s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
ראובן דינור
ראובן דינור
חדר בבית מלון, ממומן בידי המדינה, או דירת מגורים זמנית אינה מענה הולם אלא אקט רנדומלי שמעצב ביתר שאת את הגלות בתוך הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ריקוד מושחת
מאת: ד"ר חיים משגב  |  26/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השמאל ה"ליברלי"בריקבונו המוסרי
  אא   26/07/19 22:53
כתוב תגובה ל- אא
}}}ברק ישראלי נתניהו אמריקאי.
  ביבי=אחיזת עיניים   27/07/19 07:48
{{{ אהוד ברק= ישראלי בכל, חי כאן, נושם את ישראל וישראל חשובה לו. }}} בנימין( ניתאי)נתניהו יחיה רוב הזמן בארה"ב ביום שיסיים להיות ראש ממשלה. ישראל לא באמת חשובה לו .
כתוב תגובה ל- ביבי=אחיזת עיניים
}}}נתניהו נתן לדתיים וחרדים...
  לשלוט כאן. די!!!   27/07/19 08:40
((( ליברמן יודע ומבין שישראל נשלטת בידי דתיים וחרדים בחסות נתניהו. === ד י !!! ===
כתוב תגובה ל- לשלוט כאן. די!!!
{{{נתניהו פוטר דתיים מצה"ל...
  זה שחיתות   27/07/19 09:29
{{{ נתניהו פוטר דתיים חרדים ושסניקים משרות בצהל והם מצביעים עבורו. זה שחיתות!!!
כתוב תגובה ל- זה שחיתות
נביא שקר חדש צמח לנו
  alice   28/07/19 10:04
החוכמולוג מנבא את העתיד. נהדר. אך מה לעשות ודברי ההבל שלו לא אוחזים מים. שקרן ואוכל מיליונים שהוענקו לו כדי לקבל תמורה אם יעלה לשלטון - הוא ״הישראלי״ המודל לחיקוי. ומה הוא עשה בקריירה ״המפוארת״ המפוברקת שלו? קראנו על מעלליו כנער פורץ מנעולים, גונב מכוניות, מה שהתפתח לבניית רזומה הבלותי , בלון נפוח. ועד שנחשפה פרשת קשריו עם הפדופיל הידוע. כל הישגיו המדיניים, הכלכליים והפוליטיים של רוה״מ הטוב ביותר שהיה לנו - נמחו כלא היו, כפי שמופיע בדברי הקיביצערים הכושלים, שלכולם ביחד או לחוד אין סיכוי להכנס להיסטוריה כמדינאים בראש עם ישראל.
כתוב תגובה ל- alice
alice, תחזרי למטבח. דברי ההבל
  רונן שלו   2/08/19 11:21
שלך ממש מקוממים.
כתוב תגובה ל- רונן שלו
2
ברק כבר נמצא הרבה
  באום   26/07/19 23:21
זמן בקשר עם הורוביץ ושפיר ועם עוד פיגורות על מנת לבצע פוטש או מהפך אם תרצו ולסלק את נתניהו מהשלטון.אהוד ברק הוא ראש הקנוניה היושב על הטריבונה עם החצוצרה ובמשך שנים הוא פועל בדרכים שונות בעזרת התקשורת והפרקליטות כדי להזיז את מדינת ישראל מהדרך בה מוביל אותה נתניהו.יש לשער שמאחוריו עומדים גורמים בעולם שהוא עובד בשליחותם אחרי שהם הכניסו אותו תחת כנפיהם אל תוך עולם הזוהר והסילון.זה בדיוק מה שהוא עושה כרגע לצעירים התמימים מהשמאל המסתנוורים מהאפשרויות שנפתחות בפניהם עקב קשריהם עם אהוד ברק.את הפוליטיקה הרי תמיד אפשר לעזוב ולהכנס אל הדלתות הפתוחות שיפתח לי אהוד ברק אז למה לא בעצם,כך אומרת לעצמה סתיו שפיר ורק מוכיחה שמי שטען כמוני בריל טיים שמחאת קיץ 2011 מונהגת על ידי אינטרסנטים שעובדים בשרות אינטרסנטים יותר בכירים,צדק.”שיטת גבאי” ושיטת ”הבלייזריקנים” עובדת כמו שעון וגם הם עשו סיבוב על הפוליטיקה כדי לפתוח דלתות שיעלו אותם כיתה במדד העושר העולמי.עמיר פרץ לא הסתנוור מאהוד ברק,הוא כבר חווה על גופו את הנזקים שברק יודע לעשות והורוביץ ושפיר יחוו זאת בעתיד. ברק חורך כל אחד שהוא נוגע בו והורוביץ ושפיר לא יהיו פה יוצאים מן הכלל.
כתוב תגובה ל- באום
"ברק חורך כל אחד שהוא נוגע
  אלי נמט   27/07/19 07:51
"ברק חורך כל אחד שהוא נוגע בו והורוביץ ושפיר לא יהיו פה יוצאים מן הכלל". לו יהי כדבריך, מר באום, ובמהרה.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
}}}נגד ברק0תיקים נגד נתניהו57
  עמודי כתב אשמה   27/07/19 16:16
}}} מי שחשוד ונחקר בידי המשטרה זה נתניהו באין ספור פרשיות כולל עדי מדינה מהמקורבים אליו ביותר. שלא נתבלבל.
כתוב תגובה ל- עמודי כתב אשמה
באום, אתה טועה ומטעה. ביבי
  מתי שיינבאום   27/07/19 09:17
הוא ראש ממשלה מושחת ואתה כנראה מנסה להתעלם מכך.
כתוב תגובה ל- מתי שיינבאום
המושחטים הם מאשימי ביבי.
  טקטיקה שקופה!   27/07/19 14:37
הציבור מבין זאת וככל שיטילו בו שטויות שלא מחזיקות מים וככל שנחשפים מקורות הכספים שמוזרמים מבחוץ לכיסי אויביו לביצוע פוטש- כן עולה התמיכה בו.
כתוב תגובה ל- טקטיקה שקופה!
נתניהו לא יותר מושחת מברק
  ה.א   27/07/19 15:21
אם מסתכלים על הסכומים, ברק מושחת הרבה יותר, נתניהו לא מסתתר מאחורי סודיות מביכה, הוא אומר "קיבלתי מתנות", ברק מסתתר מאחורי "מחקר", עם סכומים אסטרונומיים שנתנייהו לא חלם עליהם, ברק מסרב להסביר לציבור מהותו, וברגע שהנושא הזה והקשרים עם הפדופיל (אשר יש קשר הדוק ביניהם) התפוצצו לו בפנים, הוא ברח כהרגלו למקום העשירי במרץ, אני מאמין שאחרי הבחירות יחזור לאלמוניותו, כי הוא יודע עבור מה קיבל את הכסף ומי שילם אותו, והוא יודע שאם לא יסתלק, הדברים יתגלו. ונתניהו שם קצוץ כי הוא מאמין בכל לבו בחפותו. ואין זאת אומרת שנתניהו הוא זהב, גם לו יש פגמים, הוא קמצן, הוא אולי חרה של בן אדם, אולי שחצן ומתנשא, אך הוא אינו פושע, איננו עבריין, והסיבה שהופכים אותו לכזה היא שהוא מנצח, כל הדרך מנצח, והאחרים, נעבעך מובסים. ומי שהופך אותו לפוש טרם הוגש כבר כתב אישום, טרם הורשע בדין ככל שיעמוד לדין, הוא איש בעל אינטרסים פוליטיים נמוכים, שלא מצליח לשכנע את הציבור בצדקת דרכו. לא יעזור לשמאל כלום, ראש הממשלה הבא הוא נתניהו, ליכוד, ימין, ליברמן, כאשר ליברמן יכפיל את כוחו, החרדים יתפשרו, ליברמן יתפשר, השמאל שלאחר ימי רבין לוחם תמיד את המלחמה הקודמת, אין לו אסטרטגיה, אין לו טקטיקה, חבורת אנשים חסרי דרך חסרי כשרון, חדלי אישים.
כתוב תגובה ל- ה.א
מעניין כמה אופציות בחברת
  בני בנקר   27/07/19 14:58
הקנאביס יממש ברק בעזרת "הסיבה הטובה" לסיום תפקידו,הסיבוב הפוליטי הזמני,עד אחרי מימוש האופציות והפרישה הצפויה מהפוליטיקה. הרי "מפלגתו" החדשה,בדיוק כמו הטיפש ליברמן,לא תכהן בשום ממשלה שתוקם אחרי הבחירות,ממשלת ימין בראשות הליכוד או ממשלת ליכוד כחול לבן.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תמיד צריך לזכור
  באום   27/07/19 21:04
ש”מושחת” נחשב מי שחוקרים אותו או מי שמגישים נגדו כתב אישום,כך שאין סיכוי שאהוד ברק יצא ”מושחת” כאשר קברניטי המשטרה והפרקליטות הם בוגרי ”קרן וקסנר” בחלקם.ראש יאח”ה למשל הוא אחד מהם והשאלה אם הוא ישתף פעולה עם ארה”ב אם וכאשר הם יתחילו לשאול שאלות על אהוד ברק.אולי כן ואולי לא.למען אי הפיכתה של מדינת ישראל למדינה ”פאשיסטית”,יאמר לעצמו הניצב,אפשר בהחלט לאתרג את אהוד ברק. וקסנריסט תמיד וקסנריסט .כמובן שהיריב העיקרי של ברק,נתניהו ,יצא ”מושחת” כי שוב בוגרי קרן וקסנר הם אחים לנשק והם יעשו הכל כדי לסייע למה שוקסנר מייצג ואם צריך להפליל מישהו,אז מפלילים.עכשיו שכל אחד יעשה את החישובים שלו מה בין ברק לאפשטיין, לקרן וקסנר,לבוגרי קרן וקסנר ואיפה הדברים משתלבים.מוגלה בסוף יוצאת החוצה ואת הזרזיפים שלה אנחנו כבר רואים למרות שאהוד ברק מנסה לשים עליה תחבושת.
כתוב תגובה ל- באום
באום, משגב חברך מתחיל את
  גולדהרט מחיפה   29/07/19 22:32
מאמרו במלים "ריקוד מעורר סלידה" אך לאמיתו של דבר, סגנון כתיבתו של משגב הוא שמעורר סלידה. ומה דעתך על מבקר המדינה החדש, אנגלמן, שלוחו של הביב מבלפור, שהחליט מייד לסגור את המחלקה למלחמה בשחיתות שלטונית במשרד המבקר, כי הביב לא אוהב יותר מדי ביקורת על מעשי השחיתות שלו.
כתוב תגובה ל- גולדהרט מחיפה
באום, להיות בעל דעות ימניות
  נחום זריצקי   17/08/19 07:25
הזויות, אין פירושו שצריך להתמיד ולהביע אותן באתר זה. צא לחופשה באום, תנסה להירגע, זה ישפיע טוב על בריאותך.
כתוב תגובה ל- נחום זריצקי
3
"חיבור מאולץ" , רק בתנאי משגב
  שלמה המגיב   26/07/19 23:28
צודק משגב בתמיהתו , על "החיבור המאלץ" שעושה מר"צ הטהרנית , עם אהוד ברק , אך נראה שזו " בעייה" וזה "מאולץ" , רק כאשר זה נעשה בצד השמאלי של המפה הפוליטית , וברור שמשגב לא יתמה , באותה מידה , על "החיבור המאולץ" שמנסה נתניהו , לכפות על מפלגת הבית היהודי בראשות הרב פרץ , עם הגזענים הכהניסטים של מפלגת עוצמה יהודית וזה אינו נראה למשגב "..פתאטי..לא אמיתי..מאולץ..חלקים אפלים..מעשים רעים..כתם.." !!. טוב , הרי המוסר היהודי הציוני , שמייצגת הציונות הדתית ( מפלגת הבית היהודי כיום ) , ממש מתאים , לטעמו של משגב והוא אינו "מאולץ" , לגזענים מעוצמה יהודית , נוסח בן גביר ( שתלה את תמונת רוצח המתפללים הפלסטינאים , ברוך גולדשטיין בסאלון ביתו !) , כי מי שמאיץ את "החיבור המאולץ" הזה , זה , נתניהו , שכל מה שהוא עושה , זה זוכה לתמיכה פאבלובית אצל משגב . וואלה ,"חיבור מאולץ" מותר וראוי , רק בתנאי שנתניהו כופה אותו ,בתובנה המבריקה של משגב , וכאשר עושים זאת השמאלנים , זה "כתם..פתאטי..מעשים רעים.." . והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ומי עוד רוצה "לשרוד פוליטית" ?
  שלמה המגיב   26/07/19 23:53
משגב רואה במעשיהם של ברק וסתו שפיר ( החיבור עם מר"צ ) , " רק רצון לשרוד פוליטית" , והוא צודק בהחלט ולמעשה סתו שפיר הודתה בכך במפורש , אך מעניין מדוע המניע של נתניהו , לכפות על מפלגת הבית היהודי , לחבור עם מפלגת עוצמה יהודית הגזענית כהניסטית , אינה "רק רצון לשרוד פוליטית" ? , נו , ואני מוסיף ואומר שזה הרצון של נתניהו "לשרוד משפטית" מהבוץ אילו נקלע , באשר מובן לו לגמרי , מה יהיה "גורלו המשפטי" אצל מנדלבליט , וגם אחר כך בבית המשפט , במידה וגיע לשם כאשר אינו ראש הממשלה והמבין יבין וגם נתניהו ומשגב , מבינים. רק להזכיר מה קרה לאולמרט , כאשר הגיע לדוכן הנאשמים כאזרח מן השורה ולא כראש ממשלה מכהן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כנראה שמשגב קלע בול...
  מגיב ותיק   27/07/19 08:53
...אחרת אי אפשר להבין את ההתלהמות השמאלנית קיצונית של אדון שלוימל'ה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למה " שמאלני קיצוני" , מגיבי ?
  שלמה המגיב   27/07/19 10:00
והיכן אתה רואה "התלהמות" ? , הרי אני במפורש ולא במשתמע , הסכמתי עם התובנה של משגב , בגין מפלגת מר"צ " הטהרנית" ( לטעמי ) , שלפתע שכחה את "הטהרנות" שלה , והחיבור עם ברק , מתאים לה , הלא כן ? . נו , אולי בכל זאת תעשה מאמץ עליון ( מבחינתך) , ותתייחס לנקודת הביקורת הספציפית שלי , בעניין הצביעות הזו של משגב ויתר "מתלהבי" נתניהו , "לחיבור המאולץ" שמנסה נתניהו לכפות על מפלגת הבית היהודי , לקבל לשורותיהם את הליצנים הכהניסטיים של מפלגת עוצמה יהודית ? . נו , "החיבור" הזה , אינו "כתם" ? , האם אינו "לא אמיתי" ? , האן הינו פחות "מאולץ" ויותר טבעי מאשר "החיבור המאולץ" בין מר"צ וברק ? . נ.ב. דוקא בקשר לסתו שפיר , אני תמיד חשבתי שמתאימה יותר למר"צ , מאשר למפלגת העבודה , אבל אין ספק שהחיבור בין ברק ובין "טהרני" מר"צ , הינו פתאטי , ובנקודה זו , משגב צודק לטעמי ומה שקומם אותי בענין זה אצל משגב , זו הצביעות , בהתעלמותו מאיזכור "החיבור המאולץ" שנתניהו מנסה לעשות , בצד הימני של המפה הפוליטית.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה אתה פחדן.
  מגיב ותיק   27/07/19 11:12

