s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כן לעסקה עם נתניהו
מאת: יוסי דר  |  21/09/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סיפור עיסקאות הטיעון הוא בלוף
  מגיב ותיק   21/09/19 10:29
של הפרקליטות, שאינה רוצה להגיע לתהליך של משפט הוגן, שם ייחשפו תככיה ושחיתויותיה(מול העובדות המוצקות לאי פליליותו של ביבי בתיקיו המטופשים)

ביבי כנראה ידחה את מאמצי הפרקליטות (אלה שמפזרים שקרים על עיסקאות טיעון והסדרים)

המשתוקקים הגדולים ביותר אלה הם הפרקליטות והחונטה שיודעים כי במשפט אמת הם ייפלו על האף.

זגרו ושמרו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
אין קשר בין הכותרת לתוכן הכתבה
  ינקה   21/09/19 11:08
במבחן המציאות ביבי הודיע שהוא לא רוצה עסקת טיעון ובצדק מוחלט. תוכן הכתבה שלך למעשה מצדיקה את עמדתו של ביבי. אם כך המסקנה היא שאין קשר בין כותרת הכתבה לתוכנה. הרי אם ביבי צודק במאבקו - לקחת כיום עסקת טיעון זו לא טעות כי אם טירוף. הרי ברור לך שיגיעו לעסקה רק תמורת פרישתו מראשות הממשלה. אם כך למה לו להסכים כאשר הוא גם פורש מרשות הממשלה וגם מודה מעשית ולוקח הרשעה שאינה מוצדקת בתיקים מגוחכים אלה. למה בנסיבות אלו בנוסף לפרישה ביבי צריך לסחוף עד יום מותו את היותו מורשע שלא בצדק. לכן בחרת בכותרת מגוחכת שכן הניתוח בכתבה שלך נכון. הכותרת לכתבה שלך צריכה להיות משהו בסגנון : עסקת טיעון טובה לפרקליטות אולם לא לביבי וכדומה.
כתוב תגובה ל- ינקה
כנראה שאת צודקת בקשר לכותרת
  ל-גב' ינקה   21/09/19 20:05
ולכל דברייך כאן. מעבר לכך, משמח שחזרת לתמוך בימין. פעם תגובותייך היו הפוכות.
כתוב תגובה ל- ל-גב' ינקה
3
חיי התיק גבוהה מתוחלת חיי
  נתניהו והפרקליטות   21/09/19 11:15
אם זו שאיפת חייו של נתניהו אז עונשו יבוא עוד לפני גזר הדין. הוא פשוט יכול לפרוש מהחיים הפוליטיים ולזכות במחיקת כתבי האישום וניהול המשפטים.
כתוב תגובה ל- נתניהו והפרקליטות
4
אני חושש שביבי יקח עסקה
  ביביסט   21/09/19 11:31
ניהול תיק יעלה כ-1.5 מליון דולר. ולצערי זה שיקול מרכזי. ביבי צריך ללכת בכל הכח למשפט ולדרוס את מערכת המשטרה והפרקליטות. מערכת רקובה מושחתת ומסואבת. אבל אני מבין את ביבי הוא יכול ליפול יל מוטב שופטים שכפוף לפרקליטות או שעבד שם ומכיר את הנוהל.
כתוב תגובה ל- ביביסט
5
צודק -נסתפק בחמש שנות מאסר
  משה דב   21/09/19 11:33
ברור שצריך להגיע לעסקה אבל כזו שגם תשקלל את ההיקף העצום של פשעי נתניהו שנרמז רק קשה להוכיח -כמו פרשת הצוללות שמסריה מרוב שחיתות למרחקים עצומים-חמש שנות מאסר בפועל ללא קיצור נראים לי פשרה הוגנת בנסיבות העניין
כתוב תגובה ל- משה דב
שקרן עלוב
  מגיב ותיק   21/09/19 11:39
אין פרשה כזו "פרשת הצוללות" שקשורה לנתניהו.

עצם העלאת העניין מראה את מצוקתכם :

אפס ראיות לפליליות נתניהו.

