s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המנצח האמיתי
מאת: משה נסטלבאום  |  20/09/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבלים
  מגיב ותיק   20/09/19 09:21
אם ההתנהלות הליברמנית הבוגדנית שהביאה לסיבוב שני, ולשיפור עמדות השמאל האובדני ע"י שיפור במנדטים של תומכי טרור מהמאוחדת, אם העלאת אחוז החסימה שיזם בעבר שהביאה להתלכדות הערבים וזריקת קולות ימין - נקראת ניצחון.

עוד ניצחון כזה ואבדנו.

ליברמן יירשם כאיש שהחליש את עמדותיה הלאומיות החיוניות של מדינת ישראל.

אפס מאופס שלא עשה דבר מועיל, אלא רק נזקים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איזה כיף לקרא אותך היום......
  יוסי מ.   20/09/19 16:31
יאללה ב'סדר
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
תאזין...
  מגיב ותיק   21/09/19 00:15
...לטרוריסטים מהמשותפת השמחים בשמחתך, צרף להם את האירנים והפלשתינאים- והכיף שלך ייגדל...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
רק במדינה המתנהלת בשנאת-חינם -
  קורןנאוה טבריה   20/09/19 11:48
רק במדינה המתנהלת בשנאת-חינם - אובססיביביבית-חולנית כלפי רה''מ - יכול פוליטיקאי מתוך יצר נקמה פתולוגי לזכות בשמונה מנדטים - כתוצאה מקמפיין הסתה-אנטישמי-סלקיבית - כמו קודמיו טומי ויאיר לפיד - להפוך לאתרוג-מנצח גדול ולכוכב-על תשקורתי - בתשקורת מגויסת שגם סייעה בכך! זו מדינה היהודים הדמוקרטית עליה חלמו היהודים יותר מאלפיים שנות גלות?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לכי לך (וקחי את דומייך איתך
  יוסי מ.   20/09/19 17:25
את יכולה ללכת כאן בכל רגע. האויר יהיה צלול יותר
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
פרחח
  מגיב ותיק   21/09/19 00:21
טיפש ומשתלח, אינך שווה את הלכלוך תחת ציפורניה...

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
פרחח כהגדרתך או פשיסט כהגדרי
  יוסי מ.   21/09/19 07:43
לא יעזור לכם כלום. טיפשים הייתם ועיוורים נשארתם. אני אזרח אוהב עמו וארצו יותר ממך, בלי שום בסיס להשוואה. אתה הבאת את עצמך להערצה פשיסטית של ראש משפחת הפשע, אתה שמת אותו לפני העם, לפני המדינה, לפני מינימום של שכל. שלוש מאות אלף מצביעי ליכוד לא הצביעו הפעם. שלב ראשון בגמילה מסמים קשים. הליכוד כמפלגה יתנקה ויחזור להיות תנועה ליברלית אבל סרחי עודף כמוך וכמו החברה שלך כאן, ישארו בחוץ, יחד עם הדוצ'ה . זו האמת וזה מה שמוציא אתכם מדעתכם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לא שכחנו ליצן....
  מגיב ותיק   21/09/19 10:37
...כל כך אוהב עמו עד שנדבקת לתחת של אומרט שהצחין מרוב שחיתות ומעטפות כסף וכעת אתה מתעלק על סיגרים וסקירה אוהדת (שלא הייתה) כשהעובדות הן הפוכות, לא הייתה קבלת דבר ולא ניתן דבר (אלא ההיפך, אלוביץ ובזק סבלו הפסדים).

