s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו חייב ללכת
מאת: יוסי דר  |  31/10/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אובר חוכם! כתיבה בזבזנית!
  נפלא!   1/11/20 00:21
כתוב תגובה ל- נפלא!
2
לך אתה, יוסי דר עם איתמר לוין
  gngs   1/11/20 09:04
תלכו שניכם לעזה. ההפגנות הממומנות עי שונאי ישראל, של אספסוף הפסולת של עם ישראל לא ירתיעו אותנו. לכו כולכם יחד עם גנץ, לפפפפיד, עופר שלח-כסיף ואחמדעודאיזבק.
כתוב תגובה ל- gngs
gngs - אפס בהבנת הנקרא
  efgh   1/11/20 09:23
כתוב תגובה ל- efgh
gngs - אפס בהבנת הננקרא
  efgh   1/11/20 09:56
כתוב תגובה ל- efgh
המגיב gngs , במלוא "חוכמתו" !
  שלמה המגיב   1/11/20 10:23
נו , תראו תגובה של איזה "מתלהב" נתניהו מצוי , "שקופץ" באופן פאבלובי להגנת הגורו שלו נתניהו , מבלי יכולת מינימלית לקרוא מאמר , ולהבין את התובנות שבו , ברמה שילד בכיתה א , היה מבין. מה נאמר ? , אם אילו האנשים שישכנעו את הקוראים שמצבו של נתניהו הינו " בסדר" , ורק עושים לו עוול , כמה שמאלנים חסרי בינה וחסרי " נאמנות" למדינה , אז מצבו של נתניהו באמת "בעייתי" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
האם דר הוא עו"ד או סטנדפיסט ?
  שלמה המגיב   1/11/20 10:11
וואלה , לאחר שבאחד ממאמריו הקודמים , הציע עו"ד דר לנתניהו , לשכור את שירותיו של עו"ד שפטל , כפתרון להצלחה להביא לזיכוי במשפטו ,מה לנו כי נופתע , מתובנת הלעג שמציג כאן דר , ממטרת המפגינים בסיסמא " ביב לך הביתה" ?. נו , סגנון כזה , אדון דר , יכול "לעבוד" רק על קוראים אווילים כאן באתר , אך מסופקני אם "ההומור" הזה , יצחיק גם את השופטים במשפטו של נתניהו ויש לי תחושה שהוא גם בכלל לא "מרגיע" ולא מצחיק את שרה ויאיר נתניהו והמבין יבין. יאאלה , דר , אתה נסחף "במשפטנות" ובסרקאזם בנוסח שפטל , ולא נראה לי כי זה יתרום "משהו" לגורו שלך נתניהו. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שובו של השקרן...
  מגיב ותיק   1/11/20 17:21
שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
יוסי דר, שמעת
  gngs   1/11/20 11:31
יוסי דר, שמעת על דמוקרטיה? על קלפי? על בחירות? בבוא הזמן (תודות לגנץ וחבר מרעיו) לך לקלפי ותצביע. לא האספסוף הממומן ע"י שונאי וצוררי ישראל - לא הוא יכריע. ואפילו אם התקשורת אומדת את מספרם באלפים - הם פסיק קטנטן מאוכלוסיית ישראל. ולמגיב שנתן לי ציון בהבנת הנקרא, וכן למגיב שקרא את מאמרו של יוסי דר עד הסוף, אני בז לכם ולא אענה כסיל כאיוולתו. מלבד "רק לא ביבי" אין לכם בראש כלום.
כתוב תגובה ל- gngs
מי כאן "הכסיל" , gngs ?
