s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חסינות מאתיקה וחוק
מאת: מיכאל מירו  |  02/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה קורה לניוז1 ?
  ארי כספי   2/01/20 11:40
כבר מזמן לא נתקלתי בכל כך הרבה מאמרים של פובליציסטים שאינם בטוחים ש"לא היה כלום ולא יהיה כלום". האם זה קורה גם ליואב יצחק ?
כתוב תגובה ל- ארי כספי
2
נחש מי ישלם על ביזוי החוק?
  עובד 1   2/01/20 14:00
גם כותב המאמר עצמו מתאר את ההאשמות נגד נתניהו כנסיבתיות, עם עדי מדינה שאמינותם מפוקפקת מלכתחילה, שנחקרו בניגוד לחוק תוך הפעלת לחץ ועינויים פיזיים ממש, כאשר אין שום הוכחת זהב למעורבות ישירה של ביבי וכל זה בהאשמה תקדימית (תיק 4,000). בתיק 2,000, עפ"י היועמ"ש עצמו, ההאשמה היא שביבי לא דיווח למשטרה על מגעיו עם מוזס, שבהם לא עבר עבירת שוחד. וכבל, לפיד ולבני דיווחו למשטרה על מגעיהם על מוזס, שבהם כן נתנו לו שוחד בתמורה לסיקור חיובי? על מתנות יש הצהרה תקדימית של היועץ ויינשטיין בעניין אולמרט - עניין ציבורי ולא משפטי - הפועלת לטובת נתניהו. ומעבר לזה, מיכאל מירו כמו רבים אחרים לא חושב על היום שאחרי. תאר לעצמך שביבי יאולץ להתפטר, יעמוד לדין ויזוכה. זה יהיה יום הדין האולטימטיבי של מערכת אכיפת החוק בישראל. הציבור לא יעבור על כך בשקט, ובצדק. הפרקליטות והמשטרה יותקפו, ובצדק, יואשמו בפוטש ע"י המערכת המשפטית שהפיל את המשטר בישראל, ובצדק. המונח D9 יתנוסס ככוכב זוהר בכל הכותרות - ובצדק! ושום כוח בפרקליטות לא יוכל למנוע את הפעלתו של D9 תרתי משמע. לכן החוק שמאפשר לראש ממשלה להמשיך לכהן עד להרשעה חלוטה מגן יותר על מערכת המשפט מאשר על ראש הממשלה. ומי שלא מאמין, פשוט יחכה ויראה מי לא ישרוד את ביזוי החוק שנעשה כאן, הממשלה או הפרקליטות. רוצה לנחש?
כתוב תגובה ל- עובד 1
ביבי, סימן שאתה בסדר!
  אשתקד   4/01/20 11:30
הכותב כבר שנים מקושר ומזוהה עם ארגונים במימון הקרן להשמדת ישראל (NIF). בדרך כלל אנשים לא עושים את זה בחינם. נתניהו ראש הממשלה הכי ישר מאז ומתמיד. הוא נרדף על ידי המושחתים בגלל מלחמתו בשחיתות. רק מושחתים בזכות עצמם יכולים לטעון שנתניהו מושחת: בתיק 1000 הוא קיבל מתנה מחבר, איזו תמורה הוא נתן למילצ'ן על המתנה? והרי המתנה היא שתייה וסיגריות שהם חומרים מתכלים ללא ערך מסחרי: אי אפשר למכור אותם הלאה, להבדיל מהעטים החביבים על אהוד אולמרט או חפצי האמנות שאהבו לקבל נשות ראשי הממשלה של השמאל. בתיק 4000 יש עדות של יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים: "ההמלצה לאשר לאלוביץ את מיזוג בזק-יס היתה מקצועית נטו", וכל הרגולטורים הנוגעים בדבר, כולל היועצים המשפטיים שלהם, כולל פרקליטות המדינה, אישרו את המיזוג של יס עם בזק ללא הסתייגות. ביבי שנוא על ידי מושחתי ישראל. לכן הם יוצאים נגדו בשיתוף פעולה עם שלוחיהם הישראלים של שונאי היהודים בחו"ל: יש כאן ברית הדוקה בין מתנגדי חוק הלאום לבין הטייקונים המושחתים שלא מצליחים לחלוב את המדינה, בין גנבי השלטון לשודדי המדינה. ביבי – אם כל כך הרבה מושחתים אומרים שאתה מושחת, סימן שאתה בסדר! הם רוצים ראש ממשלה מושחת כמוהם.
