|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה עושים עם עזה
מאת: אלוף (מיל.) יאיר גולן  |  25/04/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מר 70 80 90 שנה.
  ‫אסף מדמוני‬‎   25/04/19 21:48
אתה ודעתך מיותרים. לך לפרסם באל-גמיינה, או באכטונג זיבציין. אתה מזהם את האתר.
כתוב תגובה ל- ‫אסף מדמוני‬‎
2
את מי מעניינים...
  מגיב ותיק   25/04/19 22:45
...דעותיו של "מזהה התהליכים" הידוע.

ע"פ יכולת הזיהוי הפנומנלית, כנראה שמאמר משדר תובנה ירודה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
תגובה
  צנחן   25/04/19 22:53
קשקוש ארוך מייגע ומיותר. ״שמישהו יביא אלונקה״ זוכרים? המישהו הזה היית אתה ובפרק בו נדרשת להעצים ולהשביח את הצבא נכשלת. בפרק בו היית צריך לדרבן את הצבא ללחימה נכשלת ועסקת ברדיפת חייליו הטובים והמצטיינים. בפרק בו הינך נדרש למדינאות אתה כותב מאוד מאוד יפה. ניכר שהיית מדינאי במדים ולא חייל במדים. הקשקוש הארוך והמייגע שכתבת פה איננו מעלה ואיננו מוסיף דבר ולכן הוא קשקוש תיאורטי. הסמכות היחידה הביצועית נתונה בידי הממשלה שתישא באחריות לכל כישלון מבצעי שיגיע מהצבא אותו טרחת לדרדר אל עברי פי פחת. עשה טובה לכולנו ולך תתפקד למפלגת מרץ ותסיר את הכיסוי מעליך סוף סוף.
כתוב תגובה ל- צנחן
4
כמה חמורים ניהלו אותנו בבטחון
  אופיר   25/04/19 23:58
הכתבה משקפת את מה שהרוב יודעים אם כי לא רובם אומרים זאת בגלוי- הצבא מנוהל על ידי חבורת מטומטמים שבינם לבין מציאות אין ולו אחוז בודד!! אנשים שקודמו נטו בגלל התפיסה השמאלנית פרוגרסיבית גרידא!! אדם שפל שאין לו מושג מי החמאס ומה הן עיקרי התנועה והאמונה .חרפה פשוט הגענו לחרפה!!!
כתוב תגובה ל- אופיר
5
מתייחסים אליהם כאל מדינת אויב.
  לא עושים כלום   26/04/19 00:46
לא צריך להרגיש אחריות על עזה. העזתים מתעקשים לקשור את עמם אלינו, וזו טעות לקבל את זה. נסוגנו מעזה, אין לנו שם עניין. שיסתדרו לבד, ואם יתקפו, יש לקרקס אותם. סתם עוד מדינה ערבית עוינת, חמאס שממאס, את מי זה מעניין?
כתוב תגובה ל- לא עושים כלום
6
איזה קשקשן בגרוש וחצי
  הלוחש לגנרלים   26/04/19 01:04
מה לעשות עם עזה? שיחנקו בצחנה שהם מייצרים. ירימו ראש,יש להוריד עליהם נבוט גדול שירוצץ אותו. פשוט ולעניין. ואגב, כמה טוב שהעיפו אותך לכל הרוחות,מר מזהה תהליכים.
כתוב תגובה ל- הלוחש לגנרלים
אתה ממש איש אשכולות
  נשר45   26/04/19 08:38
לך לעבוד בחקלאות בזיבול
כתוב תגובה ל- נשר45
7
לכל מגיבי הפן האישי של כותב
  האזרח המודאג   26/04/19 04:23
המאמר,יתכן ואתם צודקים בקשר לאישיותו של הכותב ויתכן שלא,אבל אף אחד מהמגיבים לא נותן פיתרון לבעייה ששמה עזה.כאן יש ניסיון להתמודד איתה ועל זה הוויכוח,לא על מי זה יאיר גולן.
