s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפט נתניהו, חקירה חוזרת - הד"ר מנדלבליט
מאת: אפרים הלפרין  |  15/08/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חקירות סלקטיביות הן רשע ופשע
  אקטואלי   16/08/20 00:25
לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". הרבה עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל בנוסף בכירים בפרקליטות ובמשטרה יצטרכו להתפטר אחרי שהוציאו מאות מיליונים על החקירות הסתמיות. אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. מאיפה אנשים מביאים את השנאה לגבי נתניהו, הפכו אותו לשטן ובוגד, הם מעדיפים את טיבי על פניו, פסיכיאטר דחוף! מרחם עליהם שהם מוציאים כזו אנרגיה שלילית. מומלץ לבדוק את מקורות השנאה העצמית הזו שלהם, וממה היא נובעת. הצביעות אצלם חוגגת. רק שאלה: מה עם הממד החמישי, מה עם מניות שמן של אשכנזי, מה עם סודות המדינה שהודלפו לכאורה על ידי אשכנזי, מה לגבי פרשת הרפז, מה לגבי הקלטות מנדלבליט, מה לגבי רות דוד, מה לגבי הפעולות הלא חוקיות לכאורה של שי ניצן, מה לגבי 10 מיליון מקרן ווקסנר, מה לגבי תיבת הפנדורה של פרקליט המדינה לשעבר, להמשיך? בהזדמנות זו מומלץ לקרוא את הטור של חיים רמון מהשמאל, ולהבין מה הן "חקירות סלקטיביות". בושה וחרפה לכם, עאלק "שומרי הסף". מי שמכם? חובה להחליפם לאלתר. אחרי השידור של דרוקר ביום חמישי 21/5 דעתי התחזקה - התיקים יקרסו אחד אחד. אחרי הנאום של נתניהו 24/05/20 לפני פתיחת משפטו, מערכת אכיפת החוק נכנסה למגננה. הם חשבו שיצליחו למוטט אותו הרבה לפני כן, והוא הגיע לביהמ"ש כנמר שיצא כעת מהכלוב.+++++++++++++++++++++++ מבחינתי כל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שייכנס לכלא, הבעיה הקשה היא "החקירות הסלקטיביות" - זוכרים! ציפי וכבל עם חוק ישראל היום, לפיד עם פגישותיו המוסתרות עם מוזס ומילצין, ברק עם קרן ווקסנר "ופרשת העמותות", בני גנץ ורם בן ברק ואלשיך עם הממד החמישי. אשכנזי וההקלטות בפרשת הרפז, אשכנזי עם מניות שמן שפגעו במשקיעים, מנדלבליט וההקלטות, דנינו עם הקצינה צ', רות דוד ועו"ד פישר, מסמך יצחקי, בנוסף תיבת הפנדורה של שי ניצן. אם למערכת אכיפת החוק היו "ביצים" היתה פותחת כאן ועכשיו, בחקירות לפחות כנגד בני גנץ, יאיר לפיד, אשכנזי וזאת לפני הבחירות הקרובות שכולנו נדע לפני ההצבעה במועד ב'. אך לצערי אין להם "ביצים" - דמוקרטיה עאלק!! זוכרים שגם היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט טען בעבר שתופרים לו תיק. גם נשיא המדינה ריבלין, שהשמאל היום אוהב, אמר בעבר על מערכת אכיפת החוק - "כנופיית שלטון החוק". גם את בגין בעבר שנאתם ואמרתם עליו "רוצח" וכיום הרבה מכם מחבקים אותו "ומתגעגעים אליו". (מאוד הזוי). לכן מומלץ לכולם לחכות להתפתחויות בתיקי ראש הממשלה ולהזכיר לכולם שראש הממשלה יכול להמשיך לתפקד גם עם האישומים, ולנהל משפט במקביל לניהול המדינה זה החוק נקודה. מה תעשו שביהמ"ש יגיד את דברו ויזכה אותו? וזאת למרות דבריה של פרופ' רות גבינזון שאמרה "שנתניהו לא יזכה למשפט צדק". כולנו זוכרים את מה שנכתב בהפגנות "הוא אשם עד שתוכח חפותו". ואני חשבתי שלכל אחד ואחד מאתנו יש את זכות החפות, לא? אבל לשמאל "הנאור" יש גישה אחרת לערכים, שלאורך כל הדרך ניסה להתעטף בהם, הכל מותר על מנת להגיע למטרה. המסכות ירדו מזמן מעל פניכם, אנחנו רוב העם, רואים אתכם ובזים לכם, לכאורה אתם חבורת שקרנים. לא ברור איך נפלנו ברשת שלהם במשך עשרות
כתוב תגובה ל- אקטואלי
2
התרשמות בע"פ, ולא חו"ד כתובה
  ה.א   16/08/20 00:43
תיקון טעות: על פי .... בעת שיו"ר הועדה דנה בתיקי התובעת ולקראת קידומה של יו"ר הועדה, מסרה התובעת בעל פה התרשמות מקצועית על יו"ר הועדה (ולא חו"ד כתובה). תוכן ההתרשמות לא פורסם. "......עו"ד XXX בכיר ב YYY, השיב בשם התובעת כי בשעה שכיהנה כKKK היא התבקשה על ידי מספר גורמים למסור את התרשמותה המקצועית בנוגע ליו"ר הועדה. התרשמותה המקצועית לא הועברה במסגרת חוות דעת כתובה, אלא נמסרה בעל פה. מדובר בפניות שגרתיות שנעשות לא אחת אל גורמים בRRR . אין בכוונתנו להתייחס לתוכן הדברים שנמסרו".
