|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו משכלל את השיטות של טראמפ
מאת: איתן קלינסקי  |  31/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן משכלל את הפייק ניוז
  מגיב ותיק   31/03/19 14:49
1. בארה"ב ניצח מנהיג אמיתי ואוהב ישראל גברת מושחתת מהדמוקרטים (עם מורשת הרסנית של מנהיג מוסלמי וצורר ישראל, שביבי גבר עליו) והוכיח עד כה את עצמו.

2. בארה"ב למרות הדמוקרטים ולמרות הפייק ניוז של התקשורת השמאלנית נגד טראמפ, טראמפ הביס אותם.

3. למרות כל ההשמצות והשקרים של הדמוקרטים בעניין התערבות בריה"מ (למצהלות השמאל הישראלי המטופש), השופט מולר קבע כי אין בכך שום אמת ,אבל מה לעשות החבר'ה חילקו בינהם את פרס פוליצר לעיתונות שניתן לכותבי העלילות בניו יורק טיימס (נראה לכם שלאחר קביעת השופט הפרס יוחזר ? אה, פייג !)

4. כנראה שגם בישראל, למרות כל התקשורת המגוייסת ושקרי השמאל , ביבי וגוש הימין ינצחו את חבורת החונטה המושחתת (גנץ ו50 מיליון ללא מכרז, אשכנזי ומסמך הרפז והחתירה תחת הדרג המדיני), רפוסה (גנץ, גנץ, גנץ,) חלשה (גנץ, גנץ, גנץ).

5. כל השאר - על רווחיו של ביבי - קנאה של קומוניסט אדום שלמד תמיד להגיד שלי, שלי, שלך, גם שלי...

