|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הלימבו של נתניהו
מאת: רפי לאופרט  |  16/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למה השליליות?
  אלטע קאקער   16/10/19 12:40
תתכן ממשלה כבר בכנסת הנוכחית בלי צורך בבחירות, לגנץ יהיו 28 ימים להרכיב ממשלה בתור ראש המפלגה הגדולה ביותר ולאחר מכן עוד 21 ימים = 49 ימים לפחות לפני הכרזה על בחירות. ככל שהימים נוקפים אנחנו מתקרבים להכרעה בתיקי נתניהו. בניגוד לתקווה של מר יצחק אין שום מניעה להחלטה בתחילת נובמבר במיוחד שהטענה של יצחק שהשימועים יארכו חודשיים התנפצה אל מול המציאות עם שימועים תוך פחות משבוע (אם ניקח את הלו״ז של יצחק וניישם אותו גם לתהליך ההכרעה בתיקים הרי שבמציאות ידרשו שבוע וחצי של עבודה). אם לא יוגשו כתבי אישום לא תהיה מניעה לכחול לבן לשבת עם נתניהו וזה נפתר בצורה אחת. אם יוגשו כתבי אישום, נתניהו שהוא ראש ממשלה מכוח האינרציה לא מוגן על ידי חוק יסוד הממשלה וחל עליו הכלל שקיים לשרים בפוטנציה - הוא לא יכול לקבל מינוי לתפקיד כלשהו בממשלה כאשר עומדים נגדו כתבי אישום. הנה, נפתר הפלונטר בדרך אחרת. בנוגע להתחכמויות ולהינדוס האלקטורט כפי שמוצע מעלה המספרים לא שם. נתניהו מיצה כמעט לחלוטין את פוטנציאל המצביעים של הימין ובפעם השנייה היו חסרים לו 6 מנדטים במקום רק אחד. לא נגיע לבחירות שלישיות כל כך מהר.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
למה השליליות?
  נצר ממשיך   16/10/19 14:18
אתה לא באמת רוצה להביא עלינו עוד ממשלה מסוג ממשלת הסכמי אוסלו? ממשלה של מושחתים ותאבי בצע שמוכנים למכור את האזרחים ולעלות אותם קורבן למרבה במחיר? מקום ראשון בכחול-לבן – בני גנץ: הונה את משטרת ישראל והוציא ממנה ללא מכרז ועל סמך קשרים אישיים עם מפכ"ל המשטרה אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי". אלמלא פשטה החברה את הרגל הוא היה מוציא עוד 50 מיליון (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 2 – יאיר לפיד: נהג להיפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדות של נוני מוזס). העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת "ידיעות אחרונות" בזמן שאשתו עבדה שם. מקום 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת משקיעים בלמעלה מ-100 מיליון שקל. מקום 21 – אלעזר שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד וחויב לשלם פיצויים לחייל חננאל דיין בעקבות ההדלפה שפגעה בפרטיותו של החייל, כי לפיד עשה שימוש פומבי במידע הסודי. מקום 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. כשהיה מפקד מרחב ירושלים (בימי אולמרט) ניסה לעצור את נדיה מטר מ"נשים בירוק", שהפגינה ברישיון. בעקבות התנהלותו, סולק משירות פעיל ל"השתלמות" בארה"ב. מקום 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה. מקום 26 – רם בן ברק: בתפקידו כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי).
