s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הם לא מרפים
מאת: ד"ר חיים משגב  |  11/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
}}}בישראל חוק אחד לכולם או ...
  להפוך הכל לברדק   11/05/19 07:47
}}} 57 סעיפי אישום פורסמו על ידי מי שמינה נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה
רצוי שכל איש ואישה יקראו אותם.
}}}היום ברור מתמיד שכל עניין הקדמת הבחירות נסיון של נתניהו להשיג
חוקים שירחיקו אותו מהעמדה לדין.
}}}אולמרט קצב הירשנזון דרעי בניזרי ועוד כולם טענו שהם זכאים.
===אם נתניהו לא יעמוד לדין כי אז אין חוק בישראל ואולי מוטב לפרק אותה===
כתוב תגובה ל- להפוך הכל לברדק
על חקירות מוצאות והזיות לא עו
  ירדנה   11/05/19 09:46
על חקירות שקריות שאין בהם כלום לא עומדים לדין... לא כמו אצל הירשזון ואולמרט שהבאת להשוואה ..שם היו מעטפות כסף והיה שוחד אמיתי אצל נתניהו מנסים למצוא בכוח ..הראיה שלפיד לא עומד לדין על פגישותיו המחוקות עם נוני מוזס ואת נתניהו שהתנגד לחוק ''ישראל היום'' כן חוקרים ולא את כל חברי הכנסת שחתמו על החוק ..לא פותחים בחקירה על מה שגילה מבקר המדינה על המליונים שקיבל בני גנץ על החברה שלו שהקים ללא מכרז מסודר באמצעות רוני רלשייך חברה כושלת שפשטה את הרגל לא לפני שרוני אלשייך היה נדיב על חשבון משלם המיסים והעביר לחברה הכושלת 4 מליון שקל שזה כספי משלם המיסים .אם החוק חשוב לך אז תדייק
כתוב תגובה ל- ירדנה
}}מבראון חברון ועד היום .
  לתפארת היהדות.   11/05/19 10:38
{{{ מבראון חברון ועד היות נתניהו מגה חשוד בשחיתות התרגל שהקומבינה מנצחת. אולמרט,הירשנזון,קצב,דרעי ,בניזרי,הנגבי ועוד כולם עמדו לדין במה נתניהו שונה מבוזגלו???
כתוב תגובה ל- לתפארת היהדות.
הד"ר משגב מייצג את סופה של
  סופה של אומה   11/05/19 23:08
מדינת היהודים. חוקים נגד העמדה לדין הם שיא השיאים של פגיעה בדמוקרטיה ונראה כי בית שלשי קרב לסופו המר בגלל נהנתיהו שייצר פילוג תהומי בעם והד"ר הנ"ל עבדו הנאמן.
כתוב תגובה ל- סופה של אומה
2
ההירונימוסים לא ישקוטו
  שוחר-שלום   11/05/19 07:51
נתניהו יצטרך להמשיך ולהילחם על מעמדו ועל חפותו.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
והיכן "נלחמים על חפות" מגיבי ?
  שלמה המגיב   11/05/19 08:34
אדוני שוחר השלום , ראוי שתבין "שלהילחם על חפות " מפלילים , עושים בבית משפט ולא ע"י חקיקה אישית רטרואקטיבית , שנותנת חסינות להבאה לדין של נאשמים\חשודים בפלילים. ומה זה "להילחם על מעמדו" , אדוני שוחר השלום ? , האם כדי לשמור על "מעמד " ראש ממשלה בישראל , צריך לפטור אותו מאחריות פלילית ? , נו , מדוע לא דרשתם זאת בפרשת אולמרט ? , מדוע זה נידרש בפרשת הנשיא לשעבר קצב ? . איזו צביעות וגניבת דעת , ממש בושה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בהחלט בבית המשפט
