s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השר אוחנה עליך לקרוא את הפטרת השבוע
מאת: איתן קלינסקי  |  04/06/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מילה טובה על השר אמיר אוחנה
  מילה טובה   4/06/20 11:41
מילה טובה על השר אמיר אוחנה.הוא לפחות לא אמר כמו קודמו, שהנער עם פיגור שכלי עבד בשרות החמאס. השר הקודם מיהר להודיע שהמורה למדעים מאום אל חירן חבר בארגון טרור של החמאס.
כתוב תגובה ל- מילה טובה
באמת מילה טובה לשר אוחנה
  באמת מילה טובה   5/06/20 10:22
באמת מגיע לשר לביטחון פנים אוחנה, שלא מיהר כמו קודמו השר לביטחון פנים, שידע בבירור כמה דקות אחרי האירוע באום אל חירן, כי מדובר בבידואי חבר בארגון טרור מוסלמי. קודמו עוד קילל על קברו של שוטר יהודי את המורה הבידואי והאשימו בחברות בארגון טרור וברצח שוטר יהודי. כמוהו עשה גם המפכ"ל . היום לפחות השר שתק וממלא מקום המפכ"ל שתק.
כתוב תגובה ל- באמת מילה טובה
תתפלא, האיש היה חבר בארגון
  בן נאמן   5/06/20 15:08
תתפלא, האיש היה חבר בארגון טרור שמאלני (קומוניסטי) כמו עוד עשרות יהודים שמסייעים לארגוני טרור מוסלמים.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
מדינת ישראל היא מדינת חוק
  למר בן נאמן.   6/06/20 11:02
אתה בן נאמן מכיר ויודע על עשרות יהודים שהם חברים בארגוני טרור מוסלמים. חברות בארגון טרור זו עבירה על החוק. חברות בארגון טרור מחייבת לכלוא אותו אדם. אז איך אתה אינך ניגש למשטרה ומוסר את שמות עשרות היהודים, לדבריך, שהם פעילים בארגוני טרור. אתה סתם סמרטוט , אם אינך מסגיר אותם למשטרת ישראל.
כתוב תגובה ל- למר בן נאמן.
2
אוחנה, פרסם את הסרטון
  פניה אל השר אוחנה   4/06/20 13:12
הר אוחנה, חובה עליך לפרסם את הסרטון. חובה עליך לפרסם את הצעקות של עובדת המעון לבעלי מוגבלויות , כי מדובר באותיסט.
כתוב תגובה ל- פניה אל השר אוחנה
3
מר קליסקי המורה לתנך, מתי
  gngs   4/06/20 13:42
המורה לתנך, המשורר, ועוד כל מיני תארים, מתי נזעקת כשילד יהודי נרצח בידי ה"פרטנרים" שלך ל"שלום" - המרצחים הףלשתינימ?
כתוב תגובה ל- gngs
איתן גינה כל רצח מכל צד
  תגובה למגיב   4/06/20 14:41
למגיב היקר, כשנמנוולים רצחו שלושה תלמידי ישיבה, איתן גינה אותם, כששוטרים נחמדים רצחו אותיאסט בדרכו למעון לאנשים עם מוגבלויות איתן מגנה אותם. כשהמננולים רצחו ילדה במיטתה בהתנחלות איתן גינה אותם, כשנערים נחמדים רצחו ילד ערבי ביער בירושלים, איתן גינה אותם. איתן מגנה כל פעולה אלימה משני הצדדים.
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב
כשאיתן ילך לעולמו (לאחר 120)
  בן נאמן   4/06/20 15:33
כשאיתן ילך לעולמו (לאחר 120) ויוריש לבן שלי ולבן שלו חלק שווה מהירושה שהוא ישאיר אחריו, הוא יהיה אדם קדוש של התרבות השיוויונית ==== נכון שמעשה זה, הוא לשמחתי זיכה את בני בהטבה שאינה מגיעה לבני, וזה מאד נחמד, אך זה אומר שאיתן בוגד בבנו כשנישלו מקבלת כל מנת הירושה המגיעה לבנו ==== מי שמתייחס לבנו באופן שיוויוני כפי שהוא מתייחס לזר ונוכרי, הוא נבל הבוגד בבנו בשרו ==== לכן, כשאיתן מתייחס אל האויב הערבי בשוויוניות כאל היהודי, אזי איתן ראוי לכל גנאי ==== מסקנה: רק אדם מעוות מוסרית יכול להיות שמאלני.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
הכסילות והרישעות מאוהבות בך
  למגיב בן נאמן   4/06/20 16:56
למגיב בן נאמן, הכסילות והרישעות מאוהבות בך הכסילות והרישעות מתות עליך מר נאמן.
