s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדמוקרטיה בסכנה
מאת: איתמר לוין  |  17/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יום הזכרון, הערות
  ה.א   17/05/19 08:39
1) טקס הנערך בגני יהושוע איננו פרטי 2) המטרה של יום הזכרון מוגדרת בחוק "ד' באייר הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם" - ולכן במרחב הציבורי אין מקום לטקסי זכרון משותפים עם נופלי הצבא האמריקאי, הצבא הפולני, ודאי וודאי לא הרוגים מן העבר השני של המתרס המדיני / בטחוני 3) לא ראש הממשלה מגיש אישית את המסמכים לבית המשפט, לא ראש הממשלה מנמק אישית, הפרקליטות היא זו שעושה זאת ופרקליטות שלא מעלה בפני בית המשפט את החוק הפשוט, ובית משפט שלא מעלה את החוק הפשוט ונברור והמובהק בעצמו ראויים לסימן שאלה אחד גדול גדול. 4) מי שלא מזכיר את החוק הפשוט בכזה מקרה, לא דן בו ולא שוקל את נוסחו ועל מנת להבין את מטרתו של יום הזכרון לאורו של החוק, מחליט מראש החלטה פוליטית על בסיס אג'נדה אישית, וזה לדעתי מה שקרה כאן וקורה בהרבה מקרים אחרים.
כתוב תגובה ל- ה.א
{{{הליכוד דתיים וחרדים הופכים
  ישראל למקום אבוד   17/05/19 11:11
{{{ הליכוד דתיים וחרדים הופכים ישראל למקום אבוד.
עניין של תהליך מי ששכל בראשו מבין ומסוגל יעזוב בזמן.
כתוב תגובה ל- ישראל למקום אבוד
התייחסות לה.א.
  שלמה המגיב   17/05/19 11:27
1)זכותו של אזרח בישראל , להשתמש "במקום ציבורי" , לאיזה טקס , או הנתנהלות שהוא רוצה , כל עוד אינו מפר את זכותם של אחרים , להשתמש באותו "מקום ציבורי" , והשימוש בו , אינו לצורך הפרת חוק. 2)אם יש "מקום" או אין "מקום" לטקסים אילו או אחרים , זה עניין של "טעם" , וממתי הרשות המבצעת , או מערכת האכיפה , ממונה על "הטעם" של התנהגות האזרחים במדינה דמוקרטית ? . כל עוד "הטעם" של האזרח אינו נוגד את החוק , אין סמכות רשויות המדינה , לאסור או להתערב בכך. 3)באיזה חוק "פשוט" בחוקי המדינה , יש איסור על משפחה שכולה , לערוך איזה טקס זכרון שהיא רוצה , עפ"י טעמה שלה ? , ממתי החוק "הפשוט" קובע לאנשים איזה טקס ובאיזה מועד , מותר להם לעשות טקסי זיכרון ? . 4)מה זה "לאורו של החוק" , אדון ה.א. ? ,אין שום מושג כזה לפרש את החוק , באשר או שאתה "עובר" על החוק , או שלא , וכך צריך לבחון את הדברים. ולסיכום , אדון ה.א. , גם אותי "עיצבנו" המשפחות השכולות , שבחרו לעשות טקס זיכרון אלטרנטיבי משלהם , באותו יום בדיוק של יום הזיכרון לחיילי צה"ל , וזה אפילו לטעמי , התנהלות מתריסה וגסת רוח , לעשות זאת ביום הזיכרון בדיוק , ובהשתתפות משפחות שכולות של "האויב" ( במובן מסויים ) , אך נצטרך להכיל התנהלות כאילו של אזרחים , מבלי שהרשויות של המדינה יתערבו בכך , אם אנו רוצים לשמור על הדמוקרטיה שלנו ועל חרות הפרט. נו ה.א. , מדוע , לדוגמא , רשויות המדינה לא אוסרות את "התעלמות" של חלק מהציבור החרדי מהצפירה ביום הזיכרון לחיילי צה"ל , שממשיך בהתרסה "לצעוד במקומות הציבוריים" בעת הצפירה , בהתנהלות גסה וחסרת טעם ?. נ.ב. הדמוקרטיה החזקה שלנו יכולה להכיל גם "שמוקים" שמתנהלים באופן חסר טעם ומקומם , ואם התיקשורת לא היתה מתייחסת לטקס הזיכרון האלטרנטיבי הזה , אזי אני מניח שאף אחד לא היה בכלל שם לב לשטות המקוממת הזו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
צביעות? צביעות!!!
  ה.א   17/05/19 12:57
1) החוק מסביר בדיוק את ייעודי יום הזכרון במרחב הציבורי, הבאתי את החוק בתגובית ואתה לא מתייחס כלל לחוק, ממש כמו הפרקליטות ובית המשפט, האם עיוורים הם? האם עיוור אתה? לא ביקשתי שתציית לחוק, אני גם לא עוצר בכוח כל אם אשר אינו עומד בצפירה, רק ביקשתי שאם אתה פועל בניגוד לחוק תהיה גבר ותסביר את עצמך, והחוק אומר בפירוש: "1 (א) ד' באייר הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם." ואין כל צורך שהחוק יסביר למה לא נועד יום הזכרון, הוא מסביר בפירוט מאד מדוייק למה הוא נועד!!! יש יום אחד בשנה בלבד לחללים שלנו ושלנו בלבד ויש 364 ימים בשנה לכל דבר אחר 2) לפני כמה שנים אסרה עיריית ת"א על חסידי חב"ד לערוך אירוע פרטי במרחב הציבורי עם הפרדה מגדרית, האיסור ניתן בסמוך לאירוע עצמו, חב"ד עתרו למחוזי, השופט קובי ורדי (סגן נשיא) הביא את הצדדים להסכמה כי האירוע יתקיים באורח חד פעמי עם הפרדה מגדרית מרצון (כלומר ללא אכיפת הפרדה על ציבור שאינו חפץ בה), ומדוע? מסיבות מסחריות, כי כך סוכם בין הצדדים, ןהעירייה איננה יכולה לסגת ברגע האחרון כאשר לחב"ד אין כבר זמן למצוא חלופה, ולכן ההיתר ניתן באורח חד פעמי!!! ה"ליבראלים" שאסרו הפרדה מגדרית באירוע פרטי (המקויים במרחב הציבורי) לא הסתמכו על חוק מפורש אלא על עמדת היועץ המשפטח לממשלה 3) אין ספק וברור למעלה מכל ספק שההפרדה המגדרית באירועים רבי משתתפים (למשל חתונות) היא חלק בלתי נפרד מהחיים בקהילה החרדית, חלק מאורחות חייהם, ולנבכי הנשמה של החרדים מותר ל"ליבראלים" להכנס כאשר החרדים עורכים אירוע פרטי במרחב הציבורי, ואילו ל"שמרנים" אסור להכנס לנשמתה של קבוצת מיעוט אשר מבקשת לקיים אירוע בערב יום הזכרון באורח הפוגע ברגשות רבים מקרב המשפחות השכולות והציבור כולו, והנוגד את הלשון הברורה של חוק יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, כאשר יש להם 364 ימים בשנה על מנת לעשות כן בלי כל המגבלות האלה? 4) צביעות? צביעות!!!
 חב"ד - הפרדה מגדרית
כתוב תגובה ל- ה.א
אכיפת עמידה בצפירה?
  ה.א   17/05/19 14:13
שלמה אתה מבלבל את היוצרות. הצפירה היא אירוע טכסי, אין כל סנקציה בחוק נגד מי שמפר אותו, (כמו למשל סנקציות כספיות נגד בתי עינוגים הפועלים ביום הזכרון) אך אם היית בא לעיריית תל אביב ומבקש רשיון על מנת לערוך אירוע בשטח הציבורי אשר מטרתו היא להתריס כנגד הצפירה, סביר שלא היית מקבל רשיון. לפחות לו הדבר היה תלוי בי לא הייתי נותן לך. ולא מהסיבה הנקודתית של מה יעשו אנשים בצפירה, אלא מהסיבה שסעיף 1 א לחוק יום הזכרון לחללי מערכות ישראל אומר: " (א) ד' באייר הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם." ובסיפא שלו החוק מסמיך את שר הביטחון להתקין תקנות לגבי קיומו כל היום. כללי הטקס המסודרים הראשונים ובכללם הצפירה נקבעו על ידי המועצה הציבורית להנצחת החייל (במשרד הבטחון) עוד בשנת 1951, המועצה פועלת מתוקף חוק בית הקברות הצבאיים, אין לה כל סמכות אכיפה. לסיכום, הטקס האלטרנטיבי איננו טקס פלילי ח"ו, אלא בטקס שאינו עולה בקנה אחד עם צביון היום ככתוב במפורש בחוק, ועל כן רשויות הציבור לא אמורות לתת רשיונות לקיומו, ועל בית המשפט לגבותן. חוק זה חוק. לעומת זאת אינני מצפה מרשויות השלטון לרוץ אחרי כל אדם שלא נעמד בצפירה, אך ודאי לא הייתי מחלק רשיונות לכך.
