s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרידמן: השופטים לא רואים את הציבור
מאת: עידן יוסף  |  17/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לדעתי גם פרידמן אינו יודע איזו
  אסקופה נדרסת   17/08/07 14:01
בצה זאת לאזרח לתבוע את כספו שנגזל!

מדוע משפטים נמשכים עד כלות הנשמה?!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אסקופה נדרסת
פרידמן יודע ועוד איך. לכן הוא
  רוצה להכניס שינוי   17/08/07 16:24
כתוב תגובה ל- רוצה להכניס שינוי
2
הנה מתברר שלא בייניש האויב אלא
  יופיטר   17/08/07 14:10
פרידמן. עוד לא היה סר משפטים שהטיל סרה במערכת המשפט ובפרקליטות כפרידמן כאשר כל המטרה שלו להציל את נבחרי הציבור. לולא היה זה רמון לא היו מגישים משפט?! אילו דברי טירוף! על עבירה כזו, של נשיקה בכפיה, ישבו פשוטי עם בבית סוהר ללא כל הנחה! התביעה במקרה של אבוחצירא רצתה להשיג הרשעה בכל מחיר?! אילו שוב דברי טרוף! את אבוחצירא הרשיע בית המשפט - לא התביעה! גם בית המשפט חיפש הרשעה בכל מחיר!?
כתוב תגובה ל- יופיטר
כן יופיטר
  פנחס   17/08/07 14:56
בעניין דרעי בית המשפט של האוליגרכיה הסמולנית שדרעי סיכן את ההגמוניה שלה במדינה ביקש הרשעה בכל מחיר.
כן יופיטר בית המשפט הוא לא של העם אלא של מיעוט זעיר הנקרא האוליגרכיה הסמולנית השולטת במדינה באמצעות מערכת המשפט התרבות והתשקורת והאקדמיה.
כתוב תגובה ל- פנחס
דרעי סחט שוחד מבעלי מוסדות
  לאה דהאן   17/08/07 17:35
מסכנים ומההקצבות לילדי שכבות מצוקה. והוא העטה חרפה על כל העדה שלנו!
כתוב תגובה ל- לאה דהאן
הם רואים אותנו דרך הרקטום שלהם
  כירורוג   17/08/07 18:52
כתוב תגובה ל- כירורוג
יופיטר אתה קשקשן וחסר הבנה
  אחד0   17/08/07 19:34
כתוב תגובה ל- אחד0
חוץ מלגדף את פרידמן לא הבאת
  שום נימוקים   17/08/07 19:41
אל תכעס אם אעיר לך: אם ברצונך לשכנע אנשים בדברי טעם, מוטב שתימנע מלהביא גידופים ובמקום זה תביא נימוקים. תאמין לי, עבודת השיכנוע שלך תהיה הרבה יותר יעילה עם נימוקים לגופו של ענין. תנסה את זה פעם. אתה בעצמך תופתע מהתוצאה.
כתוב תגובה ל- שום נימוקים
עלק יופיטר ! יופיטרית..
  סטורן   18/08/07 12:35
שנאנית ונקמנית סרת טעם .
יפוצו כמוץ הבינישיות !
כתוב תגובה ל- סטורן
3
ואולי פרידמן ירד ממיגדל השן
  מיקי צ.   17/08/07 14:24
ויסביר לנו מה זה מילייה?
כתוב תגובה ל- מיקי צ.
4
אתה כל כך צודק!!!
  רונן א....   17/08/07 14:31
מפסיק לראות את פסקי הדין המנותקים, השטחיים וחסרי הקשר למציאות, כדי להבין עד כמה המשפט מנותק מן העם.
פרידמן - חזק ואמץ!
כתוב תגובה ל- רונן א....
5
הראיון שווה קריאה. אדם מעניין
  ודיעות ראויות   17/08/07 14:35
הראיון עם פרידמן שווה קריאה. יש לו תובנות טובות, ראיה מפוקחת של המציאות ונראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. ראוי לציין לזכותו שהוא לא עסק בכלל בבייניש אלא בנושאים רציניים וראויים.
כתוב תגובה ל- ודיעות ראויות
6
כל מילה בסלע
  גידעון   17/08/07 14:44
לכל פעולה יש תגובה הפוכה-רק טבעי שהכנסת והממשלה הריבונית והדמוקראטית תגיב להתערבות ולפסילות האינסופיות והלא דמוקראטיות של בית דין חד צדדי וחד גוני
כתוב תגובה ל- גידעון
7
צודק פרידמן. כל מלה בסלע לענין
  אזרח שקול   17/08/07 14:55
שר המשפטים מעלה טענות ענייניות וצודקות. אני לא מבין מדןע מתנפלים עליו בטעוני סרק- כאילו הוא נוקם, הוא רוצה להרוס ,לפגוע וכאלה השמצות ללא בסיס. הוא מבטא דעת רוב עורכי הדין והמשפטנים. רק שלא נעים לומר זאת בקול רם. המלך ערום ויש מי שאומר זאת. מוטב שנקשיב לו ,כי זה כבר מאוחר.
כתוב תגובה ל- אזרח שקול
8
הרחמנות של פרידמן על המורשע
  צדק צדק תרדוף   17/08/07 15:22
הפלילי - דרעי, נוגעת ללב! דרעי כידוע לכם מקבץ נדבות היום כדי להתפרנס
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
נראה לי שלא הבנת את פרידמן
  סיסי וולקובסקי   17/08/07 19:49
פרופ' פרידמן טוען ששיטת המינויים המקובלת היום בבג"ץ גורמת להרשעה כמעט ודאית של אנשים שסומנו ע"י המערכת, בלי קשר לשאלה אם הם אשמים או לא. רק שינוי שיטת מינוי שופטים יביא לדעת פרופ' פרידמן ליצירת מערכת משפטית אובייקטיבית באמת. במצב הנוכחי אי אפשר לסמוך, למרבה הצער, על נכונות פסקי הדין של מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- סיסי וולקובסקי
9
כבוד השר - תפטר את רבקה מקייס
  דניאבל3   17/08/07 15:24