כתוב תגובה ל- האזרח המודאג
אני מסתכנת ב"כהניזם":יש תוכנית
  רותי איזיקוביץ   26/04/19 14:56
כתובה, שעכשיו גם מתאם צה"ל עם עזה (בערך זה כינויו)מסכים איתה - לא בכוונה כמובן- ואולי גם חורג מהאיסור לעסוק בפוליטיקה (איסור לימניים בלבד). להסדיר יציאה מסודרת של מיליון וחצי או שניים (אם יש שם) לעבר מצרים וירדן. הוא טוען מה שטענו לפניו, שרוב התושבים ישמח לעזוב. אם יציאה כזאת תהיה מלווה בהסכם מלווה בממון רב, אבל נמוך בהרבה ממה שישראל משקיעה ב"מלחמה" בחמאס, גם ליוצאים וגם למדינות הקולטות, קרוב לוודאי שכולם ייהנו. היוצאים יהיו בטלים בשישים באוכלוסיית מצריים ויוכלו לגור בבתים שישראל תממן את הקמתם. וזוהי רק ההתחלה-לה-לה.בוא נפסיק להיות נאורים כמו מזהה התהליכים.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
8
ממה מתחילים
  עודד הנודד   26/04/19 06:16
ראשית,כשאני קורא את גיבוב ההבלים שנכתב כאן,אזי,דבר ראשון שעולה במוחי הוא, הוא ישראלי שחי כאן בכמה העשורים האחרונים, או שמא הוא אורח מהחלל. אבל, כשהכותב הוא, לא רק ישראלי, אלא אפילו קצין בצבא, אז מה הפלא שהחמס עושים שריר. מהעבר עוד אפשר לעשות עם מישהו שכל מחשבותיו הם חיסול ישראל? להשית לו את הצוואר!?לא תודה, אבל אתה מוזמן.
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
9
הניתוח חסר את מימד העולם הערבי
  יאיר4   26/04/19 07:43
כתוב תגובה ל- יאיר4
10
איפה גולן היה - כשהיה ?
  קיבוצניק   26/04/19 08:07
אייזנגוט וגולן לא ממש קדמו את צה"ל! אין שום דבר ממשי שאפשר להצביע עליו כהישג כל שהו! לא אימון מסיבי של כוחות היבשה לא חימוש רק פגיעה ברוח הלחימה רק תבוסתנות נוסח וקסלר & את הקרן לישראל חדשה זוג אפסים שפגע קשות ברוח הלחימה בזמנם התחוללה פרשת אלאור והם מפקדי צה"ל הפקירו אותו [שיתכן והוא טעה - אבל האם מפקירים לכלבי-הפקרליטות לוחם שטעה בהריגה של מחבל?] ברוסיה הזוג [אייזי+גולן] הזה היה אץ רץ לסיביר לתקופת חיים!
כתוב תגובה ל- קיבוצניק
11
דעתך לא חשובה , היית גרוע, !!
  אריה123   26/04/19 09:29
זה האיש שהשווה את הנוער הישראלי/יהודי לנוער של היטלר, רק הכושלים שבקצינים יכולים לפתוח את הפה עם רעיונות ומחשבות שלא שוות כלום, למה בכלל להתייחס למה שהוא אומר או כותב ? אחרי המשפט המזעזע שלו על הנוער שלנו.
כתוב תגובה ל- אריה123
12
להכניס לישראל אלפי עזתים לא
  פתרונות סרק   26/04/19 09:46
יביא לפה רגיעה. וכניסה של כוחות קרקעיים באופן שוטף עלול לייצר חטיפה.
