s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד שיקר בחקירה והסתיר שהפעיל את עוזרתו לסדר הטבות מס למילצ'ן
מאת: יואב יצחק  |  12/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק ממחזר זבל
  יואב החשפן   12/10/19 15:02
יואב יצחק ממחזר את הזבל של עצמו. כנראה לא הצליח לחשוב על "חשיפה" חדשה במסגרת ה"חשיפות" האחרונות שלו נגד כל מי שמהווה איום על ביבי. אז הוא מפרסם אחת ישנה עם כותרת חדשה. והוא עוד קורא לעצמו עתונאי. צדק ליברמן שקרא לו עתונאי חצר. מעניין מה הוא וחבריו הנתעבים יעשו כשביבי יעוף לכלא.
כתוב תגובה ל- יואב החשפן
פספסת את העיקר
  מייק   12/10/19 19:15
לפיד שיקר לחוקריו, כלומר לא אמר אמת איש ציבור שקרן שמטיף לנתניהו על טוהר מידות.
כתוב תגובה ל- מייק
}}} די ביבי!סע הביתה לאמריקה.
  אתה לא ישראלי.   12/10/19 21:53
כתוב תגובה ל- אתה לא ישראלי.
אתה ממזר מה עשתה בשביל המדינה?
  נתניהו בוגר סיירת   13/10/19 08:06
מטכ"ל!!! מה אתה עשתה בשביל המדינה? נראה שאתה ביחד עם לפיד גנץ אשכנזי האוזר הממזר הנדל החשוד מעמותת איילים בנגב, בוגי שמוקי לא עבר ביחד עם הנדל העז האוזר הממזר לא את אחוז החסימה מעל שנתיים ימים, אז המציאו מילה, שמה חיבורים, וכך בוגי שמוקי הממזר האוזר והנדל העז העז החשוד בקבלת כספים שלא כדין מעמותת איילם התחברו עם המפיונר לפיד מבעיר וגנץ שוונץ השולף מהתחתון חשוד בהטרדה מינית לפחות שלוש נשים, חשוד בקבלת מכרז שלא כדין לממד החמישי את המכרז והכספים קיבל במרמה מאלשיך המפכ"ל מחדל, חברה שהפסידה מיליונים ופיטר את עובדו ללא משכורת, גנץ השוונץ הלך לאזכרת מחבלים ביחד עם אשתו, שילכו לגור השניים לרמאאלה שם מקומם, המפיונר יאיר מבעיר עשה הרבה למען המדינה??? כמו אביו טומי לפיד לפי עדותה של סלבי קשת קרע את שמלתה וניסה לאנוס אותה בבית מלון בלונדון, המפיונר לפיד אהה משפחה שכזאת, לפיד מבעיר לפי דיווח של הביטוח הלאומי, הוציא במרמה רשימות ופרטים אישיים מניצולי שואה ואזרחים וותיקים, מעניין מה הם נתנו למפיונר לפיד, מעניין לדעת האם הצליח המפיונר לפיד לסחוט מהם כספים שלא כדין, המפיונר לפיד היה גיבור חיל במדמנת התקשורת עיתון במחנה, בטח קבל את התפקיד בהתערבות טומי החשוד באונס זאת כנופית המפיונר לפיד, להזכיר לכולם ברית האחים של המפיונר לפיד עם שני המפיונרים מהבית היהודי ז"ל המפד"ל ז"ל בעזרת רונצקי הנוכל מארץ הנוכלים, רק נבחרו שני הפושעים הללו הלכו ביחד עם הנוכל רונצקי מאחרי רבני הציונות הדתית ומתפקדי הבית היהודי וכרתו את ברית האחים עם המפיונר לפיד, ואיך התעשרה הזנאית תוך זמן קצר, זאת צרת המשפטים המשפטים לשעבר המדליפה הגדולה לברוך קרא ורביב דרעקר, רק עניין של זמן ששני הזנאים הללו יתחברו לכחול שחור והמפיונר לפיד, זה עוד לא הכל, האלוף במיל אלעזר שטרן עוד זנאי קיבל בתנאים נוחים מאד כשהיה עוד בצבא דירה בצפת והבטיח שיגור בה, מה עשה הזנאי הזה? השכיר את הדירה לאחו הערבים, אלה הם האנשים של בוגי שמוקי, המפיונר לברמן מכתיב התכתיבים, מה שבטוח עוד יהיה שמח כאן, כי יש לנו פרקליטות מזוינת, אז לך לאתה ממזר מטונף שכמותך יחד עם האוזר הממזר וכל כנופיית הזנאים ממזרים לכל הרוחות, חתיכת אפס על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו,
כתוב תגובה ל- נתניהו בוגר סיירת
אם זה כך נתניהו ולפיד בתא
  אחד בכלא   13/10/19 00:01
כתוב תגובה ל- אחד בכלא
אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצד
  קורןנאוה טבריה   13/10/19 07:50
אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצדק משמיים נשקף במוקדם או במאוחר! הראיות והעובדות זועקות לשמיים ממזמן - וגם אין ספק שהנשיא ריבלין צודק - יש לנו ''כנופיית שלטון חוק'' שמועלת בדמוקרטיה ובטוהר המשפט -מערכת בררנית שתופרת תיקים לחפים מפשע ומסייעת לגניבת שלטון - משיקול פוליטי, גזעני ומתנשא לריק - לצורך הדחת ראש ממשלה ימני בישראל - כי בקלפי אי-אפשר - לא עוד - העם דורש צדק משפטי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יואב החשפן
  זבולון   13/10/19 09:32
כמובן, שכדי לספק אנין טעם שכמוך, שאיננו יכול לעכל ידיעות ממוחזרות, המציאו את בן כספית, שכבר כחמש שנים מפרסם יום יום כמעט, ידיעות רעננות על נתניהו, בנו ואשתו. כדאי לך לבלות בצלחת שלו.
כתוב תגובה ל- זבולון
להקים מכון טיהור שפכים ללפיד
  יואב יצחק מטהר   13/10/19 11:54
מיחזור זבל זה טרנד שמאלני. אבל אם הזבל הוא מיסטר קלין. אז כמות החשיפה ביחס הפוך לכמות התמיכה שחבורת זבלנים שמאלנים מנסה לטאטא את זה מתחת לעור שלהם. כי מי יותר מתאים לטאטא זבל בניחוח שמאל אם לא טהרנים שמאלנים.
כתוב תגובה ל- יואב יצחק מטהר
תגובה קצרה ועלובה
  לחשפן   13/10/19 13:52
תגובתך מבולבלת אינה ברורה עם שגיאות תחביר לרוב. אם זה מה שאתה מסוגל חרם עליך!!!!
כתוב תגובה ל- לחשפן
לא ביבי לא חוקרים
  אין ספק   13/10/19 20:36
כתוב תגובה ל- אין ספק
אם אתה מתעצבן סימן שיואב יצחק
  מיכל א   14/10/19 12:32
תתיחס לעובדות ולא לשינאה
כתוב תגובה ל- מיכל א
יואב יצחק עיתונאי מוערך
  אביחי בן עדי   19/10/19 10:03
ליואב החשפן קבל את העובדות הבאות: 1.העיתונאי יואב יצחק מוערך בזכות כישוריו,הכוללים אמיתות מדהימה בניגוד גמור לשאר המתלהמים,דוגמת העיתונאי ה"צהוב חיוור" מר אמנון אברמוביץ' שעל פניו נראה שמתלהב מעצמו ומכור לכל דקה שניתנת לו בכל מדיה אפשרית 2.במערכת המשפט קיימת חיה ובועטת מגמת ה"עליהום" בכל הקשור לראש הממשלה בנימין נתניהו,ומשפחתו אי אפשר לומר שאין דברים בגו,אך יש ניפוח סוחף של העובדות באופן שלא יעלה על הדעת 3.אכן עולה השאלה המתבקשת מדוע מר יאיר לפיד מסתיר עובדות מזמן היותו "שר האוצר"... מציבור הבוחרים שהצביע עבור מפלגת "כחול לבן"?האין זו מספקת "לרדת מהעץ"?הצעה אמיתית לגנץ-עשה הכל להפריד את החבילה המסואבת האיש נגוע בסירחונות ומנוסה בפוליטיקה מבית(בנו של "טומי לפיד" ז"ל) בלטייח דברים ואנוכי ככל עם ישראל ניזון מעיתונות ומדיה,כתובה/אלקטרונית 4.האזרח הקטן צריך וחובה עליו להפנים את המשפט הידוע "וכל שרייך,חבר גנבים" מי פחות מי יותר לא ידוע באמת.בשורה תחתונה שלא לדבר על שיחות שנעשו לבטח מאחורי הקלעים והרחק מאוד מעין רואה ואוזן שומעת,עם היועמ"ש מר אביחי מנדלבליט שנחשף לעיני הציבור וגילה מורך רוח וכניעה ללחצים מצד משטרת ישראל בלחץ פוךיטיקאים מנגד פנייה אישית אליך והצעה על הדרך יואב החשפן להלן "המגיב": 1.תתמקד בחייך היפים ובהצלחה,ועזוב את כאב הראש הזה,אלא אם כן הינך "איש מטעם" יאיר לפיד ואתה משועמם אז..לך על זה בכיף אחי 2.אם הינך עוסק בחשפנות מן הסתם יש לך הכנסות גבוהות,תבורך !!!
כתוב תגובה ל- אביחי בן עדי
2
מה בדיוק הטענה שלך?
  הירונימוס   12/10/19 15:15
האם אתה מתקומם על כך שלפיד לא חשף את השתתפותה של רולף בעת החקירה במשטרה או שאתה אומר לנו שלפיד פעל שלא כשורה כשהטיל על עוזרתו לבדוק את הקשתו של מילצ'ן? האם זה היה בסמכותו של לפיד לדבר עם מילצ'ן ולבקש מעוזרתו לבדוק את העניין? אם כן אז איפה הבעיה, אם לא אז מי כן מוסמך לדון בבקשות מהסוג שביקש מילצ'ן? האם מילצ'ן עבר כאן איזו עבירה? נתן משהו ללפיד בתמורה? האם לפיד ביקש תמורה? קיבל תמורה? אנא הבהר לכולנו.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   12/10/19 20:33
