|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מוטק'ה |
|
2/10/07 09:55
|
|
|
|
השלטון מתנהל כמו חונטה , אנשים פליליים לכל דבר, ר"מ שמתחמק מחקירות, עבריני מין, שר אוצר לשעבר עם מזוודות כסף.... מה יש לנו לצפות ממשלת שחיתות כזו? שבירת השביתה אינה מהווה שבירת שיא חדש, הם כבר עשו דברים גרועים מכך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטק'ה
|
|
|
|
2 |
|
|
מדינה שוקעת |
|
2/10/07 10:02
|
|
|
|
בשפה פשוטה... הולכים לחלק לתלמידים ציונים.
איך ?? אז ככה.
כיום יש שיטה חדשה במשרד החינוך, קוראים לזה בשם "הזדמנות שלישית"
מה זה אומר ? תלמיד שנכשל במבחן בגרות ניתנת לו ההזדמנות לגשת למבחן בקיץ, "אמה מה" - הציון הסופי מחושב כך: 80% ציון התלמיד בקורס, 20% ציון התלמיד בבחינה. התלמיד מוגש מלכתחילה על ציון בלתי סביר בעליל כי המטרה היא להראות שיפור ומגמת עלייה באחוז התלמידים העוברים את הבחינה.
הסטודנטים ושאר הסנדלרים "שילמדו" את התלמידים לקראת הבחינה יזדקקו לחודשיים וחצי של "הכנה". ציוני המגן, מן הסתם יהיו גבוהים ובראון ואולמרט יוכלו לחייך חיוך פלילי מדושן עונג
נו עכשיו תגידו לי כך אפשר יהיה להקים דור של רופאים, מהנדסים, אנשי רוח או דור של בורים ??
|
|
כתוב תגובה ל-
מדינה שוקעת
|
|
|
|
|
|
|
ליאת.ח |
|
2/10/07 10:19
|
|
|
|
לינדנשטראוס- מבקר המדינה. כיוון שאם זה נכון מדובר במעשה פלילי לכל דבר. זה חמור יותר ממה שלימור ליבנת עשתה, היא רק הורידה את רמת הבחינות אבל הפעם זה כבר עובר כל גבול. אכן שחיתות לכל דבר ועניין.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאת.ח
|
|
|
|
|
|
|
יהודית.ג |
|
2/10/07 15:29
|
|
|
|
עצמנו. מורידים את רמת הבחינות ולקראת השביתה תתחיל חלוקת הציונים הגדולה במטרה להוכיח שאין צורך במורים.
מי ישלם את המחיר - אנחנו !
אותה שיטה לא תעבוד מן הסתם במבחנים הבינלאומים , שם נמשיך להדרדר ולהמצא לצד טנזניה וניקראגוו'ה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודית.ג
|
|
|
|
|
|
|
אלעד החכם |
|
4/10/07 14:14
|
|
|
|
למבחני בגרות גם חורף גם קיץ וגם מועדי ב' ואין בכלל קשר לציון הקודם זה יכול להיות 99 וזה יכול להיות 40
והציון הסופי (זה שיופיע בתעודת הבגרות) מורכב מ50% ציון הגשה שבית הספר נותן ו 50% מציון בחינת הבגרות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלעד החכם
|
|
|
|
3 |
|
|
הניה |
|
2/10/07 10:20
|
|
|
|
המורים לעם של עבדים, בעקר משום שמדובר בציבור לא לוחמני, שמרביתו נשים.
חלקה הראשון של משימתו, מומש, בעת חתימת ההסכם המשפיל, עם "הסתדרות המורים". עכשיו, תורו של "ארגון המורים העל-יסודיים".
