s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוחרמו המחרימים ויישאבו בקש השתייה
מאת: עמוס שנער  |  16/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חזון אחרית הימים: עמוס שנער
  משה סגל   16/01/20 14:00
כותב "תם עידן נתניהו". אני שמח שסוף סוף הגעת למסקנה זו.
כתוב תגובה ל- משה סגל
רק אתמול סופו הוכרע
  עמוס שנער   16/01/20 15:46
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אנחנו מתפללים לזה יום יום שעה
  עם ישראל כולו   16/01/20 16:03
כתוב תגובה ל- עם ישראל כולו
צודק, רוב העם היהודי מתפלל
  בן נאמן   16/01/20 21:54
צודק, רוב העם היהודי מתפלל להצלחתו של נתניהו, ורוב הישראלים (האויב הערבי + השמאל הבוגדני) מתפללים לסילוק נתניהו. תמיד יש לזכור את דבריו של חיים שור הבוגד מראשי תנועת הבגידה האנטי ציונית "השומר הצעיר": "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב¬ 87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il tml
כתוב תגובה ל- בן נאמן
2
לא למהר להסיק מסקנות
  שמחה חן   16/01/20 17:06
ביבי, לא הולך לשום מקום,הוא נע בין התהליכים.עוד תראו בהמשך.מה שאמרת,שנער זה מילא את פיהם של השמאלנים.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
לשמחה חן היקרה
  עמוס שנער   16/01/20 20:26
יש הבדל בין משאלת לב למציאות. גם אני רוצה שביבי ינצח ואת יודעת את זה אבל ביבי עשה המון טעויות ובטעותו האחרונה הוא קבר את עצמו סופית ביחד עם כל הימין. אולי שוב יהיה תיקו והוא שוב יישאר ראש ממשלת מעבר אך כראש ממשלה כזה הוא יישאר כבול בידיו ורגליו ולא יוכל לקדם דברים משמעותיים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
התבייש לזלזל ברב דרוקמן&אייזמן
  ע_הראל   16/01/20 22:00
שים לב מר שנער אתה מתחיל לדבר כמו כופר! הרב רפי פרץ קיבל הוראה מהרבנים שלו השם ישמרם ויחייהם, חיים דרוקמן אבי ישיבות ההסדר ובני עקיבא ואור עציון, ואיתן אייזמן מייסד רשת נועם-צביה וראשה במשך שנים, כי בשעת החרום הזו ובצוק העיתים (כולל אחוז החסימה המוגזם באדיבות ליברמן משנת 2013, ואח"כ בריחתו של סמוטריץ' וכן עריקתה של סילמן לבנט את שקד) - מצווה על הרב רפי להפר דווקא את ההסכם עם בן גביר, ועם כל הכאב להצטרף לימינה, והכל למען העם והתורה והארץ! ●☆● ואתה מר שנער, מי הרבנים שלך ושל בן גביר שמורים לכם להתעקש לשרוף עשרות אלפי קולות ולסכן את הכל (וזה עוד בפעם ה5)?! מה, עד כדי כך אין לכם אלוקים? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לע' הראל
  עמוס שנער   17/01/20 00:20
נראה לך שאם בן גביר יפרוש אז המצביעים שלו יעברו לליכוד או לבנט? חה חה חה. מי ששורף 2 עד 2 וחצי מנדטים זה לא עצמה יהודית אלא מי שמחרים אותה. אין לי מושג מה היה מאחורי הקלעים עם הרבנים, אבל ההחלטות של סמוטריץ' ופרץ לאורך כל הסבבים פשוט מסריחות. האם הרבנים שלהם גם הציעו להם לדחוק את עצמה אחורה ברשימה? בסבב ראשון נתנו לעוצמה יהודית מקום חמישי רק אחרי שגם הבית היהודי וגם האיחוד הלאומי קיבלו 2 מקומות כל אחת וזאת למרות שמבחינה אלקטוראלית לא היה לעצמה פחות תמיכה מהם. רק עצמה כל הזמן וויתרה וויתרה. גם בהסכמים האחרונים עצמה שהוכיחה שהיא לא פחות חזקה מחברותיה התגמשה. בשישייה הראשונה מקום אחד יחיד לעצמה, שניים לבית היהודי , שניים לאיחוד הלאומי ובמקום לתת לעצמה ח"כ נוסף כדי שיהיה שווה בשווה (2,2,2) נתנו להם רוטציה על המקום השישי כשבשנתיים הראשונות לח"כ של הבית היהודי או האיחוד הלאומי (לא זוכר) מקבל ייצוג ואחר כך הם בטח בנו שהממשלה תיפול, ותפקיד שר לא הוצע לבן גביר בכלל. בסבב הקודם דחקו אותם למקום 8. קודם למפלגות האחרות בין 2 ל3 נציגים ורק אחר כך נציג לעצמה במקום שהוא ספק ריאלי למרות שהסקרים הראו בבירור שיש לעצמה לפחות 2 מנדטים. זה מה שהרבנים הגדולים שלך הציעו? להשתמש בעצמה ולזרוק? אינני רוצה לדבר נגד הרבנים כי אני לא יודע מה היה מאחורי הקלעים אבל אם כל מה שנעשה זה הוראה שלהם ורק שלהם, אז טוב שהם לא הרבנים שלי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ועוד לע' הראל
