s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האויב הגדול ביותר של נתניהו
מאת: מנחם רהט  |  27/11/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר מרתק. כה נכונים הדברים
  אלי נמט   27/11/19 20:25
הכתובים במאמר זה. ובאמת, תמוה מה הוביל את נתניהו למנות את כל האנשים השליליים לתפקידים נכבדים ורמי מעלה? למה נזרקו הצידה אישים ימניים וטובים? האם היתה זו חנופה לשמאל? האם חולשה? האם רצון להיראות בעיני התקשורת והשמאל כאיש ליברלי ונאור שמוכן לקבל למשרות חשובות אישי שמאל? זכור לי שכל כך התקוממתי כשמינה את שי ניצן לפרקליט המדינה ועוד יותר על דברי השבח המעולים שהפריח כלפי אדם שלילי ביותר. רהט שכח להזכיר עוד מינוי שהכה בתדהמה את הציבור: מינויה של אותה אשה נוראית למשרת שרת המשפטים והמתאמת המו"מ עם הערבים. מינוי זה נעשה בשקט ובדממה. לפתע פתאום כלי תקשורת הודיעו שזו, לבני, מונתה לשרת המשפטים! ואח"כ היא מיררה את חייו של נתניהו בקדנציה הזו עד שפיטר אותה. נבצר מאתנו להבין כיצד נתניהו כה פגע בעצמו ובמחנה הימין. ואכן: האויב הגדול של נתניהו הוא נתניהו.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
נמט נמק עוד אחד מכפויי הטובה
  אם אל ראש הממשלה   28/11/19 09:57
מעניין לדעת היכן הייתם שהתקציבים אילכם זורמים בלי חשבון על חשבון עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אם אל ראש הממשלה
}}}מדובר במגה חשוד בשחיתות....
  נתניהו הוא האויב.   29/11/19 18:07
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות שמחובר רק לנהנתנות עם אוליגרכים שסידר שמפניות,סיגרים,גז,צוללות ועוד. === מה רצה הכותב שנתניהו ימנה את בן גביר? ןאולי את יאיר ??? ואולי עדיף שנחלק את ישראל ל2מדינות כמו אחרי מלכות שלמה. ישראל/יהודה??? ==אני בטוח שיש כאן ציבור גדול שישמח להפרד מהדתיים חרדים אוהדי ביתר ומשפחת נתניהו.
כתוב תגובה ל- נתניהו הוא האויב.
היכונו לשבעים השנים הרעות
  דגלן הערבה   6/12/19 10:07
אנשי סדום היו גאים במוסר של רהט, שמאשים את הקורבן וטופל עליו את פשעי רודפיו: 1. לא היתה לנתניהו מעולם קואליציה של 61 חברי כנסת לטפל בבית המשפט העליון. אין טעם להתגרות בבריון כאשר אתה בעמדת נחיתות. מוטב לגרום לו לחשוב שאתה לא נגדו, וזה מה שהוא עשה, בזמן שהוא פעל היכן שיכול היה לפעול. 2. בנוסף, תקיפת בית המשפט העליון בזמן שהציבור התמים עוד האמין שמדובר במוסד מכובד וחשוב (ולא בחונטה של קיצונים שהשתלטו על השלטון באכזריות) היתה גורמת לבוחרי מרכז רבים לנטוש אותו. או בקצרה: אם הוא היה מדבר כמו איתמר בן גביר הוא היה מקבל את מספר הקולות שקיבל בן גביר. 3. הסיבה שלא היתה לו קואליציה היא טרור ההפללות של בית המשפט העליון והזרוע הצבאית שלו - הפרקליטות והיועץ - נגד פוליטיקאים ששילמו בקריירות ובבריאות שלהם כשהותקפו בידי ארגון המשפטנים של אהרון ברק, וכל פוליטיקאי ידע והבין כבר לפני שנים מהו הטרור שעלול לפגוע בו. רק הציבור לא הבין. זה היה הסוד של המערכת הפוליטית, הפיל שאסור לדבר עליו, פן יבולע לפוליטיקאי (ראה סעיף 2). הטרור חבר לטכניקה אחרת, וככה נוצרו שני סוגי פוליטיקאים שהיו תמיד חלק מקואליציות הימין: א. פוליטיקאים נסחטים ישירות (הבהירו להם שיש נגדם ״חומרים״ במגירה של הפרקליטות יחד עם ״חומרים״ בכספת של נוני, מוכנים לשליפה ולהפיכה לכתבי אישום מפוברקים ולכתבות צבע מכפישות). ליברמן וכחלון הם לכאורה מהסוג הזה. ב. פוליטיקאי בובה נוכלים - שהוצנחו על ידי החונטה כדי להעמיד פנים שהם ימניים ונגד בית המשפט העליון, וכך לגנוב את