s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיסמת הבחירות במועד ג'
מאת: עמוס שנער  |  07/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד דברים שסביר להניח
  אלטע קאקער   7/10/19 12:41
מכיון שסביר להניח לפי שנער ש״יהיה אוסלו נוסף״ ו״שכסף אירופי עבר לליברמן״ בואו נמנה עוד דברים שסביר להניח: 1. החרדים ישבו בממשלה עם מי שיתן להם תקציבים כולל ממשלה בראשותו של אחמד טיבי. 2. הפוזה הכאילו ״לאומית״ של שנער משקפת הבנה שיש סכנה אמיתית שחוקי המשחק ישתנו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
קשקשן
  עמוס שנער   8/10/19 01:06
יהדות התורה לא ישבה בממשלת אוסלו של רבין בכלל, וש"ס פרשו מהממשלה לאחר חתימת ההסכמים עם ערפאת והממשלה לא נפלה כי היא שימשה כממשלת מיעוט הנשענת ע"י המפלגות הערביות מבחוץ. גם מהממשלה של אהוד ברק החרדים יצאו אחרי שהוא השתולל ולא בגלל שהוא לא נתן להם תקציבים. ציפי לבני יכלה להיות ראשת ממשלה אילו החרדים היו מחפשים רק כסף כי היא הציעה להם הכל אבל היא לא הייתה מוכנה לעמוד בדרישה שלהם לא לגעת בירושלים. בזמן אהוד ברק יהדות התורה יצאה מהממשלה בגלל פרשת המשחן שנסע בשבת (לא בגלל כסף אלא בגלל חילול שבת) וש"ס פרשה יותר מאוחר בגלל קימפ דוויד. אבל סביר להניח שאלטע קאקער וחבריו כמו שלמה המגיב ימשיכו גם בתגובות הבאות לטעון שהחרדים מצטרפים לכל ממשלה תמורת כסף בלבד כי זה די נחמד להתנהג כמו אנטישמי אם זה רק נגד החרדים ולא נגד כל היהודים, ושקר שחוזר על עצמו תופס בסוף חלק גדול מהאנשים. החרדים אגב יצטרפו לממשלת שמאל רק אם היא מובטחת גם בלעדיהם. אהוד ברק למשל נבחר בבחירה ישירה ולכן לא הייתה להם אופציה להצטרף לנתניהו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
זה אכן התרגום של הכינוי שלי!
  אלטע קאקער   8/10/19 03:33
התרגום של הכינוי שלי לעברית הוא קשקשן זקן וזה עדיין לא הופך את הקביעות שלך לקרובות יותר למציאות. אבל לראות אותך מפרפר בפאניקה מאובדן שליטה זה תענוג, אנא המשך!
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אבדן שליטה יש רק למי ששולט
  עמוס שנער   8/10/19 10:24
אבדן שליטה יש רק למי ששולט והימין מעולם לא שלט כאן. הוא שלט רק על הדף.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תובנות "מבריקות" בנוסח שנער
  שלמה המגיב   8/10/19 17:28
1)ליברמן קיבל את קולות הציבור שתמך בו (8 מנדטים !) , בגלל "כסף אירופי שגרם לליברמן להפר בריתות, איומים אירופים כלפיו שמשולבים בכיבודים" !! - נו , ואני האמנתי בטיפשותי ( כי חסר לי השכל של עמוס שנער ) , שמי שבחר בליברמן , עשה זאת , לאחר שליברמן הצהיר במפורש על מצעו שלא יישב עם " החרדים והמשיחיים" ( יהדות התורה , שס ומפלגת ימינה ועצמה יהודית ) וזו היתה הסיבה לתמיכה בו. 2) ליברמן לא יכול "לכפות על הציבור , ממשלה שאינה חפץ בה " !! - וואלה , ברור , רק לחרדים מותר "לכפות על הציבור ממשלה שאינו חפץ בה". נו , גניבת דעת שעולה דרגה , בנוסח שנער. 3) החרדים בכלל לא "מצטרפים לממשלה ימנית תמורת כסף בלבד" !! - ברור , הרי זה מובן שהם דואגים לביטחון ישראל , חיזוק צבאה ועוצמתה מול אויביה והם "תומכים מוכרים" בסדר היום הכלכלי חברתי הקפיטלסטי של הימין בישראל . נו , ומי שלא "מתלהב" מסדר היום של החרדים , על פי "הראש" של שנער , הינו "אנטישמי" , כפי שכבר קבעו מספר חברי כנסת חרדים. הניתוח והמסקנות והפרשנות של שנער , למה שקורה בפוליטיקה הישראלית , הינו חומר מצויין לאייטמים של תוכנית הבידור והסאטירה , "ארץ נהדרת" בטלויזיה והוא עוד מעיז לכנות במושג "קישקושים" , את דעותיהם של מגיבים אחרים לתובנות "המבריקות" שבמאמרו" ? . כל מילה מיותרת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התבייש לך שנער על הגדרת מגיב
  גילדה שניאורסון   9/10/19 09:23
לדבריך כ-"קשקשן". לפי תמונתך, אתה אדם צעיר, וכנראה שחץ לא קטן. כדאי שתפנה לעסקיך (ובאמת מעניין אותי ממה אתה מתפרנס), ותניח לנו עם הבלוגים המייגעים שלך שכולם נועדו לפאר את הביבון מבלפור ואת רעייתו המטורללת.