  עמוס שנער   17/01/20 00:27
גם כשהצמד סמוטריץ' ופרץ בסיבוב הראשון ניסו להתנצל כל הזמן על החיבור שלהם עם עצמה ולהדגיש שזה רק בלוק טכני ושאין להם חלק בעצמה ושהם מתביישים בה וכו' וכו' וכו' למרות שבמאמר שלי הוכחתי שהם לא פחות "קיצוניים" מבן גביר. הצביעות הזו היא גם הוראת הרבנים? ואהבת לרעך כמוך יש ללמוד רק מבן גביר שלמרות כל מה שהוא חטף הוא דיבר בכבוד ובאהבה ליריביו. היום אנחנו דור של חושך. הצדיקים למטה והרשעים למעלה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אני זוכר》בןגביר השתולל&בעט בכל
  ע_הראל   17/01/20 11:42
אני זוכר כשנפסל בן ארי (מקום 4 ברשימת טב) לפני בחירות מועד א' 2019, אז בן גביר (שזז ממקום 8 ל7) השתולל ודרש ששתי בחורות שהיו במקומות 5/6 יתפטרו *מיד* מהרשימה לכנסת- כדי שהוא יהיה במקום ה5; סליחה מר בן גביר, זו ההתנהגות ההוגנת שלך לחברים? לא עדיף שתמתין עד הבחירות שאולי בכל זאת תיכנס (הרי רק בגלל ההתנפלות שלך על כל חבריך, האנשים נרתעו מלהצביע טב?)! ואולי גם תמתין קצת לחסדי השם- שמא יהיה חוק נורווגי וכו'? אולי תתן רק פעם אחת לבורא עולם לעבוד קצת בשבילך? אפילו בבורא עולם אין לך קצת אמונה? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לע' הראל
  עמוס שנער   18/01/20 19:33
פשוט עובדות לא נכונות. בן גביר הוא היחיד שנשכב עבור האחרים. מי נהיה בסוף שר? מי הכניס בין 2 ל3 ח"כים לכנסת בזכות בן גביר ומי לא נכנס בכלל? לא היה ראוי לתת לבן גביר מקום 3? למה קודם להבטיח 2 מקומות לכל מפלגה ורק אחר כך לתת מקום לעצמה יהודית? (מה שגם לא קרה כי בג"ץ פסל את בן ארי). וכן..... מן הראוי היה שחברי כנסת יתפטרו כדי לפנות מקום ל"עצמה". זה לא היה חובתם אבל אם זה היה קורה זה היה מאוד מוערך ומכובד. אגב .... זוכר כמה דיברו על בן גביר לפני הבחירות הללו? שזה רק בלוק טכני, ושקשה להם החיבור איתו, ושהם ממש מתנצלים שהם חוברים אליו כי הבית בסכנה וכו' וכו' וכו'. וכפי שהוכחתי במאמר. הצבועים שאתה מגן עליהם הם לא פחות "קיצוניים" מבן גביר והשמאל והימין המתון עדיין מצפה לראות את הרב פרץ מחוץ למשרד החינוך. ההתנקשות בבן גביר לא הלבינה את פרץ.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
"ואהבת לרעך כמוך" , בנוסח שנער
  שלמה המגיב   17/01/20 12:25
שנער ממליץ לקוראים , " ללמוד רק מבן גביר" , איך " לדבר בכבוד ובאהבה ליריביו" !!. נו , ממש דוגמא וסמל "לכבוד ואהבה " לזולת , רואה שנער , בחבורת הגזענים הכהניסטים של עוצמה יהודית . וואלה , שנער מתייחס לקוראים כאל אספסוף של אווילים , שכך ניתן להשפיע על דעתם וזה ממש לעג וזילזול בקוראיו וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
האם גם יגאל ביבי כופר, ע.הראל?
  עמוס שנער   17/01/20 01:04
מפדלניקים מרגישים ששרפו להם את הבית. ראה כאן וכנס לסרטון
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הנה עוד "כופרים" ע' הראל
  עמוס שנער   17/01/20 03:41
rotter.net
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
גםאני מפדל30שנה=שרפו לי את הגג
  ע_הראל   17/01/20 11:09
גם אני הייתי רוצה לבחור את הרב רפי פרץ ובלי בנט, אבל אחרי שכעסתי כל הלילה- קמתי עם שיר חדש בלב, לא הרב רפי אשם אלא ליברמן אשם פעמיים, פעם אחת שהתעקש אז ב 2013 להכפיל את אחוז החסימה מ2 ל4 מנדטים (כדי להרוג את המפלגות הקטנות, ואז לא יהיה לליכוד אף פעם גוש חוסם, אבל ברוך ה' ש"ס ואגודה התגברו על זה וניצלו), ופעם שניה שליברמן כמו פיראט בגד בגלוי בימין ב2019 לטובת לפיד/גנץ! ●☆● אז מה פתאום שאעניש את עצמי פעמיים, ומה בצע לירות לעצמי ברגל השניה? הרי כדי להישאר בגוש הימין/מרכז ודתיים, אני גם יכול ברוך ה' לבחור פרץ/בנט או ליכוד או ש"ס/אגודה, והכל יבוא על מקומו בשלום (הרי המפלגה היא אמצעי ולא מטרה, נכון?)