|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נשיא חלש
מאת: חיים משגב  |  25/01/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן כך ד"ר חיים משגב, כל שכתבת
  אמת ויציב!   25/01/20 10:24
ואם באמת היו עושים תחקיר רציני על האיש הבזוי הזה היו מגלים דברים חמורים ביותר, האיש הזה מתוחזק על ידי התקשורת השמאלנית רק בשל עוינותו לראש הממשלה, שרובי ריבלין הוא ז'וק קטן בכל מובן על יד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כל מה שעשה בכנסת זה רק לדאוג שיהיה נשיא, רודף כבוד, בלי שום עשיה חיובית שתיזכר לדורות, הלוואי שיתחילו לחטט בעברו של האיש הדוחה הזה ריבלין. כמה עוד נשאר לדרעק הזה להיות במשכן?
כתוב תגובה ל- אמת ויציב!
2
נוטר טינה מדופלם.
  א.ל. רמת-גן   25/01/20 10:32
המשפט המהדהד שפלט ריבלין "נתחיל בלעדיו..." בפורום השואה שכוון לנתניהו,הוא עוד הוכחה למטען הטינה והשינאה של ריבלין מאז נכנס לבית הנשיא, כלפי נתניהו.כזכור בהתמודדות על משרת נשיא המדינה,עמדה מולו דליה איציק.לא עולה על הדעת שאפילו היא שמשתייכת למחנה השמאל, אילו נבחרה,הייתה מביאה למשכן הנשיא כזו עויינות לנתניהו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
3
כל הכבוד
  כל הכבוד   25/01/20 10:43
כל הכבוד
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
איזה כבוד? האם יש משהו שביבי
  י. חורניק   26/01/20 21:20
עשה שאפשר להצמיד לו את המילה כבוד. אני מקווה שריבלין ינהג כאיש חזק, וישיב לביבי כגמולו.
כתוב תגובה ל- י. חורניק
4
וואוו...מילים קשות, אבל
  דן 2   25/01/20 11:04
וואוו...מילים קשות, אבל מדויקות להפליא. המשפט האחרון בכתבה היה אכזרי בסגנון אך נכון בתוכן. האיש הקטן באמת חושב שהוא מנהיג לאומי. אם היה קצת חכם היה מבין כל התמיכה התקשורתית בו נובעת מהסכסוך שלו עם רוה"מ (אגב, סכסוך שהוא במידה רבה לא אשם בו).
כתוב תגובה ל- דן 2
5
משגב כתבלב חסר בושה
  יהודה 24   25/01/20 11:37
אין גבול ללקקנות של משגב הבזוי. כל שבוע הווא מוצא סיבה חדשה ללקק למושחת מבלפור כמו שוטה שאיבד קשר עם המציאות. אבל לצערו המציאות לא משתנה כתוצאה מהליקקוקים שלו. אףצאחד לא מחזר אחרי ביבי חוץ מרודנים באפריקה שרוצים לקנות נשק שבאמצעותו יבטיחו את שלטונם המושחת. ובעוד שאף מדינה נורמלית לא מסכימה להיענות להם - לביבי שלנו מעולם לא היתה בעיה לעשות כן. הואנהרי משמר את שלטונו שלו באותן שיטות בדיוק. אז מילא ההזיות של משגב - כנראה הגיל עושה את שלו. אבל ההשתלחויות המגעילות שלו בריבלין רק בגלל שהוא מסרב להצטרף ללהקת הלקקנים של ביבי - זה כבר באמת מראה על בעיה קשה הרבה יותר מסתם סניליות. אבל לא נורא - עוד מעט ביבי יעוף לכלא, מדינת ישראל תשתקם לאט לאט מההרס שהביא עליה ולקקנים בזויים כמו משגב יחזרו לחורים מהם באו ולא נצטרך להמשיך לשמוע אותם ואת הזבל שיוצא להם מהפה
כתוב תגובה ל- יהודה 24
אין כאן מקום לאנשים כמוך
  רמי רצון   7/02/20 06:35
נראה שאתה מתפרנס מכתיבת תגובות שליליות
כתוב תגובה ל- רמי רצון
6
האמת היא
  באום   25/01/20 13:25
שצדקו האברמוביצ׳ים הדרוקרים והברקים כאשר הם ניבאו לנו צונאמי מדיני,הם רק טעו בכיוון שלו.אבל אין להתלונן על הנשיא,יש להתלונן על המוסד הזה שמאיישים אותו אנשים שנבחרו פוליטית ומתפקדים פוליטית ואחרי כמה נשיאים שרק הפריעו,אפשר כבר להגיע למסקנה שצריך פשוט להשכיר את בית הנשיא עבור איזה מוזיאון או תיאטרון קהילתי ולסיים את הפרק העגום הזה שנקרא נשיאות.צריך לחשוב על משהו אחר אם בכלל.