אתה איש טיפש ומוסת.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אפשרות נוספת
  יוסי מ.   21/09/19 18:13
ממש מהנה לראות את הרעל והשינאה שמפעפעים מדבריך, כלפי. מילא שאתה טיפש אבל טיפש עם יוזמה? אכן תמכתי באולמרט. הוא הורשע ומשלם את חובו לחברה. הוא ירד מהבמה ולא ביזה את המדינה ומוסדותיה כמו ראש משפחת הפשע שלך. אולמרט לא נתן שוחד של מליארדים לחברים, אולמרט לא אישר בבהחבא ובגניבה אישור למכירת צוללות למצריים. אתם פשוט עיורים מטומטמים מוסתים מלאי שינאה ,פשיסטים בתפישת עולמכם, והכי חשוב, לא יודעים להפסיד. זה לא יעזור. המציאות מנצחת והאמת יוצאת לאור,אפילו עם מעריצים שוטים כמוך, ואין בך כלום מעבר להיותך שוטה וגס רוח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
ממש "חוקר דגול" עם סיפורי סבתא
  מגיב ותיק   22/09/19 17:02
1. אל תהתל בזכרון הקוראים,(אני לפחות זוכר היטב והדברים כתובים) אתה תמכת בעבריין גנב כאשר כבר היו הוכחות לעבריינותו והמעטת בפשעיו ותמכת בחזרתו לפוליטיקה (לפחות כר"מ), אל תספר סיפורי סבתא .
אגב, חברך לא שילם אפילו עשירית ממה שהיה ראוי לו על פשעיו

2. אולי תביא לנו את ההוכחות שנתניהו נתן שוחד במיליארדים לחברים ?

3. אולי תאיר את עיננו במה פשע נתניהו בסיפור הצוללות ?

4. ואתה עוד מדבר על רעל ושנאה ? כולך מהדהד את כתבי התשקורת הניבזיים.

5. כולך עם דם בעיניים - רק לא ביבי,

אוי איש טיפש ומוסת.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אויל עם מקלדת.
  יוסי מ.   23/09/19 17:02
אענה לך אדיוט אחד לאחד: תמכתי באולמרט לפני שהואשם, בזמן המשפט, ואני חושב גם היום שאובדנו לפוליטיקה היא הפסד למדינה. בשלב מסוים לפני הרשעתו, תמכתי וקיויתי שיחזור לפוליטיקה. הוא הורשע וזה לא על הפרק. ***** אני לא צריך להביא לך "הוכחות" מי אתה בכלל, "עפרא דארעה"?? מי שצריך להביא הוכחות זו הפרקליטות וזה מה שהיא אמרה ברגע שהוחלט על כתב אישום 'יש לנו הוכחות במסמכים בעדויות חפשיות ובגיבוי עדי מדינה ומעל כל זה, במעשים שנעשו על פי הוראתו תוך ידיעה שהדברים הם עבירה פלילית'. מזה הוא פוחד ולא רוצה להגיע למשפט. אדם ישר היה רץ להוכיח את חפותו.( בהסתייגות: שכחתי, השופטים הם נציגי אשף ומקבלים משכורת מאיראן.) ***** בפרשת הצוללות הוא לקח החלטות בניגוד לעמדת כל הגורמים המקצועיים, וזה היה מותר לו, אלא שהוא עשה זאת במסתרים תוך שקרים לשר הבטחון ולרמטכל,בניגוד לתוצאות דיונים וניירות עבודה רלוונטים, ותוך אישור לגרמניה לתת צוללות למצריים, בניגוד לעמדת משרד הבטחון. כל זה במסתרים כל זה כשיש לו מקורבים שמתווכים ודוד שגורף רווחים מטיסנקרופ. אלו עדיין לא הוכחות פליליות אבל ועדת החקירה שתקום, והיא תקום על אפך ועל חמתך, תבדוק ותכריע מי משקר, הוא או כל האחרים הנוגעים בדבר. **** הבט נא אוויל משריש כשמישהו קורא לחצי עם בוגדים,רק כי הם מתנגדים פוליטיים, הוא הרוויח את השינאה ביושר. לכן אתם משולים לאותו אחד שרצח את שני הוריו ומבקש רחמים בבית משפט כי הוא יתום. ***** אשר לאיש מוסת: גורג אורוול אמר, שהתורה הנאצית מכחישה את המושג אמת.אם המנהיג אומר על אירוע מסוים שהוא מעולם לא קרה, אז הוא מעולם לא קרה.אם הוא אומר ששתים ועוד שתיים הם חמש, אז הם חמש. עכשיו כלומניק עם מקלדת, לך ותבדוק מי עונה לתאור של גורג אורוול.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אפע'ס נראה שאתה מתפורר ...
  מגיב ותיק   23/09/19 20:04

ע"פ גידופך, לכן אחד לאחד...

1. אידיוט עשה אותך...

