s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להציל את גנץ מפוטש חבריו
מאת: עמוס שנער  |  25/03/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה לא מתבייש קצת?
  תגיד, שנער   25/03/20 14:39
אתה לא מפסיק להתפלש במי המדמנה העכורים של הספינים הפורנוגרפיים מתוצרת בלפור.
כתוב תגובה ל- תגיד, שנער
תודה שהארת את עיניי
  עמוס שנער   25/03/20 16:55
תודה שהארת את עיניי. אחרי שכתבת לי מה שכתבת אני שוקל להתבייש מעט. אבל רק טיפה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
הצעתך לנתניהו לבצע האזנות סתר
  ובכלל,   25/03/20 14:55
על מנת שאלה אולי יסייעו לו לחמוק ממשפט פלילי. ככה אתה חושב שצריך לנהוג ראש ממשלה? לא רק אתה צריך להתבייש. גם עורך האתר, שנתן לגבבה כזו לעבור את מסננת העריכה. הצרה היא, שהאתר הזה עצמו ירוד, עם העורך עורכו מתפלש כבר שנים ברכילות ירודה ובזויה. וזו התוצאה.
כתוב תגובה ל- ובכלל,
בסה"כ למדתי את שיטות השמאל
  עמוס שנער   25/03/20 16:39
להקליט את בנו של נתניהו , נער צעיר בעת בילוי פרטי בימים שבהם הוא אפילו לא עסק עדיין בפוליטיקה. זה יותר טוב? להקליט את שרה מאבדת שליטה על עצמה זה יותר מכובד? ואל תגידי לי שזה חטא פרטי של המקליט. ערוץ תקשורת "מכובד" שילם עבור ההקלטות ממון רב. רק ביום שנלמד מכם להיות נבלות הימין באמת ישלוט כאן כי עד עכשיו הימין שלט באופן מגומגם עם אזיקים על הידיים והרגליים וביצע עקב כך רק חלק זעום מהאג'נדה שלו. על מה את מלינה? על חשיפת דברי נבלה? כשנוח לכם, לא אכפת לכם שגנץ ניצל מינית נערה. הרק לא ביבי יותר חשוב לכם. אז נכון, גנץ הוא עדיין בחזקת זכאי אבל אצל פמיניסטיות ההרשעה היא אוטומטית ואצל שאר השמאלנים גם הרשעת נתניהו היא אוטומטית. רק אתם כביכול אנשים מתקדמים ונאורים. מי את שתטיפי לי מוסר?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
,תמיהני..
  אמנון111   26/03/20 07:49
מר שנער.. מדוע אתה מתייחס לרפי שכל???הם חיים בעשור הטוב ביותר של מדינת ישראל מאז הקמתה,שהוביל אותו בנימין נתניהו, והם אינם יודעים אנה הם באים. רחמנות מר שנער.
כתוב תגובה ל- אמנון111
אין לי שום תלונות.
  לתמה, תנוח דעתך   26/03/20 11:39
חיה טוב, עובדת ומתפרנסת כרגיל גם בימי הקורונה והכי חשוב, הבריאות טובה. אני לא משתתפת בבחירות כבר 22 שנה ומבחינתי אין שום סיבה לשנות כלום. אני פשוט נהנית לראות ביביסטים מגוחכים וחמוצים מנסים לההפוך הפסד שלישי ברציפות של משיח השקר שלהם לניצחון. תמשיכו. המדינה משתנית לכם מול העיניים, אתם יוצאים מדעתכם והחיים דבש.
כתוב תגובה ל- לתמה, תנוח דעתך
למגיבה ללא הזדהות בשם
  שאקי   27/03/20 11:28
משעשע שחלק הופכים את שנער לביביסט וחלק כועסים עליו שהוא לא ביביסט. שנער הוא ימניסט ולא ביביסט. שנער החמיא לביבי המון אך גם יצא נגדו לא מעט. זו פשוט שטחיות לחשוב שכל מי שמתנגד לשמאל הוא אוטומטית ביביסט. שנער אגב ציין יותר מפעם אחת שהוא הצביע לעצמה יהודית.