כתוב תגובה ל- למגיב בן נאמן
תודה, תודה. אין ברכה טובה יותר
  בן נאמן   4/06/20 19:22
תודה, תודה. אין ברכה טובה יותר מקללותיו של שמאלני ==== העובדה שהשמאלני לא מסוגל הגיב אלא בקללות, זה סימן הכי ברור שהצדק אתי ==== שוב תודה.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
משוחחת עם בן נאמן המקלל
  פרשת קדושים   5/06/20 04:01
בן נאמן מעולם לא קילל וגידף במדור תכובות , לכן פאד קדושים מזכירה לו שבפרק י"ט כתוב בפסוקים 33-34 "וכי יגור גר בארצכם" אז מן הראוי "ואהבת לו כמוך". ועליך לראות בו "כאזרחמכם יהיה לכם הַגֵּר הַגָּר אתכם".
כתוב תגובה ל- פרשת קדושים
מדובר בגר ותושב שאינו אויב
  בן נאמן   5/06/20 13:38
מדובר בגר ותושב שאינו אויב ואינו עבריין ==== הערבים אזרחי המדינה - הם אויבים, ולכן חוק "שיוויון בנטל" אינו חל עליהם ==== מי שחושב שיש לתת לערבים שיוויון לאומי במדינת ישראל, הוא אדם החותר תחת הלגיטימיות של מדינת ישראל ==== יש להסיר את אזרחותם הישראלית של הערבים, כדי למנוע מהשמאלנים להעזר בהם (באויב הערבי) בפעולה משותפת ההורסת את מדינת ישראל ==== הערבים - בצדק - אויבים של מדינת ישראל. אם עובדה זו לא באה בגלוי בדור הזה, אז בוודאי היא תהיה גלויה בדור הבא ==== רק יהודי מנוול יכול להתעלם מהסכנה, ולתמוך ב"גר ותושב" המהווה אויב רצחני. youtube.com
כתוב תגובה ל- בן נאמן
קרא גינויים של איתן ואתה משקר
  למר gngs   5/06/20 09:08
המגיב קרא שירים ורשימות בהן איתן מגנה רציחות של יהודים , אבל זה חשוב לו לשקר. הוא בדיוק כמו ב.ל , שראה מורים בבית ספר הס בפתח תקווה מכים ילדים תימנים מהמעברה , ואף שמע את דברי ההתפארות שלהם שהם הכו ילדים תחמנים.
כתוב תגובה ל- למר gngs
4
לא יאה למשטרה להתנהג ככה
  לא יאה למשטרה   4/06/20 17:02
לא יאה למשטרה להתנהג ככה.ככה מתנהגת כנופיה.
כתוב תגובה ל- לא יאה למשטרה
5
קשקוש עלוב
  מגיב ותיק   4/06/20 17:51
השר אוחנה הסביר, התנצל והביע צער, לא ברורה כוונתו של ספונסר המחבלים איתן בכל הפשקוויל הבזוי הזה..

דם הצעיר על ידי חברי איתן המתפרעים כי ללא שגרת טרור תוצרת חברי איתן, אירועים מצערים כאלה לא היו מתרחשים.

בקיצור, קשקוש צבוע ועלוב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני מאוהב בנציגי מגיב ותיק
  קשקוש עלוב   4/06/20 18:15
אני מגיב ותיק , כמי שמאוהב על ידי קשקוש עלוב, אדרוש מהשר לא לפרסם את הסרטון, בו מראים את תחינת העובדת במעון, כי מדובר באותיאסט. אני מגיב ותיק רואה בגמגום של השר אוחנה כהתנצלות. אני מגיב ותיק אמשיך להיות נאמן לתגובותי האוויליות.
כתוב תגובה ל- קשקוש עלוב
מתעקש להשתטות כי זו דרכי
  אני המגיב הותיק   7/06/20 10:51
אני המגיב הותיק מתעקש להשתטות כי זו הדרך היחידה שאני מכיר.אני הנציג של שירותי הביוב בשיח הציבורי בישראל.