2. שקרן, תמכת באולמרט לאחר שנאשם וגם הטפת לחזרתו לפוליטיקה, זכרוני טוב כנראה משלך (ועם מעט זמן וחיטוט בארכיונים כאן אפשר לקרוא את הגיגך הרטובים על הגנב)

3. בהחלט, אתה כשקרן, אינך חייב להביא הוכחות.(טיפש קטנטן, אם אתה כבר מתפלצן וכותב ביטויים בארמית דע לך כי אין ה בסוף המילה אלא א לכן בור קטנטן, כתוב ברוב פלצנותך, עפרא דארעא.

4. אתה שקרן, אין לביבי שום קשר פלילי לעניין הצוללות...

5. השופטים הם לא אירניים אלא חונטה שמאלנית מושחתת...

6. בקשר ל"עמדת המקצועיים", אתה מקשקש ומהדהד הבלים מכתבי התקשורת שונאי נתניהו, עדויות של אחרים ובלתי משוחדים ושונאי ביבי אומרים אחרת.

7. גם השקר של מניות פלדה וחברת טיסנקרופ נחשפו כבר- תמשיך, תמשיך להדהד שקרים וסילופים.- אתה שקרן ומעלילן בזוי , העניין נבדק ולביבי אין שום קשר.

8. חברי הרשימה המשותפת הנם בוגדים ותומכי טרור בזויים ע"פ כל קנה מידה (חוץ מלאשר חבריך בפרקליטות)אגב, לא ידעתי שלעשרים אחוז (התומכים בתומכי טרור ) שעשרים אחוז הם מחצית מהעם.

ואם התכוונת לשמאל הם אכן מנהלים עסקים ונתמכים ע"י בוגדים והשמאל הוא זה שמסית נגד למעלה ממחצית העם (עוד אגב, אתם השמאל אינכם מחצית מהעם אלא מיעוט, בור לך למד את הנושא.

9. עוד פעם, אוויל משריש תקרא למי שעשה אותך...

10 . אין דבר שמעיד על טיפשותו וניבזותו של שמאלן כמוך מאשר לראות הזדקקותו לתורה הנאצית...

ולסיכום וע"פ הסיומת המתלהמת שלך ... כלומניק עשה אותך...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קשה להסביר למכורים ,אבל אנסה.
  יוסי מ.   24/09/19 08:50
מצא חן בעיני האעפס. על סעיף אחד לא תקבל תגובה.***** על סעיף 9 מחול לך ולסיומת שלך,גם לא אענה. *****אתה לא שווה הסבר.***** סעיף שני שלך:אתה כנראה חלש בהבנת הנקרא. אמרתי שתמכתי בו לפני ובמהלך המשפט, תמכתי בחזרתו לפוליטיקה אבל זה נפסק, כשנקבע הדין. אלו הן עובדות אבל מה מבין פשיסט כמוך באמת??***** תודה על התיקון בארמית. זה לא מוסיף שום משקל למה שמסביב. *****הוכחות רצית? במשפט. ועוד נזכה לראותו בימינו.***** סעיף 4: כתבתי בפרוש שאין עדיין אישומים פליליים אבל ועדת החקירה כשתקום תספר לכולם את האמת,ומזה חושש ראש משפחת הפשע. עוד פעם בעיות בהבנת הנקרא.***** סעיף 5: נסלח לך לקראת הימים הנוראים. כשאולמרט נשפט בפני אותו בית משפט, הם היו שליחי ציבור... נו שכל והגינות כבר לא נראה ממך.***** סעיף 6:אותו כנ"ל כמו סעיף חמש: ועדת החקירה תראה את האמת, וכאן נוותר לך על כל הקשור למעגל הכי קרוב לפושע, שכבר עומד בפני כתבי אישום על הפרשה הזו.סעיף 7:גם פה אתה משקר את עצמך. לא נחקר לא נבדק ועומד על הפרק. החקירה עוכבה על ידי מנדלבליט בגלל הבחירות והיא מיד צפה ועולה.***** סעיף 8: נכון. הנציגים הערביים הם בערך מה שכתבת. האוכלוסיה הערבית היא כעשרים אחוז. מתנגדי נתניהו בכלל הציבור הם למעלה מחצי העם. עוד פעם בעיות בהבנת הנקרא. לחץ?? תירגע ,לא יעזור להיות קופצנים. האמת היא שתעמוד ומזה אתה חושש ומפחד. כשאתה כותב "שמאל" כמצוות אדונך העבריין, המשמעות היא "כל מי שמתנגד לנתניהו" רק באחרונה גילינו מה מיקי אתן בני בגין דן תיכון ואחרים אומרים עליו, לכן ניתן להסיק שה"שמאל" הולך וגדל .כולנו בוגדים על פי משנתו של נתניהו. ***** סעיף 10 : דיברתי על גורג אורוול שהסביר את משמעות "המנהיג" במשטר ההוא, ומה לעשות שהמציאות מראה יום יום ושעה שעה שהוא זוכה ליחס הזה ממכם. כואב אבל אמת. אגב, כשמודעה של הליכוד שהראתה את גנץ ואחרים עם שפם של היטלר זה בסדר, עד שהמנהיג שלכם שבדרך כלל "לא יודע או לא רואה", "גילה" את הדבר והורה להסיר מהרשת.(אחרי שהמסר לעדר הבהמות נקלט) מה אגיד לך, אני מבין את ההרגשה המרה והמחנק, שבאים עם ההכרה שבתבוסה. זו שקיימת וזו שמתרגשת לבוא. אני באמת מרחם עליך. באמת, הרי יום כיפור בפתח.***** ורק כדי שתרגיש טוב, "ההוא שעשה אותי", היה איש מאנשי הסוד והסתר לאורך כל שנות שירותו בשליחות המדינה, איש תנועת החירות באמונותיו, ואילו היה איתנו היום, היה בוודאי "שמאלן". *****
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אתה שקרן
  מגיב ותיק   24/09/19 21:41
אתה תמכת בו ובחזרתו לפוליטיקה גם לאחר שיצא מהכלא.
אין לי עניין להמשיך עם תת רמה ושקרן כמוך