כתוב תגובה ל- באום
ממש
  שמ   25/01/20 19:57
לא "...אם בכלל...".אנחנו ניפגשים בקלפיות ב 2/3/2020 בבחירות הרביעיות מאז בחירות 2015 ובאמצע ספטמבר 2020 ניפגש שוב בבחירות החמישיות מאז בחירות 2015.וככה עד סוף כל הדיו המדפסות שמדפיסות את פתקי ההצבעה.השינויים המחוייבים לאור ההתרחשויות במדינה הם שינוי המשטר מפרלמנטרי גועליציוני (תלותי באתננים וכופתאות למפלגות המיעוט)למשטר נשיאותי ואת " חוק הבחירות הארציות היחסיות הרובניות " בחסות 3.25% חסימה ל " חוק בחירות איזוריות אישיות ישירות " בחסות 10% חסימה.כך ייווצר מצב בו תהיינה 2- 3 מפלגות ואיש אחד בלבד - יהא זה ביבי יהא זה בני - יזכה בשלטון מלא ללא חבורה של קיביצרים מימין ומשמאל שמונעים משילות מלאה מזה עשרות שנים.כל כך ברור מזה למעלה לשנה מה החלוקה והמחלוקת בין שני חלקי העם אז מה שנותר זה לאלץ את כל בעלי זכות הבחירה להסתפח לאחת מ 2- 3 המלפגות שתיווצרנה בשל חוק בחירות אישיות ואחוז חסימה גבוה ופסקני.
כתוב תגובה ל- שמ
7
צודק לחלוטין ..
  אוליבר וונדל   25/01/20 14:11
אבל ריבלין לא ניחן בתורת היחסות, או כמדען טילים. כישורו המירבי בחוש ההומור שלו.... ובזה הוא לא צריך סיוע...תן לו סימן...והוא יתחיל
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
8
"עובדות" ותובנות בנוסח משגב
  שלמה המגיב   25/01/20 14:54
1)מה זה "מהפך שילטוני שלא באמצעות הבוחרים" , משגב ? , מה זה השקר הזה ? , מה זה טימיטום השכל הזה של הקוראים? , הרי בבחירות האחרונות הצביעו יותר "בוחרים" עבור כחוללבן מאשר לנתניהו בראשות הליכוד , הלא כן ?, הרי גם כיום , רוב חברי הכנסת , שנבחרו ע"י "הבוחרים ( 65 מול 55 ) , לא רוצים את נתניהו כראש ממשלה , הלא כן ? . אז איך אפשר "לעשות מהפך שילטוני" , למישהו שהוא בכלל לא "בשילטון" באמצעות "הבוחרים" , אלא ראש ממשלת מעבר , "שהבוחר" לא "בחר" בה בכלל , הלא כן ?. 2)משגב מלין על יו"ר ועדת הכנסת המסדרת , ניסנקורן מכחול לבן , על כי רוצה "לסלק את נתניהו בדרכים לא דמוקרטיות" (!) , נו , הרי ועדת הכנסת מורכבת מרוב נגד נתניהו "שנבחרו" בדרכים דמוקרטיות , ע"י "הבוחר" הישראלי בבחירות האחרונות , הלא כן ?, הרי נתניהו הוא שמבקש מועדת הכנסת\הכנסת , שתיתן לו חסינות , אז הענות לבקשתו של נתניהו היא "סילוק נתניהו בדרכים לא דמוקרטיות" ? , מה "לא דמוקרטי" בהחלטת כנסת כולשהי , שנבחרה עי" העם ?. הרי נתניהו יכול "להשתחרר" מהמצב "הלא דמוקרטי" לטעמו ( החלטה שיפוטית ע"י פוליטיקאים ), וללכת לבית המשפט כדי להוכיח חפותו ולא לבקש חסינות מחבורת פוליטיקאים , שמהווים רוב נגדו מראש , הלא כן ?. נ.