s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד סידר 30 מיליון ש"ח לאיילים למרות התנגדויות הדרג המקצועי
מאת: יואב יצחק, איילת פישביין  |  01/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודקים שלא פתחו בחקירה נגד
  מגיב ותיק   1/06/19 15:06
לפיד יקיר החונטה...

כי מה זה יחסי שוחד כפטור ממכרז ומעמד ספק יחיד לעומת הסיגרים של ביבי.

אל תצחיקו את החונטה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
בין "לפיד לבלונים" ארצנו בוערת
  א. וינשטיין   1/06/19 15:11
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
3
אם הפרקליט הנוכל שי ניצן
  צורי   1/06/19 15:14
הוא זה שאמור לחקור את הדביל לפיד אין סיכוי שזה יצא אל הפועל והרי השנים הם "ידידי נפש"
כתוב תגובה ל- צורי
4
לא ביבי לא חוקרים - לא ביבי: מ
  קורןנאוה טבריה   1/06/19 15:29
לא ביבי לא חוקרים - לא ביבי: מבליגים, משתיקים וסוגרים! שי ניצן, הציבור לא ישכח ולא יסלח לך לנוכח האיפה ואיפה ואכיפה בררנית, לא שוויונית ואנטי-דמוקרטית! וזכות הציבור לדעת מה המניע ומדוע תפר יהודה וינשטיין תיק למנדלבליט:"היועמ''ש וינשטיין תופר לי תיק כדי לסכל את המינוי שלי". _ (2015) וביתר שאת מדוע סגר וינשטיין לאשכנזי וליברמן את התיקים? ומדוע משתיקים את פרשת הפרקליטה המושחתת רות דוד?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
שחיתות
  מתילדה   1/06/19 15:49
מכאן נובע שביבי למד את הטריק מלפיד ועלה עליו. עזר לאלוביץ בכמיליארד ₪ לכאורה ובפרשת הצוללות קצת עזר לקרובי משפחה. מעניין שבנושא שחיתות של ליברמן שתיקה שמא הנ״ל יפתח פה, יש מאזן אימה.
כתוב תגובה ל- מתילדה
6
שחיתות
  מתילדה   1/06/19 15:49
מכאן נובע שביבי למד את הטריק מלפיד ועלה עליו. עזר לאלוביץ בכמיליארד ₪ לכאורה ובפרשת הצוללות קצת עזר לקרובי משפחה. מעניין שבנושא שחיתות של ליברמן שתיקה שמא הנ״ל יפתח פה, יש מאזן אימה.
כתוב תגובה ל- מתילדה
7
פרקליטות מושחתת
  איציק 545   1/06/19 15:58
לפיד וליברמן מתואמים בפרשות שחיתות שירעידו את המדינה וניצן העלוב שומר הסף של השמאל נילחם להרשיע את ביבי על קטנות בושה
כתוב תגובה ל- איציק 545
8
הרף המצדיק
  באום   1/06/19 17:08
מהו אותו רף המצדיק חקירה פלילית? לחץ ציבורי.מהו אותו לחץ ציבורי? התאגדות של כמה עיתונאים/שדרים/פרשנים על מנת לפמפם ידיעות וחדשות כדי שהפרקליטות תגיד שקיים לחץ ציבורי.כלומר,אותו רף מפורסם זה בסך הכל סיכום(לא חייב להיות במילים אלא גם בהבנה בין השורות)בין אברמוביץ,בן כספית,גיא פלג,רינה מצליח,רזי ברקאי ועוד כמה בתקשורת הכתובה והאלקטרונית שיש ללחוץ על הדוושה וחזק יום ולילה ולהביא מרואיינים מכובדים מהצד הנכון כדי ליצור מצג של לחץ ציבורי כדי שהפרקליטות תתחיל בחקירה.עכשיו,יאיר לפיד מכיר את הפטנט עוד מהיותו בתוך הקליקה התקשורתית ולכן הוא הרשה לעצמו לחלק עשרות מיליונים ללא מכרז,גם ל"ידיעות" שפרסמו עליו כתבות מלטפות ומפנקות,גם ל"איילים" שאירגנו עבורו מסעות בחירות והשד יודע למי עוד כי הוא ידע שלא יהיה "לחץ ציבורי" כי אלה שיוצרים את הלחץ הציבורי הם חברים שלו.לכן יכולים לומר היום בפרקליטות שהחשדות נגדו לא עברו את הרף המצדיק חקירה פלילית כי החברים של יאיר לפיד מהתקשורת לא פימפמו ו/או מפמפמים.
