s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צמד נולד: סתיו שפיר ואיתמר בן-גביר
מאת: ד"ר רון בריימן  |  19/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כבר מספר שבועות שהיה לנו קצת
  מיקי המאוכזב   19/01/20 09:25
שקט מהכיוון של בריימן. כעת הוחזר למקום 20 ברשימת הבלוגרים, וזה אומר שנמשיך לראות את כתבותיו ההזויות.
כתוב תגובה ל- מיקי המאוכזב
2
עוד אבחנה מדויקת ונוקבת
  תל-אביבי   19/01/20 10:55
מבית מדרשו של בריימן. אלה הם תאומים סיאמיים. במיוחד הפוחזת הריקנית מוציאה שם רע לשמאל. אולי היא בכלל שתולה ע"י הליכוד. כדאי שבשמאל יבדקו אם יש עוד חפרפרות במחנה האדום.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
3
לא מובן מדבריך, מדוע איתמר
  וינטר הניה   19/01/20 12:31
בן גביר ושפיר הם "צמד"?
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
4
צמד מוקיונים
  אילן ילין   19/01/20 13:37
תודה לד"ר בריימן על מאמרו המאלף. אכן הצמד הזה מיותר במחוזותינו ועדיף שייצאו לסיבוב הופעות בארץ עם מופעם המשעשע. אולי יצחיקו משם את האומה. מכל מקום, סתיו משלמת את המחיר על חטא היוהרה (עונש שאין מתחמקים ממנו על חטא שכזה) ובן-גביר על חטא הטמטום. על אלה נאמר: ברוך שפטרנו, ושיילכו עוד אחדים בעקבותיהם וייעלמו בתהום הנשייה של הפוליטיקה הישראלית.
כתוב תגובה ל- אילן ילין
5
הפעם אתה טועה ד"ר רון היקר
  דוד איש   19/01/20 14:35
דוד איש שלום בכל הדמויות שאתה מעלה כאן, איתמר בן גביר הוא הנעלה ביותר, מנהיג משכמו ומעלה שהוכיח כישרון, מסירות עצומה, יושרה וחכמה וכישרון פוליטי לא מבוטל. החרם שעדיין מוטל עליו שהתבטא על ידי הפסילה שלו על ידי בנט, רק מעיד עד כמה הימין הדתי בישראל באופן תת הכרתי תלוי בלגיטימציה שהוא נזקק לה דווקא ממי? מהשמאל האובדני בוגדני. איך בכלל אתה יכול להשוות את איתמר בן גביר היקר, איש שאינו מזגזג כמו האחרים, נאמן לדרכו, לעקרונותיו, לעמו ולמדינתו לעומת סתר שפיר האופורטוניסטית המזגזגת והמתייהרת. לצערי במאמר זה אתה מקבל ממני ציון נכשל. האם גם אתה הולך שבי אחרי הדמוניזציה והדה לגיטימציה שעשו ועדיין עושים לבן גביר ועוצמה יהודית?!
כתוב תגובה ל- דוד איש
6
ההבדל הקריטי בין ה"צמד".
