w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת "דברים" וקריאה בהפטרת השבוע
מאת: איתן קלינסקי  |  26/07/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפטרת השבוע נוזפת בראש הממשלה
  לבנימין נתניו.   26/07/20 13:07
בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, אליך מכוונות המילים בהפטרת השבוע : "בנים גדלתי ורוממתי והם פשעו בי.
כתוב תגובה ל- לבנימין נתניו.
2
איתן מפקשש את עיקר הפרשה
  ה.א   26/07/20 14:18
אַחֲרֵי הַכֹּתוֹ, אֵת סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי, אֲשֶׁר יוֹשֵׁב, בְּחֶשְׁבּוֹן וְאֵת, עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן, אֲשֶׁר-יוֹשֵׁב בְּעַשְׁתָּרֹת, בְּאֶדְרֶעִי.... רְאֵה נָתַתִּי לִפְנֵיכֶם, אֶת-הָאָרֶץ; בֹּאוּ, וּרְשׁוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר נִשְׁבַּע יְהוָה לַאֲבֹתֵיכֶם לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לָתֵת לָהֶם, וּלְזַרְעָם אַחֲרֵיהֶם.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב ה.א
  למגיב ה.א   26/07/20 17:23
מצער, שהמגיב ה.א שכח ,שהארץ אותה אנחנו אוהבים , היא ניתנה לנו וחובה עלינו לשמור על ציוויי המוסר העולים בסופה מהפרשה שלנו המתנים את שהותנו בארץ האהובה עלינו . לכן מתבקש המגיב ה.א להמשיך לקרוא שחובה עלינו לשמור מכל משמר על "ואצוה את שופטיכם בעת ההיא לאמר: ...ושפטתם צדק ביו-איש וביו אחיו ובין גּרו. לא תכירו פנים במשפט..." ומה עושה היום בנימין נתניהו, הוא מבזה את היועץ המשפטי לממשלה, נואם נאום חוצב להבות נגד מערכת המשפט בפרוזדור של בית המשפט...עד כדי כך שאפילו בני בגין, בנו של ראש הממשללה לשעבר מנחם בגין ז"ל, אמר שזו הופעה מטומטמת והאשמה מטומטמת על היועץ המשפטי לממשלה. הביזוי שעורך היום ראש ממשלה למערכת משפט היא מסוכנת , והפטרת השבוע מתריסה נגד קציני סדום ועם עמורה המתלהם. מר ה.א , כותב המאמר אוהב את הארץ , שבשעריה עומד משה העייף אחרי 40 שנות הנהגה ונדודים במדבר. הוא נכסף לראות בארץ הזאת מערכת שלטונית המממשת את ערי "םרשת דברים" ואת ערכי פרשת השבוע , כפי שעולים מחזון ישעיהו בן אמוץ בפרק א'.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
אדוני טועה במקצת.
  ה.א   26/07/20 18:23
הפרשה מאזנת בין החובות המוסריים של עם ישראל לזכויותיו על הארץ כאשר מרבית הפרשה עוסק בזכויות על הארץ ובכיבושה, ולכן התייחסות של איתן רק לצדה החד תווך התעלמות מוחלטת מרוב פסוקי הםרשה היא זריית חול בעיני הקוראים, רק קריאה משולבת של דבריו עם ההערה שלי מאפשרות לקוראים להבין באמת את מכלול הנושאים בנם עוסקת הפרשה. ולגופם של דברים. הציווי לעשות משפט הוא