|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בבית היתומים דסקין בירושלים
מאת: איתן קלינסקי  |  13/08/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך היו מגבים אנשי הפלמ"ח לשיר
  ב.ל   13/08/20 13:36
באין ציפור שיר גם נוד יחשב לזמיר
כתוב תגובה ל- ב.ל
תכירו אותי את המגיב ב.ל ב.ל
  תכירו אותי   13/08/20 18:10
אני המגיב ב.ל , זה אני המגיב שאבד לו צלם אנוש. אני המגיב שהבאתי "ראיות", שמורים יהודים בבית הספר לילדי עובדים בפתח תקווה הכו ילדים יהודים להורים יוצאי תימן. אני המגיב , רווי שנאה תהומית לערכי אנוש, לא התביישתי לכתוב עלילת דם. אני המגיב ב.ל ממשיך בגאווה את המסורת הקנאית של שנאה תהומית , שהביאה לחורבן הבית הראשון והשני.
כתוב תגובה ל- תכירו אותי
יש לי מלחלוקת קשה עם הסגנון
  ה.א   15/08/20 10:11
יש לי מחלוקת קשה עם הסגנון של המגיב אבל מה זו "עלילת הדם" על מורים יהודים שהכו תלמידים יהודים?. האם למורים שאינם יהודים מותר להכות תלמידים יהודים? או שמא למורים יהודים מותר להכות תלמידים שאינם יהודים?, או אולי למורים שאינם יהודים מותר להכות תלמידים שאינם יהודים? מה הקשר ליהודים כאן? ומי שקורא לנוהג מקובל של ענישה גופנית במערכת החינוך בשנות ה60 ואף לאחריהן כ"עלילת דם" הוא כזבן, פשוט כזבן, הוא נמוך הרבה יותר, אלים הרבה יותר, ומסית לאלימות הרבה יותר מהמילה המיותרת והבלתי מכבדת "נוד" בה השתמש המגיב. וחוץ מזה עובדתית מי שיכול להאיר אור על הנושא הזה זה איתן עצמו, איתן? היו סטירות בבית הספר כפי שהיה מקובל אז בארץ? האם המורים משכו בפיאות של ילדי תימן (דין/מנהג הפיאות נשמר אצל ילדי תימן לשנים רבות כך שהיה מה למשוך), סרגלים על קצות האצבעות? סרגלים על הישבן? כפי שהיא מקובל בכל העולם, וודאי במקומות מהם באו תלמידי קיבוץ הגלויות "תלמוד תורה", כותאב", "מדרש", "כניס", "מלדארי", "חֵיידֶר" על ידי "מְלַמֵד" או ה "מורי", האם ידוע על התפרצויות זעם של מורים אשר הגיעו לכדי התעללות ממש? (בבית הספר שלי ידוע לי על מקרה קיצוני בו תלמיד חטף "מכות רצח" ממורה, ב"חמת זעם" עם פסי עופרת של וילון עמם שיחק התלמיד במהלך השיעור, השימוש היה כמו השימוש בחגורה, וכאמור מדובר בגולות צפופות של עופרת הקשורות אחת לשניה. וברור שככל שהכאת תלמידים היא יותר ויותר נורמטיבית - כן גם גבולות האבסורד הם הרבה יותר רחבים. בקיצור, איתן, אתה יכול לפתור את התעלומה הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א
זו התייחסות לעלילת הדם של ב.ל
  נערה -   15/08/20 14:26
יש כאן אך ורק התייחסות לדברי המגיב ב.ל ,שטען כי יש לו ראיות, שמורים יהודים הכו ילדים יהודים בבית הספר לילדי עובדים ע"ש משה הס". ההתייחסות הוא אך ורק למובאה מדברי מגיב, החוזר ומדגיש ש"המורים היהודים באותו בית ספר הכו ילדים יהודים" ואחרי שציין שיש לו ראיות, שהכו ילדים יהודים, הוא מציין, שהכו "רק ילדים של יוצאי תימן משכונת מחנה יהודה בפתח תקווה ומהמעברה". ה.א אתה מתעלם בתגובה שלך, שזו התייחסות אך ורק לעלילת הדם, שחזרה כאן עשרות פעמים על ידי מגיב בשם ב.ל, שיש לו ראיות להכאת "ילדים יהודים על ידי מורים יהודים". אני חוזרת ומדגישה, שיש כאן רק התייחסות לעלילת דם של המגיב ב.ל, שחזר עליה וחזר עליה בתוספת שרבוב שמו של אבא של איתן - סבא ראובן היקר שלנו. כשהשתחרר עם נכות קלה משרות בצבא הבריטי, זכה לעזרת ראש העיר של פתח תקווה יוסף ספיר להתפרנס מקיוסק מול קולנוע "הדר" בפתח תקווה סמוך לבית הספר "נצח ישראל". ואת אבא של איתן המגיב ב.ל שירבב למסע ההסתה שלו.