  עמוס שנער   19/01/20 15:09
ההבדל בין שפיר לבן גביר הוא שמחנה השמאל יכול להסתדר בלעדיה. תומכי שפיר ימשיכו להצביע לעבודה, למרץ או לכחול לבן. לעומת זאת, החרמת בן גביר תמחק לפחות 2 מנדטים כי לתומכיו אין מפלגה אחרת שהם יירצו לתמוך בה. בן גביר מביא משהו חדש לימין וסתיו שפיר היא סתם עוד ח"כ צעקנית מן המניין. ולגבי תמונתו של גולדשטיין. בן גביר טען מליון פעם שהוא נגד רצח של ערבים. תמונות של רוצחי ערבים אחרים אינם נמצאים בסלון ביתו. ברוך גולדשטיין היה רופא שהציל את חייהם של יהודים וערבים כאחד. אחרי שהוא ראה כל כך הרבה פיגועים וראה שהממשלה לא עושה שום דבר כדי לשמור על בטחון תושבי האזור הוא איבד את שפיותו ועשה את מה שעשה וייתכן שאם הוא לא היה נהרג הוא היה מגיע לאשפוז פסיכיאטרי ולא למאסר. בן גביר הכיר את ברוך גולדשטיין עוד בימיו הטובים והזדהה עם האדם ולא עם הרצח שהכתים את סיום חייו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תגובה הולמת ומעולה
  סתם אני   20/01/20 06:54
נשגב מבינתי מה קרה לכושר הבחנתו של הד"ר
כתוב תגובה ל- סתם אני
שנער "זורם" עם בן גביר
  שלמה המגיב   20/01/20 23:12
נו באמת , מה זה ההזדהות המטופשת הזו של שנער , עם הנימוק האווילי והשקרי של בן גביר , לעובדה שתלה בסאלון ביתו , תמונה של אדם שטבח ב 29 מתפללים מוסלמים חפים מפשע !. נו , מדובר ברופא "שהציל חיי אנשים" , מנמק בן גביר ושנער מקבל את הקישקוש השקרי הזה. היכן תמצא בבית יהודי כולשהו במדינה , תמונה בסאלון של רופא "שהציל אנשים" ? , הרי כל רופא "מציל אנשים" , הלא כן ?, האם כל אדם , אפילו שרופא "הציל" אותו אישית , יתלה תמונה שלו בסאלון ? . איזה טימטום שכל וגניבת דעת זו? , ממש זילזול בקוראים . הרי ברור שבן גביר , ראה ברופא הפסיכופת הזה , דמות להערצה , הלא כן ?. ואם לדעתו של שנער , עשה הרופא את מה שעשה , כי כנראה איבד שפיות , אז מדוע זה כל כך "חשוב" להעריץ אדם כזה , ע"י תלית תמונתו בבית כולשהו ?. שנער , התומך בבן גביר ובמפלגת עוצמה יהודית , הופך לאט לאט , איזה דובר של הכהניסטים הללו , ומגן באופן פאבלובי , על כל עמדה שלהם , גם אם היא שקרית , חוצפנית , ומניפולטיבית וגם אם היא לא מוסרית בעליל וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
לבן גביר יש לפחות אידאולוגיה.
  תל-אביבי   19/01/20 16:06
לשפיר יש רק אופורטוניזם, מהסוג המגעיל שהיה לציפי לבני.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
"תובנות "מבריקות" של תל אביבי
  שלמה המגיב   21/01/20 09:24
נו , עוד מגיב מטמטם שכל וגונב דעת שמציג כאן תובנה "מבריקה" כדי לשכנע את הקוראים שבן גביר אדם חיובי. וואלה , העיקר שיש לבן גביר "אידיאולוגיה" , "מתלהב" התל אביבי , ומתייחס לקוראים כאל חבורת טיפשים. נו , הרי גם "לחובבי ציון" ידועים כמו היטלר , סטאלין וחאג' אמין אל חוסייני , היתה "אידיאולוגיה" , הלא כן ? . אתם הבנתם את התל אביבי ? , עצם העובדה שיש למישהו "אידיאולוגיה" , זה כשלעצמו , ראיה באיכותו של אותו איש !!. תראו איך מנסים "מתלהבי" הכניסטים כאן באתר , לשכנע את הקוראים במאפיינים "החיוביים" של אנשי עוצמה יהודית ! , לא להאמין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כדאי שלפעמים תסתכל במראה!
  תל-אביבי   21/01/20 10:57
שם תראה איך נראה "מגיב מטמטם שכל וגונב דעת". עד היום אף כותב באתר זה לא תאם את הסטנדרטים המחמירים שלך, סטנדרטים טיפוסיים לשמאלן נמוך מצח, מתנשא ומתלהם. אתה מזכיר מאד את אורן חזן.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
"שמאלן" , תל אביבי ?