  משה דב   11/05/19 18:19
נתניהו יכול להילחם על חפותו בבית המשפט-משעה שינצל חסינות אין לו יותר חזקת חפות ויש לצאת למאבק ציבורי חסר פשרות שיתפטר
כתוב תגובה ל- משה דב
3
תובנות של דוקטור למשפטים משגב
  שלמה המגיב   11/05/19 08:22
1) משגב לא רואה שום "קשר פסול" בהחלטת שר תיקשורת בישראל ( נתניהו) , לחתום על החלטה ריגולטורית במשרדו , שמיטיבה במאות מיליוני שקלים , עם חבר אישי שלו בעל גוף תיקשורת (אלוביץ). ומשגב לא רואה שום "ראיית זהב" בפרשה , אפילו לניגוד עניינים , שמצביע על עבירה פלילית של הפרת אמונים של עובד ציבור ? 2) קבלת דבר במרמה בשווי מאות אלפי שקלים , של אשת ראש הממשלה , בפרשת מעון ראש הממשלה , שנחשף ע"י מבקר המדינה ( שנתניהו בעצמו מינה אותו !) , זה רק "אי סדרים" וזה לא מצדיק "שחוקרי המשטרה יחפשו כאן בכל פח אשפה אפשרי" , כדי לחשוף את הראיות לעבירה הפלילית. 3) ראש ממשלה שמקבל מתנות בשווי מאות אלפי שקלים מאזרח ( ארנון מילצ'ן) , זה "להתעסק בסיגרים" עפ"י משגב ,ואין כאן להבנתו המשפטית של דוקטור למשפטים , אפילו "משום מרמה והפרת אמונים" !!. נ.ב. ואת כל התובנות "המשפטיות" הללו , מציג לנו עורך דין במיקצועו שלא ראה בכלל את התיקים ולא בקי ואין לו מידע של ממש , בגין פרטי הראיות שנאספו בתיקים !!. נו , תראו איך דוקטור למשפטים (!) , עורך דין (!) , מתנהל כמו איזה זקן נרגן , בדיון רדוד של שיח פנסיונרים בגן הציבורי , או איזה עסקן סוג ז באיזה סניף של הליכוד ?? . ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
או כאינטרסנט שמחביא מאיתנו מה
  דודו מהשרון   11/05/19 10:22
הוא מרוויח מכל זה. בושה לכותב!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
למה "בושה" , דודו ?
  שלמה המגיב   11/05/19 13:25
איזה עובדה , או הסבר , או טענה , שהצגתי כאן בתגובתי למשגב , הינה שקרית , או מוגזמת , או שגוייה , או לא תואמת את דעתו של היועמ"ש ( ממשפחת אצ"ל , שנתניהו מינה אותו אישית !) ? . אין לי שום "אינטרס" , אדון דודו , וגם ליועמ"ש אין "אינטרס" ודוקא למשגב "ולמלהבי" נתניהו , יש "אינטרס" , ואם אין לך נימוק או הסבר משכנע , אדון דודו , לסתור את טענותיי הממוקדות והמנומקות כאן , כנגד משגב , אז תשתוק וזהו. נו , "מה מרוויח" עאלאק ! , כל מגיב אוויל נהיה לי כאן מומחה משפטי , עם פרשנות של פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אתה עדיין מתעקש לא
  מגיב ותיק   11/05/19 12:27
להפנים