כתוב תגובה ל- שאקי
עוצמה זו פיקציה עלובה
  שאקי ידידי   27/03/20 14:10
שנער ביביסט מלא מלא.
כתוב תגובה ל- שאקי ידידי
ליצנית
  שאקי   27/03/20 16:37
כתוב תגובה ל- שאקי
3
לא ידעתי
  עודד הנודד   25/03/20 16:32
שגם נתניהו נמנה עם״דורשי טובתו״ של כנץ. אתה מתכוון שזה אותו נתניהו שכינה את כנץ רק תמול שלשום שמולני, מגמגם ועוד מחמאות מסוג זה
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
והוא לא שמאלני שגמגם?
  עמוס שנער   25/03/20 18:17
גנץ הוא לא שמאלני שגמגם? (לא גמגום במובן מום אלא גמגום במובן של חוסר בקיאות בחומר ורצון להתחמק ולא להגיד את כל האמת לגבי התכניות שלו כמו ישיבה עם המשותפת למשל).גנץ במקביל נהג אחרת וחלק לנתניהו מחמאות? זה לא שייך לכאן ההערות שלך. לא הצעתי לגנץ חברות עם נתניהו. מחנה גנץ מנצל אותו ועושה ממנו צחוק. לפעמים ישנם אינטרסים גם בין יריבים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
אתה לא מתביש אבל הרבה ...
  שמחה חן   25/03/20 17:40
איש ללא שם,לשקר במצח נחושה,ללא בדיקה,ללא הוכחות,ללא שום ביסוס,על אומרך ספין מבית בלפור.אם אתה כזה חכם,בוא תאיר את עינינו בכוחמתך.איש הספינים ,זה רק אתה.אז צא ולמד ואז נקשיב לך!טוב,יאללללה
כתוב תגובה ל- שמחה חן
5
בתכלס צודק
  י.א   25/03/20 18:04
כי מה נשאר כל פיפס קטן ואתה חשוד כך גם גנץ אם יחוקקו חוקים שכבר קיימים שלא לעשות פוטס לראש ממשלה או מעומד לראשות ממשלה אז תבוא גם על גנץ אם תבוא בחורה שתגיד ככה וככה עשה לי גנץ אז היא כבר חשוד ולא משנה מה יגיד לכן כפי שתפרו לנתניהו תיקים על חמגשיות וסיקור אוהד כך זה יבוא על גנץ אשכנזי איך אומרים החונטה מבגץ כבר תדע מה לעשות.זוכרים משפוחה מורחבת חבר מביא חבר כולם בדעה אחת כמו מקהלה ועוד 95000 שח פנסיה אין עליהם שום פיקוח אתם יודעים מה שנקרא מורמים מהעם אבירי הצדק ואין בילתם ממש הגזע העליון
כתוב תגובה ל- י.א
6
היתה לך סיבה טובה לעשות תשובה
  שנער, לסיכום   25/03/20 18:12
הצרה היא, שלא הבנת אפילו את השאלה. כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- שנער, לסיכום
לפעמים המורה נכשל ולא התלמיד
  עמוס שנער   25/03/20 19:40
כשתלמיד לא מבין אז לפעמים הכישלון הוא דווקא על המורה. אם הייתה כאן איזו שאלה שלא הבנתי, אז כנראה שהיא לא נוסחה טוב. קשה לי לקחת אחריות על טעויות של אחרים. חוץ מזה היה יותר נוח אם לא הייתה נפתחת הודעה חדשה כי עכשיו קשה לדעת איזו שאלה לא הבנתי (או כביכול לא הבנתי), האם השאלה מתגובה x או השאלה מתגובה y וכו' כל טוב גם לך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
במקרה שלך, הבעיה היא התלמיד
  נכון   25/03/20 21:32
כתוב תגובה ל- נכון
לא אשם. כבר הרבה זמן אין ביה"ס
  עמוס שנער   25/03/20 23:08