כתוב תגובה ל- ה.א
התייחסות נוספת לה.א
  שלמה המגיב   17/05/19 16:50
1) "אירוע" יום הזיכרון האלטרנטיבי , של המשפחות השכולות היהודיות , עם כמה עשרות משפחות שכולות פלשתינאיות , אינו נוגד את חוק יום הזיכרון הכללי לחללי מערכות ישראל והתקנות לכך , והאיסור בתקנות מתייחס "לעינוגים" ( מקומות , טקסים , אירועים וכיוצ"ב ) , באשר טקס יום הזיכרון האלטרנטיבי , לא היה "עינוג" ולא התנהל " כחגיגה" , וחוץ מעניין "הטעם" הגרוע או הטוב ( כל אחד וטעמו ) , אין כאן שום הפרת תקנות. 2) העתירה של המשפחות השכולות היהודיות לבג"צ , היתה כנגד הרשות המבצעת , שאסרה כניסתן של המשפחות השכולות הפלשתינאיות לטקס שהוזמנו לו , ע"י המשפחות הישראליות , ומנימוק שאינו בסמכותה של הרשות המבצעת , או מנימוק שאינו אמת , ולא כנגד הרשות המוניציפלית , שנתנה להם את הרשיון בצדק , באשר לא היתה לה סמכות לסרב מנימוק של "רגשות הציבור" , כי לא קיימו שם "עינוגים" או "חגיגות" אלא יום זכרון !!. 3) צדק בהחלט בג"צ שקבע שלרשות המבצעת אין סמכות בכלל , לקבוע מי יהיה אורחו מחו"ל של אזרח ישראלי ולמנוע כניסתו בעילה של חוסר טעם טוב , או שזה עלול "לעצבן" קבוצת ציבור אחרת ולפגוע "בריגשותיה" , אלא מעילה ראוייה ( חשש לביטחון הציבור , חשש לביטחון המדינה וכיוצ"ב ) , או מעילה שרשומה בפירוש בחוק ( איסור לפתיחת בתי עינוגים וכיוצ"ב) , ולא תפקידה לבחון אם זה "עולה בקנה אחד עם צביון היום" , שזה עניין של טעם. נ.ב. מעניין שאנשים שמתנגדים שבג"צ יחליט בנושאים של "מידתית" או "טעם" , שאינם מצויינים במפורש בחוק , אזי פתאום רוצים שבג"צ כן "יקח בחשבון" את "אינו עולה בקנה אחד" עם רוח החוק , שגם זה מושג מופשט , שראוי שרשויות המדינה ( המבצעת והשופטת) לא יעסקו בו .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה עוצם עיניים מהחוק!!!!!
  ה.א   17/05/19 19:37
"1.(א)ד' באייר הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם." סוף ציטוט. זה לא היום התייחדות עם ניצולי השואה לכך יש יום אחר, לא יום התייחדות עם חללי ארה"ב לכך אין יום, לפחות לא בישראל, אך ייתכן שביום המקביל בארה"ב יש גם טקסי הזדהות בישראל, זה לא יום התייחדות משותפף לחללי ישראל וחללי הממלכה המאוחדת, זה ודאי לא יום זכרון משותף עם קרובי הההרוגים של האויב, החוק קובע את ההן ומכאן אתה למד את הלאו. אין עונשין על מי שמפר את החוק, אך אל להן לרשויות המדינה לתת ידן להפרתו, ובכללן הפרקליטות, בתי המשפט, ודאי וודאי שאם הרשויות מחליטות להתעלם מן החוק הן חייבות להעלות אותו כנושא מאד מרכזי ואז לנמק מדוע לא פועלים לאורו. עצימת העיניים מהחוק מהווה זלזלול בוטה בחוק, הן של הפרקליטות, הן של בית המשפט, והן שלך. בעצם מזמן החליף בית המשפט את החוק בכל מיני התפלפלויות מוכתבות אג'נדה מאד מסוימת וראוי מאד לעצור את התהליך המזיק הזה, AND THE SOONER THE BETTER - לידיעתך החוק העומד בבסיס ההתיחדות של עם ישראל עם נופלי מערכות ישראל לא הוזכר כלל על ידי הפרליטות בעתירות, ולא הועלה כלל על ידי בית המשפט - בושה.
כתוב תגובה ל- ה.א
"עוצם עינים מהחוק" ?
  שלמה המגיב   17/05/19 21:51
מה אתה מבלבל את המוח , ה.א. ?. אתה בכלל לא משפטן ( עד כמה שאני מבין ) , וזורק כאן , ולא בפעם הראשונה , תובנות משפטיות חסרות בסיס ואפילו מטופשות. התובנה "המשפטית" שלך , " שהחוק קובע את ההן ומכאן אתה למד את הלאו" , הינו חסר בסיס לחלוטין ואינו נכון בכלל כעיקרון משפטי וזה תלוי נסיבות ספציפיות. אם מישהו מחליט לעשות יום זיכרון לשואת הארמנים בתורכיה , או שואת הסודנים בדרום סודן , ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל , זה אינו נגד החוק ואינו "עצימת עינים" מהחוק ואינו "זילזול בחוק" וזה רק עניין של טעם טוב , או לא טוב , והתחשבות בזולת כן או לא , ואינו קשור בכלל להפרת התקנות של יום הזיכרון והגיע הזמן שגם אתה תודה פעם שאתה טועה ותפסיק להתעקש בשטויות ואל תמציא לנו "משפטנות" חדשה כדי לשכנע בתובנות השגויות שלך וזהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, לצערי לא נגשר על הפער
  ה.א   17/05/19 23:08
שלמה, לצערי לא נגשר על הפער, כנראה שאנו מבינים אחרת את המושג חוק, את משמעות החוק, ולכן כל כך חשוב לעשות כמה מהפכות על מנת שההבנות שלך, הבנות של מיעוט, תפסקנה לשלוט.
כתוב תגובה ל- ה.א
הצגת עובדות שקרית ומעוותת
  עובד 1   17/05/19 18:07
גם שלמה המגיב וגם איתמר לוין פשוט אומרים דבר לא נכון ומציגים אותו כעובדה. אף אחד לא מונע ממשפחות שכולות לקיים טקס זיכרון איך שהם רוצים. זה פשוט לא נכון. הנקודה היחידה היא השתתפות של משפחות פלסטיניות. החוק (ובג"ץ אמור היה פעם בזמנים קדומים לפסוק לפי החוק, למרות שמזמן מזמן שכחנו מזה) החוק מדבר על יום זיכרון חללי צבא ההגנה לישראל שחירפו נפשם בעד המדינה, ולא יום זיכרון לחללי האויב שחרפו נפשם כדי להשמיד את המדינה. אבל יפי הנפש הסופר-אינטלקטואלים כבר ידאגו לפלפול כלשהו שיכשיר גם אמירת קדיש על אנשי חמאס רוצחי יהודים, אירוע שכבר התרחש.
כתוב תגובה ל- עובד 1
נו עוד משפטן בגרוש , עובד ?
  שלמה המגיב   17/05/19 22:16
"השתתפות המשפחות הפלשתינאיות" , ביום הזיכרון האלטרנטיבי , שמארגנים אזרחים ישראלים , ביום הזיכרון הרשמי לחללי מערכות ישראל , אינו נגד שום חוק , או כנגד התקנות של החוק ( איסור עינוגים בציבור ) וראה התייחסותי למגיב ה.א. . אין כאן שום "פילפול" ואין כאן שום "יפי נפש" , אלא תובנה משפטית בסיסית , שאם אתה , אדון עובד , כאזרח ישראלי , מתחשק לך להזמין "אורחים מחו"ל " , לאירוע שאתה מארגן , ואינו נוגד את החוק והתקנות לו , והאורחים שלך , אינם מסכנים את שלום הציבור , אזי אין לאף רשות מבצעת , או שופטת , שום סמכות למנוע את כניסת האורחים שלך לארץ , גם אם הם "מעצבנים" , וגם אם הם "מגעילים" וגם אם הם בעלי דעות מקוממות , וגם אם הם "עולים לנו על העצבים" וגם אם הם הביעו בעבר ביקורת על ממשלת ישראל בארצם וכיוצ"ב. ואף אחד לא יחליט עבורך , עובד , איזה "אורחים מחו"ל " להזמין , באשר זה זכות בסיסית לאזרח ישראלי לארח את מי שהוא רוצה , וכבר היו לא מעט מקרים בעבר , שלא נמנע כניסתם של אזרחים זרים שהוזמנו ע"י אזרחים ישראלים , למרות שמאפייניהם האישיים של "האורחים" , היו בהחלט מעוררי מחלוקת ואפילו "מגעילים" ( כל מיני גזענים וכל מיני אנטי דמוקרטים וכיוצ"ב ) שעיצבנו את רוב הציבור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
איזה קשקוש...
