|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המחדל שעלול לעכב הכרעה בתיקי נתניהו: ג'ון קרי ודן שפירו טרם זומנו למסירת עדות
מאת: יואב יצחק  |  05/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב מתודרך בקביעות
  הצינור   5/10/19 13:20
יואב יצחק מציג "חשיפה" נוספת שהיא בעצם תדרוך מפורט שקיבל מפרקליטי ביבי החשוד המופקר. מספיק לראות במה הוא מתמקד - דחיית מועד האישום - כדי להבין למה הוא תודרך על הענין ואת מי הוא משרת. רק להזכיר - ביבי החשוד המופקר הוא זה שהיה "מודאג" מהדלפות מהשימוע ופתאום אנחנו מוצפים ב"חשיפות" שמגיעות ישר ממנו. אח"כ "העתונאי" יואב יצחק לא מבין למה מתייחסים אליו כאל שופר עלוב של ביבי.
כתוב תגובה ל- הצינור
לצינורית..
  יש העזתי שצופר...   5/10/19 14:37
ומי מתדרך אותך?,גליקמן,דרוקר,קרא,אברמוביץ,פלג,רביד או שאתה ניזון ישירות מניצן/ליאת בן ארי....אני משוכנע שהצינורית הוא אחד מהנ"ל או איזו חולירע שחמק מזיכרוני.
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
}}}☆די ביבי!לך ההיתה לארהב.
  ישראלי.   6/10/19 17:50
}}}ביבי ניתאי נתניהו אתה לא באמת ישראלי וישראל לא חשובה לך. אתה אמריקאי סע לאמריקה.אתה משסע את העם הקטן הזה שזקוק וחייב להיות מאוחד. אתה מגה חשוד בשחיתות שעושה הכל כדי לרסק מערכות שילטון סע לאמריקה וקח איתך את יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ישראלי.
צינור רקוב עד היסוד דגן ועוזי
  ארד כפויי טובה   5/10/19 16:33
כלובים יוצאים רע מאד לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו עזר להם מול ארה'ב בעניין הויזה שלהם, ראש הממשלה עזר לדגן כעבר השתלת כבד במדינה שהיה בה, איזה אנשים רעים וכפויי טובה,דגן כבר מת, עוזי ארד גועל נפש של בן אדם יומך יגיע, כל הזמן נגד ראש הממשלה, רק שידע 2 מיליון וקצת יותר הצביעו לנתניהו ברשות הליכוד, לקרוא את הכתבה ולא להאמין, להוריד את הכובע בפני העיתונאי יואב יצחק, יא חתיכת כלומניק מאין כמותך, איך יוצא בוגי שמוגי הנדל העז והאוזר המנוול שלא לדבר על המפיונרים ברק ולברמן ויהיר לפיד מחריב כסנחריב, הפושע הזה יהיה ראש ממלשלה בישראל, וגנץ. שוונץ ככליפת השום על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו,
כתוב תגובה ל- ארד כפויי טובה
לארד כפוי טובה: כדאי לך להפסיק
  פושקין   12/10/19 09:12
את תמיכתך ההזויה מהביב מבלפור שהוא שם דבר למנהיגות כושלת ולשחיתות שלא הייתה כדוגמתה מאז קום המדינה.
כתוב תגובה ל- פושקין
ברור לגמרי
  משה דב   5/10/19 17:21
אין שחר להשלמת החקירה ומה שנדה בעבר לא יתקבל פתאום בשימוע. הבעיה בכלל לא עם הויזה-עצם קבלת מתנות ללא דיווח ממי שאפשר שיזדקק לך זו העבירה
כתוב תגובה ל- משה דב
משפטן בגרוש, חקירה בררנית
  כנופיית הפרקליטת   5/10/19 17:53
פושעת שלא חקרה פוליטיקאים שקבלו טובות הנאה פי מיליון מהסיגרים ובקבוקי שתייה אם בכלל הייתה כאן עבירה, לברמן מסריח לפיד מסריח בוגי מסריח הוקפץ ללא בחירות למקום שלישי בלי התמודדות אשכנזי מסריח משמן, גנץ שונץ חשוב בהטרדה מינית חשוד שקבל מכרז ללא התמודדות ומיליונים מאלשיך, על מה אתה מדבר יא פרקליט בגרוש, לא מעניין אותם המתנות שקיבל נתניהו מעניין את הפושע השקרן שי ניצן המכור לסיגריות לסלק את נתניהו, זה הכל, שב בשקט אידיוט.