בסדר, אז משגב הרים לך ל"הנחתה" כדי שתשתלח בעוצמה יהודית עם הרבה סילוף ובורות.

בדיוק אותו סילוף גס שלך כמו שכתב חשדות=כתב אישום.

ולמה פחדן ? גם עמוס וגם אני (וברור גם לאיזה כיוון מצביע משגב) הצהרנו למי בחרנו, אתה ממלא פיך במים כדג אדום בים האדום...

ואולי אתה מפחד כי תגיד שהצבעת להוא מהמימד החמישי שקבל בדרכי מרמה (והצגת רקורד שיקרי) חוזה על 50 מיליון שקל עם מקדמה מכובדת של כמה מיליונים, או להוא שהונה את קהל קוני המניות שלו עם חברת שמן, או להוא שמתברר ע"פ עדותו של תמנוני כי נפגש אתו בעניני ישראל היום,

או אולי תצהיר (ר"ל) כי אתה תומך בחברו של הפדופיל שהסתיר פניו כאשר נפגש (אולי) עם דוקטורנטיות נאות בעניני ה"מחקר" שלו וגם קבל כבר על המחקר כ 10 מיליון שקל.

עזוב, לא הג'ינג'ית האנרכיסטית ולא דומיה מענינים פה.

וגם לא הסילופים המוטים שלך כלפי נתניהו

אוי פחדן.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"פחדן" ? , זו התייחסותך,מגיבי?
  שלמה המגיב   27/07/19 11:37
זה הנימוקים שלך , וזו תגובתך על השגותיי ? , איזה "סילוף ובורות" אתה מוצא בתיאור שלי , של אנשי עוצמה יהודית . , איזה "סילוף" אתה מוצא כלפי נתניהו ? , אולי תציין נימוקים להגיגים האלה , במקום לטמטם את הקוראים ? . איזו תובנה מטופשת זו , להגדיר מישהו "כפחדן" , או "כאמיץ" ( ברור , אתה ומשגב ממש אמיצים , מגיע לכם צל"ש !!) , רק בגלל שלא "מורעל" פוליטית על אף פוליטיקאי , ולא על אף מפלגה , כמו עדת "מתלהבי" נתניהו , שגם הרשעה בפלילים שלו , לא תמעיט מהערצתם אליו , כמו איזה עדר של פרימיטיבים. אני לפחות לא צבוע וגונב דעת , כמו משגב שפתאום ,מפריע" להם "חיבורים מאולצים" בפוליטיקה , ולא רואים את "הדבשת" של זה , שהם כל כך "מתלהבים" מיושרו , טוהר המידות שלו "והפחדנות" שלו מאישתו השרוטה , שכבר הורשעה בפלילים , להזכירך , מגיב ותיק. ואם מדברים על "פחדנות" או אומץ וקריטריונים לכך , אז אולי תתייחס "לפחדנות" של נתניהו , מחלק מבני ביתו , כאילו הוא סמרטוט בבית והמבין יבין. נו , "פחדנות" בנוסח המגיב הותיק האמיץ , שיודע תמיד להבחין , מי כאן האמיץ , ומי כאן הפחדן. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל עוד לא תודיע...
  מגיב ותיק   27/07/19 11:41
...למי הצבעת, אתה פחדן.

יותר פשוט מזה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עוד משהו, אתה סלפן מדופלם.
  מגיב ותיק   27/07/19 11:49
בהחלט סלפן.

כשמתייחסים לעוצמה יהודית ובשום מקום במצעה אין שמץ של כהניזם.

בסדר, יש תמונות במשרדים, ראיתי תמונות של לנין וסטאלין (סטאלין שתי דמויות של רוצחי המונים) במשרדיהם של אדומים רבים ואנשי שמאל רבים יקירך, שהניפו ב 1 במאי את הדגל האדום הטמא, אז מה ? הם פשיסטים אדומים מוקצים ?