כתוב תגובה ל- גילדה שניאורסון
כמעט בבירור בטוח שהסגנון
  99 אחוז שהוא האדם   9/10/19 20:59
הבוטה הזה של הכותב והשם הם של אותו "מנחם אלרואי", "שלמה גרטי", "פנחס מרמת-גן" והשאר (אבל עתה ממחשב אחר בעל IP אחר). היום הוא בחר ב"גילדה שניאורסון". אידיוט. האיש (או האשה)הנבל הזה אינו מתייחס לגופה של הכתבה אלא מדבר סרה במחבר המאמר. קשה להבין מה רודף איש זה הנכנס לכל מאמר של שנער ומטיל בו דופי באופן הכי נמוך שיש. פשוט איש מגעיל ומכוער.
כתוב תגובה ל- 99 אחוז שהוא האדם
2
תירגע, ליברמן לא אידיוט
  ה.א   7/10/19 14:03
הכל תלוי בחרדים ובגיוס, ללא כניעה של החרדים בנקודה הזו לא תהיה ממשלה אפילו 10 שנים. המדינה תיחרב ולא תהיה ממשלה, הכדור בידי החרדים, והכדור לגמרי לא לוהט. חא לא קשור לא לגנץ ולא ללפיד, לא לנתניהו ולא לליברמן, אך ורק החרדים. והחוק הזה הוא במרחק נגיעה. תתפלל חזק ביום הכיפורים, אולי תהיה התגלות לאחד הרבנים בחג הנורא הזה ואנו נתעורר סוף סוף מהחלום הנורא שבעתיים, מעשי ידי טובעים בים (והפעם אלה בני ישראל) ואתם אומרים שירה (הרבנים והשבאב החרדי, בניגוד לדעת רבים מהפוליטיקאים השקולים החרדים)
כתוב תגובה ל- ה.א
שירות חובה בצה"ל הוא אנטישמי
  בן נאמן   7/10/19 19:33
ההיסטוריה של העם היהודי זוכרת את אויביה שידעו - תמיד - לקבוע לעם היהודי מה טוב לו. או כמו שסלח שבתי אמר: "תמיד אתם אומרים לנו לשכוח את התרבות שלנו כדי שיהיה לכם יותר טוב" (משהו כזה) טוב יעשה כל שונא ישראל שיזכור שללא החרדים (כל הדתיים) אין צורך במדינת ישראל ובוודאי שלא צריך את צה"ל. אם אנשים כמו האלוף (מיל) גולן יכולים לשבת במטכ"ל, אין שום סיבה להימנע מגיוס האזרחים הערבים - לצה"ל, כדי שגם הם יבזבזו את חייהם במסגרת מטומטמת ומיותרת כשירות צבאי.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
החרדים תורמים למדינה בדרכם
  עמוס שנער   8/10/19 00:53
החרדים תורמים למדינה בדרכם והתבטאתי בעניין במאמרים קודמים. חוץ מזה הצבא סובל מעודף חיילים שרבים מהם הוא לא צריך. ועל קצה המזלג מדוע החרדים נגד הצבא - במאמר בעיתון "בשבע" מלפני כמה שנים פרסם הרב אליעזר מלמד, מבכירי הציונות הדתית (לא מבכירי החרדים אלא מבכירי הציונות הדתית), את המילים הבאות: "יותר מעשרים אחוז מבוגרי החינוך הדתי מורידים את הכיפה במסגרת הצבא ומפסיקים לשמור שבת.... קשה לשמור על רמה רוחנית נאותה בצבא....