כתוב תגובה ל- כנופיית הפרקליטת
מחסיד של פינטו לחסיד של ביבי
  תמיד לצד הרשע   5/10/19 19:42
זה רק טבעי שיואב יצחק שהגן על "הרב" פינטו ותקף את ניצב ברכה עד מותו וגם אחרי זה - יהפוך בהמשך לעבדו הנרצע על ביבי. הפעם הוא עוסק באובססיביות בלתקוף ללא רחם כל מי שמהווה סכנה לשלטונו השל החשוד המושחת. לכן ניתן פתאום למצוא המון "חשיפות" הכפשה על לפיד באתר הזה לאחרונה. וכמובן שידור ישיר של "חשיפות" הישר משולחן פרקליטיו של החשוד התורן. ככה זה - יש אנשים שתמיד יהיו בצד הלא נכון של הסיפור.
כתוב תגובה ל- תמיד לצד הרשע
2
רבותיי, תקשיבו סוף סוף לשופטת
  קורןנאוה טבריה   5/10/19 13:29
רבותיי, תקשיבו סוף סוף לשופטת גרסטל: "בפרקליטות יש משהו חולה. שי ניצן אינו ראוי לתפקיד פרקליט המדינה". זה כל הסיפור בתיקים התפורים למידותיו של רה''מ!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
הפרקליטות לא רוצה להרשיע ביבי
  ביביסט   5/10/19 13:36
אני אומר וכותב את זה מספר שנים- הפרקליטות אינה רוצה להרשיע את ביבי בתיקים השונים. זה בכלל לא מעניין אותה. גם לא חשוב להגיש כתב אישום. המטרה של החקירות ושל ההדלפות ושל השימועים זה להשפיע על 5% מהבוחרים בישראל להזיז הצבעה מביבי למפלגות אחרות. רוב האנשים בכלל לא יודעים את כל הפרטים ולא מעודכנים במאפייה המאורגנת של משטרה פרקליטות . לכן 5% לפחות כלומר הליכוד איבד 6 מנדטים בגלל החקירות. לכן הדחיפות בהגשת כתב אישום לפני שימוע. זאת המטרה. כעת יכולים לעשות השלמת חקירות של שנה וחצי. מה זה משנה. ביבי הרי מבחינת הרבה בוחרים אשם כל עוד לא הוכח אחרת.
כתוב תגובה ל- ביביסט
4
והנה, קרס לו תיק 1000...
  עמי, ת"א   5/10/19 15:00
תיקי 2000 ו-4000 בדרך.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
5
עצם קבלת המתנות
  הירונימוס   5/10/19 15:11
היא עבירה במדינת ישראל. כל השאר או שהיה או שלא היה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אתה משפטן דגול !!!
  פרשנדתא   5/10/19 21:23
אף מילה בתגובה שלך אינה נכונה. אבל כבולשביק נלהב אתה ממשיך ומגיב באותה תגובה שוב ושוב.
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
6
קונסיליירי ? אבל הפוך !
  צעד תימני   5/10/19 15:13
יואב , התדרוך שקבלת לוקה בחוסר הבנה חלקי נושא הויזה אינו נשען על האדן הביטחוני המדיני . לפרקליטות ידוע שלא ניתן לגבות עדותו של שר חוץ האמריקאי והשגריר. ולכן לא נכנסו בכלל לפינה הזו שהסניגורים דוחפים לשם . מדובר לכאורה באתנן כלכלי של תן וקח .