אוי סלפן פחדן וקצת צבוע....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לי אין "יקירים" , מגיבי
  שלמה המגיב   27/07/19 12:49
הו , זה בדיוק ההבדל ביני ובינך , מגיב ותיק , באשר איני "מורעל" על אף צד פוליטי , לא משמאל ולא מימין , והדוגמאות שהצגת בקשר לחלק מאנשי השמאל בזמנו ( הערצת סטאלין ) , זו ממש דוגמא טובה , מדוע איני "מורעל" על אף אחד ואין לי שום "יקירים" ולא תמצא באף תגובה שלי , איזה רמז אפילו , " להתלהבות " מאיזה פוליטיקאי , או מפלגה פוליטית . נ.ב. מעניין איזה "מצע" אתה קראת , של מפלגת עוצמה יהודית , שממנו אתה למד שאינם גזענים ? , הרי מספיק לשמוע את התייחסותם לסוגיות שונות בתיקשורת , כדי להבין עם מי יש לנו כאן "עסק" , מגיב ותיק , ואל תאמר לי מגיבי , שגם אתה התחלת "להתלהב" מאיתמר בן גביר , הפטריוט בגרוש , שלא שירת אפילו יום אחד בצבא , לא בסדיר ולא במילואים , ויש לו "טענות" על חוסר האקטיביות של כוחות הביטחון , כלפי האוכלוסיה הפלשטינאית , וגם אנשי השב"כ , "מעצבנים" אותו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בוודאי שיש לך יקירים...
  מגיב ותיק   27/07/19 17:35
וכנראה שאתה כל כך גאה בהם, עד כי אינך מספר שבחרת בהם...

ואתה תוקף כל מי שכותב נגדם או נגד קרוב להם...

ובקשר למצע עוצמה יהודית - תודה שהוכחת כי אין לך מושג ירוק במצע זה, וכי מדוע אתה עם שנאה בעיניים למפלגה זו, תתבלבל עם עובדות ?