מעדיף ככה ושאיתן ימשיך להתגעדע למוסלמי הכושל שהיה בבית הלבן ושיאכל את הלב וימשיך לכתוב פשקווילים פאטתיים ומסולפים.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אשרי המגיב הראשון
  נערה.   31/03/19 15:27
יהיה כדבריך - ניצח מועמד, שהתפאר יותר מפעם אחת, ש"אם אני אירה ברחוב על אנשים - יצביעו בעדי". . אם הסגנון הזה של הנשיא לטעמו של המגיב , אשרי המגיב , ושיהי לו שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- נערה.
מעולה.
  רוביק   31/03/19 17:03
כתוב תגובה ל- רוביק
2
ההיסטוריה של הילארי
  עובד 1   31/03/19 16:40
לידיעת איתן קלינסקי: הילארי קלינטון אחראית להירצחם של 48 בני אדם במהלך הקריירה שלה ושל בעלה. לרשימה המלאה עם פירוט הנסיבות אתה מוזמן להקיש בגוגל Clinton body bag.חלק מהרציחות נעשו כדי למנוע ממעשי האונס של בעלה להגיע לידיעת הציבור. הילארי היתה מזנבת בקורבנות האונס של ביל, "משכנעת" חלק מהן באיומים, ומי שלא נכנעה נרצחה בהוראת הילארי. ##### ועוד לידיעת קלינסקי: הילארי קלינטון באמת סבלה מחולשה ותשישות עד כדי נפילה פיזית ממש. העיתונות והתביעה בארה"ב התעלמו ממעשי שחיתות חמורים ביותר של הזוג קלינטון, בין היתר קבלת שוחד במיליונים (לקרן קלינטון, כאילו) מדיפלומטים זרים תמורת פגישה עם קלינטון כשהיתה מזכירת המדינה, פרשת שחיתות ושוד ציבורי בהוואי, וכמובן העברת סודות מדינה במייל הפרטי שלה, האשמה שניצלה ממנה בזכות שחיתות התובע הכללי. עכשיו ספר לי בבקשה על דונאלד טראמפ.
כתוב תגובה ל- עובד 1
למגיב עובד 1. אשריך
  נערה.   31/03/19 17:10
כפי שהגבתי למגיב הראשון. אשריך שאתה מאמין שגב' קלינטון אחראית לרצח נשים , שבעלה אנס אותן. ואשריך שאתה מאושר שארצות הברית זכתה בנשיא טרמפ. הברית .
כתוב תגובה ל- נערה.
לנערה הספקנית
  עובד 1   1/04/19 16:39
במקרה אחד לפחות קלינטון שילם 700,000 דולר בפשרה משפטית לאישה שטענה שאנס אותה. בעימות הטלוויזיוני בין טראמפ להילארי ישבו בקהל (וצולמו באופן מיוחד) 3 נשים שנאנסו ע"י ביל קלינטון ושסיפוריהן התפרסמו (כמובן לא במיין סטרים מדיה שמשתיקה את כל הפרשות הללו). חוץ מזה למה שלא תקישי בגוגל כפי שהצעתי?
כתוב תגובה ל- עובד 1
3
מצא מין את מינו
  זה המגיב הותיק   31/03/19 18:01
לבוטות ולגסות הרוח של מגיב ותיק מתאים בדיוק ככפפה כל מה שמסמל נשיא ארצות הברית.
כתוב תגובה ל- זה המגיב הותיק
4
מצא מין את מינו
  זה המגיב הותיק   31/03/19 18:01
לבוטות ולגסות הרוח של מגיב ותיק מתאים בדיוק ככפפה כל מה שמסמל נשיא ארצות הברית.
כתוב תגובה ל- זה המגיב הותיק
5
הפעם באמריקה למדו מישראל
  עמוס שנער   31/03/19 18:57
הפעם לא ישראל למדה מאמריקה אלא אמריקה למדה מישראל או יותר נכון, האופוזיציה באמריקה למדה מהאופוזיציה בישראל לא לכבד תוצאות בחירות, לייחס למועמד המנצח עבירות פליליות וכשהוא יוצא זכאי - להמציא עליו עלילות חדשות או להחיות עלילות ישנות
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
יש בשורה שלא קיבלו בארה"ב
  לעמוס שנער   31/03/19 22:35
בארצות הברית עדין לא למדו מחבר כנסת בישראל , נציג של מלגה הקוראת לעצמה הבית היהודי, שיש לעלות עם טרקטור על בית המשפט העליון. בשורת הטרקטור שצריך לעלות על בית המשפט יצאה מנציג מפלגה המתיימרת לפעול להפצת הרעיון "כי מציון תצא תורה "
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
לעמוס שנער - אין כמו טרמפ
  אין כמו טרמפ   1/04/19 11:10
מי אתה שתטיף לנו שאנחנו איננו מקבלים את הכרעת הבוחר. אנחנו איננו מקבלים את הדמוניזציה שעושים למי שהיה רמטכ"ל ובנימין נתניהו שיבח אותו ועל אותה תקופה שהוא שיבח היום הוא מציג אותו כחדל אישים, משוגע וחולה רוח. אתה שלא קיבלת יחד עם מוטי יוגב הכעת בית משפט וחשבת שמוט יוגב הוא הגיבור שבגיבורים בדרישתו לעלות עם טרקטור על בית המשפט. לזה קוראים בעברית פשוטה - פאשיזים. עמוס שנער שואל - אחד מי יודע , אחד עמוס שנער יודע , אחד ביבי-אלוהינו שבשמים ובארץ
כתוב תגובה ל- אין כמו טרמפ
אין כמו שקרי השמאל...
  מגיב ותיק   1/04/19 13:03
את מצבו הנפשי חשף בן כספית, החבר המהולל מהשמאל.

הדבר היחיד שעשה הליכוד הוא שהימין הציג את גנץ כשמאל חלש.