בהזדמנות זאת, הופך משרד-החינוך, שותף פעיל, בתכנית-על, שמטרתה לרמוס ולעקר את כלל הארגונים המקצועיים, בישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
4 |
|
|
פקיד |
|
2/10/07 12:22
|
|
|
|
פקי'די משרד החינוך ינצחו את המורים. שכרם של הפקידים הינו פי 3 משכר המורים, הם לא עובדים קשה (וזה בעדינות...) ולכן הם ינצחו. הם הבירוקרטיה. יחי החינוך הפרטי - וחבל על הכסף המיותר (מליארדים !) שנשפך על החינוך בממלכתי הגרוע והכושל.
|
|
כתוב תגובה ל-
פקיד
|
|
|
|
5 |
|
|
אורלי |
|
2/10/07 15:24
|
|
|
|
|
6 |
|
|
אורלי |
|
2/10/07 15:34
|
|
|
|
נמאס כבר מהפוליטיקאים המושחתים שעושים הכל למען התדמית שלהם , נראה כי היום אין לאף אחד (לפחות לא לאלו המושכים בחוטים ), שום ערך אמיתי , שום אחריות כלפי החינוך ושום תחושת שליחות חברתית כנה.
בתור מורה בארגון המורים בעלת שכר מביש אני לא רואה שום תקווה לשינוי כל עוד זה תלוי במשרד החינוך ומשרד האוצר החושבים רק על תוצאות אינסטנט לראווה ולנוחיותם בלבד, אך דווקא בגלל זה אני חושבת שצריך להתמיד במאבק הכל כך צודק ולשבות גם אם זה אומר שלא נקבל משכורת מספר חודשים קשים, כי החינוך הוא העתיד של כולנו ואולי אם פניו ישתנו וערכו יעלה , אז אולי בדור הבא פני הדור ומנהיגיה לא יהיו כל כך עגומים!
|
|
כתוב תגובה ל-
אורלי
|
|
|
|
7 |
|
|
אילת9 |
|
3/10/07 10:23
|
|
|
|
עצוב לדעת שבמקום להשקיע את הכסף במורים ובשעות הלימוד מוכנים לבזבז הון על סטודנטים שילמדו את התלמידים. אם כן, למה צריך מורים ? מדינה שרומסת את מוריה לא ראויה להתקיים!! כואב לי לגלות בכל יום מחדש שמדינתנו "הדמוקרטית" ה"נאורה" הפכה למושחתת חסרת ערכים ומוסר בסיסי. אחר כך מתפלאים למה צעירים לא רוצים להתגייס לצבא, למה שיגנו על מדינה שלא אכפת לה מאזרחיה? למה להגן על אנשים שרק את עצמם רואים (כסף, מעמד, דרכונים זרים) הרי לא הם יהיו כאן כשמדינה שלמה עוד תקרוס?! כבר היו לנו תקדימים של אזרחים מהמעמד הגבוהה שלא נשארו פה אפילו חצי שנייה בשעת מלחמה, זה החינוך וזה המוסר של מדינתנו!
אזרחים יקרים, אם לא תתעוררו עכשיו, מחר לא יהיה מי שיעמוד לצדכם, ואנחנו רואים זאת כבר עכשיו. שוק עבדים רוצים לגדל כאן כדי שהכוח ישאר אצלם, מעלים את שכר הלימוד, כדי שאנשים לא ירכשו השכלה ויצאו נגדם, ממציאים מבחנים כמו פסיכומטרי מבחן שדרך אגב לא קיים בשום מקום בעולם במטרה להכשיל ולסחוט עוד ועוד כספים. מדינה שחוסמת מאזרחיה את ההשכלה שהיא הבסיס לקיומה, איננה ראויה להתקיים ולהיקרא מדינה ! המדינה הפכה לעסק כלכלי עבור האליטות השולטות בה ומי שלא מוצא חן בעיניה נזרק לאשפתות!! כמה נזקקים יש לנו במדינה הזו? למה מצפים שאנחנו נדאג להם? למה לא המדינה ? איפה כל הכסף ? למה תמיד אין? ולמה פתאום יש כסף לתת לסטודנטים שילמדו? הכל הפוך הכל עקום ממש אבל ממש עצוב...!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אילת9
|
|
|
|
8 |
|
|
ליליאנה |
|
3/10/07 11:22
|
|
|
|
נא לרשום את תגובתה החשובה של לילי, ששלחה כבר פעמיים ולא להיות כמו אתר "וואלה", שיש הטוענים שהתגובות הם
מטעמו בעיקר או בלבד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליליאנה
|
|
|
|
9 |
|
|
pako |
|
3/10/07 11:26
|
|
|
|
ואף אחד לא יפחיד את המורים.