  מגיב ותיק   18/05/19 00:16
הוא קורא להם "אורחים"...
בדיחה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כל אחד "ואורחיו" , מגיב ותיק
  שלמה המגיב   18/05/19 08:53
יופי , עכשיו כבר יש אנשים שרוצים להחליט עבור אחרים מי יהיו "האורחים" שלהם ? . אתה נסחף לגמרי , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נו, ושלמה הוא מומחה לחוק?
  עובד 1   18/05/19 14:37
כן רבנו שלמה, יש רק נקודה אחת שאתה מתעלם ממנה ולא במקרה: אלה הם אזרחי ישות מדינית שמוכרזת רשמית (חוקית) כאויב, ולא תאמין, אפילו בג"ץ הכיר בכך בפס"ד המפורסם בעניין איחוד משפחות. לך בוודאי היה גם נראה הגיוני לגמרי להזמין הורים של חללי חיל האויר של גרינג ליום זיכרון לחללי הצבא הבריטי בלונדון באמצע הפצצות הבליץ הגרמניות. מה, לא? אז רק המדינה היהודית חייבת (חייבת?!) לאפשר לאזרחי המדינה האויבת שלה להנציח את זכר חלליהם בשטחה ביום הזיכרון שלה? מעניין. בכל מקרה טענתך שהאיסור אינו חוקי פשוט לא נכונה. פקט.
כתוב תגובה ל- עובד 1
התייחסות נוספת לעובד
  שלמה המגיב   18/05/19 17:12
1) עשרות אלפי " אזרחי ישות מדינית שמוכרזת כאויב" , עוברים יום יום בגבולנו ועובדים בישראל באישור. 2)לא "נראה לי הגיוני" , מהטעם האישי שלי ( וכנראה גם שלך , עובד ) " לאפשר לאזרחי המדינה האוייבת , להנציח את זכר חלליה בשטחנו ביום הזיכרון שלנו" , אך מה לעשות עובד , הם הוזמנו ע"י אזרחים ישראלים ( משפחות שכולות שלנו !) , שכנראה שלהם יש "הגיון" שונה משלי ומשלך , עובד , וזה אפילו מקומם "ומעצבן" , אך החוק במדינה דמוקרטית וכך גם אצלינו , לא אוסר על אזרח ישראלי לקבוע מי יהיו אורחיו ואת מי להזמין לטקסים ולאירועים שהוא מקיים , ואל תהיה לי משפטן בגרוש ותכריז לי "פאקט" ( עובדה ) , בנושא משפטי שאין לך בו שום מושג. לסיכום , מדובר פה בטעם רע של אזרחים ישראלים , אך החוק (!) לא מתייחס לטעמם של אזרחיו וטוב שכך , כי מטבע הדברים , לכל אדם יש טעם שונה , והחוק ( "פאקט" ) לאנ ראוי שיכנס לנישות האילו , כי נהפוך להיות תורכיה של ארדואן ואולי גרוע מכך , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה אתה שוב מקשקש
  ה.א   18/05/19 18:38
אם חבר חבר שלי אזרח ארה"ב יזמין אותי לחתונה של בנו, ואינני ח"ו אויב של ארה"ב ואינני מהווה סכנה, אין כל בטחון שממשלת ארה"ב תתן לי אשרת כניסה (VISA), ועל אף שיש הרבה בקשות המתקבלות יש גם הרבה בקשות שנדחות. על פי INA section 222 f אין למזמין כל מעמד בניהול מו"מ מול הרשויות על הבקשה או הסיבות לביטולה (סודיות, צנעתו של המבקש). הפתרון לדחיית בקשת ויזה הוא בבקשה חוזרת על ידי המבקש כאשר הנסיבות שהביאו לדחיה שונו/תוקנו על ידי המבקש, ככל שהן ניתנות לתיקון/שינוי. מדינת ישראל לא חייבת לאשר כניסה של ערבים מהשטחים, הכללים מנוסחים בקישור, קיום טקסים משותפים לא מופיע שם בכלל, ולכן כניסה לטקסים אסורה. בייחוד טקסים מקוממים הנוגדים את החוק. אז שלמה נא לא לקשקש. מדינת ישראל לא מנהלת עצמה נכון בבתי המשפט, בתי המשפט לא מתנהלים נכון בענייניה של המדינה, ואת הדבר הזה חייבים לשנות. וסיפור הזה של יום הזיכרון האלטרנטבי הוא עוד דוגמא מאד עצובה למצב העגום הזה.
 כללי מתן אשרות
כתוב תגובה ל- ה.א
עוד פעם המילה "קישקוש" , ה.א.?
  שלמה המגיב   18/05/19 22:18
ראשית , ראוי שתפסיק להשתמש במילה "קישקוש" , שוב ושוב , כאשר אין לך נימוקים משכנעים , להזים , או לשלול טיעונים של אחרים . 1) איני בקי בחוק האמריקאי , ואיני משוכנע כמוך , שהחלטה של רשות ציבורית של ארה"ב , שלא לאשר ויזת כניסה לאזרח זר שהוזמן ע"י אזרח אמריקאי , אינה ברת עתירה לרשויות המשפט בארה"ב , כדי לבטלה , או לדרוש נימוק ראוי לאיסור הכניסה. הרי אפילו החלטות של נשיא ארה"ב , כראש הרשות המבצעת בעניין האיסור הגורף שנתן , לכניסת אזרחים זרים ממדינות מוסלמיות , בוטל ע"י מערכות המשפט בארה"ב בעקבות עתירות , הלא כן ? . 2) "טקסים מקוממים" , אינם "נוגדים את החוק" בישראל , והשיטה שלך לחזור את עובדה שאינה נכונה , שוב ושוב , לא תעשה אותה נכונה וזה בהמשך לטכניקה שלך , שציינתי בתחילה , להשתמש במילה "קישקוש" כנגד תובנות שאינך מסכים להן. אולי הגיע הזמן שפעם אחת אפילו , תשתכנע שאתה טועה באיזה תובנה שלך ותודה בכך ? . זה לא ימעיט מערכך , ה.א. , תאמין לי , זה רק יוסיף לך אפילו אמינות ורצינות. תהיה לי בריא ושבוע טוב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
השימוש ב"קשקוש" - טעות
  ה.א   19/05/19 12:08
השימוש ב"קשקוש" - טעות 1) את מה שכתבתי בעניין אמריקה כתבתי בעקבות עיון בהנחיות המתבססות על חוקי ההגירה, בכל מקרה אף אם הבנתי את ההנחיות שלא במדוייק, ההזמנה איננה ערובה למתן אשרה, ואלפי אנשים עם הזמנות לא מקבלים אשרות כניסה לארה"ב לעיתים ההזמנה היא דווקא המכשול לקבלת האשרה (מחשש להשתקעות המבקר בסביבה של מזמיניו) 2) העברתי לך את נוהל מתן הרשיונות לערבים מהשטחים, טקסים לא מופיעים שם, כיצד הפרקליטות לא העלתה את הנושא בבית המשפט? 3) אם אני אעשה מחר טקס הקרבת כלניות ורקפות לעידוד השלום, מישהו ייתן להערבים מהשטחים להכנס אליו? בימי סגר? השתגענו? 4) כרגיל אצל אנשי האגף שלך במשפט, החוק לא מעניין, המצב הזה ידוע, אבל הגיע הזמן להביס פשוט להביס את הגישה ההזויה הזו. החוק במקרה הזה ברור, יום הזכרון נועד על פי חוק להעלאת זכרם של חללי צה"ל ומי שמקיים טקסים במרחב הציבורי, עם קהל רב, לזכרם של הרוגי האויב (ובכללם רוצחי המונים, חיילים, אזרחים, ילדים וטף) , עובר בפירוש על החוק. מחובתן של הרשויות לא לתת רשיונות לקיום כאלה טקסים, ולא לתת רשיונות המאפשרים לאנשים להגיע לכאלה טקסים. (ע"ע מניעת טקסים עם הפרדה מגדרית אשר עת"א מנעה ובית המשפט נתן לה גב) 5) גישתך המתנשאת הרבה יותר חמורה מהאמירה "קשקוש", אני מאד מקווה שההתנשאות הזו תבוא אל קיצה עם כמה שינויי חקיקה חיוניים אשר יוצאו את הרוח ממפרשי שליטי המשפט.