לאחר שניתלת על הסקרים :news1.co.il
ונפלת בקול חבטה עז על האף, התעקשת לא להבין את משמעות הגושים.

כעת אתה מתעקש לצטט כל מיני פרשנים בגרוש מערוצי התקשורת בעניין אלוביץ ושמלוביץ.

תרשה לי להגיד לך, אין לך מושג ירוק בענין מה שנקרא תיק 4000.

אתה מוסת קלאסי , משגב מדבר בדיוק על אותם אנשים שאתה מדקלם אותם.

עוד דבר, אין בעניני מתניהו, שום דבר משפטי, היה ניסיון פוטש' עקר והעם לא טיפש ואמר את דברו (ספור טוב, כ-75 אחוז מבוחרי ישראל היהודיים, הם ימין (כלול גם את אלה שלא עברו את גוש החסימה ואת אלה שהכשילו את הימים(פייגלינים למינהם))

לכן השמאל הנואש כנראה מבין את זה טוב ממך ובקלפי ברור לו שלא ינצח.

זה כל הסיפור, זו כל ההמולה ועל זה מדבר משגב גם אם לא מוצא חן בעינך)

עוד דבר, שמע, בתקיפתך האישית את משגב, אתה נשמע לי כמשפטן מתוסכל.

תרגיע

לא ככה שלמה ?



כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   11/05/19 14:00
1)מה הקשר בין דעתי על התובנות המשפטיות של משגב , ולנצחון גוש הימין בבחירות ? , מה נצחון גוש הימין בבחירות , סותר את דעתי על הפרשנויות המטופשות של משגב , בעניין תיקי נתניהו ? , מה אתה בכלל מטמטם כאן את הקוראים ומקשר " מחט לתחת" , מגיב ותיק ? . 2) אני לא "מוסת" בכלל , ואיני איזה דגנרט , כמו חלק לא קטן "ממתלהבי" נתניהו כאן באתר , אלא מציין עובדות שפורסמו בתיקשורת בעניין חקירת נתניהו , שאין עליהם בכלל מחלוקת ( וגם נתניהו מאשר ולא מכחיש אותם - "מותר לקבל מתנות מחברים" עאלאק !) ואיני "מדקלם" אף אחד , והאם להציג עמדה משפטית , התואמת לזו של היועמ"ש , זה "דיקלום" בעיניך ? . אני בסך הכל מציין את דעתי על הפרשנות של משגב , לעובדות שגם נתניהו לא מתכחש להן , הלא כן " , במה אני טועה בהתייחסותי זו , מגיב ותיק ?. 3) אתה טוען "שאין בענייני נתניהו שום דבר משפטי" , למרות שאינך משפטן ( אני מניח ) ואינך בקי בפרטי הראיות שבתיקים , אך מה לעשות מגיבי שהיועמ"ש , שבקי בראיות , והינו הסמכות המשפטית הבכירה במערכת האכיפה , עוד מייחס אפילו עבירת שוחד לנתניהו בתיק 4000 ( פרשת בזק\אלוביץ ) , ואני , מחוסר ידע בפרטי הראיות שבתיק , מדבר בכלל על הפרת אמונים לפחות , וניגוד עניינים זועק לשמים , מה שאתה ומשגב "מחליטים" שאין כאן "שום דבר משפטי" וזה כמובן בורות של ממש והמבין יבין. 4) תפסיק "לדחוף" כאן פוליטיקה בכל נושא , כאשר אין לך משהו ענייני לומר , ולי אישית אין שום "בעייה" שהימין ניצח בבחירות , ומעניין שכל "המומחים המשפטיים" כמוך וכמו משגב , מגיב ותיק , לא טימטמו כאן את הקוראים בשטויות שלהם , כאשר אולמרט הובא לדין , או פוליטיקאים שאינם נתניהו , וזה מצביע כאן על רדידות ופופוליזם של "מורעלים" פוליטיים , שכבר השתבשה להם לגמרי יכולת החשיבה האובייקטיבית. תהיה לי בריא ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מגיב ותיק, אף פעם לא החזקתי
