|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הציבור הולך ימינה
מאת: אפרים הלפרין  |  10/04/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השמאל הולך ונעלם ולא העם הולך
  RRRRRR   10/04/19 21:39
הבעייה של התיקשורת וגם של כותב המאמר היא שהם לא קוראים את המפה: זה לא שההורים והאם הולכים ימינה אלא שהשמאל הולך ונעלם! אין לשמאל אלטרנטיבה אלא רק משפט אחד רק לא ביבי ככה אי אפשר לנצח (ואני מקווה שככה השמאל גםימשיך עד שיעלם לחלוטין)
כתוב תגובה ל- RRRRRR
2
החרדים הם ימין , הלפרין ?
  שלמה המגיב   10/04/19 23:21
ניתן לומר שהמפלגות התומכות כיום בנתניהו מונים קרוב ל 70 מנדטים , אך לא הייתי מגדיר אותם כגוש "ימין" אידיאולוגי בשום אופן , באשר החרדים ילכו עם מי שיכנע לדרישותיהם בנושא תקציבים למוסדות שלהם , והסטטוס קוו הדתי במדינה , ונושא האידיאולוגי מדיני , או הליברלי כלכלי ( ימין !) , מעניין את הסבתא שלהם. ממתי לחרדים יש דעה מגובשת בנושא הפתרון לסיכסוך עם הפלשתינאים , שתי מדינות , או מדינה אחת , או מה עושים עם תוקפנות של הטרור נגדנו וכיוצ"ב ? , הרי ש"ס היתה בעבר בממשלות רבין וברק ( אפילו יחד עם מר"צ !!) , הלא כן , הלפרין ?, האם לחרדים האשכנזים יש סדר יום מדיני הזהה לזה של יריב לוין , או הבית היהודי ? , הרי אם גנץ היה זוכה יחד עם העבודה ומר"צ והרשימות הערביות בגוש חוסם של 61 , אזי החרדים היו מצטרפים עליו לקואליציה ללא היסוס , כדי לקבל את דרישותיהם והיו עוזרים לגנץ להקים קואליציה ללא הערבים , בלי "לעשות חשבון" לשום גוש , הלא כן , הלפרין ?. הכל זה עניין של "תשלום" ואין כאן שום גוש ושום בטיח. אם לפני עשר שנים , היתה ליבני מקבלת את דרישות החרדים לאחר שניצחה את נתניהו בבחירות , אזי הם היו מצטרפים לממשלת קדימה בראשותה ולא לנתניהו , והם אמרו זאת במפורש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כשם שבגוש השמאל
  ה.א   11/04/19 01:05
כשם שבגוש השמאל יש מפלגות ערביות אשר לא רואות פסול בטור נגד יהודים השטחים, ויש גם בוגי יעלון וחבריו. גם בימין יש מנעד דיעות. אם המפלגות החרדיות לא היו כיום חלק אינטגרלי מגוש הימין הן לא היו טורקות אמש טלפונים לגנץ היו לפחות מנסות לשמוע מה יש לו להציע, אבל גנץ לא מעניין אותם, הוא לא בגוש הנכון.
כתוב תגובה ל- ה.א
התייחסות נוספת להלפרין
  שלמה המגיב   11/04/19 13:43
1) המפלגות הערביות אינן "גוש שמאל" , ולא היו מצטרפות גם לגנץ להרכבת ממשלה , ואפילו גם לא לגבאי , או לזנדברג , וראוי שתוציא אותם בכלל מתיוג של גוש אידיאלוגי פוטנציאלי להרכבת ממשלה. 2)המפלגות החרדיות לא היו "טורקות שום טלפון" לגנץ , במידה והיה לו גוש חוסם לנתניהו ביחד עם המפלגות הערביות , והיה יכול בתמיכתם ( של החרדים) להרכיב ממשלה ( כמובן ללא הערבים ). 3) גנץ לא "מעניין" את המפלגות החרדיות , כי לא מסוגל להרכיב ממשלה ונתניהו כן מסוגל וזה הכל , ואל תייחס לחרדים איזה "אהבה" מיוחדת לנתניהו שומר המצוות , או איזה אידיאולוגיה "ימנית" בנוסח ארץ ישראל השלימה , או צריך לחסל את החמאס וגם בנושא הגיוס שלהם , עוד לא נתן להם נתניהו פתרונות שישביעו רצונם והמבין יבין. בקיצור הלפרין , הצהרה דרמטית היום של לפיד ושלושת הרמטכ"לים , שהם מבטלים את הגיוס של החרדים לצה"ל , ומחוקקים חוק האוסר על פתיחת בתי עסק בשבת ותיקצוב "מכובד" של מוסדות וישיבות החרדים ופתאום החרדים "רצים" להרכיב קואליציה עם גנץ "ושוכחים" מגוש "הימין" .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, תחשב 35+16+6+4
  ה.א   11/04/19 16:43
שלמה, אל תעשה צחוק, הם טרקו בריבוע תחשב כמה זה 35+16+6+4 ותבין לבד. עוד 10 של המפלגות הערביות קיבלנו כבר 71 (לחילופין יש לנו 35+15+6+5 שזה גם 61 ועם המפלגות הערביות קיבלנו 71). ומה רע במפלגות הערביות? לכנסת הן כשרות לשלטון אינן כשרות? איזו צביעות אוי איזו צביעות!!!! רק בגלל הצביעות הזו לשמאל אין כל סיכוי. NIMBY זה נקרא, אני ליבראל גדול רק Not in my back yard, זחאלקה אמר פעם מעל דוכן הכנסת משהו כמו שעם הימין בישראל יש ויכוח נוקב, אך השמאל הישראלי מתעב את הערבים, הוא פנה כמדומני לסתו שפיר והסביר מעל הדוכן שאפילו שלום היא לא אומרת לו. מה לעשות, כך נראים החברים שלך שלמה, ולכן הם תמשיכו לאכול קש בקלפי. לכן תמשיכו להיות ראשי ממשלה לשעה וחצי, מקסימום שלוש שעות.