ב. על פי הסקרים האחרונים , אזי גם כיום , רוב "הבוחרים" ולא מערכות האכיפה , לא רוצים את נתניהו "בשילטון" , אז מה זה טימטום הקוראים הזה , שנתניהו נבחר "לשילטן" באופן "דמוקרטי" על יד "הבוחרים" ורק מערכות האכיפה וועדות הכנסת (שנבחרה ע"י "העם" ואינה כנסת מעבר !!) , הן עושות "מהפך שילטוני שלא באמצעות הבוחרים" ?? . נו הרי "הבוחרים" אמרו את דבריו "בבחירות דמוקרטיות" האחרונות וכנראה גם בבאות , הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב מקשקש
  נחשון וייס   25/01/20 22:40
הרוב ששלמה המגיב מדבר עליו נשען על מנדטים של שונאי ישראל מהמפלגה המשותפת. האם שלמה המגיב מעוניין ששונאי ישראל החפצים בהשמדתה יכריעו כאן בארץ בשאלות גורליות? מי אמר שיש רוב בכנסת לגנץ? אם היה כזה הוא היה ראש ממשלה. לא? אולי נעשה גם הצבעה להדחתו של גנץ? מה אכפת לשמאל לתת לעם להכריע אם הוא רוצה את נתניהו או לא? למה זה חשוב להם כל כך לפני הבחירות? השמאל אינו סומך על העם? אם המצב במדינה כל כך גרוע. מדוע השמאל עושה את הכל כדי לדון בחסינות של נתניהו ולא בעניינים בוערים יותר?
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
מי כאן "המקשקש" , נחשון ?
  שלמה המגיב   25/01/20 23:51
היכן ראית בתגובתי כאן למשגב וגם למגיב הותיק , שהזכרתי בכלל את גנץ ? , אני התייחסתי עקרונית למצב , שבו נתניהו לא "נבחר" בכלל להיות ראש ממשלה ע"י העם , באופן דמוקרטי , אבל משגב "ומתלהבי" נתניהו , מלינים כל הזמן על "הפיכה שילטונית" , כאילו נתניהו קיבל את "השילטון" ע"י "הבוחרים" , וזה עיוות מוחלט של המצב , הלא כן? . נו , הרי גנץ , או תומכיו , לא טוענים שנתניהו מנסה לעשות " הפיכה שילטונית" כנגד גנץ , הלא כן ? . דרך אגב , אם אתה פוסל מראש חוקיות מפלגה של 13 מנדטים , כחלק מרוב בכנסת , כן או לא ( הרשימה המשותפת ) , אז על איזה "דמוקרטיה" בכלל מדברים כאן , "מתלהבי" נתניהו ? . אז תגידו שלא מדובר בכלל "בדמוקרטיה" ואל תזכירו בכלל מושג זה בטיעוניכם , ותציינו במפורש , שמה שקובע עבורם את "הדמוקרטיה" , זה רק רוב של יהודים ! . נו , ואם מישהו יפסול לחישוב , את המפלגות שרוב בוחריהם לא שירתו בצבא ? , או שאינן ציוניות בכלל ( יהדות התורה ) ! . דמוקרטיה בנוסח "מתלהבי" נתניהו , זה רק רוב של מפלגות שהינן לגיטימיות על הדעה שלהם ? , וואלה , תפיסה מעניינת של המושג "דמוקרטיה" , ומה רוצה "הבוחר" הישראלי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