מקצתם מגיעים אחר הצבא לשנת שיקום בישיבה או מכינה. רובם ממשיכים הלאה". אין מה לעשות - העולם הגדול תמיד מפתה יותר וכשנכנסים פנימה, קשה לחזור להרגלים הישנים. מבחינה דתית חרדית עדיף למות צעיר כאדם שומר תורה ומצוות ולחיות חיי נצח בעולם הבא מלחיות עד 120 כאדם שפורק עול תורה ומצוות ולפספס את העולם הבא והנצחי. בשל האמונה העמוקה בכך, אין מצב שהחרדים יתגמשו אלא אם כן יתאימו להם את הצבא לצורת החיים שלהם, אך הצבא יעדיף לא לגייס אותם בתנאים אלה. בכלל, שאלת הגיוס היא בעיקר נושא להון פוליטי לשני הצדדים. היא משרתת את המפלגות החרדיות בהפחדת המצביעים שלהם שגורמת להם לבוא ולהצביע והיא משרתת את המפלגות האנטי חרדיות כי היא גורמת לשונאי החרדים גם לבוא ולהצביע בהמונם ללפיד ובבחירות האחרונות לליברמן. הצבא עצמו לא מוטרד ממחסור בחיילים חרדים. ברגע שיהיה חוק גיוס - בתי הסוהר יוצפו בחרדים שלא יגיעו לשרת בצבא. נסו לגייס את הערבים קודם. זה יותר הגיוני מלגייס את החרדים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שנער דואג לייעל את צה"ל
  שלמה המגיב   8/10/19 18:02
"החרדים תורמים למדינה בדרכם" ?, מכריז שנער ובכך סותם את הפה לכל מי שמלין על ההשתמטות ההמונית הזו של חרדים מלהתגייס לצה"ל. ואז גם מגיע "הפאנצ'" המבריק של שנער שמצרף נימוק נוסף הגיוני לטעמו ,להשתמטות הזו , כאשר קובע "שהצבא סובל מעודף חיילים שרבים מהם אינו צריך" , ולכן מחליטים החרדים באופן חד צדדי שהם אילו שיגרמו לצה"ל להתייעל , והם אילו שלא יתגייסו כדי לא לגרום "לעודף חיילים" ולא הצבא יקבע את מי שצריך לגייס ואת מי לא צריך לגייס. ובכלל , מלין שנער , למה רוצים לגייס חרדים ולא "את הערבים קודם" , ובכך משווה , באופן הגיוני , בין שתי אוכלוסיות אנטי ציוניות , שמוכרות שתיהן (!) "בפטריוטיות" שלהם , ומציג אתגר לצה"ל , את מי לגייס קודם ועל מי ניתן "לסמוך" שיתרום להגנת המדינה. נו , ולאחר השוואה לוגית כזו בין שתי האוכלוסיות ( חרדית וערבית ) , עוד יש לשנער טענות על האנטגוניזם שיש בציבור כנגד האוכלוסיה החרדית ? וואלה , "אנטישמיות" מגדיר שנער את המניע לכך , אך "מתבלבל" וכורך את החרדים והערבים ביחד (!) , לעניין סירובם לשרת בצבא , ואז גם באופן טבעי , משווה את עוצמת התמיכה "בציונות" ואת עוצמת "הפטריוטיות" , שמגולמות בשתי אוכלוסיות אילו. והמבין יבין , ועל זה נאמר "יצא המרצע מן השק". כל מילה מיותרת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מעניין מה עושה שנער כל היום
  הרשקו נדב   9/10/19 20:45
עם עצמו. לא רק שהוא עסוק בכתיבת בלוגים ארוכים ומייגעים המדברים בשבחי ביבי, אלא שהאיש טורח ומגיב לכל תגובה שאינה מוצאת חן בעיניו. צעיר משועמם ומעניין מי משלם לו על בלוגיו, שהרי אין לאיש זמן לעסוק בעבודה פרודוקטיבית של ממש. לא מקנא באשתך, אם אמנם מצאת זמן להתחתן...