כתוב תגובה ל- אשתקד
3
רק ביבי
  אמנון111   4/01/20 09:17
"הבעיה המרכזית הם כל עדי המדינה, שהם עבריינים שהמדינה מוחלת להם כדי לבנות תיקים לראש הממשלה. הסיפורים שלהם, של מקורביו האישיים, הם הבסיס להפללת והרשעת נתניהו"... פובליציסט מבריק...אז זהו העניין!!!! עד אחד כתב במו ידיו "תפרו לו תיק". השני אויים בעזרת מאהבת שאם לא יביא את ראשו של נתניהו,יבולע לו, ושלישי אויים באופן דומה. תן לי 250 מליון שקל ועשרות חוקרים ואני אכניס לכלא את הנזירה תרזה.
כתוב תגובה ל- אמנון111
4
מירו, כל מי שטוען שמדינת ישראל
  בן נאמן   5/01/20 05:28
מירו, כל מי שטוען שבמדינת ישראל השלטון הוא "שלטון החוק" ולא "שלטון דמוקרטי" - הוא פושע כמו במדינות בהן היה "שלטון החוק" (דרום אפריקה, ברית המועצות וגרמניה הנאצית) לכן, כל המאשימים את נתניהו - באמצעות "האמת" של מאפיה "שלטון החוק", הם נוכלים המנצלים את שליטתם באנשי החוק.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
כך לפי "שומרי הסף" בעינהם עצמם
  נגעלת   5/01/20 15:02
הנוכלים מכנופית שלטון החוק גם טוענים שדמוקרטיה הינה שלטון החוק אף שהם עצמם מחליטים מהו החוק וכראות עיניים מחליטים מי עובר על איזה חוק לפי העדפותיהם. ראו גני גנץ שרימה וגנב מהמדינה ויאיר לפיד שקיבל שוחד ממוזס לקדם חוק נגד ישראל היום. על כנופית החק אסור לעם לפקח שהי הם "שומרי הסף".
כתוב תגובה ל- נגעלת
5
ומה אם הציבור מעדיף חשוד בקבלת
  סיגריות שהביא את   5/01/20 14:48
ישראל למעמד מדהים מכל בחינה שהיא על פני חבורת לוזרים, שהוכיחו אפס הצלחה והתנהלות חשודה מחוץ לחומת הצבא מופעלים עי בעלי ענין שמחזיקים על כל אחד מהם תיקים חצי פתוחים חבורה שאין לה חזון חוץ מ "רק לא ביבי" למה אני צריך להחליף ראש ממשלה הכי טוב מאז קום המדינה חבורת אפסים ? כי שלושה חברה מהפרקליטות , שכל אחד מהם סוחב תיקים משל עצמו, החליטו שביבי לא בא להם טוב ולא משרת את האינטרסים העסקיים של שולחיהם?
כתוב תגובה ל- סיגריות שהביא את
6
ההפיכה נגד נתניהו1 מירו השמאלן
  שפרירית   5/01/20 14:56
מומחה המשפט האמריקאי ארתור פרגסון: תזמון התביעה לקראת הבחירות הראשונות נעשה מאופן מאוד ערמומי. שלושה כתבי האישום נגד בנימין נתניהו תיק 1000 2000 ו4000 . לגבי מנדנבליטו: לא בטוח שהיותו בעבר תובע צבאי הכשיר אותו לתפקידו הנוכחי וכמו כן לא בטוח שקרא את כל כתב האישום. ------------------------------------------------------ הבעיה הראשונה שהישראלים מתמודדים אתה הוא אורך כתבי האישום אישום האורך 93 עמודים. כדי לקרא את הכל, צריך להיות מקצועי. זאת בשילוב ההודעה של התובע שישנם 333 עדים. אנשים לא יוכלו להגיע לעיקרי הדברים. זה מיועד לחנוק את האוכלוסיה הישראלי, את המצביעים, ולחנוק כל אדם בתקשורת הרוצה לנתח בהגינות, ולחנוק את ראש הממשלה. מכל הערכה הוגנת כיון שהיא חבויה בערמה זו שלזבל. כמות עצומה של גיבובים, רובה לא לענין. צריך לברור את העובדיות מהדמיון, את החוק מהדעות. מסמך זה מלא בדפיקות על החזה, שפה רגשית התיפחות מוסרנית. ------------------------------------------------------ כתב אישום 1000 – אי יושרה עשה טובות תמורת מתנות. אך אין אישום לגבי טובות שראש הממשלה עשה אלא רק קיבל מתנות. מלבד מתנות ממלצ'ן מעוד אדם מאוסטרליה פוקר שגם לו נתניהו לא עשה טובות. תיק 1000 בקשר ליושר לאי אמון. קיבל מתנות אך אין טובות הנעה אותן לא חילק. אין שום עדות לכך שראש הממשלה עשה את מה שהוא מואשם לגביו וגם אילו עשה, מה