ריבלין: אני טמבל אבל לא חמור
  חיונית   25/01/20 15:55
בכנס ירושלים ה־15 שנערך בפברואר נשאל נשיא המדינה ראובן ריבלין על המתיחות בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. “הוא ראש הממשלה ואני נשיא המדינה. הוא ממלא את תפקידו ואני את תפקידי. כנראה הוא לא חבר שלי”, אמר הנשיא. בעבר נשאל ריבלין אם הוא נוהג להיפגש לארוחות ערב עם נתניהו, כשם שהיה בתקופת קודמו, הנשיא שמעון פרס. ריבלין השיב בהומור: “אני אוכל עם החברים שלי”. ואכן חברות גדולה אין שם, אבל יריבות יש גם יש. היחסים ביניהם מתאפיינים בעליות ומורדות, אך הם בעיקר צוננים וקורקטיים. בפברואר 2003, לאחר שאריאל שרון נבחר לראשות הממשלה, נבחר ראובן ריבלין לתפקיד יו”ר הכנסת ה־16. ב־2009 חזר נתניהו לכס ראש הממשלה ואילו ריבלין חזר לכיסא יו”ר הכנסת ה־18, קדנציה שהתאפיינה בעימותים ביניהם. ריבלין לא חסך מעצמו התבטאויות ועמדות עצמאיות, תוך שהוא מקפיד על מעמדה של הכנסת גם אם הדברים סותרים לא פעם את עמדת הקואליציה - והדבר גרם למתח בינו לבין ראש הממשלה. היריבויות המתמשכות האלה עלו בסופו של דבר לריבלין בתפקיד, כשנתניהו החליט למנות דווקא את יולי אדלשטיין ליו”ר הכנסת ה־19, על חשבונו. כשנתניהו ביקש לזמן את ריבלין לשיחה בנושא הוא סירב ואמר: “אני טמבל אבל לא חמור”. אחר כך טען כי שלושה אנשים לא רצו אותו בתפקיד - נתניהו, ליברמן ו”אדם שלישי שנמצא תמיד במרכז העניינים אבל נשאר מאחורי הקלעים”, במה שנתפס כרמז ברור לשרה נתניהו.
כתוב תגובה ל- חיונית
והאם את סבורה חיונית שביבי
  הניה וילטר   26/01/20 08:14
התנהל כשורה, כאשר ניסה למנוע בתרגילים אופייניים לנוכל-נואף זה, את היבחרו של ריבלין כנשיא.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
10
זה נשיא שרק מחפש תשומת לב
  טירה   25/01/20 16:02
כל הזמן. ילד מגודל שמרוצה מעצמו כל הזמן. רק רוצה שיאהבו אותו וכמה שיותר. הוא הבין מאיזה צד החמאה מרוחה והצטרף למחנה שלהם ןכל כלי התקשורת התיישרו בהתאם לבחירה המודעת שהוא עשה בשמאל. אני לא אסלח לו על שתיקתו בבית הנשיא כשאחמד טיבי העמיד אותו ואת כל עם ישראל במקום והבהיר לו מי בעל הבית בארץ הזאת. בלתי נשכח ובלתי נסלח. פתאום נעלמו המילים לנשיא הפטפטן הזה.
כתוב תגובה ל- טירה
11
הפיל והעכבר
  אמנון 111   25/01/20 16:18
כל העולם יודע מיהו בנימין נתניהו. מגדולי המנהיגים בעולם. אין ולו אחד שיודע מי זה ראובן ריבלין. והעלוב הזה מדבר אכן כמי ש השינאה לגדול מנהיגי ישראל מאכלת אותו.הנשיא העלוב ביותר שהיה למדינה הזו.. בני עמי בחרו בטרור..