  שלמה המגיב   21/01/20 16:32
מי שלא "זורם" עם הקישקושים המטופשים והמסיתים שלך , הוא "שמאלן" ?. ומה זה "נמוך מצח" , תל אביבי ? , האם גם את הצורה החיצונית של אנשים שאינך מכיר בכלל , אתה מתייג כך ?. נו , אתה מכנה את התנהלותן של שפיר ולבני - "מגעיל" , ואותי "נמוך מצח" ועוד מלין על "התלהמות" ?. " הסטנדרטים" שלי הינם מאד פשוטים , אדוני התל אביבי והם : לא לשקר , לא להיות בור , להבין את מה שאתה כותב ומשמעותו , לא "להתלהב" מגזענים ולא להסית ללא הצדקה כנגד אנשים , או\ו מוסדות המדינה. נ.ב. אולי בכל זאת תנסה לעשות מאמץ ולנמק ולפרט במה אני טועה , במקום לטמטם את השכל במילים " שמאלן..מתלהם..סטנדרטים.." ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקושים מטופשים ומסיתים?
  תל-אביבי   22/01/20 07:54
אדון שלמה, האם מצאת פעם כותב באתר זה שלא מתחת עליו ביקורת קטלנית? האם אתה חכם יותר מכולם? האם אתה שלמה, החכם מכל אדם? אנא ענה, לאחר שתסיר את המסיכה מעל פניך ותגלה לנו מי אתה ומה יש לעשות כדי לקבל ממך הזדהות ולא קטילה.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
אומר לך "מה יש לעשות",תל אביבי
  שלמה המגיב   22/01/20 10:00
אז אומר לך " מה יש לעשות כדי לא לקבל קטילה" : 1)לא לשקר ולא לעוות עובדות 2)להתמצא בנושא שאתה מתייחס אליו ולא לחשוף בורות 3) לא להיות אובססיבי ומוטה לדעה אחת בלבד ולא להיות "מורעל" נגד\בעד אנשים או דעות אחרות . 4)להיות מסוגל לנתח עובדות וסיטואציות באופן אובייקטיבי. 5) לא להיות גזעני ולא לגלות אמפטיה לגזענות של אחר. 6)" לחשוב" ולבדוק נתונים ( שיעורי בית ) לפני שמציגים תובנה בתגובות ובמאמרים. 7) לא לקלל אנשים שאינך מסכים עם דעתם. 8) לא להזדהות עם הנרטיב של האויב. 9) לא להעיז להשוות מישהו לנאצי , או לשואה , כי זה זילות ( מהמילה "זול" ) השואה שעשו לעמנו , ואפילו חובב ציון אחמד טיבי הודה פעם בראיון , שזה הפשע הגדול ביותר שעשה מישהו בתולדות האנושות !. 10) לא לעשות מניפולציות והטעייה מכוונת של הקוראים. 11) לכבד את המדינה ומוסדותיה , גם אם יש ביקורת בעניין זה או אחר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כבר היצעתי לך להסתכל במראה.
  תל-אביבי   22/01/20 11:42
האם אתה פועל לפי הנקודות שרשמת? זה לא בתגובותיך המתנשאות.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
אכן "הסתכלתי במראה"
  שלמה המגיב   22/01/20 15:42
ואני פועל בדיוק לפי הפרמטרים שהצגתי עבורך , תל אביבי . אולי זה נראה לך מתנשא , אך לא זכור לי שהזכרתי פרמטר זה ( צניעות או התנשאות ) , כאבן בוחן לחיוב או לשלילה , בהתנהלות הרצויה לטעמי באתר זה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
שיקימו את מפלגת המוחרמים
  עמוס שנער   20/01/20 06:41
שיקימו את מפלגת המוחרמים ויעשו רוטציה על המקום הראשון: שנתיים שפיר (היא קודם כי בן גביר תמיד מתפשר) ושנתיים בן גביר. סתם סתם סתם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
9
דבר אמת!
