s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנץ - בוא תוכיח את כנותך
מאת: עמוס שנער  |  10/02/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשותפת היא קרן האור היחידה,
  אובססיה לשמה.   10/02/20 15:02
בכל הפרלמנט הלאומני והעלוב הזה. והאמת היא, שלפעמים עולה בי בכלל מחשבה חתרנית, שגם ישראל הרשמית מבינה את זה, ולכן מעדיפה לעשות קולות בכאילו, אבל להשאיר אותם בפנים.
כתוב תגובה ל- אובססיה לשמה.
הרשימה המשותפת
  משרתת את השמאל   10/02/20 18:45
הרשימה המשותפת משרתת את השמאל. בלעדיה, השמאל יהיה פצפון וחלש. אין פלא שהשופטים השמאלניים תומכים ברשימה הזו.
כתוב תגובה ל- משרתת את השמאל
פעם לא האמנתי שיש קאפו
  שמעון הצדיק   11/02/20 09:29
היום אני מאמין
כתוב תגובה ל- שמעון הצדיק
אל תכעסו על שימעקל'ה שלי.
  אמא של שימעקל'ה   11/02/20 14:35
אני ובעלי המנוח תמיד ניסינו להסביר לו, שאסור לפגוע באנשים סתם, והוא תמיד הבטיח להשתדל. אבל זה חזק ממנו.
כתוב תגובה ל- אמא של שימעקל'ה
תודה לך אמא של שימקעלה
  נחשון וייס   11/02/20 18:00
תמיד קראו לנו בבונים וחסרי תרבות. תודה שאת וחבריך מוכיחים לנו שוב ושוב מי הבבונים חסרי התרבות האמיתיים. את מוזמנת להמשיך לטנף.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
2
בלגנץ בלתי ראוי
  שםלי   10/02/20 16:25
בלגנץ שילם סיכום של 2,455,499 על מסע בחירות ברשתות החברתיות מכספי הציבור. ארבעת ראשי המפלגה הוציאו יחדיו על מסע הבחירות סכום של 6,139,907 . זה אמור לגבי הרשתות פייסבוק ואינסטגרם, אך אינו כולל את הטוויטר ורשתות נוספות. בנוסף לראשי המפלגה גם , כמעט כל חברי המפלגה העלו פרסומים בתשלום בעמודי הפייסבוק הפרטיים שלהם באלפי שקלים. עבור ראשי המפלגה שלמה המפלגה מכספי הציבור כנראה שכך נראה אצלם "ישראל לפני הכל". בלגנץ אדם שאינו ראוי. הוא לא היה ראוי להיות רמטכ”ל אלא מונה לרמטכ"ל במקום יואב גלנט שהפרקליטות מצאה אצל האחרון חריגות בניה. משכך גנץ מיהר להרוס את חריגות הבניה אצלו שם הפרקליטות לא חיפשה. בתור רמטכ"ל התנגד לבניית הגדר החוסמת הצפתנו באפריקאים. בתור רמטכ"ל השאיר את המינהרות על כנן כי לטעמו הן לא היו מספיק איום. בתור מפקד על מבצעים גרם למות מיותר. נזכיר גם את מדחת יוסף שדימם למות בעוד גנץ מביט בו דרך המשקפת. גנץ אינו ראוי להיות מועמד לראשות ממשלה ולא רק שאינו ראוי להיות ראש ממשלה בפועל. במשך שנה תמימה לא הציג שום תכנית, זולת מה שהממשלה כבר החליטה עליו: לקים בתי חולים חדשים אחד בבאר שבע ושני בקרית אתא. את זה הבלנץ מציג כאילו זו תכניתו. אינו מבהיר את עמדתו המדינית מלבד מזה הוא צורח בקול רווי שנאה שהוא לא יקדם שנאה! הדבר היחיד שהוא ראוי לו הוא כתב אישום. בלגנץ הוא שצריך להיות נאשם. ------------------------------------------------------ ממצאי מבקר המדינה: בשנת 2016 חברת המימד החמישי בניהולו של בנימין גנץ הציעה למשטרה לרכוש מערכת ש"פיתחה" תוך הצגת עובדות לא נכונות על מוצר שלמעשה לא קיים. היה צורך לבצע בדיקת יכולות המערכת לכך צריך אישור ועדת פטור במשרד האוצר לפי תקנה 11 לתקנות חובת מכרזים. לוועדת המכרזים שדנה בעניין הפטור הוצגו נתונים בעקבותם אישרה הוועדה את הפטור ממכרז. לוועדת המכרזים הוצגה חוות דעת של מנהל הטכנולוגיות של המשטרה שכללה פרטים כוזבים אודות החברה., על-פי חוות הדעת שהוגשה לוועדת המכרזים ב-2016, החברה הייתה קיימת ארבע שנים, אף שהיא התאגדה רק בשנת 2014 ונאמר שלחברה חמישה לקוחות שהם גופים ביטחוניים וקיים אצלה זה שנה וחצי מוצר מדף - מבדיקת המבקר עלה כי מדובר בפרטים כוזבים, לחברה לא היה מוצר מדף ולא היה לה שום לקוח שהינו ארגון ביטחוני. ------------------------------------------------------ בעקבות הצגת נתונים כוזבת מצד החברה, המשטרה הסכימה ללא מכרז ושילמה מקדמה של 4 ארבעה מליון שקל ואף התכוונה להתחייב מראש במקרה של הצלחה על רכישה בסכום של 50 מליון שקל גם כן ללא מכרז. כאן התנגדה ועדה המכרזים. המשטרה התכוונה להרחיב את ההתקשרות אך באוצר סיכלו זאת. בניגוד לחוק מבקר המדינה לא הפנה את ממצאיו המחשידים בפלילים ליועץ המשפטי לממשלה. לכן ליכוד ועמותת לביא דרשו מהיועץ המשפטי לממשלה לחקור את גנץ את נסיון לקחת במרמה 50 מליון שקל. מאחר שהלה לא החל לחקור, עתרה לביא לבג"ץ. הפרקליטות הודיעה שקבלה ממבקר המדינה חומרים בעלי היבטים פליליים ושבודקים. חברת המימד החמישי בראשותו של גנץ גרמה למשטרה הפסד של 4 ארבעה מליון שקל שיכל לגדול לעוד 50 חמישים מליון אילולי נסגרה החברה.