תרגע, איני מתלהב מאף אחד, השיקול היחידי שלי הוא מה טוב ליהודים.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ברקשפיר?תתנו סקיות הקאה?לחבר'ה
  ע_הראל   27/07/19 23:58
כי לעדיני/יפי הנפש בסמול יש בטן רגישה בד"כ במיוחד כלפי מועדון הפדופילים. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
משגב דף המסרים עודכן
  ראובן2   27/07/19 00:02
משגב יא חתיכת עלוב החיים שכמותך. דף המסרים של הליכוד עודכן אתמול ואתה עוד על הישן. לא חבל?
כתוב תגובה ל- ראובן2
5
ITONAI-SHTINKER ALUV V'MISKEN
  l'ULTRA IDIOT   27/07/19 01:21
Minayin chutzpatcha lif'or pe'mezoham al mefaked sayeret matkal, mefaked cheil a'modieen, ramatkal ve'sar bitachon be'avaro, milvad PhD m'Stanford University. Mi ata u'ma ata ??? a'Talmud magdir chadlei-ishim kamocha ba"to'ar" 'DAL GE'EH kri zevel chatzuf she'Hashem mit'alem mimenu lachalutin. At least SHAME ON YOU
כתוב תגובה ל- l'ULTRA IDIOT
6
ד"ר משגב הביא כאן ברשימתו
  אכן ריקוד מושחת   27/07/19 06:05
בדיוק את רחשי הלב והסלידה העמוקה שחש האזרח הממוצע כשהוא צופה בחיבור המלאכותי בין הצווחנית הפרועה של הכנסת (מהזנבות שצירפה לכנסת יחימוביץ') לבין הזקן המזוקן המאוס על הציבור, שמזמן היה צריך כבר לשחרר אותנו מנוכחותו המכבידה. והורוביץ? מה הוא עושה שם בין שני ליצנים אלה? יש לשער שרבים מחבריו אינם שבעי רצון מהצטרפותו לשני צבועים אלה. בא להקיא. ואגב, אהוד ברק קיבל את הכספים הרבים האלה (משלאף-אפשטיין-וקסנר) כדי להפיל את שלטונו של נתניהו, שלא יצלח. מי יתן והקשר המעושה והמעורר פלצות הזה יתערער במהרה.
כתוב תגובה ל- אכן ריקוד מושחת
והיכן יש עוד "ריקוד מושחת" ?
  שלמה המגיב   27/07/19 07:09
נו , ומה "מרגיש האזרח הממוצע " , כאשר ראש ממשלה בישראל ( תנחשו מי ?) , מנסה לכפות " חיבור מלאכותי..מעורר פלצות..מעושה..שבא להקיא.." , בין מפלגת הבית היהודי של הציונות הדתית , ובין הגזענים הכהניסטים של עוצמה יהודית של "הליצנים" בן גביר , מרזל וגופשטיין ?? . נ.ב. הכסף ( של ברק ?) עוד אינו יכול "להפיל את שילטונו של נתניהו" , אלא רק המצביעים בקלפי , אדוני המגיב. נו , כל "מתלהבי" נתניהו , פתאום חשים את רגשותיו של "האזרח הממוצע" ועדיני הנפש הללו , כמו משגב , יודעים בדיוק היכן יש "ריקוד מושחת" ולכן "בא להם להקיא" ! . אולי "לאזרח הממוצע" גם "בא להקיא" מהחיבורים שעושה ראש ממשלה בישראל , אדוני המגיב ? , על זה לא חשבת ? . איזו צביעות וגניבת דעת , לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
משגב מגדיר את ברק מניפולטור
  נחום רוזן   27/07/19 07:10
מזדקן. מצחיק שמשגב בן ה-80 לא שם לב שהוא עצמו כבר שנים אחדות סנילי...
כתוב תגובה ל- נחום רוזן
אבל ד"ר משגב הנבון לא התחבר
  לאיש הזדון רוזן   27/07/19 07:46
לפדופילים מורשעים, לא קיבל מליוני דולרים מאנשים מפוקפקים, לא קיבוצניק שהתעשר בין רגע במרמה, לא הצטרף לילדות ג'ינג'יות טפשות וצעקניות כדי להפיל ראש ממשלה, לא כשל כראש ממשלה, לא ברח מצאלים, מלבנון, אין אצלו הבושה וגועל של הפקרה למוות של מדחת יוסוף, לא קיבל דולרים מקרן וקסנר ועוד ועוד בושות. חיים משגב הינו אזרח הגון ומכובד, בעל טור בעתון מעריב.
כתוב תגובה ל- לאיש הזדון רוזן
ושכחת לציין שברק הוא החייל
  נחום רוזן   27/07/19 09:11
המעוטר ביותר עם 6 צל"שים. מעניין כמה צל"שים אתה צברת?
כתוב תגובה ל- נחום רוזן
וגם המרשל פטן
  אורי פ   27/07/19 12:01
היה החייל הכי מעוטר בצרפת ובדוק מה היה בסופו. להיות חייל הכי מעוטר נגמר בגיל 30 נ"ל עכשיו בן 77 כל שחוץ מקוריוז לא רלוונטי יותר מבחינה פוליטית.
כתוב תגובה ל- אורי פ
8
אהוד ברק-ברח נכשל בלא מעט
  כיצד? כיצד? כיצד?   27/07/19 07:36
פרשיות והפך להיות דמות שלילית בישראל; ובכל זאת, כיצד אדם מבוגר זה, אחרי שנות נסיון בממשלה ובכנסת ישראל, בצבא, אינו מתבייש לחבור לפרחחית הכנסת, גברת זוטרית, גברת חסרת כל שיפוט עצמי שרצה-דהרה להיות יו"ר העבודה בטרם חלפו מספר שנים של נסיון, תפקידים קשים, ידע מקצועי, בטרם הוכיחה אילו כישורים ראויים יש לה, אשה שהיא בעלת חוצפה ריקנית ותו לא, שאין מאחוריה דבר של ממש. לו אבות מפא"י היו קמים לתחיה וצופים במתרחש, במהתלה הזו - היו סופקים כפיהם בצער ובדאגה גדולה, וזועקים: לאן הגיעה מפא"י שלנו? לאיזו תחתית המדרגה היא ירדה? ==== אין ספק שאנשי שמאל מלומדים, נגעלים מההצגה הזו שהיתה השבוע, אבל מחרישים. הם לא יאמרו מילה, כי זו דרכו של השמאל המעוות. אין בו האומץ לבקר את אלה היוצאים מתוכו. עם הספר, עם הרוח ירד ויורד ברמה מטה מטה.
כתוב תגובה ל- כיצד? כיצד? כיצד?
ואף מילה על המגלומן גנץ,שלא
  בני בנקר   27/07/19 15:05
כיהן אפילו יום אחד כחבר כנסת,שר(אפילו לא השר לפיתוח אזורי),נכשל כישלון חרוץ שמעלה חשד לפלילים,בחברה שהיה היו"ר שלה וניסתה(והצליחה) להשיג מיליונים במצג שווא ממשטרת לואי דה-פינס וחושב שהוא יכול למלא את התפקיד הקשה ביותר בעולם לפוליטיקאי,ראש ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
9
מגוחך שמשגב מצפה למוסר בתחום
  ינקה   27/07/19 08:50
גם אם נניח שכל כתבי החשדות כנגד ביבי הנם מסע צייד, אילו ביבי היה אדם מוסרי האם היה לו סיכוי כלשהו לשרוד כראש ממשלה כל כך הרבה שנים ? גם משגב יודע שלא. כעת כאשר ישנן שתי מפלגות, של ברק ומרצ שספק גדול אם יעברו את אחוז החסימה, כל בר דעת מבין שהחיבור בניהם הכרחי אם מטרתם להבטיח את שרידותם. למה ? כי פוליטיקה ומוסר לא הולכים ביחד. כעת בהקשר לסתיו שפיר, ברור שהיא לא מוסרית אבל חלקה באותו חיבור מתגמד מול חלקו של ביבי בחיבור בין מפלגת עוצמה יהודית למחנה הימני עם פרץ וסמוטריץ'. כמו כן מה לדעת משגב מניע את ביבי בניסיון שלו למנוע מאיילת שקד לעמוד בראש המחנה הימני ? האם ענייני מוסר ? זוהי עוד הוכחה להעדר מוסר בפוליטיקה הלא כן ? לכן לראשונה אני אצביע לליברמן, שוב לא בליברמן הכי מוסרי, אלא כי הוא היחידי שיוביל לרע במיעוטו.
