|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המאבק דנה ויס - יאיר נתניהו
מאת: רפי לאופרט  |  03/06/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ואתה ממשיך להתחנף ולהתלקק
  הירונימוס   3/06/20 11:46
סביב האיש הבזוי והנקלה הזה שנוטל שוחד ומפר אמונים תוך השחתת כל סביבותיו...אתה יכול להתבייש.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אתה מטומטם. פשוט מטומטם
  שאול א.   4/06/20 16:11
וסליחה שאני אומר לך. כי אתה כבר קבעת שנתניהו לקח שוחד. אף אחד עדיין לא הוכיח זאת. מבחינתך כתב אישום של יועץ משפטי לממשלה שהוא מושחת פי אלף מנתניהו, הוא הוכחה לקבלת שוחד. אם כך, כל מי שקיבל כתב אישום הוא עבריין. יש עם זה רק בעיה אחת - החוק. כדי שאדם יורשע בשוחד צריך להוכיח זאת ובית משפט צריך לקבוע זאת. כאשר מדובר בראש ממשלה צריך להמתין לפסק דין חלוט. המשפט בקושי התחיל ואתה החלטת שהוא קיבל שוחד. תרשי לי לומר לך שוב: אתה מטומטם!
כתוב תגובה ל- שאול א.
תגיד, גאון שכמותך
  הירונימוס   5/06/20 09:30
איך אתה יודע שמנדלבליט יותר מושחת מביבי? יש תוצאות חקירה, תוצאות שימוע?, כתב אישום?, פסק דין?, פסק דין חלוט?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
יא הירונימוס- מנין תשיג את
  מחלק מוסר   5/06/20 02:04
הכסף לפיצויים? זו השאלה היחידה פה.
כתוב תגובה ל- מחלק מוסר
2
ואי אפשר בלי להתייחס לשטות
  הירונימוס   3/06/20 12:06
כאילו "תפקידה האמיתי" של התקשורת הוא "להביא לידיעת הציבור בעיקר מידע וידיעות; מידע ממקורות מהימנים וידיעות בשם אומריהן". תפקידה של התקשורת הוא להביא עובדות, תמונות רקע וכמובן פרשנות והסברים מעמיקים ונרחבים. מעמדה של התקשורת נקבע על פי איכותם של המביאים והפרשנים וככל שאלה טובים יותר כן היא מוצלחת יותר. כמובן שיש מקום לבעלי דעות ופרשנויות שונות, הכל לפי טעמו של עורך הכלי. לכן, מעמדו של עתון דל תפוצה יחסית כמו "הארץ" עולה לאין שיעור על מעמדו של החינמון "ישראל היום" על אף שתפוצתו לכאורה גדולה בהרבה. זאת בגלל הגוון ואיכות הפרשנים העליונה של הארץ לעומת אוסף החובבנים של ישראל היום והנטיה הברורה שלהם בכוון אחד בלבד. זו גם הסיבה שאתה לאופרט, למרות שלעתים קרובות אתה מתבטא בתבונה רבה, אינך נחשב ככותב ופרשן מהימן כי אתה מוטה בצורה חד משמעית על פי השקפותיך הבסיסיות ללא כל התחשבות במציאות.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
שוב משמיע הברון הירונימוס
  בני בנקר   4/06/20 13:52
מינכהאוזן דברי הבל,כראוי לשמאלן הזוי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מה לא בסדר?
  פלג א   4/06/20 19:22
הבנתי שכול מי שבדעה שונה ממך או אידיוט או טיפש או שניהם. להתיחס כך למשהו אחר רק כי הביע דעה שונה מזה שלך: "אינך נחשב ככותב ופרשן מהימן כי אתה מוטה בצורה חד משמעית על פי השקפותיך הבסיסיות ללא כל התחשבות במציאות." אז מי פרשן מהימן זה שמלכלך על נתניהו?
