s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מופע הקסמים של כחול לבן
מאת: קובי אפללו  |  21/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כתבה ראויה ומצוינת
  שמחה חן   21/01/20 11:49
יישר כוח.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
שמחה, כתבתי לך במקום אחר אך
  שושנה ד.(האמיתית)   21/01/20 13:13
כנראה לא ראית, ואני חוזרת: אותו מתוערב מתחזה, התחזה בשמך בכתבה של איציק וולף "מליאת הכנסת תתכנס ביום ג' הבא". ראי תגובה מס' 5.
כתוב תגובה ל- שושנה ד.(האמיתית)
שושנה היקרה
  שמחה חן   21/01/20 14:25
מצאתי את ההזוי,וכתבתי לו. אם ישנו דבר שאין לנו שליטה עליו,זה אדם נמוך וחסר בינה,לא משנה מה נעשה!לכן הדבר הטוב ביותר זה לעבור להומור. תודה שושנה והיום טוב.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
2
לחקור את השנאה לביבי
  עמוס שנער   21/01/20 14:42
רק החקירות נגד ראש הממשלה עולות יותר מהכסף שהוא כביכול הרוויח בגלל "השחיתות שלו", הלוואי שהיו משתמשים בכספי החקירות כדי למנוע את האלימות במגזר הערבי או כדי לטפל בעניינים בעייתיים אחרים. אך ביבי הוא כנראה הפושע מספר אחד במדינה. הוא יותר מגנב, יותר מאנס, יותר מרוצח המונים ואפילו יותר גרוע ממוכר סודות מדינה לאויבים. רק בגלל השנאה לביבי מתנהלים כבר שלושה סבבי בחירות (וייתכן שהרביעית גם בדרך), והנה .... עוד כסף רב מבוזבז בזמן שעלות השמפניות והסיגרים של ביבי מתגמדת מול עלויות השנאה לנתניהו. מפלגת העבודה גשר (לפני צירופם למרץ) מדברים גבוהה גבוהה על דאגתם לבעיות החברתיות. אך הייתה להם הזדמנות פז לקדם את המצב. הם הרי יכלו לקבל מה שהם רוצים תמורת הצטרפותם לממשלה אך כנראה שהכנסת נתניהו לכלא וסיום דרכו חשובים להם יותר מהזקנה במסדרון, ויותר מקצבאות הנכים ויותר מהעניים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס, לא מהבלוגים היותר טובים
  רונן פישמן   22/01/20 14:43
שלך. הרי אתה עצמך מבקר מדי פעם את האיש, ופתאום פליפ פלופ לאחור?
כתוב תגובה ל- רונן פישמן
לרונן. גישתי מוכיחה את אמינותי
  עמוס שנער   23/01/20 20:34
אני אבקר כל מי שצריך לדעתי לבקר אך בד בבד כשהוא מותקף סתם אני אגן עליו. אני לא מאלו שבוחרים לעצמם אליל ותומכים בו בכל מכיר ואני לא מאלו שייצאו בביקורת על מישהו רק בגלל שהוא לא מהמכנה הפוליטי שלהם. כל מחמאה וכל ביקורת אתן על פי הבנתי ללא שיקולים זרים. אני מגן על ביבי כשהוא מותקף סתם אך בד בבד אני מצביע לעצמה יהודית אז וודאי שיש לי גם ביקורת עליו. אין כרגע מועמד טוב מביבי לראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
3
מופע הקסמים של כחול לבן
  חנוכיה   21/01/20 15:00
רמטכל שמנוהל בידי 2 רמטכלים, שמנוהלים על ידי טוראי. כתבה מצויינת ונכונה.
כתוב תגובה ל- חנוכיה
4
אפללו, כיוון שהשירות הצבאי שלך
  יקי רוזן   21/01/20 17:18
הסתכם במיון ופלים בשק"ם תל השומר, קשה לי להבין כיצד אתה מעלה טענות כל כך "מקצועיות" של שירותו הצבאי של בני גנץ. לקקן של ביבי, תישמר לא להידבק בחיידקים הצואתיים שלו.
כתוב תגובה ל- יקי רוזן
ומה עם דוח של מבקר המדינה
  שמחה חן   21/01/20 17:42
על שירותו כרמטכל ,של בני גנץ.אתה מתעלם מעובדות מוצקות.גנץ כישלון בכל נגעה ידו. לרענון ידיעתך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
שמחה, שמא תגלי את אוזננו
  הניה וילטר   21/01/20 18:15
איפה בילית את השירות הצבאי שלך? האם כטייסת, לוחמת שריון או מגישת קפה וקרואסון לסמח"ט בלשכתו. כונייפה חסרת דעת!