כתוב תגובה ל- נצר ממשיך
נקודת ההנחה היא שכולם מושחתים
  הגלשנית   16/10/19 20:37
וכולם מוכנים לזרוק את אזרחי המדינה לפח תמורת בצע כוח וכסף. אז עכשיו נותר לנתח מי מבין כל המושחתים יכול לגרום הכי פחות נזק. המושחת נתניהו יכול לגרום הכי פחות נזק אך בגלל יועציו הקלוקלים (כנראה אישתו ובנו) הוא בפוטנציאל עשוי לעשות הרבה מאוד נזק. המושחת גנץ גם הוא שווה כקליפת השום. ביוקרט אפור שתמיד היה ברירת מחדל. במזרח התיכון יאכלו אותו חי גם המושחת לפיד לא הראה הצטיינות יתרה בחישוה מהלכים אסטרטגיים המושחת אשכנזי כוחני מדי ולא מתאים לסיגנון שלטון אזרחי נשארנו עם המושחתים בוגי + ליברמן. לבוגי יש אמינות אך לא אהדה בציבור ולליברמן יש אהדה בציבור ויכולות אסטרטגיות אך לא אמינות, לכן חיבור בין השניים יכול להיות מעניין. חיבור כסיעה אחת שבה ליברמן יהיה יו"ר הסיעה אך בוגי המועמד לראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- הגלשנית
נצא מנקודת ההנחה שלך
  לוגיקן   18/10/19 12:43
אם נקודת ההנחה שלך היא שכולם מושחתים, אז כנראה שגם את מושחתת ושיש לקרוא את התגובה שלך כמו שקוראים תגובות של מושחתים. באמת לא אכפת לכם בשמאל אם מישהו אחר יעמוד בראש המחנה הלאומי והבעיה שלכם היא רק עם נתניהו? השמאל הולך בכל הכוח על הראש של נתניהו – מרכז הכובד של המחנה הלאומי, כי יודעים שם שאף מנהיג אחר לא יהיה נמרץ ונועז כמו נתניהו ושכל מנהיג ימין אחר השמאל יוכל להפיל או לגרור לצד שמאל בקלי קלות, כמו שהשמאל עשה לציפי לבני, דן מרידור, רוני מילוא ובני בגין. להגיד "נחליף את ביבי בגדעון סער או באיילת שקד והכל ימשיך אותו דבר" או "אנחנו לא נגד הימין ולא נגד ביבי אלא רק נגד שחיתות" – זה היתממות של נחשים ארסיים. בשביל כנופיית 'רק לא ביבי' גם חתולה בחצאית יותר טובה מנתניהו. הם לא יכולים לנצח אותו ולשבור את עוז רוחו ונחישותו ולכן התקשורת מפרגנת ומקדמת טיפוסים כמו יעלון, ליברמן, סער ושקד – סוסים טרויאנים של השמאל: מדברים ימין ועושים שמאל.
כתוב תגובה ל- לוגיקן
נקודת הנחה קצת אחרת
  קצת אחר   19/10/19 15:33
נקודת ההנחה שלי היא שהטענה כי "נתניהו ואשתו מושחתים" היא חלק מהמקמפיין המרושע של יציגי הקרנות להשמדת ישראל בציבוריות הישראלית. יש איזו הוכחה באשתו ובנו של ראש הממשלה מושחתים? הבן של אהוד אולמרט חולץ במבצע צבאי מזרועות אהובו בכפר ערבי. הבן השמנמן של שרון – עמרי, התגורר בבית ראש הממשלה ולווה במאבטחים. האם יאיר נתניהו חייב להתפקד למרצ ולמצוא מאהב ערבי כדי שהנחשים הארסיים של כנופיית רק-לא-ביבי יעזבו אותו? גם "סיפורי שרה בהמשכים" הם פיברוק של תועמלני השמאל: הלהט לבנות מדינה התחלף שם בלהט להעיף את בנימין ושרה נתניהו ממשכן ראש הממשלה, למרות שגם השמאלנים הרוויחו מתקופת שלטונו הארוכה של נתניהו: הם השתדרגו ברמת החיים פי שלוש ויותר בעשור האחרון אבל יורקים על מי שגרם לכך. תאוות השלטון מוציאה מהם יצרים אפלים שאינם יודעים שובע, ורק פליטות פה – כמו ההודאה של רביב דרוקר כי בערוץ 10 התקבלה החלטה "להתלבש" על שרה נתניהו ולא להרפות – מסגירות מדי פעם את היצרים האפלים האלה. לא במקרה נסוגה הפרקליטות לאחור ב"פרשת שרה נתניהו והחמגשיות" עלק. גם השופט אמר שהפרשה לא היתה צריכה להגיע לבית המשפט: 1. הנהלים נקבעו באופן בלתי חוקי. 2. המבשלות היו למעשה מבשלות מנקות שרמת הבישול שלהן לא התאימה לאירוח רמי מעלה. 3. משפחת נתניהו כמעט שלא נהנתה מהארוחות הללו אלא בעיקר האורחים ועובדי המעון – בראשם מני נפתלי, שהיה הגורם המרכזי בהזמנת הארוחות ונתפס מעביר כמויות של ארוחות מוזמנות אל בני משפחתו בצפון (אך הפרקליטות נמנעה מלהאשים אותו). 4. מעולם לא נחקרו ראשי המדינה בנושאים מסוג זה ובוודאי שלא הושקעו בחקירת נושאים אלו סכומי עתק כמו שהושקעו בהפללתה הכוזבת של שרה נתניהו. 5. שרה נתניהו אולצה למעשה להסכים להסכם טיעון.
