s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם שנאה היא אסטרטגיה נכונה בבחירת ראש ממשלה
מאת: ד"ר גד פניני  |  09/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אותם ארבעה זוגות
  באום   9/01/20 14:11
חיים במציאות שמונחתת עליהם מצד ערוצי התקשורת אותם הם צורכים ולא במציאות האמיתית. קשה לבוא לציבור שבמשך עשרות שנים ראה באותה תקשורת אורים ותומים ולומר לו שהזמנים השתנו ואותה תקשורת פשוט משקרת לו.כמה שלא תנסה לשכנע בצדקת דבריך,בסופו של יום הם ישבו מול אברמוביץ׳ שיאמר להם הפוך ממה שאתה אומר.הבעיה שאת אברמוביץ׳ ואת כל חבר מרעיו הם רואים יום יום כמה פעמים ביום ואותך פעם ביובל.רק בודדים מהם יקשיבו ויזוזו לכיוון הנכון אבל הרוב ישאר עם אברמוביץ׳ כי ככה כולם.כלומר,הנקודה בו יזוז איש השמאל ימינה היא לא ההבנה שטענות הימין צודקות,אלא הרגע בו הוא יתחיל לחשוב האם מה שהתקשורת מאכילה אותו זו המציאות האמיתית או שלא.ברגע שהאמון בתקשורת יתערער ולו במקצת אצל אותם שמאלנים שונאי נתניהו,אז הם יסכימו להקשיב כי אחרת,מי אתה בכלל לעומת אברמוביץ׳.במילים אחרות,עיקר המאמץ בוויכוח עם שמאלנים צריך להיות באותו החיבור בינם לבין התקשורת שאותו צריך לפרום,ומספיק פרימה קטנה שהחוט כבר יצא מעצמו.
כתוב תגובה ל- באום
2
תעמולה בגרוש
  ארי כספי   9/01/20 16:15
זה מה שאני מכנה את ה"מאמר" הזה. למען הסדר הטוב , אציין שאינני נמנה עם מעריציו של גנץ או אלה של כל גנראל אחר שהגיע לשלטון. אנסה רק להזכיר לכותב המאמר : מפא"י שמרה בזמנו על השלטון רק באמצעות "בלי חרות ומק"י ". הליכוד עלה לשלטון רק לאחר ששחרר את השד העדתי , מצד אחד, וזכה לעליה של שונאי כל מה שקשור בדגל האדום מברה"מ לשעבר. לבסוף, ה"נסיון" של נתניהו מתבטא בכשלונות של צה"ל, משרד החינוך, משרד התחבורה ומשרד הרווחה, שלא לדבר על התרגילים שלו על מנת שלא לעמוד למשפט. אז עם כל הסתייגויותי מגנץ, אני עוד עלול להצביע עבורו .
כתוב תגובה ל- ארי כספי
לכל אוהדי השולף הכי מהיר בכפר
  תעמולה ברבע גרוש   9/01/20 18:08
מכירים את הטרולים שמספרים לנו כמה הם לא מחזיקים מאשכנזי הקומבינטור הסדרתי, מלפיד הטלפרומפטר הקופרניקאי, מבוקי ומגנץ שאינו יודע לגמגם כמו שצריך אבל רק בגלל שביבי "מושחת" הם נאלצים להצביע לצוות הווי רק-לא-ביבי.
כתוב תגובה ל- תעמולה ברבע גרוש
ממש רחמנות
  ארי כספי   10/01/20 12:29
איך שיש בוחרים שחושבים שנתניהו אינו צדיק הדור מזל שיש רבים ובתוכם מעריצי באבות שיצביעו כפי שיגידו להם ה"רבנים". אמת , רביעית הקוקפיט רחוקה מלהיות מציאה גדולה. אבל לדאבוני זה מה יש.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ממש התאבדות
  קוק או פיט   10/01/20 20:53
קוק או פיט? - מה מעדיף מר כספי: cock o pit?
כתוב תגובה ל- קוק או פיט
ארי כספי....
  יש העזתי שצופר...   12/01/20 01:44
ארי כספי יכול היה לחליף את אחד הזוגות עמם נפגש הכותב..מה שמוביל אותו היא שנאה עיוורת לנתניהו "המושחת" שזכות החפות אינה עומדת לו כפי שעומדת לגנץ רם בן ברק(המימד החמישי),לפיד (קצרה היריעה מלתאר מעלליו),אשכנזי (פרשת "הרפז" ופרשת "שמן" חיפושי נפט),סגלוביץ ר' אגף החקירות במשטרה לשעבר יחד עם היוהמ"ש שהדליפו חומרים מחדר החקירות ותדרכו את אשכנזי "בפרשת הרפז". פרט לנ"ל העולם של ארי כספי הוא עולם דו ממדי,"הנאורים שוקלים בכובד ראש למי להצביע" ומצביעי נתניהו מקבלים הוראות מהבבות...
