|
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
|
|
|
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 10:47
|
|
|
|
בסוף הפסקה האחרונה הייתי צריך להוסיף את הליכוד ואת הימין החדש. גם להם היה נוח לתקוף את הרב פרץ ולשכוח שהוא דיבר בשם התורה הקדושה. ככה הם הרוויחו השמעת קול פופוליסטי וגם נמנעו מלפגוע במצביעים הפוטנציאליים שלהם מקרב הציבור הדתי והמסורתי. הייתי צריך להפיל את האשמה בעניין הצביעות הזו גם עליהם ולא רק על השמאל והמרכז.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 17:03
|
|
|
|
|
2 |
|
|
המרה "בהסכמה", |
|
15/07/19 10:59
|
|
|
|
הימין השמרני לא מפסיק לספק לנו תועיבות מוסריות עטופות במתק שפתייך ושמן זית זך. אגב, קל מאד להבין מה חושב נער הומוסקסואל, שבא לדבר עם הרב המורה שמחבק אותו ואומר לו משהו כזה - אתה יכול להשאר שרץ טמא, סוטה מין וחולה נפש, גרוע ממי שבועל חיות, שפועל בניגוד למוסר היהודי וצפוי ליסורי גהינום בעולם הבא ולהמשיך לקיים יחסים עם גברים, או להסכים לטיפול שיגרום לך להבריא מהמחלה ויבטיח לך מחילה וגן עדן. אני לא כופה עליך דבר והבחירה היא שלך. שנער ודומיו מכנים סיטואציה כזו כ"בחירה חופשית". כל אדם הגון יראה התנהגות כזו של רב ומורה ככפיה וטומאה מוסרית.
|
|
כתוב תגובה ל-
המרה "בהסכמה",
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 16:57
|
|
|
|
|
|
|
|
במדינה נורמלית, |
|
15/07/19 17:22
|
|
|
|
רק בחברה לא נורמלית, אנשים כאלה מקבלים שכר מהקופה הציבורית.
|
|
כתוב תגובה ל-
במדינה נורמלית,
|
|
|
|
|
|
|
ועוד הערה. |
|
15/07/19 17:33
|
|
|
|
ולכן מתאים לך להיתלות באילן כה ננסי כמו הרב אליהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ועוד הערה.
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 18:24
|
|
|
|
ביקורת מאנשים כמוך משאירה אותי רגוע. אילו היית כותב/ת עלי דברים חיוביים הייתי מתחיל לדאוג. ולגבי אהבה ומשיכה, אכתוב על כך בעזרת השם מאמר נפרד. כרגע שיגרתי את תמצית הרעיון כתגובה למאמר של קלינסקי.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
3 |
|
|
אנוכיות |
|
15/07/19 15:30
|
|
|
|
להתפטר מהכנסת ובכך לאפשר לעו"ד איתמר בן-גביר להכנס לכנסת. "עצמה יהודית" שכבו על הגדר בשביל פרץ ובזכותם הוא נכנס לכנסת ונעשה שר, ועתה הוא מאכזב אותם ואת הציבור האוהד אותם. הוא בפירוש הפר הבטחה. כל זאת משום שהוא בעל אגו נפוח ונעדר התחשבות. לצופה מן הצד זה מעיד על אגואיזם וזלזול. ^^^^ לקראת הבחירות לכנסת ה-21 שופטי ישראל ה"צדיקים והישרים" אישרו לפעיל השמאל הרדיקלי, הפרובוקטיבי שכינה את רה"מ "רב מרצחים" ואת שרת המשפטים "חלאה ניאו-נאצית" - להתקבל לכנסת ישראל. בעוד שהם פסלו את ד"ר מיכאל בן-ארי, יהודי טוב וישר. דוקא בשל כך, הרב פרץ חסר הרגישות והמחוספס, היה צריך לרוץ ולהעניק לאיתמר בן-גביר את הזכות להכנס במקומו. תחת זאת - הוא פנה לו עורף. בושה. אז הוא לא רק מחרים אלא גם בועט בקרובים לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנוכיות
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
15/07/19 18:33
|
|
|
|
החוק הנורבגי ( התפטרות שר מהכנסת שהינה זמנית , אם אפשרות לחזור לתפקיד חבר כנסת בעת הפסקת כהונתו כשר ) , לא "תופס" לגבי ממשלת מעבר , והיועמ"ש של הכנסת הבהיר זאת במפורש וגם איתמר בן גביר , שהוא משפטן , יודע זאת ונראה לי שיש כאן "משחקי אגו" כאשר עוצמה יהודית "בוחנת" את רצינותה של הבית היהודי , באיחוד הזה והמבין מבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 23:21