לטובת ילדי ישראל - תפטר את מי שמתעללת בילדים

ומונעת מהם לראות את אביהם.
כתוב תגובה ל- דניאבל3
10
הוא עוד לא נגע בהטיה הפוליטית
  תוכי יוסי   17/08/07 15:46
של מערכת המשפט, בהפליה בין אנשים כאשר השיויון בפני החוק הוא יסוד אוניברסלי במשפט.
כאשר אנשים השייכים לקבוצה מסויימת ממצים איתם את הדין (ואפילו ממציאים) ואילו אחרים אפילו לא חוקרים.
ועוד ועוד
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
קרא את הראיון המלא. הוא נגע
  באפליית אנשי ימין   17/08/07 19:52
כל הראיון איתו הוא מאד דיפלומט. מבין השיטין תוכל לקרוא שהוא חושב בדיוק כמוך וכמוני, שמערכת המשפט הישראלית היא מנגנון משומן היטב לרדיפת אנשי ימין והשלכתם לכלא, בין אם הם אשמים ובין אם לאוו.
כתוב תגובה ל- באפליית אנשי ימין
11
מדהים הקשבתי לאחרונה לכל הפרופ
  צלילה   17/08/07 15:49
שדברו בגנות שר המשפטים ודרכו. רציתי באמת להקשיב ולהבין אותם. אך מוזר שאף אחד מהם לא מתוכח עם פרופ' פרידמן עניינית, אין להם שום הסבר לציבור מדוע דרכו של השר לא צודקת או נכונה, מלבד הטענה\הפחדה שהוא הורס את בתי המשפט, כאילו לא שמעו מהי מידת אמון הצבור בבתי המשפט והעליון בפרט בגלל דרכו של מר ברק. בולט בדברם רוגז על שעומדים לקחת מהם את ה"צעצוע שלהם" וכדברי מר חשין את ה"בית שלהם". ש-י-ת-נ-ו ס-י-ב-ה ע-נ-י-נ-י-ת
אני מקשיבה.
כתוב תגובה ל- צלילה
12
כל נבחרים חיים בבועה ולא רואים
  משקפת סגורה   17/08/07 15:59
ממטר
כתוב תגובה ל- משקפת סגורה
13
הם מנותקים, הם שחצנים
  וחלקם טיפשים   17/08/07 16:26
והבעיה לא רק בבית המשפט העליון. הבעיה היא בשלום ובתעבורה ובבית משפט לענייני משפחה: אוסף שופטים ושופטות שאינם ראויים לשמם.
כתוב תגובה ל- וחלקם טיפשים
14
הם מורמים מעם-לא?????
  השיפוד   17/08/07 16:30
כתוב תגובה ל- השיפוד
15
ובפרקליטות משרתים סמרטוטים
  בבתי המשפט   17/08/07 16:31
כתוב תגובה ל- בבתי המשפט
16
פרידמן חזק ואמץ
  צדקיהו הצדיק   17/08/07 16:31
צריך לאפשר לו לתקן מעט מן הרקבון שם.
כתוב תגובה ל- צדקיהו הצדיק
17
אל תשים לב ליורי גיארון ראש הל
  רידמן יישר כוח   17/08/07 16:33
שה שהינו בושה ללשכת עורכי הדיןם אפס מאופס כמו שלא שמת על שלמה כהן
כתוב תגובה ל- רידמן יישר כוח
18
מה מסתתר מתחת לגלימות השחורות
  ע. סובול   17/08/07 16:45
מה באמת מסתתר מתחת לגלימות השחורות של כבודם
ומי הם אלה הבוחרים לנטוש מקצוע חופשי כעריכת-דין
ולהתיישב למשך כול ימי חייהם כעובדי מדינה על כס המשפט?
 "הכבוד האבוש של קתרינה בלום"
כתוב תגובה ל- ע. סובול
אתה ופרידמן וסמולנים מחורבנים
  כאן עורב   17/08/07 21:00
יעני יפי-נפש לא איכפת לכם שכל מערכת המשפט תעמוד לפני מאה ועדות חקירה ותלך לעזאז. העיקר בשבילכם שיסלקו ממנה את כל קרובי המשפחה. אז מה אם אפילו כולם שם קרובי משפחה? אולי הם שם בגלל שהם מוכשרים ומוכנים להקדיש את כל החיים שלהם להיות שופטים במשכורת עלובה יחסית לעורכי הדין הפרטיים שעושים מיליונים?
אולי הם ויתרו על השוק הפרטי בגלל תחושת שליחות?
אבל למי אני מדבר בכלל. הרי כל מה שאיכפת לסמולנים זה רק להיות אנטי. יענו מהפכנים. תראו מה גרמתם לרוסיה עם המהפכות שלכם. שבעים שנה הם אכלו שם חרא עד שהם הבינו שמקודם היה פי אלף יותר טוב. אז מה? מה אתם רוצים? אז יש כמה קרובי משפחה בין השופטים ובין הפרקליטים. אז מה אם הילדים שלהם מתמחים אצל החברים שלהם? כאילו שאתם לא הייתם רוצים שהילדים שלכם יתמחו אצל החברים שלכם. רדו מעלינו כבר עם הסמולנות הדפוקה שלכם. רק צרות אתם עושים. תנו לנשיאת בית המשפט העליון להראות מה היא יודעת ותראו שיהיה על הכיפק. במה היא פחות טובה מברק המלוקק שליקקתם לו את התחת בכיף כי הוא היה בעד הערבים?
כתוב תגובה ל- כאן עורב
19
בקצור
  ע.ג1   17/08/07 17:20
אתה רוצה להרוס את מערכת המשפט בדיוק כמו שמאשימים אותך והכל ממניעים אישים. אתה רוצה להכפיף את המערכת השופטת למערכת הפוליטית ולחסל את עצמאות הרשות השופטת והכל כי יקירתך לא נבחרה לעליון. צריך לקחת ממך רטרואקטיבית את פרס ישראל למשפט ולהחליף אותו בפרס ישראל להרס מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
אורי, עזוב את זה. אתה מזיק
  עדנהל'ה   17/08/07 20:24
יותר משאתה מועיל.
תתעסק במה שאתה מבין (ואתה הרי לא מבין בכלום).
כתוב תגובה ל- עדנהל'ה
20
מר פרידמן! תחזיק מעמד!
  בועז-1   17/08/07 18:07
ומי ישפוט את השופטים? העשיה שלך בתחום זה חשובה מאוד לייצוב המערכת השיפוטית ותתרום רבות לדורות הבאים במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- בועז-1
אתה נאיבי
  אלון ה   17/08/07 19:55
מה אתה כל כך תומך בפרידמן? אתה לא שם לב שהוא נלחם למען הפוליטיקאים שיוכלו לבצע את מעשי השחיתות באופן הרבה יותר חופשי? אתה עד כדי כך עיוור? אתה עד כדי כך נאיבי?
כתוב תגובה ל- אלון ה
אתה נאיבי. דורית ביניש לא פחות
  מושחתת מפוליטיקאי   17/08/07 22:38
כתוב תגובה ל- מושחתת מפוליטיקאי
אתה אפילו לא מסביר.
  אלון ה   18/08/07 15:33
אני נתקל בתופעה מעניינת מאוד.