כתוב תגובה ל- צעד תימני
7
מנדלבליט חתם מתוך פחד מניצן
  אזרחית   5/10/19 15:24
נראה שמנדלבליט לא התעמק כלל בחקירות וחתם אחרי שי ניצן כמו חותמת גומי. נזרי היה היחיד בפרקליטות שניסה לערער על האישומים ולכן הוא נתקל במתקפות זעם מצד חבריו וגם מצד התישקורת בכלל ומוטי גילת בפרט שקרא לו "נחש צפע".
כתוב תגובה ל- אזרחית
8
בהצלחה לסנגוריו של ביבי.
  7_7_7.   5/10/19 15:38
בהצלחה לסנגוריו של ביבי-בשני ימי השימוע שעוד נותרו להם בתקווה שהם אכן יצליחו לחסל סופית את כל התיקים האלה כנגד ביבי שכל אדם בר דעת וישר עם עצמו מבין כיצד-תפור אותם אך ורק לצורך מידותיו של ביבי,ועוד אחרי שהולך ומתברר לנו בימים האחרונים כמה ראיות משמעותיות קיימות באותם התיקים הללו לטובתו של ביבי-בלי שהן נלקחו בחשבון בכלל,וכאשר באותו הזמן בדיוק פוליטיקאים אחרים שגם סרחו כמו לדוגמה יאיר פרעה לפיד מעולם לא נחקרו בגין חלקם באותן פרשיות שחיתות-כביכול.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
9
מזל שיש את העיתונאי הזה.
  7_7_7.   5/10/19 15:44
מזל שיש את העיתונאי הזה שבעצם חושף ברבים כעת שכל התיקים שיש כנגד ביבי היום הם למעשה תיקים תפורים לגמרי שנתפרו בתפירה גסה למדי אך ורק לצורך מידותיו של ביבי ושאין בהם דבר וחצי דבר זולת אוויר חם של חשדות שווא וחצי אמיתות שונות למיניהן ותו לא.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
10
יואב יצחק לעומת גיא פלג וחבריו
  מייק   5/10/19 15:46
אני כמובן מעדיף את החשיפות של יואב, משום מה הן אמינות בעיני יותר
כתוב תגובה ל- מייק
11
ביבי זכאי נקודה סוף.
  7_7_7.   5/10/19 15:47
אין מה להגיד חוץ מאשר ביבי זכאי ואם אתם לא מאמינים לי פשוט תעשו טובה ולכו תקראו מה כתבה בזמנו השופטת בדימוס הילה גרסטל על הפרקליטות השמאלנית בארצנו בזמנו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
12
תקראו גולשים אידיוטים נגד ר"מ
  בנימין נתניהו...   5/10/19 15:50
אתם חבורת מטומטמים עם שכל מתחת לקרסוליים, העיתונאי יואב יצחק הוא ענק שבענקים, עכשוו אתם מבינים למה סגר מזוז את התיק של שרון, הוא לא רצה אנדרלמוסייה פוליטית ומדינית כפי שאנו רואים היום, שרון היה בריון עם קבלות, נתניהו פעל למען מלצ'ין מתוך חובתו כראש ממשלה בישראל, לא למען טובתו, זוכרים את פרשת פולרד, מי שהפקיר אותו, זה מהמוסד שהלך לעולמו והשגרירות בארה'ב שלא נתנו לו להכנס אליה, אילנה דיין רביב דרוקר אמנון אברמוביץ' גיא פלג מוטי גילת נחש הנחשים תמר אלמוג מיכל רבינוביץ' ליאת רגב שהיא רקב ביחד עם כולם ועוד כמה מטומטמים שאין כדוגמתם, וגרוע יותר צריכים להעמיד אותם לדין על שמסכנים את ביטחון מדינת ישראל תמורת סקופים שיקריים ותו לא במשך שנים על גבי שנים בכל מהדורת חדשות כולל איתמר לוין דן מרגלית שחמש נשים מעידות שהטריד אותם מינית, אתם מבינים מה הולך פה, עיתונאים מופקרים, בלי שום אחריות הן כלפי ר"מ כאדם והן כלפי ביטחון מדינת ישראל, העיתונאי יואב יצחק הוא גדול העיתונאים המוסריים שנראו פה אי פעם במדינת ישראל, הוא צריך להיות מועמד לקבל את פרס ישראל על יושרו ודרכו מצפונו וחובתו העילאית לאמת בלבד, הוא לא עובד אצל ראש הממשלה הוא עובד אצל האמת הצרופה, פרס ישראל מגיע לו, את שי ניצן צריך לזרוק עוד הערב מפרקליטות המדינה וישר לחדר החקירות,את החוקרים צריך להעיף לכל הרוחות, זה מה שצריך לעשות, ומנדלבליט יוצא אדיוט גדול מאין כמותו, הפקרות של ממש, תודה לך העיתונאי יואב יצחק, שמור על עצמך ואל תחדל לעולם לומר לנו את האמת הצרופה,
כתוב תגובה ל- בנימין נתניהו...
