s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחקור את פרשת הטלפון של גנץ
מאת: רפי לאופרט  |  12/04/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומה עם חקירה פלילית של מנהלי
  בני בנקר   12/04/19 12:49
ובעלי חברת המימד החמישי ז"ל,על השגת חוזה ללא מכרז ומימון ראשוני של 4 מיליון ש"ח שירדו לטמיון,תוך הצגת נתונים כוזבים על החברה ? ומה עם חקירה פלילית של מח"ש על התנהלות צמרת המשטרה בנושא ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אכן דורש בדיקה
  רפי לאופרט   12/04/19 16:21
אולם אלה שתי בעיות שונות שהמשותף להן הוא גנץ והאגדה שהוא טלית שכולה תכלת. עניין העיסקה עם המשטרה הוא מסחרי, ואם נעברה כאן עבירה היא פלילית כלכלית. עניין הטלפון קשור בביטחון הלאומי, ומבחינה זו, כאשר מדובר ברמטכ:ל לשעבר חמור יותר.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
וגם בנקר נהיה משפטן "חובב" ?
  שלמה המגיב   12/04/19 17:29
המידע בגין חברת המימד החמישי והמשטרה , הגיע ממבקר המדינה , שראה באופן שלילי , את כוונת המשטרה להתקשר עם החברה , ללא מכרז , אך לא מצא בפרשה שום חשד לפלילים נגד מישהו , באשר החוק מחייב את מבקר המדינה , להעביר ליועמ"ש כל חומר , בכל נושא הנתון בביקורותיו , שיש בו חשד לפלילים. וכאשר מבקר המדינה , משפטן בכיר ושופט מחוזי בעברו (!) , לא מצא לעשות כך , מכאן אנו למדים כי לא היה שום חשד לפלילים. אבל בנקר וכמובן גם לאופרט , משפטנים "חובבים" , שמבינים יותר טוב מראשי מערכות האכיפה והביקורת במדינה , את מי "לחקור פלילית" ואת מי "לבדוק ממלכתית" , כי "זכות הציבור לדעת" ( היכן זה כתוב בחוק ?) וכי צריך "שוויון בפני החוק" (שאין להם מושג בו ). מדהים אותי כל פעם מחדש , עזות המצח הזו של אזרחים מן השורה , שאין להם השכלה משפטית ושום מושג במאטרייה הזו , להציג תובנות "משפטיות" בנושאים שעומדים על הפרק. איזו מגלומניות חסרת פשר ! לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מבקר המדינה, שלמה
  באום   12/04/19 21:20
מתייחס בביקורתו רק למוסדות ציבור ורק לגביהם הוא יכול להמליץ על חקירה פלילית."המימד החמישי" היתה חברה פרטית ולגביה המבקר לא מתייחס משום שזה לא בסמכותו.אבל מביקורתו את המשטרה עולה שיש פגם גם בהתנהלות המימד החמישי.פה אמורה התקשורת להתערב או שאנשים פרטיים יגישו תלונה.כבר הזכרתי לך בעבר מיקרים שהתקשורת לא התערבה משום שמדובר באנשי שמאל ואתה אמרת שאין דבר כזה.עכשיו יש לך שוב דוגמה איך התקשורת מתעלמת מארבע מיליון ש"ח שהמימד החמישי קיבלה מהמשטרה ללא הליך מסודר כי לשני ניצבים לשעבר היה אינטרס במימד החמישי וההוא היה חבר של ההוא.זה כבר לא מאתיים אלף שקל במשך עשרים שנה בצורת סיגרים ושמפניה,זה ארבעה מיליון ש"ח במכה.התקשורת גם מתעלמת מפרשיית הטלפון של גנץ,מהפרשיות של אשכנזי,מההקלטות של אשכנזי,שלא לדבר על הקומבינות של לפיד עם מוזס והקומבינות של שרי "יש עתיד" בעבר עם מוזס כאשר הם הזרימו לו מיליונים על פרסום ללא מכרז.בנוגע להגשת תלונה פרטית נגד ראשי המימד החמישי אז אפשר להגיש תלונה אבל מה יקרה איתה כולם יודעים.היא תיזרק לסל.אם מישהו רוצה לדעת מדוע השמאל נלחם בשיניו כדי ששום רפורמה לא תעבור במערכת המשפטית ורק אנשי שמאל יאיישו,זו בדיוק הסיבה.