כתוב תגובה ל- אמנון 111
12
אני הייתי סבור לאחר 3 שבועות
  י. חורניק   25/01/20 16:31
בהם לא הופיעו באתר זה הפנינים המוכרות של משגב, שבחודש אפריל הקרוב ימלאו לו 81 שנה, וניצני סניליות ניכרים בו, שלא נקרא יותר את דבריו הארסיים בכל מה שנוגע ליריבי הביב מבלפור. לכן התאכזבתי לקרוא את הכותרת "נשיא חלש" שגררה מיד 4 תגובות של להקת רקדניות החצר של הביב, כאשר מגיב מספר 1 אפילו חזר בשנאה יוקדת אחרי דברי הבלע של המשגב, ושאל:"מתי כבר ניפטר מהדרעק הזה, ריבלין, כנשיא?" זה סוג הביטוי של הליכודניקים לדורותיהם, מלאות ברפש של ממש. אלה שבדבריהם מסיתים נמוך-מצח כאברושמי לרצוח את אמיל גריצוויג, את יגאל עמיר לרצוח את רבין, ואולי אף יימצא השרץ הימני שינסה אחרי החשיפה לדברי משגב להיפטר מהדרעק הזה, ריבלין. שהרי אנו לא רוצים כאן נשיא חלש...אנו רוצים איש חזק דמוי משגב, שכוחו בלשונו הארסית.
כתוב תגובה ל- י. חורניק
תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   25/01/20 20:01
אם אתה לא חכם, עדיף שתשתוק ותסתיר את האמת, מאשר תדבר והאמת תתגלה.
כתוב תגובה ל- טודא
13
ריבלין נשיא ?
  י.א   25/01/20 16:50
כמה שהכתבה הזו נכונה האיש הזה ריבלין הוא באמת מאותרג על ידי השמאל מכיוון שכול שנאתו לנתניהו מתגלה במערומותיו . אפשר להתחיל עכשיו אפילו שהוא לא פה. זה פשוט ביזיון שיש לנו נשיא כזה ועוד אחד שבה מביתו של הליכוד פשוט בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- י.א
14
הדברים הכתובים במאמר זה
  אלי נמט   25/01/20 16:58
נכונים, וזה פשוט מעורר שאט-נפש שנשיא של מדינה מפריח לאויר משפט המעיד על איבתו לראש הממשלה של אותה מדינה. הוא פגע בכל כללי הטקס המקובלים ובמערכת הנימוסים וההליכות של הפרוטוקול (למרות שמשאלת לבו היא אחרת וחרף הטינה השוררת בינו לבין ראש הממשלה). לא מכובד. האיפוק והריסון של האירופאים חסרים מאד לישראלים, גם אצל נושאי משרות רמות. אבל חמורים יותר היו דבריו לנסיך צ'רלס הבריטי, בהם הוא הודה לו על העזרה של ממלכת בריטניה בהקמת מדינת ישראל. הרי כל עולל יודע כמה הבריטים פגעו ביהודים בנושא זה (הספר הלבן וכו'). לנשיא יש תכונה של חנפנות, אבל עד היכן יכולה להגיע חנפנות זו?......
כתוב תגובה ל- אלי נמט
15
בני עמי לא בחרו
  מגיב ותיק   25/01/20 17:01
במוקיון.
אבל משום מה קבלנו אותו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
במי עוד "לא בחרו" , מגיבי ?