כתוב תגובה ל- ינקה
10
הסגנון של ברק , הוא של דיקטטור
  מייק   27/07/19 10:02
כוחני יודע יותר טוב מכולם, והבן אדם טועה על ימין ועל שמאל, קוראים לזה מלא מעצמו לכן האיש כהן את הקדנציה הקצרה ביותר כראש ממשלה. ביבי ה"אמריקאי" נתן למדינת ישראל יותר מאשר כל אותם שהיו מולו בתקופתו גם יחד. ההיסטוריה תשפוט
כתוב תגובה ל- מייק
11
מהלך לא מוסרי עם הרבה צביעות
  אקטואלי   27/07/19 10:11
ברק עשה את שטות חייו וניכנס בעת הזאת לחיים הפוליטיים בגיל 77. מה בדיוק ההיסטוריה תזכור ממנו? דווקא את הדברים האחרונים - העמותות, קרן וקסנר וקבלת 10 מיליון ₪ עבור "מחקר", לכאורה פדופיליה ו/או קשר עם פדופיל, סוחר נשק, כישלון כראש ממשלה, מדחק יוסף, צאלים, כשר ביטחון – "החיילת דנה שיכולה לשיר גם בלי בגדים" (בושה וחרפה) וגנץ כרמטכ"ל מנע את הפרסום, השחרת היומנים כשר ביטחון, ועוד. טעות גדולה מצידו. אולי הפתרון מבחינתו הוא לפרוש ולא להתבזות בצורה חמורה יותר. אני לא בטוח שהוא יעשה כך אלא ינסה להמשיך להילחם ובכל זאת להיכנס לכנסת כשר ולא כחבר כנסת. בינתיים אף אחד לא מעוניין להתחבר איתו, לאחרונה מרצ החליטה לעשות חיבור איתו אחרי ההתנצלות שלו כלפי המגזר הערבי עקב מאורעות 2000. רק להזכיר למי ששכח שבמאורעות אלה אלפי אזרחים יהודים היו בסכנת חיים. זה יכול היה להסתיים בפוגרום עם אלפי הרוגים. כנראה ולכוחות הביטחון לא היתה ברירה אחרת. יש כאלה ששכחו מה באמת קרה באותם התפרעויות. אני מתבייש מאותה "התנצלות" של ברק שכולם מבינים שהיא, איך נאמר "חרטא בלבן". אני מתפלא על כל אותם טהרנים שכעת מוכנים לקבל אותו לחייקם, זו הצביעות בהתגלמותה. המהלך הבלתי מוסרי הזה יפגע במרצ בעתיד. איזה מורשת הוא משאיר אחריו? מה יזכרו ממנו? לכאורה נראה שהוא יצליח להרוס ו/או לפגוע ו/או לפרק אל כל מי שיתחבר איתו, לכאורה העבר מוכיח זאת. המטרה מאוד ברורה – לכאורה הוא איש של מקום ראשון. לדעתי "להיות במקום העשירי" זו הצגה אחת גדולה על מנת להיות "נחמד" "ולא מסוכן" ולא מפחיד" ברגע זה, אבל אחרי בחירתו הוא יהיה לכאורה נמר מורעב שיצא מהכלוב. כל ימני צריך לברך על הצטרפותו כעת לפוליטיקה ולשלוח לו "תודה מיוחדת" הוא יפרק לכאורה את כל גוש השמאל. אני סבור שבעתיד תיפתח תיבת פנדורה ענקית, גדולה יותר, בקשר אליו. ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
12
אין לשמאל שום אידאאולוגיה ואי
  קורןנאוה טבריה   27/07/19 10:34
אין לשמאל שום אידאולוגיה ואין לו מה להציע לנצח ישראל=נאדה! האידאולוגיה היחידה שמלכדת בין כל הזויי השמאל היא= כן לשנאת-חינם=לא לחוק הלאום=ורק לא ביבי. אבל איך קרה לעם העתיק והנפלא הזה העם היהודי ששרד את כל מבקשי נפשו - שמאז תרמית פשע אוסלו הוא מבזבז - את חייו וזמנו היקר על חבורה שמאלנית חלולה ופתטית - ותשקורת שקובעת לו סדר יום? למה זה מגיע לנו?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
תגובה לחיים משגב
  גילת   27/07/19 12:02
מילים והבל פה הביאו לרצת ראש ממשלה. אז כדאי להיזהר.
כתוב תגובה ל- גילת
גילת, את צודקת. אך משגב לא
  אבישי אסמרלדה   29/07/19 17:17
מבין זאת. בגיל 80 יש ניוון של ההיפוקמפוס במוח.
כתוב תגובה ל- אבישי אסמרלדה
14
איזה פלא ! דברי משגב מקובלים
  פעם שניה   27/07/19 14:02
כל מילה שכתב משגב בסלע. וכן ,אני לא אוהד של נתניהו.
כתוב תגובה ל- פעם שניה
15
האצילות הפולנית של מנחם בגין
  בני בנקר   27/07/19 14:53
השמאל הוא כנופיה של שרלטנים שטובלים ושרץ בידיהם בכל דבר ועניין. כשעלה בגין לשלטון,כשהשאיר את כל הפקידות הבכירה,בשר מבשרה של מפא"י,שמונתה קודם כל כדי לשרת את שולחיה מהשמאל,היא אבי אבות הטומאה של שלטון הפקידים הממונים,בד"כ עם איזה תואר במשפטים על המדינה והפיכת נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות למריונטות של הפקידות הממונה. הנה דוגמה להיבריס של כנופיית הפקידים הממונים,עם גיבוי מלא של הפרקליטות והגוף המכונה בג"ץ: כך כתבה זילבר בספרה “בירוקרטיה כפוליטיקה”: …חשוב שהדרג הפקידותי יכיר בכוחו לעצב מדיניות בנושאים קרדינליים. המגמה החשובה היא העתקת מרכז הכוח השלטוני ויכולת ההכרעה המעשית בשאלות של מדיניות, מהדרג הפוליטי הנבחר לדרג הפקידותי הממונה". האם יש מדינה דמוקרטית אחת,בה בית המשפט העליון מחליט בחוצפה רבה,שלראש הממשלה והשרים אין שום זכות לייצוג משפטי שייצג את עמדתם בבית המשפט ? איך אמר נשיא העליון בתקופה "החשוכה" בה העליון פסק לפי לשון החוקים שחוקקה הכנסת ולא לפי גחמות אישיות,השופט משה לנדוי ז"ל: "חוקי היסוד התקבלו בכנסת ב 1992 כאשר חלק גדול מחברי הכנסת לא יודעים כלל מה משמעותם של החוקים שאותם הם מאשרים וכאשר המספר הכולל של המשתתפים בהצבעה הוא כמה עשרות,פחות ממחצית חברי הכנסת. התהליך היה מחטף מובהק ובעיני כך לא מחוקקים חוקה". ועוד משהו: חוק יסוד כבוד האדם וחירותו שהוא הבסיס להמצאת החוקה ע"י הפיראט המשפטי אהרון(הכול שפיט,האדם הנאור,האדם המידתי,האדם הסביר) ברק,נחקק אחרי נפילת הממשלה בכנסת ה 12 ע"י "ממשלת מעבר",בדיוק כמו מינוי בייניש לעליון,כלומר כאשר ממשלת מעבר מבצעת פעולה שהיא לרוחו של בד"ץ מרץ שמכונה בג"ץ,אז העליון מכשיר את השרץ,אבל לפטר פקידה ממונה במשרת אימון ? שומו שמיים...איזה צביעות מעוררת קבס.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לשמחתנו קם דור חדש בימין
  מגיב ותיק   27/07/19 21:26
שהוא אנטי תיזה לטימטום של חכ"ים מהימין באותן שנים רחוקות (כמו בני בגין, מרידור, איתן ועוד) שהיו אחוזי רגשי נחיתות מול אותם פקידי שמאל שרדו בהם ואותו שמאל שהגניב להם בעורמה את חוק כבוד האדם וחירותו האסוני.