ממש כמו דיווח בפרבדה. אמריקאי ורוסי התחרו בריצה. האמריקאי הגיע ראשון הרוסי הגיע שני. דיווח בפרבדה - הרוסי הגיע שני האמריקאי לפני האחרון. מילצן מימן ללפיד את החיים גם את הקמת יש עתיד. הרבה כסף זרם שם. לפיד עבריין בעצם העובדה שלא זרק את מילצן מהמדרגות בבקשה להטבות מס. אבל, "לא ביבי לא חוקרים" וכמו ברוסיה "ביבי אשם עד שיוכח אחרת". "העיקר שיעוף כבר"
כתוב תגובה ל- טודא
לא מאמין שאני עונה לך..
  אמנון 111   12/10/19 21:05
טיפש שטוף מוח. לפיד שיקר. שיקר. שיקר בחקירתו במשטרה. מה עוד אתה רוצה לדעת???
כתוב תגובה ל- אמנון 111
במה הוא שיקר?
  הירונימוס   12/10/19 22:21
מה הוא אמר שלא היה נכון?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הוא שיקר בכך שאמר שזרק אותו
  לא רק שהוא שיקר   15/10/19 09:57
אלא לקק לו בתח... והורה למזכירתו לבדוק כיצד ניתן לעזור לו. אז איזו עין עצמתה בקוראך את הכתוב . אני מניח את הימנית
כתוב תגובה ל- לא רק שהוא שיקר
}}האמת כנראה לא מענינת את יואב
  מתניהו מכה חשוד..   13/10/19 02:35
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות. יואב יצחק מנסה כנראה ליצור כותרות שבסופו של דבר לא באמת יצילו את נמגה חשוד בשחיתות נתניהו צריך לחסור למקום ממנו הגיע ארהב שם מקומו.
כתוב תגובה ל- מתניהו מכה חשוד..
3
לא ביבי לא חוקרים.
  9-9-9.   12/10/19 15:24
לא ביבי לא חוקרים זה כל הסיפור על קצה המזלג.
כתוב תגובה ל- 9-9-9.
4
יצחק, כל פעם מפעים מחדש
  תודה תודה לך יואב   12/10/19 16:05
המידע האמין שאתה מעביר אלינו הקוראים באתר, תודה לאל שיש עיתנואי אחד צדיק בסדום העיתונאים חוץ מאיילה חסון, לענ"ד צריך לעמוד במשמרות מחאה תרבותיות מול ביתו של היועץ המשפטי האביח מנדלבליט, מול ביתו של שי ניצן ומול ביתה של ליאת בן ארי, הכל ברור ראשי הפרקליטות מנדלבליט ניצן ובן ארי והמשטרה בראשם אלשייך ולפיד המיונר שקרן ראמי ונוכל גדול,כל אלה נגועים בשחיתות איומה, בשום אופן אסור לציבור להחריש, לפיד הוא מפיונר פושע שקרן מתועב ועוד מעיז להתיל את כל האשמה על ראש הממשלה בנימין נתניהו הטוב ביותר שנראה כאן, מאז חשיפתו של העיתונאי יואב יצחק את כל תמלילי החקירה כפי שמשתקפים באמת נחש הנחשים מוטי גלית לא נראה באולפן החדשות כפי שהיה כל ערב במבט ובכל מהדורות החדשות, חייבים לעמוד במשמרות מול מחאה, לא להניח לאנשים הללו לשנייה אחת, במיוחד לרדוף את יאיר לפיד בכל מקום שהוא נמצא הפושע יאיר לפיד.
כתוב תגובה ל- תודה תודה לך יואב
5
גם אפס וגם שקרן
  דניאל פריידנברג   12/10/19 16:13
מחריד לחשוב שאפס ושקרן כזה ינהל את המדינה.
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
6
קשקוש
  Ofer Ziv   12/10/19 16:19
כתבה חנפנית וחסרה בפרטים. אם היית מתאר את התמונה כולה היה ברור ובהיר שהמושחת היחיד כאן זה יברך ביבי השקרן. לפיד אמנם בירר ובדק לגבי חוקיות העניין וכשהסתבר שלא חוקי זרק אותו מגל המדרגות. לפיד גן לא חשב וגן לא התכוון לסחות את מילצן במתנות במאות אלפי שקלים, למה? כי הוא פשוט לא מושחת.
כתוב תגובה ל- Ofer Ziv
7
יואב תודה
  כוכי   12/10/19 16:43
כתוב תגובה ל- כוכי
8
למה הוא משקר ? כי הוא יכול...
  מגיב ותיק   12/10/19 17:05
ויודע שאין שופטים בירושלים אלא חונטא משפטית שרוצה לבצע פוטש' שלטוני (ועד כה היא הצליחה בהברחת מצביעים מביבי)
והם יכולים כי אנו מדינת משטרה המנוהלת ע"י פרקליטות ובג"ץ שחטפו לעצמם סמכויות שמעולם לא העניקו להם. ולא מדינת חוק שצריכה להתנהל ע"פ חוקים .

