s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יאיר לפיד הוא שמאל
מאת: ד"ר רון בריימן  |  21/10/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הגדרת תומך שמאל , בנוסח בריימן
  שלמה המגיב   21/10/20 13:44
אני רואה שבריימן למד טוב את טכניקות התעמולה וההסתה של נתניהו , כאשר תמיד מגדיר את מי שאינו "מתלהב" ממנו בפוליטיקה , כאיש שמאל (!) , ראה ערך גדעון סער , ליברמן , הנשיא ריבלין , בנט , גנץ ולפיד . נו , תראו איך גונב הדעת הזה בריימן , מנמק לקוראים , מדוע " יאיר לפיד הוא שמאל" ! , נו , מה ההוכחה של בריימן ? , עצם העובדה שלפיד נעדר ( ובריימן אפילו לא בירר מאיזה סיבה !) מערב זיכרון לגנדי הטראנספריסט ואחד שמספר חיילות טענו כי אנס אותם !! , זו ההוכחה של דוקטור בישראל , שלפיד " הוא שמאל" ! , לא פחות !. וואלה , האם הדוקטור לכימיה בריימן , כך באופן רדוד כזה , ברמה של גן ילדים , הוכיח תופעות כימיות בעולם המדע ? . ממש מביך. וזו הרמה ויכול הניתוח של סיטואציות , של אדם ( בריימן ) , שמאפיין עצמו כראש עמותת הפרופסורים לחוסן מדיני ? , כך , באופן ילדותי ומגוחך כזה ( כפי שמגדיר לקוראים מי הוא שמאלני ) , הוא מנתח סיטואציות מדיניות וביטחוניות ומסיק מסקנות עבור קהל שומעיו ? . אתם הבנתם מי מטיף ומציע למדינה איך להתנהל במישור המדיני ביטחוני ? , וואלה , יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וביטחוני , עלאק. ממש מביש. נ.ב. להזכיר לקוראים שבריימן היה מתומכיו הפוליטיים אידיאולוגים של רחבעם זאבי גנדי , בעת שהיה בפוליטיקה , כמפלגה ימנית קיצונית , שהמוטו שלה במצעה , היה - טראנספאר לפלשתינאים לירדן והקמת מדינה ארץ ישראל השלימה , על השטחים שיפונו מהפלשתינאים שיטראנספרו מהארץ !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שובו של השקרן
  מגיב ותיק   23/10/20 10:18
שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
מעולם לא היה שום ספק, אפילו
  מ. עמיר   21/10/20 16:59
קל שבקלים, שהריקא לפיד הוא איש שמאל. לא מרכז ולא קרוב לזה, איש שמאל מובהק, עם חבורה של אנשי שמאל רדיקלי (שלח, מיקי לוי, מאיר כהן, יעל גרמן לשעבר, סגלוביץ', אורנה ברביבאי, כאמל מריח', קרין אלהרר, רם בן-ברק, אלעזר שטרן ועוד).
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
מי כאן "הריקא" , אדון עמיר ?
  שלמה המגיב   21/10/20 19:17
רק בור מושלם , יכול להגדיר את לפיד כשמאלן בהשקפותיו הכלכליות , חברתיות ,וביטחוניות ורק טיפש יכול להגדיר "אנשי שמאל רדיקלי" ( !! " רדיקלי " , לא פחות ?) את רם בן ברק ( סגן ראש המוסד וראש מחלקת המיבצעים שלו לשעבר !!), את אלעזר שטרן ( אלוף , איש צנחנים , בוגר ישיבה וחובש כיפה שהקים ישוב דתי ימני (!) בגליל התחתון וגר שם עד היום !) , את האלופה בר ביבאי , את הניצבים מיקי לוי וסגלוביץ . נ.ב. שלח וגרמן אכן שמאל , אך מי שמגדירם כשמאל "רדיקלי" (!) , הינו אויל "וריקא" בעצמו. אני מבין שגם המגיב עמיר , "מתלהב" כמו בריימן , מהוגה הדעות והליברל המוכר ןהמכבד נשים וג'נטלמן מושלם כמו גנדי ! . וואלה , בריימן "סוחף" במאמריו את כל "החברה הטובים" והמבין מבין, נו , רם בן ברק הינו "שמאל רדיקלי" עלאק , ממש מביך , אדון עמיר , תעשה קצת שיעורי בית לגבי משפחת בן ברק הרחבה לדוגמא , ותרומתה להקמת המדינה ולביטחון היהודים בארץ ובעולם , כולל מספר הקורבנות בנפש (!) , שהמשפחה הזו הקריבה , החל ממלחמת העצמאות ועד למלחמת יום הכיפורים ואולי תחוש קצת אי נוחות ( ואולי לא !). נו , "שמאל רדיקלי" עלאק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
הנאורים, המתקדמים, הליברלים...