כתוב תגובה ל- פתרונות סרק
13
הבעיה האמיתית היא
  ארי כספי   26/04/19 10:08
שצה"ל ממשיך להתנהג ברוח הפלמ"ח - ברדק אחד גדול. יש "תוכנית עבודה" שמתאימה אולי למלחמות העולם, ממשיכים לטפח "חיילות" כמו צנחנים ושריון שזמנם עבר. אם זה לא מספיק - מקימים "יחידות מעורבות". מספר הגנראלים והקולונלים ממשיך לגדול בהתאם לחוק פרקינסון. אחוז גבוה מהצבא הוא מיותר בגלל חוק "שרות חובה" מטומטם. ממשיכים לזרוק כסף על פרוייקטים אידיוטיים על מנת לקיים תעשיות מיותרות עבור בעלי קשרים. אז ראשית, יש להקים צבא מקצועי של מתנדבים ולתגמל אותם כראוי. במקצועות לוגיסטיים עדיף להחזיק אזרחים עובדי צבא. לבסוף, כשיוקטנו העיוותים שציינתי, יש להיכנס לעזה כמו בתקופת שרון . אחרת - כדאי להתחיל ללמוד לשחות בתקווה שיהיה לנו מספיק כושר להגיע לקפריסין.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
14
הבנתי:לא רוצים לנצח את האויב.
  רותי איזיקוביץ   26/04/19 14:41
רוצים לחנך אותו באמצעות שוחד: ככל שירבה לרצוח, כך יקבל יותר חינמיים. אז בכל רע יש טוב: ה"תהליכים" של מר גולן, הרע, הביאו לסילוקו מצבא המיגננה לישראל, ובכך נעשה הטוב, ונמנע אסון כבד של מינויו לרמטכ"ל אשר מטרתו לסייע לאויב לא להיות מה שהוא: לא להיות ניאו נאצי. ה"תהליכים" לדעת מר גולן מתרחשים לא אצלו אלא אצלנו.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
15
ניצחון ללא הכנסת חיילינו לתופת
  מאיר בשן   26/04/19 17:45
יאיר יקר
אפשר לנצח את החמאס ללא הכנסת חיילינו לקיני הצרעות
שנאמר כי בתחבולות תעשה לך מלחמה
אם אתה מעונין אני מוכן להזכיר לך את התרגיל הגייסי לאחר מלחמת יום הכיפורים כאחד מליקחי המלחמה
צריך גם ללמוד את שיטותיו של יהודה המכבי בקרבות שניהל
מאיר בשן
כתוב תגובה ל- מאיר בשן
16
שוב חזרה על דברי הבל
  משה, עורך-דין   27/04/19 12:08
בתחילה קראתי את התגובות למאמר, ומצאתי את שציפיתי למצוא: שטרה ארוכה של גידופים לכותב, האיש שהיתה לו החוצפה והנבערות, בתפקידו כסגן הרמטכ"ל, להשוות אפילו במעט-שבמעט את ה"תהליכים" שהוא רואה במדינת ישראל כיום אל הזוועה הרצחנית שהיתה באירופה, תחילה רק בגרמניה ואחר-כך כמעט בכל שאר אירופה, לפני "70, 80 ו-90 שנה", כלשונו, כלומר בין אמצע שנות העשרים, שאז החלו הנאצים לעלות, וסוף מלחמת העולם השניה באמצע שנות הארבעים. רק בער חסר אינטליגנציה היה עורך השוואה כזו, גם אם כוונתו היתה "רק" לתהליכים פוליטיים ולא לרצח בני אדם. אך גם אם נתעלם לרגע מזהותו של הכותב, אי אפשר לעבור בשתיקה על המידה המבהילה של אי-רצינות שבדבריו. הוא שב ולועס את המנטרה שכבר הספקנו לבלוע ולהקיא, בנוסח הבא: אנו החזקים ולכן עלינו להיות נדיבים, אך אם יתקפו אותנו עלינו להגיב בתקיפות רבה. איזה טמטום שכחני. דברים בנוסח זה כבר אמרו רבים לפני