  שלמה המגיב   25/01/20 20:19
"בני עמי לא בחרו" את נתניהו לתפקיד ראש ממשלה , ורוב של 65 חברי כנסת , "שכן נבחרו" ע"י העם , לא רוצים אותו להיות מנהיגנו , והוא "משום מה" מנהל לנו את החיים ואת המדינה , כבר יותר משנה , בראש ממשלת מעבר שאף אחד לא "בחר" בה !. נו , לפתע למגיב הותיק חשוב במי " בחרו בני עמי" ! , וואלה , מגיב ותיק דואג "לדמוקרטיה" בנוסח משגב , שאינו מרשה ( משגב ) לכנסת "שבני עמי בחרו" , להחליט בעניין החסינות של נתניהו , ורואה בכך "הפיכה שילטונית" !. נו , מי "בחר" את נתניהו "לשילטון" בכלל ? . טוב , כרגיל , המגיב הותיק "מתלהב" באופן פאבלובי , בכל מי שמשמיץ את אילו שלא כל כך "מתלהבים" מנתניהו , והפסיק בכלל לחשוב באופן "עצמוני".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב ממשיך לקשקש
  נחשון וייס   25/01/20 22:50
שלמה המגיב מדבר כאילו לגנץ או לכל מועמד אחר היה רוב ורק לנתניהו לא. אם כך, מדוע נתניהו נשאר ראש ממשלה והאחרים לא? איפה הרוב שלהם? איפה הרוב של אהובי שלמה המגיב? גם הרוב להדחת נתניהו נשען על שונאי ישראל החפצים בהכחדתה אבל אפילו הוא לא מספיק כדי להפוך את גנץ לראש ממשלה. אגב .... בתגובה הקודמת שלך ציינת שכחול לבן קיבלו יותר מהליכוד. זו טענה ילדותית. לא רק כחול לבן והליכוד רצו בבחירות הללו. כשנתניהו הציע לוותר על סיבוב בחירות שלישי ולערוך בחירות רק לראשות ממשלה. גנץ התנגד. מדוע?????????
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
מי הזכיר בכלל את גנץ ?
  שלמה המגיב   26/01/20 07:47
אני מדבר על המושג "דמוקרטיה" ועל המושג מה רוצה "הבוחר" , שכל הזמן מנפנפים בהם "מתלהבי" נתניהו , כאשר "הבוחר" לא רצה בכלל את נתניהו לתפקיד ראש הממשלה , והם כל הזמן מלינים על "הפיכה שילטונית" ! ,נו , איזה "שילטון" קיבל נתניהו "מהבוחר בקלפי" , שמישהו רוצה\מנסה לעשות "הפיכה שילטונית " נגדו ?. ממתי "הדמוקרטיה" , הינה חישוב רוב או מיעוט , ע"י גריעה מהחישוב של מפלגה זו או אחרת בהתאם למאפייניה ?. נו , אז החילוניים במדינה , לדוגמא ,יתעלמו מהחישוב של תוצאות הבחירות של של מפלגות דתיות , והדתיים במדינה יתעלמו מהחישוב של מפלגות חילוניות , והערבים במדינה יתעלמו מהחישוב של מפלגות שאינן ערביות , "ומתלהבי נתניהו" יתעלמו בחישוב ממפלגות שאינן תומכות בסיפוח יהודה ושומרון וזה לא הזוי בכלל , עם דעות כמו של משגב ושל נחשון , להבנת המושג "דמוקרטיה" ומה "החליט הבוחר" שהם מנפנפים בו , כדי לשכנע את הקוראים , שמישהו עושה "הפיכה שילטונית" נגד נתניהו , בניגוד לרצון הבוחר , עלאק ! . נו , טימטום שכל שעולה מדרגה ממאמר למאמר של משגב ומתגובה לתגובה של "מתלהבי" נתניהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
פרמטר למושג רוב בנוסח נחשון
  שלמה המגיב   26/01/20 09:08