אוחנה, רגב,ועוד כנראה שהבינו מה היא משילות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גם בזה אשם "השמאל" מגיבי?
  שלמה המגיב   28/07/19 00:32
" השמאל בישראל הגניב להם בעורמה את חוק כבוד האדם וחרותו האסוני " מלין המגיב הותיק , שרק "שכח" לציין , גונב הדעת הזה , שמי שיזם את החוק בממשלת שמיר (!) , היו ח"כ איתן ( ליכוד) ח"כ יצחק לוי ( מפד"ל )ושר המשפטים מרידור ( ליכוד) , ומי שחתם עליו ברשומות , היו הנשיא הרצוג , ראש הממשלה מהליכוד שמיר , ויו"ר הכנסת מהליכוד דב שילנסקי !!. המגיב הותיק "נדבק" בסגנון המניפולטיבי של משגב , שמאשים את "השמאל" בכל "צרה" , וגם את הגירוש מגוש קטיף , האשים משגב את השמאל , למרות שמי שיזם ,חוקק , וביצע אותו , היתה ממשלת הליכוד !. וואלה , חבורת מניפולטורים , גונבי דעת , ממש מביך ומביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הבורות שלך באמת מבישה.
  מגיב ותיק   28/07/19 01:49
וכנראה שאתה לוקה קצת בהבנת הנקרא...