אולמרט ותמיר- נא התפטרותם עתה.
נמאס להיות עבדים.
לא תהיה שום פשרה גם אם השביתה תהיה 20 שנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
pako
|
|
|
|
10 |
|
|
ליליאנה |
|
3/10/07 11:29
|
|
|
|
נא לרשום את תגובתה החשובה של לילי, ששלחה כבר פעמיים ולא להיות כמו אתר "וואלה", שיש הטוענים שהתגובות הם
מטעמו בעיקר או בלבד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליליאנה
|
|
|
|
11 |
|
|
ענת שניידר |
|
3/10/07 12:01
|
|
|
|
site.2all.co.il/
אנחנו מורי הסתדרות המורים נגד ההסכם.
לא נסכים לשבור את השביתה, שאולי היא תציל אותנו מההסכם שיקבור את מערכת החינוך.
נפתח אתר מחאה של מורי הסתדרות המורים נגד ההסכם.
לא נשתף פעולה. אנחנו לא ניתן ידינו להמשיך במהלכי משרד החינוך של הפרד ומשול!
ענת שניידר
חברת מרכז הסתדרות המורים
|
|
כתוב תגובה ל-
ענת שניידר
|
|
|
|
|
|
|
מורה |
|
4/10/07 11:12
|
|
|
|
כל הכבוד ענת על היוזמה לפתיחת אתר שיתן פתחון פה למורים להביע דעתם על ההסכם המתגבש. היה אתר בו יכלו לדבר אך הוא נסגר.
המשיכי בדרכך!
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה
|
|
|
|
|
|
|
ורד מזור |
|
17/10/07 22:31
|
|
|
|
אני מתנגדת להסכם שוסרמן חתם, הוא רימה את המורים, יוצא שהמורה צריך לעבוד יותר שעות בבית הספר והתוספת היא עבור עבודה נוספת ולא בכדי לשמור על מעמד המורה. בלי להתחשב בעבודה הרבה שהוא עוד צריך לעשות בבית.
מחיר שעת עבודה ירד בהסכם החדש.
המטרה של ההסכם היא לפגוע במורים ולהפוך גם אותם לעבדים,ללא זכויות וללא חשיבה.
אני מלמדת 27 שנים - והיום אני מקבלת פחות שעות לימוד בכיתה, הכיתות כולן עמוסות עם 40 תלמידים.
רואים שמי שעשה את ההסכם אין לו מושג מה מתרחש בבית ספר. אני מוכנה לעזור ולתרום כל מה שצריך בכדי למחות ולגרום להסתדרות להגן באמת על המורים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ורד מזור
|
|
|
|
12 |
|
|
מורה |
|
3/10/07 12:02
|
|
|
|
|
13 |
|
|
חדוה |
|
3/10/07 13:02
|
|
|
|
מורים ואזרחים איכפתיים.
רק ערבות הדדית ותמיכה , תציל את מערכת החינוך
ואת המדינה מכאוס.
לא נוותר, ולא ניכנע לפקידי האוצר המנהלים את המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חדוה
|
|
|
|
14 |
|
|
לילית |
|
3/10/07 13:31
|
|
|
|
שקוף הוא ש"מדושני העונג" בשלטון רוצים לכופף ולשבור את רוחו של ארגון המורים העל-יסודיים, כדי שיתפשרו ולא יאבקו על זכויותיהם הלגיטימיות לשכר הוגן, כי להם זה
נוח, זול ונותן מקור כוח.