כתוב תגובה ל- ה.א
אכן קיימת בעיה
  באום   17/05/19 13:41
ביצוג של הממשלה בפני בג"צ ודובר על כך פעמים רבות.מי שעומד בפני בג"צ בשם הממשלה אלה פרקליטים שמראש רוצים להכשל ואינם מסכימים עם עמדות הממשלה בנושאים אותם הם מייצגים.מלבד זאת,כיוון שהתקדמות הקריירה שלהם תלויה בשופטי בג"צ,הם יעמדו לפני השופטים כאסקופה נדרסת.דומה הדבר לחלוץ שרוצה שהקבוצה היריבה תנצח וכמובן שהוא לא יכניס את הכדור לשער הקבוצה היריבה שלגביו היא בכלל לא יריבה. לכן,כאשר אומרים "המדינה טוענת בבג"צ",זו היא טעות,צריך לומר "בג"צ טוען בבג"צ" כי המדינה מיוצגת למעשה על ידי אוהדי קבוצת בג"צ שגם מתגמל אותם בג'ובים,עבודות בשוק הפרטי כאשר הם יפרשו לאזרחות וכמובן הסיכוי לטפס ולהיות שופטים יום אחד ואפילו להגיע לבג"צ עצמו.תשאלו את רובינשטיין,מזוז,ארבל ועוד כמה,הם ילמדו אותכם את השיטה.
כתוב תגובה ל- באום
2
קשוט עצמך אתמר...
  רואה נכוחה   17/05/19 08:53
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
{{{בישראל שוחד בחירות סיטוני..
  לא דמוקרטיה.   17/05/19 14:01
{{{ נתניהו פוטר את רוב הדתיים וחרדים(נשים וגברים)מצהל ומעביר אליהם
יותר תקציבים.
ישראל לא דמוקרטיה.
לדעתי מוטב לפרק המדינה לפני שתתפרק מעצמה.
לדעתי אנחנו לא עם אחד.
כתוב תגובה ל- לא דמוקרטיה.
3
הפוך !
  מגיב ותיק   17/05/19 09:07
כשתמוגר הדיקטטורה של בג"ץ וכשאורוות הפרקליטות יטוהרו, אולי תהייה כאן פעם דמוקרטיה.

מאמר מקושקש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק
  בורק   17/05/19 12:57
אתה על זמן שאול,עוד מעט המדינה שלך תשרף,לאורך ההיסטוריה העם הזה עף על עצמו,לקח ברצינות שהוא העם הנבחר,עם טיפש חושב שהוא לבד בעולם,יה אהבל המדינה הזו במצור לא העזתים,והסיכוי שלהם לשרוד גדול יותר מהיהודים המפונקים כי הם יודעים לשרוד ולהסתפק במועט,ימים יגידו,מי צודק בדבר אחד אני בטוח הוותק לא קובע
כתוב תגובה ל- בורק
קשקושים מוכרים, אבל
  מגיב ותיק   17/05/19 20:19
אהבל עשה אותך

ועוד דבר, אם בורק היה הסוס של מוחמד, אתה נשמע לי כמו החמור שלו...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
{{{ישראל מדינה דו לאומית בלי..
  עתיד ותקוה.   17/05/19 14:48
}}} ישראל בין הים התיכון לירדן 6 מליון יהודים 4 מליון ערבים(בלי עזה) =מדינה דו לאומית.
===בעיני כיהודי ציוני וישראלי הדתיים ערבים חרדים וחלק מהליכוד לא העם שלי===
מתאים לי שהדתיים ערבים חרדים וחלק מהליכודניקים יחיו במדינה משלהם.
כתוב תגובה ל- עתיד ותקוה.
יש לך תקלה...
  מגיב ותיק   17/05/19 20:22
...המדינה הזו הנה של היהודים והחרדים, מקומך כנראה בברלין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
חוסר מקוריות
  באום   17/05/19 10:00
"הדמוקרטיה בסכנה" זו היא מנטרה שכל מי שאין לו בעצם מה לומר אומר אותה.פעם נביא היה אחד שאלוהים התגלה לו בדרך זו או אחרת,היום נביא זה אחד שיושב על המקלדת,חייב לכתוב משהו אבל אין לו,ואז הוא נכנס למחזות הנבואה וכמו נביאים רבים אחרים השורצים במחוזותינו מבשר לנו על הסכנה לדמוקרטיה. mida.org.il/ הקישור הזה יוביל למאמר שישים באור מגוחך את איתמר לוין והוא מראה לנו עד כמה המנטרה "סכנה לדמוקרטיה" חוזרת ונאמרת כמעט על כל דבר שהימין עושה וזה כבר שנים ארוכות מאד. איתמר לוין טוען נגד כולם,נגד הימין,נגד השמאל,נגד מערכת המשפט,נגד הממשלה,נגד היועצים המשפטיים,נגד אלה הנלחמים ביועצים המשפטיים,נגד בג"צ,נגד אלה הנלחמים בבג"צ,נגד המצב הקיים,נגד שינוי המצב הקיים,נגד רודנות המערכת המשפטית,נגד אלה הנלחמים ברודנות הזו,נגד חוק החסינות,נגד העיוותים בגלל שאין חוק חסינות ובקיצור,ישראלי טיפוסי שיושב מול הטלוויזיה,מפצח גרעינים ויורק את הקליפות על המסך.ואל תשאלו אותו מה בעצם צריך לעשות כי הוא יענה לכם שוב בנבואה מעורפלת שאומרת שיש סכנה לדמוקרטיה.בכלל,על הנייר החיים הם בסבבה. את הארנונה שלו לתרבות הנאורה של צפון תל אביב משלם איתמר לוין כאשר אחת לשבוע הוא יזכיר את "חסידיו השוטים של נתניהו" כי סך הכל גם הוא חייב לרדת מדי פעם לרחוב,להכנס לסופר או סתם לרדת על שטרודל באיזה בית קפה ליברלי.על כפיות הטובה כלפי "חסידיו השוטים של נתניהו" שבזכותם יכול איתמר לוין להסתובב ברחובות עירו ללא חשש מלהתפוצץ באיזה קרן רחוב,נסלח לו,בכל זאת הוא עוסק בנבואה ודעתו אינה פנויה לקטנות.
כתוב תגובה ל- באום
יפה אמרת מר באום
  אין מה להוסיף   17/05/19 11:31
גם אתה הבחנת שלא מדובר בעתונאות אלא בשרלטנות.לא חשוב כמה פעמים יצעקו "סכנה לדמוקרטיה" זו לא תהיה אמת אלא סוג של תעמולה מרושעת
כתוב תגובה ל- אין מה להוסיף
כוונתך
  שמ   17/05/19 12:20
שגם לגאוני המקלדת יש " עונת מלפפונים " כמו לשחקונה ולעיתונונה".
כתוב תגובה ל- שמ
לייק גדול באום
  ‫אלברט שבות‬‎   17/05/19 13:13
אתה גנב גדול, לקחת מהפה שלי את כל המילים ולא השארת לי מה לכתוב. אבל אסלח לך הפעם כי עשית את זה עם טעם. שבת שלום איש יקר.
כתוב תגובה ל- ‫אלברט שבות‬‎
ועל איתמר לוין ודומיו נאמר:
  בני בנקר   17/05/19 17:41
הנבואה ניתנה לשוטים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יוחלף לוין בבאום
  קצנו בהתקרנפות   18/05/19 00:13
רק לקרוא את הכותרת: "משני קצות המפה הפוליטית" ולהבין איך הכתבלב הזה מנסה לצאת בסדר עם כולם, בלי להגיד שום דבר, רק למלא שורות בהגיגיו הסתמיים.
כתוב תגובה ל- קצנו בהתקרנפות
5
מתפלא עליך איתמר
  שלום לכולם   17/05/19 10:38
אם הדמוקרטיה בישראל חשובה בעיניך ,מדוע עקרון השוויון בעיני החוק פחות? הרי יש כרגע חשדות כבדים כנגד אנשי "חוק" כגון רות דוד,שי ניצן,רונאל פישר,וחלק שופטים מזרחי,ומכה ילדיו,אסף גרינברג, ועוד. האם כנגדם מוצה הדין בשוויון??!! על מה נלין? או שיוויון בעיני החוק או מהפכה - רפורמה שתביא לכך,זה חמור הרבה יותר ,מייצגי החוק צריכים לדון בחומרה רבה יותר מרוה"מ!!! הם מייצגי החוק הם הדוגמא,אם הם סרחו על מה תלין ששרים ורוה"מ גם??!! יש להם ממי ללמוד!! אני חושב שהעבודה של שיוויון בעיני החוק חשוב עשרות מונים.כי אז כל או רוב הציבור מגיע למסקנה שהכל מושחת,ובהתאם פועל,וזה מה שרואים בשנים האחרונות מתרחש וזו הסכנה הגדולה ביותר.
