט של אוניברסיטאות לונדון ושיקגו. הוא לא הסתפק בכך, ובין השנים 1999-2000 הגיש ארבע מועמדויות לתפקידים שונים של יחידת המכרזים בנציבות שירות המדינה, כשהוא מזייף את קורות חייו. בין התפקידים שלהם הגיש מועמדות: מנכ"ל למינהל ולמשאבי אנוש במשרד העבודה והרווחה, מנהל אגף בטלוויזיה החינוכית, וציר כלכלי של משרד האוצר בוושינגטון. הוא אף ציין בקורות חייו ששימש נציג ישראל באיחוד האירופי לענייני מדע ופיתוח טכנולוגי, אך הוועדה בדקה את העניין וגילתה שהוא לא מילא כלל את התפקיד. לפי החשד, בן אשר אף הגיש את מועמדותו למישרת הוראה בבית-הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל בת"א, שם עבד וקיבל במשך שנתיים משכורת לפי דרגת ד"ר. הוא גם עבד כמרצה במכללת שנקר במשך שלוש שנים וקיבל משכורת על פי דרגת פרופסור, לאחר שלפי החשד זייף את קורות חייו. בן אשר נאשם במספר עבירות של שימוש במסמך מזויף, ניסיון לקבלת מישרה שלא כחוק, ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות וקבלת מישרה שלא כחוק.
כתוב תגובה ל- נתניהו ייבחר שוב
גם מטריד מינית וגם מתחזה לפרופ
  זוהר אשר   31/03/19 13:28
"בית המשפט העליון הרשיע היום (10/03/1998זוהר אשר) את פרופ' זוהר בן-אשר, העובד כמרצה במכללה לחינוך "סמינר הקיבוצים", בהטרדה מינית של אחת מתלמידות הסמינר."
כתוב תגובה ל- זוהר אשר
2
לזוהר בן-אשר, כל מילה בסלע
  גדעון לבטוב   30/03/19 14:13
וזו אכן טרגדיה מתמשכת שמדינת ישראל ממשיכה להמליך עליה אדם ירוד כל כך.
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
האיטש מתחזה ומטריד מינית
  מוזר   30/03/19 22:51
הקלק זוהר בן אשר בגוגל ומיד תקבל את התוצאות. למה אתר מכובד זה נותן לו מקום ? אולי זוהר בן אשר משלם היטב - לפחות שהאתר ירוויח .
כתוב תגובה ל- מוזר
3
יחי ההבדל הגדול
  יוסי מ.   30/03/19 14:43
אין מקום להשוואה. בגין היה איש אהוד בגלל צניעותו, עמידתו ללא חת מול שלטון מפאי ולפני כן,מול הבריטים, בגלל שהענין הלאומי היה ראשון בעיניו ראה תגובתו אחרי אלטלנה, ובגלל שיה יהודי ישר. בגלל שידע מה היא דמוקרטיה ומה הוא שלטון החוק ממש הפוך מהאיש הניקלה, שבראש הליכוד היום, שהוא ומשפחתו מושחתים וחסרי מוסר ומעצורים. האהדה שמתברך בה אותו ראש משפחת פשע באה מתוך, או כפרי להסתה שקרית שלו ולהצלחתו לרתום את הליכוד תחת כנפיו כאילו החקירות נגדו הן מאבק אידיאולוגי נגד הליכוד. האמת היא שאין קשר בין האיש הרע ההוא לבין הליכוד בכללו. הליכודניקים לא גנבים,לא טמעים לא קמצנים לא נצלנים לא מושחתים שכל סביבתם השחתת מידות כמו סביב הפושע.רובם אנשי עמל ואוהבי העם והארץ,חלקם הגדול בני עדות המזרח שמה שחושבת המטורפת שלידו ומה הוא חושב קראנו וראינו שוב לאחרונה. אין בכלל מה להשוות, את בגין אהבו גם כאלה שלא השתייכו למחנה הפוליטי שלו, בשל דמותו המוסרית. את זה אוהדים בגלל "שייכות למחנה הלאומי" כביכול. , יום אחרי הבחירות, התחרות תהייה מי הראשון לחסל אותו פוליטית בתוך מפלגתו והקהל ש"אוהד" אותו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