היכן הזכות הלגיטימית לחופש ההתאגדות באיגוד מקצועי?
"בעלי השררה" שולטים ביד רמה כך שרק הם יהנו מ"פירות
האוצר" ואילו המורים יכולים מצידם גם "לרעוב ללחם":
צמצומי משרות, פיטורין, העסקה על פי שעות עבודה
אפקטיביות-דפקטיביות, חברות השמה וכו'
אני מתפלאה על שרת החינוך פרופ' יולי תמיר, שעושה שגיאות כקודמתה בתפקיד הח"כ לימור ליבנת בכך, שאינה
מביעה תמיכה רחבה במורים ובתביעותיהם ה צ ו ד ק ו ת !!
שיפור בחינוך הוא גם שיפור במעמדו של המורה, המושפע
משכרו ומשפיע על התמקצעותו וכל זה בסופו של דבר עשוי
להשפיע לטובה על יחס החברה בכללה אליו ויחס התלמידים
המושפעים גם הם, כך שניתן יהיה לראות ש כ ו ל ם
מכבדים סוף סוף את המורים ומבינים את חשיבותו של מקצוע
החינוך וההוראה בהשפעתו על איכות החברה בישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
לילית
|
|
|
|
|
|
|
לילך גורביץ |
|
4/10/07 11:07
|
|
|
|
לילית, את צודקת בהחלט ועלינו המורים להתאחד שני הארגונים ולזעוק כלפי שרת החינוך שתתעורר משנתה!
דרוש טיפול שורש לכל מערכת החינוך בכלל ולשכר המורים
ותנאי עבודתם בפרט. היום ולא מחר, טיפול יסודי אחת ולתמיד ולא שטחי כתמיד... מאז שהייתי תיכוניסטית ועד היום כשאני מורה בתיכון שנים רבות, העיצומים והשביתות
נמשכים ומתקיימים בכל שנה בעיקר בסקטור שלנו בגלל
בעיות השכר הלא פתורות ועבודת ההתנדבות האינסופית של
המורים. ד י ל א ד י ש ו ת מ ש ר ד ה ח י נ ו ך !!
|
|
כתוב תגובה ל-
לילך גורביץ
|
|
|
|
15 |
|
|
רבקה קצב |
|
3/10/07 14:49
|
|
|
|
למשרד החינוך, במקום לחשוב על פיתרונות מה לעשות כשתהיה שביתה פשוט יותר ואפקטיבי יותר להשקיע את המאמץ והמשאבים בפיתרון סכסוך העבודה של המורים
בהצלחה...
|
|
כתוב תגובה ל-
רבקה קצב
|
|
|
|
|
|
|
בטי |
|
5/10/07 12:21
|
|
|
|
מסכימה עם דברייך.
מי שמחפש פתרונות במתנסים מזמן לא למד בכתה,ולא מבין באמת מהם הקשיים עימם מתמודדים גם מורים ותיקים.
במקום להשקיע בתחליפים עדיף להשקיע במקור ,שמגיע לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
בטי
|
|
|
|
16 |
|
|
אף אחד |
|
3/10/07 17:09
|
|
|
|
מגיע למורים לשמור על כבודם! לכו על זה ותשבתו
|
|
כתוב תגובה ל-
אף אחד
|
|
|
|
17 |
|
|
הילה מתוסכלת |
|
3/10/07 17:37
|
|
|
|
מדוע איני מופתעת מהנסיון לשבור את שביתת המורים? משרד החינוך ומשרד האוצר יעשו הכל על מנת לשבש את השביתה המוצדקת הזו. חבל שמורי ההסדרות נכנעו לטפשותו של וסרמן . רצוי שגם הם יביעו תמיכה והזדהות ואפילו יציגו תגובת מחאה למען שיפור מצבם של כל המורים בישראל.אסור למורי ההסתדרות למלא מקום מורי הארגון.אני בטוחה שבמספר בתי ספר שש שנתיים ינסו טריק זול זה כדי לקיים את הלימודים "כסדרם". צריך לודא שדבר זה אינו יצא אל הפועל.מיולי תמיר כבר איני מצפה לכלום היא אדישה ואינה מוכנה להתמודד עם אולמרט.
