|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמיר אוחנה
מאת: בעז שפירא  |  26/12/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מ"מ פרקליט המדינה רק מבחוץ!!!
  אקטואלי   27/12/19 00:38
לאור המאבקים, והתנהגות הבלתי סבירה של המערכת כנגד המינוי של אישה אחת מבשרם, שר המשפטים אוחנה חייב למנות מ"מ פרקליט המדינה מחוץ לפרקליטות. חבל שהגב' אורלי בן ארי החליטה לפרוש מהתפקיד הרם למרות האקדח שהוצמד לראשה. היה לה את הכוח לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק, לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, ועוד, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת? מערכת אכיפת החוק עושה רק "טעויות" אני ואתה וכל השאר האזרחים "לא טועים", אנחנו עבריינים. "טעות" נשמעת כמשהו קטן, זניח ולא נורא. במקרה של האימיילים לשופטים זו לא טעות זו עבירה מאוד משמעותית ולכן אגיד "מושחתים נמאסתם". יש מקום לחשוב על פיטורין או השעיה עד לעזיבתו את תפקידו הנוכחי אמצע דצמבר. "תודה מיוחדת" אני שולח לאהרון ברק "שהמהפכה השיפוטית" שלו גרמה לכאורה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה, מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של אותה מורשת מסוכנת שהשאיר לנו. חוסר האמון של הציבור מראה לי שהתהליך התחיל. לכאורה נראה שמתחילים לסגור על שי ניצן ועל פעולותיו הלא חוקיות לכאורה. כל החרא והזבל יתחילו לצוף לאחר עזיבתו את התפקיד. תיבת פנדורה ענקית תפתח על מעשיו. אנשים יתחילו לשאול "עבור מה?" "מהן הסיבות למעשים?" הוא בגד לכאורה בערכים בסיסיים ופגע קשות לכאורה במערכת המשפט. כשזה יקרה אני צופה רעידת אדמה משפטית. אין לי ספק שגם אנשי אקדמיה יתחילו לשאול שאלות בנושא. שופט בביהמ"ש העליון הוא כבר לא יהיה בעתיד הנראה לעין. זה יחזור אליו כבומרנג. אין כל ספק שבעתיד נראה שבחירת שופטים לעליון תהיה בצורה אחרת לגמרי, אין כל ספק שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יתפצל לשניים - יועץ ותובע. אין כל ספק שנראה שינויים גדולים במערכת אכיפת החוק. אנשים מימין ומשמאל מבינים שהפרקליטות, בג"צ, המשטרה, והתקשורת ועוד גורמים אחרים עשו מעשים לכאורה שלא אמורים לעשות ולפיכך יגיע השינוי המיוחל. לפחות מחקירות הסלקטיביות כנגד ראש הממשלה ייצא מזה משהו לטובה אזרחי המדינה. לא שאני בעד חקירות סלקטיביות שכאלה, זו הרי סכנה אמתית לדמוקרטיה, אני מתקומם כנגדם ומתבייש בעוול שנעשה לנתניהו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
עשתה כלום ושום דבר כשרת משפטים
  שקד=שמאלנית !   30/12/19 08:12
בבנט ושקד "טמון פוטנציאל ביצועי ומנהיגותי עליו אין איש במחנה הלאומי רוצה או יכול להרשות לעצמו לוותר"? בנט ושקד זה שמאל בתחפושת ימין. המטרה של מפעילי בנט ושקד היתה לגנוב קולות מהליכוד ומאיחוד מפלגות הימין ולחבור למפלגה של לפיד וגנץ כדי להקים ממשלת שמאל. נפתלי בנט הוא "אח" של יאיר לפיד (מאותו "אבא" – נוני מוזס) ואיילת שקד היא ציפי לבני 2. בנט ושקד אם היו עוברים את אחוז החסימה היו ממליצים לנשיא להקמת הממשלה החדשה על מי שנוני מוזס היה אומר להם וזה לא נתניהו. הם כבר ניסו לעשות מה שהוא אמר להם: לסגור את "ישראל היום". אחרי שקשרו "ברית אחים" עם יאיר לפיד מאחורי גבם של רבני הציונות הדתית, הם תפסו טרמפ על המפלגה הדתית-לאומית כדי להגיע לכנסת, להתנגד לכל מה שהליכוד עושה ולשים מקלות בגלגלי המשילות של המחנה הלאומי. לא סתם התקשורת של השמאל מפרגנת להם – בלי לשאול איך זה שאשתו של נפתלי בנט ה"דתי" היתה שפית במסעדת חזיר ופירות ים בניו-יורק ואיך זה שאיילת שקד בנתה לאחרונה וילה בצפון תל אביב, ליד הווילות של בוז'י הרצוג, יאיר לפיד וציפי לבני. בנט ושקד פעלו במפלגה הדתית-לאומית בתור "המפד"לניקים החדשים", כמו ש"הליכודניקים החדשים" מנסים לפעול בתוך הליכוד. בנט הוא שהלשין על ביביטורס לרביב דרוקר, שקד באופן קבוע מדליפה ממשרד המשפטים לברוך קרא ולידיעות אחרונות. בקיצור, מפלגת "הימין החד"ש" נוצרה כדי לפגוע בליכוד ובאיחוד מפלגות הימין, לסנדל את נתניהו ולדחוק את המתנחלים לפינה.