כתוב תגובה ל- ה.א
היא הנותנת , הלפרין
  שלמה המגיב   11/04/19 17:29
1) מדוע שהחרדים יפרו "הסכמות פוליטית" ( לא גוש ולא נעליים ) לתמוך בנתניהו , כאשר יש לו רוב ברור (איתם ) להרכיב ממשלה ? , ועוד שמצטרפות לממשלתו עוד סיעות דתיות חרדליות ?. אבל אם תוצאות הבחירות היו במספרים הזהים לסקר הראשוני בשעה 2200 , שהציגה אותו מינה צמח בערוץ 12 , כלומר 37 כחול לבן ,עבודה 6 , מר"צ 5 והרשימות הערביות 12 , אזי נתניהו לא מסוגל היה טכנית להקים קואליציה בראשותו , ואז אם גנץ היה פונה לחרדים ( ולדעתי גם לכחלון ולליברמן) להצטרף אליו ולהקים קואליציה ללא הרשימות הערביות ( 64 מנדטים !) , הם היו "טורקים לו את הטלפון" ? , נו באמת , הלפרין . 2) אני מעולם לא אמרתי שהמפלגות הערביות זה "רע" , ואין לי אישית שום בעיה עקרונית שיצטרפו לכל ממשלה בישראל , אך הן מצהירות במפורש כל הזמן , שמעולם לא ישבו בממשלה ציונית , ואפילו לעניין תמיכה מבחוץ לא הייתי סומך עליהם כראש קואליצית מיעוט , והם אמרו גם שהם לא "בכיס" של אף אחד , אז ממילא אין מקום לקחת אותם בחשבון "כגוש שמאל" , או כגוש פוליטי רציני עם גנץ , אז היכן כאן "הצביעות" שאתה מייחס לי , הלפרין ? . 3) מה אתה "מדביק" לי "חברים" ? , ממתי סתו שפיר , או תמר זנדברג ( לדוגמא) , הם "כוס התה" שלי ? , ומי זה "תמשיכו לאכול קש בקלפי" , כאשר אני מעולם לא התנגדתי עקרונית לממשלות שאינן בראשות "השמאל האמיתי" ( מר"צ ואלי גם העבודה בתקופה האחרונה ) ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מרוב עצים לא רואים את היער....
  ה.א   11/04/19 20:14
כתוב תגובה ל- ה.א
3
פרס ורבין הרסו את השמאל
  עמוס שנער   11/04/19 03:03
בשמאל מתרפקים על פרס ורבין ולא מבינים שהם אלו שהרסו את השמאל. עד הסכמי אוסלו היה אפשר להתווכח תאורטית אם רעיון השמאל יעיל. בוויכוח הזה הייתי עם השמאל (אבל זה היה ממש מזמן), כאשר הסכמי אוסלו החלו להתממש, הציבור הבין בדרך הקשה שרעיון של השמאל כשל. גם אני התפכחתי והבנתי שאין לנו פרטנר לשלום. כל צעד שעשינו למען הערבים הוביל לסטירה מצלצלת מצידם במקום לצעד בונה אמון חזרה כלפנו. הגיע הזמן שבמקום להחליף ראשים במפלגת העבודה יתחילו לחשב מסלול מחדש ולשנות אג'נדה. אבל השינוי שלהם הוא רק מהפה ולחוץ גם אם הם מנסים להיות טיפה ימניים. הקהל מבין שברגע שהשמאל יבחר, הם יחברו למר"צ וימשיכו לחלק שטחי מולדת לאוייבים המרים הרוצים לחסל אותנו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
"ימשיכו לחלק שטחים" , שנער ?
