s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תירוצי ביבי
מאת: איתמר לוין  |  01/11/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כותב עם אמת סלקטיבית.
  שמתי לב   1/11/19 10:34
אתה משמיט פרטים כי אתה לא מודע להם או כי אתה משקר?
כתוב תגובה ל- שמתי לב
2
כמה תמימות וכמה אנטי ביבי
  אורי פ   1/11/19 10:44
אנשים לא מפסידים משרות על עקרונות, כל מי שבא נגד המערכת מוקדם או מאוחר נבעט החוצה, לכן אחידות המחשבה. אפשר להביא דוגמה מהעבר של עו"ד פליאה אלבק. אלבק, מנהלת המחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה, הוצגה במספר רב של הזדמנויות באוניברסיטה העברית כמודל ראוי לגנאי של פקידה בכירה שאינה יודעת את מקומה. משפטנית שמעזה להוות אופוזיציה לשר המשפטים...כמובן שזרקו אותה מהפרקליטות. זאת לעומת דינה זילבר או טליה ששון (שממנה הזמין אריק שרון חוות דעת (ביידעו מראש התוכן והכיוון), שהיו ועדיין יקירי המערכת.
אנא שאל את בעל האתר מי והיכן מחזיקים את הביצים של מנדלבליט "התמים".
כתוב תגובה ל- אורי פ
3
לוין שהינו עו"ד בינוני ומטה
  עו"ד בכיר   1/11/19 12:12
איזה צחוק. לוין שהינו עו"ד בינוני ומטה שלא מסוגל להתפרנס מהמקצוע אלא נאלץ לקבל חסדים מיואב יצחק ולעסוק בעריכת האתר, אז הוא מנתח משפטית את פרשות נתניהו. אם ככה אז גם המנקה בבניין שלי ימסור חווד בנושא. לוין הדבר היחיד שאתה מצטיין בו זה ליקוק לנשיאת העליון. מביך בשביל יואב יצחק
כתוב תגובה ל- עו"ד בכיר
תגובה לא רצינית
  יוסי ר   1/11/19 17:24
לא מאמין שעורך דין בכיר מגיב ככה. הבן אדם התייחס לגופו של עניין, ענה לגופו של עניין, מה זה משנה איזה עורך דין הוא, ומה פשר ההתנשאות הזו שלך. מי קבע שלעסוק במקצוע בו אתה מתהדר, עדיף על להיות פרשן משפטי אצל יואב יצחק. לא אהבתי את תגובתך לא שווה.
כתוב תגובה ל- יוסי ר
4
כרגיל, עיתונאי ישר ,הגון .
  ק.ר.   1/11/19 12:43
לוין כותב את האמת בצורה הגונה וללא משוא פנים. הוא פספס הגנה נוספת: שונא ביבי. צרף את "ניצח בבחירות, עלות המשפט גבוהה ומיותרת , אכיפה בררנית" וקיבלנו סיבות טובות לזכאתו של ביבי.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
5
ממחזרים את עצמם לדעת
  באום   1/11/19 13:08
איתמר לוין נע ברוורס.הוא כמו אותו מסריט על הדשא בקיבוץ ששם את הגלגל שכבר ראינו ועד שאתה לא זורק עליו נעל,הוא בכלל לא מודע לזה.הוא שייך לאסכולה של אסתר חיות שאומרת שמספיק לכתוב מאמר רק פעם אחת,אחר כך אפשר להעתיק אותו ורק לשנות את התאריך.כמה פתטי לראות נהג טרקטור ששקע בבוץ ולא מנסה להחלץ,איתמר לוין ואסתר חיות הם בדיוק אותו נהג שמתאר לנו את הנוף מאותה השלולית פעם אחר פעם כאשר כל פעם הוא נמצא בה עמוק יותר. אבל אין לבוא בטענות ללוין,הוא בדיוק כמו גיא פלג,משה נגבי ז”ל ושאר כתבי המשפט המסתופפים בצל קורתה של מערכת המשפט למען פרנסתם ואין להם שום אפשרות לטעון נגדה באופן מהותי ורק לספר אולי על מחדלים פה ושם בקטנה.ביקורת עקרונית ומהותית על מערכת המשפט תוציא את לוין מגילדת יקירי המערכת מה שיפגע ביוקרתו ובפרנסתו.לכן,את מיחזור הטענות שלו יש לקחת בערבון מוגבל ולא לחינם הוא לעולם לא מחדש,פשוט אין לו מה לחדש.להגיב קונקרטית להגיגיו של לוין זה כבר בלתי אפשרי,יש מי שמטפל בנרפים וברופסים המשתרכים מאחור אבל למי שהולך בראש הטור,פשוט אין כח אליהם,מי שינשור,ינשור.