כתוב תגובה ל- באום
אתה טועה ומטעה , באום
  שלמה המגיב   12/04/19 22:25
הביקורת הינה אכן רק על גופים ציבוריים , או גופים שהמדינה משתתפת בתיקצובם ,אך החובה בחוק מבקר המדינה הינה , להעביר מיידית ליועמ"ש כל חומר המחשיד בפלילים גם על מעשים או מחדלים של אנשים פרטיים או גופים פרטיים , שנחשף תוך כדי הביקורת הזו , גם אם הם לא היו המטרה הראשית של הביקורת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ברגע שהמבקר
  באום   13/04/19 00:38
מעביר חומר על אי סדרים בין רשות ציבורית לרשות פרטית,הוא ממילא מעביר חומר גם על הרשות הפרטית.אין פה עניין של חובתו להעביר חומר על הרשות הפרטית כי החומר כבר נמצא בתוך החומר על הרשות הציבורית.זו הסיבה שגם היועץ וגם אנחנו יודעים שהמימד החמישי התנהלה תוך כדי שחיתות,את זה המבקר סיפר לנו ולא אף אחד אחר.אבל המבקר לא יכול להמליץ לפתוח בחקירה על גוף פרטי,את זה הוא משאיר להחלטת הפרקליטות או לציבור ולתקשורת.לכן,הפרקליטות יכולה להתעלם מהמימד החמישי כי המבקר לא המליץ והתקשורת תתעלם בגלל האתרוג לגנץ ולרם בן ברק שהם כידוע עובדים כדי להפיל את נתניהו.הפטנט הזה של התקשורת והפרקליטות חוזר על עצמו כל הזמן והברירה היחידה היא להגיש תלונה ל....פרקליטות.אתה כבר הבנת את הבדיחה הזאת?
כתוב תגובה ל- באום
אתה מתעקש בנושא שאינך בקי
  שלמה המגיב   13/04/19 12:23
המבקר חייב (!) , להעביר חומר מחשיד בפלילים , כנגד כל גורם (!) , ( ציבורי המבוקר , או פרטי שנחשף תוך כדי ) , שעולה מביקורות שעושה בגופים ציבוריים , והמבקר לא רק "יכול להמליץ לפתוח בחקירה על גוף פרטי" , אלא "מחוייב" לכך על פי חוק מבקר המדינה. חבל מאד , באום , שאתה מתעקש בדעתך בנושא שאינך בקי בו ,צ וראוי "שתרד" מהשטויות הללו ואל תהיה לי "משפטן חובב".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה,תעשה שעורי בית
  באום   13/04/19 18:52
כתוב תגובה ל- באום
שלמה המגיב הוא איש אשכולות הוא
  בני בנקר   13/04/19 15:48
מבין במשפט בדיוק כמו שופטי העליון,שמבינים במדעי הגרעין,הרי הם המציאו את "מסה קריטית של ראיות". "באשר החוק מחייב את מבקר המדינה,להעביר ליועמ"ש כל חומר , בכל נושא הנתון בביקורותיו,שיש בו חשד לפלילים". למבקר המדינה אין שום סמכות לבקר חברה פרטית,הוא רק הציג את עובדות המרמה של החברה בפני היועץ המשפטי לממשלה, שעליו מוטלת החובה להורות על חקירה פלילית כנגד החברה ומנהליה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ובנקר לא מוותר
  שלמה המגיב   13/04/19 20:40
המבקר לא "הציג" כלום "ליועמ"ש" אלא , לועדת ביקורת המדינה של הכנסת , עפ"י החוק והנוהל ולא העביר שום חומר "ליועמ"ש" , ומכאן שעל פניו , לא ראה המבקר במימצאיו שום חשד לפלילים , מכל כיוון שהוא , אם זה הגוף המבוקר ( משטרה במקרה זה ) , או גוף פרטי שפעילותו נחשפה בביקורת ) . אני חוזר שוב ומסביר שאם היה המבקר סבור שיש במימצאי הביקורת , חשד לפלילים מצד כולשהו ( המבוקר או אחר ) , אזי הוא מחוייב (!) עפ"י החוק להעביר את החומר להחלטת היועמ"ש ובעובדה , הוא לא העביר לו שום חומר. וכאן כבר אנו מתייחסים לעניין "עובדתי" ( העביר את החומר ליועמ"ש או לא ) ולא בפרשנות משפטית , ולפחות בנקודה זו , אדון בנקר , ראוי שלא תטעה את הקוראים. נו "הציג ליועמ"ש , עאלאק , עכשיו בנקר כבר ממציא לנו "עובדות" שאין בהם כל בסיס של אמת וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חקירה מחוייבת המציאות
  קורא   13/04/19 19:42
גנץ וחברתו רימו את מבקר המדינה. המבקר בעצמו אומר זאת. הנה למשל בעמ' 119-120 מספר המבקר שיש חוסר תקינות בכך שאנשי המשטרה ואנשי המימד החמישי, גנץ והמנכ"ל, ישבו בחדר אחד בשעה שאנשי המשטרה התייעצו בנוגע לדרך הטובה והנכונה להתקשר איתם בחוזה. המבקר אמר שביקש לברר עם המעורבים הנ"ל מה עמדתם והללו אמרו: לא היה ולא נברא. אולם, המבקר השיב להם תשובה מוחצת וניצחת: הפרוטוקול אומר שכולם ישבו ביחד מתחילת הישיבה ועד סופה. כלומר תשובת גנץ למבקר הייתה כוזבת. האם זה ל א מחייב חקירה?!
