|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט פסול
מאת: איתמר לוין  |  24/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האם המטרה היא להמליך את ניצן?
  מטרת המאמר   24/05/19 11:13
המטרה של לוין היא להוריד את מנדלבליט ולהמליך את ניצן על תיק 2000.המטרה הסופית היא נגד ביבי. ללוין יש חשש שמנדבליט יחליט בשימוע למחוק את האישום בתיק 2000.
כתוב תגובה ל- מטרת המאמר
יש מצב, תראה את הלינקים כאן
  יש מצב   26/05/19 00:27
גם לכותב יש קשרים עסקיים עם תמנוני ועם הפמיליה המושכת בחוטי הפוליטיקה של רק-לא-ביבי וכל כתיבתו נגועה באינטרסים האישיים שלו ושל אביו - עיתונאים עלק.
כתוב תגובה ל- יש מצב
2
אין שופטים בירושלים !
  מגיב ותיק   24/05/19 11:22
לאחר שהתברר ע"פ עדותו של שי ניצן כי ההאשמות נגד נתניהו (סקירה אוהדת ויחסים עם המדיה התקשורתית - כשוחד) הנם תקדים מיוחד נגד נתניהו.

ולאחר שהתברר כי מנדבליט הטיל על קצינים שנמצאים בניגוד ענינים לנתניהו (בין השאר רוטמן) לחקור את נתניהו.

ולאחר שהתברר כי בפרקליטות לקחו גלולות מרץ לבנות כתב חשדות לנתניהו כדי שיספיקו לפרסמם לפני הבחירות.

ולאחר שהיינו עדים לכך כי הבג"צ פסל מועמדים מהימין כמו מיכאל בן יאיר ומנע ממפלגת עוצמה יהודית לשבץ את בן גביר במקום בן יאיר ולעומת זאת הכשיר את כסיף מבל"ד (שנפסל ע"י ועדת הכנסת)

ולאחר שטף ההדלפות מחקירות נתניהו , שמתברר כעת כי מקורם בפרקליטות telecomnews.co.il

ולאחר הדלפת איומים נגד נתניהו,דרך עיתונאים אם יעז לבצע שינויים במערכת המשפטית.

ולאחר שהתברר כי הפירט המשפטי אהרון ברק (בראיון לדנה וויס) ביקש ממנדלבליט "לא לאכזב אותו ואת שמגר " twitter.com

ולאחר עדות של ניצב בדימוס בורובסקי המעידה על תרבות מושחתת ביחסי פרקליטות משטרה וכי היה עד לתפירת תיקים לשרים וכי ההוראות באו מהפרקליטות patrioti.co.il

ומכיוון שנחשפנו בעבר לתרבות מושחתת זו של תפירת תיקים בשילוב פרקליטות/משטרה ולקנוניות המשפטיות נגד ריבלין, נאמן, רפול וקהלני (ע"פ עדותו של שבס : היועמש של רבין מיכאל בן יאיר במסיבה ברגע של גילופין - "אני הולך לתקוע את הפשיסט הזה" והכוונה הייתה לנאמן שהיה מיועד להיות שר משפטים)

לא נותר לקבוע - אין שופטים בירושלים , יש חונטה משפטית דיקטטורית בפרקליטות ובבג"ץ, עם אג'נדה שמאלנית קיצונית.

לכן יש לקבוע מיידית חוק חסינות לביבי כי ברור הוא שהפרקליטות תשפד אותו בהזדמנות הראשונה.

כי שום צדק לא ייעשה לנתניהו, הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ יודעים כי נתניהו מוביל למהפכה משפטית כקונטרה למעללי אהרון ברק, לכן יעשו הכל כדי להדיחו.

היועמ"ש לא משנה מה יגיד נתניהו, יעמיד לו כתבי אישום, השופטים, לא משנה מה יציג נתניהו, ינקנקו אותו לקול מצהלות התקשורת השמאלנית.
ובנוסף,

אם בסיטואציה מסויימת נתניהו ייאלץ לעמוד לדין, על נתניהו למנוע שענינייו המשפטיים ידונו ע"י מערכת משפט ישראלית.
על נתניהו לדרוש שופטים זרים שאינם מוטים.