כתוב תגובה ל- שקד=שמאלנית !
אקטואלי תרווח בין חלקים
  מישי   30/12/19 08:15
כתוב תגובה ל- מישי
2
שקד פעלה בחכמה לא אוחנה
  רבקה שפק ליסק   28/12/19 09:14
אינני מהימין ואינני חסידה של איילת שקד ותפישת עולמה. אבל, היא ידעה כיצד לנווט בחכמה ולא ליצור סכסוך גלוי עם עובדי הפרקליטות. אוחנה חסר את החכמה של שקד והוא פועל כמו פיל בחנות חרסינה. שום דבר טוב לא יצא מהאנטגוניזם שיצר. והמועמדת שלו- לא הייתה בעלת כישורים לתפקיד- היא מונתה כדי לשמש אמצעי בידי אוחנה לפרק את הפרקליטות- לא לפתור בעיות.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
נכון חלקית....
  בעז ש   28/12/19 17:51
מסכים עם חוכמת המעשה של שקד אלא שפעילותה הייתה מבורכת אך לא מספיקה. בעוד שכמה ממעשי ידיה חשובים ביותר (למשל- הקמת גוף האחראי על כל תשובות המדינה לבג"צ, בו יושבים נאמניה כשהמילה האחרונה שלה..,מה שהביא למהפיכה של ממש בנושא עתירות השמאל נגד מאחזים...), הרי שבעיות היסוד נותרו בעינן. יש מצבים בהם צריך לשבור את הכלים על מנת להכשירם, ובקו זה נוקט אוחנה.
כתוב תגובה ל- בעז ש
אוחנה הורס במקום לשקם
  רבקה שפק ליסק   29/12/19 10:29
אינני מסכימה אתך לגבי צורת פעולתו של אוחנה. אני חושבת שהוא אינו אדם חכם ופועל להרס וחורבן במקום לשיקום.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
מלוא ההרס שגרם ברק מתברר עתה.
  ניקוי אורוות.   30/12/19 00:05
כתוב תגובה ל- ניקוי אורוות.
שני המגיבות שלמעלה הן מתחזות
  רבקה שפק ליסק   30/12/19 23:00
שבחרו להשתמש בשמי. אני הייתי ימנית בדיעותי מאז ומתמיד, מעריצה את אוחנה ואת ביבי והייתי מוכנה לשכב על הגדר בשביל שניהם.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
שקד וחיות זה היינו הך
  בשם/המעיד   30/12/19 07:44
איילת שקד ידעה בדיוק מיהם דינה זילבר ושאר מושחתי בג"צ ומשרד המשפטים כבר ביום הראשון לתפקידה ובחרה להגן על החונטה המשפטית שרומסת את מדינת היהודים: בג"צ כיום חזק יותר מתמיד, החלטות השופטים מסנדלות את מדיניות הממשלה וכל המינויים של השמאלנים במשרד נותרו בתפקידיהם, ביניהם המנכ"ל אמי פלמור המזוהה עם מרצ. לא עשתה כלום נגד עמותות אנטי-ישראליות כמו "שוברים שתיקה" ו"בצלם", שתקה לנוכח עינוי קטינים יהודים בשב"כ ופירוק מאחזים יהודיים, אפשרה את סגירת התיק נגד רות דוד, חיסלה את הביקורת על הפרקליטות על ידי סילוק השופטת הילה גרסטל מתפקיד מבקרת הפרקליטות וקיצוץ בסמכויות מבקר הפרקליטות, לא קידמה את פיצול תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, ברחה לחו"ל בהצבעה על פסקת ההתגברות ולא גירשה אף מסתנן, שתקה כשהדיין פשיטיצקי הודח עקב פסיקתו בדבר גירוש מסתננים, קידמה את החוק לסגירת "ישראל היום", ותרמה לקידום החוק הפמיניסטי לרדיפת צרכני זנות ולהפללת גברים בלבד, שיבחה את "יושרתו" של שי ניצן שבית משפט קבע כי נהג להפלות לרעה אנשי ימין, והגנה על השופטת פוזננסקי ("תעשו פרצוף מופתע") ועל אפי נווה (יו"ר לשכת עוה"ד, נואף סדרתי שמינה לשופטות נשים נשואות שנאפו איתו).שקד וחיות עובדות בשביל אותה חונטה.