לאחר כל גילויי יואב יצחק לגבי איתרוגו של ליברמן ע"י הפרקליטות

ולאחר הגילוי הנ"ל.

לאחר שהתברר ע"פ עדותו של שי ניצן כי ההאשמות נגד נתניהו (סקירה אוהדת ויחסים עם המדיה התקשורתית - כשוחד) הנם תקדים מיוחד ותיק תפור להאשמה פלילית נגד נתניהו.

ולאחר שהתברר כי מנדבליט הטיל על קצינים שנמצאים בניגוד ענינים לנתניהו (בין השאר רוטמן) לחקור את נתניהו.

ולאחר שהתברר כי בפרקליטות לקחו גלולות מרץ לבנות כתב חשדות לנתניהו כדי שיספיקו לפרסמם לפני הבחירות.
ולאחר שהיינו עדים לכך כי הבג"צ פסל מועמדים מהימין כמו מיכאל בן יאיר ומנע ממפלגת עוצמה יהודית לשבץ את בן גביר במקום בן יאיר ולעומת זאת הכשיר את כסיף מבל"ד (שנפסל ע"י ועדת הכנסת)
ולאחר שטף ההדלפות מחקירות נתניהו , שמתברר כעת כי מקורם בפרקליטות telecomnews.co.il

ולאחר הדלפת איומים נגד נתניהו,דרך עיתונאים אם יעז לבצע שינויים במערכת המשפטית.

ולאחר שהתברר כי הפירט המשפטי אהרון ברק (בראיון לדנה וויס) ביקש ממנדלבליט "לא לאכזב אותו ואת שמגר " twitter.com

ולאחר עדות של ניצב בדימוס בורובסקי כי היה עד לתפירת תיקים לשרים וכי ההוראות באו מהפרקליטות patrioti.co.il

ולאחר פליטת הפה של רינה מצליח בריאיון עם ביבי היא כי היועץ מנדבליט אישר את ההדלפות לעיתונות!
ולאחר ששמענו את הבכירה לשעבר בפרקליטות עו"ד אירית באומהורן – "אם נתניהו ייבחר שוב העבירה תהיה שוחד, אם לא – הכל יכול לקרות".