אגב, את כל החרפות שברחו לך ברגעים של התפוררות, תייחס למי שעשה אותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וואלה מסכין.
  יוסי מ.   24/09/19 23:07
איפה היצירתיות מגיב ותיק (מידי)?? כבר סגרנו את ענין מי שעשה אותי, וזה לא ענין לשפל המוסרי של פאשיסט מטומטם כמוך. ואני מה לעשות לגודל איוולתך, לא משקר. זה שאתה חוזר על האמירה הזו, זה על פי משנתו של ההוא שאמר שכשחוזרים על שקר מספיק זמן, הוא נתפס כאמת, קראו להוא יוזף סטאלין. נמחל לך על חוסר היכולת וקלות הדעת. אלו פרפורי גסיסה של תומכי ראש משפחת הפשע נתניהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לא מחמיץ שום הזדמנות להפגין
  מגיב ותיק   25/09/19 11:44
בורות. האמת שאין לי שום עניין להתווכח עם שקרן כמוך אבל אי אפשר לתת לך להטעות את הציבור. לההוא לא קראו יוזף סטאלין אלא גבלס. כשמאלן מדופלם ובזוי היית צריך לקפוץ על אנלוגיה שפלה כזו... משאיר לך את זכות התגובה האחרונה בה כנראה תתפורר בגידופים מוכרים... רק זכור שכל גידוף צריך להיות מופנה על ידך למי שעשה אותך...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צבוע
  המתקן   24/09/19 08:07
ליברל גדול . איזה יופי שהעמדת את עצמך לפני מערכת המשפט ומעלה חוקי המדינה
כתוב תגובה ל- המתקן
דבריך מדוייקים עד כאב
  מייק   23/09/19 17:15
כתוב תגובה ל- מייק
3
איך בדיוק ליברמן ניצח ?
  ארי כספי   20/09/19 18:16
מה הוא עוד יכול לקבל שלא קיבל בעבר ? עוד שני מנדטים ? ממש מציאה גדולה. פרסומת ? כאן שוכחים מהר. סידר את החרדים ? עד היום הם צחקו אחרונים (ע"ע לפיד).
כתוב תגובה ל- ארי כספי
4
תוצאות הבחירות והאכזבות
  אקטואלי   20/09/19 23:12
התוצאות מראות 55 לגוש הימין ו- 44 לגוש מרכז שמאל. בשלב הזה נראה שגוש הימין יותר גדול. מספר הממליצים הוא הקובע ולא המפלגה הגדולה, זה החוק. ברור שגנץ יאמר אחרת כי זה נוח לו. מאוד מאוד. אחת הסיסמאות של "כחול לבן" היתה "ישראל לפני כולם", בהתנהגותם ובדבריהם זה לא בדיוק נראה כך, מקווה שבמעשיהם זה יראה כך. מאוד מוזר ואפילו מצמרר שיש אנשים בשמאל שמוכנים לשבת עם הרשימה המשותפת ולא עם נתניהו. עד כדי כך השנאה גדולה אליו? נראה לי שזה משהו פתולוגי "רק לא ביבי". תזכרו שלכל אחד יש את זכות החפות. הרי הרשימה המשותפת מצדדת "במסמך החזון" שבעצם מדברת על השמדתה של המדינה היהודית. עיקרי המסמך: ביטול חוק השבות, ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית תהיה חוקה פלסטינית וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית, כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה, גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות, אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי, המדינה תיסוג "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם מדינה פלסטינית נקייה מיהודים, פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג. כנראה שהראש המעוות לכאורה של אנשי השמאל הוא שרק אם יהיה רע במדינת ישראל יגיע "השלום" לעניות דעתי לא יהיה "שלום" גם בעוד 50 שנה, כי זו מלחמת דת והערבים רוצים לגרש אותנו מפה. בנוסף אני מאוכזב ש- 30% מבעלי זכות הבחירה לא מימשו את זכותם, שיתביישו להם. בנוסף הציונות הדתית מאוד אכזבה אותי למרות שאני לא שייך אליהם. כל אחד מהם הפך את עצמו לכאורה "לפרימדונה" אם לא קיבל מאה אחוז מדרישותיו בחר במישהו אחר, וכעת יש לו אפס אחוז ביד. זו התנהגות ילדותית - עתיד המדינה עומד על הפרק בכל התחומים והם "מרשים" לעצמם לירות כך בתוך הנגמ"ש, תתביישו לכם. חבל שלא למדנו כלום מאירועים קודמים. בנוסף אכזבתי הגדולה היא שאנחנו עם "כפוי טובה" שלא יודע להעריך מנהיגים ולא יודע להגיד גם תודה. לפעמים גם צריך לראות את הצדדים החיוביים שנעשו עבור כולנו עד היום.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
5
שקלאר ותעודת הבגרות
  ממתין בקוצר רוח   22/09/19 15:43
תתקנו אותי אבל אני לא טועה. נסטלבאום שכתב את המאמר הזה על שקלאר, הוא גם זה שחשף את זה שלשקלאר אין תעודת בגרות, והמכללה שלדבריו יש לו תעודה שהוא סיים בה את הלימודים שלו, הייתה באותה תקופה שבה שקלאר טוען שהוא למד בה, ויש לו תעודכת סיום ממנה ...מכללה לבנות. שקלאר היה עוזרו האישי של השר זבולוןנהמר. הוא היה גם עוזרו של מרדכי פרימן, האיש של פסוקו של יום. הוא התמודד על תפקיד מנהל מחלקת הדת במה שקראו פעם הטלוויזיה הלימודית ולא נבחר. חשוב לדעת, לשקלאר יש תעודות אוטנטיות ולא מזויפות של כל המקומות שבהם הוא ״למד״. אלא שכפי שטען אז נסטל, הוא לא יכול היה להתקבל לחלק גדול מהמקומות בגלל דרישות סף שלא היו לו. איך נהג האוטובוס של חברת אג״ד הצליח להגיע להיות מנהל רשות השידור ומנהל הרשות השנייה לאלוהים פיתרונים. נא לא לזלזל באיש, הוא הצליח למרות שהוא רכיכה וכריזמה לא התקרבה אליו בחיים. תעלומה שצריך לבדוק פעם. מה שכן המאמרים שהוא כותב זאת בדיחת המאה.
כתוב תגובה ל- ממתין בקוצר רוח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il