כתוב תגובה ל- בשם/המעיד
שקד פעלה הפוך בנושאי הליבה1
  שפרירית   30/12/19 08:21
דרוש שינוי עמוק בפרקליטות תחילה יש להוציא את כל אותם בוגרי קרן וקסנר והקרן לישראל חדשה שהן עוכרות ישראל מזיקות. וכך קידמה הם הפרעת משפטני השמאל: -- שקד לא שינתה את כוח האדם.------.לגבי פיקוח מיטבי על כל סוגי התביעה. שקד לא דאגה לחקיקה מתאימה עבור הפיקוח על בתביעה בכך הבריחה את גרסטל שניסתה בשעתה בכנות לשנות במשך חודשים ארוכים התחננה לסמכויות ועמדה מול לחצים של אנשי פרקליטות פושעים – אחד מהם הוא שי ניצן שמייד עמדה על טיבו על היותו פושע פלילי. יתכן וזו סיבה שאיילת שקד לא היתה מעוניינת שתשאר ותמליץ על העזבתו. שי ניצן איש שמאל קיצוני מובהק שונא את נתניהו וזה יכול דוקא להתאים לשקד לסלק מדרכה את נתניהו. שקד הינה מאוד לא ישרה מלאה בתכסיסים ותככים בשאיפתה לשלוט. בסופו של דבר לאחר שגרסטל עזבה, שקד עוד המשיכה להפחית סמכויות למפקח החדש על התביעה.----- החלטות משפטיות בלתי חוקיות. את זאת במדינה מתוקנת יש לבטל ואף יש מקום להעמיד שופטים עבריינים אלו לדין. במקום זאת שקד ברחה ממהצבעה על חוק ההתגברות. ---------------יש צורך להעמיד פיקוח משפיע על שופטים שהמען לתלונות ציבור על השופטים לא יהיה שופט בגמלאות אלא נציג ציבור שיבחן מנוקדת ראות של הנפגעים. כיום הנציב מקבל משכורת עתק בתמורה לכיסוי על שופטים והגנה על סורחים. השופטים הנלונים הם הנשאלים והקובעים את המסקנות אודותיהם.------------- יש לשנות לחלוטין את שיטת בחירת השופטים כך שרק נבחרי ציבור יבחרו שופטים. ----- שקד לא שינתה מאומה. שקד מתגאה ומבליטה ששינתה את כוח האדם בשפיטה והביאה הרבה שופטים לא אקטיביסטים. האקטיביזם בא בעיקר לידי ביטוי בבית המשפט העליון בישיבתו כבג"ץ! היא מינתה רק שופט אחד ויחיד לא אקטיביסט השופט שטיין, למרות שהיו לה הזדמנויות למנות עוד הרבה יותר. היא מינתה את השופט עופר גרוסקופף אשר ביחד עם עוזי פוגלמן ויצחק עמית סרב לאפשר למדינה לבחון גם לא מבחינה בטחונית את הבקשה להכנס לקבלת טיפול רפואי והוציאו צו מוחלט להכניס לישראל. זוהי תרומתה של שקד. הקשר כזה המאפשר לשר למנות על פי השקפותיו הוא עניין לשנים רבות או דורות. שקד כמבן בזבזה הזדמנויות אלה.------------- שינוי הגדרת תפקיד אופן בחירת היועץ המשפטי והפרדה בין היעוץ המשפטי לבין התביעה. ---------- שקד בכל הזדמנות חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה כולל בפיקוח על הפרקליטות. למרות חוק מעולה שהוצע על ידי חבר הכנסת אמיר אוחנה היא הביאה חוק אחר לפיו היועץ ימונה על ידי ועדת איתור המורכבת מפקידי המדינה שפרושו שהמנוי יעשה לפי טעמו של בית המשפט העליון והמינוי יהיה לפחות לשבע שנים. כך שקד עשתה את ההפך היא אף חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי והא עכשיו רודן חזק ביותר. על הממשלה לבחור בעצמה את היועץ כפי שהיה בעבר. שקד עקרה נסיון לשוב לכך ---שקד סרסה את הנסיון לחוקק חוק זה.--------------- שקד המשיכה לסרס את יכולת תפקוד הממשלה בכך ששנתה סעיפים מהותיים בחוק יסוד הממשלה. היא צמצמה את סמכויות ראש הממשלה והשרים על ידי ביטול סעיף 37(ב) המסמיך אותם להתקין בעניינים מוסכמים. זאת אף בשעת חרום כפי שמסמיך סעיף 41(א'). בכך מאבד חוק יסוד הממשלה את שריונו ומעמדו כחוק יסוד. היא ביטלה גם את סעיף 44(א') לחוק יסוד זה. זהו סעיף האומר כי אין לשנות חוק זה אלא על ידי רוב חברי הכנסת בקריאה ראשונה שניה ושלישית. בכך ביטלה לחלוטין אתשריון החוק כחוק יסוד. בכך המשיכה לסרס את הממשלה ואת הכנסת.