  שלמה המגיב   11/04/19 16:52
אתה מטעה את הקוראים , אדון שנער , או שהזכרון שלך הוא לא "משהו". מעולם (!) ממשלות בראשות מפלגת "שמאל" ( בלשונך ) , היינו גולדה , ברק , רבין ופרס , לא "חילקו שטחי מולדת לאויבים המרים הרוצים לחסל אותנו" , אלא רק ממשלות הליכוד. אפילו בהסכמי אוסלו , אין אף מילה להבטחה "לחלק" להם אפילו מטר מרובע אחד של עצמאות בשטחי ארץ ישראל. מה זה אצלך "רעיון השמאל" , כאשר נתניהו בעצמו בנאום בר אילן הכריז על חזונו של "שתי מדינות לשני עמים" (!) , בהיותו בתפקיד ראש ממשלה ( של הימין !) , כאשר ראשי ממשלה "מהשמאל" , מעולם לא העיזו "ללכוד את המדינה" לגבי הסכמים אפשריים בעתיד , בהכרזות פומביות כאלה , הלא כן ?. וכן ראוי להזכיר לך ולקוראים , שגולדה מאיר , כראש ממשלת ישראל "השמאלית" בשנים 1968 -1974 , ציינה הרבה פעמים שלטעמה , אין מושג כזה "עם פלשתינאי" והראשון להכיר בהם כעם שראוי לסוג של ריבונות לאומית משלו , היה מנחם בגין , בהסכמי השלום עם מצרים , רק סייג זאת באוטונומיה על שטח ולא בעצמאות מדינית. נ.ב. מפלגת כחול לבן הנוכחית , אינה פוטנציאל "לחלק שטחים לאויבנו המרים" , יותר מאשר ממשלות הליכוד בעתיד , וראוי כבר שתפסיקו להתייחס במושג "שמאל" , לכל מי שרוצה להתמודד פוליטית מול הליכוד , ותפסיקו לכנות במושג "ימין" , את כל מי שמצטרף פוליטית לקואליציה בראשות הליכוד , ובנקודה זו , ראה תגובתי להלפרין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה לשלמה המגיב
  עמוס שנער   14/04/19 06:55
אני מסכים איתך שיש הבדל גדול מאוד בין השמאל של פעם לשמאל של היום, אבל השמאל של היום משתוקק למסור שטחים גם אם הם מנסים לטשטש את זה בריבוי רמטכ"לים לשעבר. נאום בר אילן היה תרגיל מבריק של נתניהו שהוכיח שלא ישראל, היא הסיבה לתקיעת המשא ומתן. לו נתניהו היה רוצה למסור שטחים הוא היה מוצא בקלות תירוץ, שזה לא הוא אלא אובמה שלחץ עליו אבל הוא עמד מולו בגבורה. אגב .... אתה אומר שרבין ופרס לא מסרו שטחים ומאשים אותי בשכחה?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
הציבור לא הולך לימין אלא למרכז
  עמוס שנער   14/04/19 07:13
הציבור לא הולך לימין כי לימין יש בקושי ייצוג בכנסת. הליכוד היא מפלגת מרכז וגם ליברמן הוא מפלגת מרכז למרות שהוא יודע להשמיע קולות של ימני. אילו הוא לא היה מרחרח בחירות והזדמנות לרווח פוליטי , הוא לא היה פורש מהממשלה היוצאת. לעומת זאת, המפלגות שנחשבות כמפלגות מרכז הן מפלגות שמאל ומפלגות השמאל הן מפלגות שמאל קיצוני ומר"צ היא מפלגת שמאל סופר קיצונית. ימין אמיתי היה בונה בהתנחלויות, עושה לאויבנו את המוות עד שאברה מנגיסטו יחזור, מגיב בצורה חריפה לכל עפיפון ולא נותן לדרום לבעור ומבטל את אוסלו באמצעות כיבוש מחדש של השטח שנמסר וגם היה מעיף את המסתננים מדרום תל אביב ומוצא את הדרך לעקוף את בג"צ לשם כך. כשהציבור ילך לימין יהיה לעצמה יהודית לפחות 10 מנדטים אבל הם לא עוברים לבדם את אחוז החסימה וגם כרגע הם תלויים במימוש ההבטחה של סמוטריץ ששרים יתפטרו מהכנסת ויפנו לבן גביר מקום (בתקווה שיקבלו בכלל 2 שרים שיוכלו אחר כך לפרוש ולפנות את מקומם).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אין מרכז
  ה.א.   14/04/19 13:32
הניסיון להעלים את הויכוח חא מעלים אותו מתחת פני האדמה מחד ואינו מבטל גם את הויכוח בין הימין לימין הקיצוני ובין השמאל לשמאל הקיצוני
כתוב תגובה ל- ה.א.
אם הליכוד לא מרכז אז הוא .....
  עמוס שנער   16/04/19 18:52
הגדרות הן לפעמים דבר סובייקטיבי ולכן קשה להתווכח עליהן. אבל בכל מקרה, אם הליכוד הוא לא מרכז אז הוא ימין רך רך רך המצוי הכי קרוב לשמאל על הסקאלה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il