כתוב תגובה ל- באום
אבל כחול לבן הם בכלל אחרים
  חכם מרדכי   3/11/19 19:46
מקום ראשון בכחול-לבן – בני גנץ: הונה את משטרת ישראל והוציא ממנה ללא מכרז ובעזרת קשרים אישיים עם מפכ"ל המשטרה אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי". אלמלא פשטה החברה את הרגל הוא היה מוציא עוד 50 מיליון (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 2 – יאיר לפיד: נהג להיפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדות של נוני מוזס). העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת "ידיעות אחרונות" בזמן שאשתו עבדה שם. מקום 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת משקיעים בלמעלה מ-100 מיליון שקל. מקום 21 – אלעזר שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד וחויב לשלם פיצויים לחייל חננאל דיין בעקבות ההדלפה שפגעה בפרטיותו של החייל, כי לפיד עשה שימוש פומבי במידע הסודי. מקום 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. כשהיה מפקד מרחב ירושלים (בימי אולמרט) ניסה לעצור את נדיה מטר מ"נשים בירוק", שהפגינה ברישיון. בעקבות התנהלותו סולק משירות פעיל ל"השתלמות" בארה"ב. מקום 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה. מקום 26 – רם בן ברק: בתפקידו כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי).
כתוב תגובה ל- חכם מרדכי
6
מאמר רציני אבל...
  יוסי ריש   1/11/19 14:26
1. לגבי מילצ'ן. דבריו של ביבי ברורים, "מתנות בין חברים, לא עסקתי בענייניו (לבד מדיווח לממשל האמריקאי שהנ"ל אינו מועסק יותר על ידי המוסד), המתנות לא היו בכמויות המדוברות. יש לו אישור בכתב על ידיד החיועמ"ש שלו במשרד שמותר לו לקבל מתנות, מעבר לכך מגיע לו נזיפה ללא קלון. 2. יכול להיות שביבי טעה שלא דיווח על דיחתו עם נוני, אבל זה היה הופך לרעידת אדמה והוא כנראה לא רצה את רעידת האדמה הזו על כל מה שכרוך בה. בהינתן שיש לו חסינות כראש משלה החליט לא לדווח, אולי טעה. טעות בתום לב. האם לראש ממשלה אסור לטעות? האם היתה פה כוונה פלילית באי הדיווח? ובשולי הדברים: האם ראוי במדינה מתוקנת שהפולטיקאי הראשון אי פעם שהעז לצאת כנגד מו"ל כוחני ששנים הילך אימים על פולטיקאים - יואשם? אז מי יעז בעתיד לצאת נגד כוח שכזה? 3. לגבי 4000. האם בכלל הוא קיבל עיתונות חיובית מוולאה? הואם קיבל עיתונות חיובית האם הוא ביקש אותה? האם יעלה על הדעת שאדם אינטלידנטי יבקש שוחד מ..עיתונאים? יעניק להם למעשה סקופ בילט-אין "ראש ממשלה לוקח שוחד" הגיוני לך איתמר? ואם ביקש עיתונות חיובית , האם היתה התנייה בין העיתונות החיובית ככל שקיבל לבין קידום עיסקת בזק יס? ואם אלוביץ היה מסרב לדבר על העיתונאים שלו והממונה עליהם, האם ביבי היה מבטל את העסקה? צריך להוכיח זאת לא? (אם כן ואם יכול להוכיח זאת אכן יש לנו פה שוחד..יש לך את האישור הזה ביד?). ומה לגבי תחקיריו אבי וייס - 32 מאמרים עביי כרס על התנהלות נכונה ומקצועית של ביבי בעיסקת בזק יס? עוד לא דיברנו על חסינות שעומדת לו לפחות בעת ההתנהלות, על הגנה מן הצדק (דברי כלת פרס ישראל גביזון - הגהינום שהוא עובר כבר ארבע שנים ו"גנב" את המדינה, והעובדה שאחרי הכל אכן מדובר פה בראש ממשלה אבל הפלתו על תיקים כאלו יכולה להוות אפילו השפעה על גורלו של עם שלם..
כתוב תגובה ל- יוסי ריש
7
1000》BBהזיק למילצין&לא נתןכלום
  ע_הראל   1/11/19 14:32