! ●☆● ועכשיו לסמוטריץ', זכותו להעדיף את בנט ושקד וכהנא על פני הרב פרץ ובן גביר (אלה שהקדימו לחתום על הסכם בלעדיו)! ומרגע זה היה ברור שהרבנים דרוקמן ואייזמן יטילו ווטו על הליכתו של הרב פרץ עם בן גביר - משום הסיכון *העצום* של נפילה על סף אחוז החסימה. ●☆● ואז בן גביר (כצפוי!) מתלונן על סכינ(ים) בגב! סליחה מר בן גביר, הרב פרץ כתב לך אז צ'ק כשחשב שיש לו (בערך?) כיסוי, אך ברגע שידעו הרבנים שאין כיסוי - אילצו אותו לבטל את הצ'ק ולהתנצל! וכי האם לא עדיף לחזור בו שעה אחת קודם מאשר להסתבך בבית הדין? ●☆● לכן אני הקטון מתכבד (עם כל הצניעות) לתת דוגמה אישית למר בן גביר, כי תכל'ס לא הרב רפי אשם אלא ליברמן הפיראט אשם; וכמו שאני מתנחם ברוך ה' כי אצביע: "טב" או ליכוד או חרדים, כך גם בן גביר יכול להינחם על הרעה (ואולי לקחת פסק זמן), ולקרוא להמונים מצאן מרעיתו להצביע טב או ליכוד או ש"ס או אגודה! ●☆● כי אם אתה באמת פייטר- ולא נתנו לך צנחנים, אז במקום להתבכיין קח גולני או גבעתי או כפיר, מקסימום חזור לצנחנים אם תצטיין בקורס מ"כים או קצינים (עם התמונה של "הרופא" או בלי). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לע' הראל
  עמוס שנער   18/01/20 19:24
לגבי ליברמן - אף אחד בזמנו לא יכול היה לנחש מה יקרה אם יעלו את אחוז החסימה. בסופו של דבר ליברמן לא העלה את אחוז החסימה לבד. היו לו תומכים למהלך וכל מי שתמך בו צריך לקחת אחריות. הערבים הפיקו לקחים והתאחדו ובימין לעומת זאת החרימו ציבור שנע בין 2 ל2.5 מנדטים שלא יצביע בחיים לנתניהו או לבנט גם אם בן גביר יפרוש. יש גם אנשים אידאולוגיים במדינה הזו שאינם רוצים להצביע למפלגות מרכז והימין היחיד במדינה הזו, זה עצמה יהודית. תראה איזו חוצפה זאת - קודם כל מחרימים אותך ואחר כך, אותם המחרימים קוראים לך לקחת אחריות ולא להתמודד. איפה האחריות שלהם? בן גביר הסכים לחבור למפלגות הימין בתנאים משפילים לעומת כוחו האלקטוראלי היחסי. הוא לקח אחריות ולא האחרים.רק הוא !! ולגבי דרישתו של נתניהו מבן גביר לעשות מעשה סתיו שפיר, ענה לו בן גביר בצורה מצויינת: שאם הוא (נתניהו) היה עושה מעשה סתיו שפיר ופורש, אז כבר מזמן הייתה קואליציה כי לכחול לבן ולליברמן אין בעיה עם הליכוד אלא רק עם נתניהו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עדיין לא התייחסת לאחוז החסימה!
  ע_הראל   19/01/20 08:43
אחוז החסימה טמבל,אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל, אחוז החסימה טמבל. ●☆● ואני שוב שואל, מי הרבנים שלכם שמתירים לכם זו הקדנציה ה5 או 6 לשרוף שוב ושוב עשרות אלפי קולות לימין? נכון שבנט פסל אותכם, אך מה- מה רע בלהצביע לליכוד או לש"ס /אגודה? האם אין זה העיקר להציל את המדינה מחלאות הסמול? זה לא כואב שהסמול יבטל את השבת בישראל? מתאים לך לחיות במדינה בלי שבת? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
בן גביר לא מנע ממשלת ימין
  עמוס שנער   19/01/20 14:16
אם כל הקולות של בן גביר בבחירות האחרונות היו הולכים לליכוד או למפלגת ימין אחרת, עדיין לימין לא הייתה ממשלה. אז די להאשים אותו בכך שהממשלה לא קמה. השניים וחצי מנדטים שלו לא היו מספיקים כדי להגיע ל61 (אתה יכול לבדוק אותי אם אתה לא מאמין). אחוז החסימה לבן גביר אכן אינה מבטיחה ממשלת ימין אבל בלי בן גביר וודאי לא תהיה ממשלת ימין בעידן שבו ליברמן גונב קולות לימין. תגיד טמבל לכל מי שוויתר על קולותיו של בן גביר. תגיד טמבל לנתניהו ותגיד טמבל לבנט, סמוטריץ' ופרץ. נמאס כבר שדורשים רק מבן גביר לקחת אחריות. מצביעי בן גביר לא יצביעו לאף מפלגה אחרת טמבל, מצביעי בן גביר לא יצביעו לאף מפלגה אחרת טמבל, מצביעי בן גביר לא יצביעו לאף מפלגה אחרת טמבל, מצביעי בן גביר לא יצביעו לאף מפלגה אחרת טמבל. אתה לא חייב לאהוב את הגישה שלהם אבל זה הדי אן אי של תומכי עצמה יהודית.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
רבנים מנהלים מדינה, בנוסח הראל
  שלמה המגיב   17/01/20 12:17
