|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת השבוע פרשת "שופטים" (א')
מאת: איתן קלינסקי  |  17/08/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן, "חזק ואמץ"
  איצי.   17/08/20 11:52
איתן, "חזק ואמץ". יפה בטאת את עוצמת הפער בין הכבוד שעלינו לרכוש לשוטרים ולשופטים אשר בשערינו ובין ראשי שלטון שמלעיזים על מערכת המשפט. חבל שלא התייחסת לעוצמת הפער בין הדרישות לצניעות שלטונית- "לא ירבה סוסים...לא ירבה כסף וזהב" ואילו אנחנו עדים למערכת שלטונית המרבה במכוניות שרד ללמעלה מחמישים שרים וסגני שרים, מנהלי לשכות שרים.
כתוב תגובה ל- איצי.
איצי, אתה לא מעודכן
  ה.א   17/08/20 23:26
תהיה כנראה פשרה, מדלבליט האריך את הזמן, תהיינה פגישות ןכנראה יגיעו להסדר. חייבים להבין שלא מוותרים סתם כך מראש על זכויות, מי שמוותר מראש נותר לגמרי מאחור, זה מה שהשמאל מציע לנו ביחס לערבים, לוותר מראש, ולכן לעולם לא נוותר מראש, אלא ההפך, נגדיל בכל יום את ההפסד שלהם, עד שישתכנעו שחייבים לדבר אתנו בגובה העיניים ולא מכוונת הרובה או להב הסכין. ויש לנו טונה סבלנות. התבוסתנים כאן הם מתי מעט.
כתוב תגובה ל- ה.א
שמיקי זוהר "דרש" כספים לתהיל"ה
  ה.א "שמע"   20/08/20 12:29
המגיב ה.א "שמע" שמיקי זוהר דרש , כשהוא דופק על השולחן, שחייבים להבטיח כספים לישיבות והוא גם "שמע באותה נשימה", שהוא דרש כספים לתכנית היל"ה.
כתוב תגובה ל- ה.א "שמע"
2
איתן רחוק מלהבין את המערכת
  ה.א   17/08/20 12:46
איתן, היועץ המשפטי לממשלה הוא פקיד, פקיד בכיר, אין כל חובה על הממשלה או על השרים להקשיב להנחיותיו ועצותיו. נהפוך הוא, האחריות מוטלת על כתפי השרים, ולכן הם חייבים לעמוד על דעתם, ככל שהיא שקולה, מנומקת ומבוססת, גם כאשר המומחים אומרים הפוך, ובכלל מומחים אלה היועץ המשפטי לממשלה. כמובן אם ראש הממשלה אינו פועל על פי ההנחיות של היועץ המשפטי לממשלה הוא מסתכן בכך שתוגש עתירה ואז בית המשפט יפסול את עמדתו, אך כפי שראינו עד כה, בית המשפט העליון הצדיק דווקא את עמדת נתניהו. ולכן איתן אתה עושה מהומה על לא מאומה, אתה עובר על אחד הלאווים החשובים של לא תישא, אתה נושא לשווא את עליונות החוק והמשפט, כאשר סך הכל מדובר בפקיד, פקיד מאד חשוב, אבל פקיד, שראש הממשלה ודאי רשאי ולעיתים חייב לפעול בניגוד להמלצתו.
כתוב תגובה ל- ה.א
שאלה ל-ה.א
  נערה   17/08/20 12:58
ה.א, ראשית אני מברכת על סגנון ראוי של המגיב. אך דרישה לעלות על בית המשפט העליון עם בולדוזר, כשההחלטה לא נראית לחבר כנסת כזה או אחר, זה לא דריסת ערכי פרשת "שופטים"? להציג את בית המשפט העליון כסוכן של האויב זה לא קריעה לגזרים של ערכי פרשת "שופטים". הפרשה נפתחת בדרישה להעמיד שופטים ושוטרים בשערי העיר. כשמערכת , שהוסמכה לכך, מגישה שלושה כתבי אישום נגד אדם ואותו אדם בז למערכת והתומכים בו בזים למערכת הרי אין כאן רמיסת ערכי פרשת "שופטים"?