קולות הבוחרים. איילת שקד, וגם בנט, לפי מעשיהם, הם מהסוג השני. נתניהו שחה בכל הביוב והרשע הזה באומץ והתקדם היכן שהוא ידע שהוא יכול לפעול בחופשיות: בשדה יחסי החוץ ובכלכלה. אבל הזנקת הכלכלה ויחסי החוץ של נתניהו החלו להשפיע על מדיניות הפנים, כלומר גרמו - בגאוניות! - לחיסול אוסלו, להעברת השגרירות לירושלים, לאישור סיפוח רמת הגולן ולביטול המעמד הדמגוגי של יהודה ושומרון כ״שטח כבוש״ (על פי האמנות הבינלאומיות הוא מעולם לא היה כבוש), והביאו לשיא ההצלחה של הלאומיות היהודית לפי אסכולת ז׳בוטינסקי: תכנית טראמפ, שמחסלת את רעיון המדינה הפלשתינית ביהודה ושומרון ומעבירה את רעיון הריבונות הפלשתינית לירדן. זה הבהיר לבית המשפט העליון שקרב ומגיע החיסול הסופי של אידאולוגיית ״מדינת כל אזרחיה״ שבה הם דוגלים ושאליה מכוון בית המשפט העליון של אהרון ברק וחבר מרעיו את כל מאמציו ומרצו, תחת סיסמאות כמו ״זכויות אדם״. צריך להבין שרעיון ״מדינת כל אזרחיה״ הוא עבור חונטת המשפט קודם כל אמצעי לחיסול של הריבונות היהודית, הלאומיות היהודית והשליטה הבלעדית של היהודים בארץ ישראל. זהו אמצעי לטפל בפחד שלהם מהשתלטות סממנים מסורתיים, דתיים ולאומיים על המדינה ״שלהם״. יש שקוראים לזה ״אוטו-אנטישמיות״. בכל מקרה, את ביטול אוסלו ותכנית טראמפ החונטה של אהרון ברק לא יכולה היתה לסבול. הם הבינו שהם חייבים להשלים את המהלך של ההשתלטות על כל השלטון בישראל בשיטה פשוטה: על ידי קביעה מי יהיה ראש הממשלה. זה דרש את חיסולו של נתניהו כמנהיג הפטריוטי והציוני האחרון. כדאי להבין: לא יקום אחרי נתניהו אף יהודי ציוני פטריוטי וישר שיעז או שיצליח להגיע לפסגה הפוליטית. כל מועמד יכיר וידע את מוראה ונחת זרועה של הדיקטטורה המשפטית. יופעלו נגדו חקירות שווא, יופעלו נגדו תחקירי שווא בתקשורת ובנוניתון, יפילו אותו בצורה כזו או אחרת, אם בעזרת עדי שקר, אם בעזרת עדות שקר בנושא ״הטרדה מינית״, כמו שעשו לקצב ולרבים אחרים בשנים האחרונות. יכנ
כתוב תגובה ל- דגלן הערבה
2
לכל גאון יש חסרונות
  נכון, אבל...   27/11/19 22:25
צודק , החסרון של נתניהו שאינו "צוערה" = שועל שדות , נתניהו באה ממשפחה עתירת זכויות וממון , הוא מעולם לא חיטט בפחי האשפה למצא מזון , הוא נלחם בלילות עם חתולי רחוב
הוא לא ישב בפינות אפלות בברים מזוהמים אז אין לו את כושר ההישרדות , אין לו את פסיכולוגית הרחוב , ההמון, אין לו את החוש החייתי לזהות את האוייב להריח אותו לחוש אותו מנה שיש לכל חית בר לא מבוייתת - נתניהו הוא גאון , הוא פטריוט, הוא גיבור הוא יילחם וייפצע הוא יתכנן כמו שחמט את מהלכיו
הוא יבנה אסטרטגיות לתפארת , הוא כלכלן מצויין , הוא נואם בחסד , הוא בקשירת קשרים
בינלאומיים
הוא קומפיינר מעולה
אבל....יש לו חוסר הבנה או חוסר תחושה לזהות את האוייב השכן
מה שכל כלב או חתול או אפילו ארנב יודעים להריח סכנה אצלו חוש הריח רדום ופגום
מה לעשות לכל גאון יש חלקח מוח מפותחים מעלממוצע וחלקים אחרים שמתחת לממוצע
זיהוי אוייבים זה אחד החלקים שלא התפתחו
אז בגלל זה הוא אינו ראש ממשלה טוב? בגלל זה צריך עשות לו פוטש?
כתוב תגובה ל- נכון, אבל...
צער בעלי חיים
  ארי כספי   28/11/19 08:15
עשיתי עבורם כ"כ הרבה, מה לא נתתי להם ? פה מיליארד ופה עשרים. התחתנתי אתה כי חשבתי שהיא נורמאלית. גידלתי את בני לתפארת. ובסוף משמיצים אותי. אוי אוי אוי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
מסכימה בעיקר עם המשפט האחרון ב
  לאה ל.   27/11/19 22:32
כתוב תגובה ל- לאה ל.
רהט כפוי הטובה》תנשק הרגלייםלBB
  ע_הראל   8/12/19 20:33