  וינטר הניה   21/10/20 18:49
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
4
עד מתי ימשכו הפייק ניוז
  רבקה שפק ליסק   21/10/20 21:08
לפיד איננו שמאל. הוא אפילו איננו סוציאל - דמוקרט. הוא גדל במשפחה רבזיוניסטית והוא חסיד הקפיטליזם. אז מספיק עם ההסתה ועם הדבקת תוויות שיקריון לאנשים. מספיק עם הפייק ניוז.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
גב' נכבדה, לעתים הנך מתעלמת
  אל: הגב' שפק-ליסק   22/10/20 04:28
מן האמת ועוצמת עיניים. לפיד לא באמת גדל במשפחה רביזיוניסטית, אביו לא היה בדיוק איש ימין (טומי לפיד מחק לחלוטין את קדשי היהדות ואת התנ"ך; הוא תעב את הדת, וזה נוגד את הימין). צ. לבני, ב. בגין, דן מרידור, א. אולמרט, רוני מילוא, ר. ריבלין ועוד - באו ממש מבתים של חרות ואצ"ל - והיכן הם היום? רחוקים מן הימין כרחוק מזרח ממערב; האם ניתן לכנותם "אנשי ימין", רק משום שהם גדלו בבתים ימניים? לסיכום: גב' שפק, יאיר לפיד, ידידו של מוזס, הוא איש שמאל מובהק. אין כאן שום פייק ניוז. יש כאן אמת בהירה כאור השמש.
כתוב תגובה ל- אל: הגב' שפק-ליסק
5
טרם הבנתי מדוע יש לקיים יום
  הירונימוס   22/10/20 11:16
זכרון לאיש הנתעב הזה, מפקד כושל, חבר של עבריינים ורוצחים, אנס ומטרידן שפל וטרנספריסט בזוי
כתוב תגובה ל- הירונימוס
6
הוא לא שמאל, הוא פשוט איננו
  רפי לאופרט   22/10/20 14:51
לטעמי, יאיר לפיד איננו איש שמאל. הענקת זיהוי של איש שמאל ללפיד הוא תעודת כבוד המעידה על היותו איש עקרונות, אדם שנאמן לדרך ולמי שהולך עימו בה, איננו אופורטוניסט פוליטי ואינו שבוי בתאוות השררה והשלטון ובנרקיסיזם איש. יש אולי אדם או שניים ברשימתו שניתן לכנותם "אנשי שמאל"; לכנותם כך ובד בבד להתפלא על שהצטרפו לרשימתו. אולם, הם היוצאים מן הכלל ויאיר לפיד הוא מודל-האב. כל אלה, ומספר תכונות אופי אגוצנטריות נוספות, הופכים אותו, אולי לאדם עם אמביציות חולניות לשררה, אבל לאו דווקא לאיש שמאל. העובדה שלא נכח כאיש ציבור לאומי וציוני כביכול ביום הזיכרון לרחבעם זאבי, אינה נובעת מנטייה אידיאולוגית ומהשקפת עולם ממנה הוא מבקש כביכול להתנער, אלא מרצון לקושש תמיכה פוליטית בין קיצונים במחנה המרכז והשמאל; כאלה שהסימבוליקה ההפגנתית ולא תוכנם של הדברים, (או תפקיד נחשק) הם עבורם חזות הכל והמבחן האולטימטיבי למי שהם ומה שהם מייצגים. לאור העובדה שאנו עשויים ללכת לבחירות בקרוב, לפיד אינו מבזבז שום הזדמנות לאסוף תומכים מהיקב ומהגורן, גם אם אלה הם ענבים באושים או שיבולים שדופות. שנאתם לערכים אמיתיים תביא אותן לבסוף לקלפי, וכשיבואו, עליהם לזכור את לפיד כיעד הפוליטי ש"מדבר אליהם". אינני זקוק לו במחנה שלי, אינני מתכוון לתמוך בו בשום מקרה, גם אם יבקש "סליחות" עד ראש השנה הבא. ואם יהיו עוד כמה אנשים טובים בישראל, שיבחינו בזכות גישתו לזאבי ז"ל, מיהו באמת וידירו ממנו את תמיכת – דייני!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