על פי "הראש" של המגיב הראל , מי שלא מציית " להוראת הרבנים " (!) , אזי הינו "כופר" (!) , לא פחות. נו , הפכנו למדינה פונדמנטליסטית בנוסח אירן , שהממסד הדתי , מנהל את המדינה , מעל ראשי המדינה שנבחרו באופן דמוקרטי . "הרבנים" מתערבים ופוסקים הלכות בנושאים פוליטיים , שאינם בקיאים בהם בכלל , ועל הפוליטיקאים לציית להם !. טוב , אם חמינאי מחליט עבור אירן ועבור ממשלת אירן הנבחרת ( ראש הממשלה רוחני , שר החוץ זריף ועוד ) , אם לפתח גרעין או לא , אם להשתלט על עירק , סוריה ולבנון , או לא , אז מדוע שנתניהו לא "יזרום" עם הטכניקה הזו , ויאפשר "לרבנים" להחליט עבורנו , אם לפנות ישובים או לא , אם לספח שטחים או לא , אם לגייס בנות לשריון או לא , אם לאחד מפלגות או לא , וכיוצ"ב ? . תראו להיכן הגענו , אם אזרחים מן השורה ( הראל , שנער ) , רואים "ברבנים" מקור הסמכות בניהול המדינה , ומי שלא מציית להוראותיהם , הינו "כופר" ? , וואלה , אולי בכל זאת צודק ליברמן , שמזהיר את הציבור מפני המגמות האלה ? , נו " מדינת הלכה" , שבה "הרבנים" נותנים " הוראות" לראשי המפלגות הנבחרים , איך לנהל את המדינה !!!. אין מילים !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ע' הראל - ימינה זה חילול השם
  חשדנית   18/01/20 21:09
כשאתה מצביע ימינה אתה מצביע נגד חוקי התורה! תקרא כאן - איילת שקד ובנט תומכים במי שעוברים על חוקי התורה מהשלושה שדינם ייהרג ובל יעבור, ואפילו מכניסים אותם לחמ"ד ולמוסדות החינוך שכולנו נלמד מהם... twitter.com שקד חילונית לא שומרת שבת ולא אוכלת כשר ובנט הוריד את הכיפה כשהיה בסיירת (החזיר כיפה קטנה כשהגיע לפוליטיקה) אלה הנציגים שלך ? יהדות התורה מעולם לא הייתה בשפל מדרגה כזה שעכשיו רפורמים הם המנהיגים שלה והדתיים עוד מטיפים לנו להמשיך להצביע להם גועל נפש!
כתוב תגובה ל- חשדנית
חוץ מ-טב》מלא אופציות בגוש ימין
  ע_הראל   19/01/20 07:01
כי מה רע בליכוד או ש"ס או אגודה? כל ימין הוא כשר צח ונקי לדעתי, העיקר להציל בס"ד את המדינה מהחלאות של הסמול. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אני אגיד לך מה רע, ע-הראל
  עמוס שנער   19/01/20 14:28
תומכי עצמה יהודית לא יצביעו לליכוד בחיים. הם לא יסתכנו בכך שהקולות שלהם ישמשו את נתניהו כדי להגיע לממשלת אחדות עם גנץ מעמדה נוחה יותר, חוץ מזה יש פער עצום באידאולוגיה בין הליכוד לעוצמה יהודית לא רק בפאן המדיני אלא גם בפאן הדתי ואפילו החברתי. גם קולות החרדים לא מובטחים לימין בסיבוב השלישי. יש להם מוסדות שהם צריכים לדאוג להם וכחול לבן תוותר להם על השאיפה לחלק שטחים לערבים. העיקר מבחינתם זה להרכיב ממשלה ללא נתניהו. אני מסכים שהליכוד עדיף מכל מפלגת שמאל אבל למה רק עצמה יהודית נדרשת לקחת אחריות כל הזמן? אם הם יוותרו על המירוץ ותומכיהם ינהרו למפלגות הימין האחרות אז הם יוכלו להגיד קדיש למפלגה שלהם כי פשע ההחרמה ישתלם וימשיכו להחרים אותם גם בהמשך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס האדיב
  שמחה חן   17/01/20 17:16
אני לא סותרת את דבריך. נשכיל כולנו בהמשך,הדינמיקה מטורפת.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
3
להתעורר מהחלום
  שמואל ד.   16/01/20 18:13
אתמול האיש איבד גם אותי, לא נתניהו ובטח שלא הרביעיה המכוערת מהציונות הדתית יקבלו את קולי.
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
4
הסברה של המחבר אינה מבוססת.
  לא בטוח   16/01/20 19:30
זו המשאלה של הסמולנים, ששנים רבות מבקשים להפטר מנתניהו. אך לא בטוח שזה יקרה. ישנו סיכוי שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה. לא כדאי לדהור דהירה מוקדמת.
כתוב תגובה ל- לא בטוח
עתיד נתניהו אינו עיקר המאמר.
  עמוס שנער   16/01/20 21:01
עתיד נתניהו אינו עיקר המאמר. חוץ מזה אני מאמין בניסים אז יש עוד סיכוי שהוא יהיה ראש ממשלה. סך הכל אני בעד. מה שבטוח הוא שנעשו המון טעויות חמורות. זה לא מספיק להיות ראש ממשלה. צריך גם מספיק כוח כדי למשול ולא להיות ראש ממשלה כבול בידיים וברגליים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
רק43יום=לרצות בןגביר שלא ינקום
  ע_הראל   18/01/20 20:30
לדעתי נקים פסל של בן גביר אולי עם מזבח ליד -ונקריב לו כל יום עכבר בבוקר, צפרדע בצהריים וצלופח בלילה; כך אולי יתרצה- ולא ישרוף לימין עשרות אלפי קולות כדרכו בקודש. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לשרוף לימין? לשרוף למרכז !!