כלומר הם רוצים את הראש של ראש הממשלה ומראים לו את הדרך החוצה ללא משפט.

ומכיוון שנחשפנו בעבר לקנוניות המשפטיות נגד ריבלין, נאמן, רפול, קהלני וגל הירש (ע"פ עדותו של שבס : היוע"מש של רבין מיכאל בן יאיר פלט במסיבה ברגע של גילופין - "אני הולך לתקוע את הפשיסט הזה" והכוונה הייתה לנאמן שהיה מיועד להיות שר משפטים)

ומכיוון שכל העם רואה ואינו מבין את האכיפה הבררנית המבהילה של הפרקליטות והמשטרה שמעלימים עין מפרשת גנץ :
calcalist.co.il-
globes.co.il

ומפגישות לפיד מוזס בעניין ישראל היום והמחיקות התמוהות ביומניו :
13news.co.il

והתעלמות התקשורת מהסתבכויות אשכנזי בפרשת ניפוח מניות שמן :
bizportal.co.il
לא נותר לקבוע - אין שופטים בירושלים , יש חונטא משפטית דיקטטורית בפרקליטות ובבג"ץ, עם אג'נדה שמאלנית קיצונית בגיבוי עיוור של העיתונות.

ואין בארץ עיתונות אמיתית, לא הכתובה ולא האלקטרונית, אלא עיתונות מוטה עם אג'נדה ברורה.

כי שום צדק לא ייעשה לנתניהו, הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ יודעים כי נתניהו מוביל למהפכה משפטית כקונטרה למ
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה מרשימה של מגיב ותיק
  אלי נמט   12/10/19 20:35
שהצליח, דומני, לכסות את כל חטאי שופטי ירושלים, שאינם שופטי יושר וצדק אלא שופטים המעוותים דין וצדק. רוב הציבור מתוסכל בשל כך.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
יש לי שם חדש למגיב ותיק
  עמוס שנער   13/10/19 00:10
יש לי שם חדש למגיב ותיק: מגיב ותיק, יסודי ומבריק.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס
  מגיב ותיק   13/10/19 11:07
תודה ! וחג שמח לך ולמשפחתך

(תודה גם למגיב מעליך - אלי נמט)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המשך (שנשמט)
  מגיב ותיק   13/10/19 03:08
לא נותר לקבוע - אין שופטים בירושלים , יש חונטא משפטית דיקטטורית בפרקליטות ובבג"ץ, עם אג'נדה שמאלנית קיצונית בגיבוי עיוור של העיתונות.

ואין בארץ עיתונות אמיתית, לא הכתובה ולא האלקטרונית, אלא עיתונות מוטה עם אג'נדה ברורה.

כי שום צדק לא ייעשה לנתניהו, הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ יודעים כי נתניהו מוביל למהפכה משפטית כקונטרה למעללי אהרון ברק, לכן יעשו הכל כדי להדיחו.

לא צדק הם מחפשים, בין השאר, המטרה היא כתב אישום כנגד נתניהו בכל מחיר מתוך תקווה שהקואליציה תתפרק לו בגלל כתב האישום הזה.

הם יודעים כי ביבי הוא הוא הימין הישראלי שנוא נפשם של האליתות והשמאל והפרקליטות , ואם יורידו אותו, - יורידו את הימין הישראלי ויטילו עליו קלון, ולימין ייקח הרבה שנים להתאושש.

היועמ"ש לא משנה מה יגיד נתניהו, יעמיד לו כתבי אישום, השופטים שימונו (בשיטה שמינו את שופטי קצב, ולא אתפלא אם בינהם יהיה גם שופט ערבי) לא משנה מה יציג נתניהו, ינקנקו אותו לקול מצהלות התקשורת השמאלנית

זו מערכת משפט כמו ברוסיה הקומוניסטית, זרוע פוליטית לכל דבר ועניין.