"ערכים אמיתיים" , בנוסח לאופרט
  שלמה המגיב   22/10/20 16:45
לאופרט מלין על " תומכים מהיקב ומהגורן " , שאוסף לפיד לתמיכה פוליטית בו והם לטעמו של לאופרט " ענבים באושים או שיבולים שדופות , שנאתם לערכים האמיתיים , תביא אותם לקלפי" !!. וואלה , לאופרט , האם "שנאתם" של אזרחים לדרכו של גנדי , הינה "שנאה לערכים האמיתיים" ?, האם קשרין של גנדי לעולם התחתון ( לכנופיית הכרם טוביה אושרי ורחמים גומאדי , שהוא לא הכחיש אותם !) , התנהלותו של גנדי כלפי נשים ובמיוחד לחיילות תחת פיקודו בצבא ( שש חיילות לשעבר האשימו אותו במפורש שתקף אותן מינית וחלקן טענו שממש אנס אותן !!) , וגזענותו כלפי הערבים הפלשתינאים ( שאותם תבע לגרש מארץ ישראל ולעשות להם טראנספר לירדן !!) , הם "הערכים האמיתיים" , לאופרט ? . וואלה , ללאופרט יש תמיד גישה אוהדת "לערכים האמיתיים" וגם בעבר נלין כנגד הגישה התקיפה מדי של השב"כ , כנגד חבורות תג מחיר , שהם כמובן בעלי "ערכים אמיתיים" וזה לא בסדר שאנשים לא רואים נכוחה כמו לאופרט , מה הם "הערכים האמיתיים" ולכן הם מתוייגים בשפתו " כענבים באושים או שיבולים שדופות" !. וואלה , הלך הזרזיר אחרי העורב , ולאופרט רואה ראש בראש כמו בריימן , מה הם "הערכים האמיתיים" שיאיר לפיד לא "מתלהב" מהם , ולכן הוא "שמאלני" ( בריימן) או בעל" רצון חולני לשררה" ( לאופרט ) ואין לו הערכה מספקת "לערכים האמיתיים" בנוסח גנדי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אצל שלמה זה או סלט או דייסה
  רפי לאופרט   24/10/20 12:50
הפעם זה דיסלט! הנושא איננו הערכים של גנדי, אלא זכרו של קצין בכיר מאוד בצה"ל היה לוחם והקדיש לבטחון המדינה שנים רבות, היה שר בממשלת ישראל, ונרצח ע"י מחבלים פלשתינאים. לאיש זה מגיע יחס שווה לזה של כל מי שדרכו בשירות המידנה מובילה אותו במסלול דומה, וסיום חייו הוא סיפור של אלימות רצחנית של אוייבינו שהיא ממאפייניהם הממרכזיים. אין צורך להסכים עם כל מילה שאמר גנדי או כל מעשה שעשה, בכדי להעריך את התורמתו הכוללת למדינה כאדם. יש בהיסטוריה הצה"לית והפוליטית של ישראל לא מעט דמויות שמעשיהן מזכיריםמעשים משל גנדי ובכל זאת לא פותחה סביב דמותם "תורת שינאה" נוקבת כזו שמאפיינת את שלמה והשותפים לו. אני פוסל גישה זו מכל וכל. אגב, באותה מידה שאינני מקדש כל מעשה של גנדי, אינני פוסל כל מעשה או אמירה משלו, ומשוכנע שבאהבת הארץ היתה לו מנה גדושה של ערכים שהיכלו להספיק להרבה מאוג דמויות שכל תרותם לשיח הציבורי היא השתלחויות חסרות רסן.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הנושא אינו "הערכים" , לאופרט?
