s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טובל ומרצ בידו
מאת: ד"ר רון בריימן  |  28/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ערימה של שקרים מכוערים
  הירונימוס   28/07/19 16:58
איחוד הכוחות של מרץ וברק הוא מעשה פוליטי לגיטימי של מפלגה שורשית וותיקה כמו מרץ (שמספר מצביעיה עולה בהרבה על מספר מצביעי הימין של בנט ושקד) שהתאחדה עם כוח לא גדול של אנשי שמאל שהתקבצו באופן חוקי, גלוי ולגיטימי סביב אהוד ברק. המצע של שתי הרשימות הוא ברור, נרחב, מפורט ומנוסח היטב. יש בו הרבה יותר מאשר סילוקו של העבריין מבלפור! יש תכניות מדיניות, כלכליות, חברתיות, תרבותיות ואחרות. המפלגה היחידה בישראל שאין לה מצע היא דווקא מפלגת השלטון המזדנבת סביב החשוד מרחוב בלפור ביחד עם אשתו ובניו הפרזיטים. הצטרפותה של סתו שפיר למיזם הזה היא דבר טוב ונכון, היא נהנית מציבור תומכים גדול השמח על האג'נדה הכלכלית שלה ועזיבת מפלגת העבודה כתוצה מהסטייה ימינה של עמיר פרץ היא דבר טבעי ונכון עבור אנשי שמאל.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ומתי ברק יפרסם
  לאדון הירומינוס   28/07/19 20:40
את המחקר שעליו קיבל מעל 2 מיליון ש"ח מקרן מאפשטין הסרסור דרך קרן וקסנר? אגב מתי תקנה לברק צעיף כדי שלא יצטנן?
כתוב תגובה ל- לאדון הירומינוס
למה שיפרסם?
  הירונימוס   28/07/19 22:32
הוא חייב לך משהו?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
כן
  לאדון הירונומוס   29/07/19 07:41
הוא מברבר כל היום על שחיתות, אז ובכן מה שנגרש מנתניהו נדרש גם ממנו אצו עש ביומן הפגישות שהיו לו כראש ממשלה ושר בטחון עשה הסתרה בפס שחור. דרך אגב נתניהו מאשימים אותו בשוחד אבל זה לא שוחד של קבלת כספים. אז בוא הפסק אם הידע שלך שהוא מצומצם
כתוב תגובה ל- לאדון הירונומוס
ולמי יש כאן "ידע מצומצם" ?
  שלמה המגיב   29/07/19 09:30
איזו "שחיתות" מצא המגיב , בעיסקה פרטית (!!) , בין גוף פרטי ( קרןוקסנר) ובין אדם פרטי ( ברק) ? , האם בעלי הקרן התלוננו נגד ברק שרימה אותם בעיסקה ? , איזה חשד לעבירה פלילית בכלל יש כאן ? . הרי מתניהו "נדרש" להגיב לחשדות פליליים נגדו כעובד ציבור , ואף אחד לא "שאל שאלות" ולא ביקש הסבר על "התעשרותו" תוך שנתיים , בעת שהיה אזרח פרטי , הלא כן ? . נו , מדוע מה שלא נדרש מנתניהו על עסקיו כאדם פרטי , ומהיכן מקור "עושרו" , צריך "לדרוש" מברק ? . והמגיב עוד מלין על אחרים שיש להם "ידע מצומצם" ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הירונימוס הנכבד,
  תל-אביבי   29/07/19 10:21
הכותרת של דבריך "ערימה של שקרים מכוערים" יכולה לשמש הגדרה קולעת לשלושת ההזויים הורוביץ, שפיר, ברק.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
2
בא לי להקיא כשאני קורא את
  ניסן שפיצר   28/07/19 17:50
ניבולי הפה של הכימאי המהולל בריימן, שבגילו המתקדם (74) עוד לא תרם דבר למדינה.
כתוב תגובה ל- ניסן שפיצר
אם זה עושה לך בחילה -
  אתה לא מוכרח   28/07/19 22:42
כתוב תגובה ל- אתה לא מוכרח
3
לדרוש יום יום מהות 2.3מיליון $
  התקשרת שותקת   28/07/19 17:56
כתוב תגובה ל- התקשרת שותקת
4
בריימן מתחיל לאבד עשתונות ?