עוד תוספת קטנה איזה סקנדל היה
  עם בנימין נתניהו   5/10/19 16:04
ראש ממשלת ישראל היה מפקיר את מלצ'ין לגורלו, מה היה קורה כאן, מלצ'ין הוא הוא שהלך לשגרירות ודבר עם דן שפירו ורק אח"כ דברו ראש הממשלה ומלצ'ין, אם לקרוא את תמליל החקירה, מה זה חוקרים ברמה של פסיכיים של ממש, לא מבחנים, עיוורים לא רואים מה עומד לפניהם, העיקר לרצות עיתונאים, אוי אוי רוני אלשיך הדביל, מפכ"ל מחדל, ביטחונו של אדם עומד על כף המוזנים ולא עושים מאומה, אוי אוי איזה מטומטמים, איזה שכל, רמת אי קיו על הפנים, אוי אוי איך אנחנו מגיעים לזה, זה הרי טירוף של ממש,אמש רפרפתי בין הערוצים, ערוץ 1 יוצאים אידיוטים ממדרגה ראשונה, אם לא על גבול הפשיעה, רביב דרוקר את דרקער לכלא ולחקירה מידית, איילה חסון מהססת, מבינה שיש משהו לא ברור, איזה חבורה, ערוץ 2 מתחיל לרדת להם האסימון, איך שלא יצא הם אידיוטים עד פושעים של ממש העיתונאים הללו. יואב יצחק כל הכבוד לך, שמור על עצמך ושאלוהים יברך אותך.
כתוב תגובה ל- עם בנימין נתניהו
13
יכול להיות שמחר יוגש התצהיר
  דני התמים   5/10/19 16:10
של ג’ון קרי ושיפרו למנדבליט?
ניחוש פרוע!
כתוב תגובה ל- דני התמים
14
נאמר ואני מחזק
  אמנון111   5/10/19 16:31
רודפי נתניהו זה עשרות שנים לא מתעניינים כלל ב"עבירות" נתניהו. כל שמעניין אותם הוא שיזוז. הוא המחסום בינם לבין השלטון . היחיד. (תקלוט את זה סער..)אם עבירה של סחיבת קרמבו מחנות מכולת היא עבירה מספקת די היה להם בכך.
כתוב תגובה ל- אמנון111
15
מעניין מאוד
  ארי כספי   5/10/19 17:35
אם גם זה לא יעבוד, אולי יציעו לזמן לעדות את פוטין, מקרון, האפיפיור, מזכ"ל או"ם , כמה אבו-ים,אבו מאזן , הניה ואולי כמה שמתו אבל אי אפשר להמשיך בלי עדותם. מר יואב יצחק (וכנראה גם הפרקליטים שהושבתו בגלל חוסר האמצעים של הקיסר עד שקיבל "הלוואה") ממשיך לעשות מעצמו צחוק. ראשית , נזכור שמנדלבליט הצדיק כבר החליט שב-1000 ו-2000 לא היה שוחד (אשרי המאמין). שנית, מנדלבליט עדיין לא אמר את המילה האחרונה. כלל ידוע הוא שאין כמו "יועץ משפטי" בכל הנוגע לסגירת תיקים. רוצים דוגמאות של לפחות נסיון ? וויסות המניות, האי היווני, ליברמן , הרפז וסליחה מאלה ששכחנו. שנה טובה !