כתוב תגובה ל- נערה
בואו נשים דברים על דיוקם
  ה.א   17/08/20 14:02
1) גם אני מברך על השינוי בסגנון שלך, אני מקווה שגם את וגם אני נשמור על סגנון אנושי, לפחות מכאן ולהבא, אני משתדל אבל לפעמים משתקמת לי הנבדה ומתפלק לי 2) חבר הכנסת שדיבר על הבולדוזרים התנצל, וכבר איננו חבר כנסת, אנשי ציבור זכאים לומר אפילו דברים קשים, אך עיקר הסכנה שאורבת להם זה שיאבדו את הכסא, וזה בדיוק מה קרה למי שאמר את המשפט המגונה והמקומם הזה 3) לא הוגשו נגד נתניהו שלושה כתבי אישום, הוגש כתב אישום אחד, בשלושה תיקי חקירה, כזב שחוזרים עליו פעמים רבות לא הופך לאמת 4) נתניהו הוא חף מכל פשע אלא אם תוכח אשמתו בפס"ד חלוט, הוא ואני משוכעים שתיק השוחד הוא תיק תפור, ממש כמו שהתיק נגד מנדלבליט בעניין הרפז היה תיק תפור. וכמו שמדלבליט מתח ביקורת מאד נוקבת על תופריו, והאשימם במזימה לסכל את מינויו, כן גם נתניהו מאשים את תופריו במזימה להסיר אותו מהדרך הפוליטית באמצעים משפטיים. הסגנון של נתניהו קצת דוחה, אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח בייחוד כאשר חירותו של אדם חף מכל שוחד עומדת לנגד עינינו. הייתי ממליץ לך לעיין בקישור. כתב אותו מישהו שאני מכיר,בעלה של אשתי. 5) תיק המתנות של נתניהו הוא ספק פלילי, ספק גדול מאד, לדעתי הפרקליטות לא תביא אותו להחלטה שיפוטית, אם תהיה התחייבות להשיב את הכסף או אף את חלקו. אבל הוא גועל נפש ממש גועל נפש ומעיד על זלזול עצום של נתניהו ומשפחתו בציבור, כאילו הם יכולים לעשות מה בראש שלהם והציבור ישתוק 6) על התיק עם מוזס, מגיע לנתניהו צל"ש הוא נסחט והתחמק באלגנטיות, וכל וכמעט כל שאר הפוליטיקאים נכנעו. תשאלו את זהבה גלאון גם היא לא נכנעה, ושילמה כמו נתניהו מחיר פוליטי ואישי מאד יקר. 7) והכל הכל הכל לא קשור לדברים שאיתן כתב למעלה, היועץ המשפטי לממשלה הוא פקיד, אם ראש הממשלה חולק על דעתו, בייחוד כאשר ראש הממשלה מגובה משפטית, הוא מצווה לעמוד על דעתו, ובמידת הצורך בית המשפט יחליט
 עדות מנדלבליט במשפט נתניהו
כתוב תגובה ל- ה.א
3
בואו נדבר על חיילי וקציני צה"ל
  ה.א   17/08/20 17:37
איתן מדבר על פגיעה בכבודו של פקיד בכיר, בואו נדבר על רצח פשוטו כמשמעו של חיילי צה"ל וקציניו, שוטרי מג"ב וקציניו, בשטחי יו"ש ועל גבול הרצועה, אשר ראשי מפלגתו של איתן תומכים ברציחתם הטירורסטית בדם קר, ואיתן שם את הפתק עבורם בקלפי. זה לא כבוד, זה חיים, בלוקים בראש של חיילים, בעד, ירי כדורים והרג חיילים, סכינים, גרזנים, דריסה - בעד. אז האם דבריו של איתן הם רציניים?, האם כבודו של אדם, בכיר ככל שיהיה, שקול כנגד איום טירורסטי על חייהם של עשרות ואולי מאות אלפים מבנינו היקרים? כך זה כאשר הצביעות חוגגת, כך זה כאשר בית משפט בישראל מאפשר בעזרת היועץ המשפטי לממשלה, ובניגוד לעמדת ועדת הבחירות המרכזית, לתומכי טרור להתמנות כחברי כנסת, וכאשר הטרוריסטים מרוצצים גולגלתו של חייל, קובע בית המשפט שאין במקרה זה די חומרה על מנת להרוס את בית המחבל ובית אשתו וילדיו. מה חטאנו? מה פשענו בכך שבית משפט עליון בישראל פועל בניגוד לחוות דעת ברורות וחד משמעיות של מערכת הביטחון המעידות על ההרתעה הממשית שבהריסת הבתים של מחבלים (בפסק דינה של כבוד השופטת וילנר), וכל זאת בניגוד לעמדת המדינה (היועץ המשפטי לממשלה) אשר כנראה גם השופטים לא מקפידים כל כך להקשיב לו.