כתוב תגובה ל- שםלי
3
אין צורך בעוד חוק
  שכל   10/02/20 16:48
וקית כבר אפשר להוציא את המפלגה המשותפת מהכנסת. מה שיש לעשות הוא פיזית להוציא זאת לפועל בעזרת משמר הכנסת ובלתי להתחשב בבית המשפט המפר חוקים.
כתוב תגובה ל- שכל
4
אין צורך בעוד חוק
  שכל   10/02/20 16:48
וקית כבר אפשר להוציא את המפלגה המשותפת מהכנסת. מה שיש לעשות הוא פיזית להוציא זאת לפועל בעזרת משמר הכנסת ובלתי להתחשב בבית המשפט המפר חוקים.
כתוב תגובה ל- שכל
5
ברשימה זו מתכוון המחבר להציג
  נמט   10/02/20 18:37
בפנינו כמה אנשי השמאל (בני גנץ אבל גם כל מפלגתו המומצאת) הינם חסרי כבוד ויושר, כמה הינם צבועים, מתחסדים, דו-פרצופים ואין תוכם כברם. המטריד ביותר הוא שאדם זה, בני גנץ, נברר ע"י קבוצה גדולה של בוחרים מן השמאל לשמש מנהיג מדינה כה מסובכת כישראל. כיצד אנשי צפון ת"א ואנשי הקיבוצים השונים והשאר (המחשיבים עצמם כה נאורים וחכמים) מעלים על דעתם שהוא ינהל את מדינתנו? רק לשמע הצהרותיו החלולות - האזניים מצטלצלות. דבריו הם דיבורים של ה'חברה' בצבא, לא של אדם מלומד, לא של מנהיג, פשוט קשקושים הגורמים לציבור מבוכה.
כתוב תגובה ל- נמט
6
"משפטנות" חובבנית בנוסח שנער
  שלמה המגיב   10/02/20 21:35
שנער מציע לפוליטיקאים , שכל פעם שאינם מרוצים מהחלטה כולשהי של בית המשפט , אזי שיחוקקו מיד חוק בכנסת , כדי לנטרל את ההחלטה !!. לא להאמין ! , הפרדת רשויות במדינה דמוקרטית , בנוסח שנער. וואלה , אולי על פי טכניקה משפטית "מבריקה" זו , כדאי שיחוקקו עוד בכנסת הנוכחית , חוק שאוסר להביא לדין , נאשמים שעברו את גיל ה 70 (!) , ובכך גם לנטרל את היועמ"ש מלהביא לדין את נתניהו , כי החלטתו לא מוצאת חן בעיניהם. נו , ושנער עוד מלין על "מדינה נורמלית שלא מכבדת את עצמה" ולא מבצעת את ההצעות "המבריקות" שלו. דרך אגב , איזה עבירה פלילית לטעמו של המשפטן בגרוש , שנער , עברו "חבריה הפעילים " שח הרשימה המשותפת שצריכים להיות לדעתו בבית הסוהר ?.. נ.ב. אין האמור לעיל , מצדיק את החלטת בג"צ , האחרונה בעניין ח"כ יזבק , וגם אני אישית סבור , שהראיות שהוצגו בעניינה , מספיקות להוכיח שהינה תומכת בטרור , על פי הנדרש בסעיף 7 , וניתן היה בהחלט לטעמי , לפסול את מועמדותה , כפי שסברו 4 מתוך תשעת השופטים , כולל הנשיאה !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שכחת
  שמ   10/02/20 21:52
את האלוף יאיר יזבק.
כתוב תגובה ל- שמ
שלמה - תתייחס למה ששנער אמר
  נחשון וייס   10/02/20 23:20
שלמה - תתייחס למה ששנער אמר ואל תוסיף לו מילים שהוא לא אמר. שמעת פעם את שנער קורא לבטל את כל החלטותיהם של בית המשפט? מתי שמעת אותו קורא לבטל החלטה אחרת שלהם? ואם כן, באיזו תדירות אתה נתקל בקריאתו לנהוג כך? פעם בשנתיים? עם כל הכבוד יש רשות מחוקקת ורשות שופטת. תן לרשות המחוקקת לחוקק. הפרדת רשויות היא חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה, אך היום הרשות השופטת מרשה לעצמה גם לחוקק. דעותיך שלמה כבר נחשפו בשרשור האחרון שלנו, לטענתך אתה לא תומך ברשימה המשותפת אבל אתה רואה אותה כמפלגה לגיטימית. אז קצת קשה להתווכח עם מי שמכיר בלגיטימציה של המשתוקקים לפיגוע הבא אשר לא יצטערו אם גם אתה תהיה הקורבן בו. כל חברי המשותפת הם כאלה אבל המשפטנים האהובים עליך החליטו שאם תומך טרור יתאפק ולא יצייץ שוב בטוויטר ובפייסבוק את שאיפותיו אז הוא יישאר לגיטימי עד לפנסיה ואחריה הוא יוכל שוב להלל מחבלים בפרהסיה. (אגב .... יזבק לא חזרה בה מההכרה במה שהמחבלים עשו וההיתר שהיא קיבלה לרוץ לכנסת נובע ממשחק מילים שכל ילד היה עולה על הבלוף שבו) שמעת פעם את חברי המשותפת מביעים זעזוע מהתנהלותה של יזבק? .... גם אני לא. יודע למה? .... כי הם אוחזים באותה דעה. אל תתלהב מהנשיאה שתמכה בפסילת יזבק. היא לא האמינה שיהיה סבב נוסף לבחירות ושהיא תצטרך לעמוד בדבריה שנאמרו בסבב הבחירות הקודם שפסילת יזבק הייתה לגיטימית לו היו מגישים בקשה נגדה בזמן. אתה קונה את המשחקים של בית המשפט אבל דעת המיעוט לא הוצגה בתמימות. מראש דאגו שפסילתה של יזבק לא תתממש ורק בשביל ההצגה סדרו דעת מיעוט בהרכב כזה שבו היא תשאר דעת מיעוט.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
נחשון, אתה כותב באריכות אך לא
  אלינור מ.   11/02/20 07:37
בחוכמה. אני עוקבת אחר דברים שאתה מפרסם, ומהם תצטייר שאתה אוהד חשוך של ראש ממשלה מושחת.