כתוב תגובה ל- באום
9
איפה החקירה.
  Prms-24.   1/06/19 17:37
אני רק שואל-איפה החקירה,כי אם מה שמתפרסם באתר הזה נכון ואין סיבה להאמין שלא אז למה עדיין לא חוקרים את אדון לפיד על זה בחשד לביצוע עבירות של-[שוחד-מרמה והפרת אמונים],כי לא קשה לנחש מה היו עושים לביבי במקרה שכזה.
כתוב תגובה ל- Prms-24.
10
ואם זה היה דרעי?! וואיוואי
  גרמני נאור   1/06/19 17:43
אם זה היה דרעי.! כבר מזמן בפייק-פרקליטות היו מעמידים תקציב של 100 מיליון ש"ח, ועשרות חוקרים ופרקליטים שיפשפשו ויחפשו, ויחקרו, ויכרסמו, וידליפו לתקשורת. כמו להקת חולדות.והיו מגישים כתבי אישום נגד כל משפחתו ונכדיו.
כתוב תגובה ל- גרמני נאור
11
10 תגובות ואף לא 1 מופיעה פה??
  צנזורה?   1/06/19 17:58
כתוב תגובה ל- צנזורה?
12
שום דבר לא יעזור
  אורי פ   1/06/19 18:17
הפרקליטות סוברנית להחליט את מי לשפד ואת מי לא. היות והם פועלים בהשראה הפוליטית של אלה המתנגדים לגופי הימין, לעולם לא יאלצו אותם לפתוח בחקירה/בדיקה את אלה שהם חפצים ביקרם. אפשר לכתוב 1000 מאמרים זה לא מחלחל לתודעה הציבורית כמו חקירה "קטנה" של בקבוקים או חשמלאי מועדף.
כתוב תגובה ל- אורי פ
13
שי ניצן חוקר רק אנשי ימין
  לשמאלנים יש אצלו   1/06/19 18:22
כתוב תגובה ל- לשמאלנים יש אצלו
שי ניצן
  דניאל פריידנברג   1/06/19 18:33
שי ניצן - הביתה ומיד!
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
שי ניצן מדיח ומשקר
  יודע   1/06/19 18:34
מה מקור הסמכות המוסרית לדרוש את אמון הציבור בפרקליטות המדינה, לאחר שהנציבה האמונה על ביקורת הפרקליטות, (השופטת הבכירה הילה גרסטל) קבעה מפורשות כי, בראש הפרקליטות, מכהן אדם אשר: פיו וליבו אינם שווים (שקרן) והוא אינו ראוי למעמדו? דברים דומים נאמרו על ידי כבוד הניצב על מערך התביעה כבוד השופט דוד רוזן. כיצד ניתן להאמין לגוף בראשו עומד אדם המדיח את פרקליטי מחלקת בג"צ למסור לבית המשפט העליון מידע כוזב? כך למשל בסעיף 7 לפסק הדין בג"צ 9772/16 נקבע כי על פי המידע שנמסר לבית המשפט העליון בשמו של פרקליט המדינה, מר ארז מוסצ'ו, מתווך בעסקת שוחד בהיקף של 2 מיליון דולר בפרשיות: "מלכה – פישר – דוד" הינו שוטר, כאשר ידוע לפרקליט המדינה כי מדובר ביזם נדלן אשר כלל אינו שוטר? כך למשל נמסר ע"י פרקליט המדינה לבית המשפט העליון בג"צ 7280/17 כי בעדויותיהם של עדי המדינה, לא נמצא בדל ראיה לתיווך לשוחד. זאת תוך סתירה מוחלטת מהמצוין ב "הצהרת התובע", הוגשה בהוראת פרקליט המדינה בעינינו של המתווך לשוחד מר ארז מוסצ'ו ת.פ 28759-05-15. אני אזרח מדינה פשוט ונורמטיבי מזמין את פרקליט המדינה שי ניצן להגן על "שמו הטוב"! לטענתי מדובר בפרקליט מדינה שקרן המדיח את פרקליטיו למתן מידע כוזב לבית המשפט העליון בשבתו כבית דין גבוה לצדק וגורם לעיוות דין בכוונת מכוון.