נחשון שולל את הרוב שהושג בבחירות כנגד נתניהו , כי לטעמו , "הרוב להדחת נתניהו נשען על שונאי ישראל , החפצים בהכחדתה.." !. נו ,אני מניח שנחשון בחר במונח "שונאי ישראל" , כדי "לעקוף" את דעתו הגזענית כנגד ערבים , אך במחשבה שניה , הרי נימוק אווילי כזה , לניטרול בחישוב תוצאות בחירות דמוקרטיות , מפלגה זו או אחרת , הרי "מתלהבי" נתניהו עושים גם כיום , כאשר מתייחסים "לשמאלנים" , היהודים שבהם (!) , לעוכרי ישראל (!) , נו , אז גם אם יהיו תוצאות הבחירות כאלה , שיש רוב "יהודי" כנגד נתניהו , אזי "תיפסל" תוצאת בחירות זו ע"י "מתלהבי" נתניהו , כמו משגב ונחשון , באשר "נשענה על שונאי ישראל" , הלא כן ?. אתם הבנתם איך תמיד "מנצח" נתניהו בבחירות דמוקרטיות ? , וואלה , "עוכרי ישראל" מנסים לעשות "הפיכה שילטונית" נגד נתניהו , ולא מתחשבים בהחלטות "הבוחרים" הלגיטימיים לטעמם , שבחרו בו ברוב ברור , אם מנטרלים בחישוב התוצאות את המפלגות שמייצגות את "שונאי ישראל..עוכרי המדינה" , בפרשנות של משגב ונחשון. לפעמים , נשגב מבינתי , איך בלוגרים לא טיפשים , ולא בורים , מציגים תובנות של אווילים , כדי לשכנע בדעותיהם הפוליטיות ומתייחסים לקוראים כאל אספסוף של דגנרטים , באיזה אסיפת בחירות של הליכוד , באיזה סניף של הליכוד באיזו עיירה נידחת. ממש מביש. נ.ב. והמגיב נחשון עוד מלין על מי "שמקשקש" באתר !!!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
16
אכן דברים כדורבנות דר. ישגב
  דודי דר.   25/01/20 17:44
אבל גם דורבנות לא יזיזו חמור כרובי משנאתו לנתניהו. בראשו של כרובי הוא ממש חד קרן שעף בקשת שבענן-ככה סיפרו לו אמצעי התשקורת השמאלנים ! אכן מדובר בפוליטקאי סוג ב,קשקשן נפוח ורב מלל שפנה עורף לאמונתו הלאומית ולהדר הזבוטינסקאי . "בני עמי בחרו בטרור" ו"אפשר להתחל גם בלעדיו" יהיו מורשתו העלובה והמיותרת.
כתוב תגובה ל- דודי דר.
17
אכן דברים כדורבנות דר. ישגב
  דודי דר.   25/01/20 17:44
אבל גם דורבנות לא יזיזו חמור כרובי משנאתו לנתניהו. בראשו של כרובי הוא ממש חד קרן שעף בקשת שבענן-ככה סיפרו לו אמצעי התשקורת השמאלנים ! אכן מדובר בפוליטקאי סוג ב,קשקשן נפוח ורב מלל שפנה עורף לאמונתו הלאומית ולהדר הזבוטינסקאי . "בני עמי בחרו בטרור" ו"אפשר להתחל גם בלעדיו" יהיו מורשתו העלובה והמיותרת.
כתוב תגובה ל- דודי דר.
דודי האוויל, ליקוק לדברי השטנה
  הרצפלד   26/01/20 08:11
של משגב הסנילי, אינו מקור לגאווה.
כתוב תגובה ל- הרצפלד
18
מה אתה רוצה ממנו?
  טקס מרכזי   25/01/20 18:28
הוא קיבל חינוך מחדש מהחונטה. לפני שנפתחו תיקים נגד רובי ריבלין הוא היה ממתנגדי החונטה: הוא טען שבג"ץ מבצע סיכול ממוקד במדינת ישראל ושאם מדינת ישראל לא תשים סוף לדיקטטורת בג"ץ הרי שהדיקטטורה הזאת תשים סוף למדינת ישראל. ואז, בבת אחת נפתחו נגדו 5 תיקים שונים ופתאום – ממבקר חריף של הפרקליטות הוא הפך לתומך הפרקליטות ולמגן החונטה. באורח פלא, כל 5 התיקים נגדו – נסגרו, בבת אחת, באותה קלות שבה נפתחו.