לשופטים והיועץ המשפטי אינו שופט הוא פקיד ממשלתי (אגב ההפטרה כן מזכירה יועצים בכריכה את עם השופטים) , פקיד בכיר אך פקיד, איש מינהל, גם כל אנשי הפרקילטות שבישלו את הדיסה הדוחה הזו הם פקידים, אנשי מינהל, לא שופטים, נתניהו משוכנע, וגם אני משוכנע שטפלו עליו תיק שוחד, כי עיתונות טובה איננה טובת הנאה כלל, ההאשמה הזו נהתפרה במיוחד עבורו, ואני מאד מקווה ששופטי בית המשפט המחוזי בירושלים יבינו את הפארסה הזו ואכן יעשו משפט כנאמר בפרשה. אגב, לטעמי נתניהו איננו צח כשלג, אף פוליטיקאי איננו צח כשלג, אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו, נתניהו היהיר ועתים אף הזחוח הוא גם חסר גבולות ואצלו EVERYTHING YOU CAN DO I CAN DO BETTER - ולכן המתנות המכוערות והמאד מטופשות ומקוממות האלה שקיבל, וראוי שיחזירן, וייתכן שיש גם חשש לניגוד עניינים בטיפולו בבזק - עקב חשש אפשרי לקשרים חבריים עם אלוביץ' - אבל כל פרשת השוחד כאן היא לדעתי חרטא ברטא, ואם "מצוות" הנביא תקוים, האשמת השוחד תידחה על ידי בית המשפט, ואני מאד מקווה שכך יהיה כבר בשלבים המאד מוקדמים של משפטו.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב ה.א
  איתן.   27/07/20 02:25
מר ה.א שלום. אני התמקדתי אך ורק בקשר בין פרשת השבוע וההפטרה. נושא זה ניסיתי למצות כמיטב יכולתי. זכותך, המגיב ה.א, להסיק מסקנות לגבי כתיבתי . אני טוען שהן משוללות יסוד. כותרת המאמר מציינת במפורש שההתייחסות במאמר היא לקשר בין ההפטרה מספר ישעיהו פרק א' ופרשת השבוע. מצער, שהמגיב מפקפק באי הכרתי בזכויותיו של העם היודי לבנות את ביתו הלאומי בארצו ההיסטורית - ארץ ישראל. גם שאיתן מאמין בפיתרון "שתי מדינות לשני עמים".
כתוב תגובה ל- איתן.
מדינתו של עשיו היא בהר שעיר
  ה.א   27/07/20 11:27
מדינתו של עשיו היא בהר שעיר, ממזרח לבקעת הירדן. כך כתוב בפרק ב' פרשת דברים "וְאֶת־הָעָם֘ צַ֣ו לֵאמֹר֒ אַתֶּ֣ם עֹֽבְרִ֗ים בִּגְבוּל֙ אֲחֵיכֶ֣ם בְּנֵֽי־עֵשָׂ֔ו הַיֹּֽשְׁבִ֖ים בְּשֵׂעִ֑יר וְיִֽירְא֣וּ מִכֶּ֔ם וְנִשְׁמַרְתֶּ֖ם מְאֹֽד:האַל־תִּתְגָּ֣רוּ בָ֔ם כִּי לֹֽא־אֶתֵּ֤ן לָכֶם֙ מֵֽאַרְצָ֔ם עַ֖ד מִדְרַ֣ךְ כַּף־רָ֑גֶל כִּֽי־יְרֻשָּׁ֣ה לְעֵשָׂ֔ו נָתַ֖תִּי אֶת־הַ֥ר שֵׂעִֽיר:" לא שתי מדינות לשני עמים ולא נעלים, ישראל (יעקב) בארץ ישראל, ועשיו - בעבר הידדן, זו עמדת המקורות ואין בלתה. לטעמי כאשר מדברים על פרשת השבוע ראוי לתת ביטוי לכל היבטי הפרשה, לחלקם ניתן להסכים, עם חלקם מותר לחלוק, ודאי שלא ניתן להטיף לפסוקים אשר שוללים מכל וכל את מקור הסמכות שלהם, כי אז עושים צחוק מהעבודה, וברור שמי שמציג גם תמונה חלקית וגם מחומר אשר מקור סמכותו נשלל על הסף, עלול להיחשב כמאחז עיניים, כמניפולטור.