  עמוס שנער   19/01/20 01:39
מי ששורף קולות לימין זה מי שמחרים את בן גביר כי רק המפלגה שלו זה ימין. שאר המפלגות הנקראות בטעות "ימין" הן מפלגות מרכז. ראה גם מה שכתבה קודם לכן המגיבה בשם: "חשדנית". אגב - גם אם כל הקולות של בן גביר בבחירות הקודמות היו מצביעים לליכוד, לימין לא היה 61.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
די התפלסף》ימין/מרכז דתיים=גוש1
  ע_הראל   19/01/20 09:02
הרי רק בנט ושות' החרימו, וכבר עניתי לחשדנית שכדי להציל את המדינה מחלאות הסמול, אפשר להצביע גם לליכוד או ש"ס או אגודה- הרי כולם יהודים כשרים, אז למה *אתה* מחרים אותם? ●☆● הרי אתה יודע שחלאות הסמול יבטלו את השבת במדינת ישראל, אז האם לא כואב לך? האם מתאים לך לחיות במדינה ללא שבת? האם יש סיכוי לצבא ללא שבת לנצח אפילו נגד ג'וקים? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ערכי היהדות נרמסים כבר עכשיו
  עמוס שנער   19/01/20 14:46
פריצות במרחב הציבורי בשבת צצות יותר ויותר כבר עכשיו בממשלה הימנית שלך, תסתובב בת"א בפסח ותראה חמץ גמור בחנויות שהוא אפילו לא חמץ מוסתר. קהילת הלהט"ב משגשגת ומקבלת המון במה תקשורתית ומעזה לקיים את מצעד הגאווה אפילו בירושלים (ובאותו רגע השמאל שוכח אפילו מהרגשות הדתיים של המוסלמיים היקרים להם בכאילו). אוי למי שמעז לומר מילה נגד הלהט"ב ואפילו אירועים בהפרדה עבור המגזר הדתי לא עוברים תמיד בבית המשפט למרות שהאירועים נועדו לדתיים בלבד. יובל המבולבל מעז לדבר על קריאת שמע וכולם צועקים לו: "הדתה"!!! תסתכל על "כוכב נולד" כל השירים כמעט הם בסגנון אמריקאי, נגמרה התקופה שבה שלחנו לאירווזיון שירים שורשיים כמו הללויה והורה. תוסיף לכל זה את כל מה שחשדנית כתבה. השמאל כבר שולט כאן !! נכון שגנץ הוא עוד יותר שמאל אבל קצת הגזמת בדרישתך שמפלגת ימין מובהקת תתמוך בשמאל מכל סוג שהוא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אך המדינה&צבא שומרים שבת&כשרות
  ע_הראל   20/01/20 07:46
כי אצלנו אין כפיה דתית; אנשים פרטיים יכולים לנסוע בשבת ולרקוד עם להט"בים ולאכול חמץ, אבל תחבורה ציבורית אין בשבת (אלא אם חו"ש אידיוטים שימושיים כמו בן גביר וליצניו ישתגעו שוב)! משרדי ממשלה וקופות חולים ורוב מכריע של הקניונים ומקומות העבודה ובתי המסחר בתוך הערים סגורים כמובן בשבת; הצבא והמשטרה שומרים כשרות ושבת *פיקס* ב"ה ולא מתאמנים בשבת (לכן רוב משרתי הקבע נמצאים בסופ"ש בבית, מלבד אפטר פעם בשבוע אפילו ביחידות קרביות כדי לחזק את המרקם המשפחתי וההוואי של השבת)! ישנם הסדרים מלאים לשבת וכשרות גם בבתי חולים וברוב מכריע של גנים ובתי ספר. ●☆● לכן השפויים במדינה לא חייבים לבחור "טב", כי יש תחליפים סבירים מלבדם =ליכוד/ש"ס/אגודה! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
כתבה כל-כך חכמה. כל הכבוד
  בן נאמן   16/01/20 21:46
כתוב תגובה ל- בן נאמן
תודה לך בן נאמן.
  עמוס שנער   17/01/20 00:39
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שנער=הידעת?מי תורמים לבןגביר
  ע_הראל   17/01/20 13:14
בפעם ה5 או ה6 אתם שוב נהנים לשרוף עשרות אלפי קולות לימין! אין זו פעם ראשונה שאירגוני סמול תורמים בדרכים עקלקלות דרך צד 3,4,5 לאירגוני ימין קיצוניים, כדי להסב כמה שיותר נזק לימין (ירי בתוך הנגמ"ש?). ●☆● שמעת על גיל רונן שהתאבד לצערינו לפני כשנה? כל השנים היה על הגובה כי קיבל שפע תרומות, כי ארגונים פוסט-פמיניסטים הרעיפו עליו כספים, כדי שיואיל להפיץ את הדעות החשוכות שלו נגד נשים (לאישה עדיף להישאר במטבח, והיא לא מסוגלת לתפקד בפוליטיקה מפני שהיא חלשה)! ●☆● עד שהמסכן (שהיה זחוח ומלא חשיבות עצמית) התפכח ונפל לו האסימון, שכל השנים הוא קיבל תרומות לא לטובת העניין שרצה לקדם (שלמות המשפחה וזכויות האבות במשפחה), אלא הוא עשה בהפוך על הפוך את מלאכת ההסברה של הפוסט-פמיניסטיות, שהצביעו עליו עד כמה הוא חשוך ומפגר (כביכול כמו כל שאר הגברים, וכן האבות במשפחה), כי הוא התעקש כל השנים כי לנשים יש "נחיתות גנטית מובנית" לדעתו, ואינן מסוגלות לשום מאמץ שכלי או גופני או ציבורי; ולהערכתי הפרטית "הגסה", האיש שם קץ לחייו ברגע שהבין שהוא נפל קורבן, כי פעל כל השנים דווקא לטובת מערך התעמולה של יריבותיו הפוסט פמיניסטיות! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לא בן גביר אחראי לבזבוז הקולות
  עמוס שנער   18/01/20 19:11