כתוב תגובה ל- ארי כספי
אבל בלי זה אין תיק...
  עמי, ת"א   5/10/19 20:38
ביבי יגיד: רק העדתי עדות אופי על מילצ'ן, שהוא לא עובד עבורנו. בכל מקרה ההתערבות שלי רק היתה מזיקה. ופרקליט המדינה יגיד: אה... אהה... אולי... אם אין לו עדות שאומרת משהו אחר, הרי שההאשמה נופלת - הרי התובע הוא זה שצריך להוכיח את הטענות.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
16
מזל שיש את העיתונאי הזה.
  7_7_7.   5/10/19 17:39
מזל שיש את העיתונאי הזה-שתמיד עושה את עבודתו העיתונאית בנאמנות ובמקצועיות גמורה ומבלי לאתרג אף פוליטיקאי מושחת שסרח ומעל בתפקידו-רק משום שהוא החליט להפתע פתאום לשנות את דעתו הפוליטית מן הקצה אל הקצה וללכת לגרש יהודים מבתיהם בגלל החקירות שהיו נגדו ונגד בניו המושחתיים בדיוק כמוהו בתקופה האמורה בזמנו-ודי לחכימא.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
17
ג ד ו ל.
  7_7_7.   5/10/19 17:40
חשיפה מדהימה שפשוט מפילה לקרשים את כל התיק הזה שיש כנגד ביבי.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
טרול ימני חסר שכל
  ביביזבל   5/10/19 22:16
לא נמאס לך להציף בתגובות זבל שחוזרות על עצמן בלי קשר לתוכן? טמבל!
כתוב תגובה ל- ביביזבל
18
ההר הוליד עכבר
  הירונימוס   5/10/19 18:56
כל העיתונאים שנחשפו למאמר הזה טוענים שזה כבר פורסם ב 2017והביאו קישורים להוכחת הטענה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
19
זה פיגוע אסטרטגי בדמוקרטיה
  רננה   5/10/19 20:13
פרקליטות ששה להפיל ראש ממשלה שכיהן על פי אמות מידה דמוקרטיות ובבחירות דמוקרטיות רק כדי לא לאפשר קידום אג'נדות שהבוחר הישראלי דרש מאותה מפלגה שראש הממשלה עמד בראשה. לא יתכן שאותה קבוצה נאלחת קרי חוקרי המשטרה ואותם פרקליטים לא ישלמו מחיר על מעשיהם העבריינים וזה בלשון המעטה, מי יזכור אותם בספר ההיסטוריה של העם היהודי ?? מי יכתוב על השגים למען אזרחיה של מדינת ישראל?? יבחושים מלאה שינאה וטינה לראש הממשלה הטוב ביותר שידע העם היהודי מאז הקמת המדינה. אבל אחד גדול את ראש הממשלה מר נתניהו כן יזכרו ועוד איך יזכרו על כל השיגיו למען העם היושב בציון .
כתוב תגובה ל- רננה
20
קשה להבין כיצד אדם עמוס
  קשה להבין   5/10/19 20:29
כרימון בתכונות שליליות, כשי ניצן - נבחר לתפקיד כה קובע? מי בחר בו? האם אלה אשר בחרו בו ידעו את העיוותים האלה אותם הוא מייצג בפני הציבור מפעם לפעם? והכיצד זה שאותו איש לא בודק ולא מבקר? כיצד זה שלאדם אחד ויחיד יש כוח כה עצום? אם תקום (הלואי) ממשלת ימין - אחד הדברים הראשונים שעליה לעשות הוא לקצץ ממשרה זו את כוחה האדיר.
כתוב תגובה ל- קשה להבין
21
כנראה שידעו הכל אבל
  חנן הקטן   5/10/19 22:01
כנראה שידעו הכל אבל חששו שזה יעזור לנתניהו לכן השמיטו ונולד תיק בחטא כנראה שכפלים חטא נולד תיק 2000 ועוד כפלים תיק 4000 שנה טובה
כתוב תגובה ל- חנן הקטן
22
ביבי לא לחץ את היד של איילת...
