|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
קובי ברדה
קובי ברדה  |  
המוסדות (הנהלת קמפוס, משטרה וכו) מבועתים ובוחרים להתמודד בסגירת הקמפוס מוקדם מהרגיל או עיטוף הפסל ו/או שמירה עליו עם כוחות שיטור, אבל השינוי לא יוכל להגיע מפלסטרים שכאלה
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלאכתנו כשופטים טובלת באהבת אדם
מאת: אסתר חיות  |  06/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טובלים ושרץ בעטם
  Psychaetrist   6/06/19 22:32
לדעתי יש בכותרת "א" מיותרת. צ"ל: מלאכתנו כשופטים טובלת באהבת דם (יהודי ובפרט ביו"ש ובדרום ת"א)
לדעתי זו חבורת רשעים רודפת מאוסה. יש לשפוט את חבריה בבית דין מיוחד של העם ולקחת בחשבון גם את המשפט העברי בפסק הדין וגזר הדין.
כל ארגוני הפשע במדינה ביחד לא מזיקים כמו שופט "עליון" בודד, לדעתי.
כתוב תגובה ל- Psychaetrist
תוספת
  ארי כספי   7/06/19 07:44
הם גם רואים את עצמם כמו שליחי האל עלי אדמות. יודעים הכל יותר טוב מכולם במיוחד את מי להוסיף אליהם.הכי חמור, שיש אנשים שאינם חושבים כמותם.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
אפשרי לשנות את הכותרת למרבה
  למגיב   7/06/19 09:55
הצער גם ל: טובלת בשנאת הימין והמתנחלים.......
כתוב תגובה ל- למגיב
2
למה לקחו את הנבלות האלה
  אורח   7/06/19 02:39
לטיול בחו"ל על חשבוננו. אין עבודה בבתי המשפט?
כתוב תגובה ל- אורח
3
בהעדר משוב ואור השמש
  אוליבר וונדל   7/06/19 04:26
המשפטים הללו ממש צורמים את האוזן ההתנשאות הזו שמדמיינת חיבור לאנשים,כאשר העם חושב שיש כאן ניתוק מוחלט פשוט לא יאמן. בהנחה שהיא באמת חושבת כך, הניתוק הוא ממש אין-סופי,כמו האשליה. אם היה לה חיבור ממשי לאנשים שבארצנו,היא הייתה מבינה מזמן, שחובה להשליך לפח את כל היומרנות שהכול שפיט חוץ ממערכת המשפט, לזרוק רחוק את זכות העמידה שאינה מוגבלת לנפגעים, וכן את ההכרח לדרוש תום לב , מעמותות לא ציוניות שמשתמשות בדמוקרטיה לחיסול המדינה. החיבור לאנשים היה מזרים את הנתונים הללו להבנה ,שכרגע כל המערכת מנותקת לחלוטין מכל אזרחיה.
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
4
שאלה לנשיאת
  העליון   7/06/19 11:07
לאור האמירות הבאות שאלות לנשיאה. נשיא המדינה ראובן ריבלין: "כנופיית שלטון החוק" היועמ"ש לממשלה אביחי מנדנבליט: "הפרקליטות תופרת לי תיק" כבוד הנציבה על מערך התביעה, השופטת הילה גרסטל, על פרקליט המדינה שי ניצן: "פיו וליבו אינם שווים והוא אינו ראוי למעמדו" כבוד הנציב על מערך התביעה השופט דוד רוזן, על בכירי הפרקליטים: "פגמים חמורים ואי אמירת אמת בבית המשפט" מה צריך עוד להתרחש קודם שתתקבל החלטה מערכתית להעביר את השקרן שי ניצן מתפקידו? מה צריך עוד להתרחש קודם שתיערך רפורמה יסודית ומנקה בפרקליטות המדינה? מה צריך עוד להתרחש קודם ששופטי בית המשפט העליון יפנימו כי ללא צעדים אקטיביים מצידם, לא ניתן יהיה לשקם את אמון הציבור במערכות האכיפה והמשפט?
כתוב תגובה ל- העליון
5
שופטים חובבי מחבלים
  במציאות מדובר   7/06/19 12:14
כמו שחיות היתה בעד איחודי משפחות פלשתינים לתוך ישראל ולמרבה המזל הרוב הכריע אחרת. הרוב בבג"צ הוא עדיין שמאל קיצוני שפועל לחבל בבטחון המדינה וכדי לפגוע בממשלת הימין.