כתוב תגובה ל- קצת אחר
אני עדיין מעדיף
  רפי לאופרט   19/10/19 18:30
את "המחלה הישנה" ה"מגפה החדשה"; לפחות לפי שעה וככל שהדברים מתנהלים עד כה...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
2
מצבו של ביבי אנוש
  הירונימוס   16/10/19 17:37
הוא מחוסל, פגר פוליטי, גמור, אבוד, קאפוט, אפס, ברווז צולע, מדורדר, חלש, לא יעזור לו כבר שום דבר, אולי ינסה לסגור איזו עיסקה מפוקפקת עם הפרקליטות והנשיא אבל אנחנו לא ניתן להם. רק כתב אישום, משפט, פסק דין והחלטת שופטים לכאן או לכאן. עידן הפשרות והמעשיות נגמר.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לראות את השם הזה ולהבין
  כמה עלוב   16/10/19 18:57
כמה אתה מקבל מאויבי ישראל בשביל לשרוץ בכל הטוקבקים ולפזר רעל והאשמות ושנאה ולזרוע מרירות ורוע כלפי אנשים טובים שפועלים יום ולילה לטובת המדינה ועם ישראל? האם לפעמים אתה אוכל ארוחת בוקר? צהרים? ערב? אתה עושה קצת ספורט? יוצא לשירותים? מתקלח? ישן? יוצא לטיול? עושה קניות? מסדר את הבית? שוטף כלים? נפגש לפעמים עם המשפחה, השכנים? או שאתה איש בודד? הרי כבודו נכנס לכל מאמר, זורע שם את הרעל ואת הארס שלו ועובר למאמר הבא – בשביל זה צריך להיות צמוד למחשב יום ולילה! לך חפש לך חיים, בוט מיובש.
כתוב תגובה ל- כמה עלוב
כשהנך מצטט חומר של מישהו
  למגיב   17/10/19 06:01
כמעט מילה במילה - עליך לציין זאת (זה הציטוט: "האם לפעמים אתה אוכל ארוחת בוקר? צהרים? ערב? אתה עושה קצת ספורט? יוצא לשירותים? מתקלח? ישן? יוצא לטיול? עושה קניות? מסדר את הבית? שוטף כלים? נפגש לפעמים עם המשפחה, השכנים? או שאתה איש בודד? הרי כבודו נכנס לכל מאמר, זורע שם את הרעל ואת הארס שלו ועובר למאמר הבא – בשביל זה צריך להיות צמוד למחשב יום ולילה"). מעבר לזה דברי הציטוט נכונים מאד וניתן להפנות אותם לעוד כמה תמהוניים כאלה (שלמה המגיב, ארי כספי).
כתוב תגובה ל- למגיב
זכויות היוצרים הן שלך
  אתה צודק   18/10/19 12:48
כתוב תגובה ל- אתה צודק
אני מבין שכואב לך ולחבריך
  הירונימוס   18/10/19 19:02
אבל ביבי מחוסל, פגר פוליטי מצחין, אבוד לכם
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לא כואב, חורה שאתה ואני
  רפי לאופרט   19/10/19 18:35
חברים באותו בית-כנסת, לפחות למראית עין.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אני לא חבר בשום בית כנסת
  הירונימוס   20/10/19 18:18
שמוכן לקבל אנשים כמוני
כתוב תגובה ל- הירונימוס
3
נקוה שמאמר חשוב זה יובא לידיעת
  אלי נמט   16/10/19 19:06
ראש הממשלה בהקדם האפשרי. ועוד: נקוה שהוא יקדיש להערות המצויינות בו - תשומת לב מירבית.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
4
אמת!!
  שמחה חן   3/11/19 11:59
מסכימה לכל מילה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il