כתוב תגובה ל- שלום לכולם
6
הכי אהבתי
  עיתונאות פוליטית   17/05/19 10:43
"מאות אלפי חסידיו השוטים של נתניהו יריעו,..."
כתוב תגובה ל- עיתונאות פוליטית
7
צפירת הרגעה בבקשה
  דורון.צ   17/05/19 10:44
הממשלה נבחרה כדי לממש מדיניות שלשמה נבחרה... הסכנה המיידית הינה מצד האופזיצייה וכלבלביה שומרי הסף שלא מקבלים את דעת הרוב. כל מילה אחרת מיותרת
כתוב תגובה ל- דורון.צ
8
איתמר לוין שמאלן הזוי !
  ישמעאל   17/05/19 11:03
כולה מה הימין מבקש ? שבמדינה ישלוט מי שנבחר עי הבוחר ולא מי שאפילו את בחירתו הוא מחייב בקומבינה ! לא מבקשים לקצץ בסמכויותיו של בית המשפט , אלא להשיבו לגודלו הטבעי מלפני ברק עם 18 הדירות . אנחנו מבקשים הפרדת רשויות מוחלטת שפעם אחת נשמע מבית המשפט אומר - זה לא בסמכותי ! אם בהחלטות ממשלה או כנסת ישראל יש משום עבירות פליליות , כמובן שזה בסמכותו להתערב . בית המשפט אינו הריבון אלא זה שמסייע לשמירה על הדמוקרטיה ולא לקבוע ערכים פוליטיים במשפטיו !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
9
40 שנה לועסים את השקר הזה
  יעקב עמר   17/05/19 11:06
news1.co.il
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
10
כתבה חזקה ונכונה.אנחנו במדרון
  חלקלק   17/05/19 11:15
האשם היחיד במצב הוא לצערי נתניהו שפילג את העם , שחטא בחטא היוהרה, שדואג רק לטובתו האישית ועוד כהנה וכהנה מעללים. את מי מענין מצבנו בעולם אם אנחנו לפני הרס הדמוקרטיה והפיכת שלטון היחיד לרמה של סולטן טורקי דוגמת ארדואן.
כתוב תגובה ל- חלקלק
אתה באמת חלקלק -
  הצחקת במקרה הטוב   17/05/19 13:42
ממש רציני...
רק ננפנף את נתניהו - והמשיח יבוא.... על חמור חלקלק...
כתוב תגובה ל- הצחקת במקרה הטוב
11
טעות יסודית
  שאול א.   17/05/19 12:14
אכן כן, כאשר עילת איסור הכניסה הוא ביטחוני ומסתבר שאלפים כן נכנסים, הרי שברור שנימוק זה לא יכול לעמוד יותר. וטוב שכך. לא כך הם פני הדברים לגבי חופש הביטוי של המשפחות השכלות. חופש הביטוי אינו יכול להקנות להן זכות להכניס לכאן נתיני אויב. תארו לעצמכם שאותן משפחות בשם "חופש הביטוי" לא יבקשו להכניס משפחות של מחבלים לא אסירים ביטחוניים הנמצאים בכלא? מישהו ברצינות יטען שיש להן זכות? מה המקור של הזכות הזו? מה בין חופש ביטוי לבין זכות להכניס לישראל אנשים שאין להם כל זכות להיכנס לכאן? ולכן, הנימוק "הביטחוני" הוא נכון. אם ביטחון אז שנתניהו יסביר כיצד אלפים נכנסים למרות הסגר ומדוע שמאה אלה לא יכולו להיכנס. הטענה שיש לאפשר להם להיכנס בשם "חופש הביטוי" של המשפחות השכולות, היא יותר הצהרה פוליטית מאשר משפטית.
כתוב תגובה ל- שאול א.
מה הקשר "לפוליטיקה" , שאול ?
  שלמה המגיב   17/05/19 13:41
ממתי רשויות המדינה , רשאים לקבוע לאזרחיה , איזה אורחים הם יכולים להזמין מחו"ל לארץ ואיזה לא ? . כל עוד "האורחים מחו"ל " , אינם עבריינים ואינם מהווים סכנה ביטחונית , או סכנה לשלום הציבור , אזי כל אזרח רשאי להזמין את אורחיו לביתו , או למדינתו , לצורך איזה טקס ( יום זכרון , יום הולדת , חתונה וכיוצ"ב ) שהוא רוצה . נו , המדינה רשאית לקבוע לאזרחיה את טעמם האישי , לעניין טקסי זיכרון ?. נו , מחר תהיה ממשלה שמאלנית , אנטי דתית , שתאסור על חרדים אזרחי חו"ל , להיכנס לארץ להשתתפות כאורחים בחתונה של איזה בן של אדמו"ר , שהם הוזמנו אליה ע"י משפחת האדמו"ר , כי יש לזה "טעם" לא טוב של הדרת נשים לדוגמא ??. האם שאול מסכים שהמדינה תקבע לו , את טעמו , בעניין אורחיו מחו"ל שהזמין ואם זה "מעצבן" או "מקומם" את מישהו ?. נ.ב. טקס הזיכרון שעשו המשפחות השכולות במשותף עם משפחות פלשתינאיות שכולות , ביום הזיכרון שלנו לחללינו , היה מקומם , מעצבן וחסר טעם לחלוטין , אך זאת דעתי האישית ואין לאף אחד זכות להתערב "בטעמו" של הזולת , ובודאי לרשויות המדינה , כל עוד אין עבירה על החוק , או סכנה לשלום הציבור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה אתה מוכר לוקשים
  ה.א   18/05/19 07:35
יש סיבות רבות למניעת כניסה של אנשים לישראל (רשות ההגירה) על אחת כמה וכמה כניסת אנשים משטחים עוינים. כל חוק הכניסה לישראל, (סמכות רשות ההגירה/משרד הפנים), על אחת כמה וכמה הכניסה משטחים עוינים שבסמכות משרד הבטחון היא בלשון "השר רשאי", רשות ההגירה החליטה לגרש פעיל BDS, ובית המשפט אישר, כנ"ל עם פעילת BDS, אשר בית המשפט אישר שלא לאשר לה להכנס, (העליון הקפיא בינתיים עד דיון בעניינה, היא הודיעה שאיננה פעילה יותר והיא מתנגדת לחרם). אין חוק האוסר על כניסתם של אנשי BDS לישראל. ובכל זאת רשות ההגירה מפעילה סמכויות מנהליות, ובית המשפט מגבה אותה מטעמים של שכל ישר. המסננת של משרד הביטחון הרבה יותר צפופה, הכלל הבסיסי הוא שמשטחים עוינים (שאינם שטח של המדינה) הכניסה לכאלה שאינם אזרחי המדינה, היא אסורה BY DEFAULT וכניסה תותר אך ורק מסיבות טובות, כמו טיפול רפואי, עבודה, ביקורי קרובים, וכיוצאים באלה מקרים מיוחדים (אם כי בשל הפער הענק ברמת החיים, הפער בשירותי הבריאות והפער בשיעור התעסוקה בין ישראל ליו"ש, הם מאד נפוצים). ודאי שהשתתפות בטקס יום הזכרון אשר נועד על פי חוק לקיום עצרות זכרון לחללי מערכות ישראל, תוך הפיכת הטקס ליום זכרון משותף לחללינו ולהרוגי האויב גם יחד, נוגד את החוק, נוגד את רוח החוק, נוגד את תקנת הציבור, אין שום סיבה שבעולם לאשר כניסה של ערביי השטחים למטרה הזו, בייחוד בימים של סגר מלא הניזום מסיבות בטחוניות ואין עליו עוררין (אשר אסורה בו כניסת עובדים, אסורים ביקורי קרובים, ואני מניח שמותרת כניסה אך ורק במקרי קיצון כגון סיבות רפואיות מצילות חיים) .