כתוב תגובה ל- אני המגיב הותיק
6
האמת מבלבלת את איתן
  ה.א   5/06/20 02:30
יש כאן שני קטעים אשר כנראה נכתבו בנפרד, האחד לפני ההתנצלות הפומבית של השר והאחד אחרי ההתנצלות הפומבית של השר, ובין שני החלקים האלה אפילו תפרים גסים אינם תפורים כי החלק הראשון קורא בצדק להתנצלות השר, והחלק השני, אחרי שהשר מתנצל, קורע לגזרים את ההתנצלות. איתן גם לא מזכיר את בקשתו של השר לבקר אצל המשפחה האבלה, לנחמה, ולהתנצל בפניה ב 4 עיניים, בקשה שנדחתה על ידי אבי המשפחה, והדחיה כובדה על ידי השר. ולעניין חומרי החקירה. חומרי החקירה אינם בידי השר, לשר אסור להתערב בחקירה, אסור לו לפרסם חומרי חקירה, אין מדובר בחקירת נתניהו שם חומרי החקירה מודלפים באורח בררני ומוסט, כי אצל נתניהו הכל הפקר. מי שידליף מחקירה כזו עדינה, יודע שיגיע לפוליגרף, ולא יתחמק ממתן דין וחשבון. ודאי שהשר לא ידליף חומרי גלם מחקירה כזו ולו בשל העובדה שאינם בידיו. ולעניין גופא, המקרה הוא כל כך מצער כל כך כואב, אין אדם במדינה בימין, בשמאל במרכז שאינו מצטער על המקרה מתנצל בפני המשפחה הזו, שאינו מתנצל בפני קורבן הירי המיותר הזה על מה שקרה. איש לא משער, אפילו לא הורי הילד, שהשוטרים ירו בו מתוך סדיזם או נקמנות או הוראות מלמעלה להרוג ילדים, המצב הוא עדין, יש התראות כל הזמן, יש חרדה לא קטנה בקרב אנשי הביטחון, וכתוצאה מכך קורות תאונות, בכביש יש תאונות, בבניינים יש תאונות, וגם בשמירת הסדר יש תאונות, בייחוד מול איומי טרור יש תאונות. איש לא מייחס לתאונות האלה כוונה תחילה, אם כי החקירות עלולת להביא למסקנות על רשלנות, על חוסר ערנות, על פקודות לא תקינות, על שעות עבודה מאומצות מידי אשר פוגעת בעירנות ועוד. בואו כולנו נקווה שמותו הכואב של הנער לא היה לשוא, ככל שמישהו מריך לשאת בעונש, הוא יישא בעונש, והעיקר שיוסקו ממנו המסקנות הראויות למניעה או לפחות לצמצום דרסטי בסיכויי ההישנות של מקרים כואבים ומיותרים כאלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
א.ה אוהב אמת
  א.ה אוהב אמת   5/06/20 09:48
מר ה.א שמע ברדיו, קרא בעיתון , שהשר התנצל . הוא ראה את הסרטון בו מצולמת העובדת הצורחת שמדובר אותיאסט, ויש בידו רק מכשיר טלפון. הוא ראה את הסרטון ממנו נראים השוטרים יורים לעברה של הנערה ולמזלה לא פגעו בה. הוא ראה ששה קליעים בגופו של האותיאסט . ורק אחרי הנאום של עודה איימן בכנסת (יומיים אחרי המקרה) שלח השר דברים מגומגמים למשפחה. את הסרטון הוא ראה כמה דקות אחרי האירוע. אבל את הסרטון הזה הוא אינו משחרר לציבור. זה השר שרוצה שהציבור ידע מה אמר, מה כתב מנדלביט לפני כמה שנים , אינו מוכן להראות לציבור ולפחות לחברי הכנסת את הסרטון .