הניסוח של החוק (שהיה לבסוף אולטרא ליברלי) לא נעשה ע"י אנשי ליכוד (למרות שחלקם נרדם בשמירה וחלקם נהגו בטימטום וברגשי נחיתות)

חוק זה לא היה אמור להיות חוק יסוד ואדון ברק אהרון הגניב אותו בעורמה ככזה:
mida.org.il/

אוי פחדן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וכעת גם השופט ברק , "אשם" ?
  שלמה המגיב   28/07/19 11:47
נו , אחרי שהמגיב הותיק "האשים" את "השמאל" , בחקיקת חוק כבוד האדם וחרותו , ( בממשלת הליכוד של שמיר !!!) , אז כעת יש לו "נאשם" נוסף והוא השופט ברק ! , וואלה , לא ידעתי שלשופט ברק , יש זכות הצבעה בכנסת ? , לא ידעתי שהשופט ברק קובע (!) לחברי הכנסת , איזה חוקים לחוקק !! , ושאלה המחץ למגיב הותיק , נו , מדוע ממשלות נתניהו ( מושא הערצתו של המגיב הותיק ) , לא שינו את החוק , עפ"י "הראש" של המגיב הותיק ? , איך "השמאל" או השופט ברק , היו יכולים לקבוע לקואליציות של נתניהו מה לעשות בכנסת ? , הרי אפילו את חוק הלאום , שהיה בניגוד לדעת "השמאל" ובניגוד לדעת השופט הפנסיונר ברק , הם חוקקו בלי בעיה , אז מדוע לא "נגעו" בחוק כבוד האדם וחרותו ? , מה מפריע להם ? . נו , תראו י כאן מדבר על "בורות" ! . לא להאמין איך אפשר כך לטמטם את הקוראים. טוב , גם בקבלת דבר בתחבולה שבו הודתה שרה נתניהו בתיק מעון ראש הממשלה , יאשים המגיב הותיק את "השמאל" , וגם את המתנות בשווי מאות אלפי שקלים שקיבלו משפחת נתניהו , זה בכלל "עיסקה סיבובית" שמקורה "בשמאל" , וגם ההטבה הרגולטורית בשווי מאות מיליוני שקלים שנתן נתניהו כשר התיקשורת לחברו האישי אלוביץ' , זה בכלל בגלל עד המדינה פילבר , שהיה מצנכ"ל משרד התיקשורת של נתניהו , "והשמאל" השפיע עליו להפיל בפח את נתניהו. נו , אם יש "שמאל" , אז הכל ברור מי "אשם" בכל "צרה" שמפילים אנשי הזדון הללו על נתניהו. וואלה , ממש אייטם לתוכנית הבידור בטלויזיה "ארץ נהדרת" . אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קטעים מראיון שערך ארי שביט
  בני בנקר   28/07/19 15:05
עם נשיא העליון לשעבר,מהתקופה "החשוכה" בה שופטי העליון פסקו לפי לשון החוקים שחוקקה הכנסת ולא לפי הגחמות שלהם,על אהרון ברק : "יש בו איזה עקשנות. וכאשר הוא רואה לנגד עיניו מטרה שבעיניו היא נכונה וראויה,הוא חייב להשיג אותה יהא אשר יהיה. אני חושב שאהרון ברק לא השלים ולא משלים עם המקום הראוי שצריך להיות לבית המשפט העליון בין רשויות המשטר שלנו". "לא להשליט את המשפט,אלא להשליט ערכים מוסריים מסוימים כפי שהם נראים לו. וזו כעין דיקטטורה שיפוטית שאינה נראית לי כלל". שאלה: האם ניכרת אצלו נטייה לרכז עוד ועוד כוח במערכת שבראשה הוא עומד ? "כן,כוח שלטוני. וזה בעיני לא נכון. זה מוביל למבוי סתום. כי בית המשפט נכנס לתוך מים עמוקים מידי,לתוך ביצה טובענית של דעות ואמונות פוליטיות. והדבר הזה מסוכן למדינה כי הוא מחריף את השסעים החברתיים. ומסוכן לבית המשפט מפני שכך בית המשפט מאבד את היסוד העיקרי שעליו הוא מבסס את מעמדו: האמון בניטרליות של המערכת המשפטית במחלוקות ציבוריות". דברי אמת על פיראט משפטי,אהרון ברק, שהפך את חוקי הכנסת לטיוטה לעיבודו. פקיד ממונה כי ימלוך...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נו , מה זה אומר , בנקר ?
  שלמה המגיב   28/07/19 16:01
במה זה סותר את מה שאמרתי בתגובותיי למגיב הותיק , שמי שחוקק את חוק כבוד האדם וחרותו , זו ממשלת שמיר , ביוזמת שר המשפטים של הליכוד מרידור ועוד שני חברי כנסת מהליכוד ומהמפד"ל , ומי שחתום על החוק ברשומות , הם שמיר ויו"ר הכנסת שילנסקי מהליכוד ???. זה שמישהו חושב שהשופט ברק הוא כוחני , זה עדיין לו נותן לו זכות הצבעה בכנסת , והוא לא קובע לכנסת , ו"השמאל" לא קובע לכנסת , כאשר הוא לא בשילטון . מדוע ממשלת נתניהו "הימנית האמיתית" ולא ממשלת שמיר "שמזוייפת" , לא שינתה את החוק , עפ"י רצונם של "הליכודניקים האמיתיים" , נוסח המגיב הותיק , ובנקר ומשגב ? , האם "השמאל" , והשופט ברק הפנסיונר , מנעו מהם לשנות את החוק ? , הרי למרות התנגדות "השמאל" ושופט פנסיונר ברק , הם חוקקו את חוק הלאום , כאשר רצו בכך , הלא כן ? . אז טימטום הקוראים הזה , וההסתה השקרית הזו , להאשים את "השמאל" בחקיקה , ובמדיניות ביצוע של ממשלות ליכוד , זה כבר עובר כל גבול , וזה כבר טכניקת תעמולה מניפולטיבית , של כל מיני "מורעלים" של נתניהו , שמסיתה ומפלגת והורסת בעם , כל חלקה טובה וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
זה אומר שאת הליכוד הנהיגו אז
  בני בנקר   28/07/19 18:10
טיפשים או משת"פים של הפיראט המשפטי. חיים רמון מיוזמי החוק הארור אמר כי אם היו יודעים למה "בג"ץ" ינצל את החוק הוא לא היה נחקק. כולם מפחדים מבג"ץ ומתופרי התיקים בפרקליטות שהוא שולט עליהם ולכן לא עשו כלום לביטול חוקי היסוד ההזויים האלה. עניין של הישרדות. ונקנח ב ? בדיחה ?: עורכת דין שותה קפה בביתה עם חברתה. לפתע שומעות דפיקות עזות על הדלת. בפתח עומד שכן שצועק על עורכת הדין: הכלב שלך נשך את הבת שלי ! רשמי מיד צ'ק פיצוי של 10,000 ש"ח ! בלי להסס,עו"ד כותבת צ'ק והאיש הולך. השתגעת אומרת החברה,אין לך בכלל כלב ! עונה עו"ד חברתה: היום כשנכנסים לבית משפט אף פעם לא יודעים איך זה יגמר...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שלמה, זה אומר...
  מגיב ותיק   28/07/19 18:33
...שמלבד זה שאתה פחדן,(תכלס' למי הצבעת ?) אתה גם בור בפרשת המהפכה החוקתית שהפירט המשפטי (לפי משפטנים שונים ומכובדים) אדון אהרון ברק השליט במדינה.