אנשים קובעים שדורית בייניש מושחתת כי ככה סתם בא להם לקבוע את זה.

יואב יצחק כבר הגיש עתירה למני מזוז נגד דורית בייניש, וכבר רבים התייחסו לעתירה הזאת בתור בדיחה.

אז הנה, כל מה שאני נתקל זה אנשים, או שמגדפים ומקללים אותי או שסתם אומרים לי שהיא מושחתת, סתם בשביל להיות בעדר. נראה אם מישהו מסוגל להסביר לי למה דורית בייניש מושחתת.

אבל העיקר שלתת אמון בדני פרידמן, זה שרק אחרי שלא מינו את ידידתו הקרובה נילי כהן להיות שופטת בעליון, אז ככה לפתע הוא נזכר שבית המשפט העליון נגוע ומושחת. ופתאום הוא רוצה בשיא הבזק להכתיב חוקים בכדי להחליש את העליון ולחזק את הממשלה ושכמה שפחות יהיה אפשר להתנפל אל פוליטיקאים.

אז שופטים לרבות דורית בייניש הרבה יותר מושחתים מפוליטיקאים. כמובן. ומישהו באמת מאמין שאחרי שיוחלש כוחם של השופטים ושיעקרו מהם את הסמכויות הקיימות ברשותם שעמם יוכלו להתמודד נגד הפוליטיקאים, אז מישהו באמת מאמין שאז הפוליטיקאים יהיו ישרים? שהם באמת לא ינצלו את הזכות החופשית לעשות מה שבא להם? עד כדי כך הציבור מטומטם?
כתוב תגובה ל- אלון ה
יש הרבה דוגמאות לשחיתות בייניש
  המסביר המושבי   19/08/07 00:44
אתן לך דוגמא של מעשה שחיתות מחריד של דורית בייניש. בבחירות הקודמות היא כיהנה כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית. מבקר המדינה בדק את פעילותה וכתב דו"ח חריף על כך שהיא הוציאה עבודות מחשב בעשרות מיליוני שקלים ללא מכרז כמתחייב עפ"י החוק. למרות שנתפסה במעשה שחיתות ענקי, היא סירבה להגיב לדו"ח מבקר המדינה. ועדת הכנסת לביקורת המדינה זימנה אותה לבירור, על מנת לקבל הסברים על מעשה השחיתות הנ"ל. בייניש סירבה להופיע לבירור בטענה שהוא התערבות של הרשות המחוקקת ברשות השיפוטית. בדו"ח מבקר המדינה הופיע שבייניש מסרה את עבודות המחשב ללא מיכרז לחברים אישיים שלה. זו רק דוגמא אחת מיני רבות לשחיתותה של נשיאת ביהמ"ש העליון שלנו.
כתוב תגובה ל- המסביר המושבי
תגובה למסביר המושבי
  אלון ה   19/08/07 06:32
"מסביר מושבי" יקר,

תודה על שהגבת אליי ונתת לי הסביר מנומק ולא מתלהם, אבל אני רק רוצה לומר לך, כשבזמן שאני מגיב לדברים שנאמרים או שסתם בא לי לכתוב טוקבק, אז אני בוחן את שני הצדדים, גם את הצד של הטוב וגם את הצד של הרע, ואז אח"כ מסיק את מסקנותיי.