שמע טוב גם את שמעון ריקלין התותח בס"ד:

המאבק ארוך, נוקב ומצריך יכולת עמידה.
לכן מצער אותי לראות עיתונאים מהציונות הדתית או אישי ציבור אומרים שנתניהו הפך לנטל.
אבל הסקרים האחרונים מלמדים שגוש הימין דווקא מתחזק.
כלומר.
הדיבורים המיותרים שלהם הם הנטל וההפרעה בדרך לניצחון בבחירות הבאות.
כי תמיד הכי חשוך לפני עלות השער.

●☆●

וכן אראל סג"ל אומר:- נתניהו הוא כמו המלך על לוח השחמט; אם נופל המלך, חלילה הכל נופל.

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אולי הוא פחד לסיים כמו רבין
  עמוס שנער   27/11/19 23:52
אולי הוא ידע שאם הוא לא יקדם אנשים מסוימים, אז אלו ששולטים באמת במדינה יסדרו לו חיסול. רק הוא יודע תחת אילו איומים הוא עומד. קשה להאמין שהוא עד כדי כך דביל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס שנער, אני רוצה להזכיר לך
  גרשון סמל   2/12/19 19:53
כיוון שאולי אינך זוכר, כיוון שהיית בן-5 כשרבין נרצח, שהרוצח הנתעב היה איש ימין דתי ולא סתם מישהו עלום כפי שאתה מתנסח. ביבי הוא אדם מוכשר, שבזבז חלק מכישרונו על תאוות הבצע שלו, ועל ניכוס של מתנות ודברים חמורים אחרים שהדעת אינה סובלת. אך החמור בפשעיו עדיין לא זכה לחקירה משמעותית, וזו בגידתו באינטרסים של המדינה, בכך שנתן על דעת עצמו אור ירוק לאנגלה מרקל למכור צוללות למצרים, על מנת לקדם את עסקת הצוללות עם ישראל, ממנה בן דודו המושחת שימרון עמד לגזור קופון של 2 מיליון, מתוכם חלק היה הולך לבן הדוד היקר בבלפור, או לחשבונות הבנק שלו בפנמה.
כתוב תגובה ל- גרשון סמל
לגרשון סמל
  עמוס שנער   5/12/19 16:10
לגבי גילי ביום רצח רבין, לחץ כאן וראה כמה טעית - הייתי אז עדיין שמאלני תמים שהגיע לכיכר לתמוך ברבין. לגבי זהות הרוצח של רבין, יותר ויותר אנשים מבינים שמחסירים מאיתנו המון מידע בעניין וזה לא נורא אם אתה עדיין לא גילית את האמת בעניין. אני עוד זוכר את התקופה שבה מי שהצדיק את הרב עוזי משולם היה נחשב כתמהוני והיום כולם יודעים שהעלימו ילדים תימניים, מה שלא מונע משקרנים להחשיב את נתניהו כראש הממשלה המושחת ביותר. כאילו שהעלמת תינוקות תימניים זה פשע משני.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לסמל》לגבי צוללות אתה בולע לוקש
  ע_הראל   7/12/19 23:10