לא יודע מאיפה הנתונים שהצגת. קל להמציא דברים לא מבוססים. בכל מקרה, מי שאחראי לבזבוז הקולות של בן גביר הוא לא בן גביר אלא כל מי שמחרים אותו. נ.ק.ו.ד.ה.!!!!!! תשכח מזה שהקהל שלו יצביע לבנט או לנתניהו. אם בן גביר לא ירוץ, הקהל שלו ישב בבית.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
קח העתק תגובת[כוכי]מבחירות2020
  ע_הראל   20/01/20 08:23
{מה הבעיה? לא רצו את בן גביר כפי שלא רצו את סתיו שפיר! הרי שפיר תכננה את כל המעבר ממפלגת העבודה למרץ, אך במרץ לא רצו לקבל אותה למרות כל העשיה, והיא הבינה שהיא לא רוצה לפגוע בגוש ופרשה; אז מה הבעיה עם בן גביר, מה זה הבטיחו? לא רצו לקבל אותו לבית החדש אז מה זה עלבון? שיפרוש כמו גדול; פרץ לא צריך לפרוש ולא נורא אם גם יוגב בחוץ; מה זו הקבוצה הילדותית הזו? אני לא הייתי מצביעה היכן שבן גביר נמצא, הכיפות הסרוגות האלה תמיד הפילו את הימין - חנן בן פורת ב 1992, וקיבלנו את אוסלו עם אלפי הרוגים, משפחות ונערים ונערות ואלפי פצועים והרס גדול; אנשים שהולכים עם כיפה על הראש ומתפללים, יודעים שלא הכל נמצא בשליטתם, ועל זה אומרים יש אלוהים; ואם מדינת ישראל /ארץ ישראל חשובה לכם אל תלכו נגד החלטות של שמיים; בינתיים אתם מתנהגים כמו אוייבי ארץ ישראל.} ●☆● עד כאן תודה על הציטוט מכוכי, יישר כוחה של כוכי (למרות שיש טעות לגבי חנן פורת שלא היה בתמונה בכלל ב 1992, אלא רק לקראת בחירות 1999 שהיה אז ח"כ - והוא עשה צרות צרורות לממשלת נתניהו הראשונה, והיה בין כמה גורמים שהחישו את נפילתה ואת עלייתו של אהוד ברק); בכל אופן אני שוב אומר ברוך ה', יש אופציות טובות לבחירה - שהם השותפים הטבעיים ליכוד ש"ס ואגודה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
תדרוך מחמ"ל השמאל
  המתדרך   17/01/20 02:05
המטרה העיקרית שלנו היא לפצל ולפורר את הימין: לשכנע מצביעי ימין שהליכוד היא מפלגת שמאל ושצריך להצביע למפלגות כמו "נועם" (מפלגת הכת הטאואיסטית שכל רבניה שיתפו פעולה עם קלגסי אריק שרון בעת פינוי היהודים מגוש קטיף) ו"עוצמה" (בהנהגת סוכן שמאל ותיק, תואם אבישי רביב "שמפניה"). המנהיגים של מפלגות הפח האלה אפילו לא מנסים לעבור את אחוז החסימה ולהיות חלק מהממשלה הבאה. תפקידם הוא רק לשרוף מנדטים של הימין על מפלגות הפח שלהם, לגרום לקולות ימניים להיזרק לפח, להקטין את הליכוד ולסלול את הדרך שלנו לשלטון כדי להמשיך בהסכמי אוסלו ובהתנתקויות. מנהיגי מפלגות הפח שלנו מתפרנסים יפה מהג'וב הזה, אבל כמובן שאנחנו לא מממנים אותם בגלוי אלא רק דרך תורמים פרטיים. לכן, טרולים יקרים שלנו, תפקידכם הוא לשכנע כמה שיותר בוחרי ימין שנתניהו וסמוטריץ' הם אנשי שמאל, לדחוף את המצביעים שלהם להצביע למפלגות ה"ימין" של אריה, בן גביר, בן ארי ומרזל וכך להגדיל את כוחם של גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי.
כתוב תגובה ל- המתדרך
עושה רושם שבנט מקבל את התדרוך
  עמוס שנער   19/01/20 16:35
עושה רושם שדווקא בנט ונתניהו מקבלים את התדרוך שאתה מדבר עליו. אם בנט לא היה מחרים את בן גביר כל מה שכתבת היה מיותר, ואם נתניהו היה מאיים על בנט שיפטר אותו אם לא יצרף את בן גביר (ולא מסתפק באיום על פיטורים אם לא יצרף את סמוטריץ' ופרץ בלבד) אז כל מה שכתבת היה מיותר. די להטיל אחריות על צד אחד. תומכי עצמה יהודית לא יגיעו לקלפי בכלל אם מפלגתם לא תרוץ. אין להם עניין לתרום קולות למפלגות בעלי אג'נדה שונה שיחברו בסוף לכחול לבן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
צרור ברכות מאביחי שביב
  שמפניה   19/01/20 19:24
בן גביר חייל של השמאל כמו שהיה אבישי רביב ה"ימני" כביכול: מספר לנו כי הוא מתפלל שהבית היהודי יעבור את אחוז החסימה ועושה הכל כדי להפיל אותם. משחק אותה נציג המתיישבים ונאמן ארץ ישראל, אבל נלחם על הכיסא שלו כמו אחרון הבולשביקים. רק לחרחר מלחמות בציבור הדתי לאומי הוא יודע. מדבר ימין ופועל כדי להפיל את הימין בשיטות הפרובוקציה הידועות מפרשת רצח רבין. הוא מקבל עזרה מארגוני שמאל שעושים סקרים לטובתו, ומהתקשורת השמאלנית שמנפחת אותו. הוא מסוכן לימין יותר מעופר שלח ומזהבה גלאון ביחד, כי שני אלה אומרים בגלוי שהם פועלים לטובת השמאל ואילו בן גביר מתחזה לימני כדי להחליש את הימין. אחרי שהוא מבזבז כמה אלפי קולות של אידיוטים שימושיים שמצביעים לו והוא לא עובר את אחוז החסימה, הוא מתרץ את זה בתעמולה השקרית נגדו, ותובע את מי שמספר עליו את האמת, בידיעה כי מערכת המשפט שחיפתה על אבישי רביב (דורית בייניש) תחפה גם עליו.