כתוב תגובה ל- אלינור מ.
התייחסות לנחשון
  שלמה המגיב   11/02/20 08:48
1) מה זה " חוק עוקף בג"צ " , בלשונו של שנער , אם לא טכניקה "לבטל החלטות של בית המשפט" ?. 2)אני התייחסתי לעיקרון הלא דמוקרטי והמסוכן הזה , לטעמי , "לשנות" החלטות בית משפט באמצעות חקיקה. 3)אני רואה כל מפלגה "כמפלגה לגיטימית " ( לגיטימי בעברית זה חוקי במובן המשפטי ) , גם אם דעותיה "מעצבנות" ולא מקובלות בכלל. נו , ומדוע מפלגת עוצמה יהודית לא נפסלה ? , כי היא "חוקית" , באשר אין מספיק ראיות להוכחת אלמנט הגזענות במצעה ובעקרונותיה , למרות שכל אחד מבין שהיא "גזענית" , כמו שלטעמך , כל אחד מבין מהן מאפייני הרשימה המשותפת. אולם זה לא מספיק לפסילה לכנסת. 4) "להשתוקק לפיגוע הבא" , זה נבזות ממדרגה ראשונה , אבל זה עדיין לא עבירה על החוק , כל עוד זה לא בא לידי ביטוי ברור בדיבור חד משמעי ובמעשים. בית משפט מחליט בהתאם לראיות של ממש , ולא על פי "הבנות" , או "תחושות בטן" . נו , ואם יש לי "השתוקקות" לאנוס מישהי , או להרוג מישהו שעיצבן אותי , אז זה עבירה על החוק ?. בית משפט צריך "לעשות משפט" וזה לא "שוק" וזה לא "פרלמנט שכונתי". 5) נו , מה לעשות , נחשון ,אבל לפסול מועמדים\מפלגה לכנסת , "כתומכי טרור " ( סעיף 7) , יש צורך בראיות משפטיות מספיקות ולא רק "תחושות" , או "חוסר הבעת זעזוע " של נשוא הפסילה. 6) בית המשפט לא " משחק משחקים" ואם אין לך הבנה , ניסיון וידע במאטרייה הזו , אז תשתוק ואל תסית נגדו? נו , " מראש דאגו שפסילתה של יזבק לא תתממש ורק בשביל ההצגה סידרו דעת מיעוט" !!. מה זה טימטום השכל הזה ? , מה זו הבורות הזו? , האם אתה בשיח של פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני , נחשון , או שאתה רוצה שיתייחסו ברצינות לדעותיך ולתבונות שלך ?. וואלה , זה ההסבר שלך לכך , שגם בבג"צ התלבטו וניסו לשקול את הנושא ברצינות הראוייה ?. החלטות משפטיות , אינן מתמטיקה , וכך זה בכל העולם ( רוב ומיעוט) , אך חייבים לקבלן גם אם אינן "מוצאות חן" , אחרת יהיה כאן ג'ונגל , כמו שקיים בלא מעט מדינות בעולם , שבהן הפוליטיקאים קובעים את ההכרעות המשפטיות , או האספסוף המוסת לכאן או לכאן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה בקצרה
  נחשון וייס   11/02/20 10:06
מה זה טכניקה לבטל החלטות של בגץ? מי שמקבל החלטות במדינת ישראל זה הכנסת. בגץ רק צריך להכריע אם פעולה מסוימת תואמת לחוק שהכנסת קבעה להוציא מקרים חריגים שבהם הכנסת מנסה לחוקק חוקים שאינם סבירים בצורה קיצונית כמו היתר לרצוח אנשים. לגבי יזבק - לא מדובר בדרישה חריגה שהרי דעת המיעוט לגביה קיבלה תוקף משמעותי בבית המשפט, לגבי הרשימה המשותפת כולה גם לא מדובר בהחלטה חריגה שהרי ברור שבמדינות אחרות שאינן פחות מתקדמות הרשימה הזו לא הייתה מאושרת מזמן. לגבי שאר הדברים שכתבת, הם המשך פילפול קשקשני.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
מי כאן עושה "פילפול קשקשני" ?
  שלמה המגיב   11/02/20 14:05
1)נו , כאשר אין לך תשובה ראוייה , אז אתה משיב במילים "פילפול קשקשני" ? , זהו ? , כך אתה לא צריך להודות שאתה טועה ואחר צודק ?. טכניקה מעניינת. 2)מי " שמקבל החלטות במדינת ישראל" , זה לא רק הכנסת , אלא גם הרשות המבצעת ( ממשלה) והרשות השופטת ( בתי המשפט ). 3) אין דבר כזה " חוק עוקף בג"צ " כמעשה ראוי ודמוקרטי , בהתבסס ובנימוק שזה גם "על דעת המיעוט" בהחלטת בג"צ , באשר החלטת בג"צ הינה מוחלטת וקובעת ,מבלי להתייחס "משפטית" למיעוט , ואין "למיעוט" כל משמעות משפטית , כבסיס לחקיקה נוספת של הכנסת , כרשות מחוקקת , או להחלטת ממשלה כרשות מבצעת , כמו שהחלטות ממשלה , לדוגמא , הינן חד משמעיות בתקפותן , ואין שום משמעות "למיעוט" בין שרי הממשלה , שחשב אחרת בעת ההחלטה של הממשלה. 4) אם לטעמך , "לא מדובר בדרישה חריגה" , לאפשרות "לעקוף את בג"צ" באמצעות חקיקה , בעניין החלטת בג"צ שלא לפסול את יזבק , אזי גם לא מדובר בהחלטה חריגה של בית המשפט , שלא לפסול אותה ולכן לא ראוי ולא מוצדק בכלל , שהמחוקק "יתערב בשינוי החקיקה" כדי לשנות החלטת בית משפט שאינה חריגה בכלל ואין לה משמעות "מי יודע מה" על המשך תיפקוד המדינה? . נו , מה קרה , נחשון ? , האם המדינה " תפרק" בעקבות החלטת בג"צ בעניין יזבק ? , האם הכנסת תתקשה לתפקד , אם יזבק , תהיה חברה בה ? , האם הטרור יתגבר , בעקבות היותה של חובבת ציון" הזו , חברת כנסת ?. נו , אז באמת היא "עולה לנו על העצבים" וחבל שלא פסלו אותה , אז בגלל זה , ראוי במדינה דמוקרטית , לחוקק חוק "עוקף בג"צ " ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בקצרה
  נחשון וייס   11/02/20 17:54
מי שהתחמק ונעלם מהדיון הקודם היה אתה ועוד מיד לאחר שאתגרתי אותך ובקשתי ממך דוגמאות שיוכיחו את טענתך (קודם לכן. דווקא ענית לי באריכות). חוק עוקף בגץ אינו המצאה של נתניהו והוא אינו מושג חדש. אם חוק עוקף בגץ אינו חוקי - גם הוא לא יאושר.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
מי אמר "לא חוקי" , נחשון ?