כתוב תגובה ל- יודע
מדיח
  ומשקר   1/06/19 18:59
יש להעביר לאלתר את שי ניצן מתפקידו. מדובר במדיח ובשקרן סידרתי אשר השחית את פרקליטי מחלקת בג”צ למסור בשמו לבית המשפט העליון, הודעות שקריות בעתירת בג”צ בה הוא המשיב. בג”צ 7280/17. הסעד שם נגע בגניזת חקירה ובדחיית ערר תחת הוראתו של פרקליט המדינה. העתירה הציגה תשתית ראייתית מושלמת לעבירות טוהר מידות של קצין משטרה בכיר המבצע עסקת נדל”ן במעורבותם של יעדי חקירה סמויה, בחקירה עליה פיקד. מח”ש העבירה בכזב את התלונה להליך משמעתי. הליך זה לא התקיים מתוקף הצהרה כוזבת נוספת: “התיישנות”. עוד עולה מאותה עתירת בג”צ כי פרקליט המדינה הדיח את פרקליטת מחלקת בג”צ למסור לבית המשפט העליון הודעות שקריות בעניין עבירת תיווך לשוחד בהיקף של 2 מיליון דולר בתמורה לגניזת חקירות נגד גורמים בעיריית ראשל”צ. בתיק פלילי מספר 28759-05-15 (ערן מלכה רונאל פישר רות דוד) הוגשה “הצהרת תובע” בפרשיית מוסצ’ו . בתגובתו לעתירה בבית המשפט העליון, הצהיר פרקליט המדינה בכזב כי, בעדותם של עדי המדינה לא נמצא בדל ראיה לעניין פרשיה זו. מדובר בשקר בוטה של פרקליט מדינה שקרן סידרתי. שמי ידוע אני מזמין את שי ניצן ואת הפרקליטה המייצגת בעתירה שם להגן על “שמם הטוב”.
כתוב תגובה ל- ומשקר
14
לפיד מצטרף לחבורה
  א.ל. רמת-גן   1/06/19 18:57
עלילות יאיר לפיד-איילים מפורטות בפירוט רב בכתבה הזו של יואב יצחק. לאלה ששכחו כאן המקום להזכיר עוד שתי פרשיות בנות כחודשיים ימים שפרקליטות המדינה נמנעת מלהתייחס אליהן: 1) נציב הביקורת על הפרקליטות השופט דוד רוזן,מפרסם שמח"ש ושי ניצן סיכלו חקירת חשדות נגד המפכ"ל לשעבר דנינו , למרות המידע המפליל. 2)מבקר המדינה מפרסם,שהמפכ"ל לשעבר אלשייך רצה להתחייב לרכוש,בפטור ממכרז את המערכת של חב' הממד ה-5 של בני גנץ ב-50 מליון ש"ח,על אף שהדבר לא היה בסמכותו. אם ביבי לא מעורב - אז יש הנחיה לא לחקור?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
15
ערוץ 20 תכנית תחקירים בהנחיית
  מייק   1/06/19 19:10
יואב יצחק, היגיע הזמן שהצבור יחסף לדברים שהשמאל מאתרג
כתוב תגובה ל- מייק
16
גועל נפש!;
  מזועזע   1/06/19 19:25
שי ניצן מבטא את כל הסחי, השחיתות ועיוותי הדין של הפרקליטות. בושה למדינת ישראל שמחזיקה אותו כפרקליט המדינה.
מזמן היה צריך להיות מודח מתפקידו אם לא למעלה מזה.
כתוב תגובה ל- מזועזע
17
תועמלנים עם שיטות מהעבר ההוא
  יוסי מ.   1/06/19 21:04
הו גבלס גבלס, הנה גוללים עפר מעל עיניך, חכה ותראה לאן הם עוד יגיעו "}עיתונאים" ו"תחקירנים " של "המחנה הלאומי", אבל אל דאגה, סופם יהיה כסופכם, ורק הרעל והזוהמה שהם פולטים, ישארו איתנו עוד הרבה אחרי שראש משפחת הפשע, אלילם של השוטים וההוזים יצעד מעדנות בשערי מעשיהו. .
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
18
אז מה אם לפיד נתן 30 מיליון ??