כתוב תגובה ל- ה.א
שתי מדינות לשני העמים
  ריקי.   27/07/20 08:43
יש כאן מגיב , שהחליט שאיתן קלינסקי הוא בעד אלימות. המגיב מצא משפט במאמרו של איתן, בו הוא אומר למפגינים, שהאלימות מחטיאה מטרה צודקת של ההפגנות. מגיב זה קורא מאמר על קשר בין הפטרת השבוע בפרק א' בספר ישעיהו ובין פרשת "דברים" הפותחת את חומש "דברים". הוא קורא על נבואת הזעם של ישעיהו הנביא ומבהיר את משמעות האסון שפוקד עם שלא שמר על ערכי פרשת דברים. לכותרת הזו של המאמר מתקשרים הדברים שכתב איתן במאמרו. אני כתומכת נלהבת בבמשנתו של איתן , כמוהו מכירה בכך שזכותו של העם היהודי לבנות את ביתו הלאומי בארץ , אליה הוא נכנס כפי שמסופר לנו בפרשת דברים. ארץ שלמרבה הכאב הוא פעמיים גלה ממנה ואליה הוא חזר בשלישית. ולנוכח המציאות הקיימת כיום אני נמנית כמו איתן עם רבים וטובים הסבורים שעלינו לבנות כאן שתי מדינות לשני העמים. אישית אני מבקשת מהמגיב ה.א שלא יחזור לאלימות מילולית, שבאה לידי ביטוי במספר תגובות של כבודו בעבר.
כתוב תגובה ל- ריקי.
"משנתו" של איתן
  ה.א   27/07/20 11:35
לאיתן יש דעה, אין לו משנה, גם ליצחק רבין ז"ל היתה דעה, והיה לו מעש אך אין לו מורשת, בכל מקרה אני לא ירשתי דבר מרבין כשם שלא שניתי כלום מאיתן. אני מכבד את דעתו של איתן, אם בד"כ אינני מסכים לה, לעיתים אני יותר נחרץ, ולעיתים פחות, גם לי אין משנה, יש לי דעה, לפעמים אני רואה שמץ של אלימות מילולית בכתיבתם של אחרים, כולל בכתיבתו של איתן, לעיתים אחרים רואים שמץ של אלימות מילולית במה שאני כותב, הכל הסדר, רק ההתנשאות קצת דוחה, קצת. ולגבי שתי מדינות לשני עמים בואו כולם נחזור לפרשת השבוע: וְאֶת־הָעָם֘ צַ֣ו לֵאמֹר֒ אַתֶּ֣ם עֹֽבְרִ֗ים בִּגְבוּל֙ אֲחֵיכֶ֣ם בְּנֵֽי־עֵשָׂ֔ו הַיֹּֽשְׁבִ֖ים בְּשֵׂעִ֑יר וְיִֽירְא֣וּ מִכֶּ֔ם וְנִשְׁמַרְתֶּ֖ם מְאֹֽד: האַל־תִּתְגָּ֣רוּ בָ֔ם כִּי לֹֽא־אֶתֵּ֤ן לָכֶם֙ מֵֽאַרְצָ֔ם עַ֖ד מִדְרַ֣ךְ כַּף־רָ֑גֶל כִּֽי־יְרֻשָּׁ֣ה לְעֵשָׂ֔ו נָתַ֖תִּי אֶת־הַ֥ר שֵׂעִֽיר:, פרויד היה מתפקע מצחק.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מגחך עצמו
  למגיה ה.א המגוחך   28/07/20 07:46
ה.א , פרוד בוכה ולא צוחק, כשהוא קורא במקום אחר את דברי המגיב ה.א, המתייחס ליועץ המשפטי, אביחי מנדלבליט, כמי שתופר חליפה לנתניהו עם 3 כתבי אישום. הוא בוכה , כשהמגיב ה.א תוקף את איתן, האוהב את הארץ שניתנה לעם ישראל בפרשה שלנו, פרשת "דברים". אך במציאות של היום הוא מבקש לפתור את עימות הדמים בחלוקת הארץ , כפי שהחליט עליה האו"ם ב-29.11.1947. ועכשיו ה.א מתנהג בדיוק כפי שהתנהגו מנהיגי ארצות ערב , שהתנגדו לחלוקה, אך בהבדל אחד. המגיב ה.א עושה את המלאכה הבזויה ביריות של מילים ומנהיגי ארצות ערב עשו זאת ביריות של כדורים ופגזים שקטלו חיי 6000 אזרחי מדינת ישראל שזה עתה קמה.
כתוב תגובה ל- למגיה ה.א המגוחך
הופה, חזרנו לתוכנית החלוקה
  ה.א   29/07/20 00:26
יצא המצע מן השק!!!!!! בושה!!!!
כתוב תגובה ל- ה.א
צריכים להתבייש מגיבי הימין.