  שלמה המגיב   1/11/20 15:46
נו , מי צריך "להכריע" אדון gngs ? , הרי במאמרו , מתייחס עו"ד דר בסרקאזם למפגינים בבלפור שדורשים " שנתניהו חייב ללכת" , הלא כן ?, אתה "מוגבל" מדי בכדי להבין תובנה סרקאסטית ואתה עוד מתריס כנגד עו"ד דר ,- "שמעת על קלפי" ? , נו ומה היה כבר בשלוש בחירות רצופות במשך שנתיים "בקלפי" ? , הרי נתניהו לא הצליח בהן , לקבל תמיכת רוב " האוכלוסיה הישראלית" להרכיב ממשלה ימנית בראשותו ולא נותרה לו ברירה , אלא להרכיב שותפות עם אילו שממומנים ע"י עוכרי ישראל , הלא כן ?. היכו ראית באיזה "דמוקרטיה" בעולם , שראש מפלגה פוליטית , אינו מליח לקבל תמיכת רוב "אוכלוסיית ארצו" בשלוש מערכות בחירות רצופות במשך שנתיים , ועוד סבור "שאוכלוסיית" ארצו , רוצה אותו כראש ממשלתה ? . האם "המפגינים" בבלפור לא מייצגים את מצביעי 62 המנדטים שהתנגדו לנתניהו ? , האם "רוב האוכלוסיה" בישראל רוצה את נתניהו כראש ממשלה ורק המפגינים "המעטים" לטעמך , הם שמתנגדים לו ?. נ.ב. עד רגע זה לא הבין gngs " הכסיל" שכותב המאמר עו"ד דר , הוא דוקא מתריס בסרקאזם כנגד דרישת המפגינים "שנתניהו חייב ללכת" והוא דוקא "בצד" של gngs !!. וואלה , תראו מי כאן מלין על "כסילים" ! , אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התייחסות בהמית של שלמה
  ה.א   1/11/20 21:45
1) גם אם מגיב לא שם לב וטעה, אזי אין מקןם לכסזו התייחסות בהמית, ודאי לא ממי שרוצה שנראה בו כ"מבוגר האחראי" המגבה במילים או בשתיקה את כל מה שצרת שלטון החוק עושה, גם אם ברור שעשו רע רע מאד לעצמם ולמדינה 2) שלמה מתנהג ממש כמו צמרת שלטון החוק, טובל ושרץ בידו 3) שימו לב באיזה מצב החליט מנדבליט על כך שנתניהו בניגוד עניינים, החא החליט כך כאשר הוא בעצמו נמצא לכאורה בחשש לניגוד עניינים כאשר גורלו האישי נתון לטעמו בידיהם של אלה שמשוועים להחלטה מאד ספיציפית שלו 4) חבורת שלמה בע"מ היא אותה חבורה 5) שלמה, הפעם הגזמת בחוסר אנושיות ולכן לא חסכתי במילים.
כתוב תגובה ל- ה.א
מי כאן "הבהמה" , ה.א. ?
  שלמה המגיב   1/11/20 23:08
נסחפת לגמרי , ה.א. , נו , הרי אני הגבתי לגסות הרוח ולטימטום מרקיע השחקים של המגיב gngs , שמכנה עשרות אלפי מפגינים כנגד ממשלת נתניהו , בכל רחבי הארץ , "אספסוף שממומן ע"י שונאי וצוררי ישראל " וגם מתייחס באופן עדין ומנומס למגיבים שלא "מתלהבים" מהגיגיו - "אני בז לכם ולא אענה כסיל כאיוולתו" !!. נו ה.א , ? המגיב הזה טעה ? , הרי מרוב שנאה יוקדת חסרת פשר , אפילו "התנפל" על כותב המאמר עו"ד דר , שבכלל לעג בסרקזאם למפגינים ואילו המגיב הבור הזה ועדין הנפש , שאתה כל כך מרחם עליו ( בסך הכל "טעה" עלאק !) משתולל כאן באתר ומגיב כמו איזה פסיכי ואני עוד הייתי עדין איתו. במה אני " טובל ושרץ בידי " , ה.א. ? ,אולי באמת היה מוטב בהחלט "שתחסוך מילים" כאן בתגובתך ( "מתנהג בבהמיות" !!), ה.א., כי אחרת הייתי מאמין "שקרה לך משהו" בתגובתך "הפראית" הזו. מה הכנסת כאן כעת את עניין "ניגוד העניינים" , כן או לא , של מנדלבליט ? , מה זה בכלל קשור למאמרו של דר , או לתגובתו של gngs , ולהתייחסות שלי אליו ? , היכן בכלל ראית שאני "מתלהב" מהיחסים שנוצרו בין מנדלבליט ושי ניצן ? , מה זה הקישקוש הזה "טובל ושרץ בידו" ? , איזה "שרץ" אתה מייחס לי ?, מה קרה לך ה.א. ? , האם חלית בקורנה חס וחלילה , שאתה פתאום "לא חוסך מילים " ונראה כמו אחד שאיבד עשתונות ? , זה בכלללא מתאים לך והפתעת אותי לגמרי בתגובתך זו כעת ( " התנהגות בהמית" - "טובל ושרץ בידו" ) , וואלה עוד מעט תדרוש שהמשטרה תחקור אותי עקב "השרץ בידי" , הלא כן ?. וואלה , ה.א. שמור על עצמך ותהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על "בהמיות" בנוסח ה.א.