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
כאילו לפיד? אפס בהתאמה
  מייק   25/03/20 21:23
לראשות הממשלה,אסור שזה יקרה
כתוב תגובה ל- מייק
8
שנער מנותק וממשיך בהזיות שלו
  יהודה דרורי   25/03/20 21:51
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
תודה על הביקורת הבונה
  עמוס שנער   25/03/20 23:22
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
9
ריאליזם
  רוני ש.   25/03/20 22:02
כותב נכבד, לא מתפקידנו להציל את גנץ, האיש אינו ראוי, כשל בצבא, כשל בעסקים, וגם עכשיו בפוליטיקה מוכיח שהוא בסך הכול עסקן קטן ובזוי. על שירותו הצבאי, שלא היה מזהיר בלשון המעטה, אם להאמין לדוחות כמה ממבקרי המדינה, קיבל משכורת שמנה, פנסיה תקציבית לכול החיים, ואם היה איש הגון היה נעלם לנו מהעיניים. אבל גנץ, כמו אביו העסקן במפא"י, גנץ בכחול לבן, אין הבדל. יאיר לפיד עוד ישפד אותו, זה ברור, אני מאוד מקווה שגם נתניהו כבר מבין מי האיש, הכשלים שלו בצבא עלו בחיי אדם, לא רוצה יותר גנץ בחיי ילדנו.
כתוב תגובה ל- רוני ש.
גם אני לא רוצה אותו
  עמוס שנער   25/03/20 23:14
גם אני לא רוצה אותו. אבל בפוליטיקה בוחרים ברע במיעוטו. נתניהו מנסה להקים ממשלת אחדות עם כחול לבן, אם זה יקרה עדיף שזה יהיה עם גנץ בלבד ולא עם כל הבלאגן מסביב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ריאליזם
  רוני ש.   25/03/20 23:46
ממש, אבל ממש לא מסכים אתך. גנץ אינו ראוי, נקודה. אתה יכול לאהוב את דעותיו של לפיד או לא, אבל בנבדל מגנץ הטיפש, לפיד חכם. גנץ איש לא ראוי ואל תיתן לעיניים הכחולות לבלבל אותך, האיש כשלון מתמשך. תקרא את דוחות מבקרי המדינה עליו, במלחמות, במבצעים וביניהם, איש חסר אחריות, שבמדינה מתוקנת היה נזרק מהצבא בבושת פנים. רק המטרייה של אהוד ברק הגנה עליו מועדת חקירה. תקרא את דוח המבקר על המשטרה, ותבין איזו קומבינה גנץ עשה. תראה מה עכשיו מתרחש בכנסת, זה לא לפיד לבדו, זה גנץ, למרות פרצוף הפוחלץ שלו. אם נתניהו ייקח את האיש לקואליציה, אני לעולם לא אסלח לו, את השרץ גנץ, אין להכשיר!.
כתוב תגובה ל- רוני ש.
לפיד לטעמי יותר מסוכן
  עמוס שנער   26/03/20 07:41
לפיד לטעמי יותר מסוכן, ונתניהו יידע להתמודד עם גנץ, אני כמעט בטוח. בכל אופן אין לך הרבה אופציות להקמת ממשלה אחרת ובחירות רביעיות זה גם עניין מסובך במצב הנוכחי שבו הקורונה תדחה אותן בכמה חודשים טובים ושלשמאל מחבלים יש יותר ח"כים בכנסת ואופציות לבצע דברים נוראיים ואינני רוצה לתת להם רעיונות לכן לא אפרט במה מדובר למרות שהם לא זקוקים לי כדי לחשוב עליהם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ריאליזם
  רוני ש.   27/03/20 20:56
קיבלת את שרצית, רק שעל הזנות הזו כולנו עוד נשלם!
כתוב תגובה ל- רוני ש.
עמוס לא גנץ!!!!!!!!!