  שלמה המגיב   28/07/19 18:11
מי שמתנגד שנתניהו ייבחר וינצח בבחירות הבאות הינו "אוטו אנטישמי" ? , לא פחות ? מה זה הטרוף הזה של הדוקטור לכימיה , שמתחיל להיכנס לפאניקה ? . ומדוע זה " אנטי דמוקרטי" ? , מה "לא דמוקרטי" בהתארגנות של מפלגה כולשהי לבחירות הבאות ? , האם התארגנות של מפלגות הימין לסיעה אחת , גם היא לא "דמוקרטית" , או שזה ניתוח מצב רק להתארגנות כזו בשמאל ?. נו , שיסביר אדון בריימן , "הדמוקרט" הדגול" ,מה "לא דמוקרטי " ברשימה החדשה הזו של ברק , שפיר ומר"צ ? , במה היא שונה מהאיחוד הצפוי בין הבית היהודי\עוצמה לישראל\הימין החדש ?. האם התנגדות פוליטית לנתניהו , הינה "אנטי דמוקרטיה" , האם הוא ומשפחתו הומלכו עלינו ע"י שמואל בנביא ( כמו שהומלך שאול המלך ) ?, האם זה "הפיכה" ? , האם זה "פוטש" ? , הרי נתניהו בעצמו פיזר את הכנסת והקדים את מועד הבחירות , הלא כן ?. מדוע זה "לעזאזל הדמוקרטיה" ? , מדוע "המחנה השמאל\מרכז" , הינו "גזעני קיצוני" ? , נגד איזה "גזע" , אדון בריימן ? . וואלה , נראה שככל שאנשים מתבגרים , הם מתחילים לאבד שפיותם באופן הדרגתי וכבר הבחנו בתופעה הזו אצל "דוקטור" אחר , עורך דין משגב ! . נו , שני אנשים משכילים ביותר ( דוקטור !!) , מציגים תובנות , שמעלים חשד על לקוי "בריאותי" והמבין מבין. אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
ומי עשה "טראנספר ליהודים" ?
  שלמה המגיב   28/07/19 18:27
מי "שעשה טראנספר ליהודים" עד עתה , זה רק ממשלות ימין ולא , מחנה השמאל\מרכז , הלא כן ? , האם פינוי ישובים , שהוא אקט "גזעני" שנגד יהודים , לטעמו של בריימן , בוצע ע"י גנץ\לפיד\יעלון\אשכנזי , או אהוד ברק ? , הרי הוא בוצע ע"י ממשלת הליכוד , שנתניהו , שאינו "גזעני" וצריך לבחור בו ( עפ"י בריימן ) , הצביע בעדו בכנסת , ואילו "הגזעני" יעלון לדוגמא , ממפלגת מרכז , התנגד לפינוי גוש קטיף ולכן גם הודח מתפקיד הרמטכ"ל !. אתם הבנתם , איך בריימן מנסה כאן לטמטם את הקוראים ולהסית אותם , כמו איזה פסיכופט , נו " אוטו אנטישמים..גזענים.." , מגדיר הפסיכי הזה , רמטכ"לים לשעבר בישראל , שכל חטאם , שהם מעיזים להתמודד פוליטית באופן דמוקרטי , נגד מלך ישראל נתניהו , שהוא נגד פינוי ישובים "הגזעני" , אך רק מצביע בכנסת לחוקק חוקים , כדי לפנות אותם !!. ובריימן , לא מפסיק להזדהות בהשכלתו הגבוהה ( דוקטור) בכל מאמר שלו , למרות שהשכלתו אינה רלוונטית בכלל לנושא המאמר. נו , חתיכת גונב דעת , שמאבד עשתונות באופן "מחשיד" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה: אם נלך על פי בריימן,
  רוזנווסר   28/07/19 20:23
השמאל פינה 10,000 מתיישבים מהיישובים ברצועה, השמאל רצח את רבין ואת אמיל גרינצוויג, וביבי שהוא כזכור ראש ממשלה שמאלי דרדר את המדינה למצב של שחיתות במוסדות השלטון. הסאגה האחרונה בהנצחת שחיתות זו, היא ההוראה שנתן ביבי לכוכב החדש אנגלמן, (מבקר המדינה למי שאינו יודע), לבטל את המחלקה למניעת שחיתות שלטונית במשרד המבקר, שהרי חבל להשחית זמן, כוח אדם ותקציבים במלחמה בשחיתות שאינה קיימת.
כתוב תגובה ל- רוזנווסר
זו הרשימה
  אתה רוצה לדעת   28/07/19 20:56
שרון שהפך לאתרוג, אולמרט, ציפי לבני, גונן שגב והחבר שלו, אז לא לבלבל. את היוצרות.
כתוב תגובה ל- אתה רוצה לדעת
הרי זו "הרשימה" של הליכוד !
  שלמה המגיב   28/07/19 21:46
הרי "שרון , אולמרט , ציפי לבני " , היו שרים בממשלת הליכוד "שגירשה יהודים" מגוש קטיף , הלא כן ? , ובאותה ממשלה , "שכחת" לציין שהיו גם נתניהו , ישראל כץ , צחי הנגבי , שהם שרים גם היום וגם הם הצביעו בעד "הגירוש" הלא כן ? . אז מי כאן "מתבלבל" , אדוני המגיב ? ומי כאן "הופך את היוצרות" ? . נו , "השמאלנים" אשמים "בגזענות" , כי גרשו רק "יהודים" מגוש קטיף !1. וואלה , הטימטום שכל הזה , כבר נדבק למגיבים כאן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
יישר כוח על ניתוח מדויק.