  רוסלנה   17/05/19 11:30
ממך כחכם גדול מדי. איך אתה יכול לתמוך ביבי המושחת, פחדן, זגזגן ונואף?
כתוב תגובה ל- רוסלנה
4
משגב מסרב להכיר בעובדה
  ארי כספי   11/05/19 08:54
שלפחות תאורטית, כולם שווים לפני החוק. מי שפשע אמור לעמוד למשפט, ואם יש הרשעה בפשע חמור - הכתובת היא כלא. שטיפת המוח שמשגב מנסה לעשות מעידה , כנראה, על מצבו הנפשי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
5
מביעים הזדהות מוחלטת עם דברי
  נכון ומדוייק   11/05/19 08:57
המאמר. אכן הם לא מרפים, לעזאזל! הפרקליטות ויועצי המשפט חייבים להאזין לציבור, שהצביע בקלפיות. האזרח הישראלי הממוצע מאס ברדיפה האינסופית הזו ודורש לחדול מכך.
כתוב תגובה ל- נכון ומדוייק
}}} נתניהו מגה חשוד בשחיתות
  מתכנן קומבינה   11/05/19 15:08
{{{כמו אחרון הפושעים נתניהו מנסה בקומבינה למנוע העמדה לדין.
כתוב תגובה ל- מתכנן קומבינה
"הזדהות מוחלטת" , מגיבי ?
  שלמה המגיב   11/05/19 16:38
נו , כל אוויל נהיה לי כאן משפטן בגרוש. ממתי "הציבור" הינו חבר מושבעים , שעל פי תוצאות בחירות פוליטיות ( או משאל עם !) , קובע מי שיואשם בפלילים ומי פטור מאחריות פלילית ?. הלו מגיבי , יש חוקים במדינה הזו , שבה מערכות האכיפה והמשפט הן שקובעות עפ"י הראיות , מי שיובא לדין ומי לא , ולא מתפקדי הליכוד , או מתפקדי הבית היהודי , או מועצת חכמי התורה של ש"ס !!. דרך אגב , בבחירות האחרונות קיבל נתניהו , פחות מ 30 אחוז מקולות " האזרח הישראלי הממוצע" , אז היכן אתה רואה "הזדהות מוחלטת" של "הציבור" עם פטור של נתניהו מאחריות פלילית ? . האם מי שהצביע עבור החרדים , או כחלון , או אפילו ליכוד בעצמם , הינם "מזדהים באופן מוחלט " עם הרעיון של חסינות מוחלטת לנתניהו מהבאה לדין , גם אם היועמ"ש סבור שיש ראיות להגיש נגדו כתב אישום ?, מסופקני . נו , כל "המשפטנים החובבים" מתלהבים כאן מהגיגיו של הדוקטור למשפטים , וזורמים עם הראש שלו באופן פאבלובי , כמו איזה אספסוף של דגנרטים. ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
נתניהו להזכירך ראש הממשלה...
  מסעודה משדרות   11/05/19 09:07
הבנת את זה מר משגב ?