כתוב תגובה ל- ה.א
12
משטר נשיאותי
  בלתי מפלגתי   17/05/19 12:50
מוצע לשתי המפלגות הגדולות להעביר חוק יסוד: משטר נשיאותי, לפיו ראש המפלגה הגדולה יכהן כנשיא 5 שנים בלבד עם סמכויות ביצוע וסמכויות למנות ולפטר שרים. הוא יהנה מחסינות בתקופת כהונתו. אחרי 5 שנים גנץ ואחרים יוכלו להתמודד על התפקיד.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
13
המענה לאכיפה פרסונאלית הוא
  ה.א   17/05/19 13:09
המענה לאכיפה פרסונלית הוא חקיקה פרסונאלית. לא, המצב מאד לא טוב, לא צריך להגרר לתיאורים אפוקליפטיים אך המצב לא טוב. אבל אם נתעמק אז נבין שהשורשים אינם בחקיקה הפרסונלית אלא באכיפה הפרסונלית. איך ייתכן שבמדינה אשר רשמה שיאי גינס כפולים ומשולשים בהטיית עיתונות לא נמצא אף איש ציבור שנדרש להשיב את ערכה של טובת הנאה מסוג עיתונות טובה שקיבל (על פי חוק המתנות), אתה יודע איזה הכנסה הייתה ליאיר לפיד וחבריו כתוצאה מהגב הרחב שקיבל מידיעות אחרונות ומשידורי קשת? עשרות מיליונים של שקלים, עשרות מליונים. ואיך זה שבסדום של העיתונות המוטית, סדום של העיתונות המקומבנת בין עתונים ועיתונאים ובין אנשי ציבור נמצא רק רשע אחד שנגדו מתכוננים להגיש כתב אישום על לא פחות מאד שוחד!!!! איתמר יקירי, את השור חייבים לתפוס בקרניו, ובינתיים יש להתמודד אתו בדרכו שלו, רוצים פרסונאלי, תקבלו פרסונאלי.
כתוב תגובה ל- ה.א
להלפרין
  עובד 1   17/05/19 18:18
המשפט שלך "המענה לאכיפה פרסונלית הוא חקיקה פרסונלית" אומר הכל. משפט הזהב, אין נכון ממנו.
כתוב תגובה ל- עובד 1
בקשה
  ה.א   17/05/19 19:43
1) תודה על הקומפלמנט, ה"פתגם" הזה דגר אצלי הרבה עד שפרץ, ואני אכן חושב שאלה 4 מילים המספרים בפועל את כל הסיפור 2) זה אכן הלפרין אך אני מבקש לא לפרט את שמי המלא בתגובות אני מבין שעשית זאת בתום לב, אך יש אחרים המשתמשים ב"גילוי" השם למטרות לא ראויות, ואודה על התחשבותך, במאמרים אני הלפרין בתגובות אני א.ה או ה.א איך שיוצא לי מהמקלדת.
כתוב תגובה ל- ה.א
רצונו אל אדם כבודו. אתחשב.
  עובד 1   18/05/19 14:45
כתוב תגובה ל- עובד 1
תודה
  ה.א   19/05/19 11:41
כתוב תגובה ל- ה.א
14
תגובה
  סתם אחד   17/05/19 13:43
אחרי שקראתי כמה שורות מתוך המאמר המגעיל שלך, החלתתי להפסיק לקרא, ולכתב תוגובה זו.שיקרי, לא אובייקטיבי גם אתה נגוע בדעות שלך, וזו לא פעם ראשונה.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
15
נראה שהמשורר התכוון לפיסקה
  ישמעאל   17/05/19 14:20
בגץ חיוני למערכת המשפט כדי לפסוק בערכאה הגבוהה ביותר שיהיה משפט צדק ! אסור שמערכת המשפט תיקח לעצמה סמכויות להתערב בכל החלטה של הממשלה או הכנסת ! חשוב שיהי פיקוח משפטי באם נעברות עבירות על החוק אבל , בשום אופן אסור למערכת המשפטית להתערב בהחלטות ממשלה אם אינן עוברות על החוק . אסור שבתי המשפט יבטלו חוקים שהכנסת מחוקקת אלא אם כן ההחלטה היא פלילית !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
16
אדון לוין - חדל
  שונסי גנצינר   17/05/19 14:39
המדינה שלנו הינה מדינה דמוקרטית למחצה, משום שהשולט האמיתי -בג"ץ לא נבחר על ידי העם, אלא ע"י ועדה. באים נבחרי ציבור ורוצים לתקן. זוהי סכנה לדמוקרטיה, קובע הכותב. איזה אבסורד !!! מדינתנו, רצוי מאוד שתחזור להיות דמוקרטיה אמיתית. מפלגות, לעומת זאת, לא חייבות להיות דמוקרטיות. כמה בהן, ובראשן הליכוד, בחרו בשיטה הדמוקרטית. אולם, אתר אינטרנט, ממש, אבל ממש, לא חייב להיות דמוקרטי. איתמר לווין - כתיבתך אינה רצויה באתר זה. איני מבין מדוע יואב נתן לך להשתלט על כל סדר היום כאן. אתה כותב נגד נשיא ארה"ב אוהב ישראל הגדול ביותר. אתה כותב נגד הרפורמות ההכרחיות במערכת המשפט בארץ. האתר לא חייב להיות דמוקרטי, ולכן יש להדיח אותך מיד מתפקידך. יואב - לתשומת ליבך !!!
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
17
אפילו בציטוטים אתה חלש
  שונסי גנצינר   17/05/19 14:51
כן, אדון לוין. אפילו בעובדות אתה כושל. מזכיר קצת את בן כספית. מזכיר קצת את חלק גדול מעיתונאי השמאל שהמציאו ציטוט שקרי מפיו של נתניהו - הערבים נוהרים לקלפיות. אז הנה ציטוט שקרי שאתה המצאת - "לא יהיה כלום כי לא היה כלום" (המרכאות השקריות שלך). ובכן מה אמר וחזר נתניהו ? "לא יהיה כלום, כי אין כלום" סתם, בקטנה. אגב - יפה מאוד שאתם לא מפרסמים את הודעותיי. לפחות מישהו אצלכם קורא אותן. בכל מקרה - יואב יצחק - אני מעריך אותך ביותר, אבל עליך לרסן את השתלטותו של לווין על האתר.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
18
נקודת המוצא של לוין
  א.ל. רמת-גן   17/05/19 15:32
הבשורה על-פי לוין : "...מאות אלפי חסידיו השוטים של נתניהו..." אם אתה או את חסידים של נתניהו (ויש יותר ממליון כאלה ששמו בקלפי מ.ח.ל.) אז אתם שוטים. אין שום ספק שלוין לא נמנה עליהם.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
19
תעבור לכתוב בהארץ
  רמי רצון   17/05/19 15:44
כתוב תגובה ל- רמי רצון
רצון מחליט למי מותר כאן להתבטא
  שלמה המגיב   17/05/19 18:27
האם האתר שייך לאנשים בעלי אידיאולוגיה ימנית ?. מה קרה , רצון , "תפסתם בעלות אידיאולוגית" על האתר ? , מה זה " הטרור" וסתימת הפיות הזו ? , אולי ראוי שתתייחס לנימוקים של לוין הכותב , אם הוא לא שיכנע אותך בתובנות שלו , במקום "לגרש" אותו !!. וואלה , עוד יש ללוין מזל , שרצון לא מאיים עליו , כי מה שלוין אומר , לא "בא לו טוב" לרצון. איזו רמה של מגיבים , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בזה אני דווקא מסכים עם שלמה
  עובד 1   18/05/19 23:19
זכות הדיבור והכתיבה נתונה לכל אחד מכל צד פוליטי שהוא. גם אותי מרתיח כשמנסים לסתום למישהו את הפה או המקלדת, גם (ובייחוד) אם דעתו מנוגדת לחלוטין לשלי. אני גם לא מבין מה ההיגיון בהשתקת היריב הפוליטי שלך. לא מעניין אותך מה הוא אומר?