ותודה לכל התומכים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
איפה החקירה.
  7_7_7.   12/10/19 17:18
אם העבודות שמתפרסמות באתר הזה נכונות ואין סיבה להאמין שלא כך הדבר אז מדוע טרם נחקר אדון יאיר פרעה לפיד בחשד לביצוע עבירות אלה כדלקמן-[לקיחת שוחד,מרמה והפרת אמונים,עבירות מס והלבנת הון],אז למה זה עדיין לא קורה משום מה.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
10
כשלפיד היה שר אוצר הוא היה
  סאל מונלה   12/10/19 17:53
כנראה מסומם. יש לי מכתב בחתימת ידו שהיה מיועד למנדלבליט שבו הוא קורא לו "עמיחי".
כתוב תגובה ל- סאל מונלה
כל אנשי הלפיד: בועז יואב וחיים
  לא מתפלא   12/10/19 22:28
כשיאיר לפיד היה שר האוצר, הוא הכניס את בנו הצעיר ליאור לדיון קבינט סגור שארך כשעתיים וחצי. מה היה קורה אילו נתניהו היה מכניס את בנו יאיר לדיון כזה? מלחמת עולם. בנו של לפיד מנישואיו הראשונים (לתמר פרידמן), יואב, שימש ראש צוות רשתות חברתיות בקמפיין הבחירות של אביו. במסגרת תפקידו, הנחה יואב את הצוות כיצד להגיב בשם אביו לתגובות הגולשים בעניינים מדיניים, חברתיים ואחרים. בצוות היו מפיקת "אולפן שישי" לשעבר תמי נשיא, יו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר בועז טופורובסקי, ומנהלת הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר אילן, עו"ד קארין אלהרר שהפכה לחברת כנסת ב"יש עתיד". לאחר שירותו הצבאי נסע יואב לפיד לארה"ב, שם היה עוזר לסנטור בסנאט בארצות הברית. אבא לפיד לא שחרר מידע מיהו הסנטור וכיצד זה שדווקא בנו נבחר לתפקיד. במסגרת עבודה זו התעסק יואב לפיד בניתוח מחקרים עבור הסנטור וגר בדירה בוושינגטון. אבא לפיד לא שחרר מידע מי שילם עבור המגורים בדירה וכמה. לאחר שחזר לארץ עבד יואב לפיד בכתיבת שאלות לשעשועונים מטעם חברת הפקה. אבא לפיד לא שחרר מידע באיזו חברת הפקה עבד הבן וכמה השתכר בתפקיד הזה. אחר כך עבד יואב בחברת SimilarWeb שמתוקצבת על ידי שתי קרנות: קרן Saban Ventures של חיים סבן, התורם להילרי קלינטון וקרן Viola Growth של שלמה דברת שנתן ערבות בגובה של 230 אלף שקל ל"יש עתיד". צירוף מקרים?
כתוב תגובה ל- לא מתפלא
אלוהים אדירים-הלפיד הזה מושחת
  תודה על החשיפות   13/10/19 16:15
כתוב תגובה ל- תודה על החשיפות
11
אבל זה לא נתנייהו-אין לפרקליטו
  אוליבר וונדל   12/10/19 17:55
מכיוון שזה לא נתנייהו ...זה לא עניין לציבור הפרקליטים הסיפור לא קשור לצדק, ולא לתושב חוזר... הוא קשור לזה שאין מערכת משוב לפרקליטות ולמערכת המשפט. עד שוועדת חוק ומשפט לא תתמנה לבצע כמו בסנאט שימועים במינויי שופטים או בתהליכים הזויים.. שיכללו שיניים לפיטורים ללא פיצויים עד אז הפרקליטות תמנה..והפרקליטות תדיח... לברכת כל מנהליה.
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
12
לא ברור היכן החשיפה הגדולה
  יוסל   12/10/19 17:57
גם אם לפיד ערך בירורים, ולאחר ששמע את מנהל רשות המיסים מסרב, ירד מהענין, אין פה באמת שוחד או "הפרת אמונים". הוא אף לא קיבל תמורה כלשהי ממילצ'ן (משכורת שקיבל שנים רבות לפני שחלם אפילו על פוליטיקה, קשה אפילו ליואב יצחק להגדירה כ"שוחד").(ייתכן שמילצ'ן הביא עימו בונבוניירה או אפילו חפיסת סיגרים כשבא לבקר בביתו של לפיד. יואב יצחק, נא לבדוק זאת, ויפה שעה אחת קודם). מתי תפקח את עיניך ותראה את המציאות העגומה? נתניהו הוא המושחת בכל הסיפור. כיצד אינך מקבל בחילה מהתנהלותו החזירית של נתניהו?
