|
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב" בתקופת כהונתו של נפ...
|
|
|
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
|
|
|
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
|
|
|
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
איצי. |
|
29/01/20 14:46
|
|
|
|
אין הבדל בין הליכוד וכחול לבן בגיבוש התהליך של סתימת הגולל לפתרון הסכסוך המדיני בין ישראל והפלשתינים. כחול לבן נתנו ידם להמשך הכיבוש והצבת קריקטורה של משהו דמוי מדינה לפלשתינים , והמשהו הזה מבותר לחתיכות..
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי.
|
|
|
|
2 |
|
|
עמוס שנער |
|
29/01/20 15:43
|
|
|
|
צודקים קלינסקי ואיצי. תוכנית המאה היא הרס עתידנו, אסור לתת לאוייב אפילו גרגיר ולא מפני שאינני מעוניין בשלום (ואפילו תמורת שטחים כל עוד מדובר בשלום יציב לדורות), אלא מפני שכל גרגיר ישמש למלחמה נגדנו. צודק גם איצ'י שכחול לבן אסון
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
נערה לעמוס שנער |
|
31/01/20 05:18
|
|
|
|
עמוס שנער, אני מכבדת אותך בתור דובר של "עוצמה יהודית". רק נותר לי לאחל לה שלא תעבור את אחוז החסימה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה לעמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
עמוס שנער |
|
2/02/20 00:36
|
|
|
|
אחוז החסימה לא מעניין אותי. אין מפלגה אחרת שאפשר להצביע לה. גם אם עצמה תהיה בפנים הכוח שלה יהיה בטל ב60 ויתכן שנתניהו יעדיף אחדות עם גנץ על פניהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
3 |
|
|
שלמה המגיב |
|
29/01/20 18:47
|
|
|
|
נו , שיסכימו לתנאים בהסכם המוצע ע"י ארצות הברית ( לא זכות השיבה , הכרה במדינה יהודית , חיסול הטרור של החמאס והשמדת יכולת הצבאית שלו , הכרה בירושלים המאוחדת כבירת ישראל והכרה במפת הגבולות שצויינה בהצעה ) ותהיה להם מדינה ולא יהיה "כיבוש" , זה בידיהם , הלא כן ?. הרי גם קודם ומעולם , לא היתה להם מדינה , אז מדוע ההצעה של האמריקאים , אינה משפרת את מצבם לעומת העבר ? . נו , ממתי מי שתקף אותך והובס ( 1948 , 1967 ) , מתנה תנאים לצד שהותקף וניצח ? , איזה הגיון מוסרי יש כאן ? . מדוע סבור קלינסקי , שיש לנו מחוייבות חוקית ו\או מוסרית , להקים להם מדינה עצמאית ללא מיגבלות ( ביטחוניות בעיקר !) , למרות שלא היה להם בשטח המדובר , מדינה עצמאית משלהם מעולם ?. אכן , מדובר בתוכנית האמריקאית ,"בנוכחות של של צה"ל על גב ההר" ובבקעה , כדי לשמור על ביטחוננו מפני נוכחות טרוריסטית בשטח , בנוסח החמאס בעזה וכל מיני אירגונים גיהדיסטים שיזרמו לשם , דבר שאינו הזוי בכלל , מנסיון אצל מדינות ערב ( עירק , לוב ,מדבר סיני מצרים , חיזבללה בלבנון , אירנים בסוריה וגורמי טרור משם ). אנחנו "השתלטנו" על השטח ( הגדה ורצועת עזה ) , כי הותקפנו משם , ולא "כבשנו" שטחים שהיו שייכים למדינה כולשהי , אז פתאום אנו מחוייבים חוקית ומוסרית , לתת להם מדינה עצמאית שלא היתה להם מעולם , בתנאים הרצויים להם ? נו , זכויות שיבת פליטים , ירושלים שלהם , גבולות הקו הירוק ( הרי אילו גבולות זמניים של הפסקת אש מ 1949 לסיום מלחמת השחרור , אז מדוע הם "מקודשים" באיזה חוק בינלאומי , או מהוויים של הפלשתינאים ?). מעניין שקלינסקי מאמץ אחת לאחת את הנרטיב הפלשתינאי , כאילו הוא הדובר שלהם , מבלי להזכיר בכלל את הטיעונים שלנו בסיכסוך הזה וזה ממש מביך.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
עמעד |
|
29/01/20 22:41
|
|
|
|
פעם ראשונה אני מסכים עם דבריך מהמילה הראשונה עד האחרונה. הכול אמיתי ונכון. ה"מורה לתנ"ך" או אולי המתחזה לכך לא מבין מה שהוא , כביכול, אמור ללמד - אם בכלל הוא מלמד תנ"ך (ואני בספק גדול). הוא עוד שמאלן אויל, שמקשקש את שטויותיו באתר זה
|
|