  שלמה המגיב   24/10/20 20:11
הרי אתה בעצמך בתגובתך , מלין על לפיד , לא כי לא כיבד את " זכרו של שר בממשלת ישראל שנרצח ע"י מחבלים" , אלא בגין אי כיבוד "הערכים" שמייצג גנדי ( " שנאה לערכים האמיתיים" בלשונך ) , הלא כן ? . נו , אם אתה מצפה שלפיד יגיע לאזכרה של גנדי , מותך כבוד "לאהבת הארץ" של גנדי ( בהחלט "ערך" ) , אז מדוע שיתעלם "מערכים" אחרים שליליים של גנדי , לעניין זה ?. תחליט אדון לאופרט , או שצריך לקחת בחשבון "ערכים" של הנפטר בעניין כזה ( אזכרה ) , או שצריך רק להתייחס לעובדה שהוא נרמח ע"י מחבלים בעת מילוי תפקידו , אך לא יתכן שאתה תצפה לכיבוד "הערכים" של הנפטר , רק באילו החיוביים ( אהבת הארץ " ) ותדרוש שיתעלמו "מערכים" שליליים ביותר של הנפטר , ומי שגם מתייחס ולוקח בחשבון את אותם "ערכים" שליליים , אז הוא לטעמך , עושה זאת "משנאה" ומאילוצים פוליטיים. נ.ב. הרי גם הערכים השליליים של גנדי הם "אמיתיים" , לאופרט , אז מדוע זה אינו ראוי שמישהו "ישנא" ערכים שליליים אילו ? , מדוע שלא נצפה שגם אתה "תשנא" ערכים שליליים "אמיתיים" של גנדי ?. האם "אמיתיים" מתייחס רק לערך חיובי ? , או שמתייחס לכלל "הערכים" , לאופרט ?. וואלה לאופרט , לא הצלחת לצאת "מהפלונטר" שהכנסת את עצמך בתגובתך הראשונה , וחבל בכלל שהתייחסת בתגובתך "לערכים האמיתיים" של גנדי , ולא התייחסת רק לעובדה שמדובר בשר שנרצח בעת מילוי תפקידו , וזו בהחלט סיבה ראוייה לכבד את זכרו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
והם קוראים לעצמם ישרים!!
  אקטואלי   23/10/20 00:27
היועץ החליט להיות גם פרקליט המדינה. טירוף מוחלט של המערכת!! והשאלה למי יהיה הכוח כעת לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק? לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. ח"כ אורנה ברביביי היתה ראש אכ"א בתקופתה לכאורה צה"ל שיקר בנושא גיוס החרדים. ח"כ מאיר כהן עם תחקיר "עובדה", ועופר שלח עם הסרטון הגנוז, התנהגות לכאורה של "בריון שכונתי". לאחרונה ח"כ עידן רול עם המרדה לכאורה כנגד הוראות משרד הבריאות, וח"כ מיקי לוי עם הבאת אוכל למשפחתו! זאת בנוסף לבלגן במערכת אכיפת החוק - עו"ד ליאת בן ארי עם בעיות הבנייה שלה, ותצהירים לכאורה שקריים שלה, ניגוד העניינים לכאורה של נשיאת העליון. תיבת הפנדורה של שי ניצן - רות דוד, דנינו, ההתנתקות, הפלאפונים של אפי נווה והיועצים, הקצינה צ'+++++ כעת אני מוצא את עצמי כותב בין היתר על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם הבעיה! מעניין שהם ניסו לשנות את התודעה לאזרחים. אך לא עוד, המשחק נגמר! הקלפים כבר נפתחו. אנחנו רואים לכם וגם בזים לכם!! כעת זה ח"כ מיקי לוי עם תירוץ מגוחך לכאורה, "הביא אוכל למשפחה שלו", זה נשמע שהם בתת תזונה חס וחלילה, אישית אני לא קונה את התירוץ הזה. וגם מיקי חיימוביץ שחברה בקואליציה מפגינה כנגד הממשלה, יש כאלה שבאו להפריע לכאורה ולא לעזור בבעיות הקשות מהבחינה כלכלית ובריאותית. לפני כן זה היה ח"כ שלח עם האמירה לא לשלם קנסות לאנשי ההפגנות. זו גם קבוצה בעיניי חצופה שלא מעניין אותה "ערבות הדדית" בין האזרחים והעיקר שימותו כמה שיותר אזרחים ושהתחלואה תעלה על מנת להוציא את ראש הממשלה מבלפור. זאת למרות שהיו בחירות רק לאחרונה ואחד עשרה שופטי בג"צ קבעו פה אחד שנתניהו יכול להמשיך בתפקידו (החוק, כן החוק, מדבר על "עד פסק דין חלוט"). דיי תפסיקו לנסות לעבוד עלינו, אנחנו לא מטומטמים, אנחנו רואים לכם, ועל הדרך חלקנו גם בזים לכם. איפה הדוגמא האישית? כבר שכחתם מה לימדו את כולנו בצבא!! עוד דבר חשוב, תזכרו!! "שחקירות סלקטיביות" הן פשע ורשע. אני משוכנע שיבוא היום שהגלגל יתהפך, לא בטוח שיהיו אנשים שישכחו ו/או יסלחו לכם על פשעיי העבר לכאורה, ויפעלו למצות את הדין אתכם. כבר נאמר בעבר -"מושחתים נמאסתם".