  חשדנית   5/10/19 22:18
ולמה? כי החונטה מאמריקה קבעה שהיא המחליפה שלו בראשות הממשלה וביבי עדיין לא מסכים להתחלף... כזכור, שקד הובאה להיות מנהלת הלשכה של ביבי כשהיה באופוזיציה. הובאה ע"י החונטה. לא ביוזמת נתניהו. אלי הרו ראש לשכתו של נתניהו, שהפך לעד מדינה, העיד: "ביבי שילם לאיילת שקד משכורת מהכיס שלו. היא עבדה אצלו בלשכה. הוא שילם לה. השנאה של שרה היום כלפי איילת שקד זה על עשרת אלפים שקל". אבל זה לא מדוייק. מי ששילם לאיילת שקד זו החונטה, באמצעות ביבי. ביבי בכלל לא הכיר אותה לפני שהחליטו שתעבוד אצלו בלשכה. הנה כל הסיפור: rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
23
והעיקר לא נאמר
  שונסי גנצינר   5/10/19 23:51
זה בכלל לא כל כך חשוב איך פעל ולמה מול ג'ון קרי. פעילות זו למען מילצ'ן אינה באה על חשבון הציבור בישראל, ולכן כל ההאשמה במרמה והפרת אמונים (ועוד קודם - בשוחד) אין לה כלל מקום. זהו כמובן נסיון להפיכה משפטית, ונקווה שלא יצלח.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
24
עדויות של קרי ושפירו לא נחוצות
  סיירוס   5/10/19 23:55
הכותב מוזן ומזין שטויות ,היועץ המשפטי החליט שאין צורך בעדות קרי ושפירו .ביבי יודע למה ,והוא מתעקש היום לזמנם לעדות ? ספין מספר הספינים של ביבי .לדרוש ולבקש דברים ,מראיה ראשונה הגיונים ,אך חסרי ערך ,כמו המצלמות בקלפיות ,או שידור ישיר מהשימוע או עדויות של אנשים שהפרקליטות התעמקה בנחיצותם ופסלה את זימונם .אז אנא את העדויות האלה שביבי יביא לבית המשפט ,או לחילופין היה יכול להביא את גרסתם בכתב חתומה על ידם .את זה הוא לא מביא כי הוא יודע שהם לא יבואו להעיד מתוקף מעמדם.יואב אני מבין אותך ,הבנת מזמן באיזה צד החמאה מרוחה על הלחם
כתוב תגובה ל- סיירוס
25
יואב יצחק, אתה מופת עיתונאי.
  רון59   6/10/19 07:16
כל הכבוד לך על היושרה
כתוב תגובה ל- רון59
26
הכל על יואב יצחק והאתר
  חשוב לקרא   6/10/19 07:17
האתר ממון כיום על ידי 3 עמותות התומכות בנתניהו מארה"ב. רובם עמותות חרדיות. לכן כל כתבה שאתם קוראים כאלילו במסווה עיתונאי, נכתבה ואושרה בלפור. זה מידע מהימן ובדוק. הראיות בידי
כתוב תגובה ל- חשוב לקרא
וואו. ומי מממן את הארץ? ידיעות
  עמי, ת"א   6/10/19 10:02
אלו אינטרסים הם משרתים? ילד, כל גוף עיתונאי משרת אינטרס. הדרך היחידה שלך לקבל איזו שהיא תמונה הגיונית על המציאות היא לקרוא כמה, ולקוות שהם משרתים אינטרסים מנוגדים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
ולענין יש לך מה להגיב!!!!
  לחשוב לקרוא   6/10/19 12:18
רק להשמיץ לא הופך את השקר לאמת. אתה זורע חול בעיניים ואינך מסוגל להתמודד עם הכתבה החמורה הזו ולכן אתה משקר וממציא בדיות. אני באופן אישי עוקבת אחרי יואב יצחק עיתונאי עצמאי ואמיץ ועד היום לא מצאתי כתבה אחת ששקר ביסודה. תתבייש שאתה מפיץ שקרים במקום לענות עניינית לכתבה הזו המוכיחה שהפרקליטות הפכה להיות סדום ועמורה עבור אזרחי ישראל. תתבייש!!!!