  יהודי מפוכח   28/07/19 21:10
כמובן ששכירי החרב של השמאל הקיצוני יוצאים מגדרם וחושפים את מלתעותיהם.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
" ניתוח מדוייק" נוסח המפוכח
  שלמה המגיב   28/07/19 21:58
תראו איך מתחילים הדגנרטים , "מתלהבי" בריימן , לצייץ כאן את הגיגי הטימטום שלהם ? , "ניתוח מדוייק" עלאק ! , "השמאלנים" הגזענים שגירשו יהודים , שהם "אנטישמים" והם "לא דמוקרטים" , בהשוואה לליכודניקים , שמעולם לא "חלמו" על "גירוש יהודים" והיהודים "שגורשו" מחבל ימית ב 1982 , ומגוש קטיף וצפון השומרון ב 2005 , ובעמונה ובעוד מאחזים במשך שילטון ממשלות הליכוד , זה בכלל "תרגיל קונספרטיבי" של השמאלנים "האנטישמים הללו , "הגזענים" הללו , "שעבדו" על הליכודניקים המיסכנים והטיפשים , שבכלל לא קשורים "לפשע" הזה !!. ועל הסיגנון התעמולתי השקרי הזה , כבר קיבל טאבו , אצל איזה שר תעמולה , חובב יהודים ידוע , באיזה ממשלה אירופית במאה הקודמת , רק חבל שישנם יהודים אידיוטים , שמחקים כאן את הסגנון המביש הזה. נו "ניתוח מדוייק" עאלק. יהודי מפוכח שעדיין לא "התפכח".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
איציק שמוליק, סתיו שפיר
  תל-אביבי   29/07/19 08:47
אינני מכיר את שני הח"כים הנ"ל ומעולם לא הצבעתי לעבודה, אולם איציק שמוליק והיושרה שלו מעוררים בי הערכה, וסתיו שפיר והריקנות שלה מעוררות בי בוז.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
8
תודה לך ברק
  פרופ' אלישע האס   29/07/19 09:59
ברק חשף את מהותו, הוא שמאל פוסט ציוני שמרגיש בבית עם הקצה השמאלי של המפה, זה עדיף על פני הטעיה כאילו הו מייצג גו ציוני ואחראי. תודה לך ברק על המסיכה שלבשת ועל המסיכה שהסרת.
כתוב תגובה ל- פרופ' אלישע האס
עוד פרופסור הזוי מדבר שטויות?
  שלמה המגיב   29/07/19 16:36
נו , הרי "השונאים" ביותר של ברק , מטעם של מאפיינים אישיים , ומטעם של יריבות פוליטית ואידיאולוגית , לא היו מגדירים את אהוד ברק " פוסט ציוני..הקצה השמאלי של המפה.." !!. ולכן הייתי סקרן , מי זה הפרופסור "המפוזר מכפר אזר " , שכך מנתח מאפיינים אישיים ומצבים פוליטיים , באופן כה רדוד ומטופש . ובכן , יצע המרצע מן השק , כמו שנאמר והוברר שפרופסור האס , הינו "החבר" של דוקטור בריימן , לקבוצת "חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי" , הידוע בקובץ הליצנים שלו , שמשתמשים בתוארם האקדמאי , כדי להביע עמדות פוליטיות ודעות בענייני "חוסן לאומי" , למרות שלהשכלתם ותוארם , אין בכלל רלוונטיות לנושאים שנידונים , ונוהג זה בא רק לנסות "להרשים" את הקוראים ולחזק מהימנות דעותיהם , מול דעות אחרים שאינם "פרופסורים" . נו , אהוד ברק "פוסט ציוני" ? , אהוד ברק "הקצה השמאלי של המפה" ? , ואם זה היה נכון , אז איך נתניהו מינה אותו שר ביטחון בממשלתו הקודמת ? , האם יש לנו ראש ממשלה מהימין שממנה שר ביטחון "מהקצה השמאלי של המפה הפוליטית" ועוד "פוסט ציוני" ? . נו , טוב שפרופסור האס , לא עשה מברק בוגד או מרגל או משתף פעולה עם האויב , כמו שבריימן מאשים את השמאלנים "בגזענות..אוטו אנטישמים.." !!.וואלה , מדוקטור לדוקטור ומפרופסור לפרופסור , נחשפים לנו כאן באתר , כל מיני אנשים שלמרות השכלתם הגבוהה , הם מטמטמים כאן את הקוראים , ומתייחסים אליהם באופן מביש , כאילו היו חבורת בורים. ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגניב,
  תל-אביבי   29/07/19 18:58
אולי תצא סוף סוף מהארון, עם שמך ותמונתך,כדי שהציבור יידע את מי מממנת הקרן לישראל חדשה?
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il