כתוב תגובה ל- עובד 1
20
איתמר לוין אינו מבין
  משה, עורך-דין   17/05/19 16:09
1. אל תשתמש בביטוי ליברלי, אלא כאשר הוא מוקף במירכאות. מי שמוכן לאפשר לי בליברליות לומר את דברי כרצוני, בתנאי שהם יתאימו לדעתו - אינו ליברלי אלא "ליברלי", כלומר ליברלי-כביכול. 2. מתן הרשות ל"פלסטינים" לבוא לכאן ביום הזיכרון ולערוך טקס אזכרה לחלליהם, העיד על עיוורון מוסרי. נניח שאותם "פלסטינים" היו מוצאים עילה לעריכת טקס כזה ביום הראשון או האחרון של חודש רמדאן, שכידוע אינו נהוג מדי שנה באותה תקופה אלא משתנה. נניח שרמדאן יחול - וזה יגיע פעם, כמובן - ביום הכיפורים, ואותם "פלסטינים" ירצו לבוא ולערוך באותו יום את הטקס שלהם, ואף ידרשו לערכו בירושלים או בתל אביב. רק שופט אוויל ירשה ביום הכיפורים תנועת משאיות ואוטובוסים ועריכת טקס שבו משתתפים מאות אנשים, אשר בשום יום מימות השנה אין להם זכות מוקנית להיכנס למדינת ישראל. הנימוק לסירוב השופט במקרה כזה, להרשות כניסתם, הוא הנימוק שהיה על בג"ץ להשתמש בו ביום הזיכרון האחרון: האפשרות הסבירה שהדבר יעורר מדנים ומריבות, ויפגע בערכי המדינה היהודית. אך הם וידידיהם היהודים לא רצו טקס שקט שלא יורגש, אלא לתקוע לנו קוץ בעין - ואת זה השיג, בברכת בג"ץ. בשנה א' משפטים לומדים מהו "חופש הביטוי": לומר ולפעמים גם לצעוק את דבריך כרצונך. אך אין פירושו של דבר שמותר לך לצעוק "אש!!!" באולם קולנוע חשוך, שכן בכך אתה עלול לגרום מהומה שתפגע באנשים ואף תביא למות חלקם בשל המהומה. גם אם תעמוד מול שגרירות של מדינה זרה,תניף שלטים ותצעק שנשיא אותה מדינה הוא מטומטם ורוצח (וייתכן שהוא באמת כזה), רבים הסיכויים שבית המשפט יאסור זאת עליך, כדי שלא לפגוע במדינה זרה. חופש הביטוי קיים, כל עוד אינו פוגע בערכים אחרים ומציק לשאר האוכלוסיה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
21
התרגיל המסריח קורה עכשיו
  מייק   17/05/19 17:24
ליברמן הוא הג'וקר של "רק לא ביבי" ועוד אחד שמת להיות ראש ממשלה, למרות שאף אחד לא רוצה אותו. פאינה נמצאת בחקירות ואולי יש לה משהו להגיד על הבוס, אבל הוא אתרוג בגלל הסיבות שציינתי
כתוב תגובה ל- מייק
22
הכנסת חקיקת "חסינות" מיותרת
  בני בנקר   17/05/19 17:32
מונעת דיון ענייני ברפורמות הכרחיות במערכת המשפט ובפרקליטות. מספר צעדים חיוניים להחזרת האיזון בין בית המשפט העליון ושאר הפקידים הממונים עם השכלה משפטית,שדעתם המקצועית השתבשה קשות ובין הממשלה והכנסת: הראשון: פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה לשני נושאי תפקידים,יועץ משפטי לממשלה ורק לה,שהוא במשרת אמון של ראש הממשלה כמו בכל הדמוקרטיות המערביות ותובע ראשי שנקרא פרקליט המדינה מצידי. אין שום תקדים בעולם הדמוקרטי לפקיד ממונה עם סמכויות כאלה וניגוד עניינים מובנה וברור. יש להתעלם כמובן מכל הבכי והנהי שיגיע על “קץ הדמוקרטיה” ושאר הבדיחות שישמיעו בעלי עניין בהמשך שליטת הפקידים הממונים על הממשלה. השני: החזרת “זכות העמידה” לפניות למערכת המשפט. הכנסת בית המשפט העליון כשחקן ראשי במגרש הפוליטי,בעקבות הביטול המופקר של העיקרון ההגיוני של “זכות העמידה”,הובילה לבזבוז זמן שיפוטי יקר,ללא תשלום הוצאות ולהעברת המאבקים הפוליטיים שנכשלו בכנסת למגרש המשפטי,לשמחת הפוליטיקאים החובבים שמכהנים בעליון וכמו שהזהירו נשיאי העליון בעבר,לפני הפיראט המשפטי אהרון ברק,זה הוביל לקריסת האמון של הציבור במערכת המשפט ולדרישה של פוליטיקאים לשליטה על מינויי שופטים ובצדק,כי הם החליטו לשחק במגרש הפוליטי בלי לקבל את אמון העם בבחירות. השלישי: קביעה בחוק יסוד שוועדת איתור של מועמדים או מועמדות ראויים לתפקיד ציבורי,חייבת להמליץ על לפחות שלשה מועמדים או מועמדות ראויים,לבחירת בעלי סמכות המילוי,אחרת המלצתן תיזרק לפח ובעל סמכות המינוי ימנה לפי בחירתו,כפי שבוצע לא רע בעבר. תפסק הפרקטיקה ההזויה,שלפיה וועדת איתור הופכת עצמה לוועדת מנוי ע”י הצגת מועמד יחיד והופכת את הממשלה ושריה לחותמת גומי,בתמיכה מופקרת של בג”ץ. זה אלף בית של משילות. הרביעי: קביעה בחוק יסוד שכשם ששופטי העליון בעבר ובהווה דורשים לפחות 80 חברי כנסת להעברת פסקת ההתגברות,כך יידרש העליון לרוב של 10 שופטים לפחות מתוך 15 לפסילת חוק שנחקק ע”י הכנסת,תמיד בהרכב מלא של 15 שופטים לדיון בהחלטה קיצונית של פסילת חוק,אחרת נראה את חיות ממנה את עצמה,פוגלמן ודומיהם בהתאם לפסיקה הרצויה לה. זה חיוני ליצירת איזונים ובלמים ביחסי הגומלין בין הרשויות. החמישי: להפסיק לפסוק על פי המצאות סובייקטיביות בעליל כמו: "מבחן הסבירות","מבחן המידתיות","אמת לשעתה","מסה קריטית של ראיות","הלכת אפרופים",שבינם ובין חוקי המדינה אין שום קשר,לפסוק לפי לשון החוק וכאשר נדרש פרוש לחוק הוא יעשה לפי כוונת המחוקק. יש עוד,אבל אם זה יקוים,לא יצטרכו הפוליטיקאים להגביר את מעורבותם במינוי שופטים. ועוד משהו קטן: ביטול המנגנון המושחת של “וועדת השתיים”,לסינון מוקדם של מועמדים לשפיטה,ללא כל ידיעה או בקרה של הוועדה למינוי שופטים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ודבר שישי: לסיים את הפארסה
  בני בנקר   17/05/19 22:04
בה "יועץ משפטי" לממשלה או לשר נותן הנחיות לביצוע במקום יעוץ שאפשר לקבל ואפשר לדחות וכמובן לסיים את המצב ההזוי בגיבוי בג"ץ,לפיו לראש ממשלה או שר אין זכות לקבל יעוץ משפטי שמיצג את עמדתו. יש להחזיר את כל הפקידים הממונים עם השכלה משפטית בכל הרמות לתפקיד של יועצים,לא מכתיבי עמדות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
23
איתמר לוין כתב את רשימתו זו
  אדם מבולבל   17/05/19 19:41
כשהוא מבולבל לחלוטין. בתוך גופו שולטים נפש ימנית ונפש שמאלנית בערבוביה מוחלטת. כאן הוא מגן על הימין ושם על השמאל. מאמר גרוע, ערוך באי סדר נוראי. דוגמא: הוא כותב: "אני לא מצליח להבין כיצד הכשיר בג"ץ לפני ארבע שנים את התמודדותה של חנין זועבי בבחירות וכיצד הכשיר השנה את התמודדות של רשימת בל"ד". אבל הוא אינו מזכיר כלל את כסיף, כיצד הכשיר בג"ץ את עוכר ישראל זה? והוא אינו מזכיר את מיכאל בן-ארי, יהודי טוב וכשר, שלא פגע במדינה, אשר בג"ץ גירש אותו מהכנסת ברשעות. כמו-כן, לוין עיוור מלראות את הפסיקה החמורה מאד של בג"ץ כשהוא אישר למשפחות מחבלים ורוצחים להשתתף בטקס זכרון ביום קדוש ליהודים. לוין מתעלם מכך שהקומוניסטים שהזמינו את משפחות הרוצחים עשו זאת כפרובוקוציה ולא מתוך כוונה טהורה. בושה וכלימה איתמר לוין. רמה מוסרית נמוכה. **** יש לי בקשה מהאיש המכוער, הנאלח והבזוי המכנה עצמו "שלמה" לא להתייחס לתגובתי זו! אל תתייחס נוכל! חפש אחרים להתייחס אליהם, לא לי!
כתוב תגובה ל- אדם מבולבל
24
כולם שווים בפני החוק? קשקוש!!
