|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ואומנות השיסוי
מאת: טל בן-יעקב  |  06/02/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כך היה בישראל
  ארי כספי   6/02/20 12:13
עוד לפני הקמת המדינה. תחליף בין הליכוד למפא"י של אז ותראה שהיה בדיוק אותו דבר. כנראה שמדובר בתופעה גנטית.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
2
ערימות של שקרים בקמפיין מחושב
  המצטט   6/02/20 12:35
השמאל מעליל על נתניהו ערימות של שקרים בקמפיין מחושב של רצח אופי. מצטט את גלית דיסטל אטבריאן: הם מספרים לנו ש"נתניהו מפלג את העם ומשסע את החברה": יצחק רבין כינה את תושבי הגולן "פרופלורים" כשלעג לזעקה שלהם נגד מסירת הגולן, כינה את היורדים מהארץ "נפולת של נמושות" וכינה את המתנחלים "סרטן". שמעון פרס אמר שבוחרי הליכוד הם "תנועות מזרחיות ושיכורים". בני גנץ, שכיהן כראש ממשלה חצי שעה בלבד, כינה באותה חצי שעה את בוחרי הליכוד "השכבה הנמוכה של העם". בנימין נתניהו כיהן כראש ממשלה למעלה מעשור ואת "האמירות המפלגות" שלו אפשר לספור על כף יד אחת ועדיין יישאר עודף: אמירה אחת מצוטטת בכוונה לא נכון (הוא לא אמר "נוהרים"), ואמירה אחרת הוצאה מהקשרה באופן מניפולטיבי (אם התקשורת לא הייתה קוטעת באופן מגמתי ומחושב את המשך דבריו אפשר היה לשמוע שהוא מתכוון לשמאל הפוליטי שנתן נשק לארגוני מחבלים ושזה לא-יהודי לתת לאויב נשק במתנה).
כתוב תגובה ל- המצטט
3
גיבוב של שטיטת בלי שום הוכחה
  סתם אחד   6/02/20 16:38
מה שמותר לשמאל להסית נגד הימין אסור חס ושלום לימין
כתוב תגובה ל- סתם אחד
4
טל בן-יעקב כותב מאמר "אהבה"
  בן נאמן   6/02/20 17:06
טל בן-יעקב כותב מאמר "אהבה" לתומכים של נתניהו. האיש המזוהה עם הכנופיה המנוולת של השמאל, מעז להסית את העם כנגד המנהיג הכי טוב שהיה לעם ישראל - בתקופה המודרנית. טל מתלונן על שמכנים את השמאל כאויב של המדינה, כשהוא עצמו תומך של פושעי אוסלו שמימנו את ארגון הטרור אש"ף, והעניקו לעראפאת מדינה שכל מטרתה להשמיד את העם היהודי. בגלל הפשעים שבצעו השמאל נגד העם היהודי, יש להקים מרכז לימודי לחינוך לאומי שיעצור את התרבות המנוולת והבוגדנית של השמאל. תמיד יש לזכור את דבריו של חיים שור הבוגד מראשי תנועת הבגידה האנטי ציונית "השומר הצעיר": "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב¬ 87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il טל, על פשעי בגידה - במשפחה בריאה - השנאה חריפה מאד ומתגרשים.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
5
טל ואומנות השקרים...
  מגיב ותיק   6/02/20 17:11
אין וכותב המאמר אינו מסוגל להביא ולו ציטוט אחד מדברי נתניהו שמסית בין יהודים.

שקר בזוי של השמאל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כמו בימי האינקוויזיציה
  המצטט   6/02/20 17:39
השמאל נלחם על השלטון בדרך היחידה שהוא מכיר: השמצות ורצח אופי, הכפשות 24/7 של נתניהו ולעג לתומכיו. זוהי צורת הלחימה של השמאל: שקרים, שטיפת מוח, הפצת שנאה, הסתה, שיסוי, והפחדת אנשים מלהביע בפומבי את עמדותיהם – כמו בימי האינקוויזיציה. השמאל נזהר שלא להיתפס בשימוש באלימות פיזית לשם הפלת שלטון שנבחר באופן דמוקרטי, לכן הוא מכנה את נתניהו "בוגד" ו"משסה", מציג אותו במדי גבלס הנאצי ונותן רמז למתנקשים פוטנציאליים איך צריך "לטפל" בו. כשהימין בשלטון השמאל תמיד מדבר על "קץ הדמוקרטיה" ומנסה לחסל את מנהיג הימין בכל הכלים האנטי-דמוקרטיים העומדים לרשותו: כך חיסל השמאל את מנהיגותו של ראש הממשלה מנחם בגין – באמצעות קריאות בלתי פוסקות "בגין רוצח", ושלח אותו למות בביתו. בעקביות ובהתמדה פועל השמאל כדי להמאיס על העם כל מנהיג ימין מצליח. נתניהו ובני משפחתו נמצאים תחת מתקפה עזה ובלתי פוסקת של רצח אופי, רק בגלל שנתניהו הוא מנהיג ימין מצליח.