  נערה.   29/07/20 02:28
הבושה ???? צריכים להתבייש מגיבים , כמו ה.א , מגיב ותיק, ב.ל, שהשותפים שלהם הם אותם חלקים בחברה הערבית, שאומרים הכל שלי. אין הבדל בין ההתבטאויות המסוכנות נגד חלוקת הארץ בציבור הערבי, שגם כפתה מלחמה קשה , שגרמה לנו אלפי חללים והביאה גם אסון על העם הפלשתיני, ובין ההתבטאויות של המגיבים כאן לטור של איתן . ערב תשעה באב חובה עלינו לעשות הכל לשמור על המפעל שנבנה כאן - בית לאומי שלישילעם היהודי. חובה לשמור עליו, שלא יידע עימותי דמים בינינו ובין שכניו הערבים, ולא יידע עימותי מלים מכוערות בתוכנו. אני הצעירה, שהשתתפתי אמש בהפגנה על יד ביתו של אוחונה, נבהלתי מעוצמת השנאה של מגיבי ימין, שלא בחלו להכות במפגינים שעמדו ברחוב ההלכה ואת תוכן הקללות לא אעלה כאן על הדף כגי לשצור על כבודה של השפה העברית.
כתוב תגובה ל- נערה.
צריכים להתבייש מגיבי הימין.
  נערה.   29/07/20 02:28
הבושה ???? צריכים להתבייש מגיבים , כמו ה.א , מגיב ותיק, ב.ל, שהשותפים שלהם הם אותם חלקים בחברה הערבית, שאומרים הכל שלי. אין הבדל בין ההתבטאויות המסוכנות נגד חלוקת הארץ בציבור הערבי, שגם כפתה מלחמה קשה , שגרמה לנו אלפי חללים והביאה גם אסון על העם הפלשתיני, ובין ההתבטאויות של המגיבים כאן לטור של איתן . ערב תשעה באב חובה עלינו לעשות הכל לשמור על המפעל שנבנה כאן - בית לאומי שלישילעם היהודי. חובה לשמור עליו, שלא יידע עימותי דמים בינינו ובין שכניו הערבים, ולא יידע עימותי מלים מכוערות בתוכנו. אני הצעירה, שהשתתפתי אמש בהפגנה על יד ביתו של אוחונה, נבהלתי מעוצמת השנאה של מגיבי ימין, שלא בחלו להכות במפגינים שעמדו ברחוב ההלכה ואת תוכן הקללות לא אעלה כאן על הדף כגי לשצור על כבודה של השפה העברית.
כתוב תגובה ל- נערה.
כבר אמרו חז״ל כך:״ אם ראית
  פלא יועץ   27/07/20 10:15
דור שצרות רבות באות עליו,צא ובדוק בדייני ישראל.שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל.״ [מ.שבת] -הרמב״ם מונה שבע מעלות שצריך להצטיין בהם הדיין,ואחת מהן -״אהבת ישראל ואהבת הבריות להם״. - ״פני הדור כפני הכלב״-הכלב ככל שהוא מרבה להחניף לבעליו,חשיבותו גדלה בעיניו,וככל שהוא קטן יותר ערכו רב יותר.וכך ייראו בעקבותא דמשיחא גם ״פני הדור״,המנהגים,ככל שתגדל בהם מידת החנופה וככל שהם קטנים יותר,כך יהיה ערכם ומעמדם רם ונעלה יותר. [ר׳ וולף המבורגר]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
בועטים במערכת המשפט
  קציני סדום בבלפור   27/07/20 10:48
קציני סדום בבלפור עושים דה לגיטימציה למערכת המשפט, רק כדי לחלץ את הקצין הבכיר בממלכת סדום מאפשרות שיצטרך 3 פעמים בשבוע להתייצב בבית המשפט, מקום שרק בו ניתן להכריע אם נתניהו אשם או לא אשם. אך כדי להימלט מהמשפט עושים קציני סדום מתוך חנופה לבכיר שבהם, בנימין נתניהו, דה לגיטמציה לכל מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- קציני סדום בבלפור
שאני לא מאמינה באלוהים,
  מזל גדול,   27/07/20 11:10
ולכן אני פטורה מכל הלהג התורני הזה ויש לי הרבה זמן להשתעשע מההבלים של שופרי בלפור. מה שמעיד כאלף עדים על חוזק הראיות הוא הלחץ האדיר שמגיע מכוון הנאשם מבלפור לירות אש בכל הכוונים, שכולל גם מעשי ייאוש כמו הנסיון הטפשי וחסר הסיכוי של שר המשטרה (בשרות הנאשם) לכפות על המשטרה לפעול נגד ההפגנות.