כתוב תגובה ל- אקטואלי
8
שקרנות נוסח שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   23/10/20 10:23
שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
לא שמאל ולא ימין,שבשבת שמכוונת
  עי מוזס והחברים   23/10/20 10:29
כתוב תגובה ל- עי מוזס והחברים
10
מה לעשות עם העובדות?
  יוסי מ.   23/10/20 12:14
נתחיל מהסוף מר בריימן, כל מי שמשמאלך הוא שמאל. מה הבעיה מבחינתך? שאתה מצוי קרוב לקצה הסקאלה לימין ,כך שכמעט כולם הם "שמאל" לידך. גם נניח נתניהו, שעליו יש אצלכם ויכוח מי ומה הוא. לכן כשאתה אומר שלפיד הוא "שמאל", זה לא מפליא. ראה תגובות כאן על הדברים האלה ותבין כמה שינאה ושיטנה הצליח ראש משפחת הפשע להחדיר אצל עדר מעריציו בטיעון שכל מי שמתנגד לו הוא "שמאל",שזה ממש בוגד. כך קשת אנשים החל מרובי ריבלין, איש ההדר הביתרי, עבור בסער המשך בבנט, בני בגין ומיקי איתן, והרשימה ארוכה ומתמלאת לאיטה. עכשיו מה לעשות, יש גוש מצביעים ענק במרכז המפה שלא מצביע מרץ ולא לעבודה זכרונה לברכה, שהם שמאל המצהיר כך על עצמו, ולא לימין כמו בנט או הליכוד. הגוש הזה כשלושים חכי"ם, על פי תוצאות עשר מערכות בחירות אחורה, כל פעם בשם אחר, הוא מרכז. גם אם תספר לעצמך ולאחרים סיפורי סבתא, הם מגדירים עצמם מרכז, ובכבוד הראוי, לא ממך ילמדו הגדרה עצמית. חלק גדול מהגוש הזה היה ימין מתון כמו שהיתה מפלגת הליכוד לפני מארת נתניהו. היום הליכוד הוא רגב מכלוף הקטן (זוהר) קרעי, אמסלם, אף אחד מהם לא מסוגל אינטלקטואלית לכתוב על עמוד אחד, מה זה שמאל ומה ימין, מדיני, כלכלי חברתי.. ראה מי מהליכוד של היום מסתייג ובורח מאותו פושע ומאימת הפריימריז לא אומר בקול רם את מה שהוא חושב.****** אז לסיכום, כל מי שלא אתה, זה שמאל. אתה בעיני אותו "שמאל" ימין קיצוני ומקצין.***** עכשיו על גנדי. ההחרמה שבעיני היא עליבות נפש צדקנות וטהרנות היא על רקע מה שהם אומרים, התנהגות במישור האישי. אני לא חושב שגנדי היה שונה מבני דורו, שאף אחד מהם לא היה עומד ב"סטנדרטים" של היום. מי שלא היה באזכרה, הבושה בעיני היא שלו, כולל גם לפיד. *****באשר לעריקאת, מה לעשות שהכנופיה שלו השיגה מישראל הישגים חמורים, אבל אל תשכח מי היה שם, כדי להעביר את הסכמי אוסלו: ש"ס וחסרי הכנסת של היום שהם "מחנה לאומי "על פי הגדרתך העכשיות. צחוקה המר של ההיסטוריה. אנחנו יהודים ואמות המוסר שלנו אחרות מעמים אויבים. לכן ורק מנקודת מבט של היותנו בני אדם, נכון היה לטפל באותו עריקאת. לא כי הוא צדיק, אלא כי אני יהודי ומוסרי. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
11
מה לעשות עם העובדות?