|
|
|
|
ציינתי במפורש שהרב פרץ ירק על עצמה יהודית לפני ואחרי הבחירות. זה בכלל היה משפיל שלא נתנו להם מקום ברבעייה הראשונה למרות שהם הביאו איתם המון קולות. 4 המקומות הראשונים נתנו ל2 ח"כים של הבית היהודי, ול2 ח"כים של האיחוד הלאומי ורק אחר כך נתנו מקום אחד לעצמה יהודית שבית המשפט פסל אותו. זה אומר שאף על פי שהם היו עוברים את אחוז החסימה, לא הגיע להם להיכנס אוטומטית אלא לחכות ששני שרים יתפטרו. למה לא נתנו להם מקום שלישי? כשעצמה יהודית ביקשו ששני ח"כים יתפטרו (ולאו דווקא השרים) כדי לאפשר ייצוג לעצמה יהודית בכנסת התייחסו אליהם בזלזול כאילו שהם חוצפנים. צריך להבין שייצוג בכנסת מזכה את המפלגה גם בתקציב בחירות לבחירות שיבואו אחר כך (והכוונה לבחירות הקרובות). לאורך כל הדרך התייחסו לעצמה יהודית כאל ברירת מחדל וכאל משהו מסריח שאין מנוס מלבלוע אותו. היה מספיק מה לעשות כדי לתת לעצמה יהודית את מה שמגיע להם גם מבלי שהשרים החדשים יתפטרו אם הם אינם יכולים (וגם לגבי זה אני לא בטוח כי שרים אפשר למנות גם מחוץ לכנסת. אבל אינני בקיא בחוק, אך עדיין, יש עוד שני ח"כים בכנסת מטעם הרשימה שאינם שרים. הם היו צריכים להתפטר). לא היה קורה כלום גם אם השרים היו עומדים במילה שלהם ומוותרים על תפקידיהם כשרים. גם ככה מדובר בתקופת כהונה קצרצרה שיש בה בעיקר כבוד ולא ממש יכולת לפעול. אתה צודק שלא פירטתי את הכל במאמר אך ציינתי באופן כללי שהרב פרץ ירק על עצמה יהודית לפני ואחרי הבחירות.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
4 |
|
|
שלמה המגיב |
|
15/07/19 15:58
|
|
|
|
שנער מלין על הרב פרץ , על כי "בחר להחרים" או לפסול" את החיבור עם "עצמה יהודית" ,כל עוד מרזל וגופשטיין יהיו נציגיה לכנסת , ולטעמו של שנער , יש כאן התחסדות וצביעות ( בלשוני) , באשר " דעותיו של סמוטריץ' , שותפו הבלתי מעורער ( של פרץ) , אינן רחוקות מדעותיהם של חברי עצמה יהודית ככלל , ושל מרזל וגופשטיין בפרט" !. ואני מוסיף לעניין זה , שגם מי מאנשי הבית היהודי , שמתנגדים לחיבור לעצמה יהודית בגין "גזענותם" של ראשיה , אזי , לאחר שבראיון עם דנה וייס , אמר הרב פרץ במפורש , שהינו בעד סיפוח כל שטח יהודה ושומרון למדינת ישראל , והדגיש שבסיטואציה כזו , לא תינתן לתושביהם הערבים אזרחות ישראלית וזכות הצבעה לכנסת , אלא רק לתושביהם היהודים , אז גם בעניין זה (" גזענות" נגד הערבים ) , דעותיו של הרב פרץ "אינן רחוקות מדעותיהם של חברי עצמה יהודית " , וצודק שנער , שמדגיש ומציין את הצביעות וההתחסדות הזו של הרב פרץ , "הבחור הטוב והעדין והמכיל והמאחד " לטעמם של כל תומכיו בציונות הדתית והמבין יבין. ואני מזכיר לקוראים שהעיתונאית עינת ארליך ,שנבחרה כמועמדת האישה , של הבית היהודי לכנסת , פרשה בזעם וויתרה על מועמדותה , בעקבות החיבור הטכני שעשה הבית היהודי עם עצמה יהודית !. נ.ב. וגם לדעתי ולדעת כל הפרשנים הפוליטיים , צודק איתמר בן גביר כאשר טוען שללא החיבור של הבית היהודי למפלגת עצמה יהודית , אזי הבית היהודי היה מקבל הרבה פחות קולות בבחירות האחרונות , ולא היה עובר את אחוז החסימה , כמו שקרה למפלגת הימין החדש של בנט ושקד.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
שליימה ידידי |
|
15/07/19 16:38
|
|
|
|
עקרונית, מה שכתבת נכון. אבל כדי להבין שגם יפעת ארליך היא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, אתה יכול לקרוא מה היא כתבה כאשר תפבו אותה מנסה להתפלח בלי לשלם למחלקה ראשונה ברכבת.