כתוב תגובה ל- במציאות מדובר
6
לזכותה ייאמר...
  עובד 1   7/06/19 16:15
על אדמת פולין, בטקס באושוויץ, זו הזדמנות מצוינת להתחיל לקשקש על איך אנחנו דומים לנאצים, איך מזהים כאן תהליכים ואיך היהודים לא למדו את הלקח מהשואה וכל שאר השטויות. לזכותה יש לומר שעמדה בפיתוי, וגם זה משהו בימים אלה שמזהי התהליכים למיניהם חוגגים על כל יום שואה או טקס בגרמניה.
כתוב תגובה ל- עובד 1
7
שקרנות ועיוות המציאות1
  שפרירית   8/06/19 06:48
כמה שקרנות כמה עיוות המציאות אפשר בהצהרה אחת! שלטון החוק??? כל מה ששופטים עושים הוא בעיני השמאל "שלטון החוק" גם אם הם פורעי חוק הרי שופטים הם אלה שאינם מקיימים את החוק. החוק הינו כפי שכתוב בספר החוקים, כפי שהכנסת חוקקה. החוק נכנס לתוקפו באם יש רוב לחוקקו לעומת מתנגדים לו אם ישנם. לכן חוקי הכנסת הם ביטוי לרצון העם ברובו מה שאינו מוצא חן בעיני האופוזיציה והמשפטנים הדוגלים בה. הם שופטים מחליטים על דעת עצמם לפסול חוקים שהכנסת חוקקה. הם מתנהגים כאילו אין חוקים. אך זה אינו הכל, איש לא הסמיך את בית המשפט לעשות זאת! לגוף שלטוני מותר לעשות רק מה שהחוק הסמיכו מפורשות. לכן פעמיים השופטים הם פורעי חוק. התרוץ המגוכך לכך הינו שדמוקרטיה איננה שלטון הרוב אלא שלטון הערכים שהם שלהם כמובן. בניגוד לטענה שקרית זאת דמוקרטיה פרושה שלטון העם ושלטון העם פרושו רוב העם, לכן מתקיימות בחירות כדי לקבוע מי ישלוט לפי רצון רוב העם! ------------------------------------------------------- כל זאת גם אם היועץ המשפטי מנדנבליט שואף להבחר לשופט על ידי השופטים והוא רוצה להשביע את רצונם היועץ המשפטי מנגנבליט מזהיר בעזות מצח מפני שרירות המדינאים בעוד שאנו האזרחים סובלים משרירות המשפטנים. עילות כמו סבירות ומידתיות ועוד בטענה שאלו עוזרים להתגבר על חוקים "לא חוקיים" או "לא חוקתיים". חוק הוא חוק ואינו יכול להיות "לא חוקי" ובאין חוקה גם אינו יכול להיות "לא חוקתי" אלו אינן אלא דרכים לעקוף ולבטל חוקים. מנדנבליט גם בחוסר יושרה טוען כי ביטול עילות אלו אינן החזרת המצב לקדמותו אלא דוקא זה לדבריו המצאה חדשה – כלומר הופך עובדות עלפיהן. -------------------------------------------------------- בית המשפט לעומת זאת "נלחם על מעמדו" מעמדו הרם שהוא כל כך רם עד שהוא רואה זכות לבטל את שאר הרשויות. בית המשפט לדעת השופטים חייב להיות חזק ועצמאי שפרושו לפי שיטה זו להשתלט על שאר הרשויות הנבחרות על ידי העם. "נשיאת" בית המשפט העליון השופטת חיות מתלוננת על כך ש"מנסים לפגוע בסמכויות הרשות השופטת" היא איננה מציינת שהיא זו הפוגעת ללא הרף בסמכויות שתי הרשויות הנבחרות. עוד טוענת כי שאלת היחסים בין הרשויות איננה פוליטית אלא נוגעת לבסיס התשתית המשטרית כנראה לפיה שאלה של עקרונות מופשטים שרק בית המשפט כמובן מומחה בו... ------------------------------------------------------- כמו כן בית המשפט מסכים לעקרון הדברות פתוחה בין הרשויות מתוך כבוד הדדי. כמובן שזה בתנאי שהרשויות הנבחרות המדינאיות שואלות את פי בית המשפט מתוך כבוד וביטול עצמי. לעומת זאת לפי שיטה זו לא יעלה על הדעת שגם על בית המשפט להדבר עם הרשויות הנבחרות האחראיות למדיניות ולנהוג בהן כבוד. לשיטת בית המשפט הוא רשאי להחליט על דעת עצמו ולכפות את דעתו על שתי הרשויות האחרות ועל העם. הכבוד ההדדי צריך להיות רק חד סיטרי אחרת זהו "שיח משולח רסן ועולב".. לשיא מגיעה השופטת חיות כאשר היא כצפוי מציינת את שלטון החוק כצידוק להתערבות ולפסילת וביטול החוקים..