4
פרופסור להסתה
  יאיר ל   30/03/19 18:43
כתב הסתה נבזי בידי פרופסור מלא שינאה. חבריו של הפרופסור אוהבים את כינויי החיבה המלכדים את העם כמו פשיסטים, מתנחבלים, יודונאצים ועוד ביטויים מלאי אהבה. הם מוכנים לאשר קנוניה שתעביר לחברה בניהול גנץ למעלה מ 50 מיליון ש"ח ללא מכרז והעיקר שאמינות משטרת הפשפשים של אלשיך לא תפגע וכתב החשדות ההזוי שעלה לנו חצי מיליארד ש"ח ישאר בתוקף. הם גם מוכנים לתת לגנור מכות חשמל ובלבד שידקלם את העדות שהוכתבה לו. הם מחנה מושחת שניזון מהסתה תקשורתית.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
5
שנאה ברמה של מופרעות
  עובד 1   30/03/19 19:25
מעבר לשנאה החולנית הזועקת מהמאמר, סתם דוגמה קטנה לחוש האמת של זוהר בן אשר. הוא כותב: "[נתניהו] חתר תחת מציאות בת עשרות שנים שבה איש בעולם לא הטיל אפילו ספק קטן בישראליות של הגולן ויתרה מכך, זה העלה מחדש על ראש שמחתנו את הטענה שכבר שנים רבות לא נשמעה - מצד כמעט כל העולם - שהגולן, כמו הגדה, הוא שטח כבוש" סוף ציטוט. "איש בעולם לא הטיל ספק"? "שנים רבות לא נשמעה הטענה"? רק בשנה שעברה התכנסה מועצת הביטחון לכינוס מיוחד כדי לאשר שרמה"ג היא שטח כבוש והאו"ם לא מכיר בכיבוש הישראלי. עוד הגדיל מר בן אשר ומנה את המדינות שגינו את ישראל, ביניהן, לא פחות ולא יותר, סין. לא הפריעה לו בכלל העובדה שסין מחזיקה תחת כיבוש מדינה שלמה, שיישבה בה 5 מיליון(!) מתנחלים, ומבצעת בתושביה טבח עם דמוגרפי. אני תמיד אוהב כששמאלנים מטורפים מביאים את סין כדוגמה ומופת כמה אנחנו רעים ואיזה פויה אנחנו שכובשים את המדינה הפלסטינית המסכנה... רגע, בעצם ממי כבשנו את שטחי יו"ש? הדבר היחיד שזוהר בן אשר מוכיח הוא שהשנאה לביבי כבר מזמן הגיעה למימדים של מופרעות נפשית.
כתוב תגובה ל- עובד 1
6
יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   30/03/19 20:19
קח את הכתבה שלך אצל יוצאי חלציך----שמה היא מקומה-- ולא באתר -- אתה הוא המסית ומלבה שינאה-- ויש עוד רבים רבים כמוך-- חופרים ללא ליאות -בורות מים ריקים - שאין בהם כלום חוץ מנחשים ועקרבים טורפים --מי אתם על המקלדת--אם לא חבורת גזענים לבנים זבל של עולי אירופה החילונית הגזענית הבוגדנית שעלו כניצולים יחד עם ההמון -- רק שכחתם שיש גם המון- אחר--- רבים רבים כל כך -שהם בניגוד לכם- יהודים חילונים וחרדים ושומרי מסורת לא טיפשים יודעים להבדיל בין מנהיג אמיתי לבין דלעת---
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
7
קשקוש.
  מגיב ותיק   30/03/19 21:21
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
על כותבי מאמרים כאלה נאמר
  ישראל בר-ניר   30/03/19 21:57
במאבק נגד הטיפשות, גם האלים חסרי אונים
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
9
תת רמה של כתיבה.
  הסתה ושקרים   31/03/19 01:13
כתוב תגובה ל- הסתה ושקרים
10
המאמר הגרוע ביותר אי פעם. חרפה
  גיא ג   31/03/19 10:02
כתוב תגובה ל- גיא ג
11
כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף...