בכך? כל זה נעשה כדי לתדלק את האישום בפרטים רבים כדי להסתיר את האמת בכמות מילים. ------------------------------------------------------ כתב אישום 2000 – הפרת אמון ארנון מוזס רצה עזרה מהכנסת ואת תמיכת ראש הממשלה לסלק את המתחרה העתון "ישראל היום". לכן הציע לראש הממשלה אשר בעצת עורך דינו הקליט את הנאמר, כתבות אוהדות בתמורה לחקיקה נגד ישראל היום. היועץ טוען שראש הממשלה אשם בהפרת אמון בגלל שלא אמר למוזס לחדול. בכל מקרה זה איננו שוחד למרות שהיועץ מאשים כך אינו מאשים את הפרקליטות שלה קשרים ענפים עם העתונות שמעולם אינה מעבירה ביקורת כל הפרקליטות. כתב אישום 4000 קבלת שוחד מאשים את ראש הממשלה במיוחד למרות שאין עדות שאי פעם קיבל או הסכים לקבל שוחד. המצב עוד יותר גרוע מזה כיון שישנן ראיות לכך שהוא לא הסכים לשוחד, משום שכאשר הוצגה בפניו הצעת השוחד בתיק 2000 הוא אמר לא אי אפשר לעשות את זה כלומר לא הסכים. ראש הממשלה לא לקח שוחד בשום זמן בשום צורה ובשום מקום. היועץ אינו יכול להסתיר את חוסר יושרתו. ------------------------------------------------------ הממצאים הפוכים, הם מזכים. כאשר הוצע לו מפורשות לקבל טובה בעבור טובה, הוא לא הסכים..בעקרון מה שעשו אם התנהלו בדרך של תן וקח מול כתבים מו"לים הרי שזה דבר שגרתי והתביעה הפכה זאת לפלילי. אפילו לאור הטיעונים הגרועים ביותר אלו אינן עברות ולא פשעים. לאור החוק הישראלי ולאור העובדות התביעה נזקקה ל 333 עדים כדי להציף את בית המשפט כפי שהציפו את הציבור הישראלי, כפי שהציפו את התקשורת העוינת לחלוטין כלפי נתניהו עם מספיק דובדבנים שנבחרו בשורה אחת שפה רגשית מאוד עם הצהרות הדומות לאלו של עוגיות מזל, אודות צדק ושיויון והצהרות אחרות שיגרמו לאנשים לומר שמשהו קורה האיש חייב להיות נוכל.
כתוב תגובה ל- שפרירית
7
ההפיכה נגד נתניהו2 מירו השמאלן
  שפרירית   5/01/20 15:18
באמריקה תביעה כזו לא תקודם. פרגסון כשהיה תובע לעולם לא היה מביא מקרה כזה. זוהי תועבה. לא רק שזה לא הוגן אלא גם לא צודק בדברים היסודיים ביותר שהאומה היהודית רואה כהכרחי. הנביא מיכה הגיד לך מה טוב ומה ריבון עולם דורש ממך כי אם עשות משפט ואהבת חסד והצנע לכת עם אלוהיך. כתבי אישום אלו אינם עושים צדק, אינם מספקים רחמים ואין בהם צנעה. ב 93 העמודים יש ההפך הגמור. ראו מה זה עשה לפוליטיקה בישראל על כל הסערה שזה יצר. עכשיו צריכים ללכת לבחירות השלישיות. האם יש ספק שזה כוון על ידי היועץ המשפטי אשר מסיבות שלו רצה למנוע מנתיניהו להבחר שוב, כדי להדיחו. אין שום פיקוח על היועץ המשפטי. הפיקוח היחידי הם אנשי ישראל שיכולים להסתכל על זה ולדרוש מהעתונאים והמנתחים שיקראו את זה, יסתכלו לעומק וכך ינתחו את האמור. אנשים יבינו איזו אחיזת עיניים זאת. ---------------------------------------------------- שפת כתב אישום 4000 מטרידה מאוד, מזכירה את ג'יימס קומי ראש האף בי אייר הכל מכונה שן בוטה. ראש הממשלה רצה כתבות לטובתו, קיבל אחיזה חריגה מאוד. זו היתה סטייה קיצונית על המחלוקות בפוליטיקה, נתניהו חצוף מרגיז את הממסד. היחסים בין ראש הממשלה לאלוביץ היו חריגים בוטים. התביעה הינה חובבנית מזכירה מיקי מאוס. בנוסף לאורך המסמכים ב333 עדים כל אדם שנתניהו אי פעם דיבר איתו. זהו נסיון לשרוף את נתניהו להוציאו מהמשרה, להפיל עליו משא כבד כדי שלא יוכל לתפקד. העתיקו: youtube.com The Coup Against Benjamin Netanyahu
כתוב תגובה ל- שפרירית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il