כתוב תגובה ל- לחשוב לקרוא
לא יכול להיות
  ארי כספי   6/10/19 15:47
אבל צריך להתפרנס ממשהו...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
וואוו ואדוני החוכמולוג סבר
  למשמיץ יואב   6/10/19 21:03
שניפול מהכסאות כשנקרא את "החשוב לקרוא" שלך! ובכן ידידי, לא קפצנו ולא נעליים. ביג דיל, 3 עמותות! האם יודע אדוני כמה רבבות עמותות יש לקרן לישראל החדשה? ואיזה נזק עצום היא (הקרן) והעמותות גורמות למדינה? אזי מה נטפלת ליואב עם העמותות המסכנות שלו? הא? ליצן "חכם". יהודים כמותך הם עוכרי ישראל.
כתוב תגובה ל- למשמיץ יואב
27
זה יהיה פשע לאומי של המחנה הלא
  קורןנאוה טבריה   6/10/19 08:21
זה יהיה פשע לאומי של המחנה הלאומי בישראל להקריב את רה''מ כשה לעולה על מזבח הפוטש המשפטי של 'כנופיית שלטון החוק' וסייעניו בתשקורת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
28
פעם נוספת כל הכבוד לך יואב יצח
  אניי   6/10/19 15:02
פעם נוספת, כל הכבוד לך יואב יצחק: גם על המידע שאתה מקבל באופן קבוע, וגם על זה שיש עיתונאי שדואג שהאמת תצא לאור.
כתוב תגובה ל- אניי
29
לא ייאמן שכזו תת רמה של אנשים
  מזועזע   6/10/19 21:25
עובדת בפרקליטות. כל טענותיהם של הפרקליטים וחוקרי המשטרה יצחקי וברנור הן עלובות עד תלושות מהמציאות. ואנחנו, הפראיירים, מממנים את האשפה הזו במשכורות עתק ובפנסיות.
כתוב תגובה ל- מזועזע
אכן דברים כדורבנות. אנו מממנים
  ל-מזועזע   7/10/19 09:12
את הסחי והרפש האלה בכספנו המצומצם, והם קובעים גורלות של אנשים כשלא מינו אותם כלל. מפחיד ומטריד.
כתוב תגובה ל- ל-מזועזע
30
לתומי חשבתי שהיה המון זמן
  אורןא   7/10/19 12:14
הרי נתניהו ועורכי דינו הממומנים קיבלו דחיה אחרי דחיה אחרי דחיה עד שכבר לא ניתן היה יותר לדחות. למה לא זימנו את אותם עדים באותו זמן?
כתוב תגובה ל- אורןא
31
לקבל מתנות זה מכוער אבל
  מיכל מירושלים   7/10/19 12:38
שיש כאן יחסי גומלין - אני אשיג לך ויזה אותה איבדת בגין פעילותך לטובת ישראל ואתה בתמורה תיתן לי סיגרים ושמפניות ומתנות אחרות - זה לא מה שקרה. ואם על כך ייתבע נתניהו - אז יש לנו בעיה אמיתית עם שכלם של גורמי האכיפה. ולנתניהו אומר - שונא מתנות יחיה. למה אתה מכניס את עצמך לבעיות ומקבל מתנות?!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
32
פרקליט המדינה והייועש
  יוד60   7/10/19 13:56
סרחון של תהליך
כתוב תגובה ל- יוד60
33
כל דבר שביבי עושה זה פלילי גם
  לאכול סנדביץ   8/10/19 16:43
הכל כדי להפילו. האמון במשפט קרס ? למי איכפת . דיקטטורה בהגדרה מתירה להשתין על ראשי הריבון מהמקפצה ןלעזעזל האמון והריבון
כתוב תגובה ל- לאכול סנדביץ
34
יואב יצחק
  י.מ   9/10/19 13:05
אתה לא עיתונאי אתה שליח בושה לך איך שאתה כותב על ביבי הגנב חבל עיתונאי מטעם
כתוב תגובה ל- י.מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il