כתוב תגובה ל- ה.א
3
No case to answer
  פסק דין   19/08/20 10:37
כל בקשה שנוגעת לדף המסרים מבלפור יש להגיש עד 30 יום לפני הדיון הבא בתיק מ"י נ. בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- פסק דין
ולגופו של עניין?
  ה.א   19/08/20 13:28
האם מתיסויות של תוכי המורכב עם גיקית הן ההתיחסויות הראויות של מי שכה שואף לבלפור? למה עם חשיבה עקומה כזו, לא יגיע אפילו לדיר של בלפוריה.
כתוב תגובה ל- ה.א
לא הבנתי את תשובות מנדלבליט
  ברצון   19/08/20 15:02
אז ביקשתי הסברים מטופז לוק/יאיר נתניהו/יונתן אוריך/כנרת בראשי/שמחה רוטמן/יערה זרד/טל גלבוע/גלית דיסטל/ארז תדמור/גדי טאוב (מחק את המיותר- כולם מיותרים).
כתוב תגובה ל- ברצון
בכל זאת, לגופו של עניין?
  ה.א   19/08/20 17:54
כתוב תגובה ל- ה.א
לדוגמא
  ה.א   19/08/20 19:19
האם ייתכן שראש ממשלה היוזם ומקבל לכאורה עיתונות טובה לכאורה לצורך שרידות פוליטית זו טובת הנאה, אבל מזכיר ממשלה היוזם ומקבל לכאורה עיתונות טובה לצורך לכאורה התקדמות בקריירה עם שכר ופנסיה במיליונים זו לא טובת הנאה? אנא בלי סיסמאות, אני לא שייך לעולם הסיסמאות, אני מקווה שגם אתה לא שייך לעולם הזה, ולכן רצוי מאד שנשתחרר מהן.
כתוב תגובה ל- ה.א
זה מה שכתבת:
  דוגמא טובה   19/08/20 20:43
"מזכיר ממשלה היוזם ומקבל לכאורה עיתונות טובה לצורך לכאורה התקדמות בקריירה עם שכר ופנסיה במיליונים זו לא טובת הנאה?" - אם תספק לי מקור אמין לטענה הזו, אני מבטיחה להתייחס אליה ברצינות. עד אז, ההנחה שלי שמדובר ב(עוד) פירכה מתוצרת הנאשם מבלפור.
כתוב תגובה ל- דוגמא טובה
בבקשה
  ה.א   19/08/20 23:20
הקישור למטה, מנדלבליט יוזם פגישה עם דן מרגלית - בתיווך איך לא, עד המדינה ניר חפץ (2016 - כאשר עוד היה סגנו של אלוהים) המטרה של מנדלבליט-הטיית עיתונות הוא רוצה שהפרסומים של מרגלית לא יפגעו בו להבחר לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, תפקיד שהוא רק תחנת ביניים למנדלבליט בדרכו לבית המשפט העליון. שני התפקידים האלה שווים מיליונים למנדלבליט (משכורות ופנסיה נוסף על הפנסיה הצבאית שלו) וכל מי שמנדבלביט פנה אליו על מנת שיטה עיתונות, בין אם זה רק מרגלית או אם יש גם אחרים, והבין מה מנדלבליט מבקש, ולא זרק אותו בבושת פנים מכל המדרגות, נתן לפי הפרשנות השוחד ההזויה של נתניהו טובת הנאה במיליונים למנדלבליט, מנדבליט עצמו ביקש לכאורה טובת הנאה השווה לו מיליונים. שימי לב יש כאן הודאה של שני הצדדים גם מרגלית וגם מנדלבליט (יש לקרוא עד הסוף) והמידע הזה לא שוחרר לאורך כשנתיים אלא בשנת 2018 רק ימים ספורים לאחר מעצרו של ניר חפץ, כאשר מנדלבליט בקיא ככל הנראה בפרטי החקירה של ניר חפץ מבפנים. מי היה מאמין לאיזה תהום הגענו עם העיתונות ומערכת אכיפת החוק. מי היה מאמין לאיזה עומק ירדה המערכת על מנת לתפור ראש ממשלה בשוחד מחוסר כל בסיס. רק לסבר את האוזן על הכסף הרב אשר ממלא כל יום וימשיך למלא את חשבונו של מנדבליט בעקבות המינוי הזה, מקביליו של מנדלבליט שעשו מסלול משולש של פצ"ר, יועמ"ש לממשלה, שופט עליון, הגיעו פנסיות של מיליון שקל בשנה, מיליון שקל בשנה!!!!