במקרה שלך, בהסברים שלך, אתה למעשה בחרת צד אחד - וזה הצד שהוא נגד בייניש. כנראה שאתה היית יותר מדי מושפע מהכתבות של יואב יצחק, שהוא תמיד ממהר לקחת צדדים נגד אנשים. אם זה במקרה של אולמרט או אם זה במקרה של נאמן. אז קורה שהוא צודק וקורה שהוא טועה. הוא תמיד חושב שהוא צודק. בכל מקרה, אם היית בוחן טיפה יותר לעומק את המקרה שאתה מעלה, אז היית מגלה שבייניש היא לא זו שביצעה במו ידיה את כל המעשים שאתה מעליל עליה, אין שום ראיות לכך שהיא ביצעה את זה באופן אישי, אלא אלו שעבדו יחד אתה, באותם מקרים שהיא לא הגיע לדיונים בוועדה לביקורת הכנסת, הגיעה המנבכ"לית של הוועדה לבחירות במקומה. אז ככה שכדאי שתבחן כל מקרה בפרופורציה המתאימה, ולא שתיגרר אחרי כתבים שיש להם את האינטרסים שלהם להעליל על בנאדם ככה או אחרת. אחרי הכל, יואב יצחק ודומיו לא רצו שבייניש תדון בעתירה נגד משה קצב, וזה אחרי שיצחק כתב נלהבות שורה של דברים דוחים ומופרכים בעד קצב ונגד כל אלו שהתנגדו לו. אז סתם אני מעלה בפניך תהיה.
כתוב תגובה ל- אלון ה
דורית בייניש אשמה, לא הש"ג
  המסביר המושבי   19/08/07 10:11
אלון ה' הנכבד,
איני מעליל על דורית בייניש מאומה. סך הכל ציטטי מדו"ח מבקר המדינה. חבל שאתה מושך את הדיון לפרשיות אולמרט, קצב ואחרים במקום להתייחס לפרשת השחיתות שהעליתי.
זו עובדה שדורית בייניש הואשמה בדו"ח מבקר המדינה בשחיתות בנושא מסירת עבודות מחשב לחברים שלה בעשרות מיליוני שח' ללא מיכרז. עובדה שהיא הוזמנה לועדת הכנסת לביקורת המדינה כדי לתת הסברים. זה מריח לא טוב שהיא סירבה לבוא לבירור, בתירוץ קלוש שאינו מחזיק מים.
אתה טוען שדורית בייניש, שכיהנה כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, אינה אשמה בשחיתויות בועדת הבחירות, אלא עובדים זוטרים שהיו כפופים לה. לצערי, זה התירוץ התמידי של מנהיגים ישראלים ישראלים שנתפסים בשחיתות. הם אף פעם לא אשמים, רק הש"ג.
כתוב תגובה ל- המסביר המושבי
אחרת את המועד. פרידמן ניכנע
  ישראל נופלת לתהום   17/08/07 19:56
מאחר שכל הדברים החשובים במדינה נקבעים בחדרי חדרים, הציבור עוד לא קלט שפרופ' פרידמן ניכנע כניעה מוחלטת למאפיה המשפטית וקיבל את דרישותיהם באופן מלא. הוא מוכן לפעול ליצירת מערכת משפטית עצמאית שלא תקבל אפילו הוראות מנהליות משר המשפטים. במצב החדש שיווצר תוכל דורית בייניש להשליך אזרחי ישראל לכלא כאוות נפשה ולא תהיה עליה שום ביקורת.
כתוב תגובה ל- ישראל נופלת לתהום
21
לשיטתו של פרידמן משפחת שרון...
  מפשוטי העם   17/08/07 20:16
תקח את כל מה שהמדינה מיצרת ,נתניהו לא ישלם לעמדי,לאולמרט יחזיקו חבריו בנאמנות מניות של בנק לאומי כי סידר להם קומבינה,קצב יעסיק את כל בעלות הפיטמות השחורות כמו מלך טהיטי,הירשנזון יקח לכיסו הפרטי את כל התקציב שמיועד לניצולי השואה לא חסרים עברינים די אם נזכיר את רמון,הנגבי,דרעי,בניזרי,ישראל כץ וכו' פשוט הוא יגרום שפוטין יהיה החונך של החברה אבל ברור שלא ישאר מי שישמור כאן על מה שמבשל פרידמן הסהרורי שמעולם לא עבד כתב כמה מאמרים ולימד אותו שיעור 40 שנה ואני שואל מה עושה אותו כזה חכם או שהוא מטומטם שבכסילותו תפיל את כולנו!!!
כתוב תגובה ל- מפשוטי העם
פשוטי העם
  דוד דהרי   18/08/07 07:43
אמינות נמדדת ביושר אם אתה כל כך פשוט למה ההתחכמות פשוט כתוב את שמך אולי תוסיף גם במה אתה עוסק?
כתוב תגובה ל- דוד דהרי
אני בולס שקמים. ובמה אתה עוסק?
  מפשוטי העם   18/08/07 09:59
כתוב תגובה ל- מפשוטי העם
השתכנעתי. פרופ' פרידמן אשם בכל
  מפשוטות העם   18/08/07 09:57
שכנעת אותי. את פרס ישראל במשפטים היה צריך להעניק לך ואת פרופ' פרידמן היה צריך לשלוח לטאטא רחובות. אשרינו וטוב לנו שהתברכנו באדם רב תבונה כמוך.
כתוב תגובה ל- מפשוטות העם
אני מכיר עולים מרוסיה שמטאטים
  רחוב ומוכשרים....   18/08/07 11:55