  שלמה המגיב   11/02/20 19:11
היכן ראית שאני טענתי שחוק עוקף בג"צ , אינו חוקי ? , הרי הסברת במפורש שהוא "לא ראוי ולא מוצדק ולא דמוקרטי " , לטעמי ,פוגע בעיקרון הפרדת הרשויות ולא ראוי לחוקק אותו , בגין החלטה איזוטרית של בית משפט , שאולי "מעצבנת" אנשים שלא מסכימים איתה , אך אינה משמעותית כל כך , לסדר היום של המדינה. אכן חוק עוקף בג"צ אינו "המצאה של נתניהו " ואינו "מושג חדש" , אך כאשר מציעים לחוקק אותו ( רעיונות בנוסח שנער ) , כדי לעקוף החלטות שיפוטיות רגילות ולא משמעותיות בכלל , לציבור ולמדינה , זה הידרדרות מסוכנת מאד , וסכנה לדמוקרטיה . נו , כל פעם שהחלטה שיפוטית , "תעצבן" פוליטיקאי זה או אחר , ותפגע באינטרסים ובהישרדות הפוליטית שלו , אז הוא "ייזום" בכנסת חוק , כדי "לעקוף" את ההחלטה השיפוטית , גם אם אין לה משמעות על סדר היום במדינה ? . וואלה , עקרונות דמוקרטים שמתאימים לפוטין או לארדואן והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בגץ של היום היה מאשר גם נאצים
  נחשון וייס   11/02/20 21:55
בגץ של היום היה מאשר גם נאצים. הרי המנהיג הרוחני של הערבים בארץ באותה התקופה היה ידידו של היטלר ששאף לבצע כאן מה שהיטלר ביצע באירופה. חג' אמין אל חוסיני הנחשב בעיניהם עד היום כדמות מופת. לדעתך צריך לפסול רק מי שמסוגל להרוג כמו היטלר ולא מי ששואף להרוג המונים אך אינו יכול ואתה בטח קורא לעצמך בגלל זה איש נאור. שאלת למה שנער הציע לשים אותם בכלא? הנה מה עשתה יזבק מייד לאחר שאישרו לה לרוץ לכנסת לחץ כאן. אתה מבין? ההחלטה לפסול את יזבק והמשותפת היא מאוד רלוונטית גם אם לדעתך היא שולית. היא וודאי לא שולית פחות מההחלטה לפסול את בן ארי, מרזל וגופשטיין. ביום שהבת שלך תתחתן עם ערבי ויעלמו עקבותיה. תאמין לי שהראשון שתפנה אליו יהיה בנצי גופשטיין. מגיע לו פרס ישראל. לאן הגענו שאני צריך לשכנע אדם מלומד כמוך שאין מקום להסתה לרצח. להסתה לרצח אתה קורא משהו זניח שלא שווה בגללו לשנות חוק של בית משפט? ומי אומר את זה? אדם שמאשים אחרים בטמטום הקוראים? תתבייש!!
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
נחשון קורא לאחרים "להתבייש" ?
  שלמה המגיב   11/02/20 23:40
מה אתה "משתולל" כאן , כמו איזה אוהד כדורגל שקבוצתו הפסידה בדרבי ? מה אתה "דוחף" כאן לדיון את עניין "הנאצים" ? , היכן הבנת "שדעתי לפסול רק מי שמסוגל להרוג כמו היטלר " ? , כדי לפסול "מי ששואף להרוג המונים" , צריך ראיות לכך ,וזה לא עניין של דעות והתרשמויות של טוקבקיסטים כמוך , נחשון. לא שאלתי "למה שנער הציע לשים אותם בכלא" , אלא איזה עבירה פלילית הם עברו ? .היזבק הזו "מעצבנת" אותי כמו את כולם , אך אוי ואבוי אם מדינת ישראל תראה אותה "כהבעייה" של המדינה , ונתחיל בגינה "לעקוף את בג"צ" , רק כדי "לדפוק" את המנוולת הזו , ולהשיג "סיפוקים". גם ההחלטה לפסול או לא לפסול , את בן ארי , מרזל וגופשטיין , הינה שטות קטנה מבחינתי , שאין לי עניין בכלל "לשנות חוקים" בגין הכהניסטים הגזענים הללו? . מה אתה "מתלהב" מגופשטיין הגזען הזה ? , נו ,"פרס ישראל" אתה מעניק לו ? , ואתה עוד קורא לאחרים "להתבייש" ?. מה זו התובנה האידיוטית הזו שלך , שאפילו היא מתחת לרמה של פרלמנט שכונתי , "שאם הבת שלך תתחתן עם ערבי וייעלמו עקבותיה , אז אני אפנה לגופשטיין" ? , נו , מפקד סיירת מטכ"ל , או מפקד המסתערבים , עשית מהשמוק הגזען הזה , ואתה עוד קורא לי "להתבייש" ?. היכן הבנת שאני רואה "בהסתה לרצח כדבר זניח" ?, נו , אם יהיו ראיות שהיזבק הזו "מסיתה לרצח" , אז שיגישו נגדה כתב אישום ונגמור אחת ולתמיד את "הסיפור" איתה . וואלה , אתה מתחיל לאבד עשתונות , נחשון , וזה קורה כאשר אין לך תשובות ראויות להשגותיי , ויורד לרמה של "התלהבות" מגופשטיין ( "פרס ישראל" !!) , כמו איזה באסטיונר בשוק , ועוד מתריס נגדי שאני "צריך להתבייש" ?. וואלה , לא האמנתי שתרד לרמה פרימיטיבית כזו !. ממש מביך. נ.ב. כעת אני מבין , שאתה מגן באופן פאבלובי על התובנות של שנער , כי גם אתה כנראה "ממעריצי" הכהניסטים של עוצמה יהודית , וזו עובדה די מפתיעה מבחינתי ואני אקח זאת בחשבון בתגובותיי לתובנות שלך. נו "פרס ישראל" לגופשטיין , ממליץ נחשון "בהתלהבות" של איזה באסטיונר בשוק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רפואה שלמה והחלמה מהירה