|
|
כתוב תגובה ל-
הילה מתוסכלת
|
|
|
|
18 |
|
|
מורה לחיים |
|
3/10/07 19:18
|
|
|
|
הגיע הזמן שכולם יבינו שהמורים הם לא מתנדבים.יש לצאת למאבק ארוך כי זו ההזדמנות האחרונה שלנו להביא לשיפור ושינוי.יש לנעול את בתי הספר לשבש את הבגרויות ולהתמיד.זה עכשו או לעולם לא.המורים ראוים לשיפור בשכרם בזכות ולא בחסד.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה לחיים
|
|
|
|
|
|
|
תלמידת יב מודאגת |
|
4/10/07 11:22
|
|
|
|
אני מסכימה לגמרי שהמורים אינם מתנדבים ושהם צריכים לקבל את השכר המגיע להם, שכר מכובד והולם לתפקידם, אך האם שיבוש בגרויות והפסקת הלימודים הם הפתרון היחידי??
כאשר אתם משביתים את הלימודים ומשבשים את הבגרויות הפגיעה העיקרית כאן היא התלמידים!
אנחנו אלו שלא נוכל לגשת לבגרויות כמו שצריך ולקבל ציונים הולמים! אנחנו אלה שאחרי הצבא נצטרך להשלים ולשלם שוב על הלימודים.. מי יממן לנו את ההשלמות?? מי יממן לנו את הלימודים האקסטרניים שנצטרך בגלל השביתה??
אני לומדת בבית ספר ומשלמת שכר לימוד כל שנה , האם תלמידים שלומדים ומשלמים שכר לימוד שנתי צריכים לשלם פעמיים ??? גם על הלימודים שלא למדו במשך השנה בגלל השביתה וגם על הלימודים האקסטרניים שלאחר הצבא????
חייבים למצוא פיתרון אחר! אתם מורים.. תהיו יצירתיים.. אתם יכולים למצוא כ"כ הרבה פתרונות שלא דופקים את התלמידים.. אנחנו התלמידים שלכם! לא מטריד אתכם אפילו לא קצת מה קורה איתנו ??? מה יהיה על הבגרויות שלנו?? מצטערת , אבל מכל מה ששמעתי במשך 12 השנים שלי בבי"ס חשבתי שאנחנו, התלמידים, חשובים לכם יותר מזה..
חבל..
|
|
כתוב תגובה ל-
תלמידת יב מודאגת
|
|
|
|
|
|
|
שלום919 |
|
4/10/07 22:47
|
|
|
|
הממסד לא יכול להרשות לעצמו ששכבה שלמה "לא תעשה בגרות". המערכת כולה מתבססת על הבגרות - מכללות, אוניברסיטאות, קורסים של לשכת העבודה וכו'.
תלמידים - המורים נאבקים למען החינוך בישראל - הם משלמים מחיר כבד, וכל המדינה -(כן - כולל אתם) משלמים מחיר כבד.
אין דרך אחרת חוץ משביתה ואת זה הוכיחה הממשלה בכל עניין בה "טיפלה" בשנים האחרונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום919
|
|
|
|
19 |
|
|
זמירה |
|
3/10/07 19:24
|
|
|
|
משרד החינוך שתקציבו מעל 26 מיליארד ש"ח "מבזבז" על משכורות של מורים וגננות פחות מ8 מיליארד. נניח שעוד 5-6 מיליארד הולכים לתחזוקה ובניה. איפה יותר ממחצית התקציב? לשכות, פקוייקטים מטופשים, העסקת מקורבים בתפקידים מדומים?