  שמחה חן   26/03/20 08:18
סליחה עמוס,זו גישה תבוסתנית,הרע במיעוטו!!??? רק בחירות4,שיביאו לנקיון שטח!על מנת להחליף את כל הרהיטים בבית,עושים נקיון,הלא כן????!!!!!אני בעיקרון אדם פראקטי.אפשר לחייך ,זה בסדר.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
לא הפנמת מה שקרה שמחה חן
  עמוס שנער   26/03/20 10:58
כרגע יש רוב לשמאל מחבלים בכנסת והם נחושים לנצח את המערכה. לא סתם הם הפעילו כל מנגנון אפשרי ושפכו המון כספים על חקירות ראש ממשלה תוך שיתוף פעולה של מערכת המשטרה והמשפט והראו שאין להם קווים אדומים כולל חבירה למחבלים. ברגע שהם יזהו הליכה לבחירות הם יקימו ממשלה (אפילו ממשלה זמנית ביותר) כדי שבמהלך ממשלת המעבר תהיה ממשלת שמאל ולא ימין. ממשלת המעבר תתארך עד אין קץ כי בזמן הקורונה לא יהיה ניתן לקיים בחירות ולהוציא אנשים לקלפיות. גם ראש הממשלה מבין את זה ומנסה להקים ממשלה עם כחול לבן. אבל כשאני אומר משהו אני תבוסתן וכשנתניהו פועל באופן דומה הוא מלך ישראל. לדעתי יש למצות אפשרויות קודם עם מפלגת העבודה כי זה הרע במיעוטו לשני הצדדים (גם להם) כפי שהסברתי באחד ממאמרי הקודמים. צריך להמנע מ"תפסת מרובה לא תפסת". כואב להגיד את זה שמחה. תאמיני לי שקשה לי עם המצב לא פחות ממך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
10
גנץ יש נחשים נעל נעליים גבוהות
  אקטואלי   25/03/20 23:36
נכתב ופורסם לפני מועד ב': אם באמת חשוב "לכחול לבן" "שישראל לפני הכל", ממליץ לגנץ לוותר על מועמדות לראשות הממשלה, כי הוא לא מתאים לתפקיד זה, ולהיכנס כשר לממשלה הבאה. גנץ יכול להיות מקסימום מספר 2, מספר אחד "זו אופרה שונה לחלוטין". כל האחריות על מדינת ישראל ותושביה נופלת על מספר 1 – הוא המנהיג עם כל המשמעויות. כאשר אני מסתכל עליו אני מרחם עליו, נראה שהוא חסר אונים. אגב, איפה אשתו של גנץ, ילדיו, וחבריו שיגידו לו דיי, לא מתאים? אלוף במילואים גיורא רום אמר על "כחול לבן": "כחול לבן הם כמו היחידה הצבאית בגבעת חלפון, בסוף זה "רק לא ביבי". "אין להם את זה" וחס וחלילה אם בני גנץ ייבחר להיות ראש ממשלה (שלא נדבר כעת על יאיר לפיד בנושא התאמתו לראשות הממשלה). עד היום לא ברור לי בשביל מה היה צריך בני גנץ להיכנס להרפתקה שכזו, נראה לכאורה שהוא מנותק מהמציאות ומהיכולות שלו עצמו. הרי יש הבדל עצום בין יכולות להיות רמטכ"ל לבין להיות ראש ממשלה, לשם השוואה אתה יכול להיות מח"ט מצוין וגרוע כאלוף פיקוד, לא חסר דוגמאות רבות להשוואות הנ"ל. אגב, כשנכנסים לתפקיד חדש, במיוחד כראש ממשלה, לוקח מעל שנתיים שבעל התפקיד "מבין איפה הוא חיי" ועדיין גם כשאתה ראש ממשלה מנוסה ומצליח כל יום הוא "סיפור חדש" ויש המון הפתעות וחוסר וודאות בהרבה נושאים, ויש להחליט לפעמים מאוד מאוד מהר ("ולא בניחותה"). יוצא