כתוב תגובה ל- א.ה אוהב אמת
מה מותר ומה אסור לשר לביטחון פ
  ה.א מבהיר   5/06/20 10:08
ה.א, אתה מבהיר שלשר אסור להתערב. השר לביטחון פנים הצהיר 11 דקות לאחר המוות המצער של מורה באום אל חיראן שמדובר איש ארגון טרור. והוא עשה זאת למחרת על קברו של שוטר בישראל, שהאשים מורה ערבי בחברות בארגון טרור שדרס למוות שוטר. עם השקר הזה היה מותר לשר לביטחון פנים להתערב. מורה, שניתן היה להצילו כי למעלה מחצי שעה שכב פצוע ואפילו כוס מים לא הגישו לו. השר ראה את הסרטון . לשר הזה יש זכות לדרוש שגלו מסמכים מחקירות של יועץ משפטי לממשלה, ואסור לו להתערב ולבקש לראות את הסרטון . אסור לו!!!! כך אומר המגיב א.ה ואנחנו נכבד את האיסור הזה. ונסתפק בגמגומי התנצלות .
כתוב תגובה ל- ה.א מבהיר
ה.א, תגובה נכונה ומפורטת
  מגיב ותיק   5/06/20 10:31
אבל ממתי את איתן ולהקת הסחבות הנגררת אחריו מעניינת האמת אם יש סיבה למסיבה להשתלח באופן מסולף ?

פשוט חבל"ז להשקיע בעדת מתלהמים תגובות מושקעות.

מדבר מנסיון.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק משקיע
  מגיב ותיק משקיע   5/06/20 11:36
מגיב ותיק משקיע בדברי עידוד לחיילי סיירת גולני , שבחרו את התפקיד של בית המשפט. במקום שבית משפט יעניש נהג פושע שדרס חייל , המגיב הוותיק רואה כתופעה חיובית לפרוק את העצבים ופגיעה באנשים שלא שייכים לאירוע הדריסה המחריד. מגיב ותיק צפה בסרטון ממצלמות בעיר העתיקה והוא פשוט נהנה מכל מה שראה. השר הזה לביטחון פנים אינו מתערב , הוא רק מחבק .,
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק משקיע
ה.א, תגובה נכונה ומפורטת
  מגיב ותיק   5/06/20 10:31
אבל ממתי את איתן ולהקת הסחבות הנגררת אחריו מעניינת האמת אם יש סיבה למסיבה להשתלח באופן מסולף ?

פשוט חבל"ז להשקיע בעדת מתלהמים תגובות מושקעות.

מדבר מנסיון.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני המגיב הותיק מתעקש להשתטות
  אני המגיב הותיק   5/06/20 17:40
אני המגיב הותיק מתעקש להשתטות, מתעקש שמותר לחיילים לפרוק עצבים, מותר לחיילים לירות ששה קליעים באותיאסט , ואסור לפרסם את הסרטון המראה את ההתרחשות המפלצתית שלה אחראים החיילים. אין הבדל בין הרוצחים הערבים המתועבים, שרצחו את שלושת בחורי הישיבה מגוש עציון ובין השוטרים שרצחו את הנער עם המוגבלויות. השר שמתעקש שיפורסם כל מכתב שכתב היועץ המשפטי פתאום אינו מאשר פרסום הסרטון של המקרה הנורא שהשוטרים רצחו אדם עם מוגבלות שכלית.
כתוב תגובה ל- אני המגיב הותיק
חבורת חסידים שוטים
  ה.א   6/06/20 19:54
כמה חשוב שבחבורת מגיבי השמאל שפה לא תגיע ק"מ מעמדה שלטונית, 10 ק"מ, 100 ק"מ, אתם יודעים מה, לא צריך להשקיע בכך מאמץ, הם עושים את העבודה טוב טוב בעצמם.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
במאמריו של קלינסקי עומד נכד
  על הנכד של איתן   6/06/20 07:27
או נכדים, אשר מגיבים מיידית כמעט לכל תגובה. התגובות שלהם כה בזויות ובעלות רמה נמוכה - שקשה להבין מדוע מר קלינסקי אינו דורש מהם לחדול מלהגיב. זה רק מבייש ומשפיל אותו ואותם עוד יותר. הזוי ביותר.
כתוב תגובה ל- על הנכד של איתן
מגיב מס' 7 התכוון לתגובותיו
  מגיב מס' 7   6/06/20 09:55
מגיב מס' 7 התכוון לתגובותיו, השלופות מלשון בוטה וגסת רוח.
כתוב תגובה ל- מגיב מס' 7
8
די להשתוללות של סיירת גולני
  די להשתוללות   6/06/20 18:31
די להשתוללות של סיירת גולני בגיבוי הפיקוד של הצבא.
כתוב תגובה ל- די להשתוללות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il