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
אני לא מתיחסת
  שמחה חן   21/01/20 19:36
למי שמתחת לרמה שלי ,גב הניה. את לא מסוגלת לתגובה עניינית.מראה על חוסר אינטלגנציה
כתוב תגובה ל- שמחה חן
ביבי הרע במנהיגי ישראל
  יעקב רון   1/02/20 14:40
מאז 1948.
כתוב תגובה ל- יעקב רון
יש לדבוק באמת
  שמואל ד.   21/01/20 18:42
ועוד לא פרסמו מילה אחת על מה נמצא לאיש בפלאפון, לאשתו לא איכפת, אבל לנו כן!
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
5
בלגנץ "נקי הכפיים" הרמאי
  שמישלי   22/01/20 10:36
מדו"ח מיוחד של מבקר המדינה בעניין מערך הרכש במשטרת ישראל, עלה כי ב-2016 פנתה המימד החמישי אל המשטרה והציעה לה לרכוש מערכת טכנולוגית מתקדמת שהיא מפתחת. ------------------------------------------------------ לאחר בדיקות שונות היה צורך לבצע פיילוט על מנת לבדוק את יכולות המערכת, דבר שהצריך אישור ועדת פטור במשרד האוצר לפי תקנה 11 לתקנות חובת מכרזים. לוועדת המכרזים שדנה בעניין הפטור הוצגו נתונים ביחס לחברה, יכולותיה ולקוחותיה אשר בעקבותם אישרה הוועדה את הפטור ממכרז. ------------------------------------------------------ לוועדת המכרזים הוצגה חוות דעת של מנהל הטכנולוגיות של משטרת ישראל. חוות הדעת כללה לכאורה פרטים כוזבים ביחס לחברת המימד החמישי, ניסיונה ולקוחותיה. על-פי חוות הדעת שהוגשה לוועדת המכרזים ב-2016, החברה הייתה קיימת ארבע שנים, אף שהיא התאגדה רק בשנת 2014. ------------------------------------------------------ בנוסף נאמר, כי לחברה חמישה לקוחות שהם גופים ביטחוניים וכי קיים אצלה זה שנה וחצי מוצר מדף - מבדיקת המבקר עולה לכאורה כי מדובר בפרטים שאף הם כוזבים, ולכאורה לחברה לא היה מוצר מדף ולא היה לה שום לקוח שהינו ארגון ביטחוני.
כתוב תגובה ל- שמישלי
6
יישר כוח, מר אפללו
  עמעד   22/01/20 12:27
יישר כוח לך , מר אפללנ. כתבותיך כל כך נכונות, תוך ראיית המציאות הריאלית. נוסף לכל, נא לא לשכוח, גנץ הטפלון, כיו"ר חברה לפני פשיטת רגל, הוציא במרמה, בכזב, ובמצג שווא 4 מיליון ש"ח ממשטרת ישראל (כספי משלם המסים) והיה לו תיאבון לעוד 40 מיליון ש"ח. לכן לרשימת תכונותיו ה"נאצלות" ניתן להוסיף גם מרמה וצביעות (הוא בונה קמפיין על "כתב אישום" נגד גתניהו - תבוא בידיים נקיות, מר גנץ! אתה טובל ושרץ בידך) המנדלבליט לא יחקור את פרשת "המימד החמישי" מנדלבליט כבר השלים את "משימתו". עכשיו הוא רק ממתין למינויו לביה"מש העליון. אכיפה סלקטיבית פר אקסלנס.
גנץ גם האחראי הראשי לבחירות מועד ג'. אם אכן "ישראל במקום הראשון" יכולה הייתה מזמן להיות ממשלה בישראל. הנשיא הטיל פעמיים את הטלת הממשלה פעם ראשונה על נתניהו ופעם שנייה על גנץ. היה גם מתווה הנשיא, וגם נתניהו הלך דרך ארוכה לקראת גנץ. שתי הפעמים טורפדו ע"י גנץ, אך גנץ, בצביעותו, עוד מאשים את נתניהו!!!.
עכשיו הוא חוזר לסיסמא הזאת כאשר היא ריקה מתוכן, ומוסיף עוד סיסמא נבובה וריקה מתוכן: "צריך להתקדם" - למה להתקדם?, לאן להתקדם? למה תקדם אותנו, אה? גנץ?