  נחשון וייס   12/02/20 06:13
נמאס לי להתווכח על כך שהעולם עגול, שהכלב נובח והחתול מיילל ולא להיפך, שהשמש זורחת במזרח, שיזבק אינה לגיטימית, שכל הרשימה שלה אינה לגיטימית ושאישורה נועדה רק לעשיית הצגות של מוסריות מזוייפת בפני העולם וכו'. לך תקים בארה"ב מפלגה לאינדיאנים שידרשו לחזור ולשלוט היכן שהם חיו בעבר ויכירו בלגיטימציה שלהם להלחם על השבת אדמתם ועל הרג חיילים אמריקאים עד להשגת יעדם. בוא נראה אם הדמוקרטיה מספר אחת תקבל את זה. בוא נראה איך הם יגיבו שם. הערבים צוחקים עלינו. בתוך תוכו אחמד טיבי מזלזל באנשים כמוך ובשופטי העליון הרבה יותר מאשר באנשים כמוני. בתוך תוכו הוא מתפוצץ מצחוק כשהוא חושב על אנשים כמוך ועל ה"מוסריות" של העליון. אנשים כמוך מחזקים את האנטישמיות בחו"ל. מה הם אומרים? אם יהודים מכירים בתומכי מחבלים ואפילו מערכת המשפט שלהם, אז כנראה שהמחבלים ותומכי המחבלים לגיטימיים וצריך להגן עליהם מפני התוקפנות היהודית. איזו פגיעה קשה בהסברה היהודית בעולם עושים אנשים כמוך. לתופעה שלך של הרס עצמי קוראים "סרטן". רפואה שלמה והחלמה מהירה. היה בי צד שרצה לאחל לך שהבת שלך באמת תינשא לערבי שיחטוף אותה ואת בנם המשותף כדי שתלמד להעריך מי זה גופשטיין. מצד שני, אני לא שונא אותך ומעדיף שתמשיך לחשוב מה שאתה חושב ושאתה ובתך ונכדיך לא יסבלו.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
הערה לנחשון
  שלמה המגיב   12/02/20 08:43
בקשר לגופשטיין , אין לי בנות , וכנראה שלא יהיה צורך "שיציל" אותה , אם תינשא לערבי , אך בניי תורמים "להצלת העם היהודי ולביטחונו בארצו " , קצת יותר מהכהניסט הגזען הזה , שאתה עוד לא מתבייש , לראות אותו כראוי לפרס ישראל. נו , אני הוא זה שמזיק לתדמית העם היהודי בעולם , על פי מאפייני דעותיי ? . טוב ,על פי "הראש" של נחשון , כדאי למנות את בן גביר כשר החינוך , ואת גופשטיין כשר החוץ , ואז כולם יתרשמו , איך "מתלהבים" ממדינתנו בכל העולם !. מפיקי תוכנית הבידור והסאטירה , ארץ נהדרת בטלויזיה , לא צריכים בכלל כותבים לאייטמים הבידוריים והסאטיריים שלהם , הם יכולים להעתיק לצורך כך , תובנות של שנער ונחשון , באתר כאן ולחסוך הרבה כסף לחברת ההפקות של התוכנית.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסקת מסקנות מעוותת של שלמה
  נחשון וייס   12/02/20 11:46
הצעתי פעם את בן גביר או את גופשטיין לשמש כשרי חוץ או כשרי חינוך? אני לא חושב שזה תפקיד נכון להם כמו שאינני חושב ששר החינוך הנוכחי צריך לשמש בתפקיד זה. זה תפקיד רגיש שאמור לשמש אישיות יותר ממלאכתית. לגבי משרד החוץ יש בו המון אלמנט של כבוד. גופשטיין ובן גביר מחפשים משהו יותר מהותי והם אינם נרתעים מעבודה קשה שחורה ומלוכלכת. הייתי מעדיף את בן גביר כשר המשפטים אך אינני משלה את עצמי שהוא יגיע לשם גם אם הוא ישלים לנתניהו 61. איחולי רפואה שלמה עדיין נשלחים לך מכשיר תומכי מחבלים לישיבה בכנסת. הם לגמרי צוחקים על אנשים כמוך ועל מערכת המשפט הישראלית.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
"ללמוד להעריך מי זה גופשטיין"
  שלמה המגיב   12/02/20 12:35
נחשון ממליץ לי "שאלמד להעריך מי זה גופשטיין" , אז שמעתי בקולו ועיינתי בקורות חייו , והוברר , "שהגיבור" הזה , שאני "לא יודע להעריך אותו" , על פי התובנה של נחשון , לא שירת אפילו יום אחד בצה"ל , לא בסדיר ולא במילואים !!!. נו , וזה דמות המופת , שנחשון מייעץ להעניק לו "פרס ישראל" בגין תרומתו לעם היהודי !. אתם הבנתם את "הראש" של נחשון , שקובע שאנשים כמוני , שלא "מתלהבים" מגופשטיין , עלולים לגרום להתגברות האנטישמיות בעולם !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שמעון פרס מוכר לך שלמה?