זה כבר מעבר לאבחנה שלי שאתה לוקה בהבנת הנקרא, כי כתבתי כבר שחלק מחכ"י ה"ימין" אז שיתפו פעולה ( מטימטום ומרגשי נחיתות עם השמאל).

אבל אדון ברק, הוא הוא הרוח מאחרי הדיקטטורה המשפטית ששולטת פה מאז תחילת שנות התשעים.

כנראה שאתה בור מדי כדי לדעת זאת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומי כאן "הבור ואינו מבין " ?
  שלמה המגיב   28/07/19 19:57
נו , איך קורה "שבור" כמוני , "כדי להבין ולדעת" כמו המגיב הותיק , אינו מבין : 1)איך זה , " שהשליט של המדינה , אהרו ברק " , שהוא כבר הרבה זמן פנסיונר ואינו "שליט" , מונע ממשלות נתניהו לשנות את חוק כבוד האדם וחרותו ? 2) האם" השליט של המדינה" מצביע בכנסת , או חבר הכנסת "המטומטמים ובעלי רגשי הנחיתות של הימין" ? 3) האם ברק שהינו "הרוח מאחרי הדיקטטורה המשפטית" , מצביע בכנסת וקובע , או אילו חברי הכנסת של קואליצית הליכוד ולא "השמאלנים" ? . נו , ואם אני אדם "שאינו מבין את הנקרא" , מעניין איך המגיב הותיק "מבין את הנקרא" וגם אינו "בור" כמוני , שמוחה כל הזמן על טימטום השכל וההסתה הזו , של "מורעלי נתניהו" שהם אינם "בורים" והם תמיד "מבינים את הנקרא" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה הפחדן
  מגיב ותיק   28/07/19 23:00
פחדן, עד שיודיע למי הוא בחר ובמי הוא עומד לבחור בבחירות הקרובות.

אכן ממשלת הימין באין לה רוב (ללא כחלון, וכידוע כחלון בהיותו מפלגה עצמאית, התנגד) לא יכלה לחוקק חוקים שיעקפו את מארת החוקים של ברק, רק בורים במה שקורה אינם מבינים את המאטריה.

וגם אינם יודעים את ההיסטוריה כיצד נולדו חוקים אלו.

שלוימל'ה, בעניין "טימטום שכל" אין לך מתחרים כאשר אתה קובע כי כתב החשדות נגד נתניהו (ושככזה הוא הוגדר ע"י מפרסמו) הוא אינו אלא כתב אישום.

לכן אמור מעתה, גם פחדן וגם בור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק, אני סבור שההיגיון
  רושפלד מהספא   29/07/19 17:31
אינו מתכונות הידועות שלך. ימניות היא מחלה ממאירה וסופה ידוע. כדאי שתזדרז לבצע PET CT כדי להעיד על מצבך.
כתוב תגובה ל- רושפלד מהספא
שמע בדיחה
  מגיב ותיק   29/07/19 23:03
אשה אחת מתקשרת לבעלה השמאל הפנאטין (שחזר כנראה מכנס שמאל) שעלה ברכבו על כביש מהיר והזהירה אותו שמע גנצלה... הודיעו כרגע ברדיו בשמישהו לא יציב כנראה נוסע בכביש המהיר בניגוד לכוון המסיעה... עונה לה גנצלה...אחד נוסע ? אני רואה כאן שכולם נוסעים בניגוד לכיוון הנסיעה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
16
יישומון: באיזו מפלגה אני היום?
  דוד ש   27/07/19 16:27
כדאי לפתח אפליקציה חדשה עבור חברי כנסת ומועמדים לכנסת, כך שבכל יום יוכלו להפעיל אותה על מנת לוודא באיזו מפלגה הם נמצאים נכון לרגע זה. אידאולוגיה? הצחקתם אותי, ויותר מכך - הצחקתם את חברי הכנסת והמועמדים. הרי הסכמי אוסלו צלחו את ההצבעה בכנסת "בזכות" שני חברי צומת אשר עברו מהתנגדות להסכם לתמיכה בו - תמורת שלמונים פוליטיים. אידאולוגיה?
כתוב תגובה ל- דוד ש
17
סולם של ברק לצאת מבלי להתבזות
  דוד ש   27/07/19 16:42
הימור שלי לפני כמה שבועות: אם סקרים לא ינבאו לאהוד ברק 6 מנדטים ויותר, או לחלופין לא יצליח להשתחל לעבודה עם פרץ, הוא יפרוש בתואנה "בכדי לא לפגוע בסיכויי המחנה .... לאחרונה שמעתי את הפטישים שמפעילים מקורביו, אשר תוקעים יתדות להחזיק את הסולם - על מנת ש ברק לא ייפול ממנו במהלך הירידה .... חבל על מי שהצטרפו אליו, מה הם לא הכירו עם מי יש להם עסק? ..... ועכשיו האיחוד המוזר! אתה הבנת את זה מר ברוך? זו דרך אלגנטית של ברק לפרוש, 10 מנדטים? נו באמת. יש בשיווק כלל ברזל בשם "חוק המיקוד" ... מה הם ימכרו ולמי? כעת יותר ערבים יצביעו לטיבי ועודה. ואילו מרץ תאבד גם אותם ... שורה תחתונה: חארטה ותרגיל של ברק כדי לא הכריז על פרישה לפני התמודדות, לא מרץ ולא כלום
כתוב תגובה ל- דוד ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il