כתוב תגובה ל- המצטט
מגיב ותיק, יכול להיות שבגלל
  זועיר סולימן   9/02/20 06:52
שאתה ותיק, הזיכרון שלך קצר. כדאי שתאכל הרבה ג'ת וזעתר, ותזכור את כל הדברים הנוראיים שביבי פלט ב-20 השנים האחרונות.
כתוב תגובה ל- זועיר סולימן
6
אוסף של קישקושים גנריים
  TSOENG   6/02/20 18:01
בכל המאמר לא מצאתי ולו ראיה אחת לכך שנתניהו מסית ציבורים אלו באלו. לא דוגמה ולא ציטוט. המחבר טל בן-יעקב קושש אוסף רעיונות הנשענים על סיסמאות של אלו המסיתים באופן קבוע נגד נתניהו ומתעלם מההסתה הפרועה כנגדו ונגד משפחתו. קדימה מר בן-יעקב, תן לנו דוגמה לנאום הסתה ושיסוי? ראוי היה שתבחן לעומק את אוסף הראיונות הניתנים על ידי בכירי כחול לבן. אוסף נאומים שכולם מכילים הסתה חצאי אמיתות ודמגוגיה נגד נתניהו. ראוי שייבחנו גם הווידויים של ראשי הקמפיין בכחול לבן המעידים על שימוש בהסתה כדרייבר לקמפיין של מפלגתם. ודוגמה מצויינת "הצוללות" החוזרות כחוט השני לקראת כל נפילה בסקרים.
כתוב תגובה ל- TSOENG
7
בן גוריון העדיף שסוי
  יאיר4   6/02/20 18:53
היהדות האירופאית ראתה בסוציאליסטים היהודיים קבוצה איזוטרית. בן גוריון הגאון, השתמש בקבוצה זו כדי להיאחז בא"י. דא עקא, בידול והאלהת קבוצה זו על חשבון מרבית פלגי היהודים ובמיוחד השסוי נגד זבוטינסקי לא סייע להצלת מרבית היהודים מן השואה.עיקבות מפוארים לשסוי זה הם דרישת בן אהרון להחליף את העם לאחר הפסד מפאי לליכוד ומאמרים מסוג זה.
כתוב תגובה ל- יאיר4
8
דמגוגיה בגרוש
  המאזין   6/02/20 20:58
כל כך הרבה מלל ואפילו לו דוגמה אחת להסתה ושיסוי. ולעיניננו, השמאל במקום להוות אופוזיציה לממשלה הפך להיות אופוזיציה למדינה והם עוד מיתממם למה העמדות שלהם מעוררות שלל תגובות מכעס ועד גיחוך. אבל עזבו עובדות העיקר שנתניהו אשם
כתוב תגובה ל- המאזין
9
זה נראה מאמר של מחשב
  באום   6/02/20 21:00
על פי טל בן יעקב(או המחשב) נתניהו אמור לשתוק,לא להוציא מילה ולתת למתנגדיו להשמיץ אותו ללא שום תגובה מצידו. בסך הכל צריך בן יעקב לארגן לעצמו מראה ולהסתכל בה.אז הוא יראה תועמלן שמסית נגד נתניהו בשיטות התעמולה הנאלחות ביותר שראינו אותן כבר מיושמות בברה״מ בימיה הטובים.חוסר התחכום של אותו בן יעקב זועק לשמיים והוא אפילו לא מנסה להסוות את עצם היותו שכיר חרב המתוגמל בידי אירגון שמאל כל שהו ומאמריו חסרי כל גוון אנושי כמו שאפשר למצוא אצל צ׳לו רוזנברג או דן מרגלית למשל.לא אתפלא אם בן יעקב הוא בכלל מחשב שפולט משפטים ושום אדם בשר ודם לא ניצב מאחורי המאמר הזה.