  נחשון וייס   12/02/20 18:27
אין לי מושג אם הוא שירת בצבא או לא. אין לי ספק שאם הוא לא שירת בצבא אז הייתה לכך סיבה. מלא אנשים טובים לא שירתו בצבא. אין לי מושג מה הדעה שלך על פרס אבל גם הוא לא שירת בצבא ואם יש לי ביקורת עליו, אז היא איננה קשורה כלל בכך שהוא לא שירת בצבא. מבלי לדעת מדוע גופשטיין לא שירת, אני משוכנע שהוא לא השתמט ולא עשה תרגילים מלוכלכים כדי לא לשרת. מבחינתי גופשטיין עושה שירות לאומי כבר במשך שנים. בייחוד כי כל המציל נפש בישראל כאילו הציל עולם ומלואו.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
הסברים ונימוקים בנוסח גלעד
  שלמה המגיב   12/02/20 20:59
שמעון פרס מוכר לי ,והוא היה יליד 1923 , ובשנת 1941 הגיע לגיל גיוס , נו , הוא היה צריך להתגייס בגיל 18 לצבא הבריטי ? , מה זה הטימטום הזה , נחשון ? , אני מדבר על גיוס חובה (!) לצה"ל , של כל בחור שמגיע לגיל 18. נו , גם בן גוריון ורוב החותמים על מגילת העצמאות , לא שירתו בצה"ל. נו , טוב , אז לטעמו של נחשון , אזי גופשטיין "עשה שירות לאומי" חשוב למדינת ישראל , ואולי בגלל זה מגיע לו "פרס ישראל" !. נו , נחשון , שמעריץ את השמוק הכהניסט הגזען הזה גופשטיין , שלא שירת יום אחד בצבא , קובע שאני ושכמותי גורמים להתגברות האנטישמיות בעולם , ועוד יש לו החוצפה , לדרוש ממני "להתבייש" !. וואלה , אני "מת מסקרנות " על תרומתו של נחשון וייס לביטחון ישראל , וכולי תקווה , שזה קצת יותר מאשר תרם לכך , "המיועד לפרס ישראל" , אדון גופשטיין. אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בנוסח נחשון , כמובן.
  שלמה המגיב   12/02/20 22:29
תיקון טעות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רשע סלפן חצוף
  נחשון וייס   12/02/20 22:45
הדוגמא של פרס הייתה במקומה כי ציינתי שגופשטיין וודאי לא התחמק משירות צבאי וכך גם פרס וציינתי במפורש שאין לי על כך ביקורת על פרס. ציינתי במפורש שאין לי על כך ביקורת על פרס. ציינתי במפורש שאין לי על כך ביקורת על פרס אז אל תרקוד על זה ואני מודה שהיו לו הרבה תפקידים ביטחוניים מבלי להיות בצבא וכניסה חופשית לשטח הכור האטומי עד יום פטירתו. מה ששלו שלו ולא אקח את זה ממנו למרות שלדעתי באוסלו הוא קילקל הכל וזיקנתו ביישה את בחרותו. המסר שלי היה ששירות צבאי אינו מדד בלעדי לתרומה למדינה ואינו קריטריון ללגיטימיות לייצג אותה. ולא שיש לך בעיות הבנה. אתה הבנת אותי מצוין וניסית בכל זאת לעוות את דברי ולעשות עליהם סיבוב ולכן אתה רשע, סלפן וחוצפן. כמוך עשיתי גם שיעורי בית. הצבא לא רצה את גופשטיין כי פחד מהפרובוקציות שלו אך אם זה היה תלוי בו הוא היה משרת בצבא ונותן שם את כל הלב. כל התרבות הזו של לפסול את דעתו של האחר כי הוא לא עשה צבא או בגלל שהוא היה ביחידה פחות נחשבת זה תת רמה מה גם שיש כאלו שנותנים מעצמם כל חייהם מבלי להיות בצבא או נותנים מעצמם כל חייהם למרות שבצבא הם היו חיילים פשוטים. אגב: היכן הייתה בצבא יזבק תומכת הטרור הלגיטימית בעינך לייצג את הציבור בכנסת? היכן היו חבריה לרשימה? (אתה לא חייב לענות לי לדברי ההבל במשפטי האחרון, סתם החלטתי לדבר קצת בשפה שלך המעוותת את הדברים).