כתוב תגובה ל- שפרירית
שקד פעלה הפוך בנושאי הליבה2
  שפרירית   30/12/19 08:54
שקד גם מינתה את מיכל צוק-שפיר כראש בית-הדין לעררים על פי המלצת מנכ”ל המשרד אמי פלמור, המקורבת לצוק שפיר. פלמור מונתה על ידי ציפי ליבני. למרות שלהנהלת בית הדין סמכויות מנהליות בלבד, מיכל צוק שפור התערבה בתכנים ובפסקי הדין של הדיין פטישיצקי, פטישיצקי פסק בעד הוצאת המסתננים האריתראים מישראל. עיקר התרעומת של צוק שפיר שהוא “מערכתי” ונוטה לקבל את עמדות מערכת הביטחון ורשויות ההגירה כלומר איננו מיישם את האג’נדה של השמאל הפרוגרסיבי לגבי מסתננים ומשפחות מחבלים, על חשבון שיקולים לאומיים וביטחוניים. הדיין המוערך פטישצקי על כן הודח מתפקידו ללא הליך רשמי. השרה שקד לא גיבתה אותו אלא להפך הפכה אותו לבעיה.--------------- פעילותה זו של שקד איננה מקרית או שורה של טעויות גם לא נכון ש"לא הספיקה" יותר, היא הספיקה והספיקה לקלקל. אלו הם הנושאים המהותיים ביותר בכל הזדמנות שהיתה לה לערוך שינוי מהותי לטובה היא לא עשתה ואף חיבלה וסרסה ואף התעלתה שינתה לרעה חוקים שאינם נוגעים לתחום המשפטי אלא ליכולת תפקוד הממשלה.--------------------- בנוסף לכל אלו עמדה לחוקק נגד בקורת על שופטים על ידי העם במרשתת. אלא שהפעם ראש הממשלה התערב ומנע זאת.---------לא היא דאגה לחוקיות ונקין כפיים של בית המשפט.---------- שקד אומרת : אסור שחקירה תהפוך כלי לחיסול פוליטי. אלא שבפועל מה שקורה שנתניהו זוכה לחקירות לא צודקות. מתנהלים מגעים בין עד המדינה נגד נתניהו שלמה פילבר ליעוץ לבנט ושקד.----------- אביחי מנדנבליט החליט לא לנקוט בהליכים נגד המעורבים בעניינה של הפרקלטה רות דוד יתכן שחשש מעדותה על הנעשה בפרקליטות ואין לו רצון להסתכן. שקד מייד גבתה את מנגנבליט והודיעה שאין מקום להקים ועדת בדיקה משפטית בעניינה של רות דוד. כתגובה לביקורת כתבה שאיש אינו מחפה על רות דוד בעוד שאת זאת בדיוק היא עושה.----------------- שקד כן צועקת מה המטרות שצריכות להיות לה אך בביצועיה היא מחזקת את שלטון המשפטנים. דבר אחד שקד באמת עושה והוא יחסי ציבור וראיונות ללא גבול מסע בחירות. כך שקד טענת "המשילות יצעה לדרך" רוצה לומר בזכותה" כאשר עשתה את ההפך. לאחרונה דברה על הסיור אשר עשתה עם בנת וראתה את כמות הבניה הבלתי חוקית של הרשות "הפלסטינית בשטח "סי". היכן היו עד עכשיו? היכן המשילות אשר לטענתה "יצאה לדרך"? שקד לא ראוי לראותך שוב במשרד המשפטים או בכל משרד אחר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il