כתוב תגובה ל- ה.א
לתמיכה בטרור, אין התייחסות
  ה.א   18/08/20 22:53
איך נזהה כזבנים? לפעמים על פי מה שהם אומרים, ולפעמים על פי מה שלא אומרים. עולה כאן שוב ושוב התמיכה של מנהיגי מפלגות השמאל הקיצוני ברצח טירוריסטי בדם קר של חיילי צה"ל בשטחי יו"ש ועל גבול עזה, מנהיגי שמאל קיצוני אשר יהודים ספורים שמים להם את הקול בקלפי. בכך הופכים אותם יהודים לתומכים של תומכי הטרור, והמצב הוא שעל כל שטות יש פה הררי תגובות של אנשי שמאל קיצוני, רק לא לעניין הזה, ומה ניתן להסיק? ניתן להסיק ששתיקה כהודאה, הם מבינים מאד שהם תומכים בתומכי טרור, הם עושים זאת בלב שלם ובנפש חפצה, אבל מפחדים (כמו כל השמאל הקיצוני הפחדן מהצל של עצמו) לומר זאת בפה מלא קבל עם ועולם. אז אולי סוף סוף יגידו משהו?
כתוב תגובה ל- ה.א
שאלה למגיב ה.א
  ניר..   19/08/20 19:13
מאחר שאיתן , לדברי המגיב הנכבד, תומך בטרור ובמפלגה תומכת טרור, הכנסת עוברת לסדר היום, שעשרות רבות של מקרים ארעו בתקופה האחרונה, שיהודים פגעו באנשי משטרה, באנשי צבא ובאנשי משמר הגבול. פגעו פגיעה פיזית בלובשי מדים. פגעו ברכבים של צבא ומשטרה. אפילו לא מילת גינוי אחת של ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- ניר..
שוב לא מדייקים
  ה.א   20/08/20 07:53
1) לא אמרתי שאיתן תומך טרור, אמרתי שאיתן תומך בתומכי טרור ובכך הוא נותן רוח גבית לטרור 2) חברי כנסת יהודים תומכי טרור נפסלו ולא התמודדו לכנסת (מיכאל בן ארי, בבחירות האחרונות) 3) איתמר בן גביר, על אף שהסיר מקיר ביתו את תמונת הרוצח הנקלה יימח שמו ממערת המכפלה, התמודד, אך נתניהו הכשיל אותו ואיבד ככל הנראה מנדט מאד חשוב, נתניהו עשה מראש כל מאמץ לחסוך לו את דילמת הכנסת בן-גביר לממשלה על ידי כך שפעל למניעת בחירתו לכנסת. 4) כל פעולה נגד כוחות הצבא היא פעולה מגונה, וכל חבר כנסת שלא מגנה אותה הוא חבר כנסת מגונה 5) לא ראיתי אף חבר כנסת פרט לחברים של איתן המעודדים רצח פשוטו כמשמעו רצח בכל דרך אפשרית על ידי טרוריסטים נקלים.
כתוב תגובה ל- ה.א
מילים ספורות ל-ה.א
  מלים ל-ה.א   20/08/20 14:00
ושוב מאחר שאתה, ה.א, רואה בתמר גוז'נסקי ודב חנין בעבר והיום בעופר כסיף ויתר חברי הכנסת הערביים ברשימה המשותפת תומכים בטרור, הרי זה נותן הכשר שמורים בחברת "מרמנת" קיבלו הודעות על הפסקת עבודה, מורים שהצילו לנו אלפי ילדים והיום במסגרת תוכנית היל"ה. חברה נוספת הפועלת במסגרת תוכנית היל"ה כבר החליטה להוציא מכתבי הפסקת עבודה, ולא נעשית שום הכנה להפעלת התוכנית. אדוני, ה.א תוכנית כזו יש לשקוד על תכנונה לגבי כל ילד בחודשי הקיץ, וזה לא נעשה!!! . אם איתן חטא בתמיכה בתומכי טרור זה לא שייך להפקרות של יושב ראש הקואליציה , שסרב להיענות לבקשת תומכת טרור בשם תומא סולימאן לדרוש יחד עם הכספים לישיבות תקציב לתכנית היל"ה.