כתוב תגובה ל- שמפניה
בןגביר?ממציא את פוליטיקת האונס
  ע_הראל   20/01/20 11:10
טרוריסט ואנס, אל הפוליטיקה נכנס, האנס ננס גם ליהדות נכנס? הכל מושתת אצלכם על אונס? ●☆● זה רעיון וזה רעיון; אם בנט לא מסתדר איתי, בואו נפטר אותו ואז יבוא על 4; אם הבת של הרב רפי לא רוצה אותי אז בטח השתכנזה, אבל מה- אם אשרוף להם את הבית אז יבואו על 4; ואם סמוטריץ' כבר נגעל מהבריונות וההתנפחות שלי, אז גם הוא כבר יבוא על 4 אחרי שיטפלו באחותו; אוי לא, איך לא חשבנו על זה קודם? ●☆● ואני נגד סירוס כימי, לכן אין לי מה להציע לו לפציינט הזה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נסכים לא להסכים
  עמוס שנער   20/01/20 18:33
נסכים לא להסכים, אין לי כוח להגיב לך בלי סוף, בייחוד אחרי שהמאמר ירד מהמסך הראשי והדיון הוא נטו ביני לבינך. רק שתגובתך האחרונה על האונס אינה מכובדת, אינה נכונה לגבי עצמה יהודית ואינה ראויה. שאר תגובותיך לגיטימיות גם אם אינני מסכים איתן כלל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
=תעמולת הבחירות שלי נגד בןגביר
  ע_הראל   20/01/20 23:57
האגגי, שהוא (מבחינת יחסי האנוש העכורים שלו עם כולם) בחזקת טרוריסט ביחסי אנוש, ואנס ביחסי אנוש, והוא בכלל לא יותר מחלאת אנוש. ●☆● הרי אינך מצפה ממני להשתיק תעמולת בחירות לגיטימית שלי. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
קרא עד הסוף כי זה די עמוק
  עמוס שנער   21/01/20 07:45
בוא נתחיל מזה שאתה לא עוסק כבר בתעמולת בחירות. המאמר הזה כבר ירד מהמסך המרכזי ואתה מנהל דו שיח רק איתי ואולי עם כמה בודדים שיגיעו לכאן במקרה. אני כבר הזהרתי לאורך השנים כולל במאמר הראשון הראשון שכתבתי באתר לפני כ14 שנה שהשמאל בסוף ינצח (בלי קשר לבן גביר, אז עוד לא הייתי מתומכיו) ולמה? מהסיבה הפשוטה שהימין שימש לאורך כל הדרך כממשלת מעבר ולא כממשלה שקובעת עובדות בשטח. כשהשמאל מנצח הוא מזדרז לשנות את המציאות: "אוסלו" , "יציאה מלבנון" ו"ההתנתקות" שמבחינתי שייכת לשמאל כי היא נעשתה אחרי ששרון הפך לשמאלני בתמיכת מפלגות השמאל. עם המציאות הזאת אנו ממשיכים להתמודד לאורך שנים. איננו מכתיבים מציאות חדשה בשטח כמו שהשמאל עושה באמצעות כיבוש מחדש של השטחים, בנייה מאסיבית של ערים ענקיות וצפופות בשטחים שתקשה על פינוי נוסף, גירוש ראשי אשף וראשי החמאס שיקשה על השמאל להחזירם לכאן ואפילו בשיפור תנאי מחייתם של הערבים שיפחית מרצונם להלחם איתנו שוב בייחוד לאחר שיראו את ההבדל בין החיים שלהם תחת אשף והחמאס מול החיים שלהם תחתנו. למעשה, הימין שימש תמיד כממשלת מעבר (מאז שנתניהו נבחר לראשונה ולא מאז התיקו הראשון לגנץ) עד להיבחרות השמאל שימשיך במשימתו מהנקודה שבה הוא הפסיק לאחר ניצחונו הקודם כאשר בכל הזדמנות הוא מוסר עוד טיפה חלקים מישראל עד שהוא ימסור את הכל. נראה לך באמת שהימין יכול לנצח לעד? נראה לך שהימין יהיה בשלטון 100, 200 שנה? אפילו 20 שנה לא מובטחים לימין גם אם לא היה בן גביר (המנדטים שהוא כביכול שרף לא היו מצילים את נתניהו בבחירות האחרונות כי חסרו לו יותר מ2.5 מנדטים). למעשה היינו במצב בלתי נסבל שבו ניצחון של הימין הוא ניצחון זמני עד למערכת הבחירות הבאה וניצחון של השמאל הוא תמיד ניצחון תמידי המקדם אותם שלב נוסף לכיוון המטרה וזה בלתי נסבל שבימין חיים על איום תמידי ואין סופי עם מעט אוויר לנשימה בכל ניצחון וניצחון בבחירות. השמאל מתקדם אט אט למטרתו והימין במקום ליצור עובדות בשטח משמש כממשלת מעבר עד לניצחון הבא של השמאל שיכתיב שוב את המציאות מחדש (יכתיב ממש כי כל כאב הראש שלנו היום