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
3
רק אדם שפוי ואינטלגנטי,
  שמחה חן   9/01/20 17:42
יבחר את נתניהו כראש ממשלה.מן הסתם אדוני המחבר ,פוסח מרצון על הישגיו הסרי תקדים להצלחתה של ישראל.בנוסף,מה שמנחה את השמאל,הקינאה הצרובה לגאונותו.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
4
מסכים עם כל מלה
  מייק   9/01/20 17:53
כתוב תגובה ל- מייק
5
דר גד פניני צודק
  אבי מלכה   9/01/20 20:20
אני מכיר היטב את דר גד פניני.הייתי תלמיד שלו,לתואר שני,באוניברסיטת בר אילן.הוא אדם ערכי מאוד,אוהב המדינה,פטריוט,לא פוליטי, לא ליכודניק אך אדם ישר, שיודע לנתח היטב את המצב הפוליטי.אותי הוא שיכנע. שינאת כחול לבן, אינה תכנית עבודה, למען המדינה.
כתוב תגובה ל- אבי מלכה
6
דר גד פניני צודק
  אבי מלכה   9/01/20 20:20
אני מכיר היטב את דר גד פניני.הייתי תלמיד שלו,לתואר שני,באוניברסיטת בר אילן.הוא אדם ערכי מאוד,אוהב המדינה,פטריוט,לא פוליטי, לא ליכודניק אך אדם ישר, שיודע לנתח היטב את המצב הפוליטי.אותי הוא שיכנע. שינאת כחול לבן, אינה תכנית עבודה, למען המדינה.
כתוב תגובה ל- אבי מלכה
7
מדהים. כ''בבונית'' מצויה לא מצ
  קורןנאוה טבריה   10/01/20 06:52
מדהים. כ''בבונית'' מצויה לא מצליחה להבין איך אנשים אינטליגנטים, תרבותיים, נאורים ומשכילים - שאוהבים את המדינה ללא ספק! תומכים במי שאין להם שום הערכה אליו ואל חבורתו - גם במחיר סכנה למדינת היהודים ולדמוקרטיה - כצפוי?! מה זה אומר לגבי אחריותם למדינה היחידה שלנו - ולדורות הבאים? איך אנשים משכילים יותר לא מסוגלים להעלות על דעתם שאולי, אולי ה''אספסוף'',''פריפרייה'' וסתם אנשים ''פשוטים'' כמוני - מעדיפים את נתניהו - כי המדינה באמת הכי חשובה להם ומעל הכל - ולא כסיסמת בחירות?! ושאולי מעדיפים את נתניהו בגלל שיש קבלות בתרומה אדירה למדינה וכלכלתה אותה הצעיד למקום השמיני בין המדינות החזקות בעולם?! ואולי בגלל ש: "המאזן המסחרי בין ישראל לסין זינק מ-50 מיליון דולר ב-1992 ל-10 מליארד דולר ב-2014"? ואולי בגלל ש: "ישראל מהווה יעד מועדף למשקיעים בינלאומיים ולחברות ענק. ב-2013 היה גיוס הון 2.13 מיליארד דורל. ב-2014 היה גיוס הון 3.40 מיליארד דולר"? ואולי בזכות זה שהצליח למסמס בגאוניות את תרמית אוסלו?! ואולי בגלל ניסיוננו המר עם ממשלות שמאל מאובן והסכמי ''שלום'' מדממים?! ואולי בגלל שנתניהו מזהה תהליכים עשור קדימה - כפי שהוכיח בהסכם הגרעין האיראני/אובאמה - כנגד כל הסיכויים והשוטמים כולל לשעברים במערכת הביטחון?! ואולי בגלל שרוב הציבור מאס ב''כנופית שלטון החוק'', בדיקטטורת הבג''ץ, ובשוד הדמוקרטיה?! ואולי בגלל שנתניהו - יותר חכם, אינטליגנט, נאור, משכיל ומחובר לשורשי היהדות ולארץ חמדת אבות - הרבה יותר מגנץ,לפיד,אשכנזי ובוגי ביחד?! ואולי אין שום קשר בין אינטליגנציה,השכלה וחכמה לאינסטינקט הישרדותי-קיומי כעם ישראל? ואולי חוכמת-הלב, חוש האבחנה והאינסטינקט ההישרדותי במזה''ת של האדם הפשוט חזקים יותר לקיומנו? תהרגו אותי לא מצליחה להבין איך עיתונאי בכיר ונבון בעיניו כבן-כספית תומך בגנץ למרות שב-10/2/19 תיאר את גנץ: "אפס מנהיגות אפס יכולת ניהול; העדויות המטלטלות מחברת הסייבר של גנץ". אז שהמדינה תלך פאייפן? עד כדי כך השנאה מעבירה אנשים על דעתם? מה הפלא שבגלל שנאת-חינם נחרב בית המקדש השני - שלא נדע!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