  ה.א   17/05/19 20:32
כולם שווים בפני החוק? קשקוש!!, וטוב שכך!!! סעיף 14 לחוק יסוד נשיא המדינה: "נשיא המדינה לא יובא לדין פלילי; התקופה שבה נמנעת, מכוח סעיף זה, הבאתו של נשיא המדינה לדין בשל עבירה, לא תבוא במנין תקופת ההתיישנות של אותה עבירה." במהלך תקופת כהונתו נשיא המדינה חסין לחלוטין, ולא ניתן כלל להסיר את חסינותו (האחריות הפלילית שלו מוקפאת עד תום הקדנציה ובמקביל שעון ההתישנות נעצר) אז מה הקשקוש הזה שכולם שווים בפני החוק? יש שאלה נכונה והיא האם נכון למקד שינוי חקיקה בצרכים לכאורה פרסונליים של יוזם החקיקה, והתשובה שלי היא שזה נכון אך ורק במקרים מאד קיצוניים, אשר הבולט שבהם הוא מקרה שההאשמות הן פרסונליות, או נכון יותר שלפחות ההאשמה המרכזית היא פרסונלית. התשובה הראויה להאשמת פרסונלית היא חקיקה פרסונלית אד-הוק.
כתוב תגובה ל- ה.א
25
לוין, גזענותך מחפירה ומפחידה!
  אא   17/05/19 20:39
ללוין אין שום בעייה להטיף לנו על כך שאיננו סובלניים ועל התוצאות הקשות לחברה, אך באותה נשימה מכנה את בוחרי נתניהו והליכוד "שוטים" כי אינם חושבים כמוהו - "מאות אלפי חסידיו השוטים של נתניהו יריעו"... הקביעה הזאת חושפת את פרצופך האמיתי, לוין - את גזענותך ויהירותך, ומאפסת את כל מסקנותיך והטפותיך!! את תומכי מחנה השמאל לא מצאת לנכון אפילו להזכיר, כי כידוע הם "נורמטיביים" בעיניך, כמוך... המילים "אקטיביזם שיפוטי", שהינו אנטי דמוקרטי במהותו, ושנגדו ונגדו בלבד יוצא הימין, לא נזכר אפילו בכתבה! אבל הימין שמבקש לרסן את האקטיביזם השיפוטי מתואר כדיקטטורי ע"י לוין... ושלא לדבר על שלל הסתירות בכתבה, כמו שלפי לוין, בג"ץ שאינו זקוק לשום תיקון ו"נרדף" ע"י הימין, לוקה בשיקול דעתו (ותמיד לכיוון שמאל) באישורו את בל"ד!! ומשום מה לוין לא הזכיר שאת בן ארי בג"ץ פסל, כי ראה בו מסוכן יותר מבל"ד (ומה עם כסיף?) - כלומר שיקול דעתו אינו שגוי, אלא מעוות!! בג"ץ מבטל חוקים ומכניס את אפו לכל נושא ולכל תחום, מקבל כל עתירה מכל גורם כש"הכל שפיט", רך לוין לא מזכיר כל זאת!! מבחינתו, כל ניסיון להחזיר לבג"ץ שפיות הוא "דיקטטורי"!
כתוב תגובה ל- אא
26
דרושים שופטים לא ישראליים
  מגיב ותיק   17/05/19 20:44
שום צדק לא ייעשה לנתניהו, הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ יודעים כי נתניהו וממשלתו מובילים למהפכה משפטית כקונטרה למעללי אהרון ברק, לכן יעשו הכל כדי להדיחו.

היועמ"ש לא משנה מה יגיד נתניהו, יעמיד לו כתבי אישום, השופטים, לא משנה מה יציג נתניהו, ינקנקו אותו לקול מצהלות התקשורת השמאלנית.

לכן.

על נתניהו למנוע שענינייו המשפטיים ידונו ע"י מערכת משפט ישראלית והיועמ"ש.

על נתניהו לדרוש שופטים זרים שאינם מוטים.

מי שמאמין שלנתניהו ייעשה משפט צדק, תמים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
27
לו"ז לשרפת הכנסת
  אורי פ   19/05/19 10:50
היות ולוין ראה סכנה לדמוקרטיה ורומז לשנות ה-30, הרי בוודאי ידוע לו הלו"ז לשרפת הרייכסטאג סליחה הכנסת בידי תומכי לוין או סמוטריץ.
כתוב תגובה ל- אורי פ
28
מי שיש לו עובדות ינצח
  אלי ליולקו   19/05/19 14:37
הגיון והחוק בכלל לא קשורים לחיכוכים הפוליטיים כל צד באם הבית המשפט העליון וראש הממשלה חייבים להראות על תפקוד לקוי המנוגד לחוק במדינה יהודית ודמוקרטית , כאשר נסתכל על זה באובייקטיביות, הרי אי אפשר להתעלם על כל הנסיונות של העליון לשמש כגוף היררכי שאף אחד לא יוכל להשפיע על ההחלטה שלהם והשאלה מה הסיבה ? בימי אהרון ברק היו אנשים וגם פוליטיקאים ששמו את המדינה והציבור במקום הראשון , גולדה מאיר , לוי אשכול (מפלגת שמאל שנחלה במלחמת ששת הימים ,כי הדור שנעלם כבר היה בעל עניין לשמור על כבוד המדינה ובטחון אזרחיה כאשר לא הכירו מה זה עניין אישי , אבל לצערי בית המשפט העליון שגם משמש כבג״צ כבר מאלה הרבה סימני שאלה שאין בזה דבר חוקי אלא אינטרס אישי של השפעה בכל הזירות תוך ניצול החסינות ולא אפחד לכתוב שעובדות ישנם אפילו לי , פשוט במידה ואני הייתי ראש ממשלה הייתי מוכיח את העובדות על תפקוד לקוי ומנוגד לחוק של בית משפט העליון( מדובר ממש לא בכל השופטים כי יש שופטים עם ערכים ואמונה בצדק, אבל כאשר הראש של כולם ומעשיו ניתנים להוות עובדה שהתעלמו מן החוק ופעלו תוך עניין אישי בניצול החסינות שהם אומרים כי רוצים בחיזוקה כדבר שנועד להגן על הציבור . אני לפעמים חושב , האם הציבור עיוור ? איך בניית חסינות עד כדי אי נגיעה בבית המשפט העליון והחלטה שלהם תשמש כדבר העוזר לציבור , הרי הוא נועד למנוע מן הציבור לפעול כדין נגד אנשים שלא פועלים כדין שכאשר הצגת עובדות על תפקוד הגורם נזק לציבור , התעלמות מן החוק ושימוש בצוותא שבעורכי דין ה200 חשפו את עצמם כמי שתלוי במערכת המשפט וקשר על חשבון הציבור , אז הצגת העובדות לדבריי תסיים הויכוח כאשר נגד עובדות לא יכולים לעשות דבר ורק יוכיח כי מערכת המשפט שואפת להיות בלתי תלויה במדינה דמוקרטית היא דבר שברור לכל המבין במשפטים לא לעומק אפילו ,אז די לדיבורים עובדות יסייימו את הדבר במיידי ויש בהם כבר תשובה להחלטה שיש בה עניין לציבור ואינם מבינים שמערכת המשפט התרחקה מאוד מהדמוקרטיה ומשמשת כגוף היררכי נוקשה השואף להיות כמו מלך השולט על עמו . תפתחו עיניים ותבינו שאין כשר לעורכי דין שעבודתם היא הגנת הלקוח ואין קשר ולא אמורה להיות השפעה עליהם אחא אם מדובר בדבר שהם מפחדים לאבד כאשר הינו מטריאלי לחלוטין אשר התפתח לעבודה בצוותא של מערכת המשפט כמשפחה שולטת בעם על ידי החלטות שרובם מנוגדות לחוק אפילו אני כאזרח רגיל מחזיק בעובדות בדבר ,אבל למה זה לא מעניין אף אחד? כי כולם פועלים בצוותא למען מטרה של עניין אישי שהוכח על ידי התערבות עורכי הדין כאשר ללא בדיקה אני בטוח שאין מתוכם העוסקים בנזיקין כי הם תלויים באחוז שתלוי מהצלחה שלכם נגד המערכת , וכל הכלולים ברשימה חשפו את עצמם כי כבר מזמן הפסיקו לחשוב על זה שהצעד הוא טיפשי ויש בו להראות דעגה שיפילו את האחראי לכל הפעולות בתוך המערכת ומבינים שיעבדו זאת במידה והממשלה תנצח , וממשלה חייבת לנצח , כי מה שבנה אהרון ברק תוך חשיבה לגמרי לא קשורה לעניין אישי כיום היא רק עניין אישי למערכת הפועלת נגד החוק תוך ניצול חסינותה ועבודה בצוותא של כל הגופים בה שנהיה בלתי אפשרי להוכיח את הצדק עקב תמיכה שלא כדין של כל גוף באחר . אבל את מי זה מעניין אה?
כתוב תגובה ל- אלי ליולקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il