כתוב תגובה ל- מלים ל-ה.א
4
אין שום סיבה להיענות
  מגיב ותיק   17/08/20 17:38
לנומקלטורה,

מה עוד שהנומקלטורה מושחתת.

מנדלבליט הוא אדם מושחת שבקש מממונה תחתיו (שי ניצן) לשנות רישום בתיקו הפלילי לסעיף חוסר אשמה,כדי לסלול את דרכו לעליון.

על עבריינותו הנחשפת בקלטות בפרשת אשכנזי עדיין לא דברנו...

לכן נומקלטורה נשארת נומקלטורה,מה עוד שהיא מושחתת, כאן לא רוסיה הסובייטית
ונתניהו יכול לבקש ממנדלבליט שישקהו מנשיקות פיהו....

מאמר מטופש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שמנדלביט הוא עבריין
  מגיב ותיק קבע   18/08/20 14:02
מגיב ותיק קבע, שמנדלביט הוא עבריין, לכן בנימין נתניהו כראש ממשלה לא צריך להתייחס להחלטותיו. העבריים מגיב ותיק עובד שעות נוספות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק קבע
מגיב ותיק סוגד לטירוף
  מגיב ותיק סוגד   18/08/20 14:24
מגיב ותיק סוגד לטירוף, כשהוא חוזר פעם אחר פעם שאסור להקשיב להחלטות של היועץ המשפטי לממשלה. צריך להקשיב רק לביטויי החלאה מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק סוגד
מי
  ה שחיתות   18/08/20 14:53
כתוב תגובה ל- ה שחיתות
5
עוצמת הפער
  רוית מ.   17/08/20 19:52
עוצמת הפער בין דרישות הפרשה לצניעות שלטונית ובין עשרות משרדי שרים וסגני שרים. הפרשה דורשת מהממשל לא להרבות בסוסים, והממשל בימינו מרבה במכוניות שרד.
כתוב תגובה ל- רוית מ.
6
והעיקר איתן שמור על עצמך
  רוית ת.   17/08/20 20:00
איתן, יקירי, שמור על עצמך בימים אלו.
כתוב תגובה ל- רוית ת.
7
איתן, אני מאחל לך בריאות טובה
  תודה על הגישה   18/08/20 13:22
מאחל לך בריאות טובה, ומבקש לומר לך תודה על גישתך לספר הספרים.
כתוב תגובה ל- תודה על הגישה
8
איתן, אני מאחל לך בריאות טובה
  תודה על הגישה   18/08/20 13:22
מאחל לך בריאות טובה, ומבקש לומר לך תודה על גישתך לספר הספרים.
כתוב תגובה ל- תודה על הגישה
9
נתניהו בועט ברגל גסה בערכי...
  נתניהו בועט   18/08/20 13:33
נתניהו בועט ברגל גסה בערכי פרשת משפטים בהצהרותיו נגד היועץ המשפטי לממשלה.
כתוב תגובה ל- נתניהו בועט
10
ארש הממשלה מתנהג כעבריין.
  זהירות !!!!....   18/08/20 14:08
מי שמצהיר, שהוא אינו מתכוון להתייחס לעצות של היועץ המשפטי לממשלה, הוא לא רק רומס את ערכי פרשת "משפטים" הוא עברייןל.
כתוב תגובה ל- זהירות !!!!....
11
מאחלת לך רק בריאות טובה.