כתוב תגובה ל- שפרירית
הגיע הזמן שמנדלבליט יוותר על
  ויתור על העליון   8/06/19 15:39
משרת שופט בעליון וישוב להיות איש ישר והגון, כיאה לחובש כיפה ושומר מצוות. לא יקרה שום דבר לכבודו מנדלבליט אם הוא לא ישרת בבג"ץ. הרי האיש עושה שקר בנפשו, בידעו היטב מי הוא בג"ץ וכמה עיוותים נוראיים יש סביבו.
כתוב תגובה ל- ויתור על העליון
8
שקרנות ועיוות המציאות2
  שפרירית   8/06/19 06:58
פסקאת התגברות? זו שבית המשפט עתה כל כך מתנגד לה, היא הצעתו של אהרון ברק. שופטים כבר דאגו לדרוש להתקבלות התנגדות רוב של 70 אחר כך 80 חברי כנסת. הם כמובן רואים לעצמם זכות לקבוע זאת. כך או כך בלתי אפשרי להשיג כזה רוב, מה שמבטל את קיומה. באמת אין צורך בה כי היא רק תתן גושפנקא לבית המשפט כאילו מעשי השופטים פורעי החוק שאין גבול לחוצפתם הם חוקיים. במקום זאת יש לחוקק את חוק יסוד החקיקה ולקבוע מפורשות שאסור לשופטים לפסול חוקים. לכל היותר אולי מותר להם להעביר ביקורת על חוקים ולהמליץ דבר זה או אחר. החוקים הקיימים צריכים להספיק לכך שלשופטים אסור לנהוג בניגוד לחוק, אך שופטים הם פורעי חוק חוצפנים. לחוק צריכה להתוסף פסקאת עונש חמור. העונש צריך להיות פיטורין מיידיים ללא פיצויים, ללא גמלא וקנס כבד מאוד חליטת רכוש! -------------------------------------------------------- בנתיים כיון שבית המשפט שם את עצמו מעל לכנסת, הוא השליט את עצמו על העם. כאשר מתנגדים לרודונות השופטים מייד הם מזכירים את הדמוקרטיה שהיתה גרמניה ואת הנאצים שביטלוה. אכן ישראל היא דמוקרטיה והמשפטנים עושים הכל לבטלה לבטל את הכנסת ולא לאפשר לה לשלוט. זה בדיוק כפי שהיטלר עשה כאשר ביטל את הפרלמנט. בדיוק כמו היטלר שופטים טוענים שיש להם יתרון ללא כל יחס והם צריכים להחליט והם יודעים מה טוב. לשיטת "הנשיאה" אסתר חיות: אם הכנסת תרצה לשנות זאת הרי שמערכת המשפט "תילחם על מעמדה" ולא תשתוק לנסיונות "לפגוע בסמכויותיה" – אלו שמעולם לא ניתנו לה... הייל שופטים הייל 0מול הייל היטלר. בדאגה לשלום ישראל הם באמת דומים להיטלר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
9
השערוריה האמיתית
  משה, עורך-דין   8/06/19 14:31
השערוריה האמיתית בדיווח זה, היא העובדה ש-52 שופטים ורשמים, משני המינים כמובן, נטשו את אולמות המשפט שלהם בימי עבודה ונסעו לביקור באושוויץ. לדעתי אין שום הצדקה לביקור באושוויץ, כי זה רק מעשיר את קופת העם הפולני, שאינו ראוי לכך, ואת כיסיהם של ארגונים ויחידים בישראל ובחו"ל העושים מנסיעות מיותרות אלו הון רב. אדם נורמלי אינו זקוק לביקור באולם שבו נרצחו רבבות יהודים בגז, כדי למשש את הקירות ולדעת בדיוק כיצד המקום נראה. הוא אינו לומד שם מאומה שלא יכול ללמוד מקריאה או מביקור ב"יד ושם" בירושלים. הרי גם באושוויץ הוא אינו ממשש את ערימות המשקפיים, השיער או הבגדים, ולאדם נורמלי אין כל צורך במישוש פרוורטי כזה כי די לו במראה עיניו - הקיים גם ב"יד ושם". לאחר קריאת ספרים רבים על השואה, אני מסוגל לדעת איך המקום נראה גם בלא שביקרתי שם. אני מסוגל לדמיין אפילו את הריחות. וממילא, מי שלא קרא ספרים רבים על השואה, אושוויץ מהווה עבורו עוד מחנה צבאי עם בניינים שחורים, שרבים כמוהו יש בעולם. לא ארחיב בנושא זה, ואסתפק כאן בציון השערוריה שבהפסקת עבודתם של עשרות השופטים והרשמים (52!), לצורך הנסיעה. גם אם עשו הכל בריצה, ללא שום ביקור נוסף וללא ה"שופינג" המושך ישראלים כה רבים לפולין הזולה-יחסית, אלא רק אושוויץ ומיד בחזרה הביתה - הם נעדרו מעבודתם, באורח מעשי, לפחות 4 ימי חול שהיו ימי עבודה של בתי המשפט. ובאמת, מי הישראלי הנוסע כך לחו"ל הלוך ושוב ללא שום סטיה ועיכוב?. מאחר שמדובר בימי עבודה רגילים, ברור שבוטלו עשרות דיונים ונדחו למשך זמן רב, לעוגמת נפשם הרבה של המתדיינים. וכל המכיר את העומס הרב בבתי המשפט, כאשר בבית המשפט העליון לבדו ממתינים תיקים רבים לסיומם זה שנים ארוכות, אינו יכול שלא להביע פליאה על שמנהיגת השופטים הרשתה שערוריה זו ואף השתתפה בה בעצמה, לצד השתתפות גם בשבוע של עורכי הדין באילת ולצד עיסוקיהם של שופטים בכל מיני פעילויות ציבוריות. ינסה ערוך-דין לבקש דחיית דיון בבית המשפט, רק משום שמתחשק לו לבקר בחו"ל ללא נימוק של דחיפות. ינסה לאחר אפילו יום אחד בודד בהגשת ערעור או דבר-מה אחר שנקבע לו מועד בחוק או בהחלטת שופט. תשפוכת הצדקנות שבתי המשפט ישפכו על ראשו, תלמד אותו לקח בל-ישכח לעתיד. טוב, הוא אינו שופט...
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
10
יש לכבודה חוש הומור מפותח
  חיון   8/06/19 14:36
כתוב תגובה ל- חיון
11
אין מקום למשוא פנים בדבר
  אלי MD   9/06/19 09:06
אין מקום למשוא פנים בדבר מן החשובים בתולדות המדינה . הסיבה , נשיאת העליון יכולה להפריך בשניה הנאמר במידה והפסיקה בקשר לפסק דין מסוים יהיה הסוף לבית המשפט העליון כגוף שהוא לא קרוב לדמוקרטיה וחורץ גורלות מטעמים ואינטרס אישי בלבד , או שאני מתחנן שאני טועה ואני זה שלא צדקתי . זה יקבע את עתידה של הידיעה העליון והציבור , זאת אני יכול להבטיח
כתוב תגובה ל- אלי MD
מה?
  אלי MD   10/06/19 01:53
דומני מישהו הופך משפטיי למכוערים וחסרי הבנה , הדבר נכתב על ידי , אבל ממש לא כפי שהפוסט נראה , עם עיוות מוחלט של המילים והמשמעות עצמה , פעם הבאה אצלם לפני האישור לפרסם התגובה
כתוב תגובה ל- אלי MD
12
אהבת אדם
  לא לפייסבוק   10/06/19 23:00
אנחנו אוהבים בני אדם בלבד שיהיו מסתננים בדרום תל אביב מחבלים שמתבכיינים לאחר פיגוע אנשי בי די אס שעושים מלאכת קודש ועוד ועוד הגיע הזמן שהשופטים יוציאו את ראשם מבעד לחלון הבנין שבו הם יושבים וירדו אל העם. אל דרום תל אביב. אל שטחי יהודה ושומרון. אבל לא כמבקרים עם פמליה. אלה כאחד העם. יראו, יפנימו ויבינו מה זאת "אהבת האדם" שלהם.
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il