אלא רק שנאה פתולוגית המונעת מהסתה של תקשורת שמאלנית ניבזית.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קיימת בריבוע פרשת הצוללות
  משה דב   21/09/19 12:30
זה שיועץ כושל הכשיל הליכי חקירה מההתחלה ומנע גביית עדויות ואפשר תיאום גרסאות סיטוני לא קובר את הפרשה ולא את מעורבות נתניהו. עורך הדין שלו והמקורב אליו ביותר שמרון קשור לפרשה-למה נשכרו שירותיו אם לא בגלל הקרבה שלו לנתניהו ולהחלטות אסטרטגיות? למה הממשלה ביטלה את מכרז הספינות והזמינה ספינות גדולות ומיותרות ויקרות מגרמניה?-כל ההחלטות בנושא הצוללות והספינות הן של הממשלה ושלה בלבד ובעיקר של העומד בראשה וכשברור שנעשה שיחוד לאורך כל הדרך לא ייתכן שנתניהו לא מעורב עד צוואר -מה הטעם לשחד את כל המערכת אם בסוף ראש הממשלה יסכל את העניין?
כתוב תגובה ל- משה דב
קיימת בריבוע פרשת הצוללות
  משה דב   21/09/19 12:30
זה שיועץ כושל הכשיל הליכי חקירה מההתחלה ומנע גביית עדויות ואפשר תיאום גרסאות סיטוני לא קובר את הפרשה ולא את מעורבות נתניהו. עורך הדין שלו והמקורב אליו ביותר שמרון קשור לפרשה-למה נשכרו שירותיו אם לא בגלל הקרבה שלו לנתניהו ולהחלטות אסטרטגיות? למה הממשלה ביטלה את מכרז הספינות והזמינה ספינות גדולות ומיותרות ויקרות מגרמניה?-כל ההחלטות בנושא הצוללות והספינות הן של הממשלה ושלה בלבד ובעיקר של העומד בראשה וכשברור שנעשה שיחוד לאורך כל הדרך לא ייתכן שנתניהו לא מעורב עד צוואר -מה הטעם לשחד את כל המערכת אם בסוף ראש הממשלה יסכל את העניין?
כתוב תגובה ל- משה דב
דובל'ה, הנשמה מלאכותית ?
  מגיב ותיק   21/09/19 12:54

1. אותו "יועץ" עשה עד כה הכול כדי להקשות על נתניהו, במה שאתה קורא לו "פרשת הצוללות", ביבי לא קשור.

2. העניין שהעלית עם שימרון, מעיד עליך עד כמה אתה בור בנושא.

3. לא הוזמנו שום צוללות מיותרות מגרמניה ,(ואולי ההיפך הוא הנכון) אתה מקשקש תעמולה כוזבת של כל מיני דרוקרים ודומיהם,

4. לא יעזור לכם מעלילי דם מקצועיים, עניין הצוללות מעיד עליכם עד כמה אתם נואשים באי יכולתכם להפליל את נתניהו.