יסלח לנו איתמר אך הוא מסלף ומבלף! לטענתו כאילו [אם המתנות ממילצ'ין לנתניהו היו סבירות (לפי שהיו חברים) אז BB בבעיה בגלל הנושאים שבהם עסק]- הרי טענתו כוזבת, משום שנתניהו "קרע" דווקא את מילצ'ין במקביל, כאשר אישר ביד חזקה ובזרוע נטויה ובהחלטה ממשלתית- את הייבוא המקביל לרכב לישראל, מה שפוגע קשות בסוכנויות ייבוא הרכב "הבלעדיות" של מילצ'ין!!

●☆●

ולגבי הסיפור של כניסת מילצ'ין לארה"ב, נתניהו היה חייב מתוך אחריותו הכוללת לזרועות הביטחון - היה חייב להבהיר לרשויות בארה"ב כי מילצ'ין פעל מטעם המדינה, ושלא יואשם לפי החוק שם במתן שוחד במדינות העולם ה3 (נושא שהשתיקה יפה לו); ובכלל מבחינה טכנית של הוצאת הויזה הרי מילצ'ין העיד שנתניהו לא התערב בזה (ואין לנו עדות סותרת לזה נניח של אובמה או סגניו), ואפילו אם כן היה צריך להתערב, למי היה הביבי יכול להאציל סמכויות (וסודות ביטחוניים רגישים) כדי שמישהו אחר ידבר עם הקבינט של אובמה, ועוד בסוגיה "חד פעמית" כזו?!

●☆●

ויש עוד טענה של נתניהו (שאיתמר מחסיר), כי בכל מקרה נתניהו לא היה מודע להיקף המתנות שהגיעו למעונו (ואף אחד לא מצפה ממנו לערוך בדיקות מיוחדות בנושא), משום שמדובר בסה"כ על שתיה וסיגריות שהם חומרים מתכלים- כלומר אין להם ערך מסחרי (הרי לא ניתן למכור אותם הלאה, כמו נניח אוסף עטים או חפצי אומנות), לכן בעצם הם בחזקת "משלוח מנות איש לרעהו" - וכי יעלה על הדעת להחזיר משלוח מנות (תוך הלבנת פני חברו) מסיבה כלשהי, הרי דרך ארץ בסיסי קדם לתורה ולכן נהוג (לכל היותר) למחזר הלאה - דהיינו להעביר מנות "עודפות" (או שלא מתאימות לנו נניח מבחינת הדייטה) לשכנים או למכרים או לקרובי משפחה שלא שומרים דייטה, או סתם לנצרכים אחרים.

●☆●

ובקיצור אילו לא היה גרעין קשה hardcore של פוליטיקאים בתחפושת בתוך הפרקליטות הקנויה, לא היו מלכתחילה מקשקשים על מירמה והפרת אמונים (ושוחד רחמנא ליצלן גירסת צדיקי הדור שי ניצן וליאת בן ארי טיולי ספארי בע"מ- השם ישמור ויציל)! ואין ספק שזו גם דעתו האמיתית של איתמר, הלא כן?

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
יש לי הרגשה, שהיה לך משל יפה
  אברהם 101010   1/11/19 15:12
בכיס, על כדורגל, ואתה מנסה בכוח למצוא לו איזה נמשל; מה קל יותר מאשר להדביק את נתניהו לעניין? נושא שווה לכל נפש, ובוודאי לכל שמאלן פונדמנטליסט.
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
9
חסר רק הגיון או קצת הבנה
  קידי   1/11/19 15:50
זה אמיתי? הוא מציין עובדות המוכיחות את הטענה, ואך מסיק מסקנה הפוכה הכותב מודה בעובדות אבל כופר במשהו לא ברור. למשל - ציטוט: "אכיפה בררנית היא בין שווים ולא בין שונים ... ראש הממשלה ושר התקשורת איננו חבר כנסת מן השורה". מבינים? יש אכיפה בררנית אבל זה לא "אכיפה בררנית" ודין בוזגלו אינו דין נתניהו. למה? הוא ורק הוא ראש הממשלה ולכן אפשר להתעלל בו כי הוא שונה. מצליחים להבין? ויש עוד. פחחחחח
כתוב תגובה ל- קידי
טיעון מופרך לגמרי
  עובד 1   9/11/19 23:58
הטיעון ש"אכיפה היא רק בין שווים" כדי להצדיק אכיפה בררנית הוא לא ממין העניין, מופרך ואפילו בלתי מוסרי. מי שאץ בשמחה להשתמש ב"עקרון בוזגלו" - דהיינו, דין שווה לבוזגלו ולראש הממשלה - לא יכול פתאום להחליף את עורו כשזה לא משרת את האג'נדה שלו ולטעון שדין ראש הממשלה אינו שווה לדין בוזגלו. זה פשוט מופרך על פניו. אכיפה בררנית היא אכיפה בררנית, רות סוף.
כתוב תגובה ל- עובד 1
10
2000》BBרצה לעכב חוק ישראל היום
  ע_הראל   1/11/19 16:57