  יוסי מ.   23/10/20 12:15
נתחיל מהסוף מר בריימן, כל מי שמשמאלך הוא שמאל. מה הבעיה מבחינתך? שאתה מצוי קרוב לקצה הסקאלה לימין ,כך שכמעט כולם הם "שמאל" לידך. גם נניח נתניהו, שעליו יש אצלכם ויכוח מי ומה הוא. לכן כשאתה אומר שלפיד הוא "שמאל", זה לא מפליא. ראה תגובות כאן על הדברים האלה ותבין כמה שינאה ושיטנה הצליח ראש משפחת הפשע להחדיר אצל עדר מעריציו בטיעון שכל מי שמתנגד לו הוא "שמאל",שזה ממש בוגד. כך קשת אנשים החל מרובי ריבלין, איש ההדר הביתרי, עבור בסער המשך בבנט, בני בגין ומיקי איתן, והרשימה ארוכה ומתמלאת לאיטה. עכשיו מה לעשות, יש גוש מצביעים ענק במרכז המפה שלא מצביע מרץ ולא לעבודה זכרונה לברכה, שהם שמאל המצהיר כך על עצמו, ולא לימין כמו בנט או הליכוד. הגוש הזה כשלושים חכי"ם, על פי תוצאות עשר מערכות בחירות אחורה, כל פעם בשם אחר, הוא מרכז. גם אם תספר לעצמך ולאחרים סיפורי סבתא, הם מגדירים עצמם מרכז, ובכבוד הראוי, לא ממך ילמדו הגדרה עצמית. חלק גדול מהגוש הזה היה ימין מתון כמו שהיתה מפלגת הליכוד לפני מארת נתניהו. היום הליכוד הוא רגב מכלוף הקטן (זוהר) קרעי, אמסלם, אף אחד מהם לא מסוגל אינטלקטואלית לכתוב על עמוד אחד, מה זה שמאל ומה ימין, מדיני, כלכלי חברתי.. ראה מי מהליכוד של היום מסתייג ובורח מאותו פושע ומאימת הפריימריז לא אומר בקול רם את מה שהוא חושב.****** אז לסיכום, כל מי שלא אתה, זה שמאל. אתה בעיני אותו "שמאל" ימין קיצוני ומקצין.***** עכשיו על גנדי. ההחרמה שבעיני היא עליבות נפש צדקנות וטהרנות היא על רקע מה שהם אומרים, התנהגות במישור האישי. אני לא חושב שגנדי היה שונה מבני דורו, שאף אחד מהם לא היה עומד ב"סטנדרטים" של היום. מי שלא היה באזכרה, הבושה בעיני היא שלו, כולל גם לפיד. *****באשר לעריקאת, מה לעשות שהכנופיה שלו השיגה מישראל הישגים חמורים, אבל אל תשכח מי היה שם, כדי להעביר את הסכמי אוסלו: ש"ס וחסרי הכנסת של היום שהם "מחנה לאומי "על פי הגדרתך העכשיות. צחוקה המר של ההיסטוריה. אנחנו יהודים ואמות המוסר שלנו אחרות מעמים אויבים. לכן ורק מנקודת מבט של היותנו בני אדם, נכון היה לטפל באותו עריקאת. לא כי הוא צדיק, אלא כי אני יהודי ומוסרי. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
בדיחה
  מגיב ותיק   23/10/20 14:31
מהזן האולמרטי (לא היו מעטפות...)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מתחיל לשעמם
  יוסי מ.   24/10/20 10:03
ביום שתהייה מקורי, תכתוב משהו חדש אפילו בלי תובנה כלשהי, (הרי אנחנו יודעים במה מדובר), באותו יום אני שולח לוטו. זה יהיה יום המזל שלי. בדיחה אתה כותב, ולא יכול להתייחס או לשלול מילה אחת מהדברים. מה לעשות, חבר בכיר בעדר של ראש משפחת הפשע (להבדיל אלף הבדלות בין שניכם)מייצג של אותו עולם חסר בינה ודעת שהולך כצאן מובל לטבח אחרי החלילן מבלפור. בדיחה??? אולי טרגדיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אז בוא נדבר על הגנב
  מגיב ותיק   24/10/20 13:10
על מעטפותיו ועל תמיכתך המטומטמת בו קבל עולם וכספות....