|
|
כתוב תגובה ל-
זמירה
|
|
|
|
20 |
|
|
תלמידה מודאגת |
|
3/10/07 21:48
|
|
|
|
המורים האלה בלי בושה עושים את המאבקים המטופשים שלהם על חשבון הגב שלנו התלמידים .. הם דופקים את העתיד שלנו ואת העתיד של כל מדינת ישראל! הם לא מתבישים להקפיא את הלימידים בתקופה כל כך קרובה לבגרויות החורף ולהרוס את מה שאני ועוד אלפי תלמידים התאמצנו בשבילו במשרך שנתיים!!ולהרוס את השנה הכי קשה H"ב שעמוסה בבגרויות שמתחילות כבר במאי!
|
|
כתוב תגובה ל-
תלמידה מודאגת
|
|
|
|
21 |
|
|
מודאגת |
|
3/10/07 21:58
|
|
|
|
מה המשמעות של שביתה אם הנפגעם היחידים הם התלמידים? להם אין הזדמנות חוזרת ושנות התיכון לא יחזרו. מי יפצה אותם על הביזיון של השנים האחרונות? מי יפצה אותם על הזמן שבזבזו ויבזבזו בהשלמות אחרי הצבא? מי אחראי לתוצאות החופשה הכפויה של אלפי בני נוער שיסתובבו ברחובות משועממים ומתוסכלים? סטודנטים? עובדי נוער? על מה אתם מדברים?- הוראה זה מקצוע!
לא יכול להיות שאין פתרון למצב.
איפה ראש הממשלה? איפה שרת החינוך? האם עושים מאתנו צחוק?
|
|
כתוב תגובה ל-
מודאגת
|
|
|
|
22 |
|
|
מורה |
|
4/10/07 11:49
|
|
|
|
בושה למשרד החינוך שעוסק באיך לעצור את שביתת המורים הכל כך מוצדקת ולא דואג לשלם משכורות למאות מורים וגננות חדשים שלא קיבלו את משכורת חודש ספטמבר בשל עיצומים במשרד החינוך!!!
מורים לא להישבר!!! רן ארז מחזקת את ידיך!
בהצלחה לכולנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה
|
|
|
|
23 |
|
|
תותי :] |
|
4/10/07 14:06
|
|
|
|
מתי נידע אם יש שביתה או לא? אירגון המורים לא מעדכן בשום דבר בגלל העובדה שכבר יום חמישי אני חושבת שכבר צריכים להגיע לאנשהו עם השביתה הזאת =/ למרות שאני לא הכי בעדה...אנחנו היב'תים כמובן שאנחנו הכי נפסיד ממנה לא שאני נגד חופשה קצרה אבל לא צריך להגזים ולעשות הקצנה של כמה חודשים...בכל מקרה...פליז תעדכנו בהקדם מידע על השביתה
תודה! :]
|
|
כתוב תגובה ל-
תותי :]
|
|
|
|
24 |
|
|
ישראלי שנשבר לו |
|
4/10/07 14:13
|
|
|
|
מדינה שלא דואגת למי שדואג לדור הבא שלה - בטח תשלם מחיר. לא צריך להיות גאון להבין את זה. איך מעיזים הטפשים במשרדי הממשלה המושחתים למנוע את מה שמגיע למורי ילדינו ובאותה נשימה מקבלים משכורות עתק?? נמאסתם מושחתים. הלוואי שילדים אלה יעזבו פה. ילדי המשוחתים בטח כבר קנו גם דרכונים לכל מדינות המערב תרשו לי לנחש.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי שנשבר לו
|
|
|
|
25 |
|
|
מורה |
|
4/10/07 18:07
|
|
|
|
בתנאי שלא נעבוד כלל בחינם מעבר לשעות ההוראה. כל פעילות אחרת צריכה להיות בתשלום נוסף:בדיקת בחינות, ישיבות, הקלדות אינסופיות במחשב,ימי הורים ,פעילויות מחוץ ביה"ס(לא התשלום המגוחך ,אלא תשלום של שעות נוספות...)