כתוב תגובה ל- הרשקו נדב
שנער למד אתי בתיכון והיה עוף
  ללי הפרועה   16/10/19 07:19
מוזר. בלימודים הראליים היה אפס, ומיד רץ לוועד התלמידים.
כתוב תגובה ל- ללי הפרועה
3
המאבק אינו של "הימין"
  בן נאמן   7/10/19 20:13
"הימין" (אנשי הליכוד האמיתיים = נסיכי הליכוד) כבר לא קיימים. "הימין" של הליכוד ואנשי ז'בוטינסקי חברו בסתר (או בגלוי) לשמאל האנטישמי (ראה: רוני מילאו, אריה נאור ואשתו הנוכלת, דן מרידור ובני בגין, ואין לשכוח את ראובן רבלין וכן ציפי ליבני ולימור ליבנת ועוד ועוד נוכלים שבשקר ורמאות נטלו את קולותינו והשתמשו בהם לטובת השמאל הקיצוני) מלבד נתניהו, כל אנשי הליכוד אינם "ימין" במובן שחשבנו מהו ימין, וגם נתניהו אינו הבטחה גדולה, אך הוא הרבה יותר טוב מכל האחרים. עם זאת, גם הציונות הדתית - אין להאמין בהם יתר על המידה, במיוחד כשהם ובלים ע"י הנהגה כל-כך ירודה. לו "הימין" כולל הציונות הדתית - היו בעלי ערך לאומי ממשי, אזי הם לא היו מתבלבלים ברעיונות חסרי ערך של הקמת ישובים בג'הנם, אלא תוקעים יתדות בירושלים האמיתית, כי בירושלים הקרב האמיתי על ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
4
סיסמת הבחירות במועד ג' צריכה
  נמט   7/10/19 21:41
להיות בקול גדול וברור: ימנים, צאו בהמוניכם לבחור. אל תשארו בבית, צאו וחזקו את הימין וזכרו שהמנעותכם תביא עלינו אסונות. ויש לחזור ולצעוק זאת ללא הרף.
כתוב תגובה ל- נמט
5
לחץ משפטי על ליברמן
  עמוס שנער   10/10/19 01:07
חיזוק לטענה שלי על לחץ משפטי על ליברמן מצד השמאל לחצו כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
"לחץ משפטי" בנוסח שנער
  שלמה המגיב   10/10/19 08:23
נו , שנער טוען שיש על ליברמן "לחץ משפטי" ( " חושש מחקירות נגדו" על פי מאמרו של יואב יצחק ) , ורק "שוכח" לציין שעל ליצמן ( יהדות התורה) ועל דרעי ( ש"ס ) ועל נתניהו ( ליכוד ) , אין אפילו מצב של "חשש לחקירות" , אלא "חשש" לכתבי אישום , אז מי כאן באמת מתפקד תחת "לחץ משפטי" , אדון שנער. וואלה , ליברמן פועל בפוליטיקה , לטעמו של שנער , באילוץ של פרמטרים זרים ולא ענייניים ( "לחץ משפטי" ) , ואילו החרדים ונתניהו , פועלים הפוליטיקה ללא "לחץ משפטי" ורק טובת המדינה כנגד עיניהם !!. שנער מתייחס לקוראיו כאל חבורת אווילים , וממשיך לטמטם אותם בכל מאמר וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב אובססיבי
  לוי שמעון   10/10/19 19:24
שלמה המגיב אובססיבי כלפי מר שנער. אני לא יודע מי נתון ללחצים ומי לא. בפועל רק אדם אחד חצה את הקווים בעקבות הלחצים. מי מנע מה"מושחתים" האחרים לחבור לשמאל כדי להינצל משפטית? מעניין שיואב יצחק שחושב כמו שנער לא חוטף משלמה המגיב. ברור שלשלמה המגיב יש משהו אובססיבי כלפי שנער. הוא מאשימו בטמטום הקוראים בעוד הוא עושה זאת בעצמו.
כתוב תגובה ל- לוי שמעון
"חוצה את הקווים" , שמעון ?