לא פחות מפרידמן שקיבל את הג'וב מרמון העברין ואולמרט המושחת.הוא קיבל לא בגלל הנסיון שאין לו בעבודה או ניהול מערכות משפטיות הוא קיבל בגלל המאמרים שנולדו מסרוב המערכת לקלוט את ידידתו אבל החשוב באמת זה הפוקוס כאילו הצרות הם בבית המשפט ואנחנו יודעים שהבעיה האמיתית זה שיטת המימשל שלא מאפשרת לנהל ולהתמקד במה שצריך באמת השיטה הנוכחית הולידה 2 אוטונומיות החרדית דתית והתנחלותית והשניה הערבית בדואית בנוסף לשחיתות לעברינות ולאלימות שיצאו מכלל שליטה כל זה לא בגלל בית המשפט.זה רק בגלל נבחרים מושחתים שכאמור מינו את הליצן הגם שהמליץ עליו הפלצן הפולני רובינשטיין ששבוי גם הוא בעולם שלא קיים.
כתוב תגובה ל- רחוב ומוכשרים....
לא ידעתי שבעלה של שופטת בית
  פשוט באמת   18/08/07 15:44
המשפט העליון המכונה עמיחי הוא מפשוטי העם.
כתוב תגובה ל- פשוט באמת
22
פרידמן צודק
  אסטרולוג   17/08/07 20:54
כתוב תגובה ל- אסטרולוג
23
השופטים לא רואים את הציבור
  יחןדי   18/08/07 02:27
מסכים עם משפט זה בהחלט .
השופטים קורסים מעומס התיקים וכל כוונתם היא לסיים כמה שיותר תיקים כדי שיסמנו להם V על "הצלחותיהם" . ההחלטות כלל לא נבדקות ואנשים מן הישוב שאין בכוחם להתאמת עם המערכת לא יגיעו כלל לידי ערעור .
מחזיק בידי שלש החלטות של שופטים שונים .
אחד - החלטה שאינה עולה בקנה אחד עם זכויותיו של השופט/רשם . (קבל רק חלק מהתביעה בזמן שכלל לא הוגש כתב הגנה )
שני - שופטת/רשמת בהוצאה לפועל שרשמה דברים והחלטתה היתה בניגוד לדברים שנרשמו על ידה .
שלש - החלטת שופט בניגוד לדברים שאמר במשפט עצמו ובניגוד לראיות שהובאו לפניו או ללא ראיות שהציג בנתבע .
בושה למערכת המשפט שכאלה אנשים יושבים שם ואין אפשרות להזיז אותם משם ( כמו מסמר בלי ראש שתקוע עד סופו ).
אם פעם האמנתי במערכת זו היום אני מציע לכל מקרי לא להתקרב לשם . ( כשאני מציע זאת אני מקבל המהון כי כולם כבר יודעים על כך )
כתוב תגובה ל- יחןדי
24
21 צודק
  פרידמן הוא אסון   18/08/07 06:39
כתוב תגובה ל- פרידמן הוא אסון
21 לא צודק. הוא שליח של בייניש
  גברי ליאה   18/08/07 10:05
21 טוען שפרופ' פרידמן אשם בכל השחיתות של המדינה מיום הקמתה. אלה דברי זדון שנועדו להשחיר את שמו.
אם כבר מחפשים אשמים במצב המוסרי הירוד של המדינה, הרי זו מערכת המשפט שנהגה כל השנים לעשות פרוטקציה לעבריינים גדולים והוציאה את זעמה על עבריינים זעירים שבכלל לא היה צריך לפתוח נגדם תיקים.
לדוגמא: תשווה את הזיכוי המוחלט של אלי הורביץ, נשיא חברת "טבע" בגין העלמות מס של עשרות מיליוני דולרים, בגלל שהוא קרוב משפחה של פרופ' אהרון ברק, לעומת הנסיון להשליך לכלא את נעמי בלומנטל בגלל ששלמה החזר הוצאות לינה בסך 2000 דולר.
כתוב תגובה ל- גברי ליאה
טמבל לשיטת פרידמן הורוביץ קצב
  יהודי חרד   18/08/07 22:54
נגד דרעי,בניזרי,שרון,בלומנטל,חזן,גורולובסקי,הירשנזון ודומיהם לא היתה מוגשת בכלל תביעה ואם היתה מוגשת העניין יסגר בלשכת השופט כי גם השופט יהיה מינוי של מרכז הליכוד אז הבנת את זה טמבל?!
כתוב תגובה ל- יהודי חרד
25
פרידמן: התיק עליך בשלב תפירה
  יחסלו גם אותך   18/08/07 07:36
פרידמן חשוב שהוא באקדמיה, ואינו מבין שהפרקליטות כולה זרועה ב"דורית ביינישיות" קטנות וארסיות. בהמון חדרים בפרקליטות עסוקים בלחפש את פרידמן. חכה ותראה. תן להם מן - וכתב האישום נגדך יצוץ (אולי הנהג שלך עשה קניות במכולת עבור אישתך ?)
כתוב תגובה ל- יחסלו גם אותך
פרידמן צולם שעה שתחב לשון בזמן
  נישוק מזוזה   18/08/07 10:09
המזוזה התנגדה בכל תוקף לנשיקה של פרופ' פרידמן. יש להגיש כתב אישום על מעשה מגונה בכפיה ולהאזין לטלפונים שלו ושל אולמרט 24 שעות ביממה.
אפשר לשלוח את תנ"ץ מירי גולן לשיחות שיכנוע אצל המזוזה, עד שתגיש תלונה על מעשה מגונה.
כתוב תגובה ל- נישוק מזוזה
בישראל לא תופרים תיקיםאך מערכת
  מיכל מירושלים   18/08/07 10:12
המשפט זקוקה להבראה רצינית. איך יכול להיות שעשורים יש בעיות לאזרחים הקטנים שבאים לדרוש את הצדק ויוצאים רק כעבור שנים עם סדק בלב ובכיס.