כתוב תגובה ל- נערה -
נערה, את מפגינה בורות
  ה.א   15/08/20 20:35
את יודעת מה זו עלילת דם? כל כך קל למצוא היום את המובן של המושג "עלילת דם" ואת חוזרת עליו שוב ושוב? לא חשוב אם המגיב משקר, עד כמה הוא משקר, רבבק, זו לא עלילת דם, מי שקורא לדברים כאלה דברים עלילת דם, בין אם הם אמת אם לאו, הוא איש חסר רסן, הוא איש מסוכן, הוא מסית ומדיח, איש אלים אני מציע שתחזרי כאן ועכשיו מדבריך אלה. אם הדברים הם דברי שקר, ואם הם פוגעים עד כדי כך, יש דרכים לפעול על פי חוק, ולחייב אותו להוכיח אם דבריו אמת אם לאו, ואם הליכים כאלה לא ננקטים על ידי הנפגעים, אזי הנפגעים עצלים, או שהם חוששים שדבריו אמת, או שבאמת לא אכפת להם ממש מהדברים האלה, והפתרון הקל והאסור בתכלית האיסור הוא פתרון ה"עלילת דם" שהדבקת (והדביקנ מגיבה אחרת) לאותו מגיב, גם לי הודבקה כבר התווית הזו, בלי שאני יודע דבר וחצי דבר על משפחת קלינסקי, אך אני יודע על התקופה, אתגריה, ומה שקרה אצלי בכיתה ובבית הספר באותן שנים, בעיקר עם ילדי המעברה. נערה יקרה, בני אנוש, בני תרבות, לא מתבטאים כך, ואם את כך מתבטאת, ולא חוזרת בך, אינך משתייכת לקהל בני האנוש ובני התרבות.
כתוב תגובה ל- ה.א
תגובה למגיב
  נערה..   15/08/20 22:39
ה.א, "קיבלתי" את קביעתך ש"אינני שייכת לקהילת בני אנוש",כי אינני חוזרת מקביעתי שכל מה שכתב המגיב ב.ל על סבא רבא שלי זו מבחינתי עלילת דם. אני "מקבלת" את קביעתך, ש"אינני שייכת לקהילת בני אנוש", כי אינני חוזרת בי מהקביעה שזו עלילת דם לכתוב במדור תגובות ש"בבית הספר הס המורים האשכנזים פרקו את יצריהם בכך, שהם הכו רק ילדים יהודים יוצאי תימן באכזריות רבה ורק אותם הכו".
כתוב תגובה ל- נערה..
הסכמנו, לצערי.
  ה.א   15/08/20 23:09
את יודעת, כאשר מצילים טובע, אסור לחבוק אותו מקדימה, כי אז הוא עלול להטביע את עצמו ואת מצילו, אלא חובקים אותו מאחור. השלכתי לך חבל מאחור, על מנת שלא להסתכן, ואת מסרבת להציל עצמך מהשתייכותך לתרבות שאיננה אנושית, עשיתי כמיטב יכולתי, הרבה יותר ממה שהייתי צריך, ויצאתי בצער ובכאב מהמים, בלי להביט אחור, בלי להביט אחור.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א, אתה מפגין בורות
  נערה.   17/08/20 06:38
סביב הנושא , אם חבר הכנסת לשעבר, חנן פורת זיכרונו לברכה, שמח כי זה היה חג פורים והוא חש צורך לשמוח ביום הזה, או שהוא שמח כדברי רזי ברקאי, כי ד"ר גולשטיין הרג ערבים במערת המכפלה. העיתונאי קלמן ליבסקינד טוען שזו עלילת דם של רזי ברקאי ועיתונאים נוספים. האם מר ה.א יוציא את העיתונאי קלמן ליבסקינד מקהל החברה האנושית ????????? אני מתנחמת, שהבורות של המגיב ה.א אין בכוחה להוציא את קלמן ליבסקינד מקהל החברה האנושית. הגם שאני מתנגדת לעמדות הפוליטיות של קלמן, אני רןאה בו אדם ערכי. ה.א ,אתה נתת דרור לבורות ולמלל הרדוד ללוות את תגובותיך.