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
דאגה לביטחון היהודים נוסח וייס
  שלמה המגיב   13/02/20 08:34
1) אדם כמוך , "שמתלהב" מכהניסט גזען ,כמו גופשטיין , זה גופשטיין שמתנהג באופן משפיל ומבזה , לבני אדם שאינם יהודים ( ראיתי זאת במו עיני בפאנל בטלויזיה ) , וחושב שמגיע לו "פרס ישראל" , מכנה אותי "רשע" !!. 2) כאשר הנושא הנדון , הינו הטרור נגד יהודים , מי תומך בטרור ומי לא ( פרשת "חובבת הציון" יזבק ), ואיך צריך להגן על היהודים מפני טרור ( פסילת חברי כנסת "תומכי טרור" ) , ראוי שמי שמביע דעה בנושא ( שנער , נחשון וייס ), לא יטיפו לאחרים ( לי לדוגמא ) , אם אני מזיק לביטחון היהודים בדעותיי , כן או לא , לפני שהם יסבירו , מה הם ובני משפחותיהם , "תרמו" למניעת הטרור כנגד יהודים , ומה הם "תרמו" להגנה על היהודים מפני צוררים לסוגם , וכך גם יציגו מה אנשי עוצמה יהודית כמו גופשטיין , תרמו "להגנת היהודים" מפני הטרור , לפני שימליצו לתת להם "פרס ישראל" , ולכן השרות הביטחוני ( לא רק הצבאי ) של הדמויות "המעורבות" בדיון , הינו משמעותי ורלוונטי. יש לי תחושה , נחשון , שהכעס שלך לעניין התייחסותי לשרות הצבאי של גופשטיין , כרלוונטי לנושא , כן או לא , רומז ( ואולי אני טועה !) , שגם אתה לא בדיוק יכול להציג איזה "רזומה " , לתרומתך לביטחון והגנת היהודים במולדתם ואתה קצת "נלחץ" ומכנה אותי "רשע וסלפן" משום כך. תהיה לי בריא , נחשון וייס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בוא נעשה דמוקרטיה רק לקרביים
  נחשון וייס   13/02/20 18:38
בוא נעשה דמוקרטיה רק לקרביים ולבכירים בצה"ל ונמנע הצבעה וחופש ביטוי מחיילים פשוטים. אגב .... זה שאתה טוען שתרמת המון למדינה מבחינה ביטחונית זה לא אומר שזה נכון. כל אחד יכול להשתמש באיזה שם שאינו מסגיר את זהותו כמו: שלמה המגיב, דוד החייכן או שאול האופטימיסט ולטעון שהוא היה חלק מהמערך שהפציץ את הכור האטומי בעירק וכסלפן מדופלם, לא אתפלא אם גם אתה מייחס לעצמך כתרים שאינם שייכים לך . גופשטיין אגב לא מתייחס בזלזול לגויים אלא רק למי שפוגע בנו. הדת היא במהותה גזענית וזה נכון לכל סוגי הדתיים אך ישנה גזענות שלילית הקוראת להרוג ולהשפיל את האחרים רק בגלל שהם אחרים וישנה גזענות אחרת שאיננה שלילית אלא רק רוצה לשמר את הגזע ולא להתבולל ורוצה לשמור על החיים ולא לתת לאחרים לקחת לך אותם או לפגוע לך בחרותך. סרטונים שראית לא אומרים כלום. קל להראות התקפה מבלי להראות מה קדם לה. בינתיים אגב - גנץ היה יותר בכיר מנתניהו בצה"ל. הוא התנגד לגדר ותמך בתכנית הגרעין של אובמה ונתניהו בדיוק ההיפך. מסתבר שלא תמיד הבכירים צודקים יותר. גם ברק היה בכיר בצה"ל וראש ממשלה כושל וכך גם רבין. אגב .... עצמה יהודית זה לא רק גופשטיין. יש שם גם נציגים שתרמו המון בצבא ומחוץ לצבא (ואינני אומר זאת כדי לגרוע מזכויותיו של גופשטיין).
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
מה הקשר לדמוקרטיה , נחשון ?
  שלמה המגיב   13/02/20 19:45
1)אני לא טענתי שאין לגופשטיין זכויות של אזרח , כמו כל אזרח (!) , במדינה דמוקרטית , למרות שהוא שולל "זכויות" אילו מאזרחים ערבים במדינה , והוא כן "התייחס בזילזול לגויים" , אזרחי המדינה , ואני ראיתי ושמעתי אותו ( מהתחלת התוכנית ועד הסוף !) בטלויזיה , איך התנפל והשפיל את השדרנית הערביה שראיינה אותו , לוסי אהריש ( שנשואה ליהודי שהיה ביחידת המסתערבים בצבא (!) ושאביו גימלאי של המוסד (!) ), ללא כל פרובוקציה מצידה , וללא כל הקשר לדיון שהתפתח , שלל את זכותה כאזרחית של מדינת היהודים , השפיל אותה וגרם לה לפרוץ בבכי בעת השידור , ורק באמצעות התערבות של מרואיינים נוספים בפאנל , שנזפו בגופשטיין , הוא הוצא מהשידור שנמשך לאחר מכן. 2) או קיי , תתעלם ממה " שאני טוען שתרמתי למדינה " ואתה צודק שאולי אני מאפיין את עצמי בכזב בעניין זה , ובכל זאת אל תטיף מוסר , "ותאשים" אנשים שאינך מכיר (!) , שהם "..גורמים להתגברות האנטישמיות בעולם..מכשירים תומכי טרור לישיבה בכנסת ( זה בג"צ ולא אני , שאישית סבור שניתן בהחלט היה לפסול אותה בראיות שהוצגו !!)..אחמד טיבי מזלזל באנשים כמוך ( תאמין לי , שהוא לא היה מזלזל בכלל , אם היה מכיר אותי ואת בניי )..לתופעה שלך קוראים סרטן.." וכיוצ"ב. 3) לגופשטיין אין "זכויות" בכלל , בעניין ביטחון היהודים במולדתם והוא לא תרם כלום למדינת ישראל בכלל , בשום שטח , ובודאי לא בעניין הביטחון והגנה על היהודים בארץ ובעולם ,מפני הטרור הערבי. נ.ב. נזכרתי שגם ראיתי בעבר , בחדשות בטלויזיה , איך גופשטיין ועוד צעירים כהניסטים , עושים מהומה בפתח אולם חתונות ביפו , בעת חתונה שם של ערבי עם יהודיה , ומשפילים ומטרידים את האורחים ( הערבים , לא היו אורחים מצד הכלה !) , ורק שהמשטרה שהוזעקה למקום , הם הורחקו , אל מעבר לכביש , אך המשיכו בפרובוקציה , וזה מי שנחשון ממליץ לתת לו פרס ישראל , והוא בכלל "אין לו כלום כנגד גויים" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  נחשון וייס   14/02/20 02:53