  שלמה המגיב   2/11/20 09:05
בתגובתו הראשונה , שאליה למעשה התייחסתי , אזי המגיב "עדין הנפש והטועה בשגגה" , אדון gngs , אינו מנסה בכלל להגיב עניינית על התובנות במאמר של עו"ד דר , או מציג עמדה כולשהי , אלא משתלח באופן בוטה בבלוגרים לוין ( עורך המדור המשפטי באתר !) ובעו"ד דר , שניהם אנשי ימין מובהקים , רק מפני שהוא חושב , שאינם "זורמים עם הראש שלו " והוא שולח את שניהם " תלכו שניכם לעזה"(!) , ואף מכנה את עשרות אלפי המפגינים כנגד נתניהו - " אספסוף הפסולת של עם ישראל" ! , לא פחות !! , נו , ועל עדין הנפש הזה שרק "טעה" , "מרחם" אדון ה.א. , ומתייחס אלי , שמוחה על כך , כאל "התנהגות בהמית" ?. וואלה הלפרין , זה נראה קצת הזוי ואולי אפילו מביך , שאין לך שום ביקורת על התנהלותו של המגיב הזה , שרק "טעה" לטעמך , ומי שכאן מתנהג באופן "בהמי" זה אני ?. נראה לי שמשהו "השתבש" אצלך , ברגעים לפני שהגבת כפי שהגבת כאן , וגם משהו נראה לי קצת "מוזר" (!) , שדחפת כאן בתגובתך , איזה נושא שהמאמר בכלל לא עוסק בו , וגם לא המגיבים ,( ניגוד העניינים של מנדלבליט , כן או לא ) , כאילו "קפצה" עליך פתאום איזה "עצבנות" וחוסר סבלנות , מאיזו סיבה בלתי מובנת , בדקות לפני שהגהת כפי שהגבת וזה מצער מאד. תהיה לי בריא , ה.א..
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
gngs - קרא שוב עד שתבין שעו"ד
  efgh   1/11/20 19:48
דר נמצא בצד של נתניהו. אלא אם כן אתה מטומטם חסר תקנה
כתוב תגובה ל- efgh
5
נתניהו לך לבחירות בהקדם!