rotter.net
|
|
כתוב תגובה ל-
שליימה ידידי
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
15/07/19 18:17
|
|
|
|
אני לא יודע אם היא "העיפרון הכי מחודד בקלמר" , כן או לא , אך לפחות אינה "צבועה" ואינה "מתחסדת" כמו כל מועמדי הבית היהודי , בנושא התייחסותם הדו פרצופית , לחיבור עם עוצמה יהודית הכהניסטית , וביקורתו של שנער כנגד הרב פרץ בעניין זה , הינה נכונה ועניינית. נו , עכשיו מפריע לרב פרץ "העדין והמכיל" , שמנסים להכניס את ברוך מרזל ובנצי גופשטיין לרשימה ? , במה הם שונים מבן ארי ומבן גביר , שבעטיים הוא עבר את אחוז החסימה ? , ובמה הם שונים עקרונית מדעותיו של סמוטריץ ? . דרך אגב , אחרי שצפיתי בקשב רב לראיון של דנה וייס עם הרב פרץ , אזי נראה לי שגם הוא לא "העיפרון המחודד ביותר בקלמר" , ומבחינה זו בלבד (!) , אז לטעמי האישי , סמוטריץ' ובן גביר , הינם שתי מדרגות מעליו והם בהחלט "מהעפרונות היותר מחודדים בקלמר" של מפלגת איחוד הימין שהתמודדה בבחירות האחרונות , בלי קשר ליחסי לדעותיהם , אם מקובלים עליי , כן או לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
כאמור, אתה צודק |
|
15/07/19 18:38
|
|
|
|
כולם חסידיו ומעריציו של מאיר כהנא, עלוב נפש, שצמח בערוגות הדומן של הליגה להגנה יהודית בארה"ב, והגיע לישראל על מנת להפיץ את הרפש הגזעני שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
כאמור, אתה צודק
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 19:15
|
|
|
|
התגובה אינה לשלמה המגיב שאין לי שיג ושיח איתו, אלא למי שהגיב לו. הנה סרטון שמוכיח עד כמה הרב ראה את הנולד, עד כמה הוא אינו מתלהם, עד כמה הוא איננו מפלצת ועד כמה יש לתקשורת יכולת להשחיר אנשים. בהתחלה יש קצת הפרעות בהקלטה אך לא לאורך זמן. לחצו כאן וצפו
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
לעמוס מתק שפתיים |
|
15/07/19 19:33
|
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
15/07/19 19:57
|
|
|
|
ואת/ה ראוי/ה לאבו מאזן ולשונאי ישראל האחרים. כנראה שאני לא כל כך מתק שפתיים.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
שנער, נחלשת |
|
16/07/19 00:33
|
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
16/07/19 02:13
|
|
|
|
אבו מאזן היה בכיף מחסל 6 מליונים יהודים ויותר. ההבדל בינו להיטלר הוא רק ביכולת שלו לעשות את זה (או לייתר דיוק, בחוסר היכולת שלו).
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
לגברת "החכמה" |
|
16/07/19 05:37
|
|
|
|
רחוק מלהיות ילד. האיש מלא רשע וארס וניתן לצרפו לסטאלין, היטלר ועוד מנהיגים מזיקים. והוא, עבאס, מפרנס את משפחות השאהידים - מושחת מהם. אולי, את גבירתי נחלשת?......
|
|
כתוב תגובה ל-
לגברת "החכמה"
|
|
|
|
|