מי שמאמין שלנתניהו ייעשה משפט צדק - תמים.



כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נהדר, שווה מאמר נפרד
  עוקב   24/05/19 14:25
כתוב תגובה ל- עוקב
צער בעלי חיים
  ארי כספי   25/05/19 09:19
אני מסכים בלב שלם שאין מה להתגאות ב"שופטים" , ב"פרקליטים" וב"משטרה" שלנו. אבל מכאן ועד לדרוש שופטים מחו"ל נשמע קצת דבילי. אני מבין שלא היו מתנות של סיגארים ושמפניה ורודה, שה"מכירה" של יס לבזק היא עבודה של צדיקים . איך אומרים ילדים : זה לא נחשב. תוסיפו את המשפט המטומטם "העם אמר את דברו" ונשתכנע שהקיסר מרחוב בלפור הוא למעשה אחד מל"ו צדיקים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
ואולי לא היו הדברים מעולם.
  אתמהה   24/05/19 11:32
את בגין וז'בוטינסקי, השמאל לדורותיו,כינה בכל כינויי הגנאי האפשריים. ולפתע,הם הפכו ליקירי העם והאומה. הצביעות מסמיקה מבושה.
כתוב תגובה ל- אתמהה
4
כשאתה צודק, אתה צודק
  שונסי גנצינר   24/05/19 11:37
אבל - - שכחת את מעשיו של מנדלבליט בפרשת אשכנזי, המכונה בטעות פרשת הרפז. רק בשל מעשים אלו הוא כבר פסול. - רק לפני שבוע או שבועיים כתבת השטות על "הדמורטיה בסכנה". ובכן, מנדלבליט הוא בצד שלך. למאורות גולה כאלה אתה רוצה לתת כח בלתי נשלט. כל יועמ"שון במשרד שר חזק יותר מהשר. בג"ץ מושל בכיפה. מה קרה, התהפכת ? - ולא נשכח את הרדיפה הבלתי פוסקת שלך, מעל דפי האתר, את הנשיא טראמפ, אוהב ישראל.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
5
הם לא צריכים את הסכמתו
  ה.א   24/05/19 12:01
הם לא צריכים את הסכמתו, יש להניח שבהסכם ביניהם כלולה הסכמה מראש לקידום הספר באמצעות העיתון האח. כמובן שיש כאן עיתונות מלטפת ערב הכרעה מרכזית בעניינו של מוזס, מה שאמור לפחות להתפרש כ"שלח לחמך על פני המים" מה עוד שלקידום הספר יש משמעות כלכלית לכיסו של מנדלבליט כלומר הקשר בין הכתוב לבין המעטפות הוא לגמרי לא רחוק מן המציאות. שאלה מרכזית נוספת היא מועד המו"מ בין ההוצאה ליועמ"ש ומועד חתימת ההסכם ביניהם, יחסית למועד תחילת החקירות (אשר לוו על ידי בכירי הפרקליטות) בתיק 2000.
כתוב תגובה ל- ה.א
תיקון טעות! אין כל יסוד להנחה.
  ה.א   24/05/19 13:41
למקרא החומרים בידיעות אחרונות, מסתבר לי שאין כל יסוד להנחה קודמת שלי שמנדבליט יהנה מפירותיו הכספיים !!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ה.א
6
לאחר עיון בטור בידיעות אחרונות
  ה.א   24/05/19 13:05
לאחר עיון בטור בידיעות אחרונות: 1)המאמר נכתב לאחר בחירתו של הד"ר מנדלבליט לתפקיד יועמ"ש בינואר 2016 ונכלל בספר שעדיין לא יצא לאור 2) חקירת המשטרה בתיק 2000 החלה שנה לאחר מכן בינואר 2017 3) חפתיחת חקירת ראש ממשלה מחייבת אישור יועמ"ש כך שבינואר 2017 עת נפתחה החקירה בתיק יש להניח שהיועמ"ש נתן הסכמתו לחקירה, כי תוצאתה הכמעט הכרחית היא חקירת ראש הממשלה, (כפי שקרה בפועל מאוחר יותר) 3) אחת השאלות היא אם כן מתי העביר היועמ"ש את החומר למערכת העיתון, לפני תחילת חקירת המשטרה בתיק 2000 או אחריה 4) מבחינת ידיעות אחרונות, פרסום החומר בעיתון יכול לבוא משתי סיבות עיקריןת א) שתי אצבעות בעיניים של היועמ"ש בבחינת מתן/קבלת עיתונות טובה זה מתת שוחד? אז יאללה, תגיש עוד כתב אישום ב) ליטוף אמיתי של העיתון ליועמ"ש ערב החלטות עקרוניות בעניין המו"ל של העיתון. 