כתוב תגובה ל- מזל גדול,
3
גם משעשע וגם אפוקליפטי...
  מגיב ותיק   26/07/20 15:58
1. קומוניסט שסגד שנים לטיראן אדום ומשופם שישב בקרמלין - מלהג נגד "שלטון יחיד"...

2. שוטפו בדעה של כסיף, עודה וטיזי ושאר החבורה המחבלית המשותפת, מלהג על חורבן המדינה בידי מנהיגיה...

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אנשים כמוני החריבו בית לאומי
  אני המגיב הותיק   27/07/20 11:25
אני המגיב הוותיק מבקש שתדעו, כי אנשים כמוני היו אלו , שגרמו לחורבן הבית הלאומי הראשון וחורבן הבית הלאומי השני. עם עוצמות השנאה שלי אני אהיה זה, שאשא על כתפי את החתירה לחורבן הבית הלאומי השלישי. לצערי, המונים יוצאים להפגנות מול בית ראש הממשלה ומחבלים במאמצים של מנוול כמוני, המגיב הוותיק, להחריב את הבית הלאומי השלישי.
כתוב תגובה ל- אני המגיב הותיק
4
peace
  PEACE///   27/07/20 01:44
Netanyahu, to whom the Prophet turned: "sons i grew up and exalted, and they sinned me
כתוב תגובה ל- PEACE///
5
קרא מספר פעמים את הפטרת השבוע
  בקשה לביבי   27/07/20 08:11
ביבי , חובה עליך לקרוא מספר פעמים את הפטרת השבוע, בקש מבנך אבנר שיקרא בטעמי המקרא את הפנייה ל"קציני סדום" שלא שמעו ולהמוניי עם מתלהם אחר ביבי שלא האזין, שישמע הבן נתניהו שידלו ורוממו אותו, אך הוא את ערכי המוסר של ארון הספרים היהודי רמס. ההתנפלות שלו על אביחי מנדלביט זכתה לתגובת אדם יקר בני בגין, שהודיע שההתקפה על מנדלביט זו התקפה מטומטמת ומסוכנת.
כתוב תגובה ל- בקשה לביבי
6
מתנפלים על מנדלבליט
  קציני סדום   27/07/20 10:29
קציני סדום בבלפור מתנפלים על מנדלבליט. קציני סדום בבלפור ממאנים לשמוע את התגובה של בנימין בגין , שההברים שלהם נגד מנדלבליט הם טמטום. קציני סדום מסיתים את העם לההתלהם כעם עמורה. קציני סדום של היום מואסים בפרשת דברים . הם מואסים בהפטרת השבוע.
כתוב תגובה ל- קציני סדום
7
קצונת סדום מבלפור מסוכנת!!
  קצונת סדום מבלפור   27/07/20 11:05
קצונת סדום בבלפור יוצרת דפוסי התלהמות בעם עמורה.בכך היא מסכנת את חיינו בארץ ישראל. פרשת השבוע, פרשת "דברים", מפגישה אותנו עִם עַם, הנכנס לארץ ישראל כדי לבנות כאן בית לאומי על פי דפוסי ספר הספרים, ולא על פי דפוסי החיים של קצונת סדום שהתמקמה לה בטירה בבלפור.
כתוב תגובה ל- קצונת סדום מבלפור
8
מתריסה נגד קציני סדום בירושלים
  הפטרת השבוע   28/07/20 03:53
Netanyahu manages to convince many in the people of Israel, that Mandalbit wrote the three indictments against him, even though Mandelbit knows that Netanyahu is not quitly. מצער, שנתניהו הצליח ליצור גלי התלהמות נגד מערכת המשפט ובמיוחד נגד אביחיי מנדלבליט, המוצג כאיש שקשר עם השמאל להפיל את נתניהו . הפטרת השבוע מתריסה נגד הנגע של קציני סדום , שכיום הביר שבם הוא בנימין נתניהו, שממלט עצמו מהמשפט על ידי יצירת דה לגיטימציה למערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- הפטרת השבוע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il