שמפלגת "כחול לבן" עושה עלינו סיבוב עם הרוטציה שלהם, שיתגלחו על משהו אחר ולא על מדינת ישראל, אין מועד ב' על החלטות שגויות - אסור שזה יקרה!!! גם אם תבוטל הרוטציה, והיא לא תבוטל, גם אחרי "סיפור החפרפרת", עדיין חוסר ההתאמה של בני גנץ לתפקיד עומד על הפרק פשוט "אין לו את זה". לגנץ אין באמת ממשלת 61, אחרת הוא היה רץ בכל הכוח להקים אותה. לכאורה לא בטוח שהקורונה באמת מעניינת אותו, עובדה שהם מתעסקים עם פוליטיקה קטנה – החלפת יו"ר הכנסת, זאת בזמן שאזרחי העולם נמצאים במגפה העולמית. - זו מנהיגות? גנץ! אם יש לך 61, תקים כבר ממשלה, ורק אז בחר יו"ר כנסת. אך אני מבין שאין לך ממשלה, ושקשה לך להחליט. עקב מהלכיו עם המשותפת גנץ מבין שהולך להתרסק בבחירות הבאות, ויותר חמור מכך גנץ מבין שאחד מחברי הקוקפיט ינסה להפיל אותו בקרוב ולרשת את מקומו. האם זה "ישראל לפני כולם"? יש כאלה בקוקפיט שמושכים אותו למקומות הזויים והוא לכאורה מבולבל מכל הייעוץ שהוא מקבל. הוא לא יודע מה להחליט!!! בשנה האחרונה גילינו שהוא לא קורץ מהחומר המתאים "פשוט אין לו את זה". מזל של כולנו, שנתניהו מנהל את משבר הקורונה. כזכור גנץ לא הסכים לקבל את ההצעה של נתניהו, אם היה מסכים השבוע הוא כבר יכול להיות ראש ממשלת ישראל, ואז ניהול המשבר לכאורה היה מגומגם ומסוכן. הכל היה נעשה בניחותה ומספר הנדבקים היה פי כמה מהיום. אני בספק אם היה מתקשר עם ראשי ממשלות בכל העולם על מנת לתאם מהלכים כנגד הקורונה, או למשל היה מתקשר לראש ממשלת הודו לבקש אספקה של חומריי גלם לתרופות ומסכות? נתניהו מנהל את המשבר בצורה מופתית, יש כאלה שזלזלו במהלכיו, הרי כל מה שנתניהו עושה יש עליו ביקורת. כבר התרגלנו לכך, "שימותו הקנאים". לפעמים גם לאומה שלנו יש מזל - שגנץ לא ראש הממשלה בתקופה זו, והחבירה של גנץ עם המשותפת לא צלח בינתיים. אגב, ליברמן הכניס את עצמו לפלונטר פוליטי שאני לא בטוח שהוא עצמו יודע איך לצאת ממנו. אשמח שהוא והמשותפת ירגישו את ספסליי האופוזיציה גם בממשלת החרום שתוקם. בבחירות הבאות לכאורה כחול לבן וליברמן מתרסקים. האם יהיה מרד בישראל ביתנו?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
11
יופי של סאטירה
  ארי כספי   26/03/20 10:56
לקקן של ביבי דואג לגנץ ...בהזדמנות, אני דואג לנתניהו מזה שהוא גר בקן הקוקיה. "למרות" הטיפול הפסיכולוגי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
12
עמוס. ישר כוח, זכית לראות את ה
  בן נאמן   27/03/20 10:29
עמוס. ישר כוח, זכית לראות את הנסתר.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
לא בטוח אבל תודה
  עמוס שנער   27/03/20 12:58
לא בטוח כי קשה לדעת אם מה שהיה מאחורי הקלעים זה מה שתיארתי או משהו אחר. בכל אופן חשבתי על זה עוד לפני הבחירות במאמר קצרצר שפחות קיבל זמן מסך, אולי כי שלחתי אותו למדור מכתבים והערות ולא למדור מאמרים. גנץ הסתבך