  שמואל ד.   20/01/20 08:52
ד"ר בריימן, אתה הרי לא תמים, גם אתה מבין שבן גביר אינו קיצוני, הוא ה"נגטיב" של סמוטריץ'. עכשיו, התגייסת, אפילו אתה, למרכז את הגמד עם האגו המטורף, ומנגד להפוך את עוצמה לאיזה קבוצה הזויה. גם אתה, יודע, שבנט כבר הפיל את הימין פעמיים, פעם אחת אפילו לא עבר את אחוז החסימה, ופעם שנייה דחק את בן גביר למקום לא ריאלי, ה"מאחד הגדול". הוא בנט, בספטמבר בכלל לא עבר ובאפריל עבר בקושי. אידיוט מי שמצביע לאיש היהיר והמתנשא הזה פעם שלישית. אמנם סיירת והייטק, אבל בפוליטיקה הוא כשלון חרוץ, לקח 12 מנדטים וגרס אותם דק. אני לא יודע מה אתך, אבל אני לפחות, כבר לא אתן לו יותר צ'אנס, אני עובר להצביע לעוצמה!
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
10
עקיצה יפה לשפיר.
  עמי, ת"א   20/01/20 09:39
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
11
ד"ר בריימן מאכזב מאד לאחרונה.
  יהודה ק.   20/01/20 11:05
כה מכעיס שהכותב מצמיד את בן-גביר - יהודי טוב ואוהב ישראל לזו הפרחחית, הצעקנית, השמאלנית קיצונית ורחוקה מאהבת ישראל. מה ראה בריימן לערוך השוואה בין 2 אלה? איזה צמד ישכאן? וכן, מוצע לבריימן לעיין בגוגל ולהאזין לדברי הטעם וההגיון של הרב כהנא זכרו ברוך, ולהפסיק לכתוב בלעג בכל פעם "כהניסט". כהנא אינו איש נלעג. ולוואי והיו היום בכנסת ישראל הרבה "כהנים" כאלה. יהודי אמיץ, מלא חכמה ודעת, אוהב את עמו וארצו, חסר מורא. בבקשה ד"ר בריימן הפסק ללעוג לכהנא ואל תטמא את המאמינים בו ותדביק להם רדודים וחלולים כמו זו הג'ינג'ית.
כתוב תגובה ל- יהודה ק.
"יהודי טוב " בנוסח במגיב יהודה
  שלמה המגיב   21/01/20 09:35
לטעמו של יהודה המגיב , אזי איתמר בן גביר , שלא שירת אפילו יום אחד בצה"ל , הינו "..יהודי טוב..אמיץ..אוהב את עמו וארצו.." (!) , ואילו סתו שפיר ששירתה בצה"ל ואפילו היתה בקורס טיס בצה"ל (!) , היא "הפרחחית" !.וואלה , כולנו צריכים לקחת דוגמא לפטריוטיות בנוסח בן גביר ! . מה נאמר ? אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
12
אם כבר הוזכר ד"ר גולדשטיין, אז
  בן נאמן   20/01/20 12:37
אם כבר הוזכר ד"ר גולדשטיין, אז ראוי לפרסם שלפני כמה חודשים, נפטר סוכן השב"כ שהסית את גולדשטיין לביצוע הרצח. ז"ל.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
"השב"כ " אשם בנוסח בן נאמן !
  שלמה המגיב   21/01/20 09:13
גרדת הטימטום שכל וההסתה של מגיבים אווילים כאן באתר , עולה מדרגה. נו, המגיב בן נאמן , חובב הכהניסטים של עוצמה יהודית ובן גביר , מנסה "להלבין..להצדיק.. להבין.." את הרצח המתועב שביצע "הדוקטור" הנערץ שלהם , ומאשים (!) את השב"כ במעשה , באשר הם ( השב"כ ) , "הסיתו" את גולדשטיין , והם מן הסתם אשמים ברצח ואילו הדוקטור הוא "צדיק" שמציל אנשים , וראוי שתמונתו תהיה תלויה בסאלון של יהודים פטריוטים ( כמו בן גביר , שלא שירת אפילו יום אחד בצה"ל !) .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לראשונה אני קורא זאת.
  יש סימוכין?לינק?   5/02/20 15:53
כתוב תגובה ל- יש סימוכין?לינק?
13
כל כך נכון!
  יהודי מפוכח   22/01/20 22:29
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il