  נתניהו לוקח   31/03/19 10:15
כתוב תגובה ל- נתניהו לוקח
12
ובעיני אתה אידיוט ונבל.
  מדמוני אסף   31/03/19 12:02
""פרופסור"" עם חוכמת חיים של נבגים ובקטריות. חזור לאקדמיה המושחתת והמטונפת. שם מקומם של הגרועים ביצירי הסמי-אנוש. אתה שלמדת וחקרת והתפרנסת על-חשבון הציבור. אינך אלא קצה ציפורן של מוכר פטרוזיליה בשוק. פרופסורים אידיוטים יש 20.000. תגרני שווקים יש 50.000. למכריזי תוצרת בשוק בעלי זכות בחירה בדיוק כמו לחרקי האקדמיה. לכן מר"צ-שר"צ ימשיכו לשרת באופוזיציה, עד חדלון והיעלמות.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
13
טיפשות, רמאות והבחירות
  חמוטל   31/03/19 13:46
להלן מה שהוצאתי מתוך אתר תקדין על בעל הטור הנ"ל: ת"פ (תל-אביב-יפו) 4039/02 - מדינת ישראל נ' בן אשר זוהר - בעצמו שלום תל-אביב-יפו ת"פ (תל-אביב-יפו) 4039/02 מדינת ישראל נ ג ד בן אשר זוהר - בעצמו בית משפט השלום תל-אביב-יפו [27.12.2004] כב' השופטת שריזלי דניאלה בשם המאשימה – עו"ד שירי פרל בשם הנאשם – עו"ד ת' קינן-שחם פסקי דין המאוזכרים במסמך זה: ע"פ 5367/91, בע"פ 624/80, ע"פ 9788/03 גזר-דין הנאשם, כבן 58 שנה כיום, הועסק על-ידי משרד החינוך עשרים שנה בקירוב כמורה מן השורה במכללת סמינר הקיבוצים בתל-אביב; ברבות השנים, בתקופות אלה ואחרות, הועסק הנאשם בהוראה במכללות נוספות, ובין השאר, הועסק בשנים 1997 - 2000 במכללת "שנקר", ובין השנים 1991 - 1993 הועסק כמרצה מן החוץ בבית-הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל בתל-אביב, כולן מכללות מוכרות על-ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל. הנאשם הורשע, כמפורט בהרחבה בהכרעת הדין, בעבירות שעניינן קבלת דבר במרמה, בנסיבות מחמירות, ושימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות, תוך שקבעתי כי הנאשם התקבל למשרות ההוראה במוסדות האמורים בטענות מרמה, לפיהן, הוא בעל תארי "דוקטור" מהאוניברסיטה של שיקגו שבארצות הברית, ומהאוניברסיטה של לונדון שבאנגליה, ועקב שימוש במסמכים מזויפים - ובין השאר, תעודות "דוקטורט" מזויפות מאותן האוניברסיטאות (בנוסחים שונים). בעקבות אותם מצגי כזב ומסמכים מזויפים שהציג, קבעתי בהכרעת הדין, גם נקבע ושולם לנאשם, שלא כדין (כמפורט באישום השני, השלישי והרביעי), שכר המותאם לבעלי תואר "דוקטור". הנאשם הורשע, בנוסף (בגין האישום השלישי), בניסיון לקבל במרמה, בנסיבות מחמירות, מעמד של מרצה קבוע במכללה למינהל. הכרעת הדין התייחסה בהרחבה לפרשה נוספת (נשוא האישום הראשון בכתב-האישום) שעניינה השתתפות הנאשם בארבעה מכרזים למשרות ציבוריות בכירות (להלן: "המשרות הציבוריות"), מכרזים שפרסמה נציבות שרות המדינה בשנים 1999 ו-2000 למשרות הבאות: מנהל הטלויזיה החינוכית, סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד העבודה, מנהל אגף (מינהל) בטלויזיה החינוכית במשרד החינוך ומשרת הציר הכלכלי של ישראל בוושינגטון. ...
כתוב תגובה ל- חמוטל
14
מסתבר שיש פרופסורים מטומטמים
  אזרחית   1/04/19 17:48
כתוב תגובה ל- אזרחית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il