בטח יהיה יותר מעניין מעלילות שווא של אנשים נואשים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וההסבר:
  יוסי מ.   24/10/20 21:56
כמו שכתבתי לך תגובה במקום אחר, אתה מסוגם של האווילים שכאשר ראש משפחת הפשע ועבריין נגד בטחון המדינה בהתהוות ,,יגיד לך להצביע לאייכמן אתה תצביע. האמת, מה לך ולדיון כזה על הדברים של פרופ. בריימן, אתה לך תגיב למירי ולאוחנה .
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לחובב אולמרט על מעטפותיו...
  מגיב ותיק   25/10/20 01:05

1. אוויל עשה אותך.

2. אתה גם שטוף מוח שקרן, אין לך ולו אבק של ראייה על "פשע" של נתניהו, הכל פרי הסתה שאווילים כמוך מאמצים אותם.

3. לא פלא שחזרת לרמז על פרשת הצוללות, הדבר מצביע כי אתם במצוקה בשאר התפירות...

4. כטיפש מצוי, לא פלא שחזרת לדמויות מלפני שמונים שנה...

לסיכום : עלוב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"אבק ראיות" בנוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   25/10/20 10:11
המגיב הותיק , ממשיך "לעבוד" כמעביר מסרים מטעם נתניהו , במקום " להפעיל את הראש" באופן עצמאי ( והוא עוד מתייג אחרים כטיפשים ??) , וגם כאשר אין לו נימוק ראוי לטעון בזכות נתניהו , אז צריך כאן לטמטם את הקוראים ולהתייחס אליהם כאל חבורת פסיכים באיזה כנס בחירות של נתניהו. נו , כאזרח מן השורה , שאינו בקי בכלל בחומר הראיות שבתיקי נתניהו , הוא מכריז וקובע בפסקנות (!) , שאין "אבק ראיה" כנגד נתניהו וזאת לאחר שכבר הוגש כתב אישום (!) , נגד נתניהו , על בסיס הראיות הקיימות. אתם הבנתם את "הראש" של "מעביר המסרים מבלפור" ? , אין "אבק ראיות" בתיק שהוגש בו כתב אישום , וזאת יודע המגיב הותיק עוד בטרם הוצגו "הראיות" במשפט ע"י התביעה !!. נו , ועם תובנות אויליות כאלה , שברור למגיב הותיק שלא ישכנעו את הקוראים הנורמלים , אז צריך "לחזק" את הטיעון בגידופים כלפי המגיב "שמעצבן" את המגיב הותיק , כמו"..שטוף מוח..שקרן..אווילי..טיפש מצוי..עלוב.." , וכך כל הקוראים ישתכנעו שאכן אין "אבק ראיות" נגד נתניהו . נ.ב. וכעת נמתין לתגובה הרגילה של המגיב הותיק , שמטמטם שוב ושוב את הקוראים , באיזה שיחה שלא היתה מעולם ביני ובינו לפני מספר שנים , לדבריו , ללא שום הקשר לנושא וכנימוק להוכיח שהוא לא " מעביר מסרים" מטעם נתניהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שקרנות נוסח שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   25/10/20 13:31
שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן, התגובה שלך לא שווה כלום כי כתב אותה שקרן...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
12
כל כך צודק
  יהודי מפוכח   23/10/20 20:11
לפיד הצטרף לחוסר האחריות של חלק מהחרדים ושל אנרכיסטים אחרים. מותר גם לאופוזיציה לגלות אחריות.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il