  כל הכבוד לך   18/08/20 14:37
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לך
12
אין שום קשר כלל בין מה שהעלת
  פלא יועץ   18/08/20 17:32
בהגיגך לבין פרשת השבוע.אף לא קשר קלוש שבקלושים.הפרשה מדברת אודות דיינים ההולכים בדרך התורה והמצוות ושופטים על פי ההלכה היהודית.מה קשור לכך הרועץ המשפטי לממשלה, אשר כבר מזמן היה צריך לבעוט בישבנו ולהעיפו לכל הרוחות.ומה קשורים לכך אותם עורבים אפלים עוטי גלימותהשחור של הסיטרא אחרא,המייצגים את רעיונות האילומינטי והסדר העולמי החדש, הבא להפוך את כולנו לעבדים נרצעים לגחמות הסוטים הללו,אשר בינם לבין אמת וצדק יש מרחק של גלקסיות שלמות.כנופיית הרשע המשפטי שמשתלטת בציפורניים שלופות על כל מערכות חיינו והופכת אותן לפארסה מתמשכת אשר בה השילוב של השילוש הטמא -רשעות,צביעות וטיפשות מנצחת על הכל.אותם עלובי נפש טרופי דעת חמדנים וחמסנים המחזיקים מעצמם מורמים מעם, אינם ראויים כלל למשרה הרמה אותה הם מבזים ברייש גליי ובמצח נחושה. זוהי חבורה של סדיסטים ההולכים בדרכי תועבות הגויים ואין להם דבר וחצי דבר לא עם עם ישראל לא עם א״י ולא עם תורת ישראל.ועל שכמותם כבר נאמר ״במקום המשפט בו הרשע.״ תחיל להתפכח מהזיות הסם הקומוניסטי המערפלות את מוחך.בהצלחה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
לנכס את ערכי פרשת שופטים
  נתניהו מקפיד   19/08/20 11:34
נתניהו מקפיד לנכס את ערכי פרשת שופטים , המצביעים על צניעות בחיי המערכת השלטונית. נתניהו מקפיד על הענווה במערכת השלטונית על היותה חסכנית - רק למעלה משלושים שרים ועוד כמחציתם סגני שרים. הניפוח הזה של עשרות לשכות של שרים וסגני שרים מתיישב בהחלט עם ערכי הענווה של פרשת "שופטים" ועל כך יש לומר תודה לבנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- נתניהו מקפיד
14
נתניהו עליך לאמץ את פרשת שופט
  פרשת שופטים   19/08/20 11:48
נתניהו עליך לאמץ את הפסוק הראשון בפרשת שופטים. למרבה הצער, אתה כבר לקחת את הפסוק הראשון בפרשה ותרגמת אותו "לקרוע לחתיכות את השופטים אשר בשעריך" ואף הוספת"לקרוע להם את הצורה לשופטים אשר בשעריך". לעמוד ולנאום "נאומי רפש נגד רשת אכיפת החוק בבית המשפט אשר בשעריך"
כתוב תגובה ל- פרשת שופטים
15
איתן, אני מאחל לך הרב בריאות
  איצי   19/08/20 11:53
איתן יקר, שמור על עצמך בימים אלו. אני מאחל לך הרבה בריאות ותן את דעתך על כך שאתה האמצע העשור התשיעי לחייך. חשוב מאד לשמור על עצמך בימים אלו. אנא, תהיה ממושמע.
כתוב תגובה ל- איצי
16
נתניהו קרא את עיתון "חרות"
  נתנינו קרא   19/08/20 12:14
אני מציע לנתניהו לקרוא את עיתון מפלגת "חרות" ושם העיתון "חרות". יפה תעשה , נתניהו, אם תקרא את המאמר של הלפרין מיום 27 בפברואר 1949 עמ' 2 בו הוא יוצא בחריפות רבה נגד הממשל הצבאי שהנהיג שלטו מפא"י.
כתוב תגובה ל- נתנינו קרא
17
מחייבת סגירת תכנית היל"ה
  הצניעות השלטונית   19/08/20 19:34
הצניעות השלטונית מחייבת זריקת 8000 תלמידים שמצבם הוא הקשה ביותר ממסגרת החינוך בישראל, כח לא נמצא תקציב להמשך הפעלת התכנית הלימודית, שהוכיחה עד כה שהיא חילצה תלמידים שנפלטו מכל מסגרת והביאה אותם לכך, שיש להם תעודת בגרות ביד.
כתוב תגובה ל- הצניעות השלטונית
18
מאחלת לך רק בריאות טובה.
  שבת שלום ומבורך   21/08/20 19:05
מאחלת שבת שלום לכולם והרבה בריאות טובה לכל ברואי בצלם.
כתוב תגובה ל- שבת שלום ומבורך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il