  אקטואלי   3/11/20 00:32
ממליץ לראש הממשלה: לך אבל לבחירות, כך אי אפשר להמשיך!! אופוזיציה בתוך הקואליציה, זה מה שקורה שחסרי ניסיון הופכים לשרים בלי שום ידע קודם בהתנהלות קואליציה. אם כחול לבן באו להפריע הם עשו לכאורה עבודה טובה מאוד, הרס מוחלט. לאורך כל הדרך הם שמים מקלות בגלגלי הממשלה. בושה וחרפה שמעשים כאלה עושים בתקופה של מגפה עולמית. אבל השמאל לא רוצה בחירות הוא רוצה את סילוקו של נתניהו ללא בחירות, אני מבין את החששות שלהם מבחירות, התרסקות מוחלטת, זאת שלמרות שהיו לפני מספר חודשים בחירות, וזאת למרות ש- 11 שופטי בג"צ קבעו שהוא יכול להמשיך את כהונתו, כי זה החוק - עד פסק דין חלוט! לכל החוליגנים האנרכיסטים, שמפגינים בבלפור ותל אביב, אני אומר: עדיין יש חוקים במדינת ישראל! התנהגותם לא מכבדת כלל. תסבירו לי איפה הערבות ההדדית? נתניהו! לך לבחירות כעת! אז נראה להם מהי דמוקרטיה, וניסיון לא מוצלח של החלפת שלטון בעזרת הפגנות פארש! זה ניצול ציני של המצב הבעיתי בארץ ובכל העולם. אם לא היתה מגפה הייתם רואים מאות אלפי מפגינים מהימין. לא ממליץ לאף ימני לצאת ולהפגין, שימרו על עצמכם. מה הם יעשו כשנתניהו ייצא זכאי במשפטו? זאת למרות דבריה של פרופ' רות גבינזון ז"ל שאמרה שנתניהו לא יזכה למשפט צדק - איפה "צדק צדק תרדוף"? חצופים! "חקירות סלקטיביות" הן רשע וגם פשע! כולנו זוכרים את החוצפה "הוא אשם עד שיוכח חפותו". כעת שומעים את קלטת "המניאק" של מנדלבליט וכולנו מתחלחלים מהאפשרות שנתפרו תיקים לנתניהו! תיבת הפנדורה של פרקליט המדינה נפתחת, מעשיו לכאורה הם נוראים ואיומים. המערכת אכיפת החוק חולה מאוד, היא במצב קשה מאוד, חובה בבדק בית רציני ביותר. לבכירי אנשי הפרקליטות אומר בימים אלה "לכו הביתה"!$$$$$$$$ לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". הרבה עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל בנוסף בכירים בפרקליטות ובמשטרה יצטרכו להתפטר אחרי שהוציאו מאות מיליונים על החקירות הסתמיות. אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. מאיפה אנשים מביאים את השנאה לגבי נתניהו, הפכו אותו לשטן ובוגד, הם מעדיפים את טיבי על פניו, פסיכיאטר דחוף! מרחם עליהם שהם מוציאים כזו אנרגיה שלילית. מומלץ לבדוק את מקורות השנאה העצמית הזו שלהם, וממה היא נובעת. הצביעות אצלם חוגגת. רק שאלה: מה עם הממד החמישי, מה עם מניות שמן של אשכנזי, מה עם סודות המדינה שהודלפו לכאורה על ידי אשכנזי, מה לגבי פרשת הרפז, מה לגבי הקלטות מנדלבליט, מה לגבי רות דוד, מה לגבי הפעולות הלא חוקיות לכאורה של שי ניצן, מה לגבי 10 מיליון מקרן ווקסנר, מה לגבי תיבת הפנדורה של פרקליט המדינה לשעבר, להמשיך? בהזדמנות זו מומלץ לקרוא את הטור של חיים רמון מהשמאל, ולהבין מה הן "חקירות סלקטיביות". בושה וחרפה לכם, עאלק "שומרי הסף". מי שמכם? חובה להחליפם לאלתר. אחרי השידור של דרוקר ביום חמישי 21/5 דעתי התחזקה - התיקים יקרסו אחד אחד. אחרי הנאום של נתניהו 24/05/20 לפני פתיחת משפטו, מערכת אכיפת החוק נכנסה למגננה. הם חשבו שיצליחו למוטט אותו הרבה לפני כן, והוא הגיע לביהמ"ש כנמר שיצא כעת מהכלוב.%%%%%%% מבחינתי כל מי שיימצא בביהמ
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il