החידלון זועק לשמיים - האם לתקן את זה חותר פרידמן - מסופקני?!

אנחנו בשבר אמיתי ואינני שומעת דברים מכיוון זה לא מבית המשפט העליון ולא מהאקסים של בית המשפט העליון -
פשוט צוחקים עלינו.

לסיכום :
שום דבר לא דופק במערכת המשפט מלבד משכורותיהם המדושנות של השופטים והפנסיות הנלוות - וכמובן הכבוד המגיע להם. אבל זו לא סיבה לעשות חאריקירי או סבוטאז'ה למערכת בטרם מסתמן שינוי של כיוון.
רק ישן מפני חדש תוציאו - ואת החדש אני לא רואה באופן מלבד התגוששות של הפרימאדונות - במקרה דנן אחד ממין זכר והשניה ממין נקבה.

חבל חבל על המדינה.

אגב - שופטים נמרצים וטובים שיודעים לעבוד ובעלי עצמאות לא זכו לעלות במעלה הערכאות כפי שזו אלה שהם "סולידים" מושכים את המשפטים עד שימוטטו את אחד הצדדים והעיקר שלא ייצרו "רעש".
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
ישראל מתפרת תיקים הגדולה ביותר
  האבזם   18/08/07 10:48
כתוב תגובה ל- האבזם
בישראל לא תופרים תיקים ???
  מירב מגבעתיים   18/08/07 10:54
שמעת פעם על פרשת " כנופיית מע"צ " ?
שמעת פעם על עיזאת נפסאו ?
שמעת פעם על עמוס ברנס ?