  בני דוד   1/06/19 21:18
אז מה אם לפיד נתן 30 מיליון ללא מכרז לעמותה שלפי הדרג המקצועי העבירה כסף למקורבים לפי הכתבה ?? אז מה אם בתמורה מימנו לו כנס בחירות בניגוד לחוק ?? זה שוחד ??? מה פתאום. פשוט מתוך הערכה על זה שהועברו להם עשרות מיליוני שקלים ללא מכרז ובניגוד להחלטת הדרג המקצועי ע"י שר האוצר המוערך יאיר לפיד - החליטו בתמורה לממן ליאיר לפיד כנס בחירות בניגוד לחוק ולקרוא לאנשים להגיע תוך מימון כל הסיפור . למה שוחד ?? למה ??? - פשוט תן וקח. אם זה לפיד לא חוקרים - לא שוחד - לא מעניין - חוסר עניין לציבור - לסגור מהר ובשקט. אם היה מדובר בחמגשיות שקשורות למעון ראש הממשלה בשווי 1,000 ש"ח - אז היו משקיעים 100-200 מיליון שקל בחקירות. זה משהוא עם עניין לציבור.
כתוב תגובה ל- בני דוד
19
עמותת איילים - התיישבות
  אוהג   1/06/19 22:13
עמותת איילים עושה עבודת קודש ביישוב הנגב והגליל.כל מי שתוקף אותם הוא אידיוט
כתוב תגובה ל- אוהג
20
אריה אבנרי פעל נגד השחיתות
  סיישל.   1/06/19 22:13
באופן כללי. העיתון הנהדר הזה לשעבר ולמצער, הפך לעיתון מפלגתי מהרגע שאריה אבנרי ניפטר. מקווה שיאיר לפיד יגיב על האשמות נגדו -בדרך המקובלת.
כתוב תגובה ל- סיישל.
21
למה לא חוקרים
  יוסף מלמוד   1/06/19 22:28
1. לפיד =מלח הארץ. כתב במחנה..אשכנזי.יקיר ידיעות אחרונות =תן וקח.תן תקשורת קח פרסומי "יש עתיד" במיליונים. יקיר התקשורת בטלביזיה. 2. הוא לא ביבי לכן, ממש לא רלבנטי להציג אותו כפושע. הוא לא שייך לבבונים. לא ביבי ..לא דרעי..לא מתעסקים. וגם "ביבי אשם עד שלא יוכח אחרת. ורק לא ביבי" רק לא ביבי = כחול לבן לפיד נמצא בחברה מעולה.פרקליטת מחוז - רות דויד. מפכ"ל משטרה - דנינו. אצלם מבחן בוזגלו עובד נהדר. לא בוזגלו לא חוקרים. שי ניצן לא מתעסק עם כאלה הוא עסוק מאד וממציא תקדימים משפטיים. עוד יקראו עליו בספרי המשפטים.
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
22
למה לא חוקרים
  יוסף מלמוד   1/06/19 22:28
1. לפיד =מלח הארץ. כתב במחנה..אשכנזי.יקיר ידיעות אחרונות =תן וקח.תן תקשורת קח פרסומי "יש עתיד" במיליונים. יקיר התקשורת בטלביזיה. 2. הוא לא ביבי לכן, ממש לא רלבנטי להציג אותו כפושע. הוא לא שייך לבבונים. לא ביבי ..לא דרעי..לא מתעסקים. וגם "ביבי אשם עד שלא יוכח אחרת. ורק לא ביבי" רק לא ביבי = כחול לבן לפיד נמצא בחברה מעולה.פרקליטת מחוז - רות דויד. מפכ"ל משטרה - דנינו. אצלם מבחן בוזגלו עובד נהדר. לא בוזגלו לא חוקרים. שי ניצן לא מתעסק עם כאלה הוא עסוק מאד וממציא תקדימים משפטיים. עוד יקראו עליו בספרי המשפטים.
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
23
למה לא חוקרים
  יוסף מלמוד   1/06/19 22:28
1. לפיד =מלח הארץ. כתב במחנה..אשכנזי.יקיר ידיעות אחרונות =תן וקח.תן תקשורת קח פרסומי "יש עתיד" במיליונים. יקיר התקשורת בטלביזיה. 2. הוא לא ביבי לכן, ממש לא רלבנטי להציג אותו כפושע. הוא לא שייך לבבונים. לא ביבי ..לא דרעי..לא מתעסקים. וגם "ביבי אשם עד שלא יוכח אחרת. ורק לא ביבי" רק לא ביבי = כחול לבן לפיד נמצא בחברה מעולה.פרקליטת מחוז - רות דויד. מפכ"ל משטרה - דנינו. אצלם מבחן בוזגלו עובד נהדר. לא בוזגלו לא חוקרים. שי ניצן לא מתעסק עם כאלה הוא עסוק מאד וממציא תקדימים משפטיים. עוד יקראו עליו בספרי המשפטים.