4) האם יש לנו כתב אישום נוסף? האם תיפתח חקירת משטרה? האם היועמ"ש היה בסוד הפרסום המלטף הזה מראש? בואו נראה.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
כותב בידיעות השייך לחשוד מוזס?
  מפוכח   24/05/19 13:11
מה זה אם לא שחיתות וניגוד עניינים תמוהה משהו חושב שמנדלבליט לא חייב כעט לנוני מוזס שנתן לו במה לכתיבת דעותיו עכשיו מנדלביט חייב טובה לנוני שבגינו יחליט בתיק 2000? איפה הנראות איפה היושרה? בפח הזבל של הכול כשר לניגוח ממשלה נבחרת לעתיד וראש ממשלה נבחר!
כתוב תגובה ל- מפוכח
8
כנראה סייעתא משמייא
  עובד 1   24/05/19 13:13
נראה שהתביעה עושה כל טעות אפשרית. מקודם דבריו של שי ניצן ("תמיד יש פעם ראשונה") וכעת המאמר של מנדלבליט בידיעות, שייתכן שעומד בקריטריונים של חקירה באשמת "סיקור אוהד כשוחד" - לידיעתו של שי ניצן. האם שני החבר'ה האלה החליטו שלבית המשפט לא תהיה שום ברירה אחרת אלא לזכות את ביבי, אם לא לזרוק בכלל את המאשימים מכל המדרגות?
כתוב תגובה ל- עובד 1
9
הספר יצא בקרוב. מה הבעיה?
  אהוד פרלסמן   24/05/19 14:22
לא שאני בעד מנדלבליט, או כהן, אבל "יצא" זה גם עם צרה ולא רק עם קמץ.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
אסון, פשוט אסון
  ה.א   24/05/19 15:07
אסון, פשוט אסון. מצורף קישור למאמר המקורי. יש בעמוד האחרון אזכור שני (מספרו 9) פירוט של פסק דין מדצמבר 2018 ומכאן שהמסמך נכתב או לפחות עודכן לאחר תאריך זה, סיכומי המשטרה לאחר סיום החקירה בתיק 2000 (וגם 1000) הוגשו לפרקליטות וליועמ"ש בפברואר 2018, מכאן שהיועץ המשפטי לממשלה מסר לפרסום על ידי הוצאת ידיעות אחרונות חומרים (או עדכן חומרים שנמסרו קןדם לכן) כאשר כל הפרטים על החשדות נגד מוזס היו כבר ידועים מזה חודשים, החקירה סתיימה כבר, המשטרה הסיקה בסיכומיה שיש די ראיות להעמדתו של מוזס לדין, וכעת העיתון ידיעות אחרונות מפרסם את החומר לפני השימוע. האם תתפתח כאן פרשיית שוחד חדשה? מתן שוחד? קבלת שוחד? ימים יגידו.
 קישור למאמר המקורי
כתוב תגובה ל- ה.א
11
היועץ המשפטי אינו רוצה לבייש
  לא לבייש   24/05/19 15:33
או לאכזב את אהרן ברק ושמגר. ועל-כן הוא עושה הכל כדי לא לבייש אותם, אפילו לפרסם מאמר פסול אצל נוני מוזס, ערב ההכרעה בתיק 2000. מנחם בגין אמר: יש שופטים בירושלים. הציבור בישראל ברובו, נוכח מפעם לפעם שאין דבר כזה. שופטי ירושלים מעוותים דין ומייאשים את העם.
כתוב תגובה ל- לא לבייש
12
טירוף. אין מילה אחרת.
  אמנון111   24/05/19 16:05