אבל למה להלבל שקרנים עם עובדות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בואו נתחיל אחד אחד
  עמוס שנער   1/04/19 23:30
בארצות הברית, פוליטיקאים ממנים שופטים ולא שופטים ממנים את עצמם, לכן אין מה להשוות את מערכת המשפט כאן למערכת המשפט שם. מערכת המשפט כאן משתלטת על הפוליטיקה ומתנהלת כאילו הם נציגי העם שלא בחר בהם כלל. לגבי האמירות של הליכוד נגד בני גנץ - גנץ הוא חלש בכל מה שלא קשור לתחומו. נתניהו שיבח את גנץ כרמטכ"ל. אדם נורמלי ביותר שיקבל על עצמו תפקיד שגדול עליו מכל הכיוונים, יאבד את בטחונו העצמי ובריאותו הנפשית תתערער. חד וחלק!! אגב - גנץ לא היה מהרמטכ"לים המצטיינים והוא גם נבחר כברירת מחדל. זה שנתניהו היה דיפלומט ואמר עליו מילים טובות, זה לא אומר כלום. ראה מילים חמות של אהוד ברק על נתניהו: לחץ כאן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
בשביל עמוס שנער
  בשביל עמוס שנער   2/04/19 15:44
בארצות הברית הבן דוד של הנשיא הוא עורך דין המייצג מספנת צוללות בגרמניה וגם מייצג את הנשיא בהרבה מאד נושאים , בישראל זה בכלל לא קורה. בארצות הברית הבן של הנשיא יוצא לבלות במועדון חשפנות ברכב ממשלתי בליווי אנשי ביטחון ונהג , בישראל זה בכלל לא יכול לקרות.
כתוב תגובה ל- בשביל עמוס שנער
בדחן גדול אתה
  עמוס שנער   2/04/19 21:22
העורך דין של נתניהו הוא העורך דין של החברה שמייצרת את הצוללות? נו באמת ....
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
6
הוי לעולם הערכים של אוהדי טרמפ
  י.י..   31/03/19 19:42
יש כאן מגיבים הרואים בנשיא הנוכחי של ארצות הברית דמות מופתית, הוי לערכים המוסריים של אותם מגיבים, אם נשיא ארצות הברית הוא דמות מופתית עבורם.
כתוב תגובה ל- י.י..
7
צפו ותהנו
  עמוס שנער   31/03/19 20:34
צפו ותהנו. לחצו כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער הצופה ונהנה
  לעמוס שנער   1/04/19 05:10
עמוס שנער צופה ונהנה מדבריו של עמוס גלעד מי שהיה ראש האגף מדיני בטחוני במשרד הביטחון, האומר : "דרך קבלת ההחלטות בפרשת הצוללות מפחידה". וחוזר שזו "תמונה מפחידה לאשר מכירת צוללות למצרים ללא ידיעת שר הביטחון והרמטכ"ל". וזאת כאש ראש הממשלה אישר שעשה זאת ללא ידיעת השר והרמטכ"ל ביבי רואה עצמו אלוהים כפי שהמודל שלו טרמפ רואה עצמו אלוהים, המתרברב, שגם "אם אני אלך ברחוב ואירה באנשים, הם יתמכו בי " עצוס שנער, שתבושם לך הערצה לטרמם ולאחד אלוהינו שבשמים ובארץ בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
בלוף הצוללות
  עמוס שנער   1/04/19 23:18
ראש ממשלה מקבל מליון החלטות כל יום וכל ראש ממשלה שיהיה ולא משנה מי יהיה יצטרך פה ושם גם להכריע לכאן ולכאן בעצמו. לא על כל דבר יש זמן לכנס התייעצויות מיוחדות. נתניהו הסביר מצוין שמדובר היה במצרים של סיסי ולא במצריים של מורסי ושאם הם לא היו קונים את הצוללות הגרמניות הם היו קונים את הצוללות של צפון קוריאה. נתניהו יצא זכאי לחלוטין בעניין הצוללות אבל אם אפשר להרוויח מנדטים כשמנשימים בצורה מלאכותית את הפרשה אז לעזאזל ההוגנות. ככה זה בשמאל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שנער סניגור כושל