באיזה ישראל דמיונית את חיה ?
כתוב תגובה ל- מירב מגבעתיים
שמעתי אך לא הבנתי במה מדובר
  מיכל מירושלים   19/08/07 00:03
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
זו אינה תגובתי אלא של מתחזים
  מיכל מירושלים   19/08/07 07:12
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
רשמתי את הכינוי שלי בטאבו
  מיכל מירושלים   19/08/07 09:57
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
גם זה לא מבית היוצר שלי
  מיכל מירושלים   19/08/07 15:12
א"א להבין את האתר מדוע הוא מאפשר ואין לא אפשרות לסנן מצב זה. הרי הוא יורה לעצמו ברגל.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
חברת הסורגים בע"מ
  פטריוט ישראלי   18/08/07 11:33
מיכל את צודקת בישראל לא תופרים תיקים. הם פשוט סורגים תיקים!!!
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
תגידי את חיזר שהגיע לפה מהחלל?
  ניצה מרמת גן   18/08/07 13:37
כתוב תגובה ל- ניצה מרמת גן
26
הצעה אוטופית לפרופ' דני פרידמן
  ע. סובול   18/08/07 09:18
נסה להעביר בכנסת תיקון ל-"חוק נושאי משרה שיפוטית (מניעה מלשבת בדין)" את תיקון החקיקה שבקישור;
אם תצליח - תיווכח עד מהרה שעשרות שופטים בורחים מכס המשפט כעכברים מספינה טובעת, ואלה שיבחרו להמשיך לשפוט יתחילו לראות את הציבור באופן צלול וברור עד כדי כך שאפילו הבוזגלו המרוחק ביותר ייראה להם כאדם שחוק כבוד האדם וחירותו חל עליו כמו על ההורוביץ המקורב ביותר...
 הצעה לתיקון חוש הראייה של השופטים
כתוב תגובה ל- ע. סובול
27
בית משפט-רק כדי לפרש לפי חוקים
  info123   18/08/07 10:27
במדינת ישראל, רק הכנסת נבחרת ע"י העם ולכן רק היא מוסמכת לייצג את העם ולפיכך הממשלה הנה ועדה הנגזרת מהכנסת, בין אם ישירות ובין אם דרך ראש הממשלה, שחייב להיות ראש סיעה בכנסת. לכן, לבית משפט באשר הוא מותר אך ורק לפרש את המקרים המובאים לפניו לפי החקיקה הקיימת ובלבד.
כתוב תגובה ל- info123
28
מלבד צורת בחירתו של פרידמן
  מיכל מירושלים   18/08/07 10:36
צריך להודות שיש לברך על כניסתו לעולם המשפטים בישראל כי הוא מזעזע את אמות הספים - לטוב או לרע. מישהו היה צריך לעשות זאת. אנחנו האזרחים בבואנו לקבול כנגד המערכת ששוחקת אותנו - קולנו אינו נשמע במקרה הטוב,
ואולי פרופ' פרידמן יצליח לצרוב את ידיו בערמונים הבוערים באש כשהוא ינסה להוציאם.

פרידמן מתחיל לזעזע מה בדיוק הוא רוצה אני עדיין לא ירדתי לסוף דעתו. אך מאידך עליי להודות, שאני מיצרה על כך שהוכנס ע"י אולמרט. כשאנחנו באים לבדוק את מינויי אולמרט - כגון: פרץ לבטחון - שאינו מבין דבר בנושא. הירשנזון - לקופה הציבורית אחרי שיש נגדו חקירות שכיסח קופה ציבורית אחרת. שולה זקן רל"שית של רה"מ והיא במקום שהיא נמצאת על חשדות של מינויים שהתערבה בהם לטובת עבריינים - על פרופסור נכבד כפרידמן היה כדאי להימנע מלקבל תפקיד של שר בממלכה הרקובה הזו פן יידבק בו רבב שאין בו.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תרכיז השטויות היומי של מיכל
  עובדיה מזרנוגה   18/08/07 13:33
כתוב תגובה ל- עובדיה מזרנוגה
הפטרון החדש שלך יצא מהמשחק
  מיכל מירושלים   18/08/07 17:53
הפוליטי השבוע - כך שלא יועילו כל הערותיך.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
29
מנא מנא תקל ופרסין
  ע. סובול   18/08/07 11:53
הכתובות שבישרו את הידרדרותה של מערכת המישפט עד כדי אובדן אמונו של רוב הציבור בה, הופיעו על קירות בתי המשפט והפרקליטויות במשך שנים על שנים.

תרמו להידרדרות הזאת שופטים שחצנים, מתלהמים, פזיזים ורשלניים, שהמפורסם ביניהם עד כה הוא השופט לשעבר מישאל חשין; ותרמו לכך חסידיו השוטים שרבים מהם עדיין לא הצליחו להתפכח מהשפעתו המזיקה.