כתוב תגובה ל- יוסל
13
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
  7_7_7.   12/10/19 18:55
כמה טוב שיש עיתונאי כזה שחושף ברבים גם את מעלליו של יקיר השמאלבן בארצנו אדון יאיר פרעה לפיד בלי לעשות חשבון לאף אחד.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
14
מעלה גירה
  סיירוס   12/10/19 19:36
יואב אם את מצוטט מפרוטוקולים ,נא הבא אותם בשלמותם עם תאריכים ומי חקר המשטרה הפרקליטות .? אם יש לך כאלה ידיעות על לפיד ,אנא הגש תלונה למשטרה ,או בקש כעיתונאי את תגובת המשטרה או הפרקליטות למשאלותיך . ברור לכל שאת מגונן על נתניהו ( יש להציל את החייל רייאן)אך מה לעשות ,בצרפתית אומרים :les carottes sont cuites) )(בתרגום והבנה חופשית ״האישה כבר בהריון״)הרכבת יצאה מהתחנה ,אן מה לעשות יש להמתין להחלטת מנדלבליט.
כתוב תגובה ל- סיירוס
15
עבריינים כחול לבן
  ששי   12/10/19 19:42
כחול לבן בית ספר לעבריינים
כתוב תגובה ל- ששי
16
מה החלק של פרקליט המדינה בשתיק
  ששי   12/10/19 19:44
יש להדיח את הפרקליט המלווה
כתוב תגובה ל- ששי
17
למגיב מס' 8
  שמחה חן   12/10/19 19:45
כל הכבוד.כל מילה בסלע.שבוע טוב לך
כתוב תגובה ל- שמחה חן
שמחה
  מגיב ותיק   13/10/19 11:23
תודה וחג שמח לך ולמשפחתך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
18
לישראל פרקליט מדינה
  שקרן   12/10/19 20:01
קודם כתיבת תגובה מוצהר כי איני מחסידיו של בנימין נתניהו. הבעיה בישראל אינה נתניהו הבעיה היא רשויות אכיפה מוטות המקיימות אכיפה בררנית במתקונת המטרה מקדשת את האמצעים. קודם מסמנים מטרה לאחר מכן מחפשים ראיות. ככול שהמטרה אינה רצויה הראיות לא יועילו. על פי קביעה של הנציבה על מערך התביעה בישראל מכהן פרקליט המדינה שקרן שאינו ראוי למעמדו. ומניסיון אישי, ככול שמוגשת עתירה כנגד פרקליט המדינה, השקרן יורה על פרקליטי מחלקת בג"צ למסור בשמו לבית המשפט העליון בשבתו כבית דין גבוה לצדק, הודעות כוזבות. בג"צ 7280/17. השקרן המדיח להטיית משפט מוזמן להגן על "שמו הטוב".
כתוב תגובה ל- שקרן
19
כולם יודעים שיהיר שקרן פתלוגי
  אזרחית   12/10/19 22:03
כתוב תגובה ל- אזרחית
20
אין לכם טיפת כבוד עצמי
  שמחה חן   12/10/19 22:19
לכל יפיופי הנפש שמכפישים את יואב יצחק,רדו מהאתר.שום דרך ארץ וכבוד לכל מי שלא חושב כמוכם.חסרי אינטלגנציה0 בבסיס.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
21
מנדלשליכט שייך לחונטה
  המלאך גבריאל   13/10/19 00:13
מה שלא ביבי לא חוקרים ...עושה רושם שמנדלשליכט שייך לחונטת הפרקליטים
כתוב תגובה ל- המלאך גבריאל
22
לפיד נסיך מעל לחוק
  דן ד   13/10/19 03:13
כתוב תגובה ל- דן ד
23
אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצד
  קורןנאוה טבריה   13/10/19 07:22
אמת מארץ ויואב יצחק תצמח - וצדק משמיים נשקף במוקדם או במאוחר! הראיות והעובדות זועקות לשמיים ממזמן - וגם אין ספק שהנשיא ריבלין צודק - יש לנו ''כנופיית שלטון חוק'' שמועלת בדמוקרטיה ובטוהר המשפט -מערכת בררנית שתופרת תיקים לחפים מפשע ומסייעת לגניבת שלטון - משיקול פוליטי, גזעני ומתנשא לריק - לצורך הדחת ראש ממשלה ימני בישראל - כי בקלפי אי-אפשר - לא עוד - העם דורש צדק משפטי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