מה אתה בולע את כל הלוקשים של התשקורת הסמולנית הארורה? דווקא תא"ל מיל. יעקב נגל ששימש בשלל תפקידים במל"ל במשך 6 שנים (כולל ראש המל"ל עד מרץ 2017) הסביר היטב את הסוגיה בתחילת 2019 אצל קלמן ליברמן.

●☆●

וכך הסביר מר נגל לגבי הצוללות למצרים:- שום ראש ממשלה גם לא נתניהו ממילא אינו מסוגל לקבל החלטות הרות גורל כגון הצוללות (לישראל או למצרים) בכוחות עצמו גם לו היה גאון, אלא יש גוף במשרד הביטחון המתמחה בניתוח יכולות האויב (ומדינות בכלל) בזירות השונות ובעיקר מול היכולות שלנו; ואכן גם במקרה הזה נתבקש הגוף הנ"ל לנתח את הסוגיה: האם על ישראל להתנגד (בהנחה שמרקל שומעת אותנו) למכירת צוללות מגרמניה למצרים? ואז לאחר לימוד וניתוח מעמיק נמסרה המלצה ממצה וחסויה בנדון לרה"מ- כיצד יש לפעול (כנראה לטיפול בהמשך של נתניהו ב4 עיניים מול מרקל - אני משער).

●☆●

לא בטוח אם היה בכלל מקום לעדכן לא את שר הביטחון ולא את הרמטכ"ל דאז אשכנזי בפרטים הכמוסים של ההמלצה, אך יש להניח כי לפחות הם עודכנו לגבי עצם קיומה! אממה מאחר שבוגי כבר עזב באותו שלב את משרד הביטחון, הרי מי שקיבל את העדכון היה דווקא שר הביטחון הנכנס ליברמן- וכל השאר היסטוריה; לכן הבוגי מתבכיין עד היום שלא טרחו לעדכן אותו- ומעורר מהומה!

●☆●

כמובן שמר נגל לא חשף כלום מתוכן ההמלצה, אך אני משער (ורק משער) כי הומלץ שלא נורא ואפילו עדיף שמצרים תרכוש צוללות מגרמניה ולא נניח מרוסיה, כי מה שקובע באמת את היכולות המבצעיות של צוללות בכלל - זהו סוגי החימוש שהן נושאות, ומי יודע איזה טילים או טורפדו'ס קטלניים עלולים הרוסים להציע בצוללות שלהם!?

●☆●

ובאותה המלצה נדרש נתניהו (אני משער) לסכם עם מרקל ב4 עיניים שהצוללות למצרים יכולות לשאת את סוגי החימוש ואת חידושי האלקטרוניקה א' ב' ג', אך בשום אופן לא את ד' ה' ו' - נניח כי עלולים להפר את מאזן הכוחות לרעתנו!

●☆●

אך בוגי אפנדי - כדי לנקום את הדחתו ממשרד הביטחון לטובת ליברמן, לא נזהר ברוב טיפשותו מלעבור עבירת ביטחון שדה חמורה, ופירסם סוד כמוס שהוא עצם קיומו של מכתב כיסוי שנשלח מישראל אל מרקל (כנראה לפי בקשתה)- ואשר מאשר כי לא נותרו חילוקי דעות בינה לבין נתניהו לגבי מכירות אמל"ח גרמני למזרח התיכון; מכתב כזה היה צ"ל סודי ורגיש, לאמור שנושא הצוללות למצרים לא נסגר בין ברלין לקהיר אלא בין מרקל לנתניהו!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
3צוללות"נוספות"》להחלפת3הזקנות!
  ע_הראל   8/12/19 17:08

עוד חארטה שראיתי באדיבות הפוסתמה מס'1 של הסמול דן מרגלית, שכביכול 3 הצוללות "הנוספות" הן מיותרות (או לפחות חיל הים לא ממש דרש אותם.