במצב הנוכחי בו אנו מהווים כוח עבודה זול -או למעשה כזה העובד שעות נוספות בחינם מדי שנה מתווספות מטלות- מועדי ב,ג כמעט לכל בחינה לא רק לתלמיד שחלה או נכשל אלא גם למי שרוצה לשפר מ 80 ל 90, ישיבות אינסופיות על כל עניין, בשקט סשקט התווספו עוד ימי הורם, נכנס המשוב שגוזל שעות רבות ותוכניות לימודים רחבות היקף הזוכות למעט שעות- מה שיוצר לחץ ללמד שעות נוספות ללא תשלום במהלך השנה ובחופשות...
אני בטוחה שלו היינו מתוגמלים על כל זה היו קצת יותר זהירים בשימוש בזמננו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה
|
|
|
|
|
|
|
מורה לפיזיקה (גבר |
|
4/10/07 23:55
|
|
|
|
איך ניתן להעביר את השדר הזה גם לארגון המורים? לא שביתה, לא העלאת משכורות, אך גם לא שעות שמעבר לשעות הלימודים. אולי בעצם אלו העיצומים - ועם זה צריך להמשיך, בתוספת מבחנים וציונים בלבד !
ואז אם למשרד החינוך יש תחליף למורים לצורך יציאה לפעילויות וישיבות ללא סוף - שתבוא עליהם הברכה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה לפיזיקה (גבר
|
|
|
|
26 |
|
|
גילי- מורה |
|
4/10/07 22:08
|
|
|
|
סוף סוף הגיע הזמן לשביתה אמיתית ורצינית שתביא לשיפור אמיתי ברמת החינוך. מי שחושב שהשביתה מיותרת לא מבין על מה הוא מדבר. אני מורה שעובדת שעות נוספות בחינם, כמו כל המורים, ומתקמצנת על חוגים עבור הילדים הפרטיים שלי כי אין לי כסף!. הממשלה יכולה לנסות לשבור את השביתה ולחפש חלופות אבל למורים אין תחליף! הפעם אני מקווה שרן ארז ילך עד הסוף והגיע הזמן ש"נשרוף את המועדון" כי בלאו הכי הוא מט ליפול....
|
|
כתוב תגובה ל-
גילי- מורה
|
|
|
|
27 |
|
|
אמיר בר. |
|
4/10/07 22:35
|
|
|
|
אני מזדהה בצורה מוחלטת עם שביתת המורים. יש לי כמה שאלות :
1. מדוע הורידו למורים העובדים ברשת אורט את ימי השביתה כולל נסיעות בחופש , בעוד שלמורים במשרד החינוך לא הורידו.מי דואג למורי אורט????
2. מדוע המנשר של רן ארז למורים לתרום סך של 600 ש"ח לקרן השביתה?? הרי ארגון המורים הוא גוף בעל מליוני שקלים.מובילי הארגון חיים בשן הפיל המפואר במשרדיהם,ואנחנו צריכים לשלם 600ש"ח???בינתיים עוד לא קיבלנו מאומה.
3. היגיע הזמן לממש את האיומים ולא רק לקשקש , לא מדברים איתנו כי עד כה רק איימנו ולא עשינו כלום. בבית הספר שלי , לא היו כלל עיצומים כמו בכל בתי הספר.מצאו דרכים לעקוף את העיצומים .אנחנו עובדים רק על עצמינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר בר.
|
|
|
|
28 |
|
|
מורה שנמאס לו |
|
4/10/07 23:25
|
|
|
|
שלום לכם
אני פונה לכם בזה בכדי להביע את צערי מכל אלה שלא יודעים מה הוא סכום המשכורת שאני וחברי המורים מקבלים בכל חודש.
ני כבר 14 שנה ותק בהוראה, מלמד אשתי עקרת בית
יש מישהו שיכול להסביר לי אם 4200 הינו סכום מספיק למשפחה של 7 נפשות...