בכל פעם שאני שומעת על ''הרס הכ
  קורןנאוה טבריה   10/01/20 07:32
בכל פעם שאני שומעת על ''הרס הכלכלה'' אני נזכרת בדבריו של אהוד אולמרט בראיון ל'מעריב' ב-1/9/00: "אף פעם לא פסלתי את נתניהו... אני חושב שנגרם לו עוול גדול בדרך שבה התייחסו אליו. אני קורא כותרות באחד העיתונים שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מספרת שבמשך שנים - התיאור של המצב הכלכלי במדינה ישראל היה מעוות, כי הנתונים לא כללו את הצמיחה בהייטק - ובתעשיות הטכנולוגיות, ושבעצם בתקופה של נתניהו כשכולם אמרו - שהמשק מתרסק ומדינת ישראל על סף התמוטטות כלכלית, הייתה צמיחה של 30 אחוזים. אז אני אומר: מי יעמוד היום לפני נתניהו ויבקש סליחה? מי יבוא לביבי נתניהו ויגיד: שמע, פשענו לגביך, עשינו עוול בכך שתיארנו את המציאות בצורה כל כך מעוותת?"
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
כל מילה. רק טועה בדבר אחד
  שונסי גנצינר   10/01/20 13:43
נתניהו לא נכשל בקדנציה הראשונה. על כל פנים, לא במעשה. בקדנציה קצרה זו (שלוש שנים), נתניהו בלם את אוסלו, בלם את ההדרדרות הכלכלית, הנהיג ליברליזציה במסחר בשקל ועוד. נתניהו קיבל מדינה מדממת עם אוטובוסים מתפוצצים, ואנשים שפוחדים לצאת מהבית. תוך כשנה וחצי הוריד את רמת הטרור בעשרות אחוזים. הפיגוע הכי זכור בתקופתו היה פיגוע אפרופו בת"א, בו נהרגו, אם אינני טועה שלוש נשים. נכון, היה מרחק בלימה, אבל יש לזכור שעבד מול נשיאים עוינים - קלינטון בארה"ב, ויצמן בישראל (העמיד לו אולטימטום - מאחר שנתניהו לא רצה לפגוש בערפאת, ויצמן הזמין אותו בעצמו לפגיעשה), והסתה בלתי פוסקת של כלי התשקורת בארץ. ראו, למשל, איך סילפו את דבריו לרב כדורי. מתוך הפסקה - "אנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים. הם חושבים שאת הביטחון שלנו ישימו בידי הערבים. הערבים ידאגו לנו", הם בחרו לחזור ולצטט רק את החלק הראשון, לאורך שנים רבות, כדוגמה לכך ש"נתניהו מסית ומפלג...". לאחר שנה של נתניהו בשלטון, פרסם ארי שביט,עיתונאי הגון, לא מבוחריו של נתניהו, את המאמר "שנת השנאה", על ההסתה הבלתי פוסקת נגדו. מובן שאם המדד לכשלון הוא בכך שנתניהו לא נבחר ב - 99, אזי ניתן להגיד שנכשל. ועוד, יתכן שעשה טעות כשלא רצה להחליף את ברק כראש ממשלה, ובכך פתח פתח לשרון להשתלט על המדינה, מה שהוביל להונאת הבוחרים בקדנציה השניה של שרון, ולאסון ההתנתקות. אולם, בראיה מפוכחת, נתניהו לא נכשל בקדנציה הראשונה.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
10
תחליף חברים. הם בבונים שמאל
  מומו   10/01/20 14:11
כתוב תגובה ל- מומו
11
דוגמה מפחידה לשטיפת מוח לציבור
  משפט דרייפוס כאן!   11/01/20 08:14
כתוב תגובה ל- משפט דרייפוס כאן!