●☆●

ובכן שוב יעקב נגל הסביר בריאיון לעיל שהצוללות 7,8,9 (ושצפויות להגיע כ10 שנים לאחר מסירת ההזמנה לגרמנים), כן נדרשות להחלפת הצוללות 1,2,3 שהולכות ומזדקנות! ואכן היה לנו ניסיון מר עם הצוללת דקר שנקנתה כשהייתה משומשת ושופצה בבריטניה (ולא נדע לעולם שמא טביעתה קשורה למשהו שלא שופץ או לא עבד בה כראוי)

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
מנחם רהט המתנחל כפויי הטובה
  כשיפנו אותך ואת   28/11/19 08:48
משפחתך זה יגיע לכם במיליון אחוזים, הכל התחיל מהבלוף הגדול ששמו מנחם בגין, הבדיחה הזו עברה לגור בחבל ימית, אתם זוכרים, אהה הפחד הגדול, העם הבחרו, ואגב אם אנשי עדות המזרח לא היו בוחרים לליכוד מח"ל אין שום סיכוי שבעולם שמנחם בגין הבלוף הגדול היה זוכה ב 1967, הדבר הראשון שעשה הבלוף הגדול מנחם בגין, מינה את הגויה הפוליטית משה דיין לשר החוץ, כך הכל התחיל, ואו אז הגיעו הסכמי השלום שהוא אי לוחמה, איך אמר סאדאת ימ"ש עד הגרגר האחרון, וכך היה עם כל שדות הנפט שישראל פתחה, להוציא את הסכם וואי שהיה בתוך הסכמי אוסלו, נתניהו לא החזיר אף שעל, 8 שנים עמד מול האנשטימי חוסיין במבמה, ניצח בגדול את הבחירות, האנשים שמינה הם הם הכפויי טובה שלא מילאו את תפקידם כראוי, נכון אלה הם אנשי ימין מחליאים כמוך מנחם רהט כפוי הטובה בע"ה שיהרסו את ביתך ואת ביתה של דניאלה ותחזרו להתגורר בשפלה בבתים המושכרים שכלם, אתם יודעים כמה מתנחלים כאלה יש? רבים רבים, קבלו הטבות מפלגות לבנות את מפלצות הווילות שלהם, אתם יודעים כמה אנשים רעים מורשעים עבריינים גרים בהתנחלויות, לכו לבדוק, אתם יודעים שמנדלבליט המושחת הגדול ביחד עם וינר חה חה חה, היה מזכירו של אשכנזי המושחתים מפרשת הרפז, כן כן, נתניהו מינה אותם, המנוולים זה אתה מנחם רהט מנדלבליט ועדי המדינה הימניים הפלצנים כמוך, כמו בנזיטו וזגתו בנזיטה שעמדו להצטרף לכחול לבן, נתניהו הגאון סינדל את את הבנזיטו משום שלבנזיטו הכבוד זה הכי חשוב, זה שבגד בבית היהודי, גנב 11 מיליון ש"ח חתיכת מנוול מנחם רהט לך כתוב על המוסריות של אנשי הציונות הדתית, זה אלה שהרסו את הציונות הדתית בעזרתך הבצל רונצקי הרבצ"ר הגרוע ביותר בצה"ל זה שעל על מדים ושם דרגותו בצוק איתן כשלא גויס כחוק, כך נכנס המנוול רונצקי והעביר מידע למנוול בנט שהיה בקבינט הביטחוני, זה בוגדים של ממש, מנחם רהט סתום את המקלדת המנוולת כמוך, אתם ארכי כפויי טובה ארכי מנוולים עוד מימי חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן שהציונות הדתית הייתה מעורבת בחטיפות, ומי היה שר הסעד הטינופת הגדולה ד"ר בורג כל חייו חי על חשבון מדינת ישראל, קבל שכר דירה מעמידר על דירתו שהייתה על יד הכנסייה האטיופית, אתם יודעים מי גר שם, עוד מנוולים יוצאי הציונות הדתית, הבת שלו עם מנחם בן ששון, היה ח"כ מטעם קדימה אלה שעקרו את כל ישובי גוש קטיף, ומי הבן של יוסף בורג הבצל אברום בורג חסר לו בורג בראש, זה שהלך לגור בצרפת איזה כייף יש שם מלא מוסלמים, שירדפו אותו עד יבוא יומו של האיש הזה, זה מה שאתם, אני מעל 40 שנה תושב אחת ההתנחלויות ממצביעי הליכוד ומח"ל. עוד פעם