יאיר גולן: אהוד ברק בעת הבריחה המבוהלת מלבנון, יצחק רבין, אריאל שרון ועוד אחרים. לאמירה זו נוספת ההבטחה, מאת מי שהיה סגן הרמטכ"ל (!), כי יש פער כוחות עצום בין צה"ל ובין חמאס. זה מזכיר את הסיפור על ביקורו של שר החוץ הסובייטי, מולוטוב, בברלין ופגישתו עם שר החוץ הנאצי, ריבנטרופ. הלה התרברב באוזני מולוטוב שגרמניה תביס את בריטניה בקלי-קלות. במהלך הפגישה צפרו הסירנות והכל ירדו למקלט, ומולוטוב לא התאפק והגיב באמרו, כי מעניין מטוסיו של מי מפציצים כרגע את ברלין ומדוע ירדנו למקלט. כך גם רברבנותו של גולן בעניין חמאס. גולן טרם למד, שיחסי כוחות אינם נמדדים רק במספר כלי הנשק ובשכלולם, אלא בשני תחומים נוספים, שאף הם היחידים: ברוח הלחימה וביכולת למרר את חייו של הצד-שכנגד. בשני תחומים אלה ידינו על התחתונה, לצערי. התקשורת שלנו משדרת ללא הרף יבבות וטרוניות של תושבי הישובים שבקרבת עזה - שאינני טוען כי אינם צודקים ואינני מקנא בהם - ובכך משרתים את חמאס, כי הם מפילים גם את המוראל של משפחות החיילים ושל העורף כולו, ולעומת זאת חמאס מוכיח את יכולתו לאסוף מדי יום שישי ושבת, ולפעמים גם מדי לילה, אלפים היודעים כי חלק מהם יסימו את היום מתים או פצועים. הטענה כי אנו דמוקרטיה ואי אפשר לחסום את כלי התקשורת, היא איוולת. גם בריטניה היא דמוקרטיה לתפארת, אך בימי חירום, כמו לדוגמה ימי המלחמה בפוקלנד הרחק מהבית, הטילה ממשלת תאצ'ר מגבלות על הסיקור העיתונאי, ו"צפצפה" על תלונות התקשורת בקשר לכך. האיום, דווקא מפיו של מי שהיה קצין בכיר מאוד בצה"ל, כי תוקפנות האויב תיענה ביד ברזל ישראלית, הוכח פעמים רבות מדי כחסר כיסוי והשמעתו רק מוסיפה להחליש את כוח ההרתעה של ישראל, שהידרדר מאוד בשנים האחרונות דווקא בשל איומי-סרק כאלה. יאיר גולן, בעיני חלק גדול של העם בישראל, גם בעיני, הפכת מוקצה מחמת מיאוס, בשל השוואתך הנואלת והבזויה את המציאות בישראל למציאות במשטר הנאצי, ולפי המתימטיקה של התאריכים - גם למציאות בימי השואה. היה זה צירוף מבחיל של נבערות והיעדר חוש-מידה, תכונות מבהילות כאשר הן קיימות בנפשו של מי שהתיימר להיות המצביא של צבא ישראל, ולא היה רחוק מלהתמנות כרמטכ"ל ממש, דבר המעורר חששות כבדים בדבר תהליכי התקדמותם של קצינים בכירים בצה"ל. שום הסבר מצדך לא יועיל, מה גם שכולנו זוכרים כי לאחר השמעת דבריך ההם הודעת פעמים אחדות כי אינך חוזר בך מהם. ראוי ורצוי לך לשבת בשקט ולהימנע מכל הופעה בציבור, לפחות במשך עשורים אחדים. המחשבה על כך שעד יומך האחרון תיהנה מפנסיה תקציבית גבוהה מאוד, אך מוסיפה לכעס. אני בטוח כי, כ
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
17
גולן - גם אויל מחריש חכם יחשב
  שנן לעצמך   28/04/19 01:05
כתוב תגובה ל- שנן לעצמך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il