  לסניגור מר שנער   2/04/19 12:06
מר שנער. אתה סניגור כושל. זה נראה לך סביר שבן דוד שלו יהיה עורך דין המייצג את ביבי יהיה גם עורך דין המייצג את החברה המייצרת צוללות. זה נראה לך סביר שראש הממשלה שלקח על עצמו את תפקיד שר החוץ יש "צורך" לקחת את תפקיד שר התקשורת.זה נראה לךסביר שלא יעדכן את שר הביטחון , אז שיהיה לך לבריאות.
כתוב תגובה ל- לסניגור מר שנער
8
את זה אומר המעריץ של סטאלין
  פראבדה   31/03/19 21:23
את האשמות האלה כותב איתן קלינסקי המעריץ הגדול סטאלין שמש העמים, ויד ימינו בריה רוצח ההמונים
את כל זה אומר המעריץ של עארפת גדול רוצחי הילדים היהודים מאז היטלר הוא מתגעגע לשימעון פרס החוטף והמוכר את ילדי התימנים
הוא מתגעגע ומעריץ את ליובה אליאב שנהג לשפוך משאיות של יהודים מרוקאים באמצע המדבר זהו איש המוסר הדמוקרט הדגול המטיף לכולם מוסר
כתוב תגובה ל- פראבדה
המגיב העתק כושל של פראבדה
  ידידיה.   1/04/19 10:29
המגיב בשם פראבדה נוהג כמו פראבדה המקורי , תרגופ השם פראבדה "אמת". כמו שלא היתה מילה אחת של אמת בפרבדה של מוסקבה, כך אין מילה אחת של אמת אצל המגיב.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
9
ביבי משכלל את השיטה.
  ידידיה..   1/04/19 10:51
נתניהו מינה את גנץ. לרמטכ"ל. שיבח אותו. האריך לו את תקופת השירות. חלק לו שבחים בלי סוף. עכשיו כשהוא איום פוליטי , הוא כבר מטורף, הוא היה רמטכ"ל כושל. עכשיו הוא חולה רוח. הסגנון של טרמפ משתכלל בידיו של ביבי.
כתוב תגובה ל- ידידיה..
10
ביבי משכלל את השיטה
  נעמי..   2/04/19 09:11
בלעשות דה מוניזציה ליריב הפוליטי הצליח יפה טרמפ. ביבי לא רק שהעתיק את השיטה הוא משכלל אותהה, והוא יצליח יותר מטרמפ.
כתוב תגובה ל- נעמי..
11
החמאס פרטנר חדש של נתניהו
  הפרטנר החדש   2/04/19 22:57
שנים אנחנו שומעים שאין פרטנר. ובשם האין פרטנר הצלחחנו לרסק את הרשות הפלשתינית. אבל החמאס הפך פרטנר איתו מנהלים משא ומתן וקובעים הסדרים, ורק אחרי שחמאס בחוצפתו מפעיל טרור של עפיפןני אש, רקטות וטילים על יישובי עוטף עזה ועד תל אביב ולב השרון. פתאום יש פרטנר .
כתוב תגובה ל- הפרטנר החדש
12
טרמפ הוא תלמיד של נתניהו בהסתה
  נעמי..   3/04/19 10:38
טרמפ הוא רק תלמיד של נתניהו בהסתה ככלי בבחירות.
כתוב תגובה ל- נעמי..
13
ביבימפיק רווחים בעסקה עם מנוול
  ידידיה   4/04/19 11:10
נתניהו מציג את עצמו כגאון כלכלי, ויודע לזהות אפשרויות כלכליות גם כשיש חרם על המנוול קדאפי, הוא משקיע את כספו יחד עם בן דודו ומפיק רווחים מעסקה עם המנוול שבמנוולים בסוף המאה ה-20 ותחילת המאה ה-21
כתוב תגובה ל- ידידיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il