תכתוב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפירוש שמו הוא, "בן - ימין נתן - השם" תאמין לי אלוהים יטפל בך באופן אישי ובכל הדומים לכם, ראש הממשלה עולה עלך מנחם רהט וכל הדומים לכם בעשרות מיליוני אחוזים ממכם החיים חיים יותר מדי טובים על חשבון אזרחי מדינת ישראל, טינופת מנוולת וכפוית טובה שכמותך, אם לא ראש הממשלה מזמן הייתם מפונים על ידי אולמרט וברק, תודה לאל פה זה לא אתר בשבע המטונף כמוך שאת כל הטינופת שלם, השחיתויות שלכם מחביאים עמוק עמוק מתחת לישבנים המכוערים שלהם. קרא מנחם רהט המטונף ותפנים טוב טוב מי שאתה והדומים לך בראשם אנשי ימין שבגדו ומעלו בתפקידם מנדלבליט ועדי מדינה בראשם רוני אלשיך מפכ"ל מחדל שמן כמו חבית זה שנתן לטינופת המושחתת בני שונץ גליציינר 4 מיליון ש"ח למימד החמישי חברה שקרסה בראשות גנץ ברירת המחדל, אז מי יותר מושחת, זה שקיבל 4 מיליון ש"ח או מנדלבליט מפרשת הרפז לעומתם מי שנחשד בסיקור אוה
כתוב תגובה ל- כשיפנו אותך ואת
הוא לא מתנחל והוא לא כפוי טובה
  פרטי   6/12/19 10:00
הוא פשוט יחצן של בנט ושקד בתחפושת עיתונאי. כתבן שעיקר כתיבתו נגד החרדים ונגד נתניהו, כתבלב חצר שאדוניו מכשכשים בזנב שלו, שיעשה כל מה שישרת את אדוניו הנוכלים.
כתוב תגובה ל- פרטי
6
מנחם רהט...
  יש העזתי שצופר   28/11/19 19:05
האם נתניהו היה מגיע להשגיו הכלכליים,מדיניים ובטחוניים ללא מעטפת של עוזרים יועצים ושרים?כדרכה של עיתונות מגויסת,מבליטה היא את אלה שלאחר שפוטרו הפכו הם לאנשי רק לא ביבי...שלשה מאנשיו נסחטו באיומים והפכו לעדי מדינה הארו,פילבר וחפץ. יועז הנדל נבעט מחלון משרד רה"מ.בוגי שנבעט ממשרד הביטחון.טרם נולד האדם שכל מינוי שלו הצלחה מסחררת פרט לאלה שלא מינו בחייהם אדם לתפקיד,למשל מנחם רהט... אחת מהבחירות החשובות ביותר בחיי איש/ה,עם מי להנשא...נו אז לא מתגרשים?
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר
7
הקוסם ללא המקל
  בבא-יאגה   1/12/19 16:51
אני מחשיב עצמי לאיש ימין , ביום שנתניהו מונה לראש ממשלה , הגיב יצחק שמיר שהאיש אינו מתאים לתפקיד , גם אביו של נתניהו אמר דברים דומים ובאותו זמן ! ! ! מאז לא הצבעתי עבורו אפילו פעם אחת בעיקר בהסתמך על דברי ״התותח הימני ״ האחרון שהיה כאן — יצחק שמיר . וממש לא אצטער אם ייורד מכסאו ולא בגלל האשמות המטופשות נגדו אלא מפני שהאיש שקרן . להטוטיו בימין כולו החלו לצוף בעיני כבר לפני מספר שנים . הוא בפירוש אינו איש ימין וכל הסיפורים על עמידתו בפני אובמה ,מצוצים מהאצבע . תמורת קידום האינטרסים שלו (של אובמה )אובמה דחף לנו כמויות גדולות של נשק וסתם לביבי את הפה . היום הוא מספר לנו על עמידתו האיתנה מול אובמה . כשרונו הגדול הוא יכולתו למשוך באף ציבורים שלמים שקונים את סיפוריו . לא ידעתי על כל הדברים שרהט כתב אבל איזה הגיון בריא אמר לי , תקשיב לשמיר , הוא אבחן אותו מזמן ויודע על מה הוא מדבר . ניראה שיצחק שמיר ראה את מה שמחצית מהעם פה לא ראה ולא הבין . מצביעים ימין ומקבלים שמאל שמגובה ע״י מנהיג הימין .
כתוב תגובה ל- בבא-יאגה
בס"ד גוש ימיןמרץ2020=61》חסינות
  ע_הראל   3/12/19 11:40