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
13
עבריין המין הפך ליו״ר הפרלמנט,
  שנער, מזל טוב   27/03/20 16:14
ובקרוב שר החוץ או הביטחון.,קיבלתם את מה שרציתם
כתוב תגובה ל- שנער, מזל טוב
באת ללעוג ויצאת נלעג
  דורית ש   27/03/20 16:31
אתם רציתם אותו כראש ממשלה מבחירה ולכתחילה ואנחנו באונס בלבד. אתם חלמתם שהוא ינצח ואנחנו משתפים איתו פעולה כי כל האופציות האחרות מסוכנות פי כמה. לפחות תוך שנה וחצי הוא יקבל שיעור מזורז מנתניהו בניהול מדינה ונתניהו ימשיך לשמור עליו גם כשהוא יתמנה לראש ממשלה, וידריך אותו ויעשה לו ווטו היכן שנדרש וניתן. לכם לא הייתה בעיה להרוס את המדינה ולהמליך כאן משת"פים של המן, אנטיוכוס והיטלר העיקר לא ביבי. אתם עשיתם את הנזק ואנחנו מתקנים עד כמה שניתן. להגיד שאני מאושרת? ממש לא אך אני שמחה שניצלנו ממשהו הרבה יותר רע.
כתוב תגובה ל- דורית ש
מי זה אתם?
  לדוריס העלובה   27/03/20 21:38
אני לא משתתפת בבחירות יותר מעשרים שנה. הביביסטים הם אלה שתקועים עם עבריין מין בממשלה.
כתוב תגובה ל- לדוריס העלובה
את העלובה ויש לך פה ג'ורה
  דורית ש   28/03/20 20:07
על פי הגישה שלך, כל ממשלה שלא תקום היא בזויה ותקועה מראש עם עבריינים. קל לשבת בצד, לא להצביע ולהגיד על כל תוצאה שתבוא כמה היא רעה מבלי תהיה לך שום אחריות כי ישבת על הגדר. הניבול פה שלך גם מלמד מי את.
כתוב תגובה ל- דורית ש
בשפה נקיה ובקצב הכתבה
  לא כל תוצאה   29/03/20 00:38
לא כולם עברייני מין ולא כולם נאשמים בשוחד. נתניהו נאשם בשוחד ומאחר והביביסטים אמרו שגנץ עבריין מין, אז מה שקיבלתם, לשיטתכם, היא ממשלה של נאשם בשוחד ועבריין מין. הבנת, או שזה מסובך מדי בשבילך?
כתוב תגובה ל- לא כל תוצאה
נו באמת ....
  דורית ש   29/03/20 01:27
ואם הם לא היו אומרים שהוא עבריין מין, הוא לא היה כזה?
כתוב תגובה ל- דורית ש
הממשלה הראויה לביביסטים,
  יופי, אז הסכמנו   29/03/20 09:16
היא שיתוף בין נאשם בשוחד ועבריין מין. להלן- הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. אני מאחלת לכם בהצלחה. הצלחתכם, הצלחתנו.
כתוב תגובה ל- יופי, אז הסכמנו
הממשל באיראן קוסם לך יותר
  דורית ש   29/03/20 10:44
את אומרת בזלזול: "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון". אני מבינה שהממשל באיראן, בטורקיה ובלבנון קוסם לך יותר. את מוזמנת ללכת לשם. אילו הייתי מיליונרית הייתי מממנת לך את כרטיס הטיסה.
כתוב תגובה ל- דורית ש
את מכירה עוד מדינה דמוקרטית,
  לדוריס הדלפונית,   29/03/20 14:20
שהעומד בראשה הוא גם חשוד בשלושה אישומים פליליים, לרבות שוחד, וגם טוען כלפי ממלא מקומו (המשמש גם כיו"ר הפרלמנט), שהוא עבריין מין וגנב?