12
כתיבה מגמתית ורדודה
  toaster   11/01/20 12:22
כמובן שהוא זכאי להביע את דעתו. אבל דעתו היא חזרה על קלישאות, ורוב דבריו לא רלווננטיים . אם הייתי שם הייתי עונה לו את השברים הבאים : נכון - אף פעם לא תמכתי בליכוד. דיעותיו של הליכוד אינן דיעותי , לא בנושאים מדיניים , לא בנושאי חברה וכלכלה ולא באף נושא של איך אמורה מדינה מודרנית ונאורה להיראות . ההתנהלות של הליכוד תחת נתניהו עוד הידרדרה בכמה רמות . לפחות פעם התייחסו מנהיגי הליכוד בכבוד לשלטון החוק. לפחות פעם הם היו שותפים לסלידה מכהניסטים וגזענים . הליכוד הפך כר פורה יותר מאי פעם למינויים פוליטיים הן ברמה הארצית והן ברמת השלטון המקומי - ויעידו הפרשיות הפליליות הרבות שמעורבים בהן פעילים מרכזיים בו. להזכיר היום את מפא"י והפנקס האדום לאחר 50 או 60 שנה, גם אם נכון חלקית . לא רלוונטי היום. מה גם שתחת אותה מפא"י, שהפכה למפלגת העבודה , היתה התקדמות רבה בהפיכת ישראל לממלכתית ושוויונית ככל שעבור השנים, עד לנפילתה ב-1976 . הכותב גם מתעלם מכך שרבים מותיקי הליכוד ומבכירין לשעבר סולדים מהליכוד של היום. להגיד על כחול-לבן שהמצע שלה לא ברור ? וזה מפי תומך במפלגה שאין לה מצע בכלל - נתניהו מסרב בעקביות להציג מצע לליכוד מאז נבחר לפני שלוש קדנציות . לדבר על היעדר ניסיון של גנץ פשוט לא רלוונטי, כי כל מנהיג יורד מתי שהוא מהבמה ואת מקומו תופס מנהיג עם פחות ניסיון. לגנץ יש יותר ניסיון מנהיגותי משהיה לנתניהו כשעלה לשלטון ב-1996. הבעיה של ברק לא היתה בהיעדר ניסיון מנהיגותי, אלא באישיותו . מה מציע הכותב - שבגלל שכל מי שיבוא במקום נתניהו חסר ניסיון כראש ממשלה, אז נתניהו צריך להישאר בתפקיד עוד 20 שנה, ואולי יותר ? טיעון סרק. התקופה של נתניהו כראש ממשלה היא בעיני המתבונן . אני חושב שהיא היתה רעה מאוד לעתיד המדינה, ואין טעם שאתחיל לפרט . אחרים זכותם לחלוק עלי, ואולי אני במיעוט. אבל ברגע שהוגשו נגדו כתבי אישום לבית המשפט , התעלמות מהם והשארה שלו בשלטון על ידי ציבור הבוחרים , גם אם יש פירצה בחוק שמאפשרת את זה, היא פשוט הרסנית לדמוקרטיה שלנו . כמובן שהוא זכאי להביע את דעתו. אבל דעתו היא חזרה על קלישאות, ורוב דבריו לא רלווננטיים . אם הייתי שם הייתי עונה לו את השברים הבאים : נכון - אף פעם לא תמכתי בליכוד. דיעותיו של הליכוד אינן דיעותי , לא בנושאים מדיניים , לא בנושאי חברה וכלכלה ולא באף נושא של איך אמורה מדינה מודרנית ונאורה להיראות . ההתנהלות של הליכוד תחת נתניהו עוד הידרדרה בכמה רמות . לפחות פעם התייחסו מנהיגי הליכוד בכבוד לשלטון החוק. לפחות פעם הם היו שותפים לסלידה מכהניסטים וגזענים . הליכוד הפך כר פורה יותר מאי פעם למינויים פוליטיים הן ברמה הארצית והן ברמת השלטון המקומי - ויעידו הפרשיות הפליליות הרבות שמעורבים בהן פעילים מרכזיים בו. להזכיר היום את מפא"י והפנקס האדום לאחר 50 או 60 שנה, גם אם נכון חלקית . לא רלוונטי היום. מה גם שתחת אותה מפא"י, שהפכה למפלגת העבודה , היתה התקדמות רבה בהפיכת ישראל לממלכתית ושוויונית ככל שעבור השנים, עד לנפילתה ב-1976 . הכותב גם מתעלם מכך שרבים מותיקי הליכוד ומבכירין לשעבר סולדים מהליכוד של היום. להגיד על כחול-לבן שהמצע שלה לא ברור ? וזה מפי תומך במפלגה שאין לה מצע בכלל - נתניהו מסרב בעקביות להציג מצע לליכוד מאז נבחר לפני שלוש קדנציות . לדבר על היעדר ניסיון של גנץ פשוט לא רלוונטי, כי כל מנהיג יורד מתי שהוא מהבמה ואת מקומו תופס מנהיג עם פחות ניסיון. לגנץ יש יותר ניסיון מנהיגותי משהיה לנתניהו כשעלה לשלטון ב-1996. הבעיה של ברק לא היתה בה
כתוב תגובה ל- toaster
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il