ואחרי הבחירות יצוצו המתחבאים, לפיד ועפר שלח וכולם ירוצו יחדיו ללקק לאחמד טיבי
כתוב תגובה ל- עמעד
7
כתבה מעולה, כל מילה בסלע
  ערן , רעננה   23/01/20 23:37
לשתף כמה שיותר, סוף סוף מישהו מעלה את הדברים שהתשקורת מסתירה
כתוב תגובה ל- ערן , רעננה
8
מדינת ישראל חשובה מכל דבר אחר
  אקטואלי   25/01/20 09:50
ממליץ לראש הממשלה להודיע כעת שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו, וזאת רק אחרי עסקת המאה והשלמתה. בעת הזו צריך מנהיג שיכול לדבר לליבו של טראמפ ועם מנהיגיי העולם. כעת מדינת ישראל צריכה מנהיג שיוביל אותה לאתגרים שעומדים לפתחנו. כל בעית "החסינות" "רק לא ביבי" מתגמדים כעת, טובת מדינת ישראל צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל אזרחי מדינת ישראל היהודים. כעת על הפרק מפגש של טראמפ עם נתניהו וגנץ, ברור שגנץ יראה בארה"ב "כנושא כלים בלבד" שם יראו כולם את ההבדל המשמעותי בין שניהם. גנץ נמצא בהתלבטות קשה האם בכלל לנסוע לארה"ב הוא נמצא כעת בין הפטיש לסדן על כל החלטה שלו הוא "יקבל בראש" ייתכן שכעת יש רגע היסטורי ויש מפלגות שעושות ממנו "פוליטיקה קטנה" ההיסטוריה לא תסלח לאלה שלא ניצלו רגע קריטי זה. תפסיקו עם מלחמות האגו, מדינת ישראל חשובה יותר מכל דבר אחר. .לא בטוח שיהיה לנו נשיא ארה"ב שדומה לטראמפ בעשורים הבאים, כולנו זוכרים את חוסיין אובמה שהביא לעולם הרס, מאות אלפי הרוגים, ומיליוני פליטים בכל העולם, וזה נשיא שקיבל פרס נובל לשלום על "מעשיים עתידיים". כאמור המעשים היו הרג וחורבן. בושה וחרפה למי שהחליט על הפרס, כזכור הפרס הוענק לו עבור נאום באונ' בקהיר, פשוט מטורף. בנוסף זו גם תהיה "קדנציית הנקמה" בה הוא יצטרך לטפל בכל חוליי מערכת אכיפת החוק לסוגיה, בכל הדברים שהוזנחו ובכל הריקבונות שנוצרו עקב כך. למשל בחירת השופטים, הכנסת עוד שופטים לביהמ"ש העליון, פיצול תפקיד היועץ המשפטי ועוד. לאחר מכן שיעשה לביתו וגם ינוח.. אני מקווה שאת המהפכה השיפוטית יחסלו בקדנציה הקרובה. מקווה שיוצר המהפכה השיפוטית עוד יספיק לראות את ריסוק המורשת שהוא יצר. המהפכה השיפוטית עשתה לכאורה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולאזרחיה. לאור הדברים הנ"ל אשמח שראש הממשלה ייבחר שוב במועד ג', ימשיך להיות ראש הממשלה, זאת בהתאם לחוק הקיים, ויילחם במקביל על חפותו בביהמ"ש. לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד. בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". הרבה עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל בנוסף בכירים בפרקליטות ובמשטרה יצטרכו להתפטר אחרי שהוציאו מאות מיליונים על החקירות הסתמיות. אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. מאיפה אנשים מביאים את השנאה לגבי נתניהו, הפכו אותו לשטן ובוגד, הם מעדיפים את טיבי על פניו, פסיכיאטר דחוף! מרחם עליהם שהם מוציאים כזו אנרגיה שלילית. מומלץ לבדוק את מקורות השנאה העצמית הזו שלכם, וממה היא נובעת. הצביעות אצלם חוגגת. רק שאלה: מה עם הממד החמישי, מה עם מניות שמן של אשכנזי, מה עם סודות המדינה שהודלפו לכאורה על ידי אשכנזי, מה לגבי פרשת הרפז, מה לגבי הקלטות מנדלבליט, מה לגבי רות דוד, מה לגבי 10 מיליון מקרן ווקסנר, מה לגבי תיבת הפנדורה של פרקליט המדינה לשעבר, להמשיך?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il