כתוב תגובה ל- קורא
2
מי לדעתך צריך או היה צריך
  הירונימוס   12/04/19 13:57
לחקור את העניין?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
חשבתי שאתה יודע הכל מידע אישי
  רפי לאופרט   12/04/19 16:27
לטעמי: וועדת משנה למודיעין של וועדת חוץ וביטחון או המלמ"ב, בליווי נציג היועץ המשפטי ונציג הכנסת.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
3
באיזה סמכות "לחקור" , לאופרט ?
  שלמה המגיב   12/04/19 14:14
ממתי " הממלכה" ( " בדיקה ממלכתית מסודרת" כדרישת לאופרט " , רשאית "לחקור" אדם כולשהו , בגין ענייניו הפרטיים שאינם עולים לכדי עבירה פלילית ? , מה זה כאן רוסיה של סטאלין , לאופרט ?. האם המדינה רשאית "לחקור" גם את נתניהו , הנושאים של צנעת הפרט , שאינם משיקים לפלילים ?, איזו דרישה מטומטמת של לאופרט , שאין לה שום בסיס חוקי !!. נו ואם נחשף לדוגמא "הסוד הנורא" שבטלפון של גנץ , שיש לו פילגש , או ילד מחוץ לנשואין, אז למי יש בכלל סמכות "לחקור" נושא כזה של צנעת הפרט ?. זה לא פעם ראשונה שלאופרט במאמריו , מציג תובנות שהן למעשה משפטיות , כאשר אין לו מושג בחוק , לא השכלה משפטית ולא נסיון במאטרייה הזו , והוא מטמטם כאן את הקוראים , כאילו נמצא בדיון של פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני. אולי נעשה גם "בדיקה ממלכתית מסודרת " בטלפונים של לאופרט , או כל אזרח אחר "שמפריע לממלכה" ומעצבן אותה , למרות שעל פניו אין כל חשד שביצע עבירה פלילית ?. ואם הסיבה "לבדיקה הממלכתית" הינה היותו של גנץ חבר כנסת ( בקרוב ) , אז מדוע שלא נעשה "בדיקה ממלכתית" לחשוף את צנעת הפרט של כל חברי הכנסת המיועדים , באם יש משהו "בטלפון שלהם" , שאינו פלילי , אך ניתן בגין "המשהו" הזה להניח שעלולים להיסחט בעתיד , בתפקידם הציבורי כחברי כנסת , כשרים , או כחברי הקבינט הביטחוני ?. תגיד לי לאופרט , האם אתה קורא את מאמריך שוב , לפני שאתה משגר אותם לקוראים ? או שסתם אתה מנסה למצא עילות כדי "ללכלך" על גנץ , כי היתה לו "החוצפה" להתמודד פוליטית מול נתניהו ?. נ.ב אמר מי שאמר , אדון לאופרט , שלמי שיש חמאה על הראש , שלא יצא מהבית ביום חמסין , כי עפ"י התובנה "המבריקה" שלך לעניין "בדיקה ממלכתית מסודרת" , אזי את מי שיש חשש שיסחטו בעתיד ( או אולי בהווה או בעבר ) , זה ראש הממשלה בתוקף תפקידו , ואז כדאי שנעשה "בדיקה ממלכתית מסודרת" , אם יש בעברו הפרטי (!) של נתניהו , אפילו עוד לפני שהיה בתפקידים ממלכתיים , "משהו" שהוא מצנעת הפרט , שעלול לשמש לסחיטה. ואני מניח שדוקא אצל נתניהו , יש סבירות גבוהה שימצאו "דברים" הרבה יותר "פיקנטיים" מאשר אצל גנץ , והמבין יבין.נו ,"בדיקה ממלכתית מסודרת" דורש המשפטן "החובב" לאופרט , בנושא שאין בו בכלל חשד לפלילים , וזאת רק לכדי להלבין פניו (אולי ?) של יריב פוליטי !!. ארדואן ופוטין , בדמוקרטיה בנוסח לאופרט. אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חשוב להבין
  הירונימוס   12/04/19 15:59
בצורה ברורה מי לדעת לאופרט צריך לערוך את "הבדיקה" או החקירה הזו. לכל סוג של חקירה יש סמכויות ודרכי החלטה אחרות.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית
  עוד סתם אחד   13/04/19 12:53
​​​​​​​זו דרכם של הבולשביקים. אותם הסוגדים לסטאלין וחבריו. קובה, ונצואלה וכעת אולי ארה"ב הם קורבנות הטמטום האנושי. סטאלין היה "שמש העמים" לאנשי הסמול בישראל. אנשים נרדפו, הומצאו האשמות שווא. העיקר לחסל ולהפחיד. כמובן שבמקורבים לא נגעו. בישראל החבורה הזו שולטת. בתקשורת משטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט. מי יפקח על השומרים ? האם נראה לך שמישהו יחקור. האם נראה לך שיש מישהו בפרקליטות שרוצה להסתבך ?. בברית המועצות נרצחו על ידי השלטונות, מ- 1917 ועד סוף שנות החמישים, כ- 66 מיליון בני אדם – רוסים ומעמי ברית המועצות האחרים – רובם המכריע בתקופת שלטונו של סטלין. רבים מהם היו יהודים, ובמניין זה לא נכללים מאות אלפי היהודים שנרצחו בפרעות באוקראינה בסוף מלחמת העולם הראשונה ומעט אחריה. לא היטלר, אם כך, היה הרוצח הגדול ביותר בתולדות האנושות, כי אם סטלין. היו עוד עשרות ומאות מקרים של רצח עם בהיסטוריה ורבים מהם ממש במאה שלנו. מקרים אלה של רצח עם והמלחמות הרבות בכל ההיסטוריה האנושית מעוררים את השאלה – האם זהו טבעו של המין האנושי להרוג בבני מינו ומה הסיכוי לכך שמלחמות ומעשי הרג יפסקו. בין ה-12 וה-13 באוגוסט 1952 הוצאו להורג בחשאי של שלושה-עשר אנשי תרבות ורוח יהודים בברית-המועצות בהנהגתו של סטלין. 13 הנרצחים היו סופרים ומשוררים ופעילים בתחומי תרבות שונים. הוצאתם להורג באוגוסט 1952, לאחר משפט בדלתיים סגורות, הייתה ממעשי הרדיפה האחרונים של סטלין, שמת פחות משנה לאחר מכן.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
לא הטבת להבין את דברי בעבר
  רפי לאופרט   12/04/19 16:33
וגם הפעם אתה כותב בטרם הבנת וחשבת. איש לא דיבר כאן על עבירה פלילית אלא על סיכון ביטחוני. רמטכ"ל לשעבר ומי שרואה עצמו מועמד לראשות ממשלה, חייב להיות אדם שאינו רגיש לסחטנות מצד גורמים עויינים. בעניין זה, עם כל הכבוד, אין לסמוך על דעתו האישית של בעל העניין. לפיכך, יש לבחון בעיניים אוביקטיביות ככל האפשר את רמת הסיכון הקיימת בחומר שנחשף לאויב ולגבש עמדה לגבי הדרך בה המדינה וגנץ מתמודדים עם סיכונים אלה. בדיקה כזו יש לעשות בהקדם, ואת עיקרי ממצאיה - יש בעיה או אין בעיה - לפרסם לידיעת הציבור.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
מה זה "סיכון ביטחוני" , לאופרט
  שלמה המגיב   12/04/19 22:53
אין מושג כזה בחוק , אדון לאופרט . הרי "סיכון ביטחוני" שאיש בעל ידע ביטחוני בעברו , עלול להיסחט באופן תיאורטי , קיים לאלפי , או לעשרות אלפי אזרחים במדינה , שהיו בעברם בתפקידים רגישים בצבא , או במערכות אחרות של המדינה , וזה לא רק לבכירים לשעבר , אלא אפילו לחיילים פשוטים ששרתו ביחידות מובחרות או\ו סודיות בצה"ל או במערכות אחרות של מערכות הביטחון במדינה , הלא כן ? . נו , אז רשות מדינה כולשהי , רשאית "לבדוק" את חייהם הפרטיים ולבחון באם יש בהם "משהו" אישי הקשור בפרטיותם , שעלול בעתיד לשמש גורמים עוינים כדי לסחוט אותם ? , אתה מבין את המשמעות של התובנה שלך , לאופרט ? . הרי אין אף גוף על פי החוק , שמוסמך "לבדוק" אזרח כולשהו , אלא אם יש חשד לפלילים במעשיו , הלא כן ?. אני מבין מהתאור של עברך בבלוג , שגם אתה עסקת בנושאים ביטחוניים רגישים בעברך , אז אתה תסכים שאיזה גוף ממלכתי , יחטט כיום כיום בטלפון שלך , או "יבדוק" ויעקוב על חייך הפרטיים , כדל לראות אם אין לך איזה פילגש , או קשר חריג עם מישהו , שעלול לשמש בעתיד גורם עויין לסחוט אותך ? . מה "נדבקת" רק לגנץ ?, הרי "סיכון ביטחוני " תיאורטי כזה , יש בחייו של כמעט כל אזרח שעסק , או עוסק בנושאים רגישים , ואנו מדברים על עשרות אלפי אזרחים המדינה , הלא כן ?. למה שלא נבדוק אם קיים אותו "סיכון ביטחוני" שמישהו עלול לסחוט את מועמדי גוש הימין לכנסת , גלנט , עוזי דיין , אבי דיכטר , יואב קיש ( טייס קרב בחיל האויר !) , ואפילו שרים מהליכוד שהיו בקבינט המדיני ביטחוני ? , אולי גם להם יש "משהו" לא פלילי בעברם , או כיום , שעלול לשמש גורם עויין לסחוט אותם ?, זהו לאופרט , רק את הטלפון של גנץ צריך גורם ממלכתי "לבדוק" ? , ובאיזה סמכות על פי החוק ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה,איפה אתה חי
  באום   13/04/19 00:45
מי שרוצה להכנס לפורומים או לאירגונים בטחוניים עושים עליו תחקיר בטחוני.נולדת אתמול? לא באים סתם לאדם ומפשפשים לו בטלפון או בחיים אבל כדי להתקבל לג'וב כלשהו,מפשפשים.חוסר ההתמצאות שלך הוא פשוט פנומנלי וזה נראה שאתמול הגעת לארץ.
כתוב תגובה ל- באום
התייחסות לבאום
  שלמה המגיב   13/04/19 12:12
אכן , מי שרוצה "להיכנס לאירגונים ביטחוניים , עושים עליו תחקיר ביטחוני " , וטוב שכך , אך זה בהסכמתו (!) , כתנאי של האירגון לקבלת אנשים לשירותיו. מי שיש לו "משהו" שעלול להיות פוטנציאל לגורם כולשהו לסחוט אותו , אז שלא יבקש לשרת באירגון וזה הכל. אבל כאן , דורש לאופרט , "בדיקה ממלכתית" של עשרות אלפי אנשים ,ואולי יותר , שהיו בעלי "ידע רגיש " בעברם , והם פוטנציאל תיאורטי לסחיטה לכל חייהם ! . ולכן דורש לאופרט שאנשים כאלה ( הוא נדבק לבני גנץ ) , צריכים להיות "מפוקחים" לכל חייהם הפרטיים עד למותם , שמא , נכנס איזה "משהו" לחייהם ( פילגש , ילד מחוץ לנשואין , בת זוג נקמנית , בעיות משפחתיות וכיוצ"ב ) , שעלול גורם עויין "להשתמש" בו , לצורך סחיטתם !. נו, באום , זה רציני ? , זה מעשי ? , זה חוקי ? . למי יש בכלל בחוק , סמכות "לפשפש" בחייו הפרטיים של אדם , רק כדי למנוע מראש , עילה לסחיטה ולא על פי חשד סביר שזה כבר קורה , או עומד לקרות ? . והנה דוגמא לאבסורד הזה , באום : הרי ידוע שרוב טייסי חברות התעופה הישראליות , הינם יוצאי חיל האויר ( וחלקם אף טייסי מילואים פעילים ) , אז שהשב"כ , או גורם של המדינה , "יפקח" כל הזמן עליהם , פן "דפקו" איזה דיילת בחו"ל , ובגדו בנשותיהם , ומישהו עויין עלול להשתמש בכך כדי לסחוט מידע רגיש מהם , על חיל האויר ? . נ.