הוא מאוסלו וההנתקות שבלעדיהם לא היו נופלים עלינו טילים ולא היה את מכת המנהרות, החטיפות והאיומים והצורך בכיפת ברזל שהפעלתה עולה מליונים). לבן גביר ומפלגתו יש פתרון לדורות ולימין שלך יש פתרונות רגעיים שעשויים להסתיים לאחר הבחירות הקרובות גם אם כל תומכי עצמה יהודית יצביעו מח"ל. איראן למעשה ניצחה. נתניהו התמקד בעיקר בה והפקיר את הפוליטיקה והאיומים כאן. בן גביר לא יכול לתת רשת ביטחון לכל טעויות הימין. אולי אולי אולי הוא ימנע את הצלת הימין לעוד כמה שנים אך הוא לא ימנע את מפלת הימין ומסירת הארץ לאויבים אלא הכי הרבה הוא לא יאפשר את עיכוב הגזרה שבוא תבוא במוקדם או במאוחר כי אין מצב שהשמאל לא יבחר לעולם. במועד א' - בן גביר הציל את הימין ממפלה וסייע לגוש ביצירת תיקו עם השמאל והוא עשה זאת אחרי וויתורים מרובים וחד צדדיים. במועד ב' ריצתו לבד לא הפילה את הימין כי הימין לא היה מנצח גם אם היו נוספים לו המנדטים של עוצמה יהודית ואתה יכול לבדוק זאת. לגבי מועד ג' מוקדם עוד לדעת. יתכן שבן גביר יהיה בעצמו עם היד על הדופק בקשר לסקרים והמצב בשטח. בפעם שעברה היה ברור שעוצמה לא מסכנת את הימין ואפילו ההיפך כי הסיכוי היחיד שהיה לימין לנצח היה בהצלחת עוצמה יהודית למרות שבסופו של דבר התברר שאפילו אם הם היו מצליחים ונכנסים לכנסת זה לא היה עוזר כי לימין היה חסר יותר מ2 וחצי המנדטים של בן גביר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מרזלים משתוללים》העם[נגעל]מגביר
  ע_הראל   22/01/20 22:45
שימעו בני גבירים ליצנים, הרי אלי ישי לא פסל אותכם ב 2015 אף חיבק את מרזל במקום ה3; ומה קיבל מכם? מרזל הטרוריסט הפוליטי לעולם לא יתאפק אפילי חודש וחצי עד הבחירות, שופך הטמבל כוס מיץ על עוזרת פרלמנטרית של החנין זועבית; ואני שעקבתי יום יום ראיתי בצער את אלי ישי שהיה 4 ועולה ל 5 מנדטים בסקרים עד אז- מתחיל לצלול למטה כי העם הבין שאין עסק עם פוליטיקאים אלא עם בריונים! שאז העם נגעל מהימין כולו בגלל קומץ הזבלים מרזלים וגבירים. ●☆● וכי אנו הציבור הימני שולחים מישהו לכנסת בתור עבריין צעצוע? ובתור בריון שכונתי כדי להתבזות בלשפוך מיץ על אנשים שיושבים באירוע פוליטי בגינה? האם הימין שלח את אורן חזן לכנסת כדי לקלל ח"כים מהרשימה הערבית או לאיים עליהם במסדרונות בכנסת? מה יועיל לבזבז את המושבים היקרים בכנסת על בריונים? ●☆● ואם אנו מגנים כבר את יזבק אפנדי כי שיבחה את הרוצחים הנתעבים קונטר ושות', מה זאת התמונה בסלון של בן גביר אם לא תמיכה ברצח חפים מפשע? ●☆● אממה בן גביר&שות' חייבים להמציא את גלגל התיעוב והמיאוס מחדש; הרי כל טירון בתקשורת הפוליטית יודע, וכן כתוב בכל ספרי המתחילים למדע המדינה, שאם תוקפים שותפים לאותו גוש פוליטי- אזי הציבור מעניש את שניהם התוקף וגם המותקף, מפני שהציבור מניח שגוש עם סיכסוכים בתוכו לא יצליח לגבש סביבו עוד שותפים במידה שתאפשר להקים ממשלה, ואף מטומטם לא רוצה שהקול שלו ילך לאיבוד. ●☆● אך שום טיעון ושום הפצרה מעולם לא הניאו את הגביר מלשכלל את פוליטיקת האונס הישנה שלו; טרוריזם ואונס אל הפוליטיקה נכנסו, והאנס ננס גם ליהדות נכנס? הכל מושתת אצלכם על אונס פוליטי? ●☆● אם בנט לא מסתדר איתי, בואו נפטר אותו ואז יבוא על 4; אם הבת של הרב רפי לא רוצה אותי אז בטח השתכנזה, אבל מה- אם אשרוף להם את הבית אז יבואו על 4; ואם סמוטריץ' כבר נגעל מהבריונות וההתנפחות שלי, אז גם הוא כבר יבוא על 4 אחרי שיטפלו באחותו; אגב אני נגד סירוס כימי, לכן אין לי מה להציע לו לפציינט הגביר הזה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il