כתוב תגובה ל- נערה.
ה.א מפגין בורות ומטבלה ברשעות
  יוסף ע.   17/08/20 09:49
כתוב תגובה ל- יוסף ע.
עלילת רצח מתוך שמחת חג
  ה.א   17/08/20 11:22
עלילת רצח מתוך שמחת חג היא בדיוק עלילת דם, עלילות הדם שהביאו לפרוגרומים היו כאילו היהודים הורגים ילדים של הגויים על מנת לשתות את דמם בחג. אם לכך התייחס ליבסקינד, להאשמות האנטישמיות כאילו חנן פורת חגג בפורים על רצח מתפללים מוסלמים תמימים במערת המכפלה אז ודאי שמדובר בעלילת דם. רק גדולי המסיתים רק גדולי שונאי האדם יכולים להתבלבל בין עלילת דם לבין שקר, בדיה, עלילה, מה לעשות זה החומר בשמאל הקיצוני, זה החומר. אפשר רק להתנחם בעובדה שגם הימין הקיצוני לא טוב יותר, וההבדל הוא שהשמאל הקיצוני הוא יותר עשיר ויותר עצלן ונרפה ולכן הוא מתרכז באלנבי פינת פרישמן, והימין מתרכז על הגבעות.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
איתן יקר -יום הולדת שמח.
  שולמית   13/08/20 23:15
היתה לי זכות גדולה להכיר את אבא שלך. ובהזדמנות זו אני מבקשת לברך אותך ליום הולדתך.
כתוב תגובה ל- שולמית
3
איתן יקר, שמור על עצמך..
  שולה.   13/08/20 23:29
היתה לי זכות גדולה להכיר את אביך. ובהזדמנות זו אני מאחלת לך יום הולדת שמח.
כתוב תגובה ל- שולה.
4
A memory song for a wonderul
  A memory song   14/08/20 08:45
A memory song for a wonderful ded
כתוב תגובה ל- A memory song
5
יום הולדת שמח
  מהחולמים והחולמות   14/08/20 10:58
מברכים אותך ביום הולדת שמח חבריך וחברותיך שחלמו יחד איתך, ונשארו נאמנים לחלום.
כתוב תגובה ל- מהחולמים והחולמות
6
שבת שלום
    14/08/20 19:55
כתוב תגובה ל-
7
שבת שלום
  שבת שלום   14/08/20 20:26
כתוב תגובה ל- שבת שלום
8
Answer to Mrs Hirsh
  Gril   16/08/20 07:47
It is unfortunate that in Jerusalem . the Holy City. in the Diskin orphanage abuse small children. I learn about this from the letters left by my great-grandfather
כתוב תגובה ל- Gril
9
אני בז למגיב ה.א
  יוסף זוער   16/08/20 11:00
לנערה, שהמגיב ה.א החליט, שאינך ראויה להיות בקהל בני אנוש, קבלי את קביעתו הנלוזה כמחמאה. יש כאן מגיב בשם ב.ל שכתב מספר פעמים על "מורים אשכנזים בבית הספר ע"ש משה הס שהיכו בסאדיסטיות רק את הילדים יוצאי תימן, ופרקו את כל העצבים שלהם עלי לדי המעברות שלמדו בבית הספר". את החלטת להגיב בחומרה על עלילת הדם הזו. והמגיב ה.א רואה בביטוי עלילת דם אותו את מייחסת לב.ל כמחייב להוציא אותך מקהילת בני אנוש. רק התנצלותך, לדברי ה.א, על הביטוי עלילת דם יחזיר אותך לקהילת בני אנוש. כמי שלמד בבית ספר ע"ש "משה הס" 8 שנים ואחרי זה עוד 4 שנים בבית הספר ע"ש "ברנר", אני מבקש להעיד שזו עלילת דם, כי אני במשך 12 שנות לימודי בשני בתי הספר האלו לא ראיתי מקרה אחד של הכאת ילד בבית הספר על ידי מורה. אני מתגעגע למורה מכתה א' משנת 1942 ולכל המורים בשני בתי הספר שליוו אותי עד שנת 1954.