סליחה ומחילה מבתי דין מעלה&מטה (בהתאמה) אך איתמר ידידנו מדבר שטויות לגבי תיק 2000; הרי נתניהו רק העמיד פנים שהוא נענה להצעותיו
הדרמטיות של נ.מוזס (כך גם לפי מנדלבליט) - אלא שבניגוד לטעות הגסה שפלט איתמר, נתניהו לא המשיך בשיחות עם נוני כדי לחלץ סיקור חיובי כביכול מידיעות אחרונות חלילה (שנתניהו לא עד כדי כך דביל כדי לסמוך על שינוי מדיניות כאילו של נוני - שזה דבר בר חלוף כי נוני ימהר כמובן לשנות את גוון עורו בהפתעה כמו זיקית כשיתאים לו), אלא שנתניהו הציב לנגד עיניו את המשימה הרצינית יותר של עיכוב חוק ישראל היום לאלתר בטווח המיידי, ואף סיכולו סופית בס"ד בעתיד!

●☆●

במילים אחרות, נתניהו היה חייב (וכמעט נואש!) למשוך עוד ועוד זמן, משום שהחוק המסוכן כבר עבר (כהצעה פרטית) בקריאה טרומית- ברוב של 43 ח"כים כולל מהקואליציה (יש עתיד בוודאי וכן האח והאחות בנט ושקד נדמה לי); כלומר שאם יצביעו עליו בשלב הבא (בקריאה ראשונה) - אזי כמעט שלא ניתן יהיה להחזיר את הגלגל לאחור, משום שגם הקואליציה וגם האופוזיציה מצביעים יחד בעדו - חלילה עד לחיקוקו הסופי!

●☆●

לכן הטענה כלפי הביבי שכביכול מדוע לא התלונן במשטרה וכו'- היא טענה מגוחכת עד כדי דמע (במיוחד כשבאה מפי איתמר "החכם" לכאורה), משום שלנתניהו הייתה אז רק תפילה אחת נוכח ריבון עולם - שרק יצליח לעכב את חוק ישראל היום בס"ד, לפחות עד אשר יאזור אומץ "להפוך את השולחן" (בפני לפיד ובוז'י ציפי ונוני) כלומר עד אשר יצליח "לסגור עניין" עם סיעות החרדים -ואז להקדים את הבחירות לתחילת 2015 כאמור בהפתעה גמורה כפי שהצליח מעל ומעבר בס"ד!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
לאדון לוין, קרא כאן :
  מגיב ותיק   1/11/19 22:41
telecomnews.co.il

אתה מוזמן להראות היכן אבי ויס שוגה כאן והיכן הוא "בועט ביריבים"