כתוב תגובה ל- טקס מרכזי
19
ניתן לסגור מוסד זה לאלתר
  אקטואלי   25/01/20 22:31
בהזדמנות זו, אני חושב שאת מוסד הנשיאות צריכים לסגור, ראינו נשיאים כמו עזר וויצמן ושמעון פרס וכעת גם ריבלין שפרצו את גבולות של "המותר והאסור". במסגרת תפקידם כנשיאים פשוט צפצפו על הסמכויות ועל החוק הנשיא. האם זה מתפקידו של נשיא המדינה "לדחוף" אנשים ולעודד אנשים לצאת להפגנות??? האם זה רשום בחוק הנשיא?? כעת יבואו הביטויים כמו "לא לזה התכוונתי כלל", "לא הובנתי נכונה" "אני לא עודדתי בכלל לצאת להפגנות". (בהסתכלות תוך כדי הנאום ולאחריו ניתן היה לראות חיוך ממזרי של הנואם). שלא נדבר על התקציבים שמוסד זה מקבל "ולוקח". לכאורה בתקופתו של פרס תקציב בית הנשיא טיפס בעשרות מיליונים לשנה, לא זכור לי שהתקשורת כלל דנה בנושא זה. ולא זכור לי שאנשיי רוטשילד יצאו להפגין, זה גם לא הפריע להם שהנשיא לשעבר קלינטון קיבל מהנשיא פרס כחצי מליון דולר על הגעתו למסיבה יום ההולדת. כמו שלא הפריע להם בדבר השחיתויות לכאורה של אריאל שרון. כמו שלא מפריע להם המעשים הפלילים לכאורה של רות דוד ועו"ד פישר. כמו שלא הפריע להם השחיתות של פואד שכמעט הפך להיות נשיא. מעניין שבוזי לא שמע ולא ראה. מוסד הנשיאות זה מדינה בתוך מדינה. מיותר לחלוטין. אנחנו פה לא הוותיקן שבאיטליה. רק שאלה - בשביל מה צריך יועץ צבאי לנשיא בדרגת תת אלוף? האם זה לא תקן מיותר? ושלא נדבר על עשרות היועצים האחרים כולל מזכירות מכובדת, שלדעתי מיותרים לחלוטין, ושלא נדבר על הטבחים והשפים. בהזדמנות זו "תודה מיוחדת" לנשיא המדינה שאחרי הנאום הפוליטי הקודם על טרור, וגם על ארגון ההפגנות לכאורה להפלת הממשלה, יצר את המחשבה אצל רבים בציבור שאת מוסד הנשיאות יש לסגור בהקדם (לאלתר) - מוסד מיותר לחלוטין. שכל אחד ישאל את עצמו במה המוסד הזה תורם למדינת ישראל. כל שופט עליון בדימוס יכול למלא את תפקיד הנשיא בתוך לשכה קטנה עם מזכירה אחת. נראה לכאורה בזבוז מיותר לחלוטין. בטוח שאפשר לנצל כספים אלה לדברים יותר מועילים לכולנו.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
20
מישגב חלשלוש
  ruzi   26/01/20 15:15
אצל מישגב הכל שחור או לבן. אבל הניתוח העלוב שלו הולך לחבוט בפניו בחזרה: גץ שם מט לתרגילי ביבי המעופשים, כחול לבן תהיה היחידה שתקבל את תוכנית המאה עם דרישה לציאום מול הפלסטינאים ומדינות ערב (ירדן ומיצרים שאיתם יש לנו הסכמי שלום כבר עשרות שנים). הימין וחלק מהליכוד יתנגדו למחיר (םינוי 60 האחזויות בלתי חוקיות, הכרזה על מדינה פךסטינאית שבירתנ מזרח ירושלים) בקרוב בתור ביביסט מוטה מראש תתחיל להתנגח עם בנט ושקד. לגבי ריבלין: הוא זה הרים את הארוע המרשים, וביבי שתמיד מזלזל באנשים, ומאחר לכל אירוע. למה שיחכו לו, לנאשם עם שלושה אישומים על הראש?
כתוב תגובה ל- ruzi
21
נודעו לי השבוע פרטים חדשים
  טודא   31/01/20 07:53
על תעלולי ביבי, ואני מסיר כאן את תמיכתי באיש.
כתוב תגובה ל- טודא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il