מסתערים על נרות ריחניים, סיגרים ושמפניה, בקבוקים ריקים ושאר ירקות עם מיטב החוקרים, בתקציב לא מוגבל, ובני שהלך לרוני וקיבל ממנו 5 מליון שקל במרמה יושב לו ומחייך. חבר הכנסת יוגב ידע לפני כולם רק עם די.9 אפשר לנקות את הזוהמה המשפטית ורצוי גם העיתונאית.
כתוב תגובה ל- אמנון111
13
ולכן זה יותר ויותר ברור ש...
  קיבוצניק   24/05/19 16:48
התלכדו כאן כוחות מבית המשפט פרקליטות חלקים במשטרה וכמובן התקשורת [להלן העליתות] להעיף את נתניהו כנגד בחירה דמקורטית של העם בישראל! לא יעבור NO PASSARE
כתוב תגובה ל- קיבוצניק
14
נראה לכם שז'בו ובגין היו תומכי
  קורןנאוה טבריה   24/05/19 18:04
נראה למישהו שז'בו ובגין היו תומכים במערכת אכיפת חוק בררניית-סלקטיבית ובדיקטטורת הבג"ץ? בחלום! מדהים לאיזה שפל יורדים בשמאל כדי להציל את 'הבית' שלהם ואת הפמילייה שלהם בראשות אהרן בג"ץ - מי מאמין לחרטא הזאת?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
המדאיג הוא שהיועץ המשפטי של
  מדאיג   25/05/19 08:38
ישראל יורד כה נמוך ומפרסם את החרטא (כדברייך) על כי ז'בוטינסקי ובגין היו "תומכים במערכת אכיפת חוק בררנית-סלקטיבית ובדיקטטורת הבג'ץ". והכל כדי להחניף לסמול. בושה. לוין כותב שמנדלבליט פסול. אז הוא כתב. אבל מי יקשיב לו?
כתוב תגובה ל- מדאיג
15
האם ע"ח שעות עבודה
  מתי הוא כתב?   25/05/19 10:09
מנדבליט הוא האדם הכי עסוק במדינה.הוא לא עובד בסופי שבוע (דתי). האם יתכן שהוא כתב ספר ע"ח שעות העבודה שלו שמשולמות מכספי משלם המיסים. מתי היה לו זמן. איזה תרוץ הוא ימציא לשאלה הפשוטה הזו?
כתוב תגובה ל- מתי הוא כתב?
16
לא הבין באיזו רשות הוא משרת
  חגי   28/05/19 02:21
הדבר ההזוי בכל ענייני מנדלבליט את ניצן זה שהם לא הבינו באיזו רשות הם משרתים. היועמ"ש והפרקליטות הם חלק מהרשות המבצעת. הם אמורים לעזור לרשות המבצעת להוציא לפועל את מדיניותה. דא עקא, במקום שהיועמ"ש ייעץ לממשלה כיצד להצליח לבצע את רצונה במסגרת החוק (ואיזו חקיקה נדרשת בכדי להוציא רצונות כאלו או אחרים לפעול) הוא מהווה גוף חוסם שעוצר את פעולת הממשלה, הכנסת והרשויות וללא יכולתם לערער או לדרוש שהענין יתברר בבג"ץ אם יש בעיה. אם כבר הגענו לבג"ץ היועמ"ש במקום לייצג את הרשות המבצעת עושה לעצמו דין משלו ומייצג את עצמו, לעיתים על חשבון ייצוג ראוי לשר או לרשות המבצעת. כך גם הפרקליטות. במקום לחזק מדיניות תביעה על פי עקרונות הממשלה וחוקי הכנסת היא פועלת כגוף מנותק שמייצג קודם כל את בתי המשפט ואת המשטרה. כך פושעים זוכים ליחס מלטף בעוד חפים מפשע נתפסים בשיני הבולדוג. טוב היו עושים חברי הכנסת והשרים אם היו מחוקקים מיד חוק לפיטורי היועמ"ש והפרקליט הראשי ושמים במקומם אנשים שמבינים את תפקידם. לא ועדת איתור ולא בטיח. היועמ"ש תפקידו בראש ובראשונה הוא להיות הנציג של הממשלה, לא הנציג של בג"ץ.
כתוב תגובה ל- חגי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il