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
24
שי ניצן המושחת הגדול ביותר
  דורון.צ   1/06/19 23:20
ובדיוק מזה אנחנו דואגים. שה"רף" וה"סביר" וה"מידתי" נקבעים על ידי אנשים שדרך חייהם שזורה בשחיתות גלוייה לכל , ובדיעה שלאחרים אין הטאץ' לקבוע את עוצמתם של ביטויים אלה. מושחתים הבייתתתתהההה
כתוב תגובה ל- דורון.צ
25
שי ניצן
  לפיידות   2/06/19 00:06
עזבו אתכם משי ניצן. הוא עסוק כבר המון זמן בניסיון סיכול ממוקד וחרתני ב נתניהו את שי ניצן לא מבלבלים עם עובדות. עובדות זה שייך רק ליואב יצחק ולימנים העם. שי ניצן לא יחקור את חברו הטוב לפיג . הוא פועל תקדימית למען סיכולו הפרטני של נתניהו. ועל זה שי ניצן ישלם בסופו של דבר. משפטית כשתוחלף החונטה . בקרוב ויושלך לכלא .
כתוב תגובה ל- לפיידות
טעות1
  טעות   2/06/19 00:22
חברו הטוב לפיד.!(לא לפיג)
כתוב תגובה ל- טעות
טעות
  טעות דפוס   2/06/19 00:36
טעות חברו הטוב לפיד לא עם ג.
כתוב תגובה ל- טעות דפוס
26
אי אפשר ככה להדיח את ניצן
  גלעד קדומים   2/06/19 01:30
צריך לאסוף מספיק חומר כדי להעמידו לדין.
כתוב תגובה ל- גלעד קדומים
27
מי אמר ששי ניצן והפרקליטות
  קובגר   2/06/19 09:10
נוקטים בדרך של איפה ואיפה.....לא יכול להיות.... ומה עם דוח השופט רוזן על הטיוח של ניצן......לא יכול להיות...
כתוב תגובה ל- קובגר
אמר
  מי   2/06/19 12:23
שלא אספו . יש בין היתר את השופטת שטענה ששי ניצן מפלה בין לבין .יש טענות ודברים לגביו. יש עוד .אוספים חומרים. ויושלך לכלא הניצן הזה לבסוף
כתוב תגובה ל- מי
28
אני אוהבת את יואב יצחק!!!
  אחת מהעם   2/06/19 14:45
חבל שרוב התקשורת בישראל איננה כמוך איש יקר.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
29
לכלא
  כורנויס   2/06/19 15:17
יאיר נא להתפנות במהירות לקלבוש. שם מקומך הטבעי
כתוב תגובה ל- כורנויס
30
יואב אתה קרן אור באפלה..אמת
  כבודדד   2/06/19 20:14
כתוב תגובה ל- כבודדד
31
בהצלחה למדינה דמיונית!!!