 רגליט מנדבליט עיתונות טובה מיליונים
כתוב תגובה ל- ה.א
אם זה מה שיש לך, אתה בצרות.
  קראתי   20/08/20 10:19
אני לא רואה בפגישה הזו שום פסול, והפרשנות שלך (או של הנאשם מבלפור) לדברים היא הבל גמור. אגב, מרגלית כותב על פגישה בשנת 2005 ואילו ועדת האיתור של גרוניס שהמליצה על מינוי מנדלבליט היתה בשנת 2015.
כתוב תגובה ל- קראתי
מותר להטות עיתונות
  ה.א   20/08/20 12:44
מותר להטות עיתונות תמורת טובת הנאה במליונים? לך זה נראה כלום כי אלה "אנשים טובים" בעיניני אבל אני מאד מקווה שהשופטים לא יתבלבלו כמוך. אם מנדלבליט היה יוצר עם מזוודה שני מיליון ש"ח או 10 מליון ש"ח שזה השווי של טובת ההנאה שהוא ביקש וככל הנראה גם קיבל, זה היה תקין? אבל כך הוא יצא הוא יצא עם מזוודה עמוסה בשטרות, כי מנדבליט החליט שעיתונות טובה שקולה לכסף, וכאן מדובר בהמון המון כסף.
כתוב תגובה ל- ה.א
מנדלבליט לא ניסה לעשות זאת.
  לא   20/08/20 15:58
כתוב תגובה ל- לא
לא ניסה לעשות מה?
  ה.א   20/08/20 18:55
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה גם לא מבין את הקישור.
  אגב,   20/08/20 15:31
מרגלית כותב שם אך ורק נגד נתניהו. את ההתנהגות של מנדלבליט הוא לא מציג כבעייתית. ובצדק. היא אכן לא כזו. את ניר חפץ הוא מתאר כמי שמשרת את אדונו, וגם עם זה אין בעייה. לשם כך לקחו אותו. מה שמרגלית כותב על גרסטל זו פרשנות שלו. לא טובה יותר או פחות מהפרשנות של אלה הטוענים, שהמועמדות של גרסטל היתה עוד ספין של נתניהו, שתמך לאורך כל תהליך המינוי אך ורק במנדלבליט.
כתוב תגובה ל- אגב,
ה"מיליונים" זה לא מרגלית.
  עוד לידידי פרויקה   20/08/20 16:10
זה עוד ספין של הנאשם מבלפור. המדובר בספין עז מצח במיוחד כאשר הוא נשמע ממי שעלות האחזקה שלו ושל משפחתו הפרזיטית (לציבור ולאנשים פרטיים) היא הרבה מאד (עשרות? מאות?) מליונים.
כתוב תגובה ל- עוד לידידי פרויקה
סיסמאות זה מטפשים, לטפשים
  ה.א   20/08/20 23:10
כתוב תגובה ל- ה.א
שוקדים על תשובה ראויה.
  יועצי המשפטיים   19/08/20 19:22
זו תינתן 120 יום לאחר השלמת ההליכים המקדמיים, לרבות מענה לשאלון וגילוי מסמכים כללי וספציפי בהתאם להחלטה שתינתן 180 יום לאחר סיום כהונתו של הנאשם מבלפור.
כתוב תגובה ל- יועצי המשפטיים
דף מסרים של מגדלי אסותא?
  ה.א.   19/08/20 19:51
כתוב תגובה ל- ה.א.
לדוגמא
  ה.א   19/08/20 20:33
האם עיתונות טובה הניתנת על ידי בעלים של עיתון היא טובת הנאה, לעומת זאת עיתונות טובה השווה מליונים הניתנת על ידי עיתונאי, איננה טובת הנאה?
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה מהדהד ספינים של בלפור,
  כפי שהודעתי לך,   20/08/20 10:30
ואני לא עוסקת בזה. זו הודעה אחרונה בעניין זה.
כתוב תגובה ל- כפי שהודעתי לך,
סימאות ללא תוכן.
  ה.א   20/08/20 15:38
כתוב תגובה ל- ה.א
4
א
  אא   19/08/20 11:21
1
כתוב תגובה ל- אא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il