כתוב תגובה ל- באום
באום, כיוון שאני קצת מבין
  ביל גייטס   8/02/20 18:34
במחשבים, לאחר קריאת תגובותיך בשנה האחרונה, מתקבל אצלי הרושם שדווקא אתה פולט משפטים כמו מחשב מתוכנת. למה לא תתייחס למשל למופע הפתטי של ביבי בוושינגטון לפני שבועיים, ולהצהרתו שהוא יספח את כל מה שהבטיח לו הנשיא השוטה טראמפ "כבר בעוד שבוע", שהתבררה כעוד הצהרה חסרת שחר של מנהיג מושחת וכושל. העם בישראל ראוי למנהיג טוב יותר!
כתוב תגובה ל- ביל גייטס
10
צואה עיתונאית..
  אמנון111   6/02/20 21:49
שימו לב לסייפא .."נתניהו הפך אותנו - את כולנו, מתנגדיו ותומכיו כאחד - לשונאים"..טל בן יעקב אויל עלוב. אל תדבר בשמי או בשם "כולנו".. אנחנו לא שונאים! החברים שלי הם מכל הקשת הפוליטית. ותמיד ישארו חברים שלי . בלי קשר להצבעתם. רפה שכל.
כתוב תגובה ל- אמנון111
11
זעקת הקוזק הנגזל
  עובד 1   6/02/20 23:04
מאמר אופייני לשמאל הכזבן. חוץ מלהאשים את נתניהו בשיסוי, שיסוי ועוד פעם שיסוי, אתה לא מביא אפילו דוגמה אחת למשפט של ביבי שהוא בגדר שיסוי. יש לך פרטים ספציפיים? משהו? כשאתה יושב וכותב סתם אמירות כלליות בלי ציטוט אחד לרפואה. השיסוי וההסתה משמאל נגד ביבי ומצביעיו גרוע פי אלף מכל "שיסוי" של ביבי (ראה אסופת הגרבוזים הבלתי נגמרת מהשמאל התקשורתי, האמנותי והספרותי). שלא לדבר על פרופסור שטרנהל שקרא לפלשתינים להרוג מתנחלים, שלמה גזית שאמר שאנשים עם כיפות מזכירים לו את הנאצים, תומרקין שאמר שצריך להרוג את כל החרדים, קיבוצניק שאיני זוכר את שמו שאמר שישמח לרטש מוחות של מתנחלים, וזה רק הקצה של הקצה של קרחון השנאה, ההסתה והשיסוי של השמאל. בשיסוי ופילוג אין עליכם, פשוט אין. ===== ואפרופו "דיון רציני ורגוע", בכל דיון רציני ורגוע עם איש שמאל שניסיתי לנהל, בני שיחי נעלמו מהשטח אחרי דקה בערך או שכינו אותי טיפש ופשיסט ובזה הסתיים מבחינתם הדיון. גם כאן באתר לשאלות ענייניות שלי לא זכיתי למענה - ואת הסיבה אתה יודע היטב: אין לשמאל שום מענה לשאלות רציניות, רק סיסמאות נבובות בנוסח ה"שיסוי" לעיל.
כתוב תגובה ל- עובד 1
12
ואת התגובה לעיל כתבתי
  עובד 1   6/02/20 23:11
לפני שפתחתי וקראתי את כל התגובות לפני. וואו. מה עוד צריך כדי שתבין?
כתוב תגובה ל- עובד 1
13
ליברמן היה מתאים יותר מביבי
  מייק   8/02/20 00:43
כתוב תגובה ל- מייק
14
תיאוריות בגרוש
  בוריקיטו   8/02/20 07:33
לא חייבים לספר סיפורים,ולמלא מאמר ארוך,בקיצור האנשים מצביעים לפי אינטרסים לא כל המזרחיים הם ליכוד,הליכודניקים האמיתיים הם מרוקאים,שבחיים לא שמעו על תורת זבוטינסקי,פשוט עאלק נוקמים במפאי,על מה שעשו להוריהם,אבל הטיפשים לא שמעו שהמדינה היתה בתחילת דרכה ולא היו לה אמצעים לתת תנאים,נוסף לזאת נותנים תפקיד למאן דהו,ואז הנ"ל מביא את משפחתו,וחבר מביא חבר,לסיום הממשלה לא תתחלף,אולי ביבי יודח,אבל בבחירות הבאות הליכוד יחזור כל זמן שהמרוקאים,ישלטו עם המרוקאים של ש"ס פלוס המפלגות הדתיות שמזריעות בקצב,או לחילופין המדינה תמחק
כתוב תגובה ל- בוריקיטו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il