אני אשמח אם יש מישהו שיכול לחיות עם זה....
תהיו בריאים מורים ובמיוחד אלה האחראיים במשרד החינוך ( שצריך קצת חינוך) ומשרד האוצר (שלא ידוע מה הוא המוצא שלו...
בכבוד רב
מורה
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה שנמאס לו
|
|
|
|
29 |
|
|
רינת הדואגת |
|
5/10/07 00:09
|
|
|
|
תרדו מהעץ אנו המורים לא נוכל להתקיים בלי שכר אם ינקו ימי שביתה פשוט נעבור להסתדרות
|
|
כתוב תגובה ל-
רינת הדואגת
|
|
|
|
30 |
|
|
מורה ותיק |
|
5/10/07 07:50
|
|
|
|
|
31 |
|
|
מורה בכירה |
|
5/10/07 09:08
|
|
|
|
א. מורים לא יכולים להתקיים אפילו שבוע ללא משכורת!
ב. מישהו חשב פעם לקצץ במספר אוכלי החינם שספונים במשרדיהם ללא תעסוקה?
ג. אם משרד החינוך משלם לכל מיני תוכניות חלופיות - הגיע הזמן שהמערכת הזו כולה תתפרק...הם רוצים חינוך?
דוגמא נהדרת לחינוך רע!
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה בכירה
|
|
|
|
32 |
|
|
1רינת |
|
5/10/07 09:59
|
|
|
|
|
33 |
|
|
כליל |
|
5/10/07 17:35
|
|
|
|
עושים דווקא ומשקיעים את הכסף במרכזים חלופיים.
פשוט טימטמום!
|
|
כתוב תגובה ל-
כליל
|
|
|
|
34 |
|
|
אני מורה עני |
|
5/10/07 18:09
|
|
|
|
אני חושב שעידן שבוא ההורים של התלמידים ומישרד החינוך הולכים לישון בשקט כי משהו עובד בחינם כדי לגדל ילדים של אחרים והאחריות עליו בילבד קצת פסה. אין עבודה בחינם. אנחנו לא ביבי סיטר של המדינה. ולא שלכם .ההורים. על שרות צריך לשלם למה לילדים שלכם מגיע מורים שמרויחים שכר רעב? האידיולוגיה שלנו כמורים נוגסת באוכל של הילדים שלנו. אם אחריות ואהבת המיקצוע לא ניתן לשלם במכולת, כבר התרגלנולשכר עלוב אז מה זה עוד חודשיים שביתה? זאת הזדמנות לחשוב על מיקצוע יותר נורמלי...........
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מורה עני
|
|
|
|
35 |
|
|
שניצל |
|
7/10/07 17:13
|
|
|
|
חחחחחחיייייייייבבבבבבביייםםםםם ששששששששבבבבבבבביייייייייייתתתתתתתתתתההההההההה
|
|
כתוב תגובה ל-
שניצל
|
|
|
|
36 |
|
|
מעיינקיי..[; |
|
9/10/07 21:21
|
|
|
|
אייךך יודעייםם איזהה בצפרר שובבת...?! תרשמוו פהה רשימתת שמותת שלל בתיי ספרר!
|
|
כתוב תגובה ל-
מעיינקיי..[;
|
|
|
|
37 |
|
|
תלמיד חכם מאוד |
|
10/10/07 16:33
|
|
|
|
|
38 |
|
|
אביחי |
|
11/10/07 19:39
|
|
|
|
ונניח שהוא ישבור את המורים, אז המורים יהיו יותר מושפלים ואתם חושבים שהם ילמדו יותר טוב? אתם חושבים שהחינוך ישוקם? פשוט טיפשות .
זה מזכיר את האמרה מבחינת משרד החינוך " הניתוח הצליח והחולה מת"
|
|
כתוב תגובה ל-
אביחי
|
|
|
|
39 |
|
|
מיכל |
|
2/11/07 13:52
|
|
|
|
לא טוב בכלל
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל
|
|
|
|