זה לא הזמן להתנצח רהט אפנדי בתוך הנגמ"ש, ובוודאי לא לערוק לרש"פ כפי שהאחים חגי סגל וגולדקלינג משתגעים במקור ראשון; כי אם גוש הימין ללא ליברמן ישיג 61 בבחירות מועד ג', אז הכל יסתדר אך לטובה בחסדי השם; ומדוע לדעתי הסמול יחטוף הפעם שוק על ירך (ובננו בכורנו ביבי נתניהו בס"ד יגרוף את הקופה)?? מפני שבניגוד לעבר שהיו לועגים כביכול לימין ולדתיים (ילידים, מנשקי מזוזות, קברי צדיקים וכו'), הפעם שושלת לדור/ניצן ולפיד/גנץ הם יככבו כליצנים הפרימיטיבים והאווילים - שכופים כמו פוסתמות על העם ומדינת ישראל את תורת הפאשיזם המזרח תיכונית המפגרת שלהם, במקום ללכת בדרכן של המדינות הדמוקרטיות והחופשיות בעולם המערבי המתורבת- אשר בהם נהוגה ברוך השם הילכת דרשוביץ' שמעניקה חסינות מוחלטת ודו צדדית מפני חקירה פלילית בכל מה שקשור לסיקור חיובי לפוליטיקאי תמורת הטבות לעיתונאי, ולמעשה מעניקה חסינות לכתחילה לרה"מ נתניהו בפרשיות 2000/4000 (ובפרשת 1000 בכל מה שקשור למילצ'ין ולבעלות על ערוץ 10).

●☆●

אך רצוי קודם לעתור לבג"צ לביטול כתבי האישום 2000 / 4000 בגלל אי סבירות קיצונית, שלפי מסמך דרשוביץ' הנ"ל (שנמסר בתרגומו לעיברית אל הפרקליטות במסגרת השימוע בתיקי נתניהו)- נהוג אכן בעולם המערבי והדמוקרטי (כגון ארה"ב וקנדה ואוסטרליה ובמיוחד בריטניה) לתת כאמור חסינות מלאה אוטומטית ודו צדדות בפני חקירה פלילית, בכל מה שקשור לסיקור אוהד לפוליטיקאי (לכאורה תמורת הטבות רגולטוריות או אחרות לעיתונאי)!

●☆●

והדוגמא הבולטת לחסינות הדו צדדית והמוחלטת הנ"ל (ושהובאה במסמך דרשוביץ') היא בפרשה חסרת התקדים במיוחד של תאצ'ר עם איל ההון והעיתונות מורדוך, שתאצ'ר שינתה את הכללים הרגולטורים בבריטניה בגלוי בלי בושה כדי להיטיב מבחינה כלכלית עם כלל העסקים של מורדוך - וזאת במקביל להיפוך המגמה בכלי התקשורת של מורדוך לכדי סיקור אוהד *וגורף* אודות ממשלת תאצ'ר, שלא לדבר על תוארי הכבוד אשר גברת תאצ'ר השיגה מהמלכה אליזבת ה2 עבור חבורת העיתונאים החלוצים של מורדוך - הם אשר כתבו בנחישות לטובתה ולטובת ממשלתה.

●☆●

ובכן אין שום סיבה או היגיון, שמה שנהוג ומקובל בכל העולם המערבי הנאור והמתורבת- לא יתפוס גם בישראל רק בגלל חבורת הארטיסטים המזרח תיכונית והפרימיטיווית בן ארי וניצן את מנדלבליט, ואחיהם הפאשיסטים המזרח תיכוניים גנץ ולפיד!