כתוב תגובה ל-
עמעד
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
30/01/20 08:33
|
|
|
|
אני שבע רצון שאתה מסכים עם דעתי , בהקשר לביקורתי על התובנות של קלינסקי , אך אל "תקשר" את ההזדהות שלו , עם הנרטיב של הפלשתינאים , עובדה מצערת מאד , עם עצם היותו "שמאלני" , באשר יותר משליש מאזרחי המדינה , הינם אנשי שמאל ( על פי הסקרים והבחירות ) , והם בכלל לא חושבים כמו קלינסקי , בהקשר לסיכסוך שלנו עם הפלשתינאים . תפסיקו "לדחוף" פוליטיקה לכל דיון , אדון עמאד , ואז נוכל לנהל שיח רציני על דעות ותובנות של אנשים , ברמה שהיא מעל לאיזה שיח פנסיונרים בפרלמנט שכונתי בפארק העירוני והמבין יבין. נ.ב. קלינסקי אינו "אויל" בכלל , ולכן זה עוד יותר מאכזב , לקרוא תובנות שלו כאלה ויש בכך , לטעמי , גם סוג של מניפולציה והטעיית הקוראים , כדי לשכנע בדעותיו וזה חבל מאד. ממש סוג של דוברות , למסרים מטמטמי שכל , מטעם הפלשתינאים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
נערה |
|
30/01/20 09:43
|
|
|
|
חבל ששלמה המגיב לא נתן את דעתו, שאיש נדל"ן בשם קושנר, חתנו של טרמפ, שותפו של טרמפ לעסקי נדל"ן ביצע את העיסקה שזכתה לשם "עסקת המאה". בעסקה הזו מקדשים כל מטר מרובע של התנחלויות ביהודה ובשומרון תמורת כמה הפקרות ואחת מהן הפקרת שטחים של חקלאות פורחת בנגב כמו קדש ברנע, ניצנה, כמהין ועוד שטחים של חקלאות פורחת בנגב.
זו עבודה של איש עסקים ולא חזון מדיני.
|
|
כתוב תגובה ל-
נערה
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
30/01/20 10:24
|
|
|
|
איני נותן ציונים להסכם המוצע (עסקת המאה ) , אם הוא טוב לישראל , כן או לא ( "חזון מדיני" ) , אלא התייחסתי רק לתובנות כאן במאמר של קלינסקי , המזדהות לחלוטין עם הנרטיב של הפלשתינאים , תוך התעלמות מכוונת ומטעה , מעובדות היסטוריות לעניין הגורמים לסיכסוך , ומה הגיוני , מוסרי וחוקי וצודק ומה אינו כזה. דרך אגב , להערתך ( נדל"ן ) , ממבט ראשון , איני רואה בויתור על שטחים מדבריים באזור חלוצה\ניצנה , תמורת הסכם שלום סופי וסוף הסיכסוך (!) עם הפלשתינאים , כמחיר שלא כדאי עבורנו . וואלה , אפשר לחשוב שויתרנו על על איזה שכונה בשדרות , או בבאר שבע , או נאלצנו לוותר על איזה קיבוץ בעוטף עזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
לשלמה המגיב |
|
30/01/20 13:22
|
|
|
|
מר בן נאמן שכח מה אומרות צירוף המילים קדש ברנע בספר הספרים. נכון שהישוב קדש ברנע נמצא באזור מדברי, אך זה מרחב חקלאי פורח. כך גם כמהין כך גם כל אזור פתחת ניצנה. במה קדושתם של תקוע ובית אל, עופרה ושילה, עולה על קדושת קדש ברנע. פשוט לקדש ברנע אין מאחוריה גורמי לחץ פוליטי של ימין משיחי סהרורי ומאחורי עופרה ובית אל יש ויש.
|
|
כתוב תגובה ל-
לשלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
תשובת שלמה המגיב |
|
30/01/20 13:41
|
|
|
|
תשובת שלמה המגיב מתבססת על הטעון שכבר יצא מהבית בבלפור, שקדש ברנע זה סתם שטח מדברי. ועוד לא יאחר היום שהבלופר מבלפור יצליח לשכנע שקדש ברנע לא היתה לה חשיבות בסיפור ההיסטורי של עם ישראל והיא אינה מוזכרת (!!!!) בתנ"ך.
|
|
כתוב תגובה ל-
תשובת שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
ספר במדבר |
|
30/01/20 17:23
|
|
|
|
לפתע קדש ברנע במדבר פארן מעבדת את כל המשמעות ההסטורית שלה והופכת לסתם שטח מדברי, והעובדה שכיום זה מקום חקלאע פורח מוצג על ידי סוחרי הנדל"ן של ביבי גמדבר צחיח, וכך גם ביר מילכה, ובוודאי ניצנה עם הכתם של לובה אליאב, עזוז, שיזף, כמהין - ישובים פורחים שעליהם כותבים שטח מדברי , כי לסמוטריץ וחבריו אין שם חברים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ספר במדבר
|
|
|
|
4 |
|
|
זהירות |
|
31/01/20 10:13
|
|
|
|
|
5 |
|
|
עסקן נדל"ן |
|
31/01/20 10:41
|
|
|
|
|
|