ב. הרכילאים מספרים שביבי "נסחט" ע"י אשתו הנוכחית , שאותה הכיר "בסטוץ" שהיה בניהם בעת שהיתה דיילת , והיא הרתה לו את בנו יאיר , הלא כן ? , נו , מזל שהם התחתנו והקימו משפחה , כי סיטואציות כאלה , שלא הסתיימו " בהפי הנד " , יכולות לקרות לכל אדם , שהיה בעברו בתפקיד מסווג , והוא פוטנציאל לסחיטה , אז להיכן אנו "הולכים" עם "הסיכון הביטחוני" הזה , בנוסח לאופרט ? . לאיזה "בית משוגעים" רוצה להוביל אותנו , לאופרט , עם הרעיונות "המבריקים" שלו , כיצד למנוע מראש "סיכון ביטחוני" באמצעות סחיטה של בעלי ידע מסווג !!. רק תראה , באום , לאיזה טימטום יכול להוביל אותנו אדם "שמורעל פוליטית" ( לאופרט במקרה זה ) , רק כדי למצא איזה "ליכלוך " , על יריב פוליטי ( גנץ במקרה זה ) , רק כדי לגמד את דמותו בעיני הציבור !!. יאללה , באום ,תרדו כבר לקרקע , יש כאן מדינה לנהל ומספיק כבר עם השנאה ושיסוע הזה , שיש בתוכנו , והכל רק בגלל פוליטיקה !!. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה,למענך קראתי
  באום   13/04/19 19:11
שוב את מאמרו של לאופרט ולא ברור לי מאיפה הקרצת את זה שלאופרט מציע לבדוק את כל מי שהיה בתפקיד רגיש ויצא לאזרחות.לאופרט דיבר על המקרה של גנץ ועל מקרים שמישהו רוצה להתמנות לתפקיד רגיש ובעיקר לתפקיד של ראש ממשלה ופה הוא מציע בדיקה ממלכתית של פרשת גנץ ובעיקבותיה יצירת נורמות כדי שלא יקרה מצב שסודות מודלפים עקב סחיטה.כלומר,שלא רק השב"כ יעשה בדיקה אלא גורם יותר ממלכתי ושדברים יהיו מעוגנים בחוק.כך אני הבנתי את לאופרט.אני מברך אותך מכל הלב על דמיונך העשיר אבל אין צורך לנפנף בו בכל מצב.
כתוב תגובה ל- באום
למה "לא רק השב"כ" , באום?
  שלמה המגיב   13/04/19 21:06
האם אתה לא סומך על השב"כ , שזה בדיוק תפקידו לבדוק סיווג ביטחוני של מועמדים לתפקידים רגישים ? . לאופרט מתייחס במפורש במאמרו "לרמטכ"ל ישראלי לשעבר" , ואם התכוון לגנץ כמועמד לתפקיד ראש הממשלה , אזי ממילא השב"כ מתוקף סמכותו ותפקידו , הוא הגוף שבודק סיווג ביטחוני של מועמדים לתפקידים רגישים , אז על מה דורש כאן לאופרט " בדיקה ממלכתית מסודרת של האירוע כולו עם דו"ח ממצאים לציבור" ? , האם השב"כ לא מספיק "ממלכתי" לטעמו של לאופרט ? . ואם היה השב"כ מוצא "בעייה" בסיווג הביטחוני של גנץ , אז הוא היה פוסל את סיווגו הביטחוני צ'יק צ'אק , ובודאי שבנסיבות שכאלה , גם לא היה בכלל בסמכותו לפרט את העילה הספציפית , "בדו"ח ממצאים לציבור" , בהנחה שלא היתה כאן שום השקה לפלילים.גם השב"כ , כמו היועמ"ש , אין להם שום סמכות חוקית " להעביר דו"ח מימצאים לציבור" על צנעת הפרט של אדם כולשהו , בנושאים שאינם עבירה על החוק , והוא לא אמור לספק את סקרנותו של "הציבור" , על איזה "בעייה" בדיוק , בחייו הפרטיים , נפסל סיווגו של מישהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסברתי לך למה התכוון
  באום   13/04/19 22:03
לאופרט כי אתה לא הבנת אותו או שלא רצית להבין אותו.עכשיו אתה כבר מתפתל.דעתי האישית כרגע לא חשובה וכתבתי בטוקבק למטה שכרגע לא נותר לנו אלא לסמוך על השב"כ.אני לא מבין למה כשמישהו מציע משהו,אתה מתנפל עליו כאילו הוא חצי שטן.אתה עובד כל הזמן במהלך חמישי פול טורים ולא פלא שאתה עושה תאונות.במקום לעצור כאשר מראים לך שעשית תאונה,אתה ממשיך עוד לנסוע עד התאונה הבאה.רד לאיזה פונדק דרכים.