כתוב תגובה ל- לדוריס הדלפונית,
ועוד משהו
  דורית ש   29/03/20 11:36
אף אחד מהם לא הורשע. לא גנץ ולא נתניהו.
כתוב תגובה ל- דורית ש
14
הגיע הזמן לטפל בבריאות ובכלכלה
  אקטואלי   29/03/20 09:45
לגנץ לא היתה ממשלת 61, אחרת הוא היה רץ בכל הכוח להקים אותה. לכאורה לא בטוח שהקורונה באמת עניינה אותו, עובדה שהם התעסקו עם פוליטיקה קטנה – החלפת יו"ר הכנסת, זאת בזמן שאזרחי העולם נמצאים במגפה העולמית. - זו מנהיגות? זו בושה וחרפה גנץ! אם היה לך 61, היית מקים ממשלה. היה קשה לך להחליט. עקב מהלכיו עם המשותפת גנץ הבין שהולך להתרסק בבחירות הבאות, בנוסף הבין שאחד מחברי הקוקפיט ינסה להפיל אותו בקרוב ולרשת את מקומו. האם זה "ישראל לפני כולם"? יש כאלה בקוקפיט שמשכו אותו למקומות הזויים והוא לכאורה התבלבל מכל הייעוץ שהוא קיבל. אגב, הנשיא נתן לגנץ מנדט לנסות להרכיב ממשלה, אך לא נתן לו מנדט לשנות חוקים! אני לא ראיתי כלל ניסיון להרכיב ממשלה. זה היה ניצול ציני של "רוב רגעי". בשנה האחרונה גילינו שהוא לא קורץ מהחומר המתאים "פשוט אין לו את זה". מזל של כולנו, שנתניהו מנהל את משבר הקורונה. תארו לעצמכם שבתקופה זו גנץ היה ראש ממשלה, זה היה יכול לקרות, ואז ניהול המשבר לכאורה היה מגומגם ומסוכן. הכל היה נעשה בניחותה ומספר הנדבקים היה פי כמה מהיום. אני בספק אם היה יוצר קשר עם ראשי ממשלות בכל העולם על מנת לתאם מהלכים כנגד הקורונה. נתניהו מנהל את המשבר בצורה מופתית, יש כאלה שזלזלו במהלכיו, הרי כל מה שנתניהו עושה יש עליו ביקורת. כבר התרגלנו לכך, "שימותו הקנאים". מזל שבתקופה זו גנץ לא ראש הממשלה והחבירה של גנץ עם המשותפת לא צלח. אגב, אני שמח שליברמן, בוגי, לפיד, שלח ובוודאי המשותפת, ישבו באופוזיציה. המהלך האחרון של גנץ היה בליית ברירה מבחינתו. ברגע האחרון גנץ גילה "מנהיגות" אך לא נסלח ולא נשכח מה היו כוונותיו ומעשיו לפני מהלך זה. כעת מתחיל מצעד ההצדקות למהלך. דיי! הגיע הזמן לטפל בבריאות ובכלכלה!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
הרוב הצביע להחליף את נתניהו,
  זה מאד פשוט   29/03/20 10:38
ולגנץ היה רוב בכנסת לבצע את המהלך הזה, אבל הוא לא היה מסוגל לבצע את מה שהוטל עליו וקרס. הוא אכן לא בנוי להנהגה.