5. לא היה עד כה ראש ממשלה טוב מנתניהו בכל ההיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לך טפל בעצמך
  מטפל בדימוס   21/09/19 12:13
יש משהו חולני בשאיפה לראות את מנהיג העם היהודי נרקב בכלא בעודו חף מפשע.
כתוב תגובה ל- מטפל בדימוס
חף מפשע? -די במה שהודה
  משה דב   21/09/19 17:07
כדי להרשיעו. הוא קיבל מתנות במאות אלפי שקלים ולא דיווח-זו הפרת אמונים . הוא דן בנושאי בזק שלחבר טוב שלו אינטרס עליון בנושא-זו הפרת אמונים . הוא דן בעסקת שוחד מובהקת עם נוני מוזס ? [מוקלט למה להכחיש? כל חוקרי המשטרה ואנשי הפרקליטות משוכנעים שיש ראיות לכאורה ורק כלבי הימין המתועבים עדיין מכחשים
כתוב תגובה ל- משה דב
בוא נחפור נחפור נחפור
  ואולי   21/09/19 23:35
בוא נחפור נחפור נחפור – אולי נמצא משהו. ואם לא – בוא נעשה רעש כאילו יש משהו. נתניהו נקי כשלג. בתיק המתנות, כבר נקבע תקדים אולמרט שאין בעיה בלקבל מתנות, ונתניהו קיבל ייעוץ בעניין זה מעו"ד וינרוט באופן המסיר ממנו את היסוד הנפשי הפלילי. בתיק מוזס, הרי ברור שנתניהו עבד על מוזס ולכן הקליט אותו בעצמו, ובין כך לא יצא מזה כלום. בתיק אלוביץ המיזוג קיבל את אישור הדרג המקצועי, והטענה שהמיזוג היה הטבה של מיליארדים לאלוביץ היא שקר גמור: אלוביץ הגיע לסף פשיטת רגל.
כתוב תגובה ל- ואולי
6
המטרה
  באום   21/09/19 12:29
המקורית של הפרקליטות היתה שנתניהו יפרוש מראשות הממשלה בשלב מסוים של החקירות ולא לנהל משפטים וחקירות עד אין סוף.כבר מהגילויים הראשונים בתקשורת על הפרשות השונות לפני שנים זעק כל מי שחשב עצמו ערכי ונאור שנתניהו צריך להתפטר כי לא יתכן שהוא יכהן כראש ממשלה כאשר חוקרים אותו על עבודה של חשמלאי מאור עקיבא שתיקן או העלה את הנתיך כדי שראש הממשלה יוכל לקבל אורחים וכל זה בלי מכרז.שומו שמיים.ההצעה לעסקת טיעון לראש הממשלה היא במסגרת התקווה שהתחילה כבר בהתחלה שנתניהו יפרוש.שהרי המטרה בכל הסיפור הזה היא לא לגלות שחיתויות ולשמור על המדינה מפני התדרדרות בערכים כי אם זאת היתה המטרה,היו חוקרים גם את לפיד,כבל,גנץ,רם בן ברק,את ההדלפות לתקשורת תמורת פינוק בתקשורת ועוד ועוד ועוד,אלא המטרה היתה ועדיין שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה.הבעיה שנתניהו לא שיחק את המשחק שהבמאים מהפרקליטות והשמאל הועידו לו ומי שראה אי פעם במאי מתעצבן על שחקן שלא מבצע את מה שהבמאי אומר לו,יבין למה יוצא קצף מפיהם של אנשי השמאל כאשר מוזכר שמו של נתניהו.אם נתניהו יגרור את הפרקליטות למשפט הרי שמה שיצא בסוף זה משפט לפרקליטות ולנאשמים העיקריים שי ניצן וליאת בן ארי ולא לנתניהו.מזה הפרקליטות חוששת.הסיאוב הנורא שפשה במערכת החוק וההשתלטות שלה על סדר היום הציבורי יכול סוף סוף להתגלות גם לבוחרי השמאל התמימים שיבינו שהמלך שהם סוגדים לו זה בסך הכל חונטה מושחתת ששוטפת להם את המוח.התקשורת לא מדווחת על הנעשה בפרקליטות מטעמים מובנים אבל כאשר יצוצו העדויות במשפט שיהפוך למשפט של שי ניצן וחבורתו,התקשורת כבר לא תוכל להתעלם,אפילו לא מדברר המשטרה גיא פלג.לא בטוח אגב שהשימוע לנתניהו לא יסגור את התיקים כאשר יובאו לפני מנדלבליט ממצאים שהוא היה צריך לדעת אותם כבר מזמן.
כתוב תגובה ל- באום
7
קדנציה אחרונה
  אקטואלי   21/09/19 12:29
נכתב ופורסם לפני מועד ב'. ממליץ לראש הממשלה להודיע כעת שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו, אחרי עסקת המאה והשלמתה. זו תהיה "קדנציית הנקמה" שלו שלאחריה יעשה רק לביתו. בנוסף להודיע שהוא ממנה את יולי אדלשטיין שיהיה בבוא הזמן מחליפו. בזמנו הפתיעה אותי מאוד הבכירה לשעבר בפרקליטות עו"ד אירית באומהורן - "אם נתניהו ייבחר שוב העבירה תהיה שוחד, אם לא – הכל יכול לקרות". כלומר הם רוצים את הראש של ראש הממשלה ומראים לו את הדרך החוצה ללא משפט. בנוסף היא לכאורה רומזת לא לבחור בראש הממשלה נתניהו. אותי זה לימד שהיו דווקא לכאורה מאבקים וויכוחים קשים בתוך הפרקליטות לגבי ההחלטה. לאור הדברים הנ"ל הייתי שמח שראש הממשלה ייבחר שוב, ימשיך להיות ראש הממשלה, זאת בהתאם לחוק הקיים, ויילחם במקביל על חפותו בביהמ"ש. לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד. בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". מאות עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל, "תמות נפשי עם פלשתים"- העיקר "לא ביבי". אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. לפי סקרים, רוב אזרחי המדינה מרוצים ממצבם הנוכחי, תמיד יש מקום לשיפורים בכל התחומים. תשמרו על הקיים ואל תתפתו לסיסמאות שקר שאין מאחוריהן כלום. לבוא עם הוכחות בשטח של עשייה במשך שנים, זו חכמה מאוד מאוד גדולה!!! האחרים, שגם לא מתאימים, מבטיחים רק "על הקרח".
כתוב תגובה ל- אקטואלי
8
עוד שקר של התקשורת
  שונסי גנצינר   21/09/19 13:36
רבותיי. אין כל צורך לשחק במשחק הבזוי הזה של הסמול והתשקורת. הם קיבלו רוח גבית מתוצאות הבחירות, אך כידוע לא ניצחו. לכן הם דוחפים בכל כוחם, עם סיסמאות נלוזות כמו "נתניהו סיים את תפקידו", ושקרים כגון החנינה ועסקת הטיעון, שנשמעים מפי "עיתונאים" סופר אמינים כדרוקר, אברמוביץ', גליקמן ודומיהם. מדובר בקשקוש. כל ההדלפות והציטוטים המגמתיים והערוכים שמושמעים מפי דוברי הפרקליטות האלו, אפילו רק בהם אין לא יותר מאוסף רכילויות עלובות. אין בתיקי נתניהו מאום, ולכן אין צורך בשום עיסקה.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
9
sic transit gloria mundi
  אלטע קאקער   21/09/19 16:00
ברגע שנתניהו לא ראש ממשלה אין לו כוח ואתה תגלה שההליך המשפטי נגדו יתנהל בלו״ז סביר לחלוטין לעבירות צווארון לבן.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
sic transit gloria mundi
  יונגע פישר   22/09/19 21:55
ברגע שהחריין הזקן יקבל סוויטה מפוארת באגף הסיעודי של מגדלי הים התיכון רק הצוות הסיעודי יצטרך ליהנות מהגיגי מוחו המרושעים.
כתוב תגובה ל- יונגע פישר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il