כתוב תגובה ל- יוסף זוער
בין אם היכו אם לא היכו בביה"ס
  ה.א   16/08/20 11:15
בין אם היכו אם לא היכו בביה"ס, לומר שזו עלילת דם, היא עלילה מרושעת המוציאה את המשתמש בה מקהל בני האנוש הגדרת עלילת דם בויקיפדיה "עלילת דם היא האשמה שקרית כלפי יהודים, בעלת מאפיינים אנטישמיים, על ביצוע רצח לצורכי פולחן דתי. לאורך ההיסטוריה שימשו עלילות הדם כמניע לביצוע פוגרומים, רציחות, שריפות תלמוד והתנכלות ליהודים."
כתוב תגובה ל- ה.א
10
את קלמן ליבקינד מחברת בני אנוש
  המגיב ה.א הוציא   16/08/20 13:33
אודה, שאני נמצא בקוטב פוליטי כמעט לכל דעותיו של העיתונאי קלמן ליבסקינד. אך אני מבין לנהמת הלב ולכאב הלב של העיתנאי קלמן ליבסקינד, שהתבטא כלפי דבריו של העיתונאי רזי ברקאי - "זו עלילת דם נפשעת של עיתונות שקרנית". להבנתו של קלמן, חזי ברקאי פגע בזכרו של חבר הכנסת לשעבר חנן פורת, זכרונו לברכה. אודה, שגם את דעותיו של חנן פורת אני שולל. אך אינני הולך בדרכו של המגיב ה.א והוציא את קלמן ליסקינד ממשפחת בני אנוש, כי הוא אמר על רזי ברקאי שדבריו הם "עלילת דם נפשעת של עיתונות שקרית". כן קלמן לא פעל על פי כללי הויקפדיה, אך הוא נתן כותרת להתייחסות של לדברי חזיי ברקאי - "עלילת דם".
כתוב תגובה ל- המגיב ה.א הוציא
אם היו מעמידים את קלמן ליבסקינ
  ה.א   17/08/20 09:23
אם היו מעמידים את קלמן ליבסקינד על טעותו הוא היה מתקן את "עלילת הדם" ל"עלילה" גרידא, אין צורך לשפוך דם גם נגד יריב כזבן לכאורה המנבל את פיו, לצערי הביטוי "עלילת דם" חזר ונשנה כאן שוב ושוב למרות תמרורי האזהרה, ואני מאד מקווה שהוא לא יישנה כאן בהקשרים של ויכוח על עמדות, נמוך ככל שיהיה. הדם לא שייך לויכוח הזה, ודאי לא "עלילת דם".
כתוב תגובה ל- ה.א
השומר על טוהר המושג "עלילת דם"
  שאלה למגיב ה.א   18/08/20 13:43
ה.א, השומר על טוהר הביטוי "עלילת דם". מה דעתו על האשמות השווא של בן גוריון כלפי מנחם בגין לאחר האירוע במלון המך דוד . אני סבור , שבן גוריון העליל עלילת דם על מנחם בגין.
כתוב תגובה ל- שאלה למגיב ה.א
11
גם את יהושע מור יוסף להוציא...
  למלא את דרישת ה.א   16/08/20 16:52
אחרי שקראתי את תגובת יהושע מור יוסף , אני מבקשת להוציא אותו מקהל החברה האנושית - על פי דרישת המגיב ה.א - עקב השימוש שלו במונח עלילת דם. וכך כתב יהושע מור יוסף לרזי ברקאי - "רזי ברקאי, אתה עיתונאי ותיק ומוערך,מה שכתבת על חנן פורת,מנוחתו עדן,.... זו עלילת דם". אני הרחוקה מאד מדעות אותם אנשי ימין, מעריכה את ההתנצלות של חנן פורת ז"ל, אם ניתן להבין שהוא שמח ממעשיו של ד"ר גולדשטיין.והעיקר שכחתי מנחם בגין מתוך כאב רב מעל במת הכנסת אמר לכתובתו של דוד בן גוריון שבדבריו אותם הוא מייחס לאנשי האצ"ל יש עלילת דם. למגיב ה.א אחרי שהוצאת אותי מקהל החברה האנושית , אני שמחה להיות עם אנשים כמו: קלמן ליבסקינד, יהושע מור יוסף ומנחם בגין. הגם שאינני מסכימה איתם פוליטית, אני רואה בהם אנשים ראויים , הנאמנים לדרכם.