[1] מה הקשר שראית תכנית מההתחלה עד הסוף? לתכניות אי אפשר לעשות עריכה? גופשטיין לא שולל זכויות מערבים שלא פוגעים בנו וזה לא משנה למי לוסי נשואה. נשואי תערובת ביהדות זה דבר נוראי ששום שירות בקרבי לא מפצה עליהם אך כאדם חילוני לא תוכל להבין את זעקתו של גופשטיין מדם ליבו. [2] גם אם תוכיח שהיית רמטכ"ל ושסיקלת את האטום בעיראק, זה לא אומר שפעולה ספציפית שלך אינה מזינה את האנטישמיות בעולם. לא אישמתי אותך בכוונות זדון כך שלתרומתך (אם היא קיימת) אין משמעות בדיון הספציפי הזה. בשורה התחתונה, כאשר בעולם רואים שאנחנו נותנים כבוד ובמה לתומכי טרור ואפילו מושבים בכנסת (וכל הרשימה המשותפת תומכת בטרור ולא רק יזבק) אז הם אומרים שהנה, אפילו היהודים מודים שהם לגיטימיים ואפילו חלקם (גם אם לא אתה) מצדיקים אותם ממש ומאשימים את ישראל בפגיעה בערבים. כל זה מזין את האנטישמיות וזה לא משנה מה הייתה כוונתם של מזיני האנטישמיות וכמה הם תרמו בצבא. אחמד טיבי בטוח היה מזלזל בך. אולי הוא היה מעריך אותך על דברים מסויימים אך צוחק עליך בתכונות ההתאבדויות האחרות שלך. תהיה בטוח שברגע שהערבים יהיו חזקים מאיתנו, הם לא יכירו לנו טובה ויישחטו אותנו אחד אחד מבלי שטיבי ימחה על כך. הדוגמא האחרונה שנתת, אני לא מכיר אותה מקרוב. אבל אכן.... אין לגופשטיין כלום נגד גויים. אם הם היו מתחתנים בינם לבין עצמם הוא לא היה מתערב בחתונה. אילו היית יכול להיות דתי מאמין רק לעשר דקות היית מבין את זעקתו של גופשטיין. מדובר ברצח הנשמה המתבוללת לנצח נצחים ולא ל70 שנה. אך זה מסוג הדיונים שקשה לי לערוך איתך. מי שאינו יהודי מאמין זה ייראה לו שטויות ואני וודאי לא אחזיר אותך בתשובה. בטח לא באמצעות תגובות באתר. ולסיום - עבור כל אישה ששוחררה מהכפרים הערבים ובניה, גופשטיין מלאך.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
הבנה למעשים , בנוסח נחשון
  שלמה המגיב   14/02/20 09:21
1) מה זאת אומרת "זעקתו של גופשטיין מדם ליבו" ? , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים , כדי להצדיק את מעשיו הנבזיים ? . האם זה נימוק שמכשיר התנהלות מבישה ונבזית נגד אנשים , שלא עשו לך כל רע ( לוסי אהריש , החתן הערבי שנישא לכלה יהודיה ביפו וכיוצ"ב ) ? הרי בנימוק האידיוטי הזה , גם משתמשים כל "חובבי ציון" בנוסח ח"כ יזבק , להצדיק את שנאתם ואיבתם כלפינו , וכן משתמשים בנימוקים כאלה , גם כל תומכי הטרור הערבי נגדו , הלא כן ?. 2) נו , הרי גם היזבק הזו , טענה בפני בג"צ , פחות או יותר , נימוקים כאלה , כדי "שתהיה הבנה " למה שאמרה בשבחם של מחבלים רוצחי יהודים , כי "זעקה מדם ליבה" , עלאק !. ( ולצערי כנראה שרוב השופטים "השתכנעו" מסוג זה של נימוקים !). 3) היהודים "שמצדיקים" (!), את הנרטיב הפלשתינאי , בסיכסוך שלנו מול הפלשתינאים , אכן "מזינים את האנטישמיות" ואתה צודק בהחלט בנקודה זו , אך זו הדמוקרטיה , וצריך גם "להכיל" סיטואציות כאלה ולהתמודד איתם , כדי לשמור על הדמוקרטיה ואין מה לעשות. 4) גם אני סבור "שהערבים יישחטו אותנו אחד אחד " , במידה והם "יהיו חזקים מאיתנו" ולכן צריך לשמור על כוחנו ," והכוח" שלנו , נובע מאחדותנו ומעוצמת מערכות הביטחון שלנו לסוגיהם , ולא מהשטויות של אנשי עוצמה יהודית כמו גופשטיין , ולא "ייחלש" אם כמה עשרות יהודיות יתחתנו מרצון (!) עם גויים , וההתעסקות ש לגופשטיין בשטויות הללו "אינה מצילה שום נפש יהודיה " ואי"מצילה עולם ומלואו" ואל תבלבל כאן את המוח , ואל תתייחס לקוראים כאל ילדים בגן ילדים , שכך ניתן לשכנע אותם. 5) אכן , איני מבין את "זעקתו של גופשטיין" ואין לי שום סימפטיה או הבנה למעשיו , והוא לא "משחרר" אף אישה , כי הן לא "נכלאו" , והן נישאו מרצונן לגויים , ואינן זקוקות לעזרתו של גופשטיין , ולא ביקשו את עזרתו ואל תטמטם כאן את הקוראים , כדי לצדיק את מעשיו והתנהלותו של גופשטיין , ועוד במשפטים "מפוצצים" מהת... , כמו "..רצח הנשמה המתבוללת לנצח נצחים..מציל עולם ומלואו.." ועוד בלבולי ביצים , ברמה של סיסמאות שדופות , באיזה דרשה של רב , באיזה ישיבה זניחה , בפני תלמידיו התמימים והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא יעזור לך (תשובה בקצרה).
  נחשון וייס   14/02/20 16:06
גופשטיין הציל הרבה נערות תמימות שהתחתנו עם ערבים ולא יכלו לברוח מהכפרים שלהם אחרי שהם החלו להתעלל בהן ולכלוא אותן. אולי אין משמעות מבחינתך להצלת בודדים או שאין לדעתך צורך להגן על יהודיות שנהגו בטיפשות כי לדעתך עליהן לשלם על טיפשותן אך לגופשטיין לב יהודי חם ואיכפת לו. מה היה מול לוסי אהריש אין לי מושג ולא בטוח שהיה לי מושג לו הייתי צופה בתכנית כי תכניות יכולות להיות גם ערוכות ולא להראות את התמונה כולה. אין לי יכולת להתייחס למקרה הזה ספציפית. שאר העניינים כבר קשורים בפערים בתפיסת העולם שלי ושלך. אני לא אחזיר אותך בתשובה ואתה לא תחזיר אותי בשאלה ומה שנכון עבורי זה טמטום הקוראים מבחינתך וההיפך. לכן, הוויכוח ביננו לא יסתיים לעולם כי כל אחד מאיתנו מסתכל על המציאות דרך משקפיים אחרות. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il