אנחנו עוד נזכה לראות את לפיד
  אברהם 101010   13/10/19 07:48
בכלא איילון תחת נתניהו, כמאמר הפסוק "צדיק מצרה נחלץ, ויבוא רשע תחתיו". (ספר משלי).
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
25
הטיעון שלך נגד הטענה
  אברהם 101010   13/10/19 07:55
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
26
הלוואי ותחטוף תביעה כזו
  ארא   13/10/19 14:37
שיסתובב לך הראש והכיס גם.
כתוב תגובה ל- ארא
27
כבר
  שמ   14/10/19 02:26
אמרתי כאן כי מי שצריך להלין על הכניסה המאסיבית שלו למנהרת החקירות ותיקי האלפים הוא מר נתניהו בעצמו על עצמו.סגר את רשות השידור והקימה מחדש עד שקמה עליו בטענה היוםיומית השיקרית " אנחנו נותנים יחס שווה לכול ".זאת תוך כדי חיוך מסוים בקצות פיה.היו לו 30 שנות שירות לעשיית מהפך מלא במבנה השלטון של מדינת ישראל אבל תאוות הנהנתנות והשופונא של בעל בית לחווילה בקיסריה וחיבוקיו עם שועי עולם בעלי מכולות סיגרים הכי הכי ומיכליות סודה ורודה גם היא הכי הכי.לא חוקה לא משטר דמוקרטי נשיאותי לא חוק בחירות ישירות אישיות איזוריות לא הפרדת כוחות במערכת המשפח לא צימצום ערימת פקידי הממשל המיותרת!בקיצור עשה הרבה טוב ויצא מאניאק בפי האליטות השליטות.ככה אדוני ראה"מ לא בונים מדינה.יכולת בקלות לקבל בצדק את התואר " ממשיך דרכו של מקים המדינה " אבל כיום אתה מסיים בסך הכל כמחליפו של ראה"מ אולמרט שסגר קאדנציה בכלא.ביזבזת שלושים שנה בשביל סיגרים וסודה ורודה.
כתוב תגובה ל- שמ
28
אכיפה בררנית
  אאא   14/10/19 19:15
מסתבר שבמדינה יש ככיפה בררנית התלויה במי אתה ומה דעותיך הפוליטיות.
כתוב תגובה ל- אאא
29
עדות לפיד בחקירה
  runavesofi   14/10/19 19:44
ליואב יצחק, אם היית קורא שוב את הכתבה שכתבת היית מבין כי עדותו של לפיד הייתה מהימנה. לפיד" אז שר האוצר רצה לעזור למילצ'ן לקבל פטור ממס אך בשום אופן לא הכל מחיר. מזכירתו שנשלחה לבדוק את האפשרות לכך גם ברשות המיסים זו לא עבירה, אלא הדרך לבצע פעולות מבלי לטעות. ואכן משלא התאפשר ללפיד לעזור למילצ'ן הוא פשוט לא עזר. לפיד לא קיבל שוחד מאיש. והכתבה, בדרך שנכתבה טוב היה לולא התפרסמה.
כתוב תגובה ל- runavesofi
הדוקטור לענייני כלום ושום....
  לעדות לפיד   15/10/19 10:01
תמיד אתם מוצאים סיבות להכחיש את מעשיו העבריינים של דוקטור יאיר לפיד. הצעירים לומדי האקדמיה אינם מוכנים לסלוח ליאיר לפיד שניסה ללא בגרות ללא תואר ראשון וללא תואר שני להשיג במרמה דוקטורת. כל צעירי בישראל נאבק במשך 12 שנים כדי להשיג דוקטורט ודוקטור יאיר לענייני שום וכלום ניסה בגנבת דעת לקבל את התואר עם לימוד אגבי וללא מאמץ. אותו הסיפור השירות הצבאי של יאיר לפיד עד היום לוטה בערפל משום שהוא נתן 5 גירסאות שונות ומשונות על שירותו . כך מתנהל יאיר לפיד מאחז עיניים את אזרחי במדינה משקר ומרמה .
כתוב תגובה ל- לעדות לפיד
30
מילצן
  רוי   10/07/22 14:01
הבנת הנקרא לטיפשים. 1.מילצן ביקש . 2.מילצן לא נדחה על הסף 3.לפיד לא אישר. 4.לפיד ביקש לבדוק . הגיוני. 5.בודקים עם האנשים המבינים והמוסמכים. 6.מחליטים על פי ההמלצות. זהו מנהל תקין. איןן כל דמיון אפילו אם נשתדל מאד מאד לכל המידע שנמסר על הקשר מילצן - ביבי. ומילצן - שרה.
כתוב תגובה ל- רוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il