כתוב תגובה ל- זה מאד פשוט
טעות
  עמוס שנער   29/03/20 13:17
מי שהצביע לליברמן הצביע נגד חרדים ולא נגד נתניהו. בכל הסקרים שבחנו מי המועמד המועדף לראשות הממשלה ניצח נתניהו את גנץ בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. בסקרים שהתמקדו בתומכי ליברמן ראו בבירור שרובם המוחלט מעדיף את נתניהו על גנץ. יחד עם זאת לליברמן יש בסיס יציב של תומכים ההולכים איתו באש ובמים (אולי כי הם לא באמת האמינו שהוא יחבור לערבים). שטחי להגיד שהרוב נגד נתניהו גם אם זה מתבטא בנציגות בכנסת. חוץ מזה מדובר ברוב הנשען על תומכי מחבלים. אם הייתי שמאלני זה היה מביך אותי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שנער, אני שמאלנית,
  לשנער ודורית   29/03/20 14:01
ולכן מביך אותי להגיב לך. אני עושה זאת כדי שלא יתבלבלו הקוראים. דורית, ברור שאיש מהם לא הורשע, ונגד גנץ אפילו אין כתב אישום. לגבי גנץ, אני מאמינה לך ולמה ולשופרי השלטון שאומרים עליו שהוא גנב ועבריין מין ולגבי נתניהו, אין דמוקרטיה שבה ראש המדינה מכהן מנהל את עניני המדינה מספסל הנאשמים. אגב, תודה על הרצון הטוב, אבל כדי לקנות כרטיס טיסה אין צורך להיות מליונר. זה עולה פחות ממאה יורו, אני יכולה לשלם את זה בעצמי ובשלב זה אני בוחרת להשאר כאן.
כתוב תגובה ל- לשנער ודורית
איך ההבל של "תומכי מחבלים",
  מצחיק,   29/03/20 14:30
הוא בכלל אישיו בדיון. אני מכירה כמה עשרות מצביעים לעבודה ולכחול לבן (רוב משפחתי ומכרי), ולאף אחד מהם אין בעיה מיוחדת עם הרשימה המשותפת, בתמיכה מבחוף ו/או בממשלה.
כתוב תגובה ל- מצחיק,
חבל להתווכח עם תומכי מחבלים
  עמוס שנער   29/03/20 16:40
חבל להתווכח עם תומכי מחבלים. זה כמו לנסות לשכנע את היטלר שזה לא יפה מה שהוא עשה. ייתכן מאוד שאת בעצמך ערביה ואם את יהודיה אז הערבים בתוך תוכם צוחקים עליך יותר מאשר עלי ועל חברי הימניים. כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
זה מתמיד או מהקורונה,
  שנערצ'יק חביב   29/03/20 17:47
שאתה עושה זילות לשואה כשאתה במצוקת טיעון?
כתוב תגובה ל- שנערצ'יק חביב
את עושה זילות לקורבנות הטרור
  עמוס שנער   30/03/20 00:43
את עושה זילות לקורבנות הטרור ואין בדברי שום זילות לשואה. ההבדל בין היטלר לפוליטיקאים שאת תומכת בהם באופן ישיר או עקיף הוא הבדל אחד. היטלר היה מסוגל להרוג מיליונים והם לא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
את עושה גם זילות לאסון השואה
  עמוס שנער   30/03/20 02:22
בתמיכתך הישירה או העקיפה במשותפת שהיו יוצרים לנו שואה בעצמם לו הם היו יכולים (חאג' אמין אל חוסייני הוא דמות למופת מבחינתם), את בעצם אומרת שהשואה הייתה אחלה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שאתה טיפש, ולכן לא מבין
  לטובתך נאמר,   30/03/20 09:57
שאתה עושה זילות לשואה
כתוב תגובה ל- לטובתך נאמר,
כשאין תשובות מתחילות הקללות.
  עמוס שנער   30/03/20 10:27
כשאין תשובות מתחילות הקללות. בכל אופן אין לי עניין להמשיך בדיון הלא מכבד הזה. את מוזמנת להמשיך לקלל כמה שאת רוצה. אם היית משתמשת בשם קבוע הייתי מזמן מתעלם ממך כפי שאני עושה לשלמה המגיב אך קשה לדעת בוודאות שאת זו את.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אימי לימדה אותי כשהייתי ילדה,
  חס ושלום   30/03/20 10:49
להגיד תמיד את האמת ולא לקלל. כל עשיתי גם בהודעות אליך. אתה ממש לא חייב לענות, כי התשובות שלך ממילא חסרות ערך. אני כותבת כדי שההבלים שלך לא יבלבלו חלק מהקוראים.
כתוב תגובה ל- חס ושלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il