  שלמה המגיב   11/10/19 07:38
בבחירות האחרונות , קיבל ליברמן 8 מנדטים , בזכות מצעו המפורש שהוא יתמוך רק בממשלת אחדות ולא יתמוך בשום אופן בממשלת ימין חרדים צרה. נו שמעון , איזה "חציית קווים" יש כאן ? , האם ליברמן שינה עמדותיו , שבעטיין קיבל תמיכה של בוחריו ? , איזה "קווים" היה לליברמן לפני הבחירות האחרונות והוא "חצה " אותם ? ואם בוחריו שינו עמדתם "הימנית" שהיתה לפני הבחירות לכנסת ה 21 , ותמכו במודע במצעו של ליברמן לקראת הכנסת ה 22 , אז זו בחירתם ויש לכבד זאת , כפי שמכבדים את החלטת בוחרי יתר המפלגות ולא לייחס להם מניעים זרים הזויים , ללא בדל של הוכחה והגיון ( " לחץ משפטי" על ליברמן..כסף אירופי שגרם לליברמן להפר בריתות ). מדוע יש לכבד את המניעים של בוחרי המפלגות החרדיות ( לדוגמא) ולא לכבד את המניעים של בוחרי ישראל ביתנו ? , מה זה "חצו את הקווים" , שמעון ? , האם הם היו "בכיס" של מצדדי ממשלת ימין חרדים צרה , ולפתע שינו עמדה מתוך שיקולים זרים? , האם תומכי ישראל ביתנו מושפעים "מכסף אירופי" או "מלחץ משפטי" על ליברמן , בעת ששמים את הפתק בקלפי ?. נו בחייך שמעון , הרי רק לייחס מניעים כאלה ללמעלה מרבע מיליון בוחרי ליברמן, כמשפיעה על הצבעתם , זה עלבון לאינטלגנציה ואכן זה בהחלט נסיון לטמטם כאן את הקוראים וזה חבל מאד. תהיה לי בריא אדון לוי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב משחק עם העובדות
  נחשון וייס   12/10/19 20:32
נכון, ליברמן לא חצה את הקווים בבחירות האחרונות, אלה בבחירות הקודמות (לפני כמה חודשים בלבד),אז הוא הבטיח את תמיכתו בנתניהו ולא קיים אותה. הוא גם אמר בזמנו שאין טעם לממשלת אחדות עם גנץ. אז תגיד לי אתה. הוא לא חצה את הקווים או שרק שלמה המגיב בוחר את התזמון שמחשיב את הפעולה כחציית קווים? שלמה המגיב כהרגלו מתייחס רק לעובדות שנוחות לו ומתעלם מהשאר. הוא גם התעלם מטענתו של לוי שמעון על כך שהוא תוקף רק את שנער אך נמנע מלעשות זאת במאמרים של יואב יצחק כאשר הוא מתבטא באותו קו מחשבה. מה יש לשלמה המגיב משנער שהוא רודף אחריו? ומדוע הוא לא גיבור גדול גם בתגובות למאמריו של יואב יצחק? ולגבי חציית הקווים, אתה מוזמן להיכנס לקישור הבא ולהבין שתגובתך הקודמת הינה קשקוש מוחלט. לחץ כאן
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
התייחסות לנחשון וייס
  שלמה המגיב   14/10/19 10:24
אנו מדברים רק על הבחירות האחרונות ותוצאותיהן , וזה מה שקובע וזה מה שרוצה כעת העם ולא דנים בהיסטוריה ( " תיזמון" עאלאק ) , ואין כאן שום חציית קווים ומי שבחר בליברמן , רצה במפורש ממשלת אחדות ולא ממשלת ימין צרה. ובעניין יואב יצחק , אכן אני לא מסכים בכלל עם רבות מתובנותיו במאמריו , בעיקר על הראיות שיש , כן או לא בתיקי נתניהו וגם במניפולציות החשבוניות שלו , לפרש את תוצאות הבחירות באופן הזוי לחלוטין ואפילו מטעה , ואני לא חושש מאף אחד ואני לא "עובד" אצל יואב יצחק , והאובססיביות הזו שלו , להגן על נתניהו בכל סיטואציה , הינה אפילו מביכה , לטעמי , וממעיטה באופן משמעותי במהימנות התובנות שלו וממשקל אמינות "העובדות" שהוא מציג במאמריו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה לא תקבע לשנער למה להתייחס