  אקטואלי   3/06/19 00:43
פעם היתה מדינה שבה החליט שופט בצעד מבריק כמו הברק, שהכל הוא עניינו של ביהמ"ש. מאז ועד היום אזרחי המדינה נהפכו להיות מומחים בחוקים, במשפטים, ובעריכת דין. אזרחי המדינה נאלצו להכיר את החוקים כי כל דבר הצריך עורכי דין. במדינה הזו לא יכולת לזוז ללא עו"ד צמוד. האבסורד הגיע גם לצבא של אותה המדינה, וגם שם החיילים והמפקדים היו צריכים עו"ד צמוד על מנת שיגיד להם מה לעשות. השופטים והיועצים המשפטיים הפכו להיות במדינה הזו מלכים – הם אומרים וכולם עושים (מאוד ממושמעים). אך אין עליהם שום אחריות. הם החליטו אפילו לבטל חוקים יסודיים שהפרלמנט במדינה החליט בעבר עליהם. גם המשטרה במדינה זו לא מתפקדת כפי שהאזרחים ציפו ומצפים ממנה, המשטרה לא טיפלה כיאות בתאונות הדרכים ולא בנשקים ובאמל"ח שהיו בידי אזרחים רבים, ולא בפשיעה החקלאית, ולא באירגוני הפשע, ולא בדמי החסות, ולא בגזל האדמות, ובעוד נושאים רבים. בעבר חלק מהבכירים במשטרה פוטרו בבושת פנים עקב מעשים לא ראויים. הבכירים במשטרה חששו שהאזרחים ימשיכו לצחוק עליהם ולכן קם אדם בכיר מאוד במשטרה והחליט שזה הרגע לשים סוף לסיפורי הצחוקים של האזרחים, הוא חיפש חומר מרשיע על הבכירים ועל האזרחים שבמדינה זו, והכניס את החומר שאסף לכספת. כך שיהיה בידיו בעתיד לאיים ולהפחיד את בכירים ואת האזרחים. כל החומר בכספת נקרא בשם הקוד "שלא יצחקו יותר". במדינה זו, הבין העיתון "ידיעות ראשונות" שהשיטה במשטרה עובדת נהדר - הבכירים במדינה פוחדים לדבר ולעשות את עבודתם "למען הציבור", כי אולי יש עליהם חומר מרשיע. העיתון התחיל גם הוא לאסוף חומרים על בכירים. היו בכירים שהוא ליטף בכתבות מפנקות, ויש כאלה שחטפו ממנו בכתבות לא מחמיאות כלל. הבכירים שקיבלו ליטופים השקיעו סכומי עתק בפרסומות ובכתבות דווקא בעיתון "ידיעות ראשונות". (למרות שהיו עוד עיתונים במדינה זו). העיתון "ידיעות ראשונות" אפילו ניסה לסגור עיתון מתחרה "המדינה היום", וזאת בעזרת בכירים במדינה, ואיך לא? גם בעזרתם של יועצים משפטיים של העיתון "ידיעות ראשונות", שנתנו לבכירים במדינה זו חוות דעת - שניתן לסגור את העיתון המתחרה ולפגוע בו כלכלית. ברור שאין "ארוחות חינם", והמיליונים "רצו מיד ליד". בסופו של דבר המהלך לא צלח, ופגע במיוחד בעיתון "ידיעות ראשונות", כי זה חזר אליו כבומרנג. נראה שעיתון "המדינה היום" מאוד מצליח מאז, בקרב אזרחים רבים במדינה זו. לאחרונה במדינה הזו, השופטים שחוששים למעמדם הרם, החליטו שגם הם, כפי שעושים אחרים, ירכזו מידע כנגד אזרחים שמתבטאים כנגדם בתקשורת. מידע זה יהיה חשוב במיוחד כאשר אזרח יגיע לביהמ"ש להישפט על עבירה פעוטה כלשהי שעשה, לשופט תהיה הזדמנות לנקום בו על התבטאות שאמר בעבר כנגד מערכת אכיפת החוק. השופטים במדינה זו התחילו להיות לכאורה כמו אחרוני הפושעים והמאפיה. השופטים במדינה זו טוענים שזו עלילה ואין כזה מאגר מידע. הרבה אזרחים ממדינה זו טוענים "שלא יעבדו עליכם" – ואומרים שבוודאי שיש. יש אזרחים שטוענים שיש מאגר נוסף הנקרא "מאגר פלטינה" שבו יש רשימות של שופטים שנכשלו בבחינות ובכל זאת מונו לשופטים ושיש שופטים שהצליחו בבחינות ובכל זאת לא מונו לשופטים. למרות שהאזרחים מצפים לרמה גבוהה ולרף גבוה מהשופטים זה לא קורה במדינה זו. זה אולי מראה שבמדינה הזו אין שקיפות וכנראה שקרניי השמש לא חדרו למערכת המשפט והכל נעשה לכאורה במחשכים. ברור שאם המדינה הזו רוצה להמשיך להיות דמוקרטית, אין מקום להתנהגות כזו של מערכת אכיפת החוק בה. הרבה אזרחים ממדינה זו מתקוממים ומרגישים שאין להם אמון במערכת אכיפת הח