כתוב תגובה ל- באום
מאיזו מפלגה צריך לדעתך
  הירונימוס   13/04/19 09:06
להיות חבר הכנסת שלדבריך צריך ללוות את חקירת המלמ"ב? יתכן ואתה מכיר את תהליכי התחקירים האישיים של המלמ"ב, זה מה שאתה רוצה? האם לדעתך ביבי סחיט בידי המצרים והגרמנים, או בידי קרובי המשפחה שלו על כל עסקי הצוללות? למה לא לחקור?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
4
תובנות משפטיות בנוסח לאופרט
  שלמה המגיבו   12/04/19 14:40
לאופרט מלין נגד היועמ"ש , על כי חשף לציבור את החלטותיו המשפטיות פליליות כנגד נתניהו , וזה היה להבנתו של לאופרט " כדי שהציבור ישקול את הדברים בבואו להכריע" !, וזה הוזוי לחלוטין כי היועמ"ש עשה זאת כדי ליידע את הציבור , בלי שום קשר לבחירות וזה בעניין שבסמכותו ובתפקידו כתובע הפלילי הראשי של המדינה , ואין ליועמ"ש שום סמכות ליידע ולחשוף לציבור , מידע על אדם שאינו פלילי , וקשור מן הסתם לצנעת הפרט , אך "המשפטן החובב" אדון לאופרט " אינו מבין את ההגיון המדמה שונות מהותית בין שני המקרים" !!!. ועוד מוסיף לאופרט שהוא רואה בהתנהלות זו של היועמ"ש "..איפה ואיפה..אין שוויון בפני החוק..זכות הציבור לדעת.." !. מה אתה ממציא לי חוקים לאופרט ? , איזה "שוויון" חוקי יש בין מידע על כתב אישום פלילי כנגד אדם , לבין רכילות ומידע על אדם שאינו פלילי ושייך לצנעת הפרט ? , איפה כתוב בחוק "שזכות הציבור לדעת" כמה פילגשים או ילדים מחוץ לנשואין יש לאדם כולשהו ?. אולי תעשה "שיעורי בית" גם שאינך משפטן , כדי ללמוד את תפקידו וסמכויותיו של יועמ"ש בישראל , לפני שתציג כאן הגיגים ביקרותיים עליו בגין "איפה ואיפה..שוויון בפני החוק..זכות הציבור לדעת.." ?. טוב , אחרי שכבר דרשת בעבר מהיועמ"ש שיבחן את החלטותיו אם להביא לדין חשודים בפלילים , עפ"י התמיכה הציבורית שיש להם ולא עפ"י הראיות שבתיקים , אז באמת לא נופתע שלאופרט ממשיך בהגיגים "משפטיים" של פרלמנט שכונתי , ואנו מדברים כאן על אדם משכיל מאד ולא על איזה באסטיונר בשוק !!. לא להאמין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיבו
5
תיבות הפנדורה ייפתחו בקרוב
  אקטואלי   12/04/19 17:58
מומלץ לגבי אשכנזי לפרוש כעת כי מבחינה ציבורית הוא יתגלה לכאורה כאחרון המאפיונרים. אם זכור לי הוא פיטר שני תתי אלופים עקב "שמירת ערכי צה"ל" אך איפה המראה שהוא יכול להסתכל בה ולשפוט את עצמו, על מעשים לכאורה מאוד חמורים שלו עצמו מול שר הביטחון ברק??? לכאורה יש משקיעים שתובעים את גבי אשכנזי שפגע בהם שהשקיעו בחברת שמן, זרע חול לכאורה בעיניהם. מפלגת "כחול לבן" נמצאת כעת בבעיה קשה מאוד בנושא גבי אשכנזי, זאת בנוסף "לסיפורים" על מה שנעשה בכפר הירוק עם בני גנץ, בנוסף "הרכילות" שנמצאת בפלאפון שלו, בנוסף הטענה שביבי רוצה להעלים אותו. (דברים הזויים, זה נשמע לא טוב בכלל, ישר לטיפול אצל פסיכיאטר. טען לכאורה שזה החודש הקשה ביותר בחייו? מוזר מאוד, כי להיות ראש ממשלת ישראל, שזה התפקיד הקשה ביותר בעולם, יש במשך 24/7 לחצים עצומים ויש להחליט מאוד מהר ולא "בניחותה"), ובנוסף לחמישים מיליון דולר שהתאדו "בממד החמישי" - כעת יש את "תיק חמישים המיליון" שזה כבר שיא השיאים של רמאות לכאורה עם גורמים בכירים במשטרה. מצגות שווא שכאילו יש 5 לקוחות לחברה, ושהחברה "מתפקדת ומוכרת את מוצריה" (לא היה להם כלל מוצר). זאת בנוסף לראיון עם יונית לוי מארה"ב, זאת בנוסף למפגשים הסודיים של יאיר לפיד עם נוני מוזס וההסתרה שלהם מציבור הבוחרים (האם זה עוד ייחקר בפרקליטות? – זוכרים "חקירות סלקטיביות"). זאת בנוסף לרמזים שכביכול ראש הממשלה "הוא בוגד" בעניין הצוללות. והשקרים שלכאורה יש קשר בין המניות והצוללות. שלא נדבר על בוגי שקושר לכאורה את סילוקו מתפקידו כשר ביטחון לצוללות, כעת מסתבר שכל גורמי הביטחון ידעו מהמכירה למצרים. כעת מסתבר שבני גנץ כלל לא סומך על חבריו, האם זו פראנויה? האם זו המפלגה שחרטה על דגלה "ניקיון כפיים"?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