כתוב תגובה ל- פלג א
3
פרנויה
  באום   3/06/20 15:44
מקרה דנה וייס הוא חלק מסימפטום בו לוקים פרשני השמאל וזו למעשה פרנויה. והנה מה שאומרת ויקיפדיה על העניין הזה. ״לאנשים הסובלים מפרנויה יש קושי רציני עם אמון כלפי אחרים. הם נמצאים תמיד בהיכון, במצב של דריכות 24/7, תוך אמונה קבועה ומשתחזרת שלבני אדם בסביבתם יש מוטיבציה מתמדת להשפיל, לבייש ולפגוע בהם. המתמודדים עם הפרעת אישיות פרנואידית מתאפיינים בחשדנות תמידית ובחוסר אמון שיכולים להתבטא במגוון דרכים בין-אישיות, בעיקר באמצעות וכחנות, המון תלונות וחוסר שקט כרוני״.סוף ציטוט.ההגדרה הזו מתלבשת בול על עיתונאי/פרשני/תועמלני השמאל ובפעם הבאה שתצפו בפאנלים שלהם או סתם כאשר הם מופיעים על המסך,תראו עד כמה הם עונים להגדרה.דיכאון,תוקפנות,וכחנות אין סופית,לא נותנים למישהו בעל דעות שונות משלהם להשלים משפט ובמקום להקשיב לו הם יורים את השאלה הבאה,תמיד רציניים,מעולם אין שם הומור או סוג של עליצות ושמחה,תמיד קודר,תמיד לא טוב להם,תמיד תלונות ותמיד הם באים לאולפן להילחם.פועל יוצא מסינדרום הפרנויה זה שלפרשן השמאל מותר לומר הכל,מה שהוא רוצה,מתי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה בגלל שאותו רודפים וזה שניצב מולו רוצה לפגוע בו ,לעומת זאת,לזה שעומד מולו אסור להתבטא כמוהו משום שהוא האיש הרע,הוא רודף אותו והוא רוצה להרע לו.וכך יוצא שלדנה וייס מותר לומר על נתניהו הבן או האב מה שהיא רק רוצה אבל להם אסור לומר עליה כלום משום שהם רודפים אותה,הם הרעים והיא כמובן חייבת להתגונן.כמובן שזה לא רק דנה וייס אלא כל האברמוביצ׳ים,הבן כספיתים והאדליסטים למיניהם.דנה וייס היא פרנואידית חסרת מנוחה שמטרללת ציבור שלם רק בגלל שקרה המקרה והיא קיבלה ג׳וב בטלוויזיה,אלה שמעליה שנמצאים מאחורי הקלעים או בעמדות ההנהלה,לא ממש שונים ממנה כי אם הם היו שונים ממנה,הם היו מעיפים אותה כבר אתמול.וכך,אנשים פרנואידים הלוקים בנפשם מנהלים את סדר היום שלנו ולא סתם אלברט איינשטיין תהה בינו לבין עצמו כאשר הוא הביט על בניין בית המשוגעים שהיה ליד ביתו ״האם בית המשוגעים הוא שם או שהוא בכלל פה״. אגב,דוגמה לפרנואידיות אפשר לראות אצל המגיב הירונימוס שתמיד רואה נאצים יוצאים מהקירות בלי שום קשר למה שנאמר.
כתוב תגובה ל- באום
יש עוד דרכים.
  יוסי מ.   4/06/20 13:41
בלי להכנס לקטטה הזו מבית מדרשו של בנו האמצעי של נתניהו לבין עיתונאית מוערכת (פחות או יותר הכל בעיני המתבונן), ובלי להתיחס לרמיזות של אותו ילד (בן 28), מטריד מאוד שאנשים עם אידיאולוגיה (שאני לא מסכים איתה) כמוך למשל, מוצאים את עצמם "צריכים" להגן על אותו צאצא של נתניהו. למזלם (גם של האב וגם של הבן וגם של האם)העיתונות שמה צנזורה עצמית חמורה על היבטים שונים שיכולים להיקשר לרמיזות של "הילד" כלפי דנה וויס, אבל במבט על משפחת נתניהו. מותר לתמוך פוליטית ואידיאולוגית עם נתניהו, מותר ואפשר להילחם על דיעות ומותר גם לבקר, אבל מה שאין לו מקום אוהצדקה, זו היציאה האוטומטית , "הלנו הם אם לצרינו."
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הלנו הם אם לצרנו
  באום   4/06/20 15:07
לא יכול להיות יותר נכון בעת הזאת כאשר מדובר על התקשורת.מי שתוקף את נתניהו על כל דבר ועניין בלי שום קשר למה שהוא עושה או לתוצאות שהוא מביא ותפקידו הוא למרר לנתניהו את החיים, לא יכול לצפות שיתייחסו אליו אחרת מאשר "הלנו הם אם לצרנו". הרי דנה וייס לא עולה לשידור כדי לדווח על חדשות או לפרשן את המצב,היא עולה לשידור כדי להשפיל את נתניהו,זה התפקיד שלה וזה מה שמצפים ממנה המעסיקים שלה.איך בדיוק אתה רוצה שנתייחס לאחת כזאת? כאשר נתניהו מפעיל תקנות נגד הקורונה,הם תוקפים אותו,אחרי יומיים הם תוקפים אותו למה הוא לא הפעיל את אותן תקנות מוקדם יותר,אתה קולט את העניין? אז הנושא היה פה דנה וייס,החברים שלה והפרנויה שלהם ולא יאיר נתניהו.יאיר נתניהו הוא אנטי תזה לדן מרידור ובני בגין הטהורים והזכים והעובדה היא שהוא מביא תוצאות.מרידור ובגין לא הבינו שהשמאל עושה להם בית ספר,יאיר נתניהו עלה על זה.את מתנגדי נתניהו בתקשורת ובפוליטיקה צריך להשפיל משום שזו השיטה שהם המציאו כדי להוריד את נתניהו מהשלטון,השפלה.ולכן,כל הדרכים כשרות מלבד אלימות פיזית כדי להראות לציבור עד כמה אותם אנשי תקשורת הם כלומניקים ולוקים בנפשם.למרות ההתנגדות הטבעית שקיימת לפעמים לסגנונו של יאיר נתניהו,את העבודה הוא עושה,יש הד גדול לדבריו והוא פשוט מסיר את המסכה מעל פניהם של אלה שמשקרים לעם בפנים מבלי למצמץ.