אבל חשין זה אינו, כמובן, היחיד שגרם ועדיין גורם בדימוסו לזילות המערכת המשפטית, ודי לשמוע את השתלחויותיו במותחי הביקורת על התנהלות המערכת המשפטית בכלל ועל בית המשפט העליון בפרט, כדי להבין שפגיעתו הרעה ביושרת ויוקרת מערכת המשפט נמשכת והולכת.
 למיטיבי קרוֹא
כתוב תגובה ל- ע. סובול
יותר מדי כתובות היו על הקירות
  יודעת דבר מבפנים   18/08/07 16:33
גם הטובים במערכת, ועדיין יש אחדים כאלה, לא ידעו לאיזו כתובת אזהרה להתייחס קודם. גם לקח זמן רב לפענח אותן, וכשהן פוענחו לא ידעו מה בדיוק לעשות עם המידע השערורייתי.
תראה בעצמך מה קורה עכשיו לשר המשפטים שמנסה לתקן קצת פה קצת שם, ומה קרה לחיים רמון כשהיה שר משפטים, כשרק התחיל לדבר על הצורך לתקן את מכשלת המינויים לפי ותק, המכונה "סניוריטי".

עכשיו רבים יותר ויותר רואים עד כמה הוא צדק.
כתוב תגובה ל- יודעת דבר מבפנים
ליודעת: אפילו את הכתובת הפשוטה
  ע. סובול   19/08/07 10:09
אפילו את הכתובת הפשוטה, הברורה והבולטת הזאת
הם לא ראו?
או שהפ התעקשו לא לראות מסיבות שהיו שמורות עימם ושהיום נחשפות בזו אחר זו לעיני הציבור.

ושימי נא לב שלבית המשפט העליון וללשכת עורכי הדין יש רוב בוועדה למינוי שופטים:
 רוב "מיוחס"...
כתוב תגובה ל- ע. סובול
30
הכנסת לא מחוקקת פשוט מעצלנות
  לעולם לא ימאס להם   18/08/07 14:44
ולכן ביהמש צריך לפרשן. אחרת הכל היה הולך לפי חוקי המנדט ולא רק חצי כמו היום. אתה רוצה לעשות? תעזור לשנות את ההליכים- שלא יצטרכו על כל דבר להגיב ותגובה לתגובה וכל תיק בנוי מערימת קלסרים עד לשמים. שיקצב זמן סביר לפסק דין. ששופטים יהיו חיבים להתבסס יותר על עובדות ופחות על התרשמות. מה זה? כוכב נולד? שערכאת ערעור קודם כל תבחן את העובדות ולא תגיד משפט מטומטם כמו- ביהמש לא בוחן את העובדות. אפשר כבר להגיד את זה קצר- ביהמש לא שם...על האמת. וזה הפרצוף של מערכת המשפט שלך. אתה כן רואה את הציבור?
כתוב תגובה ל- לעולם לא ימאס להם
31
שופטים שצמחו באינקובטורים
  בוזגלובסקי   18/08/07 16:51
זה המצב כששופטים צומחים מאינקובטורים חממות ובתי גידול לא מכירים את המציאות אינם קשובים לרחשי הלב הכמיהות התהליכים המתרחשים במציאות שלנו והתוצאות פסיקות והחלטות תלושות ומנותקות המשקפות את העולם האינסטניסטי והסטרילי בו נולדו צמחו והתפתחו השופטים
כתוב תגובה ל- בוזגלובסקי
32
די לעידן המיתוסם של "מגדלורים
  אתוס   18/08/07 17:01
משפטיים" ו"ענקי משפט" או "גאוני משפט" טחו עיננו מראות, ביום בו הפכו את שופטי בית המשפט העליון לאלים הניזונים מאמברוזיה הם מצידם חיו באולימפוס רק יש בעיה אחת קטנה חוקים שנכונים לאלים לא נכונים לבני תמותה רגילים וכאן הקונפלקיט טוב שעברנו את תקופת המיתולוגיה ואנו מבינים שאלים יש רק בהיסטוריהעל בשרנו למדנו שלא רק שהם כאחד האדם אלא בחטאי ביהירות ההתנשאות העליונות הניתוק הניכור הזלזול הרשלנות הבוז הם המיטו וממיטים עלינו שואה.
כתוב תגובה ל- אתוס
33
איפה שופרות הצדק?????????
  שכחו אותי בבית 3   18/08/07 22:57
כתוב תגובה ל- שכחו אותי בבית 3
34
כבוד השר פרידמן - פטר את מקייס
  דודאבלשניילדים   19/08/07 06:00


כבוד השר דניאל פרידמן -

לטובת ילדי עם ישראל - תפטר את רבקה מקייס.
כתוב תגובה ל- דודאבלשניילדים
35
פרידמן הפודל של אולמארט
  מאיר ממרוקו   19/08/07 13:09
כתוב תגובה ל- מאיר ממרוקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il