מינוי סמורטיץ' לשר משפטים ושחרור ההתנגדות לפסקת ההתגברות ויש לך מהפכה חוקתית ברוורס.

זה כול כך פשוט מר משגב, היחיד שמונע זאת הוא נתניהו, היחיד !

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
למרבה הצער הנך צודק. לא מעט
  למסעוד משדרות   11/05/19 12:56
דברים ראש ממשלתנו חוסם. יש בו חשש ומורא מן הסמול ומן האומות. הוא חפץ למנות את יריב לשר המשפטים שכן אז האיש יישמע למרותו. בעוד סמוטריץ' יפעל ע"פ דרך היושר וההגינות נגד העריצות של המשפטנים השונים, חזק יותר מאיילת שקד. ומזה נתניהו חושש.
כתוב תגובה ל- למסעוד משדרות
משגב, כשמלאו לי 80, פרשתי
  פטמה מנתיבות   15/05/19 23:21
מעריכת דין, והקדשתי יותר זמן לנכדים. גם חדלתי מכתיבת בלוגים. הגיל נותן אותותיו בהגיונך.
כתוב תגובה ל- פטמה מנתיבות
7
"ניגוד עניינים" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   11/05/19 09:50
כאשר עורכי דינו של ראש יחידת חקירות במשטרה ( ולא הוא בעצמו !) , " האשימו את ראש הממשלה בתפירת תיקי מעשים מגונים נגדו" , ויחידת החקירות שבפיקודו ( ולא הוא אישית !) ממשיכה בחקירת החשדות נגד ראש הממשלה , זה "ניגוד עניינים מובהק" עפ"י משגב , ואילו באותו מאמר עצמו , בפרשת נתניהו\אלוביץ , לא רואה משגב "כל קשר פסול כולשהו" ולא "ניגוד עניינים" , כאשר שר תיקשורת חותם בתוקף תפקידו , על תקנה רגולטורית , שמיטיבה במאות מיליוני שקלים עם חבר אישי שלו ( אלוביץ) !!. דרך אגב , שכחתי להתעניין בתגובותיי הקודמות , איך משגב קובע(!) , שאין "שום ראיית זהב" נגד נתניהו בתיק בזק ( שוחד מאלוביץ') , כאשר הוא אינו יודע מה הראיות שנאספו בתיק ואפילו עורכי דינו של נתניהו , עדיין לא לקחו לרשותם את החומר מהפרקליטות , ומן הסתם , גם הם אינם יודעים ואינם בקיאים עד עתה , בפרטי הראיות שיש בתיק !!. טוב , משגב ממשיך לנהל כאן תעמולה להגנתו של נתניהו , בסגנון וטכניקה מוכרים , שאם חוזרים על שקר שוב ושוב ,אז לאט לאט זה מתקבע בראשם של הקוראים , כעובדה אמיתית , ומשגב מתנהל כך במאמריו כאן במשך כשנה , ומסית ומטמטם כאן את הקוראים , כנגד מערכות האכיפה ולא "שוכח" כחלק מטכניקת ההשפעה של תובנותיו ההזויות והשקריות , לציין את תוארו האקדמי במשפטים , כדי להרשים את הקוראים בידע שלו ובבקיאותו בנושא
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
גם התקפת הטילים מעזה ...
  מסעודה משדרות   11/05/19 10:02
כול עיוור וחירש יכול היה להבחין שהתקפת הטילים מעזה בדיוק לפני שבוע בשעה זו הייתה ניסיון גלובליסטי קלאסי, בנוסף למאמץ המשפטי לסבך את נתניהו ולגרום לו שלא להקים ממשלה.

ביבי ברוב תבונתו קרא את המפה היטב ומנע בכול מחיר את הרחבת האירוע למבצע צבאי מורכב ומיותר.

מה שכמובן מעלה את השאלה מה יעשו הגלובליסטים כעת לאחר שצברו כול כך הרבה כישלונות בניסיונות סרק לסלק את נתניהו, בדיוק כמו שהם עושים יום יום לטראמפ.