כתוב תגובה ל- באום
נזכור תמיד,לדיראון עולם,את שני
  בני בנקר   4/06/20 20:14
"הליכודניקים" הארורים,אוריאל לין ודן מרידור,שהובילו בשליחות הפיראט המשפטי אהרון( "הכול שפיט","האדם הנאור","האדם הסביר","האדם המידתי") ברק,את ההפיכה המשפטית(פוטש) שביצעו ברק וחבורת משובטיו בעליון,נגד הדמוקרטיה הישראלית ושלטון נבחרי העם,ע"י חקיקת שני חוקי יסוד שנעשה בהם שימוש מופקר כ"חוקה" ע"י אהרון ברק ומשובטיו לדעה בעליון ושני "הליכודניקים" המנוולים האלה,ידעו בדיוק מה הקושר נגד הדמוקרטיה הישראלית יעשה אתם. הם קידמו שני חוקי יסוד בממשלת מעבר בשעות הקטנות של הלילה,במספר קולות מגוחך של כרבע מחברי הכנסת,כעבדים נרצעים במצוות אדונם ברק.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תזכור בני.
  יוסי מ.   5/06/20 08:40
בני אחי, עזוב את כל הכינויים האלה, מה שחשוב הוא שבתוך אותם חכי"ם שאישרו את החוקים האלה, היו כל חברי ש"ס שנתנו את הרוב להעברת החוקים. תזכור שאלה הם שהיו כמו חיילים טובים בהצבעה על הסכם אוסלו. תזכור שאלה הם הנאמנים ביותר לנתניהו, לא לימין האידיאולוגי כמו הבוחרים שלהם, לנתניהו. מסקנות תסיק לבד.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מר באום, ידידי.
  יוסי מ.   4/06/20 21:01
לא תופתע בודאי, שאני לא מסכים איתך. צריך ויש מקום "להיכנס" בחלקים כאלה ואחרים של התקשורת ודאי אם הם לדעתך לא הוגנים,אבל רמיזות מיניות מבטלן עלוב (ובאמת באום, אין לו מה לתרום לצד שלך אלא חרפה) זה בשבילי מחוץ למשחק בטח ובטח שלא כדאי אם הצד השני לא הולך לשם על רקע בני הזוג נתניהו וזבי זוגם הקודמים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
דנה וייס
  קאטו הזקן   4/06/20 14:48
סכמת את הענין בצורה טובה מאוד.
כתוב תגובה ל- קאטו הזקן
4
כל הכבוד, ויישר כוח מר לאופרט
  עמעד   3/06/20 17:28
למר לאופרט, כל הכבוד!
מאמר זה מצוין, כמו כל מאמריך האחרים וניחנו בניתוח מעמיק, אמיתי, בשפה רהוטה ובעברית לעילא ולעילא. וכבר מגיבים זבי החוטם, ומעוותי המוח מסוג ההירונימוס.
כתוב תגובה ל- עמעד
5
האם לאיציק דנה יש מה להסתיר ?
  יאקי   4/06/20 13:22
כתוב תגובה ל- יאקי
6
זו לא זו שצעקה על טראמפ
  מאמין עליה   4/06/20 18:11
זו לא הבלונדינית הזו שצעקה על טראמפ
כתוב תגובה ל- מאמין עליה
7
השמאל הישראלי בחר משום מה
  השמאל והגסות   4/06/20 18:20
את הסגנון הגס, הבוטה, המרושע, התוקפני והאגרסיבי. לא ברור מה גרם לשמאל היהודי לאמץ לעצמו דרך כה מעוותת. אין, פשוט אין באף ערוץ טלויזיה או רדיו בתבל - סגנון כזה. הוא יחודי לישראל (לשמאל). דנה וייס ורבים כמותה בשמאל סבורים שהצלחתם תימדד בעוצמת הגסות שהם יגלו כלפי אישים שונים או כלפי מרואייניהם. עובדה זו מדכאה מאד צופים שאינם שובעים נחת משדרנים אלה. ==== יש להזכיר כאן את גסותה הבלתי-נסבלת אשר ביישה את ישראל, כשעמדה בין עתונאים רבים בבית הלבן לפני כשנה וחצי וצרחה כמו מטורפת על טראמפ עד שסולקה מהבית הלבן: טראמפ, הביט בה, בדומיה ובמיאוס. אין תרבות לעתונאי השמאל הישראלי. זאת, כשהם סבורים שהם הנאורים והתרבותיים מכל.
כתוב תגובה ל- השמאל והגסות
8
לאופרט כתב חצר...
  ניבה   5/06/20 00:34
הוא כתב חצר שלא יודע להתנסח בכתב... ואין לטעות לגביו, עיתונאי הוא לא!
כתוב תגובה ל- ניבה
9
ערוץ 12-חדלתי לצפות
  ש. ג   5/06/20 13:24
בעקבות הצביעות חדלתי לצפות בערוץ 12, מה איתכם?
כתוב תגובה ל- ש. ג
10
איזה צביעות וליקוק
  איכס   5/06/20 15:38
כתוב תגובה ל- איכס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il