כתוב תגובה ל- אקטואלי
32
למדינה הדמיונית בהצלחה
  אקטואלי   3/06/19 16:07
ברור שאם המדינה הזו רוצה להמשיך להיות דמוקרטית, אין מקום להתנהגות כזו של מערכת אכיפת החוק בה. הרבה אזרחים ממדינה זו מתקוממים ומרגישים שאין להם אמון במערכת אכיפת החוק על שלוחותיה הרבות, כנראה בצדק רב. בנוסף יש הרגשה שמערכת המשפט במדינה זו, מכבדת יותר את זכויותיהם של האויבים מאשר את זכויותיהם של אזרחי המדינה הזו. (עשרות חיילים נהרגו לשווא במדינה זו עקב "יחס הומני" לאויב, התחשבות מוגזמת בו, והוראות פתיחה באש שמסרסות את חיילי המדינה הזו). מאוד מוזר שזה המצב במדינה זו, זה נובע כנראה שאין "כבוד עצמי", אין "עמוד שדרה", ויש זלזול בערך הלאום, כנראה שיש אג'נדה מסוימת לשופטים במדינה זו. אולי קיימת בעיה נפשית קשה ופסיכולוגית, בגנים של חלק קטן מאזרחי המדינה הזו. (לשם השוואה, כמו שאצל היהודים כשירקו עליהם בגלות טענו שזה גשם, וזאת על מנת לא להגיב ליריקות ולפרובוקציות של הגויים). בנוסף, למדינה הזו הגיעו עשרות אלפי מסתננים ומהגרי עבודה, שהבכירים בה לא מצליחים לגרש אותם חזרה למדינותיהם, וזאת עקב החלטות הזויות לכאורה של השופטים במדינה זו. אזרחים במדינה זו טוענים כי חלק מהשופטים במדינה זו מנותקים מהעם, שהם חבורה סגורה, "שחבר מביא חבר", שהשופטים מרגישים שהם "חצי מהיושב במרומים", עד כדי כך שהשופטים אפילו מצליחים לקרוא גם כליות ולב, (למשל אצל היהודים זאת תכונה - של היושב במרומים ואין מלבדו). יוצא שבמדינה זו כל האיזונים בין הרשויות השונות יצאו מכלל שליטה, ברור שהאזרחים במדינה זו מצפים מהבכירים "שיעשו סדר" בהקדם ולאלתר. אין כל ספק שאחרי החלטות הזויות רבות, דברים ישתנו לטובה, הם חייבים להשתנות!!! האזרחים במדינה זו מבינים שזה לא יהיה קל, כי השופטים במדינה זו לקחו סמכויות לא להם, והם לא יהיו מוכנים לוותר על הסמכויות שלהם כעת – השופטים מחזירים "מלחמה שערה", גם השופטים לשעבר, שכעת בפנסיה, יצאו למאבק הזה בתמיכת התקשורת ואחרים, כנראה שהם רוצים להשאיר אחריהם "מורשת מפוארת". במדינה זו יש חוקים ותקדימים, שאפשר להסתמך עליהם, אבל השופטים במדינה זו החליטו שהם קובעים את כל הכללים, עד כדי כך שהם יכולים גם להסתמך על אינטואיציה בלבד. המצב הגיע לאבסורד, למשל גם כאשר יש הסכם בין שני צדדים, וההסכם חתום על ידי עורכי דין גם אז הם יכולים לפרש את הכוונות הנסתרות שהיו מאחורי המילים שנכתבו, וכל מה שכתוב בהסכם הוא בעצם רק המלצה, ולפעמים לא רלוונטי לאותו דיון. הרבה אזרחים במדינה זו טוענים שהמדינה צריכה להיות בסדר עדיפויות עליון מעל כל מחלוקת ובוודאי מעל כל מורשת. האזרחים חוששים לעתידה של מדינה זו. האזרחים במדינה זו מצפים בכיליון עיניים, שיקום מנהיג ויעשה סדר בנושא הפרדת הרשויות, כי במצב הנוכחי יהיה קשה להמשיך הלאה. אין כל ספק כשיהיה סדר חדש ויקוצצו הסמכויות כפי שהיו לשופטים בעבר, זה תהליך שחייב להיות אם בהסכמה או "במלחמה" (בסבנג וגמרנו) הרבה אזרחים יגידו אז שהשופטים במדינה זו "הרוויחו זאת ביושר רב". למרות הקלקולים הנ"ל המדינה הזו מאוד מצליחה בעולם, ואזרחי המדינה במצב טוב