6
השב"כ אחראי
  באום   12/04/19 19:57
לבטחון הפנים של מדינת ישראל.אם השב"כ יודע שגנץ נמצא במצב סחיט,הרי שההמלצה שלו תיהיה לא לשתף אותו בשום פורום בטחוני וממילא הוא לא יוכל להיות יו"ר האופוזיציה או בוועדות העוסקות בנושאים בטחוניים.אם גנץ יהיה יו"ר האופוזיציה ויהיה חבר בפורומים בטחוניים,סימן שהשב"כ אישר זאת כי לדעתו גנץ לא סחיט.אבל עלול להיות מצב שהשב"כ חושב שגנץ כן סחיט והוא גם יודע מה היה בטלפון שלו וגנץ כבר הודה שיש שם משהו אבל זה עניין אישי,אבל בכל זאת גנץ יהיה חבר בפורומים בטחוניים. פה כבר ישנה בעיה.כי אם גנץ סחיט והוא יושב על מידע סודי,הרי שאירן יכולה להתחיל לחגוג.כיוון שהשב"כ הוא תחת אחריותו של ראש הממשלה,האחריות לפשלות שיבואו והיה וגנץ סחיט, הם על ראשו של ראש הממשלה.בכל מקרה,לא נותר אלא לסמוך על השב"כ שיעשה את עבודתו נאמנה כי אנחנו הקטנים לא יודעים הרבה.
כתוב תגובה ל- באום
אמנם אנחנו קטנים אבל לא סומך
  חיונית   13/04/19 13:33
אי אפשר לסמוך על גוף שכל ראשיו עם מעט יוצא מן הכלל, משדרים סמולנות טהורה. תבוסתנות וידע כללי המתאים לשוויץ.
כתוב תגובה ל- חיונית
7
בקטנה בהשוואה ל 50 מיליון
  יאיר ל   13/04/19 18:06
הצהרה כוזבת כבסיס לעיסקה
כתוב תגובה ל- יאיר ל
8
השב"כ מונה לשמור על הבחירות
  חשדנית   13/04/19 20:55
בקלפיות בהוראת ראש הממשלה נתניהו, והמוסד או 'המערך להגנת הסייבר' הדליף את המידע על הטלפון של גנץ. יכול להיות שגופי הביטחון האלה עזרו לנתניהו להיבחר שוב? אם כן זה לא מפתיע, הם הרי כפופים ישירות למשרד ראש הממשלה, וכנראה גם קיבלו אישור לכך מארה"ב. כידוע, טראמפ התערב חזק לטובת נתניהו - ההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן בשבוע שלפני הבחירות והסכמתו של טראמפ לדחיית פרסום תכנית המאה עד אחרי הבחירות כפי שביקש ממנו נתניהו, מעידים על כך..
כתוב תגובה ל- חשדנית
דעות, הן עניין פרטי.
  רפי לאופרט   14/04/19 15:54
עובדות הן עניין אובייקטיבי. השערות אינן מוכיחות עובדות, אבל עשויות להיות חומר למחשבה. האם טראמפ, השב"כ, המוסד, צה"ל, עיתונים, בלשים פרטיים וכו' וכו' עזרו לנתניהו - תאורטית, הכל אפשרי, אבל זו אינה עובדה. אם שישה רמטכ"לים בדימוס: ברק, גנץ, אשכנזי, יעלון, מופז, חולץ - התייצבו לימין האופוזיציה הראשית לראש הממשלה הנבחר, וביקשו להדיחו מכהונתו ללא הוכחות שעברו ביקורת שיפוטית וללא דיון ציבורי ממשי בעובדות אלה - הכל אפשרי, אבל אלה לא עובדות המרשיעות את נתניהו עצמו בדרך הוגנת כלשהי. האם זה נסיון מוסווה לפוטש - אפשרי, אבל לא הוכחה. אם לא נעשה מאמץ עליון לעסוק בעובדות כאשר באים להוכיח עובדה, ולהפריד בין עובדות לדעות, הקורבן הבא תהיה הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
9
חקירה מיד.
  שלמה עמר המערבי   13/04/19 23:53
לפרקלטות, לרןעץ המשפטי לממשלה, לבתי המשפט ולתיקשורת, יש פילטרים בעיניים ובתודעה. לחקור חקירת שתי וערב את פרשת הטלפון של בנמין גנץ הכושל!
כתוב תגובה ל- שלמה עמר המערבי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il