  לוי שמעון   15/10/19 10:30
שנער התייחס לחציית הקווים של ליברמן ממניעים פסולים ואתה לא יכול לקבוע לו לאיזה מועד חציית הקווים הוא התכוון. לגבי מה שרוצה העם, ממתי 8 מנדטים של ליברמן מייצגים את רצון העם? כבר החלטת שמי שהצביע ליכוד או כחול לבן רצה ממשלת אחדות? ומה עם הבחירות הקודמות? גם אז הציבור רצה ממשלת אחדות? הרי יכלה להיות ממשלה ימנית עם ליברמן שבזמנו הבטיח לשבת עם נתניהו. האם רצון הציבור תלוי ברצון של ליברמן? חוץ מזה, לא נראה לי שזה מעניין מישהו אם אתה אוהב את יואב יצחק או לא. בשורה התחתונה אתה בוחר לתקוף כותב אחד באובססיביות רבה ולהתעלם מכותב אחר שמביע דעות דומות אף על פי שיש לו הרבה יותר עוקבים, הרבה יותר זמן מסך והרבה יותר השפעה על הקהל הרחב משנער כך שאם כל כך חשוב לך להשפיע על הציבור אז טבעי יותר שאת ההתקפות הפרועות שלך תבצע אצלו. האם יש לך משהו אישי נגד שנער? או.... האם אתה מפחד לצאת מגוחך בתגובות נגד עיתונאי בעל שם וחושש מהעוקבים שלו שיקרעו אותך ולכן אתה בוחר יעד נוח יותר למתקפה שיהפוך אותך לכביכול גיבור?
כתוב תגובה ל- לוי שמעון
"מניעים פסולים" , בנוסח שמעון
  שלמה המגיב   16/10/19 11:50
מי "שחצה את הקווים" , כן או לא , אילו יותר מרבע מיליון מצביעי ישראל ביתנו , שהצביעו במפורש על מצע ברור כנגד ממשלת ימין עם חרדים ומשיחיים ,ושמעון מחליט שהיו אילו "מניעים פסולים" , שגרמו להם להצביע בעד ליברמן , ששונים "ממניעים פסולים" של מצביעי מפלגות אחרות !! , האם שמעון לוי "פוסל" את חוקיות הצבעתם ( "מניעים פסולים" עלאק ) ? , נו , שמעון מצא בדיוק מדוע נתניהו הפסיד את הבחירות לכחול לבן ( 32 - 33 מנדטים ) ומדוע רוב העם מתנגד שתוקם ממשלת ימין וחרדים בראשות נתניהו ( 65 - 55 מנדטים). טוב , התוצאות של הבחירות "מבלבלות" את מתלהבי נתניהו , כולל יואב יצחק , והם נותנים להן פרשנות משלהם . וואלה , "מניעים פסולים" זורקים כאן , ומטמטמים את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רוב העם על פי שלמה המגיב
  לוי שמעון   24/10/19 16:50
שלמה המגיב מדבר על רצון רוב העם. מדוע לא קמה עד עכשיו ממשלה אם יש רצון ברור של רוב העם? מדוע מנכס שלמה המגיב בחוצפה רבה למצביעי הליכוד את הרצון לממשלת אחדות עם ליברמן וגנץ? ו... עם כל הכבוד, מצביעי ליברמן אינם מהווים מדד לרצון רוב העם. חוץ מזה, הטענה שהמפלגה הגדולה ביותר מהווה את רצון רוב העם היא גם דמגוגיה זולה, לפי טענה זו ציפי לבני הייתה צריכה להיות בזמנו ראשת הממשלה (ואתה מדבר על טמטום הקוראים). לגבי יואב יצחק, אתה ממשיך להיות בריון מול הדעות שלו רק בתנאי שאפשר לתקוף כתב אחר שחושב כמוהו, ואם לוחצים אותך לפינה אתה תוקף גם את יואב יצחק אבל לא במאמריו (היכן שנכנסים הרבה אנשים שיקרעו אותך לגזרים) ואפילו במאמריו של שנער, אתה מעז לתקוף את יצחק רק אחרי שהמאמר יורד מהדף הראשי. אתה ממש "גיבור". "גבר שבגברים"!!!. אגב ... מה שמך המלא? מדוע אתה מפחד לחשוף את עצמך?
כתוב תגובה ל- לוי שמעון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il