מאוד, לדוגמה, הרבה מהם נוסעים לחו"ל ורואים עולם. המסעדות מלאות בסועדים, האזרחים קונים הרבה מאוד וחלקם רוכשים מכוניות חדשות. השכנים של המדינה הזו מתקנאים בה ובאזרחיה, ורוצים לכבוש אותה, עד המילימטר האחרון. כולל הרג ללא הבחנה של אזרחיה של המדינה הזו – תינוקות, ילדים, נשים וזקנים. עד היום נהרגו אלפי אזרחים תמימים בפעולות הטרור של השכנים של המדינה הזו. כל הניסיונות לשלום אמיתי עם השכנות שלה לא צלח, וכנראה גם לא יצלח בעתיד. במדינה
כתוב תגובה ל- אקטואלי
33
מדינה דמיונית בהצלחה רבה לך
  אקטואלי   4/06/19 00:05
השכנים של המדינה הזו מתקנאים בה ובאזרחיה, ורוצים לכבוש אותה, עד המילימטר האחרון. כולל הרג ללא הבחנה של אזרחיה של המדינה הזו – תינוקות, ילדים, נשים וזקנים. עד היום נהרגו אלפי אזרחים תמימים בפעולות הטרור של השכנים של המדינה הזו. כל הניסיונות לשלום אמיתי עם השכנות שלה לא צלח, וכנראה גם לא יצלח בעתיד. במדינה זו, טוענים חלק גדול מהאזרחים, ששלום אמיתי עם השכנים לא יהיה גם בעוד 50 שנה. לפיכך הוחלט שכל שטח הוא חשוב לקיומה של אותה מדינה, ואסור למסור אף מילימטר שלה לשכנים, כאמור, הרוצים בעצם לחסל סופית את המדינה המצליחה הזו. המדינה הזו תצטרך לחיות על החרב ולכן הצבא שלה ומפקדיו חייבים להיות כל הזמן על המשמר 24/7 – במשך כל ימות השנה. האם היועצים המשפטיים מאפשרים לצבא של המדינה הזו, להשתמש בכל האמצעיים העומדים לרשותם על מנת לנצח ניצחון מוחלט? הרבה אזרחים במדינה זו טוענים שלא, ושיש הרגשה לאזרחים שהם אפילו מסרסים את כוחות הביטחון במדינה הזו, על מנת שכל הזמן יהיה תיקו במלחמות, ושלא יהיה "ניצחון מזהיר" ושלא תהיה הכרעה וכניעה של האויבים שלה. האם זו מילה גסה לנצח בקרבות ולהכריעה מלחמות? הרי בעולמנו אף אחד לא טוען שחובה שיהרגו במלחמות אותה כמות שווה - אותה מידה, של חיילים משני הצדדים. במילים אחרות שתהיה "מידתיות". הצבא של מדינה זו חייב להגיע להכרעות ולניצחונות ולא כל פעם "לדאוג " שיהיה תיקו. אף אחד לא רוצה להגיע "למלחמת 100 השנה". מפקדיי הצבא של מדינה זו חייבים לדאוג שהאינטרס שלהם יהיה תמיד חיי החיילים, ובשום פנים ואופן לא לסכן את חיי החיילים על חשבון אזרחים של האויב, ובוודאי לא להתגאות בפומבי על מעשים לא אחראים שלהם, כדוגמת סיכון חיילים לטובת לוחמי האויב ואזרחי האויב. הרבה אזרחים ממדינה זו טוענים שנהרגו בעבר עשרות חיילים ואפילו מאות, עקב הרצון להיות "הומני" במבצעים ובמלחמות של מדינה דמיונית זו. אין כל ספק שיש נושאים שיש לתקן במדינה הזו, זה לא פשוט כלל, אך חובה לשנות דיסקט. לדוגמה - במערכת המשפט, המשטרה, מערכת החינוך, התקשורת, הבריאות, תשתיות ועוד. השאיפה היא תמיד לשפר, לתקן, ליעל, להצטיין ולהצליח. בעשור האחרון חלק גדול מאוד שופר ותוקן. לשמחת אזרחיה של המדינה הזו מגמת השיפור היא בעלייה מתמדת. מהרבה סיבות, המדינה הזו הפכה להיות מעצמה אזורית – רק לקנא בה!!! ומצד שני חובה לתקן את העיוותים שעדיין קיימים בה, לטובת כל אזרחיה. אני מאחל מכאן למדינה הדמיונית הזו, וגם לכל אזרחיה המדומיינים , הרבה הצלחה בהמשך הדרך. זה סתם סיפור על מדינה דמיונית שלא קיימת במציאות. כל אחד מקוראיי הסיפור הדמיוני הזה יכול להחליט אם הוא היה רוצה בחלומותיו לגור במדינה דמיונית זו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il