אם לא תצליח, רשום בפניך - אתה קשקשן שטחי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
12
תגובה
  צנחן   2/11/19 13:42
מאמר שטוב הייה אילולא נכתב.
כתוב תגובה ל- צנחן
13
יואב יצחק- שים לב בבקשה
  יאיר4   3/11/19 12:38
יואב שלום ניתן לצטט בעניין איתמר לוין את המשפט הידוע "עט לך- שופט תהיה לנו?". כיוון שידועה זה מכבר דעתו של מר לוין בעניין הX000, מדוע אתה מאפשר לו להמשיך ולחפור? רק כדי לחזק את האגו שלו? איזה חידוש הביא?
כתוב תגובה ל- יאיר4
14
צדיק בממלכת הרשע
  רוזן   4/11/19 12:19
כל הכבוד ללוין שממשיך לכתוב בצורה הוגנת וענינית באתר שהייתי מגדיר אותו כ "בעייתי מאד" (בעיקר לגבי אמירת אמת של בעליו). חשוב לבחון מוסרית את הפיזמון החדש של עדת המעריצים על "אכיפה בררנית" - קודם צווחתם "שאין כלום כי לא היה כלום" משמע הביבי שלנו צח כשלג, עכשיו אתם מתבכינים "שגם אחרים השתינו מהמקפצה" אז מה כבר ביבי לא טהור וזך? אלא הטענה התחלפה "שגם כבל קיבל טיפול חיובי אצל נוני"? ואני שואל: ללא קשר מה עשו האחרים, האם ביבי ביצע עברות פליליות? כן או לא? תשאלו את לוין, הוא יסביר לכם טוב ממני.
כתוב תגובה ל- רוזן
15
עוד חסיד שוטה של מערכת המשפט
  פרשנדתא   5/11/19 01:43
החסידים השוטים של מערכת המשפט לא רואים ולא שומעים גם כאשר ההוכחות מונחות מול אפם ממש. אם זה כתב לענייני משפט, העיתונות הישראלית בצרות צרורות !!!
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
16
לוין מול 5 פרופסורים למשפטים
  ה.א   5/11/19 05:18
הייתי ממליץ לאיתמר לוין קצת צניעות, כאשר 5 פרופסורים למשפטים מעידים בפני בכירי מערכת אכיפת החוק על כי עיתונות טובה איננה מתת שוחד, רצוי קצת לרסן. לא הרבה, קצת, פחות התנשאות, פחות גאווה, קצת צניעות.
כתוב תגובה ל- ה.א
17
הכותב אינו אמין ואינו ישר
  עע   5/11/19 13:55
בחקירת תיק 1000 אהוד אולמרט קיבל עטים במאות אלפי שקלים ולא רק מחברים אלא גם מאנשים שעובדים מולו, היועץ הממשלתי דאז החליט שמתנות אינן שוחד. מדוע אם כן לנתניהו שקיבל מתנות שעדיין אין לדעת מה הסכום אלא אלו השערות ורכילויות, נפתח תיק שוחד!!! ומה עם לפיד שקיבל הטבות ממוזס ככתבות חיוביות בתמורה לפרסום מפלגתו בעיתון ידיעות אחרונות, משכורת שמנה לאישתו שעבדה שם ועוד... מדוע לא חוקרים אותו? גם רבין, שמעון פרס ואהוד ברק קיבלו מתנות, במידה ויש איסור על כך אמור להיות חוק שידוע לכל הנוגעים בדבר ולא לאחר מעשה!!! בושה של עיתונאי שעושה עבודה רשלנית במקרה הטוב, חבל.
כתוב תגובה ל- עע
18
לא ציינת את הפגם העיקרי ב-1000
  אלטע קאקער   6/11/19 05:36
אנחנו צריכים להאמין שלנתניהו יש חברים? יש דברים שאפילו בעולם הפנטזיה לא ניתן להאמין להם.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
19
אני מאוד נהנה לקרוא אותך. תודה
  איששש   6/11/19 22:46
נדמה לי לפעמים שניוז אחד הוא אתר החדשות היחיד בארץ שאני יכול לקרוא. ישר כוח!
כתוב תגובה ל- איששש
20
בדיחה
  לא לפייסבוק   8/11/19 17:54
בזמן קריאת המאמר לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. הכותרת בישרה בגדול על תרוצי ביבי. מר נתניהו חבר קרוב של לווין על כן מותר לכתוב על נשוא הכתבה בעזרת הכינוי. בהמשך מתחיל לווין לומר שהכל בגדר של חשדות. מכאן כבר מעביר לווין את החשדות לפסים של גזר דין. היכן חפות מפשע עד שלא מוכחת אשמה? אין דבר כזה אצל לווין. לאחר מכן מתעלם לוין לחלוטין מכל מה שצותו של מר נתניהו העלה ןאינו מנסה אפילו להתמודד עם זה. מדוע? שאלו את לווין אצלו נמצאת התשובה. ונקנח בכך שאין התיחסות אחת לעובדה כי יש חוקרים שעברו על החוק. וזו לא הפעם הראשונה. אך משום מה אין חוקרים את הדבר. במיוחד לא נפסלות ראיות ועדויות שנלקחו שלא כדין. ראיות שנלקחו שלא כדין דינן להמחק מכל מקום בו הן נמצאות על מנת שלא ישמשו בעתיד לחקירות לאא נאותו. ולבסוף בשוליים מדוע לווין אינו מתיחס לעובדה כי עתונאית גנבה מכשיר טלפון מעורך דין. פרצה לתוכו והפיצה חומרים ממנו. היכן כאן החיסיון שחל על קשרי עו״ד לקוח? האם אינו קיים כאשר הדבר אינון מתאים ללווין וחבריו? תמהני.
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il