●☆●

וכמובן שאף אחד לא סומך על בג"צ, ואפילו אם בג"צ ידחה את העתירה הרי היא תשמש להסברה מתקדמת עבור מצביעי גוש הימין/דתיים (לפחות עבור אלה שלא מנשקים מזוזות)!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
טעיתי》איןלעתור כעת נגד20004000
  ע_הראל   6/12/19 00:37

לצערי טעיתי, ולכן חוזר בי ממה שכתבתי לעיל- כאילו צריך כבר עתה לעתור לבג"צ לביטול כתבי האישום 2000 / 4000 (בטענה שהם לוקים באי סבירות קיצונית, משום שנוגדים הם הרי בעליל את הילכת דרשוביץ'); כי זו עלולה להיות טעות גסה מבחינה אסטרטגית, כאילו מרימים להנחתה לבג"צ כבר בשלב הזה לפסוק שהילכת דרשוביץ' (לפי בג"צ הסמולני) לא תופסת בישראל, וזה עלול לסלול את הדרך למחוזי - להרשיע מיידית חלילה את נתניהו באופן שרירותי בתיקים 2000 / 4000 בלי להתחשב בהילכת דרשוביץ' הנ"ל!

●☆●

ועוד ויותר גרוע- זה עלול אפילו לחסום את הדרך לעירעור על ההרשעות של המחוזי בבג"צ (משום שבג"צ כבר פסק ממילא בעבר - כאילו הילכת דרשוביץ' אינה תופסת בישראל)!

●☆●

לכן מספיק היום להכין את דעת הקהל בישראל לקראת בחירות מועד ג' כנראה במרץ 2020, כך שגוש הימין / דתיים ישיג בס"ד 61 מנדטים ללא ליברמן, ואז לאמץ בחקיקה את הילכת דרשוביץ' כבר בשבוע הראשון של הכנסת ה23 - עוד לפני שנשיא המדינה ריבלין יתחיל בכלל לעסוק בהטלת המנדאט להרכבת הממשלה הבאה; וכל זאת כדי שכתבי האישום 2000 / 4000 יוחזרו מיד לשם ביטולם המיידי ע"י היוע"מ מנדלבליט לפי החוק החדש (ולכל הפחות הם חוזרים מיד להיות כתבי חשדות ולא יותר), וכך לא תהיה יותר עילה לאלו המבקשים למנוע מהנשיא להטיל את המנדאט על ח"כ שנמצא כביכול תחת כתב אישום (בהנחה שתיק ה 1000 קטן מדי בכדי לאלץ חלילה את הנשיא שלא להטיל את המנדט על נתניהו בכנסת ה23).

●☆●

השם ישמור לאיזה תסבוכת המנדלבליט הטמבל הזה הטיל אותנו, שנאמר הטמבל הכי גרוע וגם מסוכן הוא דווקא זה שיש לו ברזלים על הכתפיים

●☆●

וזאת הצרה עם המנדלבלוף, שהכי גרוע ומסוכן מבין אלו הסתומים וצרי המוחין - הוא דווקא זה שמוחזק בתור אדם כביכול ישר וירא שמיים וכו'; כי אומנם מנדלבליט הוא "ישר" כביכול, אך כמה שהוא סתום וצר מוחין ואהבל- הרי זה אסון בקנה מידה בינלאומי (שבכל העולם הדמוקרטי והחופשי נוהגת הילכת דרשוביץ' ללא עוררין, ורק הליצן אבו זקן שלנו לא שמע על זה, כאילו בכל העולם כולם מפגרים ורק הטמבל שלנו מבין כמו הפרצוף העקום שלו).

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
זאת הוכחה לחפותו של נתניהו
  מייק   1/12/19 20:06
כי המושחתים באמת יש להם מנגנון של מקורבים שמשמנים אותם, עיתונאים מקורבים כולם סמוכים לצלחתו של המושחת ומגוננים זה על זה. זה ההבדל בין נתניהו לאולמרט, שרון
כתוב תגובה ל- מייק
9
הגולם קם על יוצרו
  חוזה המדינה   6/12/19 11:04
כתבה פגז !! כל המינויים של ביבי ומשפחתו החל מאנשי התחזוקה והניקיון בבית, ועד הבכירים ביותר הם מינויי בוסר. אדם שלא מסוגל לבחור "אב בית" שיהיה נאמן לו ולמשפחתו, עדיף שיניח את המפתחות וילך, אין לו את הכישורים של מנהיג.
כתוב תגובה ל- חוזה המדינה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il