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
9
גם אם תאסרו אותו בנחושתיים
  נחושתיים   11/05/19 11:43
גם אם תאסרו את נתניהו בנחושתיים, אנחנו נבחר בו. ואחריו נבחר בראש הליכוד הבא. ואחריו את המנהיג הבא של הליכוד. כך לנצח נצחים. בחיים לא תקבלו שוב את ההנהגה על המדינה. וכך זה ימשך עד שתפסיקו את הקרקס הכאילו דמוקרטי (תפירת תיקים), ותתחילו לאהוב את עם ישראל ואת מדינת ישראל יותר משאתם שונאים אותנו.
כתוב תגובה ל- נחושתיים
10
דרורי, מצביע כחול-לבן-לפיד
  על יהודה דרורי   11/05/19 13:13
הכושלים והמכשילים - מחנך את עו"ד משגב. פח.... חחח..... ליצן צבוע, אשר דרכו אבדה בגלל שנאתו ליהדות ולדת היהודית ולתנ"ך.
כתוב תגובה ל- על יהודה דרורי
האם משגב מרכז כאן את הפסיכים?
  שלמה המגיב   11/05/19 16:55
נו , הדיון כאן אם להביא לדין את נתניהו , כן או לא , ואם יש ראיות , כן או לא , ומשגב מרכז כאן את כל המתחרפנים עם "בעיות" שמתלהבים להגיב בנוסח "..דרורי..( מי זה ?)..כחול לבן..לפיד..כושלים ומכשילים..מחנך את משגב..דרכו אבדה.. שנאתו לדת היהודית ( של מי ? מה הקשר ? ).." !!. וואלה , האתר כאן הופך לכלי "להתפרקות נפשית" של כל מיני אזרחים עם "בעיות" וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לזה המכנה עצמו שלמה, אשר
  לקשיש הנבל והנואל   12/05/19 20:35
24 שעות ביממה רובץ ליד המחשב ומטיל את ארסו ואת רעלו אצל כותבי המאמרים השונים, כשהוא לועס וטוחן אותם דברים מאוסים. ובכן הסכת ושמע: לו היית מעט חכם או היתה בך מעט תבונה, היית יורד מעט מטה לפייסבוק, ומוצא שם את דרורי, שהנך תוהה מי הוא. אבל אין לצפות זאת מאיש בזוי ונמוך כמותך.
כתוב תגובה ל- לקשיש הנבל והנואל
11
כל תיקי נתניהו
  יושרה נדרשת גם מם   11/05/19 17:07
כל תיקי נתניהו הם מלאכת מחשבת של תפירה עילית עבודת יד. בכנסים של השמאל נאמר בפירוש: "את ביבי אי אפשר להוריד בקלפי. אבל יש לנו אנשים במשטרה ובפרקליטות ויהיו חקירות מכל טוב. משהו יתפוס..." אין אדם בעולם שלא ניתן לתפור לו תיק: מס הכנסה, הטרדה מינית, לשון הרע, ועוד מיליון רעיונות... השיטה, רבותי היא שיטה סטליניסטית ואז נשלחו לעבודה במכרות כ 40 מיליון רוסים. גם שם היה משפט. היה שופט, סנגור, קטגור, עדים, "משפט צדק למהדרין" אבל תמיד בסופו נשלח הנאשם לגולאג. הציבור בישראל שומע ורואה את הרקבון הנורא שפשה במערכת המשפט (בדיוק כמו שקרה ברוסיה). למזלנו, כאן הציבור יכול להגיב. והוא מגיב בקלפי.
כתוב תגובה ל- יושרה נדרשת גם מם
12
מערכת.המשפט והחוק איבדה את....
  מבשרת   12/05/19 06:54
מערכת החוק והמשפט איבדה את המצפון המוסרי שלה, רק אתמול פרסם איש מרצ בשם ברנע, כיצד חברות הכנסת זנברג ורוזין תפרו לו תיק של הטרדה מינית. באותה הצורה שהשמאל כל כך מומחה, הפרטים מזעזים את אמות הסיפים, כך תפרו לנתניהו תיק יש מאין. הגיע השעה לשידוד מערכות להחזיר את מערכת החוק והמשפט לאותם ערכים שדווקו בהם בעבר. כלומר אך ורק אמת בסלע ולא אמת לשעתה. אני מאמינה בעומק ליבי כי מר נתניהו ובני משפחתו פועלים על ידי מצפון מוסרי הגבוה ביותר. ובכל משפחה יהודית החיה בישראל יש מקרים של תקלות בתוך המשפחה. ובעיקר משפחת נתניהו היא לתפארת מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- מבשרת
מבשרת, ביבי הנערץ עליך בגד
  שינקה הפולניה   14/05/19 23:23
בכל נשותיו, ולשונך מלקקת לו בתאווה.
כתוב תגובה ל- שינקה הפולניה
13
האובססיביביים שחרצו כבר את דינ
  קורןנאוה טבריה   12/05/19 11:33
האובססיביביים שחרצו כבר את דינו של רה''מ - מתפוצצים מזה שהוא פועל כחוק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il