כתוב תגובה ל- למלא את דרישת ה.א
12
את יוסף עברון מקהל חברת אנוש
  המגיב ה.א הוציא   16/08/20 18:10
המגיב ה.א בכלל לא הפריז, אני מבקש אותו להוציא מקהל החברה האנושית גם את הפובליצסט המוכשר יוסף עברון, שפרסם באתר NEWS1 ביום 23.07.2010 מאמר תחת הכותרת "כך הופרכה עלילת הדם הזדונית נגד האצ"ל" . יוסף עברון יוצא נגד ד"ר משה סנה, שתמונתו פורסמה במאמר, מי שהיה מראשי ארגון ההגנה המואשם בעלילת דם על אנשי האצ"ל. כן עורך יוסף עברון חשבון נוקב עם יצחק שדה וישראל גלילי, שהיו מראשי ההדנה והפלמ"ח.
כתוב תגובה ל- המגיב ה.א הוציא
91 אנשים נספו בפיצוץ: 41 ערבי
  ה.א   17/08/20 09:42
91 אנשים נספו בפיצוץ: 41 ערבים, 28 בריטים, 17 יהודים ו-5 אזרחים זרים. זה מאזן הקטל של פיצוץ מלון המלך דוד בירושלים, בכך עסק עברון, ובהתחמקות של גלילי וההגנה מהאחריות המשותפת לקטל הזה, אשר לא נמנע על אף שנמסרו הודעות לבריטים והם לא פינו את המבנה. כאשר מדובר בהאשמות שנויות המחלוקת על דם רב שנשפך, אפשר, אפשר להשתמש במונח "עלילת דם" והמגיב קורא כנראה רק כותרות ולא מבין את המשמעות, ממש כמו תוכי, ממש כמו תוכי.
כתוב תגובה ל- ה.א
13
מאחלת לך איתן רק טוב
  יערה...   17/08/20 08:07
איתן, מטחלת לך הרבה בריאות.
כתוב תגובה ל- יערה...
14
איתן יקר, מאחלת לך בריאות טובה
  ציפי ר.   17/08/20 08:31
כתוב תגובה ל- ציפי ר.
15
לאיתן, תודה.
  איצי.   17/08/20 11:25
כמי שזכה להכיר את אבא של איתן. אני מבקש להביע את הערכתי לדמות שבשיר ולכותב השיר.
כתוב תגובה ל- איצי.
16
ה.א, חבל שהרחקת לכת.
  איצי.   17/08/20 11:41
ה.א, זה לא מתאים לך. אתה פשוט הרחקת לכת בהוצאתך אדם מקהל החברה האנושית. בוודאי שמת לב למגיבים, שהבהירו לך, שעיתונאי בשם קלמן ליבסקינד השתמש בביטוי "עלילת דם", כשהוא חש צורך להגן על כבודו של אדם, שאותו הוא מוקיר בשם חנן פורת. העיתונאי ייחס למר פורת ז"ל גילויי שמחה והזדהות עם מעשה רצח מתועב שביצע רופא יהודי בחברון. אתה בוודאי מעריך את העיתונאי קלמן ליבסקינד, ואתה בוודאי לא תוציא אותו מקהל החברה האנושית, כי הוא השתמש בביטוי עלילת דם לא על פי הקביעות בויקיפדיה. ואני שחולק על דעותיו של חנן פורת ושל קלמן ליבסקינד, אני בדעה שהעיתונאי רזי ברקאי העליל עלילת דם במקרה הנדון.
כתוב תגובה ל- איצי.
נשף פורים שקרי על רצח זה דם
  ה.א   17/08/20 12:53
נשף פורים שקרי על רצח זו עלילת דם זו בדיוק בדיוק עלילת דם, אנטישמים שהאשימו את היהודים ברציחת ילדיהם ושתיית דמם, אבל זה לא המקרה כאן, איצי אתה מטיל קלון על האינטליגנציה האנושית. כאשר אתה משווה שפה מגונה של גולש לעלילת דם, אתה מטיל אות קלון על האינטליגנציה האנושית.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א , אתה לא מגזים??.
  ה.א אתה לא מגזים?   19/08/20 11:42
בסך הכל הטענה היתה נגד חנן פורת, שביקש לשמוח בפורים. האשימו אותו שהוא מבקש לשמוח , כי הוא מזדהה עם רצח. בצדק עיתונאי בשם קלמן ליבסקינד ראה בזאת עלילת דם על חנן פורת. ושוב בצדק רב סבר העיתונאי שזו עלילת דם על חנן פורת שמפרשים את בקשתו לשמוח בפורים עם שמחתו למעשה שעשה אדם חסר אחריות במערת המכפלה.
כתוב תגובה ל- ה.א אתה לא מגזים?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il